Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (154. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ilgilenip cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Arabayı internet sitesinden bulmuştum. Donanımları görünce heyecanlandım açıkçası. Bulunduğum yerden farklı bir şehirde olduğu için bir yakınımı arabaya bakması için gönderdim. Araba sahibinin telefonda bana söylediği, sitede verdiği ilandaki ve fotoğraflarda göründüğü gibi çıkmadı. Bu nedenle çok heveslenmeme rağmen bu arabayı alamadım.
  • CÖY KARDEŞ RADYOTÖRE O SİYAH TOZU DÖKTÜKTEN SONRA BİR DAHA SU EKSİLTMESİ OLMADI, ŞU AN BİR SORUNUM KALMADI, BU ARADA YENİ TAKTIRDIĞIM TÜPÜ ÖLÇTÜM, ŞEHİR İÇİ İLK ÇALIŞMA BENZİNLE KARIŞIK 1 LİTRE İLE 10 KM GİTMİŞİM, BU DEĞER NASIL, TEŞEKKÜRLER
  • dün itibari ile bende LPG sisteme geçmiş bulunuyorum.
    lpg kiti zavoli marka 32litre simit tank hb araba için bagaja hiç şişkinlik felan yapmadı. gayet güzel oldu usta da gayet iyi bir montaş yaptı montaş bitminde arıza lambası felan hiç yanmadı bakalım işallah hiç yanmaz.
    1000km rotaj km yap daha sonra gel bakalım ayarlarda bir değişme varmı diye bakalım şuan benzin ibresinin hiç oynamadığını görmek çok zevk verici bir duygu araç 30derece lpg ye geçiyor.
    montaş resimlerinide koyacağım
    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymantalya

    dün itibari ile bende LPG sisteme geçmiş bulunuyorum.
    lpg kiti zavoli marka 32litre simit tank hb araba için bagaja hiç şişkinlik felan yapmadı. gayet güzel oldu usta da gayet iyi bir montaş yaptı montaş bitminde arıza lambası felan hiç yanmadı bakalım işallah hiç yanmaz.
    1000km rotaj km yap daha sonra gel bakalım ayarlarda bir değişme varmı diye bakalım şuan benzin ibresinin hiç oynamadığını görmek çok zevk verici bir duygu araç 30derece lpg ye geçiyor.
    montaş resimlerinide koyacağım
    saygılarımla

    Bende zavolli kullanıyorum.beyin dış kısmı plastik mi,alüminyum mu? bu arada güle güle kullan.
  • Arkdaşlar arabam 99 primera (SE). çakmak girşine bağladığım iki cihazı da duman çıkartarak yaktı hatta kıvılcım çıkarttı. bu neden kaynaklanıyor olabilir?
    bir de bu hafta yarım litre kadar şanzıman yağı ekletmiştim. iki gündür arabanın altında yağ görüyorum. bu ciddi bir sorun mudur yoksa araç fazla yağı mı atıyordur?
    araç iyice ısınınca motorun oradan kaputu açıp oraya eğilince fark edilen tak tak tak diye ses geliyor. motor düşük rolantide çalışıyor bundan kaynaklanıyor olabilir mi?
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  • bugün lpg beynini sardım.komple motoru ve altını iyice suyla deterjanla yıkadım.daha önce deniz kenarındada tecrübesi olduğu için su değmeyen yer kalmadı.aracın alt tarafında üst tarafında bazı sensörleri balata spreyiyle temizleyip yerleştirdim.ilk anahtarda çalıştı.beni gören bir megane aynısını yaptı,bir türlü çalıştıramadı.
    kornaya basınca sesi bayagı kısık çıkıyor.neresinde ne var acaba.bir yerine su mu kaçtı,pek anlamam pekte lazım olmaz korna.ayrıca önereceğiniz bir korna çeşidi modeli var mıdır.
    bu arada benim oksijen sensörü 6 köşeli;eğer yanlış sensöre bakmadıysam.manifolddan sonra alt kısma denk geliyor.5 köşeli deyince acaba benimki yan sanayi mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 29 Mayıs 2011; 22:37:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymantalya

    dün itibari ile bende LPG sisteme geçmiş bulunuyorum.
    lpg kiti zavoli marka 32litre simit tank hb araba için bagaja hiç şişkinlik felan yapmadı. gayet güzel oldu usta da gayet iyi bir montaş yaptı montaş bitminde arıza lambası felan hiç yanmadı bakalım işallah hiç yanmaz.
    1000km rotaj km yap daha sonra gel bakalım ayarlarda bir değişme varmı diye bakalım şuan benzin ibresinin hiç oynamadığını görmek çok zevk verici bir duygu araç 30derece lpg ye geçiyor.
    montaş resimlerinide koyacağım
    saygılarımla

    15 gün önce de ben 2005 hb teknaya zavoli taktırdım.Süper birşey.Aynı simitten kullandılar .Şamandırayı tam ayarlayamamışlar ama lpg bitince tekrar göstereceğim.2000 km den sonra kalibrasyon yapılmalı haberin olsun.Şehir içi için 10 tl ye lastik tamir spreyi aldım stepneyi salladım eve.Sadece lastik yarılırsa falan diye şehirlerarası giderken almayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu

    bugün lpg beynini sardım.komple motoru ve altını iyice suyla deterjanla yıkadım.daha önce deniz kenarındada tecrübesi olduğu için su değmeyen yer kalmadı.aracın alt tarafında üst tarafında bazı sensörleri balata spreyiyle temizleyip yerleştirdim.ilk anahtarda çalıştı.beni gören bir megane aynısını yaptı,bir türlü çalıştıramadı.
    kornaya basınca sesi bayagı kısık çıkıyor.neresinde ne var acaba.bir yerine su mu kaçtı,pek anlamam pekte lazım olmaz korna.ayrıca önereceğiniz bir korna çeşidi modeli var mıdır.
    bu arada benim oksijen sensörü 6 köşeli;eğer yanlış sensöre bakmadıysam.manifolddan sonra alt kısma denk geliyor.5 köşeli deyince acaba benimki yan sanayi mi.

    ÇÖY hocam artık bir F1 Ferrari kornası takarsın herhaldeHepsiburada.com- 22TL




  • çöy kardesim tavsiyen için sagol.Bu arada Bilgine ihtiyacım var.ben adıyaman dayım.burada imkanlarımz kısıtlı özellikle nissan aracı varsa.benim almeram 80,000km (2005tekna hb) bakım yaptırıp istanbula gidicem.hangi parcalar lazım neleri degistireyim. ayrıca fren balatalarıda bitmek üzere ne marka alayım ve de bunları temin edeceğim site yazarsan çok sevinirim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatpo

    çöy hocam benim de bir sorum olacak sana. cevaplarsan sevinirim. bizim buralarda şu sıralar aşırı yağmur yağıyor. yağmura yakalanma olasılı çok fazla. acaba yağmur yağarken Allah'ın rahmetinden kaçmadan yürümek mi gerekir yoksa Allah'ın rahmetine basmamak için koşmak mı gerekir?

    Almerayla yoluna devam edebilirsin.ama aracın bozuk ve Allahın rahmetinden kaçmak istemiyor ve ayaklarının altında çiğnemekte istemiyorsan;yağmurun dinmesini,suların çekilmesini bekle. eger şartlar zorlar yola çıkmak mecburiyetinde kalırsan;.amuda kalkarak yoluna devam et.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞAHİN414

    Arkadaşlar 2005 nissan almeralarda kutup başını sökünce cd calar kod istemiyormu bu konuda emin olan arkadaş varmı.


    istemiyor hocam merak etme. çok söktüm taktım. tecrübe. sadece yol bilgisayarı bilgileri ve km sıfırlanıyor. radyo kanalları bile değişmiyor. bu arada devir göstergesi sorununa çözüm bulabildiniz mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatpo -- 30 Mayıs 2011; 11:45:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perakende


    arkadaşlar, mail atarken dosya ekleyemiyorum. acaba bende mi bir sıkıntı var bilemedim...

    resimde pek belli olmuyor ama park sensörünü tamponun üzerindeki o siyah plastik kısma taktırdığımız için daha estetik bir görüntü oluştu diye düşünüyorum. yoksa gri gövdede siyah sensör noktaları pek iyi görünmezdi sanırım..



     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    güzel duruyor valla. insanın binip süresi geliyor. benim almeramın tamponları gümüş renkli. siyah sensörler dediğin gibi biraz göze batıyor ama o kadar da değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaCkBuiLt

    Arkadaşlar ilgilenip cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Arabayı internet sitesinden bulmuştum. Donanımları görünce heyecanlandım açıkçası. Bulunduğum yerden farklı bir şehirde olduğu için bir yakınımı arabaya bakması için gönderdim. Araba sahibinin telefonda bana söylediği, sitede verdiği ilandaki ve fotoğraflarda göründüğü gibi çıkmadı. Bu nedenle çok heveslenmeme rağmen bu arabayı alamadım.

    hayırlısı olsun hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymantalya

    dün itibari ile bende LPG sisteme geçmiş bulunuyorum.
    lpg kiti zavoli marka 32litre simit tank hb araba için bagaja hiç şişkinlik felan yapmadı. gayet güzel oldu usta da gayet iyi bir montaş yaptı montaş bitminde arıza lambası felan hiç yanmadı bakalım işallah hiç yanmaz.
    1000km rotaj km yap daha sonra gel bakalım ayarlarda bir değişme varmı diye bakalım şuan benzin ibresinin hiç oynamadığını görmek çok zevk verici bir duygu araç 30derece lpg ye geçiyor.
    montaş resimlerinide koyacağım
    saygılarımla

    hayırlı olsun güle güle sorunsuz kullan inşallah.
  • teşekkürler arkadaşlar bakalım keyfi nasıl imiş.
    yıllar boyunca benzin ile kullandıktan sonra ibrenin inmemesi çok garip bir duygu.
  • Haftasonu debriyaj balatamı değiştirdim.valeo marka yı 120tl ye almıştım.ustam tanıdık olmasına rağmen işciliği 140 tl nin altına indiremedim.yapacak bişi yok deyip anlaştım ve parçayı değiştirdim.meğer ben aracımı aldığımdan beri bitik balatayla geziyormuşum,birkaç cm kaldırır kaldırmaz pedalı öne atlıyor araba.bu sorunuda atlattıktan sonra bir sonraki 10bin bakımında fren balata ve disklerini değiştireceğim inşallah.

    Bu arada lpg taktıran arkadaşlara hayırlısı olsun diyorum.darısı başıma.ancak bir şey soracağım.Nissan motorlarında lpg kaynaklı piston/sübap erimesi denen şey nedir ve neden oluşur?yada gerçekliği var mıdır?Lpg kullanan arkadaşlar cevaplar ise sevinirim.
    Kazasız sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyozkan

    Haftasonu debriyaj balatamı değiştirdim.valeo marka yı 120tl ye almıştım.ustam tanıdık olmasına rağmen işciliği 140 tl nin altına indiremedim.yapacak bişi yok deyip anlaştım ve parçayı değiştirdim.meğer ben aracımı aldığımdan beri bitik balatayla geziyormuşum,birkaç cm kaldırır kaldırmaz pedalı öne atlıyor araba.bu sorunuda atlattıktan sonra bir sonraki 10bin bakımında fren balata ve disklerini değiştireceğim inşallah.

    Bu arada lpg taktıran arkadaşlara hayırlısı olsun diyorum.darısı başıma.ancak bir şey soracağım.Nissan motorlarında lpg kaynaklı piston/sübap erimesi denen şey nedir ve neden oluşur?yada gerçekliği var mıdır?Lpg kullanan arkadaşlar cevaplar ise sevinirim.
    Kazasız sürüşler..

    Piston erimesinden kasıt pistonun segman denilen bileziklerin yağsız kalması nedeniyle aşınmasıdır.Ancak sıralı sistemlerde böyle bir sorun yaşanmaz.En çok aşınma aracı ilk çalıştırmada olur.Ancak sıralı sistem benzinle işe başladığı için hiç problem çıkarmaz.En kısa sürede LPG li olman dileğiyle.Yaklaşık 14 yıldır LPG li araç kullanan biri olarak nacizane düşüncemdir.Ben 12 kg lik tüpgazları çok bağladım bagajın içinde.O zamanlar sadece taksiciler bilirdi.




  • herkese iyi haftalar

    hafta sonu ilk kez uzun yola gittim almeramla, ankaradan amasra'ya oradan safranbolu üzerinden geri dönüş.
    otoban olduğu için bastım dolayısıyla yakıtın şehir içinden farkı olmadı.

    araba düzde ve yokuş aşağı giderken sorunsuz ancak en ufak bir eğimde çok fazla güçten düşüyor,
    eğimin gözle bile zor seçildiği yerlerde 90 km hızı geçemedim, yanımdan skoda favıorite bile beni geçti,
    ayrıca bir yol çalışmasında hafif eğimde önümde bir yük kamyonu vardı yaklaşık 3-4 dakika saatte 10-15 km hızla yarım debriyaj çıkmak zorunda kaldım,

    yokuş bittiğinde debriyajım şişmişti, gaza basınca devir yükseliyor ama araç hızlanmıyordu, daha önce de başıma geldiği için bu kez paniklemedim, kenara çektim 10 dakika bekledim, sorun düzeldi.

    anlattığım şeyler birbiriyle bağlantılı, sanırım benim baskı balata değişecek, ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyozkan

    Haftasonu debriyaj balatamı değiştirdim.valeo marka yı 120tl ye almıştım.ustam tanıdık olmasına rağmen işciliği 140 tl nin altına indiremedim.yapacak bişi yok deyip anlaştım ve parçayı değiştirdim.meğer ben aracımı aldığımdan beri bitik balatayla geziyormuşum,birkaç cm kaldırır kaldırmaz pedalı öne atlıyor araba.bu sorunuda atlattıktan sonra bir sonraki 10bin bakımında fren balata ve disklerini değiştireceğim inşallah.

    Bu arada lpg taktıran arkadaşlara hayırlısı olsun diyorum.darısı başıma.ancak bir şey soracağım.Nissan motorlarında lpg kaynaklı piston/sübap erimesi denen şey nedir ve neden oluşur?yada gerçekliği var mıdır?Lpg kullanan arkadaşlar cevaplar ise sevinirim.
    Kazasız sürüşler..

    adam gibi düzgün montaj yapan ve aracına uygun adam gibi kalibrasyon ayarı yapabilecek türkiye cumhuriyetinde ağzı laf üreten değil beyni ve elleri iş üreten usta bulursan yüz binleri rahatlıkla lpg'de devirebilirsin.ancak kolay bulamayacağın için zamanla fakir karışım subab erimesine yol açabilir.buda motorun rektefiyesi demek.ismayil007 arkadaşımız bunu çok iyi bilenlerden.tecrübesi var çünkü bu konuda.

    bu arada sürekli yedek bataryalı lap topum ve obd cihazımla aracımda benzin ve lpg de karışık yaklaşık 100 km lik yolda her türlü viteste ve her türlü devirde test ettim almerayı.durumu yaparak yaşayarak öğrenmek kulaktan dolma bilgilere itibar etmemek için.

    tüm testlerde lpg'de zorlamalarda 5000 devirden sonra fakir karışım veriyor motor.ya da 4000 ve sonrası devirlerde uzun süreli lpg kullanımda fakir karışım veriyor.sonra bayılmalar başlıyor,çekişte problem vs. bir süre motor arıza ışığı yanmayabiliyor.bekletilen arıza kaydına geçiyor çünkü.benzinde ise motor ısındıktan sonra bir iki dakika 4000-5000 devir aralığında kullandıktan sonra tüm değerler normale dönüyor,beklenen arıza kaydı otomatik siliniyor ve hesaplanan yük değerindeki verileri lpg'de yüksek iken benzinde oldukça düşüyor ve yağ gibi oluyor almera.

    bu arada buz kalıplarını düzgün bir şekilde lpg beyni etkilenmeyecek şekilde hava akımı borularının değişik yerlerine yerleştirdim.amaç emiş hava sıcaklığının etkisini incelemekti. bariz bir şekilde hava emiş sıcaklığı düştü. aracın daha rahat yol aldığını performansının arttığını gördüm.

    vantilatör kayışını değiştireceğim için motoru soğuttuktan belli süre sonra kayışın üzerine yağ,su,toprak vs döktüm.bir kaç km verileri incelediğimde
    motorun çok çabuk ısındığını subablardan şıkırtılı sesler geldiğini direksiyon hidroliğinin etkisini az da olsa kaybettiğini,bir kaç ampulun patladığını,su devir daimin geç devreye girdiğini,hesaplanan yük değerinin bariz şekilde arttığını;doğal olarak bu yüzden performans ve çekişte problem yaşandığını öğrendim.vantilatör kayışı açıkta zaten yanlarındaki saçta ne olduğu belirsiz hava delikleride var(modifiye için olduğunu düşünüyorum) kayışı kirletecek şekilde ve tozlu topraklı kış aylarında neden sorun yaşadığımızı siz hesap edin artık.

    bu arada testten sonra bosc a car'da 25 tl bayılarak daha geniş kapsamlı obd cihazı testine soktum.hiçbir sorun çıkmadı.sadece fren balatalarını biraz fazla hırpalamışım ani dur kalklarda yakıt-fren,fren-rölanti,hız-vites-devir-durma mesafesi durumunu incelemek için.böyle bir aracım olduğu için çok mutluyum.almerayı şimdi daha iyi tanıyorum.almera diğer araçlara pek benzemiyor.anlatılmaz yaşanır sözü birazda almeraya uyuyor gibi geliyor bana.

    daha birçok konuyu test ettim yeri geldikçe yazarım zaten.şimdi gidip şu korna zurna işini halletmeliyim.




  • Arkadaşlar aranıza katılmak istiyorum az bi zaman kaldı bi imza daki araca bi bakrmısınız ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-ercihan-otomotiv-den-2004-nissan-almera-full-ilk-sahibinden-50754438/detay/

    Fiyatı ve km. konusunda nasıl ? Bana yardımcı olurmusunuz
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.