Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1057. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10551056105710581059
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yol seyir kayıt kamerası darbe modu olan birde goldmaster nav 514 navigasyon ile kullanabileceğim geri görüş kamerası almak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜNÜRB

    arkadaşlar yol seyir kayıt kamerası darbe modu olan birde goldmaster nav 514 navigasyon ile kullanabileceğim geri görüş kamerası almak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum


    darbe modu derken, park halinde birisi aracına çarparsa kamera kayıda mı geçsin demek istedin üstad?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: MÜNÜRB

    arkadaşlar yol seyir kayıt kamerası darbe modu olan birde goldmaster nav 514 navigasyon ile kullanabileceğim geri görüş kamerası almak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum


    darbe modu derken, park halinde birisi aracına çarparsa kamera kayıda mı geçsin demek istedin üstad?

    Evet doğru tespit üstadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcan1806

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkcan1806

    Hocam bende acikcasi senin dusundugun gibi dusunuyorum triger bir anda boyle sorun cikarmaz hatta benim arac daha 136000 de ve ilk sahibiyim yapilan her seyini kullanma tarzini biliyorum gaz bile taktirmadim araca 2 sene evvel eksantrik sensor arizasi sebebiyle her ikisini birden degistirmistim krank saglamdi hic aklima gelmedi o zaman saglam krank sensorunu saklamak neyse simdide krank arizasi vermeye basladi bunlarin set halinde degistirilmesindeki mantigi o yuzden anlamis degilim ayni seyleri yasadigim icin.peki hocam bu triger gergisini degistirmek zincir sorununu cozecegine inaniyormusun tek olarak nerden temin edeceksin ve maliyeti nedir, insallah senin yolunda ilerliyorum ama artik usandirmaya baslamadi desem yalan olur birde istanbulda soyle adam gibi usta bulamadim aracin sesinden gidisinden ariza budur diyen hep deneme yanilma.Kusura bakma kafani sisirdim hakkini helal et.

    Sizde eksantrik sensoru bozuldugunda ne gibi sorunlar vardi ne gibi problemler cikariyordu motor ? Ve Triger gergisini degistirince kesin olarak eminim triger degismeye gerek kalmayacak hatta suan 157 bin km de arac 250 bin km ye kadar trigeri kafama takmayacagima eminim. Bahsettigim itici gergi parcasinin fiyati orjinal 259 tl olarak GumusNissan da var. Orjinal krank sensoru ve eksantrik fiyati da tanesi 169 tl. Ikisi toplami 338tl ediyor. Gumusnissan izmirde tel no internetten bakarak bulursunuz siparis detaylarini gorusmenizi tavsiye ederim telefon ile.

    Ustadim şöyle anlatayım bir aksam iş cikisi ariza lambam yandi direk ustaya araci goturdum yolda hararet yukselmeye basladi su ilave ederek gittim arabayi biraktim ertesi gunu usta radyotoru delindigi icin degistirmis su devirdaimi kacak oldugu icin degistirmis baski balatada sikintili oldugu icin onuda degistirmesini soyledim aksam arabayi aldim herhangi bir sikinti yoktu sesi filan gayet iyiydi ertesi gunu arac silkelemeye basladi rolanti ibresi titriyordu devamli biraz devam ettim cok gitmeden ariza lambasi yandi elm 327 ile baktigimda p0335 arizasi veriyordu ustaya goturdum krank sensoru arizasi degismesi lazim dedi ara ara ilk calistirip biraz gidince stop etme egilimi gosteriyor yada stop ediyordu gaz verince silkeleme hep yapiyor isin basindan beri en son ustam krank sensoru degiselim sonrada trigere gireriz dedi ve halada o sekilde gidip geliyorum gun asiri ariza isigi yaniyor ve söndürüyorum hani ist.avrupa yakasinda adam gibi bir usta bulsam araca binip ariza bundan dese gam yemiycem ama hep ustalar varsayimla gidiyor ona sinir oluyorum bulamadim iyi bir usta neyse bu aksam biraz bosluk yakaladim trafikte malum ist.akşam saati 2 viteste 5000 devire ciktim daha gidemedim trafik vardi olay bundan ibaret hocam.Gumus nissani biliyorum olmadi temin ederiz birde hocam şu eksantrikle kranki birlikte degistirmenin mantigi nedir onuda soylersen sevinirim.kusuruma bakmayin kafanizi sisirdim birde tabletten yazdim anca bu kadar oldu umarim derdimi anlatabilmisimdir.







    Aşağı yukarı bende de bu sorunlar var bu arıza lambası aynı kod yandıgından beri.. Her iki sensörü neden değiştirmek gerektiği konusunda da kendimce düşünce değil de antalya daki ustam bizzat ustune bastırarak ikisini takım değiştir dedi. Ayrıca forumda Volverin32 abimizin de ısrarla ikisini bir değiştirmek gerekiyor sağlıklı olması için dediğinden dolayı ve servise de sordum aynı şekilde cevap aldım. Mantık kurduğum zaman her iki sensör birbiriyle bağlantılı çalışıyor gibi düşünüyorum biri eksantriği biri krank şaftını okuyor trigerle her ikisinin bağlantısı var diye mantık yürütmeye çalışıyorum. Sonuçta iki sensör birbiri ile tamamen aynı ikizler. Mutlaka diğeri de eskimiştir tam uyumlu olması için iki sensör değişmesi mantıklı geliyor benden üstlerin de söylediği gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iazesrata

    arkadaşlar ban yardımcı olursanız sevinirim.benim aracım almera 2005 1.5 tekna aracı çalıştırırken marş aldıktan sonra 1 sn kadar vıjjjjt diye bir ses galiyor. sebebi ne olabilir acaba.dün yakıt bitmişti aracı çalıştırmak için yarım saat marşa bastım sebebi bu olabilirmi

    Ağzınızla söylüyorsunuz benzin bitmiş... Kısacası anladığım kadarıyla benzini az bulunduruyorsunuz aracınızda. Özellikle lpg varsa benzini kırmızı bölgeye asla yaklaştırmayınız. Çeyrek deponun altına indirmemeye özen gösteriniz. O ses Benzin pompasından geliyor ve bu tamamen benzin deposunu boşa yakın bırakmaktan kaynaklanıyor. Ses bir süre belki çıkmaya devam edecektir hatta sürekli depo az kullanıldıysa ara sıra o ses çıkarken aracın geç çalışması gibi sorunlar da olacaktır. Eğer depoyu çeyrekten yukarda yarım depo veya yarım depoya yakın vaziyette bir süre kullanırsanız en az 1 - 2 hafta içinde vıjttt dedğiniz ses azalmaya bitmeye başlayacaktır ve geç çalışma sorunu ortadan kalkacaktır. Hiçbir zaman da dediğim gibi Çeyrek deponun altına indirmemeye özen gösteriniz çeyrek çizgisini Kırmızı olarak düşünün




  • Almeraya kemer kilifi uygulandi yorum bekliyorum. Ayrica led park isigi takildi.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler ben de uzun zamandır yay konusunu düşünüyorum kesin kararım olarak bu spor helezon uygulamasını yapacağım. Araştırmalarım sonucunda Eibach 3.5mm diye geçen yayı çoğu kişinin de bildiği gibi 3.5 mm alçaltmadığı bir gerçek. Max 2.8 - 3.0mm anca alçaltıyor. Fakat Aynı durum Vogtland 3.5 mm için geçerli değil. Vogtland minimum 3.3 - 3.4 mm kadar hatta araca göre gerçekten 3.5 mm alçaltıyor. Ki vogtland eibach a göre hem daha keskin bir süspansiyon etkisi yaratıyor hemde ilginç gelecektir ki orjinal yaylara oranla bazı noktalarda daha konforlu olduğu da kanıtlanmış.. Bu yüzden ben gerçekten 3.5 cm veya 3.5. cm e çok yakın olma kapasitesine sahip olan Vogtland 3.5mm helezon alıp taktıracağım. Bununla aynı anda Lastikleri de şimdiki lastiklerime oranla daha iyi olan Toyo Proxes CF2 ile değiştireceğim. Ayrıca aracın ön tampon altına 5cm lip alıp düzgün ayrodinamik şekilde ayarlamaya çalışarak takacağım. Sadece bu değil birde kafamda alt tabanı girintili çıkıntılı kısımları bir şekilde muhafaza görevi yapan bir kaplama ile kapatacağım özellikle tamponun başlangıcından katalizöre kadar yaklaşık 1 metre kadar alanı düzgün düz bir şekilde kapatmayı düşünüyorum. Arka tampon ile yedek lastik haznesinin alt kısmı tamamen açık ve alttan giren rüzgara karşı mutlaka direnç uyguluyordur. O kısımları da muhafaza ile düz şekilde hava girmeyecek biçimde kapatmayı düşünüyorum. Bu hem ön hem arka muhafaza ve rüzgar direncini düşürmek maksatlı yapacağım uygulamada kullanacağım parçanın ne tür olduğunu henüz kesinleştirmiş değilim. Sonuç olarak ; 3.5cm alçaltılma , Ön tampona ek 5cm lik rüzgarlık görevi görecek olan lip, aracın alt ön ve arka tabanındaki fazla aşırı girintili çıkıntılı kısımları özellikle ön şanzuman takozu arkası ve arka tampon iç kısmındaki biten kısımları düzgün şekilde kapatarak, Ön tampon-Far-Izgara açıklık ve aralıklarını mininmum aralığa getirerek Bütün bu uygulamaların birleşmesiyle en başta yol tutuşunu arttırmayı düşünüyorum. Arkasından yüksek hızlarda veya normal 100kmh üstüne çıkıldığında önden alta giren hava daha az ve daha düzgün olacağı için rüzgar direnci düşecek. arac hem 3.5 cm alçak hem ön kısımda 5cm lip var hem taban düzgün diye yüksek hızlarda ve son hızlarda (160kmh ve üstü) araç yerden yükselmeyecek rüzgarı daha iyi yaracağı için. Hakimiyet yol tutuş minimum düzeyde bozulacak ve hatta son hızlarda artış olacağına da inanıyorum en az 5 - 7 kmh garanti gözüyle bakıyorum. Tuhaf gelebilir ama yüksek süratlerde emin olun ön taponun ayarı bozuk veya çok bozuk olsa bile rüzgar direncini arttırıyor aralardan giren hava kesinti yaşattırıyor hatta ben kaput boşlukları tampon arasındaki orjinalden olan ufak boşlukları far alt ve üstündeki boşlukları bile dıştan görünmeyecek şekilde iç kısımdan bir şekilde kapı lastikleri fitilleri vs. kullanarak kaplayıp kapatmayı ve motor kaputu altına o boşluklardan giren gereksiz düzensiz havanın girmesini engellemeye çalışacağım. ve en önemlisi aracın altına giren rüzgarın direnci çok önemli rol oynuyor hız konusunda. Bütün bu uygulamalarla mutlaka yüksek hızlarda rüzgar direnci azalacağından hakimiyet yol tutuş ve bir miktar yüksek hızda artış olacaktır. Evet bir hayli uzun yazdım ama bu uygulamaların hepsini önümüzdeki aylarda mayıs en geç haziran ayında hayata geçireceğim.




  • hiç boş durmuyosun sinan güzel ben beğendim emeğine sağlık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜNÜRB -- 5 Mart 2015; 19:31:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜNÜRB

    hiç boş durmuyosun sinan güzel ben beğendim emeğine sağlık

    Oyle abi ese dosta yardim ediyoruz. Arkadas aracin onunu vurmus tampon tirnaklari atmis onu yaptirdik,tamponun alt kulaklari plastik oldugundan metal yaptirdim simdi kaya gibi oldu. Yapan ustada hak verdi bu metal olmasi gerek dedi. Sende yaptirmistin bildigim kadariyla. 100 tl para verdik tamponun komple onarmasina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen 100 TL verdim bende helal olsun ustalara onlardan öncekiler yeni tampon istemişlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜNÜRB kullanıcısına yanıt
    Abi iki tarafinda tirnaklari atmis aklimda kalmisti ya dedim herkez metal yaptiriyor en alttaki tirnaklari bizde yaptiralim dedik guzel oldu hic kimildamiyor tampon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen benimde tırnaklar atmıştı artı her iki taraftan da tampon sarsıntıdan dolayı çatlamış ve aralık oluşmuştu ayrılan yüzeyi birbirine hizalayıp iç taraftan delikli sacı ısıtıp kaynak yaptı ve hemen su ile soğutarak boyanın atmasını engelledi keşke resim çekseydim diyorum şimdi gerçi bende yardımcı oldum işin ucundan tuttum azcık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim koltuklarda su bile dokulse iz yapıyor döşemeleri komple değiştirmek istiyorum yoksa kılıf mı alsam karar veremedim döşeme değiştiren var mı fiat aralığı nedir birde benim anten sabit kapak kısmı yok küflenme var antende orjinali mi bu bazı almeralarda somunlu gördüm.bi de değişik bianten gördüm yassı uçak kanatı gibi onlarda hoşuma gitti
  • Cumleten selamlar

    Lpg meter ve vites topuzunun fotosunu ve kaca aldiginj soyler misin dostum

    Ayrica benim aracim siyah camlarin altina nikelaj cektim ama guzel olmadi direk parca olarak satin alabilecegim bir yer varmi alt kisimi yeni passatlar gibi audiler gibi cam fitili nikelaj halinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Abi iki tarafinda tirnaklari atmis aklimda kalmisti ya dedim herkez metal yaptiriyor en alttaki tirnaklari bizde yaptiralim dedik guzel oldu hic kimildamiyor tampon.

    İyi guzelde bu sefer tamponun esnekligini azaltmiyormuyuz yani park halinde felan biri tiklatsa tampon kirilmaz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: iazesrata

    arkadaşlar ban yardımcı olursanız sevinirim.benim aracım almera 2005 1.5 tekna aracı çalıştırırken marş aldıktan sonra 1 sn kadar vıjjjjt diye bir ses galiyor. sebebi ne olabilir acaba.dün yakıt bitmişti aracı çalıştırmak için yarım saat marşa bastım sebebi bu olabilirmi

    Ağzınızla söylüyorsunuz benzin bitmiş... Kısacası anladığım kadarıyla benzini az bulunduruyorsunuz aracınızda. Özellikle lpg varsa benzini kırmızı bölgeye asla yaklaştırmayınız. Çeyrek deponun altına indirmemeye özen gösteriniz. O ses Benzin pompasından geliyor ve bu tamamen benzin deposunu boşa yakın bırakmaktan kaynaklanıyor. Ses bir süre belki çıkmaya devam edecektir hatta sürekli depo az kullanıldıysa ara sıra o ses çıkarken aracın geç çalışması gibi sorunlar da olacaktır. Eğer depoyu çeyrekten yukarda yarım depo veya yarım depoya yakın vaziyette bir süre kullanırsanız en az 1 - 2 hafta içinde vıjttt dedğiniz ses azalmaya bitmeye başlayacaktır ve geç çalışma sorunu ortadan kalkacaktır. Hiçbir zaman da dediğim gibi Çeyrek deponun altına indirmemeye özen gösteriniz çeyrek çizgisini Kırmızı olarak düşünün

    Ayni sikinti bende var usta mars motoru demisti bende bozulana kadar kalsin dedim cunku bazen yapiyor demekki benzinim fazla oldugunda yapmiyor bundan sonra benzin daha fazla koyacagim aracima umarim gecer

    Bu arada cagri o alt kaplama ve lastik olayini benimde yapmam lazim kardesim istanbuldaysan beraber girelim bu olaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasin8584 -- 6 Mart 2015; 0:28:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar bende Almera kulübüne adım atmak üzereyim kısmet olursa salı günü yanlız ruhsatta bir olay dikkatimi çekti araç 2005 1,5 tekna sedan ruhsatta aracın net ağırlığı:1427 kg azami yüklü ağırlığı 1747 kg silindir hacmi 1496 motor gücü 69.8 kw olarak ruhsatta hem kasa ağırlığı hemde 98 bg diye geçen araç 93 bg gibi gözükmesi garip geldi yoksa ben mi yanlış biliyorum
    bu konuda beni aydınlata bilir misiniz ve aracı alırken dikkat etmem sahibine sormam gereken başlıca sorular neler olmalı bir diğer konuda aracı Düzce'den alacağım orada nissan servisi mi bulmalıyım yoksa dyno test olan bir yer var oraya götürmem yeterlimidir
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ttuncel -- 6 Mart 2015; 1:14:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Abi iki tarafinda tirnaklari atmis aklimda kalmisti ya dedim herkez metal yaptiriyor en alttaki tirnaklari bizde yaptiralim dedik guzel oldu hic kimildamiyor tampon.

    İyi guzelde bu sefer tamponun esnekligini azaltmiyormuyuz yani park halinde felan biri tiklatsa tampon kirilmaz mi?

    Sallanmasindan iyidir obur turlude dokunsam dusecek gibi duruyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttuncel

    arkadaşlar bende Almera kulübüne adım atmak üzereyim kısmet olursa salı günü yanlız ruhsatta bir olay dikkatimi çekti araç 2005 1,5 tekna sedan ruhsatta aracın net ağırlığı:1427 kg azami yüklü ağırlığı 1747 kg silindir hacmi 1496 motor gücü 69.8 kw olarak ruhsatta hem kasa ağırlığı hemde 98 bg diye geçen araç 93 bg gibi gözükmesi garip geldi yoksa ben mi yanlış biliyorum
    bu konuda beni aydınlata bilir misiniz ve aracı alırken dikkat etmem sahibine sormam gereken başlıca sorular neler olmalı bir diğer konuda aracı Düzce'den alacağım orada nissan servisi mi bulmalıyım yoksa dyno test olan bir yer var oraya götürmem yeterlimidir
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Trafikte ak kara cikar bir yanlislik var simdiden hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şimdi üstadım o zaman ilk yapılacak şey sensörleri değiştirmek,sonra bakıcaz olmadı triger gergisini değiştiricez dogrudur değilmi.

    ama şunu söyliyeyim hala kafamda bu sensörü çift değiştirmek mantığı oturmadı 2 sene evvelde eksantrik sensörüm arıza yapmıştı o zamanda çift değiştirmiştim,şimdide krank sensörüm arıza yaptı ne anladım bu işten işin kötü tarafı başka bir parçada arıza varsa ara dur o zaman acaba bu benzin pompasında bir arıza olsun hangi arıza kodu verir üstad,araç silkeleme yapınca sanki benzin kesik kesik geliyor acaba diyorum o an pompadamı bir sıkıntı var.yok adam gibi usta bulamadıkki adam şu dese arızan gam yemiycem allahtan siz varsınızda bilgileniyoruz burda hakkınızı helal edin.




  • 
Sayfa: önceki 10551056105710581059
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.