Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1105. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11031104110511061107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slhtn S kullanıcısına yanıt
    Maşallah paylaşımlar son hızla devam ediyor.Bugünlerde yoğunluğumdan pek uğrayamıyorum.Lakin ara ara takip ediyorum.
    Paylaşımda bulunan herkese teşekkür ediyorum.

    Aynı sorunu son tahlilde bende yaşadım sayın arkadaşım.Tüm ustalara danıştım işin içinden çıkamayınca çözümü yine kendim buldum.
    Orana vurduğumda 10.000 km’de 2 lt eksiltme varken şimdi 10.000 km’de 250 ml yapar ki hayli hayli normal bir durum.

    2004 model tüplü bir araç tek elden sizde değil ve geçmişini bilmiyorsanız ;
    10-40’tan 5-40’a geçiş birazda risk almak olmuş sizin için.
    4500 km’de 700 ml eksiltmesi 10.000’de 1555 ml eksiltmesi demektir oranlarsak.
    Ancak yağın teknik özelliği gereği km arttıkça eksiltmede beraberinde artacaktır ki bu 10.000 km’de 2000 ml’yide bulabilir.
    Daha öncedende eksiltme vardır muhtemelen.Ama bu kadar çok değildir.

    Lpg’li bir araçta yağ yakma ve eksiltme bir miktar olur bu anormal değil; normaldir.
    Ama sizinki biraz fazla eksilmiş.

    Basit anlatımla yağ eksilmesinin üç sebebi vardır.
    Kaçak(sızıntı,buharlaşma vs.), Yağın teknik özelliği ve Yağ yakma.

    Uzun km yapmış,zaman zaman motoriçi hararet yapmış ama göstergeden anlaşılmamış Almerada subap lastikleri,silindir kapak contası daha erken deforme olabiliyor lastiklerin ve contanın özelliğinden dolayı.
    Böyle bir durumda ise yağ yakmadan dolayı eksiltmenin daha fazla olması gerekirdi.
    Ve yağ yakma belirtilerini mutlaka gösterir sizde belirtirdiniz.

    Kaçak olabilir.Öncelikle bundan emin olun.Kaçak,sızıntı vs yoksa yağı değiştirmelisiniz.

    Piston ve segmanlarda olası bir sorunun daha fazla büyümemesi, farklı marka ve vizkozite yağ değişiminin motora,keçelere verdiği zararlardan kurtulmak için önerim tekrar 10-40’a dönüş yapmanızdır.

    Kendi uygulamam şöyle:

    Berner motor iç temizleme’yi yağ haznesine boşalttım.Aracı düşük devirde 20 dk.kullandım.
    Sonra uygun bir yerde stop edip karter tıpasını ve yağ filtresini söküp yarım saat bekledim.Resmen zift aktı diyebilirim.
    Sonra karter tıpasını ve yeni yağ filtresini takıp 10w-40 yağdan 2700 ml, Berner motoryağı kaydırıcı katkısından 200 ml ekledim.

    4500 km’de yağ kontrol çubuğunu kontrol ettiğimde 20 tırtıklı kısımdan 3 boğum azalmış.Her boğum 35 ml’den 3 boğum 105 ml eder ki 10.000 km’de 233 ml eksilme demektir.
    Yağ özelliğini gittikçe kaybedeceğinden 250 ml eksiltme olur en fazla.
    Kaldı ki 7500 km’de bir yağ değiştirim.Uygulama sonrası araçta ses ve vuruntunun kaybolduğunu bayağı hissettim.
    Yağa motorsilk haricinde katkı maddesi eklemeyi önermesemde,karşı olsamda bu uygulamayı kendi aracıma yaptım ve yağ eksilme tamamen durdu diyebilirim.Fakat kafamdaki soru işaretleri durmadı.

    Lpg benzine göre motor içinde daha yüksek ısı-daha az kurum oluşturuyor ve motor içi yüksek ısıdan dolayı silindir odasındaki segmanlarda oluşan yağ film tabakasının bir kısmını yakıtla yakarak yağ eksiltmeye neden oluyor.
    Hiçbir katkı maddesi kullanmadan Lpg’li bir araç bir miktarda olsa nasıl yağ eksiltmez anlayamıyorum.
    Kaldı ki üreticiler bile sadece benzinde kullanım için 10.000 km’de 700 ml eksiltmeyi normal kabul etmişler.
    Bu yağ katkısı ile yağ eksiltmeyi tamamen durdurmak başıma ne iş açacak bilmiyorum
    Ama yağ buharlaşacak,yağ yanacak,araç hararet yapacak korkusu olmadan veriyorum gazı.

    Tekrar herkese kazasız belasız bir hayat dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 27 Nisan 2015; 2:38:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Maşallah paylaşımlar son hızla devam ediyor.Bugünlerde yoğunluğumdan pek uğrayamıyorum.Lakin ara ara takip ediyorum.
    Paylaşımda bulunan herkese teşekkür ediyorum.

    Aynı sorunu son tahlilde bende yaşadım sayın arkadaşım.Tüm ustalara danıştım işin içinden çıkamayınca çözümü yine kendim buldum.
    Orana vurduğumda 10.000 km’de 2 lt eksiltme varken şimdi 10.000 km’de 250 ml yapar ki hayli hayli normal bir durum.

    2004 model tüplü bir araç tek elden sizde değil ve geçmişini bilmiyorsanız ;
    10-40’tan 5-40’a geçiş birazda risk almak olmuş sizin için.
    4500 km’de 700 ml eksiltmesi 10.000’de 1555 ml eksiltmesi demektir oranlarsak.
    Ancak yağın teknik özelliği gereği km arttıkça eksiltmede beraberinde artacaktır ki bu 10.000 km’de 2000 ml’yide bulabilir.
    Daha öncedende eksiltme vardır muhtemelen.Ama bu kadar çok değildir.

    Lpg’li bir araçta yağ yakma ve eksiltme bir miktar olur bu anormal değil; normaldir.
    Ama sizinki biraz fazla eksilmiş.

    Basit anlatımla yağ eksilmesinin üç sebebi vardır.
    Kaçak(sızıntı,buharlaşma vs.), Yağın teknik özelliği ve Yağ yakma.

    Uzun km yapmış,zaman zaman motoriçi hararet yapmış ama göstergeden anlaşılmamış Almerada subap lastikleri,silindir kapak contası daha erken deforme olabiliyor lastiklerin ve contanın özelliğinden dolayı.
    Böyle bir durumda ise yağ yakmadan dolayı eksiltmenin daha fazla olması gerekirdi.
    Ve yağ yakma belirtilerini mutlaka gösterir sizde belirtirdiniz.

    Kaçak olabilir.Öncelikle bundan emin olun.Kaçak,sızıntı vs yoksa yağı değiştirmelisiniz.

    Piston ve segmanlarda olası bir sorunun daha fazla büyümemesi, farklı marka ve vizkozite yağ değişiminin motora,keçelere verdiği zararlardan kurtulmak için önerim tekrar 10-40’a dönüş yapmanızdır.

    Kendi uygulamam şöyle:

    Berner motor iç temizleme’yi yağ haznesine boşalttım.Aracı düşük devirde 20 dk.kullandım.
    Sonra uygun bir yerde stop edip karter tıpasını ve yağ filtresini söküp yarım saat bekledim.Resmen zift aktı diyebilirim.
    Sonra karter tıpasını ve yeni yağ filtresini takıp 10w-40 yağdan 2700 ml, Berner motoryağı kaydırıcı katkısından 200 ml ekledim.

    4500 km’de yağ kontrol çubuğunu kontrol ettiğimde 20 tırtıklı kısımdan 3 boğum azalmış.Her boğum 35 ml’den 3 boğum 105 ml eder ki 10.000 km’de 233 ml eksilme demektir.
    Yağ özelliğini gittikçe kaybedeceğinden 250 ml eksiltme olur en fazla.
    Kaldı ki 7500 km’de bir yağ değiştirim.Uygulama sonrası araçta ses ve vuruntunun kaybolduğunu bayağı hissettim.
    Yağa motorsilk haricinde katkı maddesi eklemeyi önermesemde,karşı olsamda bu uygulamayı kendi aracıma yaptım ve yağ eksilme tamamen durdu diyebilirim.Fakat kafamdaki soru işaretleri durmadı.

    Lpg benzine göre motor içinde daha yüksek ısı-daha az kurum oluşturuyor ve motor içi yüksek ısıdan dolayı silindir odasındaki segmanlarda oluşan yağ film tabakasının bir kısmını yakıtla yakarak yağ eksiltmeye neden oluyor.
    Hiçbir katkı maddesi kullanmadan Lpg’li bir araç bir miktarda olsa nasıl yağ eksiltmez anlayamıyorum.
    Kaldı ki üreticiler bile sadece benzinde kullanım için 10.000 km’de 700 ml eksiltmeyi normal kabul etmişler.
    Bu yağ katkısı ile yağ eksiltmeyi tamamen durdurmak başıma ne iş açacak bilmiyorum
    Ama yağ buharlaşacak,yağ yanacak,araç hararet yapacak korkusu olmadan veriyorum gazı.

    Tekrar herkese kazasız belasız bir hayat dilerim.



    Ustadim ben de en son 3 ay once (yaklasik 3000 km oldu) bakim yaptigimda havalar bildigimiz gibi sogukken 5w.30 mobil 3000 koymustum. Haziran ayi baslarinda sicaklar baslarken ben de motor ici temizlik katki maddesi dusunuyorum. Anladigim kadariyla eski yagin icine bir miktar temizleme katki maddesi dokup araci biraz surecez. Sonra yagin iyice bosalmasini beklicez. Ve sonra ardindan havalar sicak olacagi icin ve aracimin kilometresi 160.000 oldugundan artik 5w.30dan 5w.40 a gecis yapma vaktinin gelmis olacagini dusunuyorum bu yuzden mobil 3000 5w40 veya es deger daha kaliteli mobil 1 5w40 kullanacagim. Yeni yag ile birlikte katki maddesi dokmeme gerek var mi bilmiyorum cunku maksadim sadece eski yag ile katki maddesi katarak tortulasmis pis kurum vs.varsa atilmasi icindi. Cunku motorda yag eksiltme takma soz konusu yok. 10.000km de filtre ile 5w.30 degisim yaparim ve her degisimde 3.0litre koyarim sonrasinda 2.7litre civarinda cikiyor. Ne dersiniz hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu sabah bi cesaret dedim ve çoktandır aklımda olan boğaz kelebeği temizliğini yapmaya karar verdim.
    takım çantamı alıp otoparka indim.bir düz tornavida,bir yıldız tornavida,pense veya kargaburun,bez,temizleme spreyi.lazım olanlar bunlar.
    önce debimetrenin soketini çıkarıp hava filtre yuvası üst kapağıyla debimetreyi aldım
    sonra ikinci bir plastik boru gövdesi var onu da aldım. kelebek gövdesinin üzerine gelen üç tane hortumdan birini çıkardım.rahat çalışmak için yetti.
    boğaz kelebeğini tümden sökmeye cesaret edemeyip dıştan temizlemeye karar verdim.
    spreyi sıkıp sıkıp bezle sildim.simsiyah kurumlar çıktı.sonra gaz telini çekip kelebeği açtım ve arkasına doğru temizlemeye çalıştım. çıkanlar bezin iki tarafında görülüyor.
    tek başıma olduğum için pek fotoğraf çekemedim. malzemeyi aynı sırayla taktım ve çalıştırdım.
    bir iki saniye nazlanıp çalıştı. rölantide herhangi dalgalanma olmadı.2001 model.





  • değerli almera kullanıcıları;
    2006 model sedan almera visia plus kullanıcısıyım. Aracımda herhangi bir sorun olmamasına rağmen motor arıza lambası yanıyor. arıza sebebine baktığımda resimdeki arızalar gözüküyor. siliyorum ancak yaklaşık 80km sonra tekrar yanıyor. Bilgisi olan var mı acaba , sorun nedir ne yapmalıyım ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yu1136 -- 26 Nisan 2015; 20:11:58 >
  • Aracınızda yağ eksilmesi yok;bu yüzden yağa katkı maddesi koyarak riske girmenizede gerek yok. Motor içi temizleme yapabilirsiniz.Zararını değil faydasını görürsünüz.
    Ben bilerek total 10w-40+motor yağı kaydırıcı katkısı koydum.Total 10w-40 Almera için Castrol 10w-40'dan çok daha uygun bir yağ diyebilirim.
  • yu1136 Y kullanıcısına yanıt
    Lpg ayarların bozulmuştur.Lpg yoksa lambda sensörü buna sebebiyet veriyordur.Lpg ayarı benzin çalışma düzeninide etkileyeceğinden benzinde kullanımdada
    aynı hata koduyla karşılaşırsın. Lpg bakım ve ayarıyla sorunun giderilecektir.
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler.
    yazmayı unutmuşum lpg de özellikle ilk çalıştırdığımda yolda giderken boşa attığım zaman araba benzine geçiyordu sanırım onun çözümü de lpg bakım ve ayarından geçiyor. bu konularda pek bilgim yok lpgciye gidip sorumu söylesem anlarlar mı yoksa özellikle belirtmem ya da yapmam gereken birşey var mı ?
  • Merhaba arkadaslar bugun bi sey fark ettim.Araci stop ettikten bir kac saat sonra yagina suyuna bakmak icin kaputu actigimda radyator ust hortumlarinin simsiki buzulmus oldugunu gordum radyator kapagini acinca kendine geldi nicin yapar acaba bir fikri olan varmi acaba tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben almerada olsun suan kullandigim henuz 21 bin km olan ibizadada 2 yag degisiminde 1 defa motor ic temizleme urununu kullandim, bu urunun hic bir kotunu yanini gormeyip iyi yanlarini gordum.
    Urunu kullanirken motor sicak ve eski yagin ustune, arac calisirken ust yag haznesinden iceri bosaltiyoruz 15 dk ronaltide calistirdiktan sonra stop edip yag degisimine basliyoruz. Yag filitresine varana kadar sokup vaktiniz varsa 30-40 dk yagin iyice suzulmesini bekle cagri ve imkan var ise ustten hava tut. Ben bu urunu kullanirken cok arkadas gereksiz oldugunu soylerdi.
    Artilari soyle aracin cekisi bir miktar iyilesirdi ve en onemlisi yeni koydugumuz yag kolay kolay kirlermezdi.
    Zaten iceriden inanilmaz derece kararti is vs cikiyor ve yeni yagi koydugunda yagin renginin uzun sure bozulmadigini gorebilirsin.
    Eskiden bu tarz temizleme urunu yokken asiri kirlenmis motorlari mazot ile temizlenirdi. Oda soyle yapilirdi eski yag atildiktan sonra motordan karter tapasi takilip ustune 3-4 litre mazot konurdu sonra araci besik gibi sallardik iceride iyice calkalanma olsun diye sonrasinda tekrar karterden cikartilirdi siyah bir sekilde arac iyice dinlendirilirdi ve hava ile kalanlar cikartilirdi. Urun olarak alman mali engine diye bir urun tercih ediyorum ben 45 tl gibi bir fiyati var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yu1136 Y kullanıcısına yanıt
    Yapman gereken lpg ustasına gidip durumu anlatman.Başka bir şey yok.Geçmiş olsun.
  • Arkadaşlar cuma günü ufak bir kaza yaptım önümde ki araca duramayıp vurdum benim tamponun altından ortasına doğru çapraz bir çatlak oluştu ve tampon tırnakları kırıldı, daha önce bir arkadaşımın başına gelmişti çatlağın tamiri boyası 200 liraya yaptırmıştı sıfır tampon alıp boyatıp takmak mı iyidir yoksa bunun tamiratı mı birde aradaki, maliyet farkı ne olur acaba bilen arkadaşların yardımını rica ederim.
  • Bu hafta sonu arabanın bakımlarını sonunda bitirdim :) Malzemeler tam olunca sorun olmadı. Geçen hafta vidaları açamamıştım.

    Teyp bir arkadaşla taktık ama sanırım şaseyi yanlış bağlamış arkadaş. Kedi gözü ışıkları yanmıyor. Gündüz olduğu için hiç düşünmedim farlara bakmaya. Bugün tekrardan söküp kendimce teyp bağlantılarını yapmaya çalışacağım. Teyp güzel oturdu aslında yerine. Resim çekmeyi unuttum. Resmini çekip koyacağım. Göğüse hiç zarar vermeden sıkıştırdım araya :)

    Hidrolik yağını komple değiştirdim ama hala akıntı var ne yapacağım bilmiyorum. Yağ ekleye ekleye kullanmakta sanki ilerde sorun çıkartacakmış gibi hissettiriyor. Yağ aktıkça alt tarafa başka yerlere sıçrıyor.

    Bujiler değiştirdim, hayatımda ilk defa buji söktüm ve taktım inşallah çok sıkmamışımdır. Bir sorun çıkarmaz ilerde :)

    Motor yağını da değiştirdim. Yağ filtresini değiştirmek için yağ anahtarı almıştım ama kullanamadım, yağ filtresi elimle çevirince çıktı yerinden :)

    Ön göğüsü söktüm komple temizledim içerisini, plastiklere de koruyucu silikon sprey sıktım. Söktüğüm neresi varsa ıslak mendille bitkisel deterjanla temizledim.

    Böyle içimden arabayı komple sökmek geliyor :) Elimde kalacak bir gün diye korkuyorum :)

    Bir konuda yardım istiyorum arkadaşlar, Ön camlar açıkken yolda çıkıntılara geldiğimde cam çok sallanıyor ses yapıyor. Beni rahatsız ediyor. Cam sanki yerinde tok değil gibi. Bu normal mi yoksa gevşemiş olabilir mi. Eğer gevşeyen bir yeri varsa kapıyı açıp bakacağım. Kapının içerisindeki koruma plastiğini sökmediğim için bakamadım.

    Bunlar hep sizin sayenizde arkadaşlar, teşekkür ederim herkese.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takaji -- 27 Nisan 2015; 11:17:52 >




  • Arkadaslar izmirde oturuyorum aracim 2007 model 111500 kmde lpgli aracin bakimlarini yaptiricam yağ degisimi buji filtreler olarak degisim yapicam ve klimaz gazi bastircam, yağ olarak oneriniz varmidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benzine her gün gelen zam yüzünden bende LPG taktırmak istiyorum aracıma, Ben aracı aldığımda benzin 4,10-TL idi şu anda 4.65-TL civarında, Bizim buralarda LPG'yi 2.15-TL'ye satan yerler mevcut. Aradaki fark çok fazla oluyor. Gücüm yetmiyor benzine. Bugün bir Adana'da atiker bayiyi aradım sordum. OBD2 LPG kiti 1.000-TL'ye peşin takarız dedi.

    Sormak istediğim. Ben bujileri zaten lfr6a-11 takmıştım, motor yağı LPG olunca farklı oluyor mu? Değişmesi gerekir mi?

    Atiker yerine başka bir marka tercih etmeli miyim sizce? Bakım zamanlarında atikerin parçaları daha uygun olduğundan maliyeti daha az olacak ilerde.

    Fikirlerinizi alabilir miyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Petlas 195/55 R16 87V Velox Sport PT741 Lastik alacağım. Ancak 2014 25. Hafta.

    Sizce sorun olur mu 2014 25.hafta oluşu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.yalvac -- 27 Nisan 2015; 15:13:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.yalvac

    Yasin Hocam konsolu boyasanız da kenarlar fitil vb. bir uygulama ile de olsa yinede şık görünmeyecektir bence. Siz temiz çıkma bir konsol arayışında olun derim Hocam.

    Tuş atama olayına gelince Double Din cihazların direksiyon kumanda tuş öğrenme fonksiyonları; Genellikle empedans (direnç), Voltaj ve Akım temelli olabilmektedir. Ancak bizim araçtaki kumanda tekniği tamamen Bus sistemi üzerinden gerçekleştirilmekte. Örnek verecek olursak eğer siz volume + butonuna bastığınızda ana üniteye (cd player'a) yarım saniyede 32 adet yükselen kenar Lojik 1 gönderiyor. (belli bir frekansta) Ardından parity biti gönderiliyor. Bunun ile doğrulama yapılıyor ve komut onaylanıp ses bir kademe artırılıyor. Bizi fazla ilgilendirmeyen diğer işlem ise ana ünite ses düzeyini bu defa düşen kenar Lojik ile örneğin "Volume 10" şeklinde Bus a yayıyor ve LCD Display de bunu görüntülüyor. (Yani her iki adımda da karşılıklı el sıkışma söz konusu) Ben daha önce bus desteği olan Double Din görmedim ancak olanları duydum. Belki sizin aldığınız modelde de vardır. (İnşallah vardır)

    Bende sizin için uygun fiyatlı konsol bakıyor olacağım Hocam..

    @m.yalvac üstad. Sende benim gibi Elektrik-Elektronik-Bilgisayar üzerinde kafa kırık her halde .

    BUS sistemi çok iyi özetledin.

    Biraz daha anlatsan NAD- NON kapı entegrelerine kadar inecen, Lineer Pot volume çalışma prensibini bile anlatacan diye korktum. Hani anlatacaksan bu olay çok detaylı. Bir Kahve-Çay alayımda okuyayım diyecektim.



    Alpzoom Hocam mesajınızı yeni fark ettim, kusura bakmayın.

    Hocam biz sizlerin yanınızda virgül - nokta gibiyiz, estağfurullah. Maşallahınız var gerçekten, hem elektronik, hem bilgisayar, hem mekanik, hem motor... Benim ki sadece elektronik ve bilgisayar (onlarda naçizane düzeyde)..

    Asıl siz anlatın biz dinleyelim Hocam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.yalvac -- 27 Nisan 2015; 15:26:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut026

    Hocam yine üstün bilgini konuşturmussun helal olsun bu kadar kapsamlı anlamissin yapmamak elde değil bu işlemi yaptıktan sonra motorla göğüs arasına yalıtım yapma ihtimali varmi birde netteki video yu hangi siteden seyredebilirim.

    Ön gögüsü sökerseniz yalıtım yapabilirsiniz...

    Yalnız eğer ön gögüsü sökerseniz şunları gözden geçirmenizi şiddetle tavsiye ederim..

    1. )ECU beyin yerine sabit mi? Üzerinde veya soket tırnaklarında krozyon oluşumu var mı? Varsa mutlaka Akü (+) başlığını çıkarın ve Kontağı açık bırakın (Statik elektriklenmeyi önlemek için veya serçe parmağınıza bir tel bağlayın ve diğer ucunu toprağa gömün... üzerine su dökün... Aksi halde topraklamadan oluşacak statik elektrik ECU zarar verebilir.) ECU soketleri ve üzerini temizleyin.

    2.) Orta konsoldaki havalandırma ızgarasının geçtiği kanal üzerinden kablolar geçiyor. Bu bana göre sakat bir durum... Havalandırma kanalının geçtiği yerin üzerini Isıya dayanıklı Bant (nikelaj veya aliminyum karışımlı) ile sarınız. Bunu birkaç kat sarmanızda fayda var.

    3.) Sigorta kutusunun ana voltaj giren büyük bir soket var. Bunda harici bağlantı yapılmış mı? Varsa bu bağlantıyı lehim ile sağlamlaştırın veya farklı bir yerden röle bağlantısı ve sigorta ile alınız.

    4.) Gaz pedal telinin durumu nasıl kontrol edin. Teller kablo kanalında rahat hareket etmiyorsa, teli tamamen söküp tel kopması veya dağılması var mı kontrol edin. Gerekirse değiştirin. Sprel kablonun içini gres ile doldurun.

    Ben bu hususların yapılması taraftarıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 27 Nisan 2015; 15:55:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.yalvac

    Petlas 195/55 R16 87V Velox Sport PT741 Lastik alacağım. Ancak 2014 25. Hafta.

    Sizce sorun olur mu 2014 25.hafta oluşu?

    2014 25 hafta demek Lastiğin Haziran 2014 20-25 günleri arasında imal edildiğini bildiriyor. Normal şartlarda lastiğin raf ömrü 2 yıl. Çok iyi korunursa 3 yıl bile olabilir. Sizin söylediğiniz lastik yaklaşık 10,5-11 ay olmuş üretileli. Bence hiçbir sorun olmaz.

    Zaten fırın değil ki sıcak sıcak fırından alasın lastiği..

    Lastik üretilip, Stoklanıp, Depodan illere nakliyesi derken en az 2,5-3 ay geçiyor. Kısacası rafda en fazla 6 aydır duruyordur lastik..

    Fiyat iyi ise alın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak16044


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak16044


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak16044

    Üstatlar Yardımınız gerekiyo geçen gün bi oto elektrikci de Hoparlörleri degistirtdim adam normal bi hoparlör takmış buna component yada çift bobin Takmasi gerekir değil mi çünkü sesler çok kalitesiz olmuş mdf ile montaj yaptığı halde ne onerirsiniz hangi tip hoparlör taktirayim

    Yardımcı olucak bi Allahin kulu yok k mu

    Component takarsan daha kaliteli ses alırsın... Ancak piyasadaki 20-30TL satılan hoparlörlerden beklenen performansı alamazsın..

    Mesela roadstar marka hoparlörler piyasada çok. çiftini 20-30TL arasında satılıyor. ancak orta göbek karkası ve honisi kaliteli olmadığından baslar vurmuyor. buda zevki törpülüyor. Kaliteli ses alamıyorsunuz.

    Alacaksan Pionner, Sony, Alpine... Bunları ülkemizde bulabilirsin ama gerçek ses istiyorsan Hardward colon, AİWA, Onkyo, YAMAHA, Sonos, panasonic, HSS (hiper sound sistem) gibi japon üretimi bul bu zamana kadar dinlediğim sesler felan hikaye dersin, ama ülkemizde satışları yok. Sadece japonyada bulabilirsin.

    Eyvallah üstad dün pionner 1614r aldim çifti 80tl ye çift koni gerçekten farkı gördüm teybin ses çıkışı yeterlide oldu bundan once cadence xs652 koaksiyel takmışlardi sanki tenekeden geliyodu ses pionner parasinin hakkını veriyo

    Pioneer TS-G 1614R (16 Cm.) Oto Hoparlör çift fiyatı 65 TL.




  • Teşekkür ederim Hocam. Fiyat 159 TL. Alayım o zaman..
  • 
Sayfa: önceki 11031104110511061107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.