Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (193. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.183
Cevap
201
Favori
1.716.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl

    Slm Arkadaşlar,
    LPG'nin enjeksiyon meme uçları 1.8 mm'den 2 mm'ye çıkarıldığından beri şimdiye kadar yaşamadığım gariplikler yaşamaya başladım araçta yarın bir uğrayacam zaten Atiker'e nedir ne değildir diye; fakat sizlerin de fikrini almak istedim öncelikle...

    Araç soğukken çalıştırıldığında ve gaza geçtikten sonra rölanti düşmekte,araç titremekte benzinden gaza geçiş baya bir hissediliyor.eskiden böyle bir şey söz konusu dahi değildi ruhum duymazdı geçişleri.ayrıca araç lpg ye geçtikten sonra birkaç dk içinde bip bip bip diye atiker kullananlar bilir "lpg bitti" uyarısı tarzında bir uyarı veriyor ve lpgden çıkıyor.bu birkaç kez yaşandı.lpg de kullanırken titreme çekişten düşme gibi problemlerde varoldu.ben tüm bu yaşananları meme uçlarının değişmesine bağlıyorum çünkü 2 mm ile değiştikten sonra yaşamaya başladım bu sıkıntıları.belki tesadüftür belki değildir.2 mm meme ucu kullanan arkadaşlar varsa bu şekilde sıkıntı yaşadılar mı ve meme uçları böyle bir soruna yol açabilir mi yoksa başka hangi sebepten ötürü bu tarz sıkıntılar oluşabilir?..

    SAYGILAR...


    eğer sorun sadece meme çapından dolayı kalibrasyon ayarıysa hiçbirşey yapmasan bile zamanla düzeliyor. map ayarını 170 yaptır nitro takmış gibi olur.meme arkasında enjektöre gelen yakıt az meme ucu büyük haliyle yakıt kesik geliyor ve titreşim oluyor.bu yüzden map ayarını biraz daha yükseltmelisin.gelen yakıt arkada yeterli düzeyde bekliyecek yani.sende tekrar 1.8 meme ucuna dön kafanı çok kurcalarsa. aynı sorunlar bendede oldu.kriz geçirme noktasına geldim.birkaç ayardan sonra düzeldi o dediğin sorunlar bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl

    Slm Arkadaşlar,
    LPG'nin enjeksiyon meme uçları 1.8 mm'den 2 mm'ye çıkarıldığından beri şimdiye kadar yaşamadığım gariplikler yaşamaya başladım araçta yarın bir uğrayacam zaten Atiker'e nedir ne değildir diye; fakat sizlerin de fikrini almak istedim öncelikle...

    Araç soğukken çalıştırıldığında ve gaza geçtikten sonra rölanti düşmekte,araç titremekte benzinden gaza geçiş baya bir hissediliyor.eskiden böyle bir şey söz konusu dahi değildi ruhum duymazdı geçişleri.ayrıca araç lpg ye geçtikten sonra birkaç dk içinde bip bip bip diye atiker kullananlar bilir "lpg bitti" uyarısı tarzında bir uyarı veriyor ve lpgden çıkıyor.bu birkaç kez yaşandı.lpg de kullanırken titreme çekişten düşme gibi problemlerde varoldu.ben tüm bu yaşananları meme uçlarının değişmesine bağlıyorum çünkü 2 mm ile değiştikten sonra yaşamaya başladım bu sıkıntıları.belki tesadüftür belki değildir.2 mm meme ucu kullanan arkadaşlar varsa bu şekilde sıkıntı yaşadılar mı ve meme uçları böyle bir soruna yol açabilir mi yoksa başka hangi sebepten ötürü bu tarz sıkıntılar oluşabilir?..

    SAYGILAR...


    eğer sorun sadece meme çapından dolayı kalibrasyon ayarıysa hiçbirşey yapmasan bile zamanla düzeliyor. map ayarını 170 yaptır nitro takmış gibi olur.meme arkasında enjektöre gelen yakıt az meme ucu büyük haliyle yakıt kesik geliyor ve titreşim oluyor.bu yüzden map ayarını biraz daha yükseltmelisin.gelen yakıt arkada yeterli düzeyde bekliyecek yani.sende tekrar 1.8 meme ucuna dön kafanı çok kurcalarsa. aynı sorunlar bendede oldu.kriz geçirme noktasına geldim.birkaç ayardan sonra düzeldi o dediğin sorunlar bende.


    peki bu durumda yakıt artışı olur mu?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl

    Slm Arkadaşlar,
    LPG'nin enjeksiyon meme uçları 1.8 mm'den 2 mm'ye çıkarıldığından beri şimdiye kadar yaşamadığım gariplikler yaşamaya başladım araçta yarın bir uğrayacam zaten Atiker'e nedir ne değildir diye; fakat sizlerin de fikrini almak istedim öncelikle...

    Araç soğukken çalıştırıldığında ve gaza geçtikten sonra rölanti düşmekte,araç titremekte benzinden gaza geçiş baya bir hissediliyor.eskiden böyle bir şey söz konusu dahi değildi ruhum duymazdı geçişleri.ayrıca araç lpg ye geçtikten sonra birkaç dk içinde bip bip bip diye atiker kullananlar bilir "lpg bitti" uyarısı tarzında bir uyarı veriyor ve lpgden çıkıyor.bu birkaç kez yaşandı.lpg de kullanırken titreme çekişten düşme gibi problemlerde varoldu.ben tüm bu yaşananları meme uçlarının değişmesine bağlıyorum çünkü 2 mm ile değiştikten sonra yaşamaya başladım bu sıkıntıları.belki tesadüftür belki değildir.2 mm meme ucu kullanan arkadaşlar varsa bu şekilde sıkıntı yaşadılar mı ve meme uçları böyle bir soruna yol açabilir mi yoksa başka hangi sebepten ötürü bu tarz sıkıntılar oluşabilir?..

    SAYGILAR...


    eğer sorun sadece meme çapından dolayı kalibrasyon ayarıysa hiçbirşey yapmasan bile zamanla düzeliyor. map ayarını 170 yaptır nitro takmış gibi olur.meme arkasında enjektöre gelen yakıt az meme ucu büyük haliyle yakıt kesik geliyor ve titreşim oluyor.bu yüzden map ayarını biraz daha yükseltmelisin.gelen yakıt arkada yeterli düzeyde bekliyecek yani.sende tekrar 1.8 meme ucuna dön kafanı çok kurcalarsa. aynı sorunlar bendede oldu.kriz geçirme noktasına geldim.birkaç ayardan sonra düzeldi o dediğin sorunlar bende.


    peki bu durumda yakıt artışı olur mu?..


    14 litre lpg ile 135 km giderken 130 km'ye düştü mesafem. ancak forumda bir başka arkadaş 2 mm meme çapını 2.3 mm çevirdiğini yakıtın düştüğünü yazmıştı hatta.zaten meme çapı büyütüldükten sonra obd cihazında ayar ltft değerlerine göre yapılmalı.ancak lpg cilerde gaz analiz cihazı mı bulunmuyor ya da kendilerine çok fazla mı güvendiklerinden ezbere ayar yapıyorlar bilemiyorum.moralini hiç bozma bunun için.belki 20 kere kendim 20 kere lpg cime gittim; yapılan tek şey map ayarını yükseltip düşürüyorlar,gerisini cihaz otomatik ayarlıyor zaten. lpg küçük -büyük filtrelerin kirlide olabilir.bakımlarını yaptırdın mı.tavsiyem map ayarının 155'den yüksek olması 2 mm meme çapında değişiklik yapmayacaksan.yarın birgün fakir karışımdan dolayı motor arıza ışığında yanabilir moralini bozma hemen.yeni memeye adaptasyon sağlıyor çünkü.
    bizim toyotacı bir arkadaşta vardı atiker.lpg ayarı bozulduğu zaman otobana çıkar her viteste son devrine kadar basar motor arıza ışığını yakar söndürür ve lpg ayarının dört dörtlük hale geldiğini söylerdi. ve bu yüzden atiker der başka şey demezdi.

    lpg denince acaba lpg tankına mıknatıs yapıştıran arkadaş var mı,enjektörlere lpg deposundan gelen metalik parçaları engellemesi açısından.bu durumlarda kalibrasyon ayarının bozulmasına yol açıyor.hep benzin enjektörü dizel enjektörü diyoruz ama lpg enjektörünü hesaba katmıyoruz.
  • Arkadaşlar iyi geceler kazasız sürüşler. 2006 Tekna aracım var. Sıkıntım : Araç içine benzin kokusu geliyor özellikle rampa çıkarken nüksettiğini farkettim, birde hava filtresi sanırım kuru (yağsız) olanlardan bu sıkıntı oluştururmu. koku için çözüm önerisi yardımcı olurmusunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurphl

    Slm Arkadaşlar,
    LPG'nin enjeksiyon meme uçları 1.8 mm'den 2 mm'ye çıkarıldığından beri şimdiye kadar yaşamadığım gariplikler yaşamaya başladım araçta yarın bir uğrayacam zaten Atiker'e nedir ne değildir diye; fakat sizlerin de fikrini almak istedim öncelikle...

    Araç soğukken çalıştırıldığında ve gaza geçtikten sonra rölanti düşmekte,araç titremekte benzinden gaza geçiş baya bir hissediliyor.eskiden böyle bir şey söz konusu dahi değildi ruhum duymazdı geçişleri.ayrıca araç lpg ye geçtikten sonra birkaç dk içinde bip bip bip diye atiker kullananlar bilir "lpg bitti" uyarısı tarzında bir uyarı veriyor ve lpgden çıkıyor.bu birkaç kez yaşandı.lpg de kullanırken titreme çekişten düşme gibi problemlerde varoldu.ben tüm bu yaşananları meme uçlarının değişmesine bağlıyorum çünkü 2 mm ile değiştikten sonra yaşamaya başladım bu sıkıntıları.belki tesadüftür belki değildir.2 mm meme ucu kullanan arkadaşlar varsa bu şekilde sıkıntı yaşadılar mı ve meme uçları böyle bir soruna yol açabilir mi yoksa başka hangi sebepten ötürü bu tarz sıkıntılar oluşabilir?..

    SAYGILAR...


    eğer sorun sadece meme çapından dolayı kalibrasyon ayarıysa hiçbirşey yapmasan bile zamanla düzeliyor. map ayarını 170 yaptır nitro takmış gibi olur.meme arkasında enjektöre gelen yakıt az meme ucu büyük haliyle yakıt kesik geliyor ve titreşim oluyor.bu yüzden map ayarını biraz daha yükseltmelisin.gelen yakıt arkada yeterli düzeyde bekliyecek yani.sende tekrar 1.8 meme ucuna dön kafanı çok kurcalarsa. aynı sorunlar bendede oldu.kriz geçirme noktasına geldim.birkaç ayardan sonra düzeldi o dediğin sorunlar bende.


    peki bu durumda yakıt artışı olur mu?..


    14 litre lpg ile 135 km giderken 130 km'ye düştü mesafem. ancak forumda bir başka arkadaş 2 mm meme çapını 2.3 mm çevirdiğini yakıtın düştüğünü yazmıştı hatta.zaten meme çapı büyütüldükten sonra obd cihazında ayar ltft değerlerine göre yapılmalı.ancak lpg cilerde gaz analiz cihazı mı bulunmuyor ya da kendilerine çok fazla mı güvendiklerinden ezbere ayar yapıyorlar bilemiyorum.moralini hiç bozma bunun için.belki 20 kere kendim 20 kere lpg cime gittim; yapılan tek şey map ayarını yükseltip düşürüyorlar,gerisini cihaz otomatik ayarlıyor zaten. lpg küçük -büyük filtrelerin kirlide olabilir.bakımlarını yaptırdın mı.tavsiyem map ayarının 155'den yüksek olması 2 mm meme çapında değişiklik yapmayacaksan.yarın birgün fakir karışımdan dolayı motor arıza ışığında yanabilir moralini bozma hemen.yeni memeye adaptasyon sağlıyor çünkü.
    bizim toyotacı bir arkadaşta vardı atiker.lpg ayarı bozulduğu zaman otobana çıkar her viteste son devrine kadar basar motor arıza ışığını yakar söndürür ve lpg ayarının dört dörtlük hale geldiğini söylerdi. ve bu yüzden atiker der başka şey demezdi.

    lpg denince acaba lpg tankına mıknatıs yapıştıran arkadaş var mı,enjektörlere lpg deposundan gelen metalik parçaları engellemesi açısından.bu durumlarda kalibrasyon ayarının bozulmasına yol açıyor.hep benzin enjektörü dizel enjektörü diyoruz ama lpg enjektörünü hesaba katmıyoruz.




    lpg bakımları hep zamanında yapılır sık sık da uğrarrım hem bir çay içmeye hem de kontrol ettirmek için bir sıkıntı yoktu şimdiye kadar...lpg tankına mıknatıs falan yapıştırmadım hiç.faydası varsa yapıştıralım bir tane ne olcak :)) sağol ÇÖY paylaşımın için.uğradığımda dediklerini aynen aktaracağım.umarım dediğin gibi basit bir şekilde halolur sorun...
  • arkadaşlar (2004 ve sonrası modellerde) klima otomatik diye biliyorum.
    ben şimdi otomatik klimaya getirdiğimde, ortamın sıcaklığına göre artırıp azaltıyor vs. ama 2 tuşuna basıp yön değiştirmek istediğimde yani klima yönünü suratıma değil de ayaklarıma çevirdiğimde manuel moda geçiyor. yani otomatik modu sadece surata doğru üflemek zorunda mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkanduzgun
    ...klima yönünü suratıma değil de ayaklarıma çevirdiğimde manuel moda geçiyor. yani otomatik modu sadece surata doğru üflemek zorunda mı?

    Uzun yolda hiç kullanmamışsınız galiba. Ortam istenilen sıcaklığa ulaştığında genelde ayaklara doğru vermeye başlıyor. Devamlı baş bölgesine doğru verirse çarpılırsınız. :D

    Ayrıca Tekna donanımında oto. klima var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 16 Ağustos 2011; 12:30:20 >
  • BRC Seq. 24 MY'07 kitin büyük ve küçük filtrelerini orjinal olarak internette nereden alabiliriz? Küçüğü hepsiburada'da var. Ama büyüğünü bulamadım.

    Ya da filtresi %100 aynı olan başka bir kit var mı?
  • bölüm neydi çöy foruma girer girmez 1.8 cilerin şikayetlerini gördüm çok yakıyo vs... ama aracın 115 bg olmasından kimse bahsetmiyo
    ben balkanlarda yaşadığım için motor frenini ordan alışkanlık edindim ve kullanırken farkında bile olmuyorum hatta bazen aklıma takılıyodu zincirli araçta motor freni sıkıntı yaratırmı diye?motor frenini kullanırken genelde devir saati kullanmıyorum yavaşlamaya başladığımda vites küçültürüm motor freninin etkisi azalınca bir daha küçültürüm.
  • Motor freni bazı durumlarda kullanılır. Ama yavaşlarken devamlı vites küçülterek yavaşlamayın. Duracağınız zaman vitesi değiştirmeden frene basın. Devir iyice düştüğünde ise debriyaja basın.

    Ama bazı istisnai durumlar olabiliyor:
    1- ADANA- POZANTI Otoyolunu bilenler bilir. Tekir yaylası civarındaki gibi inişlerde motor kompresyonunu kullanmadan inerseniz fren sisteminiz öylesine ısınır ki ani bir durumla karşılaştığınızda frene bassanız da sizi kurtaramaz. Yakınlarınızın bir çok yerden taziye dilekleri almasına neden olabilirsiniz. Acı ama gerçek.

    Bu durumda araçtan çok kendi güvenliğinizi düşünmek zorundasınız. Bölgedeki eğimin 3. viteste 120km/h ile inerken bile frene basmayınca aracın hala hızlandığı kadar dik olduğu söylesem daha iyi anlaşılır.


    2- Uzun yolda 5. viteste giderken önünüze hafif bir iniş çıktığında; eğer frene basmayınca hızlanmıyorsanız gönül rahatlığıyla ayağınızı pedallardan çekebilirsiniz. "Düşük devir-Yüksek vites"te meydana gelen kompresyonun motora da bir zararı yoktur.

    Ayrıca kompresyonda:
    + Yakıt sarfiyatı neredeyse "0"a düşer.(Yol bilgisayarını komp. esnasında sıfırlarsanız 0.1-0.2L/100km gibi komik rakamlar görebilirsiniz.
    + Alternatör yüksek devirde daha iyi şarj eder.
    + Klima kompressörü daha iyi soğutur.
    + Frenler ısınmaz.
    + Fren sisteminin uzun vadede ömrü kısalmaz.

    Ancak kompresyonda 3000rpm'in üzerine çıkmamaya çalışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Motor freni bazı durumlarda kullanılır. Ama yavaşlarken devamlı vites küçülterek yavaşlamayın. Duracağınız zaman vitesi değiştirmeden frene basın. Devir iyice düştüğünde ise debriyaja basın.

    Ama bazı istisnai durumlar olabiliyor:
    1- ADANA- POZANTI Otoyolunu bilenler bilir. Tekir yaylası civarındaki gibi inişlerde motor kompresyonunu kullanmadan inerseniz fren sisteminiz öylesine ısınır ki ani bir durumla karşılaştığınızda frene bassanız da sizi kurtaramaz. Yakınlarınızın bir çok yerden taziye dilekleri almasına neden olabilirsiniz. Acı ama gerçek.

    Bu durumda araçtan çok kendi güvenliğinizi düşünmek zorundasınız. Bölgedeki eğimin 3. viteste 120km/h ile inerken bile frene basmayınca aracın hala hızlandığı kadar dik olduğu söylesem daha iyi anlaşılır.


    2- Uzun yolda 5. viteste giderken önünüze hafif bir iniş çıktığında; eğer frene basmayınca hızlanmıyorsanız gönül rahatlığıyla ayağınızı pedallardan çekebilirsiniz. "Düşük devir-Yüksek vites"te meydana gelen kompresyonun motora da bir zararı yoktur.

    Ayrıca kompresyonda:
    + Yakıt sarfiyatı neredeyse "0"a düşer.(Yol bilgisayarını komp. esnasında sıfırlarsanız 0.1-0.2L/100km gibi komik rakamlar görebilirsiniz.
    + Alternatör yüksek devirde daha iyi şarj eder.
    + Klima kompressörü daha iyi soğutur.
    + Frenler ısınmaz.
    + Fren sisteminin uzun vadede ömrü kısalmaz.

    Ancak kompresyonda 3000rpm'in üzerine çıkmamaya çalışın.



    vipmail aydınlatıcı bilgin için tşkrlr.google gibi adamsın anlattığın yolun sürekli virajlı ve tek şerit olduğunu düşün kullandığım otomobil de dizeldi.bazı alışkanlıkları değiştirmek gerçekten biraz zor hele bunları araç kullanmayı öğrenirken edindiyseniz.
  • Arkadaslar fren modifiyesi konusunda bilgi sahibi arkadaslar fikir sunabilirlermi ? Performans disk ve balatalarla cozulurmu olay ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Arkadaslar fren modifiyesi konusunda bilgi sahibi arkadaslar fikir sunabilirlermi ? Performans disk ve balatalarla cozulurmu olay ?


    Fren modifiyesi yapmak o kadar kolay değil. Ana merkez, silindirler, hortumlar, kaliperler, disk ve balata performans parçalarıyla değiştirilerek fren gücü artışı sağlanır.

    Yalnız dikkat edin. Fren mesafesi kısalır demedim. Frenleme gücü artar. Aracınız bu gücü kaldırabilecek bir araç değilse(106GTI gibi); olsa olsa 4 teker üzerinde kızaklarsınız. Fren mesafeniz azalmaz.

    Modifiyenin çapını bu kadar büyütmek için sağlam bir araca sahip olmalısınız.

    Gelelim Almera'ya:
    1- Bu kadar uğraşacaksanız öncelikle Almera'dan vazgeçin. Veya Almera'yı turbolayın.
    2- Ben Almeramdan vazgeçmem. Fren performansımı da artırmak istiyorum derseniz; size EBC standart disk+Greenstuff balata yeterli gelecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Motor freni bazı durumlarda kullanılır. Ama yavaşlarken devamlı vites küçülterek yavaşlamayın. Duracağınız zaman vitesi değiştirmeden frene basın. Devir iyice düştüğünde ise debriyaja basın.

    Ama bazı istisnai durumlar olabiliyor:
    1- ADANA- POZANTI Otoyolunu bilenler bilir. Tekir yaylası civarındaki gibi inişlerde motor kompresyonunu kullanmadan inerseniz fren sisteminiz öylesine ısınır ki ani bir durumla karşılaştığınızda frene bassanız da sizi kurtaramaz. Yakınlarınızın bir çok yerden taziye dilekleri almasına neden olabilirsiniz. Acı ama gerçek.

    Bu durumda araçtan çok kendi güvenliğinizi düşünmek zorundasınız. Bölgedeki eğimin 3. viteste 120km/h ile inerken bile frene basmayınca aracın hala hızlandığı kadar dik olduğu söylesem daha iyi anlaşılır.


    2- Uzun yolda 5. viteste giderken önünüze hafif bir iniş çıktığında; eğer frene basmayınca hızlanmıyorsanız gönül rahatlığıyla ayağınızı pedallardan çekebilirsiniz. "Düşük devir-Yüksek vites"te meydana gelen kompresyonun motora da bir zararı yoktur.

    Ayrıca kompresyonda:
    + Yakıt sarfiyatı neredeyse "0"a düşer.(Yol bilgisayarını komp. esnasında sıfırlarsanız 0.1-0.2L/100km gibi komik rakamlar görebilirsiniz.
    + Alternatör yüksek devirde daha iyi şarj eder.
    + Klima kompressörü daha iyi soğutur.
    + Frenler ısınmaz.
    + Fren sisteminin uzun vadede ömrü kısalmaz.

    Ancak kompresyonda 3000rpm'in üzerine çıkmamaya çalışın.



    mükemmel bilgiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123


    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Arkadaslar fren modifiyesi konusunda bilgi sahibi arkadaslar fikir sunabilirlermi ? Performans disk ve balatalarla cozulurmu olay ?


    Fren modifiyesi yapmak o kadar kolay değil. Ana merkez, silindirler, hortumlar, kaliperler, disk ve balata performans parçalarıyla değiştirilerek fren gücü artışı sağlanır.

    Yalnız dikkat edin. Fren mesafesi kısalır demedim. Frenleme gücü artar. Aracınız bu gücü kaldırabilecek bir araç değilse(106GTI gibi); olsa olsa 4 teker üzerinde kızaklarsınız. Fren mesafeniz azalmaz.

    Modifiyenin çapını bu kadar büyütmek için sağlam bir araca sahip olmalısınız.

    Gelelim Almera'ya:
    1- Bu kadar uğraşacaksanız öncelikle Almera'dan vazgeçin. Veya Almera'yı turbolayın.
    2- Ben Almeramdan vazgeçmem. Fren performansımı da artırmak istiyorum derseniz; size EBC standart disk+Greenstuff balata yeterli gelecektir.

    Bahsetmis oldugunuz ebc marka urunleri nerden temin edebilirim? Model kodları nedir bunların bu konudada bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay
    Bahsetmis oldugunuz ebc marka urunleri nerden temin edebilirim? Model kodları nedir bunların bu konudada bilgilendirirseniz sevinirim.


    Yurtiçinde bulabileceğinizi sanmıyorum. Yurtdışından getirebilirsiniz. Bu şekilde sadece balataların 400TL'ye mal olduğunu unutmadan belirteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay


    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123


    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Arkadaslar fren modifiyesi konusunda bilgi sahibi arkadaslar fikir sunabilirlermi ? Performans disk ve balatalarla cozulurmu olay ?


    Fren modifiyesi yapmak o kadar kolay değil. Ana merkez, silindirler, hortumlar, kaliperler, disk ve balata performans parçalarıyla değiştirilerek fren gücü artışı sağlanır.

    Yalnız dikkat edin. Fren mesafesi kısalır demedim. Frenleme gücü artar. Aracınız bu gücü kaldırabilecek bir araç değilse(106GTI gibi); olsa olsa 4 teker üzerinde kızaklarsınız. Fren mesafeniz azalmaz.

    Modifiyenin çapını bu kadar büyütmek için sağlam bir araca sahip olmalısınız.

    Gelelim Almera'ya:
    1- Bu kadar uğraşacaksanız öncelikle Almera'dan vazgeçin. Veya Almera'yı turbolayın.
    2- Ben Almeramdan vazgeçmem. Fren performansımı da artırmak istiyorum derseniz; size EBC standart disk+Greenstuff balata yeterli gelecektir.

    Bahsetmis oldugunuz ebc marka urunleri nerden temin edebilirim? Model kodları nedir bunların bu konudada bilgilendirirseniz sevinirim.


    stoptech de araştırabilirsin arasında ciddi fiyat farkı yok ama niçin böyle bir ihtiyaç duyuyorsun almerada. frenleri zımba gibi.kendini neden tehlikeye atacaksın anlayamadım.almerada zaten frenler mükemmel.
  • arkadaşlar merhaba.benim sorum şu.bende 2001 1.6 otomatik vites almera var.pencereleri açtığımda sanki dışaıdan çıt çıt çıt gibi metal sesleri geliyor.otomatik şanzumanla alakası olabilirmi?
  • Arkadaşlar iyi geceler kazasız sürüşler. 2006 Tekna aracım var. Sıkıntım : Araç içine benzin kokusu geliyor özellikle rampa çıkarken nüksettiğini farkettim, birde hava filtresi sanırım kuru (yağsız) olanlardan bu sıkıntı oluştururmu. koku için çözüm önerisi yardımcı olurmusunuz.
  • tşk ederim gebzede otogazcılara bakayım. atiker taktırmak icin.
  • 
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.