Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1048. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10461047104810491050
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584


    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akresi

    201207816 nolu ilana bakar mısınız. Almeraya ekran yaptırmış. Biri konuşup bizi aydınlatsa...iyi olurdu.

    Merhaba ekli linkten bulabilirsiniz http://m.nissan-almera.tr.gg/NAVIGASYON_TV.htm buda benim mono din im :)
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Onemli olan biz digital klimayi kontrol edebilir miyiz

    Dijital klimali ise bilemem adaptasyon uyum saglarmi ama bircok ozellik atayabiliyorsunuz benim arac 2001 luxury klimasi analog sikinti olmadi direksiyon kumandasi arizali oldugundan cikma kumanda ariyorum

    Direksiyon kumandası arızalı mı?

    Sen şöför airbag kontrol et veya ettir... çünkü direksiyon radyo kontrol butonu airbag sistemi ile bir...

    Merhaba Alpazom airbag kontrolu nasil yapilir ustaya gidicez mecbur ama elektrikci usta kumanda arizali dedi baska bir teyp icin aparatmi gerekiyor mevcut uyum sagliyormu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Abs sensör kablolarından biri gevşemiş,çıkmış olabilir.Öncelikle kabloların tam oturduğundan emin olun.Özellikle arka tekerlerin kabloları.

    Sağ ol volverin , ABS kabloları disklerin oradan mi bakmalıyım ? yoksa farklı bi yerden mi ? ı
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    tamam ustad sagol bujı degısımını bır sonrakı bakıma bıraktım en son 10000 km once degıstırmısım bı o kadar daha gıder tahmınımce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: randa

    tamam ustad sagol bujı degısımını bır sonrakı bakıma bıraktım en son 10000 km once degıstırmısım bı o kadar daha gıder tahmınımce
    bugun arabaya bakım yaptırdım fıltreler falan degıstı

    sakura marka yaglı hava fıltresı 25tl
    noypa yag fıltresı ve conta 15tl
    markasını hatırlamıyorum ama yan sanayı polen fıltresı 10 tl
    mobıle 5w40 motor yagı 80 tl
  • ustad benım araba 98oookm de 2005 model tarıf ettıgınız sekılde dıreksıyon hıdrolıgını degıstıreyımmı bunun perdıyodık degısımı varmı kullanımda bı sıkayetım yok acıkcası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    Yaa arkadaş... Ben bazen insanları ve ustaları anlamıyorum... Aldığım kişide ustalık yoktu zaten... Büyük ihtimal usta yapmıştır... Biliyorsunuz 4 adet NGK LFR6A-11 buji aldım ve Taktım. Aracımda var olan bujiyi görünce inanamadım. BKR5E-11 model ve hepsi aynı... yazın birşey fark etmiyordum, ancak kışın aracın ani gaza basışlarda pat pat ediyordu, sonra gaz yiyordu... Dedim bujinin biri çatlak herhalde... Değiştirmişken hepsini değiştireyim dedim... Bujileri sökünce şok oldum (Tabii bu bujiyi takan ustaya neler söyledim.. Orası sır )

    Neyse bujiler yeni aldığım ile değiştirdim... Patlama sesi kalmadı ve çekiş şuan muazzam arttı... Ayrıca kışın fark ettim araç rolantide giderken tekleme yapıyordu, şimdi yok... Mühendisler ona göre yapmış ki buji bu olacak denilmiş...

    Bu arada buji sökme anahtarım yoktu. 16 uzun lokma vardı, ancak içinde lastik olmadığından buji gevşettikden sonra bujiyi almak mümkün değil. (en az 6cm aşağıda. Kargaburnu,cımbız ulaşmıyor.)

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    Demokraside çare tükenmez denir... Bende bir telin ağzını yuvarlak yaptım ve yay gibi esnesin diye kavis oluşturdum. Teli üzerine hafif bastırınca kavis açılışından bujinin kafasına takılıyor. Çekince elime geliyor... Bujiyi kendisi sökmek veya bakım yapmak isteyenlere çözüm olsun bu

    NOT: İşyerinin garajı biraz kirli.. İdare edin...



    Piastrenin yağ ile ilgili paylaşımlarını okurken dikkatimi çekti mesajınız. Buji çıkarırken o kadar zahmet çekmenize gerek yok. Bujiyi gevşettikten sonra bobini bujiye takıp (sizin yaptığınız telin vazifesini bobin yapacak) bujiyi yukarı çekebilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    Aracın yakıtını düşüremedi ne yaptıysa olmadı.katalitik k arızası vardı araçta.kk üzerindeki oksijen sensörünü iptal etti daha önce ben volvo forumunda görmüştüm o yöntemle iptal etti yanlış hatırlamadıysam. aracı yağ yakıyordu bildiklerim bunlar bide manifoldu yanlış delmişlerdi.

    aracı alırken bu arızalardan haberi yok muydu? neye güvenerek alındı bu araç? ilginç bir durum.

    İlk arabamı aldığımda arabadan pek anlamazdım. Karambole aldım diyebilirim. Uslubunuzu hoş karşılamıyorum. Neye güvendiğimi yazmayayım şimdi. Gene de o araba çoğu almeradan düzgün arabaydı ki ben o arabadan çok şey öğrendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakthepascal

    arkadaslar merhaba, biluyosunuz bi almera bakiyorum N16. Haftasonu bi tane buldum ve bakmaya gittim. Aracta gorundugu kadariyla kazza vs yok. ancak henuz ustaya baktirmadim boya kalinligi degisen parca vs icin. Baski balata son zamanlarini yasiyo galiba, cunku cok yukarda kavriyodu. ancak benim asil kafami kurcalayan nokta su oldu; gaza bastiktan ve ayagimi cektikten sonra devir saati sanki takilarak iniyo rolantiye. yani atiyorum 4000 devirde ayaginizi gazdan cekince 800 e inerken her 300 rpm de bir takiliyo ve devam ediyo inmeye. bu neyden kaynaklanir acaba?

    Benzer sorun bende de var. Benimki 2 noktada belli belirsiz takılıyor. Farketmesi sor, anlamak için devir saatini çok dikkatli izlemek gerekiyor. Kendi aracımdan başka 2 almerada da gördüm. Sanırım bu da kronik almera için. Çok önemsemediğim için üstüne düşmedim ben. Siz sonuç bulursanız paylaşın lütfen.

    Not: kelebekle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Motoru dinleyin, muhtemelen düzenli bir şekilde devir yükseliyor veya alçalıyordur. İbreyle ilgili bir hata olmalı

    kacak nerelerdesın?

    Abi çok yoğunum bu aralar. giremiyorum eskisi kadar. Hem burada üstat sayısında bir artış var, yazamasamda ara sıra giriğ okuma şansım oluyor.

    Tamm oyle olsun bu hafta almeralara aksesuar yaptiriyorum supriz olsun tum klube

    Bekliyorum. Hadi bakalım ne çıkacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakthepascal

    arkadaslar merhaba, biluyosunuz bi almera bakiyorum N16. Haftasonu bi tane buldum ve bakmaya gittim. Aracta gorundugu kadariyla kazza vs yok. ancak henuz ustaya baktirmadim boya kalinligi degisen parca vs icin. Baski balata son zamanlarini yasiyo galiba, cunku cok yukarda kavriyodu. ancak benim asil kafami kurcalayan nokta su oldu; gaza bastiktan ve ayagimi cektikten sonra devir saati sanki takilarak iniyo rolantiye. yani atiyorum 4000 devirde ayaginizi gazdan cekince 800 e inerken her 300 rpm de bir takiliyo ve devam ediyo inmeye. bu neyden kaynaklanir acaba?

    Benzer sorun bende de var. Benimki 2 noktada belli belirsiz takılıyor. Farketmesi sor, anlamak için devir saatini çok dikkatli izlemek gerekiyor. Kendi aracımdan başka 2 almerada da gördüm. Sanırım bu da kronik almera için. Çok önemsemediğim için üstüne düşmedim ben. Siz sonuç bulursanız paylaşın lütfen.

    Not: kelebekle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Motoru dinleyin, muhtemelen düzenli bir şekilde devir yükseliyor veya alçalıyordur. İbreyle ilgili bir hata olmalı

    kacak nerelerdesın?

    Abi çok yoğunum bu aralar. giremiyorum eskisi kadar. Hem burada üstat sayısında bir artış var, yazamasamda ara sıra giriğ okuma şansım oluyor.

    Tamm oyle olsun bu hafta almeralara aksesuar yaptiriyorum supriz olsun tum klube

    Bekliyorum. Hadi bakalım ne çıkacak

    Guzel bisey tasarladim siparis verildi 5 adet yaptiriyorum 1 tanesi sana senden habersiz satıldı😃 hosunada gidecek diye umuyorum bitanesinide cagriya verdim ahamda kaldi 3 adet😁😃😄




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakthepascal

    arkadaslar merhaba, biluyosunuz bi almera bakiyorum N16. Haftasonu bi tane buldum ve bakmaya gittim. Aracta gorundugu kadariyla kazza vs yok. ancak henuz ustaya baktirmadim boya kalinligi degisen parca vs icin. Baski balata son zamanlarini yasiyo galiba, cunku cok yukarda kavriyodu. ancak benim asil kafami kurcalayan nokta su oldu; gaza bastiktan ve ayagimi cektikten sonra devir saati sanki takilarak iniyo rolantiye. yani atiyorum 4000 devirde ayaginizi gazdan cekince 800 e inerken her 300 rpm de bir takiliyo ve devam ediyo inmeye. bu neyden kaynaklanir acaba?

    Benzer sorun bende de var. Benimki 2 noktada belli belirsiz takılıyor. Farketmesi sor, anlamak için devir saatini çok dikkatli izlemek gerekiyor. Kendi aracımdan başka 2 almerada da gördüm. Sanırım bu da kronik almera için. Çok önemsemediğim için üstüne düşmedim ben. Siz sonuç bulursanız paylaşın lütfen.

    Not: kelebekle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Motoru dinleyin, muhtemelen düzenli bir şekilde devir yükseliyor veya alçalıyordur. İbreyle ilgili bir hata olmalı

    kacak nerelerdesın?

    Abi çok yoğunum bu aralar. giremiyorum eskisi kadar. Hem burada üstat sayısında bir artış var, yazamasamda ara sıra giriğ okuma şansım oluyor.

    Tamm oyle olsun bu hafta almeralara aksesuar yaptiriyorum supriz olsun tum klube

    Bekliyorum. Hadi bakalım ne çıkacak

    Guzel bisey tasarladim siparis verildi 5 adet yaptiriyorum 1 tanesi sana senden habersiz satıldı😃 hosunada gidecek diye umuyorum bitanesinide cagriya verdim ahamda kaldi 3 adet😁😃😄
    zeten bu aralar pek uyuyamıyom sinan hocam :) ,

    neyi sipariş verdin , niye 3 tane kaldı anlatta bizde bilelim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    zeten bu aralar pek uyuyamıyom sinan hocam :) ,

    neyi sipariş verdin , niye 3 tane kaldı anlatta bizde bilelim :)
    bi Almera bulamadım ya arkadaşlar. 3-4 aydır araba arıyorum bi türlü denk gelemedim.

    2007 almera , bilginiz olsun. saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatman079

    Slm almera 1.5 sedan 2004 model araba için hangi on disk ve balata takimi alman gerekiyor model ve urun kodu ne olmalı yardim eder misiniz

    Diskleri mutlaka TRW marka alınız. Balataları ise Yine TRW almanızdan yanayım. Lucas bulabilirseniz öneririm Lucas balata orjinal servisin taktığı balatadır fiyatı TRW ve birçok balata markasına göre nerdeyse 2 kata yakındır. Ancak TRW ucuz diye kalitesizdir diye düşünmeyin çünkü TRW Almera da bir çok parçada orjinal olarak takılmıştır Örneğin arka fren kaliper takımı Orjinal TRW dir ve önemli ve çok pahalı bir parça olan Direksiyon Hidrolik Pompa takımının markası da TRW dir. . Ve dediğim gibi daha birçok parça TRW dir. Disk fiyatları sağ sol olarak TRW : Çift olarak 200-240 tl arasında değişiyor satıcıya göre. Yine TRW ön sağ sol takım balataları toplam 60-80 arasında değişiyor. Bosch balata önermiyorum Hem ses yapıyor hemde fazla Siyah balata tozu yapıyor. Mutlaka biraz araştırırsanız TRW Balata bulabilirsiniz. Hi-Tech diye ön balata takımı var fiyatı uygundur Taywan malıdır şuan onu kullanıyorum 15 bin km kadar yol yaptı çok memnunum ne fazla siyah toz var ne de fren sürtme sesi gibi rahatsız edici ses yok. TRW bulamazsanız Hi-Tech i alternatif olarak öneriyorum Bosch almayınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Zincir ve krank sensörü arıza belirtisi göstermiyorsa krankın çalışma düzenini bozan başka durumlara bakmak gerekiyor.
    Triger arızasında daha çok P0340 arıza kodunu verir.Bu durum yok.
    P0335 arıza kodu öncesi Lpg’de yapılan hatalı bir işlem,alınan farklı yakıtın durumu,benzin pompasında basınç kaçağı,KS soket ve kablolarındaki sıkıntılı durumlar krank milinin çalışma düzenini bozar.Ama conta olma ihtimali yüksek.Conta arızası bizim Almera pompasında basınç kontrolu ile anlaşılmayabilir.Söküp bakmak lazım emin olmak için.


    Ustad bugün 2 defa araç stop etti İlk olarak sabah ilk çalıştırdığımda ilk marşta yaklaşık 4- 5 saniye kadar bastım çalışmadı. 2. marşa basar basmaz şak diye aldı. Lpg ye geçmesini bekledim yaklaşık 2 dakika olmadan lpg ye geçti ve hareket ettim 2 -3 dakika sonra kavisten geçecektim doğal olarak yavaşlayıp debriyaja basıp vites küçültecektim o anda debriyaja bastığım anda stop etti. O an marşa basar basmaz yine çalıştı o sırada hararet göstergesi yeni yeni yükselmeye başlamıştı. Aradan 10 dakika sonra hararet ortadaydı o anda kırmızıda duruyordum Normal rolantide 700rpm de çalışıyordu. bir anda herşey normalken durduğu yerde stop etti. Bir daha çalıştırırken ilk marşta almadı 3. marşta aldı ... Sonra kendine geldi. Ve sık sık sabit gaz sabit devirde 2. - 3. viteste falan ufak ufak silkeleme yapıyordu ve tık tık ileri geri yapıyordu gaz verip alıyor gibi... Rolantide ara sıra devir dalgalanma da başladı. Ve en önemlisi gaza bastığımda 1 saniye falan geçince gaz tepki vermeye başladığı zamanlar oldu bugün. Ancak bunlar olurken bile iki üç kere motorun canını aldım denemek amaçlı bastım 2. - 3. viteste son devirleri çok rahat hızlanarak eskiden bu yana olan performansıyla hızlandı tekleme stop olayı falan yaşatmıyor dip gaz yapınca. 4. viteste de 170 e kadar çıktım zorlamadım bıraktım. Zorlasam kesin 200 ü geçerdi dün geçtiğim gibi. Ne düşünüyorsun ustadım ? Antalya daki Nissan cı ustamı aradım sordum Triger bir anda böyle hatalar sorunlar yaşatmaz dedi. Yavaş yavaş belli etmeye başlar dedi. Bende 4 gün önce Arıza lambası yandıktan sonra bu saçma sapan durumlar olmaya başladı. Ustam da zaten öyle dedi ve bana dediği şu oldu :
    Sadece Krank Sensör Pozisyonu değil, Hem krank sensörünü hemde eksantirik sensörünü al ikisini birlikte değiştir dedi sorunun muhtemelen düzelir dedi. Ama sana da inancım var ustadım bu yüzden bu işe girişmeden önce iyice emin olup ona göre Tedavi düşünüyorum... Son olarak arıza lambasını söndürüyorum aracı stop edip çalıştırdığım anda tekrar yanıyor P0335 kodu.... Yardımınızı bekliyorum ustadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    zeten bu aralar pek uyuyamıyom sinan hocam :) ,

    neyi sipariş verdin , niye 3 tane kaldı anlatta bizde bilelim :)

    Madem merak ettiniz bende kimseyi merakta koymayim almeranin malum aksesuar olayi cok cok kisitli ben simdiki aracima ornek olarak emniyet kemeri kilifi yaptirdim, renk degisecek tabiki toplamda 20 cift siparis verdim ibiza ve leon icin madem bu kadar emek harcadik eski dostlari unutmayim diyerek sizlerden habersiz gri renk kumas uzerine kirmizi nakis iplik kullanarak yatik almera yazisi planladim kumasin altina sungerde koydurdum daha havali hale getirdim toplamda 5 adet yaptiriyorum 2 adedi satildi 3 adet kaldi yarin aksama kadar bu 3 adedinde alinacagini dusunuyorum egerki exra isteyen olursa fazladan yapma sansim var cumartesi gunune kadar haber vermek sartiyla cunku kaporayi filan odedim artik ise baslanacak. 1-2 adet yaptirma sansin yok toplu yaptiriyorum ve en az 20 cift olmasi gerekiyor. Almera klubunde 20 kisiyi bulmak zor olur. Ornek resimleri paylasiyorum 2 adet 25 tl arti kargo 4 adet isteyen olursa 40 tl fiyati ve kargo ucreti var. Degerlendirip tarafima donus yapilirsa ozel pm den sevinirim.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


     NISSAN ALMERA KLÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakthepascal

    arkadaslar merhaba, biluyosunuz bi almera bakiyorum N16. Haftasonu bi tane buldum ve bakmaya gittim. Aracta gorundugu kadariyla kazza vs yok. ancak henuz ustaya baktirmadim boya kalinligi degisen parca vs icin. Baski balata son zamanlarini yasiyo galiba, cunku cok yukarda kavriyodu. ancak benim asil kafami kurcalayan nokta su oldu; gaza bastiktan ve ayagimi cektikten sonra devir saati sanki takilarak iniyo rolantiye. yani atiyorum 4000 devirde ayaginizi gazdan cekince 800 e inerken her 300 rpm de bir takiliyo ve devam ediyo inmeye. bu neyden kaynaklanir acaba?

    Benzer sorun bende de var. Benimki 2 noktada belli belirsiz takılıyor. Farketmesi sor, anlamak için devir saatini çok dikkatli izlemek gerekiyor. Kendi aracımdan başka 2 almerada da gördüm. Sanırım bu da kronik almera için. Çok önemsemediğim için üstüne düşmedim ben. Siz sonuç bulursanız paylaşın lütfen.

    Not: kelebekle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Motoru dinleyin, muhtemelen düzenli bir şekilde devir yükseliyor veya alçalıyordur. İbreyle ilgili bir hata olmalı

    kacak nerelerdesın?

    Abi çok yoğunum bu aralar. giremiyorum eskisi kadar. Hem burada üstat sayısında bir artış var, yazamasamda ara sıra giriğ okuma şansım oluyor.

    Tamm oyle olsun bu hafta almeralara aksesuar yaptiriyorum supriz olsun tum klube

    Bekliyorum. Hadi bakalım ne çıkacak

    Guzel bisey tasarladim siparis verildi 5 adet yaptiriyorum 1 tanesi sana senden habersiz satıldı😃 hosunada gidecek diye umuyorum bitanesinide cagriya verdim ahamda kaldi 3 adet😁😃😄

    hayırdır abi ne yaptırıyorsun merak ettim ne gibi birşey olduğunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    Aracın yakıtını düşüremedi ne yaptıysa olmadı.katalitik k arızası vardı araçta.kk üzerindeki oksijen sensörünü iptal etti daha önce ben volvo forumunda görmüştüm o yöntemle iptal etti yanlış hatırlamadıysam. aracı yağ yakıyordu bildiklerim bunlar bide manifoldu yanlış delmişlerdi.

    aracı alırken bu arızalardan haberi yok muydu? neye güvenerek alındı bu araç? ilginç bir durum.

    İlk arabamı aldığımda arabadan pek anlamazdım. Karambole aldım diyebilirim. Uslubunuzu hoş karşılamıyorum. Neye güvendiğimi yazmayayım şimdi. Gene de o araba çoğu almeradan düzgün arabaydı ki ben o arabadan çok şey öğrendim.

    alınganlık yapılacak bişey yok... önceki mesajı okursanız, ben bir arkadaşın söylediğine karşılık yazmıştım... yani burada kötülemek asla ve kati niyetimde yoktur... yanlış anlaşıldıysak özür dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: randa

    ustad benım araba 98oookm de 2005 model tarıf ettıgınız sekılde dıreksıyon hıdrolıgını degıstıreyımmı bunun perdıyodık degısımı varmı kullanımda bı sıkayetım yok acıkcası

    eğer sertleşme yoksa ve en sağ-sola çevirince ses gelmiyorsa değiştirmeye gerek yok... ama ben titiz adamım bakımlı olsun derseniz o zaman 50TL fiyatı var. (kendiniz yaparsanız. Castrol DEX III için)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    Yaa arkadaş... Ben bazen insanları ve ustaları anlamıyorum... Aldığım kişide ustalık yoktu zaten... Büyük ihtimal usta yapmıştır... Biliyorsunuz 4 adet NGK LFR6A-11 buji aldım ve Taktım. Aracımda var olan bujiyi görünce inanamadım. BKR5E-11 model ve hepsi aynı... yazın birşey fark etmiyordum, ancak kışın aracın ani gaza basışlarda pat pat ediyordu, sonra gaz yiyordu... Dedim bujinin biri çatlak herhalde... Değiştirmişken hepsini değiştireyim dedim... Bujileri sökünce şok oldum (Tabii bu bujiyi takan ustaya neler söyledim.. Orası sır )

    Neyse bujiler yeni aldığım ile değiştirdim... Patlama sesi kalmadı ve çekiş şuan muazzam arttı... Ayrıca kışın fark ettim araç rolantide giderken tekleme yapıyordu, şimdi yok... Mühendisler ona göre yapmış ki buji bu olacak denilmiş...

    Bu arada buji sökme anahtarım yoktu. 16 uzun lokma vardı, ancak içinde lastik olmadığından buji gevşettikden sonra bujiyi almak mümkün değil. (en az 6cm aşağıda. Kargaburnu,cımbız ulaşmıyor.)

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    Demokraside çare tükenmez denir... Bende bir telin ağzını yuvarlak yaptım ve yay gibi esnesin diye kavis oluşturdum. Teli üzerine hafif bastırınca kavis açılışından bujinin kafasına takılıyor. Çekince elime geliyor... Bujiyi kendisi sökmek veya bakım yapmak isteyenlere çözüm olsun bu

    NOT: İşyerinin garajı biraz kirli.. İdare edin...



    Piastrenin yağ ile ilgili paylaşımlarını okurken dikkatimi çekti mesajınız. Buji çıkarırken o kadar zahmet çekmenize gerek yok. Bujiyi gevşettikten sonra bobini bujiye takıp (sizin yaptığınız telin vazifesini bobin yapacak) bujiyi yukarı çekebilirsiniz

    Evet söylediğinde haklısın.... akıl akıldan üstündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saxn


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584


    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akresi

    201207816 nolu ilana bakar mısınız. Almeraya ekran yaptırmış. Biri konuşup bizi aydınlatsa...iyi olurdu.

    Merhaba ekli linkten bulabilirsiniz http://m.nissan-almera.tr.gg/NAVIGASYON_TV.htm buda benim mono din im :)
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Onemli olan biz digital klimayi kontrol edebilir miyiz

    Dijital klimali ise bilemem adaptasyon uyum saglarmi ama bircok ozellik atayabiliyorsunuz benim arac 2001 luxury klimasi analog sikinti olmadi direksiyon kumandasi arizali oldugundan cikma kumanda ariyorum

    Direksiyon kumandası arızalı mı?

    Sen şöför airbag kontrol et veya ettir... çünkü direksiyon radyo kontrol butonu airbag sistemi ile bir...

    Merhaba Alpazom airbag kontrolu nasil yapilir ustaya gidicez mecbur ama elektrikci usta kumanda arizali dedi baska bir teyp icin aparatmi gerekiyor mevcut uyum sagliyormu

    Arabayı ilk çalıştıracağınız zaman Airbag işareti (sarı) yanıyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin8584


    quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akresi

    201207816 nolu ilana bakar mısınız. Almeraya ekran yaptırmış. Biri konuşup bizi aydınlatsa...iyi olurdu.

    Merhaba ekli linkten bulabilirsiniz http://m.nissan-almera.tr.gg/NAVIGASYON_TV.htm buda benim mono din im :)
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Onemli olan biz digital klimayi kontrol edebilir miyiz

    Dijital klimali ise bilemem adaptasyon uyum saglarmi ama bircok ozellik atayabiliyorsunuz benim arac 2001 luxury klimasi analog sikinti olmadi direksiyon kumandasi arizali oldugundan cikma kumanda ariyorum

    Direksiyon kumandası arızalı mı?

    Sen şöför airbag kontrol et veya ettir... çünkü direksiyon radyo kontrol butonu airbag sistemi ile bir...

    Merhaba Alpazom airbag kontrolu nasil yapilir ustaya gidicez mecbur ama elektrikci usta kumanda arizali dedi baska bir teyp icin aparatmi gerekiyor mevcut uyum sagliyormu

    Arabayı ilk çalıştıracağınız zaman Airbag işareti (sarı) yanıyor mu?

    Alıntıları Göster
    zaman ne hızlı geçiyor. Önümüzdeki aralıkta 2005 model 1.5 tekna alalı 5 yıl olacak. 2010-2011'de ben de ilk zamanlar çok bulunurdum bu başlıkta. Şimdi başka uğraşlar nedeni ile foruma da çok giremiyorum.

    bu beş yılda 98 binden 150 bine geldi. Aman aman bir masraf açmadı, hiç yolda bırakmadı, bakımlar haricinde 1 ya da 2 sefer sanayiye gittim.

    @volverin33, zaman geçse de yine de sen hiç değişmiyorsun. Yine aynı yardımseverlik, yine aynı kalitede paylaşımlar.




  • 
Sayfa: önceki 10461047104810491050
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.