Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1183. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11811182118311841185
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    almera candır ya boşver porşeyi 40 liraya 225km yapıyorum bu arada bu stoplar nasıl yapılır varmı forumda falan anlatan ?
  • Arkadaşlar 2001 almeram var, yarım depo benzin+simit depo full dolu+50kg max bagaj yükü + 3 kişi orta-hafif kişiler ile yolculukta, mıcırla yapılan duble yolda, aracın arkası rahatsız edecek şekilde zımlıyor hopluyor çırpıyor dalıyor çıkıyor belimiz ağrıyor . Arka süspansiyonu değiştirmeme gerek var mı, hepsi mi böyle size danışmak istedim, araç boşken de yoldaki engellerde çok konforsuz fikirlerinize göre hareket edeceğim, hanım da hamile, yoksa idare ederdim ama. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hayırlı bayramlar, Ankara'da 2001 sedan otomatik 1.6 ov aracımın bagaj açma butonu kırılmış yıkamaya bırakmıştım sanıyorum orada kırılmış yalnızca içerden açıldığı için, fotoğraftaki parça bulabileceğim yer konusunda bilgi rica ediyorum.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun bir aradan sonra herkese selamlar :)

    Nissan almera 1.5 tekna 2004 model, 154 bin km de.
    ortalama hızım 95 km/sa . Arabada 3 kişi var, bagaj full dolu, kurban etleri falan.
    çankırı -istanbul yolunda 23 LT ile 352 km yol yaptım. 6,5 LT/100 km yapıyor.


    istanbul - çankırı arasında ise, aynı yolu 7,5 LT/100 km ile gittim. iki kişi ve bagaj boştu. ortalama hızım 105 km/sa idi.
    km her iki yönde de kapalıydı.

    değerler uzun yolda genelde böyle. Almeracılara selam olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    quote:

    Orijinalden alıntı: AsTeNnu

    Hocam ben 750 TL ye yaptırdım.

    fiyat bizimkine göre çok çok aşağıda. klozlarınızda kısıt mı vardı tam incelediniz mi ne var ne yok diye poliçede? bir de hangi firma olduğunu söylerseniz sevinirim. pederin ilk kaskosu olacak yaşı 52,şehrimiz de ankara. belki bu sebepten bizimkine teklifler yüksek çıkıyordur.

    Fiyatlar şirketten şirkete değişiyor... mesela sigortamnet bana trafik sigortası için minimum 475TL kasko için 1100TL verdi. Generali sigorta sigorta için 465TL, kasko için 1215TL verdi. Sigortamjet sigorta için 215TL (güneş sigorta), kasko için 870TL (güneş kasko) fiyat verdi. Kasko yaptırmadım. Sigorta yaptırana 1 yıl ücretsiz yardım hizmeti hediye verdi. Bir kere denemelik yol kaldım dedim aradım (acaba yol yardım hizmeti gerçek mi diye?). 45dk içinde bir çekici geldi. Sonra dedim araç çalıştı gerek kalmadı. Geri yolladım.

    @AsTeNnu @haislip_13

    Peki hocam acentalarla birebir mi görüşmeli,gerçekten dedikleri gibi sigortam.net'te fiyatlar fazla mı çıkıyor? Bana da çok geldi çünkü fiyat,herhalde aracın çok bulunmamasından sebep.

    acenteler genelde fazla çıkar. Çünkü bu acentelerin bir gruplaması var. A-B-C-D ... A grubu ana bayidir. Mesele ben Güneş Sigortadan iç anadolu bölge bayiliğini aldım. Sonra B grubunda İl merkezlerine vardim. Onlarda C grubunda ilçelere verdi, ilçelerde D grubunda alt gruplara böldü. Her grup bir önceki gruba şirket anlaşmasına değişmek ile beraber %2 ile %15 arasında pay alıyorlar. Yani siz iç anadolu bölge bayinden alsanız normal acenteden alacağınızdan %10 gibi bir fiyat karınız olacak. Benim aracın bulunduğum ilde trafik sigortası 517TL gibi bir rakam çıktı. Sigortamjet firması 215TL verdi ve poliçe adresime kargo ile gönderildi. Sigortayı yapan şirket istanbulda istanbul bölge ana bayisi. Güneş sigorta kayıtlarında böyle gözüküyor.

    Yani diyeceğim. Sigorta yaptırmak için iyi araştırmak ve iyi fiyat almak gerekiyor. Birde biraz dişli çıkmanız lazım. Örneğin bu internetten sigorta yaptıracağınzı zaman sizi telefondan arayıp bilgi veriyorlar. Siz blöf yaparak şu şirket bana şu fiyatı verdi deyin, hemen bilmem ne indirimi yapalım bizde şu fiyata verelim diyor. (DENEMESİ BEDAVA )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    quote:

    Orijinalden alıntı: AsTeNnu

    Hocam ben 750 TL ye yaptırdım.

    fiyat bizimkine göre çok çok aşağıda. klozlarınızda kısıt mı vardı tam incelediniz mi ne var ne yok diye poliçede? bir de hangi firma olduğunu söylerseniz sevinirim. pederin ilk kaskosu olacak yaşı 52,şehrimiz de ankara. belki bu sebepten bizimkine teklifler yüksek çıkıyordur.

    Fiyatlar şirketten şirkete değişiyor... mesela sigortamnet bana trafik sigortası için minimum 475TL kasko için 1100TL verdi. Generali sigorta sigorta için 465TL, kasko için 1215TL verdi. Sigortamjet sigorta için 215TL (güneş sigorta), kasko için 870TL (güneş kasko) fiyat verdi. Kasko yaptırmadım. Sigorta yaptırana 1 yıl ücretsiz yardım hizmeti hediye verdi. Bir kere denemelik yol kaldım dedim aradım (acaba yol yardım hizmeti gerçek mi diye?). 45dk içinde bir çekici geldi. Sonra dedim araç çalıştı gerek kalmadı. Geri yolladım.

    @AsTeNnu @haislip_13

    Peki hocam acentalarla birebir mi görüşmeli,gerçekten dedikleri gibi sigortam.net'te fiyatlar fazla mı çıkıyor? Bana da çok geldi çünkü fiyat,herhalde aracın çok bulunmamasından sebep.

    acenteler genelde fazla çıkar. Çünkü bu acentelerin bir gruplaması var. A-B-C-D ... A grubu ana bayidir. Mesele ben Güneş Sigortadan iç anadolu bölge bayiliğini aldım. Sonra B grubunda İl merkezlerine vardim. Onlarda C grubunda ilçelere verdi, ilçelerde D grubunda alt gruplara böldü. Her grup bir önceki gruba şirket anlaşmasına değişmek ile beraber %2 ile %15 arasında pay alıyorlar. Yani siz iç anadolu bölge bayinden alsanız normal acenteden alacağınızdan %10 gibi bir fiyat karınız olacak. Benim aracın bulunduğum ilde trafik sigortası 517TL gibi bir rakam çıktı. Sigortamjet firması 215TL verdi ve poliçe adresime kargo ile gönderildi. Sigortayı yapan şirket istanbulda istanbul bölge ana bayisi. Güneş sigorta kayıtlarında böyle gözüküyor.

    Yani diyeceğim. Sigorta yaptırmak için iyi araştırmak ve iyi fiyat almak gerekiyor. Birde biraz dişli çıkmanız lazım. Örneğin bu internetten sigorta yaptıracağınzı zaman sizi telefondan arayıp bilgi veriyorlar. Siz blöf yaparak şu şirket bana şu fiyatı verdi deyin, hemen bilmem ne indirimi yapalım bizde şu fiyata verelim diyor. (DENEMESİ BEDAVA )

    Hocam cevabınız için çok teşekkür,almera klübündeki mesajlarınız çok yararlı. Arada girip okuyorum.
    Bugün de güneş sigortadan 1100tl fiyat aldık ama henüz poliçeyi göremedim. İnternette cok sayıda sikayet okudum bu firma hakkında,özellikle 2011-2013 arası yillara ait. Sizin bir fikriniz var mı bu kurum hakkında? Şu ana kadarki en düşük fiyat ama düşük diye de hemen tamamdır demek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    quote:

    Orijinalden alıntı: AsTeNnu

    Hocam ben 750 TL ye yaptırdım.

    fiyat bizimkine göre çok çok aşağıda. klozlarınızda kısıt mı vardı tam incelediniz mi ne var ne yok diye poliçede? bir de hangi firma olduğunu söylerseniz sevinirim. pederin ilk kaskosu olacak yaşı 52,şehrimiz de ankara. belki bu sebepten bizimkine teklifler yüksek çıkıyordur.

    Fiyatlar şirketten şirkete değişiyor... mesela sigortamnet bana trafik sigortası için minimum 475TL kasko için 1100TL verdi. Generali sigorta sigorta için 465TL, kasko için 1215TL verdi. Sigortamjet sigorta için 215TL (güneş sigorta), kasko için 870TL (güneş kasko) fiyat verdi. Kasko yaptırmadım. Sigorta yaptırana 1 yıl ücretsiz yardım hizmeti hediye verdi. Bir kere denemelik yol kaldım dedim aradım (acaba yol yardım hizmeti gerçek mi diye?). 45dk içinde bir çekici geldi. Sonra dedim araç çalıştı gerek kalmadı. Geri yolladım.

    @AsTeNnu @haislip_13

    Peki hocam acentalarla birebir mi görüşmeli,gerçekten dedikleri gibi sigortam.net'te fiyatlar fazla mı çıkıyor? Bana da çok geldi çünkü fiyat,herhalde aracın çok bulunmamasından sebep.

    acenteler genelde fazla çıkar. Çünkü bu acentelerin bir gruplaması var. A-B-C-D ... A grubu ana bayidir. Mesele ben Güneş Sigortadan iç anadolu bölge bayiliğini aldım. Sonra B grubunda İl merkezlerine vardim. Onlarda C grubunda ilçelere verdi, ilçelerde D grubunda alt gruplara böldü. Her grup bir önceki gruba şirket anlaşmasına değişmek ile beraber %2 ile %15 arasında pay alıyorlar. Yani siz iç anadolu bölge bayinden alsanız normal acenteden alacağınızdan %10 gibi bir fiyat karınız olacak. Benim aracın bulunduğum ilde trafik sigortası 517TL gibi bir rakam çıktı. Sigortamjet firması 215TL verdi ve poliçe adresime kargo ile gönderildi. Sigortayı yapan şirket istanbulda istanbul bölge ana bayisi. Güneş sigorta kayıtlarında böyle gözüküyor.

    Yani diyeceğim. Sigorta yaptırmak için iyi araştırmak ve iyi fiyat almak gerekiyor. Birde biraz dişli çıkmanız lazım. Örneğin bu internetten sigorta yaptıracağınzı zaman sizi telefondan arayıp bilgi veriyorlar. Siz blöf yaparak şu şirket bana şu fiyatı verdi deyin, hemen bilmem ne indirimi yapalım bizde şu fiyata verelim diyor. (DENEMESİ BEDAVA )

    Hocam cevabınız için çok teşekkür,almera klübündeki mesajlarınız çok yararlı. Arada girip okuyorum.
    Bugün de güneş sigortadan 1100tl fiyat aldık ama henüz poliçeyi göremedim. İnternette cok sayıda sikayet okudum bu firma hakkında,özellikle 2011-2013 arası yillara ait. Sizin bir fikriniz var mı bu kurum hakkında? Şu ana kadarki en düşük fiyat ama düşük diye de hemen tamamdır demek istemiyorum.

    Şimdi Güneş sigorta çok köklü bir kuruluş. Benim bildiğim 20 senedir var, fazlasını bilemem. Ancak şu bir gerçek piyasada A grubu acente, B grubu acente gibi bir sıralama var. Mesela Neova, Sektör sigorta vs... gibi firmalar çıktı. Bunların kökünü incelediğimde araba tamiri yapan veya oto servis işinden gelen Devlet Hazine Müsteşarlığına Teminat mektubu vererek sigorta şirketi olmuşlar.

    Bunu şöyle izah edeyim. Senin birikmiş bir paran var, bu parayı Devlete Teminat mektubu olarak sunuyorsun. Onlarda sana Sigortacılık yapabilir belgesi veriyor. Sende sigorta şirketleri arasında karını daha aşağıya çekerek ve bazı kurallar koyarak piyasaya giriyorsun. Bu sigortacılık işinde çok deli paralar dönüyor.

    Mesela Allah korusun bir kaza yaptınız. Aracınız Pert oldu. Sizin bu Pert parasını sigorta şirketi ödemiyor. Devletin oluşturduğu bir Fon var. Oradaki havuzdan size aktarılıyor. Sonrası bu sigorta şirketi, kaza yapmanıza sebeb olan farklı bir arçtan ise o araca dava açıp bu paranızı ondan alıyor. Eğer kazayı kendiniz yaptı iseniz, bu sefer poliçe miktarınız yükseltilerek bu para sizden 10 sene vs.. bir zamanda sizden çıkartıyorlar.

    Ayrıca Pert olan aracı ya kendi servislerinde yaptırıyor veya oto sanayi sistelerinde bu işin takipçisi olan kişilere satıyorlar. Yani pert olan aracı sizden değerinde alıyor, bunun parasını devletten alıyor, birde bu aracı yaptırıp, geri satıyor... Kar üstüne kar.... Babam, Amcam, Kardeşim ve Bende bu arabaları takip ediyoruz mesela... İyi ekmek yiyecek araba varsa asılıyoruz. Tabi bu ihale usulü...

    Sonra bu kaza sırasında hastane masrafları siz eğer kamu kurumunda sigortalı çalışıyorsanız, hastane masrafları kurumdan alınıyor, kurumda gider gösterip, devletten alıyor. Yani devlet sağ cebinden alıp, sol cebine koyuyor. Eğer sigortalı olarak özel sektörde çalışıyorsanız, önce hastane size bir fatura çıkartır. Ancak sigortalı çalıştığınızı bildikleri için bu faturayı çalıştığınız özel sektör işverene imzalatmanız istenir ve geri getirmeniz istenir. Bu imzalamadan sonra borç artık çalıştığınız kuruma aittir. Ancak kurumda bunu gider gösterip, bu tutarı devletten alır. Devlet zaten vergi vs.. ile geri alır.

    Kısacası Devlet her halikarda sol cebinden çıkardığını sağ cebine koyulmasını bekler.

    Konudan fazla uzaklaşmadan Her sigorta şirketinin kaza anında araç bedel teminatları farklıdır. Ancak ölüm, sakatlanma, tedavi teminatları sabittir. Bu değişmez. Sadece özel teminat kapsamında ekstra teminat sunabilir. Buda sigorta şirketine göre değişir.

    Ben Güneş sigotadan yaptırdım. Yani ben bir sorun görmedim. Öncesinde de yaşamadım. Hani bazı kullanıcılar şikayet etmiş. Bunların şikayeti nedir bilemiyecem. Mesela insanlar arabaları ile kaza yapıp pert olunca parasının hemen verilmesini istiyor. Ancak kanunen bu durum 30 ile 90 gün arasında sürebiliyor. İkama araç durumu özel teminatlarda belirtilmemiş ise ikame araç bedeli verilemiyor. Bu bedeli kaza yapmanıza sebeb olan kişiden (varsa tabi) dava ederek alabilirsiniz. Eğer kazayı kendiniz yaptıysanız, Devlete dava açsanız bile kazanamıyorsunuz. Şöyle düşünün. Hem kaza yapın, hemde ikama araç isteyin. Devlet size yapmasaydın kaza, dikkatli olsaydın kardeşim... diyor bir nebi....

    Şikayetlere bakılacak olursa ben Anadolu sigortadan bundan 12-14 sene öncesi babam çok sıkıntı çekti. Ama herkes şikayetçi idi.

    Bu sebebten sigorta şirketlerinden şikayet edilme sebebleri araştırılmalı. Sorun insanların sabırsızlığı mı yoksa kazanın şahibeli olması veya suça karışan kişinin bulanmaması ve tahkikat sonucunun verilememesinden mi yoksa gerçekten sigorta şirketi parayı devletten aldı ve parayı kullanıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 29 Eylül 2015; 9:41:50 >




  • Arkadaslar iyi akşamlar.2005 model tekna aracımvar. yaklaşık iki üç aydır aracımın sağ ön tarafından kasislerden geçerken LIKIR LIKIR ses geliyordu . Çeşitli ustalara götürdüm sesin sebebini bulamadılar.Son olarak nissan yetkili servisine götürdüm.aracı ustabaşı test etti.sağ ön taraftaki gerekli parçalar degişti aracın altını üstünü iyice kontrol ettiler.ama halen ses geliyor.aracı tekrar götürdüm Aynı usta tekrar test etti.sesin merkezi fren sisteminden geldiğini söyledi araba her kasisten geçtiğinde fren sistemi kendini kontrol eder ve yağ basra o sesinde ondan olduğunu o sese takılmamam gerektiğini syledi. bende ona okadar parçayı boşuna mı değiştirdik dedim.cevap veremedi.bana bu almeraların hepsinde olduğunu söyledi .Bana mantıklı gelmedi acaba sizin araçlarda da böyle EBD sisteminden ses geliyor mu veya EBD ses yapar mı .bilglendidrseniz sevinirim
  • İci su almasi disinda iyi araba

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar,2001 almeram var,bunun orjinal uzaktan kumandalı kontak anahtarı bozuldu.ebay dan bu anahtarın aynısından buldum ,burdan alsam bu anahtarı araca tanıta bilirmiyim,uyarmı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adincer

    arkadaşlar,2001 almeram var,bunun orjinal uzaktan kumandalı kontak anahtarı bozuldu.ebay dan bu anahtarın aynısından buldum ,burdan alsam bu anahtarı araca tanıta bilirmiyim,uyarmı acaba ?

    Kontak anahtarı içinde cipini de veriyorsa olur. Yoksa boş kasa göndermelerinin hiçbir espirisi yok.

    Alacağın çipi aşağıda yazdığım değere göre almalısınız.

    1997-2000 arası (N15 kasa) T25 çip (Philips Crypto ID41)
    2000-2003 arası (N16 ilk kasa) T13 çip (Texas Crypto ID60)
    2003-2007 arası (N16 son kasa) T14 çip (Philips Crypto II ID46)

    Eğer araç kontağı taktığında motoru çalıştırıyor, sadece kapıları kumandadan kilitleyip açmıyorsa, yukarda bahsettiğim cipi almanıza gerek yok.

    Önce kontak anahtarınızın içini açıp pilleri değiştirmeyi deneyiniz. Sorun yine devam ediyorsa anahtarı tekrardan manuel kodlama ile araca tanıtınız. Yoksa en son çare yeni kumanda almaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 30 Eylül 2015; 11:20:59 >




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bende 2006 model Nissan Almera 1.5 tekna hb araç var. aracımın gösterge paneli arızalandı değiştirmek istiyorum. çıkma bulabilirmiyim? nereden bulabilirim. yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende 2006 model Nissan Almera 1.5 tekna hb araç var. aracımın gösterge paneli arızalandı değiştirmek istiyorum. çıkma bulabilirmiyim? nereden bulabilirim. yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkür ederim

    Panelinizin neyi var? Ne gibi bir arıza?
  • 3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adincer

    arkadaşlar,2001 almeram var,bunun orjinal uzaktan kumandalı kontak anahtarı bozuldu.ebay dan bu anahtarın aynısından buldum ,burdan alsam bu anahtarı araca tanıta bilirmiyim,uyarmı acaba ?

    Kontak anahtarin dugmeleri bozulduysa tv tamiri yapan bir yere giderseniz yeniden dugme lehimler,benimde bozulmustu yedekte dahil olmak uzere toplam 10 tl dugmeleri alarak kendim yapmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.


    1.)göstergedeki rakamlar kırık derken bir fotoğraf yükleyebilir misin?
    2-3) hız ve devir göstergenin içinde bir yay olması gerekiyor. muhtemelen önceki sahibi bunu açtı ve bir nedenden düşürmüş olabilir. Diğer bir sorunda bu devir ve hız göstergesinin 4 kutuplu bobin yardımı ile hareket etirirliyor. Bobinlerden birisi çalışmıyor olduğundan takılı kalıyor olabilir.

    gösterge panelini sökmek için önce gösterge panel bakalitini sökmeniz gerekiyor. Yukarı doğru bakan 2 adet vida var. Yıldız kısa saplı tornavida ile bunu sökün. Göstergenin alt kısmında biraz asılırsanız klipslerinden kurtulur. Direksiyonu ayar kolunu gevşeterek aşağı düşürün. Sonra sol taraf (sinyal koluna doğru) çekerek çıkartınız.

    Göstergeyi tutan 3 adet yıldız vida var. bunları sökün. Göstergeyi olduğu yerde bir miktar ters çevirin. Arkasında 2 adet soket var. Bunların ortalarında çentiklere bastırarak soketi yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin ön plastik camını kenarlarındaki klipslere bastırarak tek tek kurtarınız.

    Gösterge işaret problarını en sonuna hafif zorlamadan çeviriniz. işaret kolunun durduğu yerde gösterge ucuna denk gelecek şekilde kurşun kalem ile işaret koyunuz. (çünkü bunu yapmazsak söküldüğünde geri takarken yanlış gösterir). Bu işlemi Hız, Devir, Hararet, Benzin gösterge problarının hepsine uygulayıp işaretleyiniz.

    Şimdi tüm probları hafif asılarak yerinden çıkartınız. göstergenin tüm panelleri ayrı ayrıdır ve hepsini 2'şer vida tutar. Bu vidaları sökünüz ve gösterge panellerini çıkartınız.

    devir ve hız göstergesinin prob ucuna bağlana milde esnek bir yay var. Bunlar var mı yok mu bakınız. Yok ise sanayiden bozuk, herhangi bir markanın km saatinden bu yayları söküp yerine takınız.

    Eğer yaylar yerinde ise göstergenin arka devre plakasından ilgili göstergenin bobin uçlarınını tek tek ölçünüz. değer göstermeyen bobin sorunludur. veya soğuk lehim durumu vardır. Diğer bobinlerin gösterdiği ohm değerine göre farklı göstergeden bobin bağlayınız.

    işlemi geri sararak toplayınız.

    Bu işlem zor geliyor ise, siz kırık gösterge remini ve göstergenin içi sökülü vaziyette yayların olduğu yeri fotoğraf atarsanız. size yardımcı olabilir.

    Çıkması 350-500TL arasındadır ve temizini bulması biraz zordur. Çünkü temiz bulmak için aracın önden kazalı olmayanını bulmak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.


    1.)göstergedeki rakamlar kırık derken bir fotoğraf yükleyebilir misin?
    2-3) hız ve devir göstergenin içinde bir yay olması gerekiyor. muhtemelen önceki sahibi bunu açtı ve bir nedenden düşürmüş olabilir. Diğer bir sorunda bu devir ve hız göstergesinin 4 kutuplu bobin yardımı ile hareket etirirliyor. Bobinlerden birisi çalışmıyor olduğundan takılı kalıyor olabilir.

    gösterge panelini sökmek için önce gösterge panel bakalitini sökmeniz gerekiyor. Yukarı doğru bakan 2 adet vida var. Yıldız kısa saplı tornavida ile bunu sökün. Göstergenin alt kısmında biraz asılırsanız klipslerinden kurtulur. Direksiyonu ayar kolunu gevşeterek aşağı düşürün. Sonra sol taraf (sinyal koluna doğru) çekerek çıkartınız.

    Göstergeyi tutan 3 adet yıldız vida var. bunları sökün. Göstergeyi olduğu yerde bir miktar ters çevirin. Arkasında 2 adet soket var. Bunların ortalarında çentiklere bastırarak soketi yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin ön plastik camını kenarlarındaki klipslere bastırarak tek tek kurtarınız.

    Gösterge işaret problarını en sonuna hafif zorlamadan çeviriniz. işaret kolunun durduğu yerde gösterge ucuna denk gelecek şekilde kurşun kalem ile işaret koyunuz. (çünkü bunu yapmazsak söküldüğünde geri takarken yanlış gösterir). Bu işlemi Hız, Devir, Hararet, Benzin gösterge problarının hepsine uygulayıp işaretleyiniz.

    Şimdi tüm probları hafif asılarak yerinden çıkartınız. göstergenin tüm panelleri ayrı ayrıdır ve hepsini 2'şer vida tutar. Bu vidaları sökünüz ve gösterge panellerini çıkartınız.

    devir ve hız göstergesinin prob ucuna bağlana milde esnek bir yay var. Bunlar var mı yok mu bakınız. Yok ise sanayiden bozuk, herhangi bir markanın km saatinden bu yayları söküp yerine takınız.

    Eğer yaylar yerinde ise göstergenin arka devre plakasından ilgili göstergenin bobin uçlarınını tek tek ölçünüz. değer göstermeyen bobin sorunludur. veya soğuk lehim durumu vardır. Diğer bobinlerin gösterdiği ohm değerine göre farklı göstergeden bobin bağlayınız.

    işlemi geri sararak toplayınız.

    Bu işlem zor geliyor ise, siz kırık gösterge remini ve göstergenin içi sökülü vaziyette yayların olduğu yeri fotoğraf atarsanız. size yardımcı olabilir.

    Çıkması 350-500TL arasındadır ve temizini bulması biraz zordur. Çünkü temiz bulmak için aracın önden kazalı olmayanını bulmak gerekir.

    anlatımınız için çok teşekkür ederim.
    Dijital gösterge aynı resimdeki gibi bir problem...
    bu broblemden dolayı elektronikçi söktü ancak yapamadı. diğer problemler tekrar takıldığı zaman oldu. Alper Bey, yazdıklarınızı yapabilecek zamanımda pek yok el becerimde pek yok. Fethiye'de başkada tavsiye edilen elektronikçide yok. büyük şehirde olsak belki bir şekilde çözeriz ama bur da çok zor. turizm sezonu bitince daha fazla ilgilenecem. 350 TL civarı temiz bulabilsem değiştirmeyi düşünüyorum.

    bakalım ekim ayı bitsin daha çok yoğunlaşacağım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.


    1.)göstergedeki rakamlar kırık derken bir fotoğraf yükleyebilir misin?
    2-3) hız ve devir göstergenin içinde bir yay olması gerekiyor. muhtemelen önceki sahibi bunu açtı ve bir nedenden düşürmüş olabilir. Diğer bir sorunda bu devir ve hız göstergesinin 4 kutuplu bobin yardımı ile hareket etirirliyor. Bobinlerden birisi çalışmıyor olduğundan takılı kalıyor olabilir.

    gösterge panelini sökmek için önce gösterge panel bakalitini sökmeniz gerekiyor. Yukarı doğru bakan 2 adet vida var. Yıldız kısa saplı tornavida ile bunu sökün. Göstergenin alt kısmında biraz asılırsanız klipslerinden kurtulur. Direksiyonu ayar kolunu gevşeterek aşağı düşürün. Sonra sol taraf (sinyal koluna doğru) çekerek çıkartınız.

    Göstergeyi tutan 3 adet yıldız vida var. bunları sökün. Göstergeyi olduğu yerde bir miktar ters çevirin. Arkasında 2 adet soket var. Bunların ortalarında çentiklere bastırarak soketi yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin ön plastik camını kenarlarındaki klipslere bastırarak tek tek kurtarınız.

    Gösterge işaret problarını en sonuna hafif zorlamadan çeviriniz. işaret kolunun durduğu yerde gösterge ucuna denk gelecek şekilde kurşun kalem ile işaret koyunuz. (çünkü bunu yapmazsak söküldüğünde geri takarken yanlış gösterir). Bu işlemi Hız, Devir, Hararet, Benzin gösterge problarının hepsine uygulayıp işaretleyiniz.

    Şimdi tüm probları hafif asılarak yerinden çıkartınız. göstergenin tüm panelleri ayrı ayrıdır ve hepsini 2'şer vida tutar. Bu vidaları sökünüz ve gösterge panellerini çıkartınız.

    devir ve hız göstergesinin prob ucuna bağlana milde esnek bir yay var. Bunlar var mı yok mu bakınız. Yok ise sanayiden bozuk, herhangi bir markanın km saatinden bu yayları söküp yerine takınız.

    Eğer yaylar yerinde ise göstergenin arka devre plakasından ilgili göstergenin bobin uçlarınını tek tek ölçünüz. değer göstermeyen bobin sorunludur. veya soğuk lehim durumu vardır. Diğer bobinlerin gösterdiği ohm değerine göre farklı göstergeden bobin bağlayınız.

    işlemi geri sararak toplayınız.

    Bu işlem zor geliyor ise, siz kırık gösterge remini ve göstergenin içi sökülü vaziyette yayların olduğu yeri fotoğraf atarsanız. size yardımcı olabilir.

    Çıkması 350-500TL arasındadır ve temizini bulması biraz zordur. Çünkü temiz bulmak için aracın önden kazalı olmayanını bulmak gerekir.

    anlatımınız için çok teşekkür ederim.
    Dijital gösterge aynı resimdeki gibi bir problem...
    bu broblemden dolayı elektronikçi söktü ancak yapamadı. diğer problemler tekrar takıldığı zaman oldu. Alper Bey, yazdıklarınızı yapabilecek zamanımda pek yok el becerimde pek yok. Fethiye'de başkada tavsiye edilen elektronikçide yok. büyük şehirde olsak belki bir şekilde çözeriz ama bur da çok zor. turizm sezonu bitince daha fazla ilgilenecem. 350 TL civarı temiz bulabilsem değiştirmeyi düşünüyorum.

    bakalım ekim ayı bitsin daha çok yoğunlaşacağım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    öncelikle gösterge panelini dediğim şekilde söküp bobin yayı var mı yok mu kontrol etmenizi tavsiye ederim. ben ufak bir problem için 350TL vermezdim.

    Çünkü sizin sorununuz kesin olarak bobin yayı veya 4 kutupdan bir tanesi çalışmıyor yada soğuk lehim var. Çünkü gösterge km bilgi ekranı çalışıyor. Dolayısıyla kontrolcü entegrede sağlam. resmini eklediğiniz km bilgi göstergesinde lcd akması veya kırılması yok. Sadece segment kayıklığı var. Buda muhtemelen bunu tamir etmeye çalışan elektronikçi ayarını kaçırdı ondan yapıyor. Dikkat ederseniz bazı rakamlar net okunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 1 Ekim 2015; 13:51:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.


    1.)göstergedeki rakamlar kırık derken bir fotoğraf yükleyebilir misin?
    2-3) hız ve devir göstergenin içinde bir yay olması gerekiyor. muhtemelen önceki sahibi bunu açtı ve bir nedenden düşürmüş olabilir. Diğer bir sorunda bu devir ve hız göstergesinin 4 kutuplu bobin yardımı ile hareket etirirliyor. Bobinlerden birisi çalışmıyor olduğundan takılı kalıyor olabilir.

    gösterge panelini sökmek için önce gösterge panel bakalitini sökmeniz gerekiyor. Yukarı doğru bakan 2 adet vida var. Yıldız kısa saplı tornavida ile bunu sökün. Göstergenin alt kısmında biraz asılırsanız klipslerinden kurtulur. Direksiyonu ayar kolunu gevşeterek aşağı düşürün. Sonra sol taraf (sinyal koluna doğru) çekerek çıkartınız.

    Göstergeyi tutan 3 adet yıldız vida var. bunları sökün. Göstergeyi olduğu yerde bir miktar ters çevirin. Arkasında 2 adet soket var. Bunların ortalarında çentiklere bastırarak soketi yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin ön plastik camını kenarlarındaki klipslere bastırarak tek tek kurtarınız.

    Gösterge işaret problarını en sonuna hafif zorlamadan çeviriniz. işaret kolunun durduğu yerde gösterge ucuna denk gelecek şekilde kurşun kalem ile işaret koyunuz. (çünkü bunu yapmazsak söküldüğünde geri takarken yanlış gösterir). Bu işlemi Hız, Devir, Hararet, Benzin gösterge problarının hepsine uygulayıp işaretleyiniz.

    Şimdi tüm probları hafif asılarak yerinden çıkartınız. göstergenin tüm panelleri ayrı ayrıdır ve hepsini 2'şer vida tutar. Bu vidaları sökünüz ve gösterge panellerini çıkartınız.

    devir ve hız göstergesinin prob ucuna bağlana milde esnek bir yay var. Bunlar var mı yok mu bakınız. Yok ise sanayiden bozuk, herhangi bir markanın km saatinden bu yayları söküp yerine takınız.

    Eğer yaylar yerinde ise göstergenin arka devre plakasından ilgili göstergenin bobin uçlarınını tek tek ölçünüz. değer göstermeyen bobin sorunludur. veya soğuk lehim durumu vardır. Diğer bobinlerin gösterdiği ohm değerine göre farklı göstergeden bobin bağlayınız.

    işlemi geri sararak toplayınız.

    Bu işlem zor geliyor ise, siz kırık gösterge remini ve göstergenin içi sökülü vaziyette yayların olduğu yeri fotoğraf atarsanız. size yardımcı olabilir.

    Çıkması 350-500TL arasındadır ve temizini bulması biraz zordur. Çünkü temiz bulmak için aracın önden kazalı olmayanını bulmak gerekir.

    anlatımınız için çok teşekkür ederim.
    Dijital gösterge aynı resimdeki gibi bir problem...
    bu broblemden dolayı elektronikçi söktü ancak yapamadı. diğer problemler tekrar takıldığı zaman oldu. Alper Bey, yazdıklarınızı yapabilecek zamanımda pek yok el becerimde pek yok. Fethiye'de başkada tavsiye edilen elektronikçide yok. büyük şehirde olsak belki bir şekilde çözeriz ama bur da çok zor. turizm sezonu bitince daha fazla ilgilenecem. 350 TL civarı temiz bulabilsem değiştirmeyi düşünüyorum.

    bakalım ekim ayı bitsin daha çok yoğunlaşacağım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Eğer usta elektronikçi olsa dahi kim olursa olsun gösterge ibrelerini yerinden söktüyse veya söktüyseniz işiniz çok zor... Sökülmüş gibi görünüyor ki fotoda ısı göstergesi tam yerinde duruyor 90-100derece arasında görünüyor ve rolanti devrinin bu durumda 650rpm civarında olması gerekiyor sizin devir ise 950rpm de duruyor. Tabi klima ve kısa hüzmeli farlar açıksa da olabilir diyeceğim ama yinede kendi aracıma göre düşünürsem oldukça yüksek duruyo... Ayrıca Hız göstergeniz yanlış gösterecek ve devir saatinde de aynı şekilde sapma olacaktır. İşiniz oldukça zor görünüyor geri eski haline getirmek için tek tek adaptasyon yaparak ibreleri test modunda doğru sıfır konumunda takmanız gerekiyor. Çünkü siz ibreleri durduğu yerde sökseniz bile arkasındaki ibre motorları çok hassas olduğu için yerinden çıkacak ve aşağıya bakacaktır. Umarım söktürmediniz yoksa emin olun hızınızda mutlaka sapma olacaktır. Bunu anlamanın en iyi yollarından birisi düz yolda orjinal ebat olan lastikler ile hız devir gerçek hız değeri testi yapmak gerekiyor ( 195-55-R16 olmak zorunda ). Öncelikle devir saati tam çalışıyor mu ? Motor ısısı sıcak seviyeye gelecek ve vites boşta son gaz yapıp devir kesici devreye girene kadar gaza basıp devir saatinin nerde durduğuna bakacaksınız. 6900-7000 rpm arasında olması gerekiyor kadranda tam olarak 6950devirde kesmesi lazım... Diğer husus ; tam düz yolda 100km h ile gitmeye çalışmalısınız ve elinizde android telefonun GPS hızı yardımıyla ve aracın yol bilgisayarındaki ortalama hız değeri ile kıyaslama yapacaksınız. kadranda 100kmh ile sabit giderken gps hızı 94-95kmh ve yine aracın yol bilgisayarındaki ortalama hızını sıfırladığınızda 100kmh ile sabit en az 1 km gittikçe gerçek değerleri vermeye başlayacak ve yine 95kmh yazması gerekiyor. Ayrıca motor devri doğru ise 6900-6950 arasında kesiciye giriyorsa 5.viteste tam 3000 devirde giderken aracın kadran hızı 111-112 olması gerekiyor. bunları test ediniz. Digital km sayaç göstergesine gelince tamiri zor görünüyor. Ekranın kendisinde sorun var veya arkasında incecik film tabakası var orda problem olabilir çözüm ne olur bilmiyorum. Ama bence yazıları okuyabiliyorsanız ve ibreler tam yerinde düzgün çalışıyorsa o kadar para verilmez ekran için. Öncelikle hız ve devir göstergesini test ediniz bence eğer söküldülerse... Eğer söküldüyse mutlaka ayarları kaçmıştır ve söylediğiniz gibi takılmalar oluyorsa o zaman değiştirebilirsiniz komle... Ve siz siz olun o göstergelerle fazla uğraşmayın derim çünkü beni çok uğraştırmıştı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder Karacan

    3. tane ayrı problem var.

    1) Dijital Göstergede ki rakamlar kırık gözüküyor.
    2) ayrıca hız gösterge çubuğu da boşmuş gibi belli bir hızda takılı kalıyor. camına tıklarsan hareket halinde bile sıfıra düşüyor.
    3) Devir ibresi 3500 geçtiğinde orda takılı kalıyor arabayı durdurup tekrar çalıştırırsan düzeliyor.


    1.)göstergedeki rakamlar kırık derken bir fotoğraf yükleyebilir misin?
    2-3) hız ve devir göstergenin içinde bir yay olması gerekiyor. muhtemelen önceki sahibi bunu açtı ve bir nedenden düşürmüş olabilir. Diğer bir sorunda bu devir ve hız göstergesinin 4 kutuplu bobin yardımı ile hareket etirirliyor. Bobinlerden birisi çalışmıyor olduğundan takılı kalıyor olabilir.

    gösterge panelini sökmek için önce gösterge panel bakalitini sökmeniz gerekiyor. Yukarı doğru bakan 2 adet vida var. Yıldız kısa saplı tornavida ile bunu sökün. Göstergenin alt kısmında biraz asılırsanız klipslerinden kurtulur. Direksiyonu ayar kolunu gevşeterek aşağı düşürün. Sonra sol taraf (sinyal koluna doğru) çekerek çıkartınız.

    Göstergeyi tutan 3 adet yıldız vida var. bunları sökün. Göstergeyi olduğu yerde bir miktar ters çevirin. Arkasında 2 adet soket var. Bunların ortalarında çentiklere bastırarak soketi yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin yerinden çıkartınız.

    Gösterge panelinin ön plastik camını kenarlarındaki klipslere bastırarak tek tek kurtarınız.

    Gösterge işaret problarını en sonuna hafif zorlamadan çeviriniz. işaret kolunun durduğu yerde gösterge ucuna denk gelecek şekilde kurşun kalem ile işaret koyunuz. (çünkü bunu yapmazsak söküldüğünde geri takarken yanlış gösterir). Bu işlemi Hız, Devir, Hararet, Benzin gösterge problarının hepsine uygulayıp işaretleyiniz.

    Şimdi tüm probları hafif asılarak yerinden çıkartınız. göstergenin tüm panelleri ayrı ayrıdır ve hepsini 2'şer vida tutar. Bu vidaları sökünüz ve gösterge panellerini çıkartınız.

    devir ve hız göstergesinin prob ucuna bağlana milde esnek bir yay var. Bunlar var mı yok mu bakınız. Yok ise sanayiden bozuk, herhangi bir markanın km saatinden bu yayları söküp yerine takınız.

    Eğer yaylar yerinde ise göstergenin arka devre plakasından ilgili göstergenin bobin uçlarınını tek tek ölçünüz. değer göstermeyen bobin sorunludur. veya soğuk lehim durumu vardır. Diğer bobinlerin gösterdiği ohm değerine göre farklı göstergeden bobin bağlayınız.

    işlemi geri sararak toplayınız.

    Bu işlem zor geliyor ise, siz kırık gösterge remini ve göstergenin içi sökülü vaziyette yayların olduğu yeri fotoğraf atarsanız. size yardımcı olabilir.

    Çıkması 350-500TL arasındadır ve temizini bulması biraz zordur. Çünkü temiz bulmak için aracın önden kazalı olmayanını bulmak gerekir.

    anlatımınız için çok teşekkür ederim.
    Dijital gösterge aynı resimdeki gibi bir problem...
    bu broblemden dolayı elektronikçi söktü ancak yapamadı. diğer problemler tekrar takıldığı zaman oldu. Alper Bey, yazdıklarınızı yapabilecek zamanımda pek yok el becerimde pek yok. Fethiye'de başkada tavsiye edilen elektronikçide yok. büyük şehirde olsak belki bir şekilde çözeriz ama bur da çok zor. turizm sezonu bitince daha fazla ilgilenecem. 350 TL civarı temiz bulabilsem değiştirmeyi düşünüyorum.

    bakalım ekim ayı bitsin daha çok yoğunlaşacağım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Eğer usta elektronikçi olsa dahi kim olursa olsun gösterge ibrelerini yerinden söktüyse veya söktüyseniz işiniz çok zor... Sökülmüş gibi görünüyor ki fotoda ısı göstergesi tam yerinde duruyor 90-100derece arasında görünüyor ve rolanti devrinin bu durumda 650rpm civarında olması gerekiyor sizin devir ise 950rpm de duruyor. Tabi klima ve kısa hüzmeli farlar açıksa da olabilir diyeceğim ama yinede kendi aracıma göre düşünürsem oldukça yüksek duruyo... Ayrıca Hız göstergeniz yanlış gösterecek ve devir saatinde de aynı şekilde sapma olacaktır. İşiniz oldukça zor görünüyor geri eski haline getirmek için tek tek adaptasyon yaparak ibreleri test modunda doğru sıfır konumunda takmanız gerekiyor. Çünkü siz ibreleri durduğu yerde sökseniz bile arkasındaki ibre motorları çok hassas olduğu için yerinden çıkacak ve aşağıya bakacaktır. Umarım söktürmediniz yoksa emin olun hızınızda mutlaka sapma olacaktır. Bunu anlamanın en iyi yollarından birisi düz yolda orjinal ebat olan lastikler ile hız devir gerçek hız değeri testi yapmak gerekiyor ( 195-55-R16 olmak zorunda ). Öncelikle devir saati tam çalışıyor mu ? Motor ısısı sıcak seviyeye gelecek ve vites boşta son gaz yapıp devir kesici devreye girene kadar gaza basıp devir saatinin nerde durduğuna bakacaksınız. 6900-7000 rpm arasında olması gerekiyor kadranda tam olarak 6950devirde kesmesi lazım... Diğer husus ; tam düz yolda 100km h ile gitmeye çalışmalısınız ve elinizde android telefonun GPS hızı yardımıyla ve aracın yol bilgisayarındaki ortalama hız değeri ile kıyaslama yapacaksınız. kadranda 100kmh ile sabit giderken gps hızı 94-95kmh ve yine aracın yol bilgisayarındaki ortalama hızını sıfırladığınızda 100kmh ile sabit en az 1 km gittikçe gerçek değerleri vermeye başlayacak ve yine 95kmh yazması gerekiyor. Ayrıca motor devri doğru ise 6900-6950 arasında kesiciye giriyorsa 5.viteste tam 3000 devirde giderken aracın kadran hızı 111-112 olması gerekiyor. bunları test ediniz. Digital km sayaç göstergesine gelince tamiri zor görünüyor. Ekranın kendisinde sorun var veya arkasında incecik film tabakası var orda problem olabilir çözüm ne olur bilmiyorum. Ama bence yazıları okuyabiliyorsanız ve ibreler tam yerinde düzgün çalışıyorsa o kadar para verilmez ekran için. Öncelikle hız ve devir göstergesini test ediniz bence eğer söküldülerse... Eğer söküldüyse mutlaka ayarları kaçmıştır ve söylediğiniz gibi takılmalar oluyorsa o zaman değiştirebilirsiniz komle... Ve siz siz olun o göstergelerle fazla uğraşmayın derim çünkü beni çok uğraştırmıştı...

    Çağrı bey,

    şu yazmayı unuttum. bu gösterge tablosu benim değil, internetten dijital gösterge örnek olsun diye gösterdim. benimde dijital göstergede aynı sorun var diye. ama diğer yazdıklarımın hepsi var. hız göstergesi çalışmıyor. devir saati 4 devire yükseltirsen takılıyor. bakalım Alpzoom arkadaşa göndereceğim bir bakacak. olur inşallah. olmaz ise mecburen çıkma bir gösterge tablosu arayacağım.

    bu benim 2. japon arabam. japonlardan yana şansım yok galiba...




  • 
Sayfa: önceki 11811182118311841185
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.