Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1021. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.183
Cevap
201
Favori
1.716.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: petrit

    o zaman lpgci detaylı bir inceleme yapar ve umarım sorunu halleder, siz de burda paylaşırsınız

    Teşekkür ederim
  • bu arada ben de atiker kullanıyorum. araç kullanım stilinizi bilmiyorum ama şu aralarda 26-27 krş fazla gibi geldi.
    ben kendi değerlerimi paylaşayım:

    geçen hafta depoyu doldurup Adanadan otobana girip Silifke-Taşucuna gidip dönüşte Çeşmeli otoban girişindeki opetten tekrar doldurdum.
    nadiren 100 km/h çıktım genelde 90 civarı sakin kullanımdı
    278 km yapmıştım.yaklaşık 18 lt. aldı lpg:2.14 bu hesaba göre km. de 14 krş..

    bu hafta 100 km ş.dışı 225 km. Adana ş. içi toplam 325 km yapıp doldurdum 28.5 lt aldı. aynı fiyattan hesaplarsak 18küsur krş yakmış oluyor.
  • muraterr M kullanıcısına yanıt
    Map sensörü ve lpg enjektörlerinin konumu.Kusura bakma biraz geç cevapladım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: petrit

    bu arada ben de atiker kullanıyorum. araç kullanım stilinizi bilmiyorum ama şu aralarda 26-27 krş fazla gibi geldi.
    ben kendi değerlerimi paylaşayım:

    geçen hafta depoyu doldurup Adanadan otobana girip Silifke-Taşucuna gidip dönüşte Çeşmeli otoban girişindeki opetten tekrar doldurdum.
    nadiren 100 km/h çıktım genelde 90 civarı sakin kullanımdı
    278 km yapmıştım.yaklaşık 18 lt. aldı lpg:2.14 bu hesaba göre km. de 14 krş..

    bu hafta 100 km ş.dışı 225 km. Adana ş. içi toplam 325 km yapıp doldurdum 28.5 lt aldı. aynı fiyattan hesaplarsak 18küsur krş yakmış oluyor.

    Üstat benim söylediğim 26-27 kr. şehir içi değerler. 2000-3000 RPM arası, bazen de çok nadir biraz sıkıştırıyorum.

    Keşke Denizli'ye yakın bir ilde olsanız da gelsem yanınıza şu araca adam gibi baksak ya da sizin tanıdığınız sağlam bir ustaya baktırsak. Şu rölanti problemini çözmek istiyorum.
  • petrit P kullanıcısına yanıt
    Ne tesadüf. Son tahlil ikimizdede aynı.

    18 lt ipragaz lpg ile şehiriçi 252 km. lpg:1960 krş. 1 km de 14 krş. Senin fiyata göre hesaplarsak 15.25 krş.

    Mersin-Taşucu arasını hiç yazmayım. Yazsam Almeramı zorla alırlar. Arabaya bindiğim zaman ok gibi. Yakıtı içiyor zannedersin. Ama kokluyor.
  • Atiker Aygaz tavsiye ediyor. Lpg üstatları ısrarla katkısız lpg diyor. Tam muamma. Bende bu muammanın içindeyim.
    Bende valtek enjektör taktırdım.Oldukça memnunum yeni olduğu için.Zamanla ne sıkıntı çıkacak bilmiyorum.
    Aracınıza enjektör değişiminde enjektör hortumları yenilemesi oldu mu acaba? Son zamanlarda enjektörlerle bayağı dost olduk.
  • petrit P kullanıcısına yanıt
    Lpg de yaşanacak en ufak hava kaçağı benzinide etkiler hocam.
    Denemesi bedava.Araç benzinde çalışırken lpg enjektör hortumlarından birini çekin,sıkın göreceksiniz.
    Lpg-benzin sistemi ayrı veya ortak parçalarına göre durum değişir.
  • Gaz azaldıkça rölanti sapıtıyorsa basınç sorunu vardır.Lpg çalışma basıncı biraz yükselecek.Yani regülatör çok kirlidir,yakıt kesici filtre tıkalıdır,regulatör basıncı düzgün değildir.Regulatör basıncında yapılacak düzgün ayarla yakıtınız dahada düşecektir.
  • lpg hakkında gaz kalitesi ülkemizde herkesçe bilinenen firmadan almaya özen gösteriyordum bazen de shell den alıyordum değişik zamanlarda değişik istasyonlardan yakıt aldığımda
    a firmasının istasyonlarından lpg aldığımda dolum sonunda tabanca atmıyor ve depoyu zorluyordu defalarca pompacıyı uyararak dolumu sonlandırdım shellden yaptığım dolumlarda böyle bir problemle karşılaşmadığım için son bir aydır rotamı shell e çevirdim performans olarakta fark görmediğimi belirteyim.
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Senin ş.içi değerlerini ben ş.dışında yakalamışım ama olsun bu da bişey. Yanlış hatirlamiyorsam triger OS vb değişim bakım yapmıştın onların da etkisi var muhakkak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Eğer sorunun kaynağı LPG sistemindeki herhangi bir hava kaçağindaysa evet benzinde kullanımı da etkiler haklısın. Biz düğmeden lpgyi kapatsak da LPG sisteminin motora olan "fiziki" bağlantısı devam eder bu yüzden olumsuz etkiler. Hava kaçağı dışındaki bir LPG sorunu benzini etkilememeli diye düşünüyorum

    Edit: arkadaşın benzinde herhangi bir sorun olmuyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi petrit -- 2 Şubat 2015; 18:31:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜNÜRB kullanıcısına yanıt
    Ben de opet po shell total denedim. En kötüsü PO en iyisi shell oldu. Ama yaklaşık 3 aydır total alıyorum. Sebebi ise shell opet falan LPG 2.15-2.18 iken bi total istasyonundan 2.02 den alıyorum Adanada..
    Not: yakıt hesabım bu fiyattan değildi yoksa daha düşük çıkardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Lpg de yaşanacak en ufak hava kaçağı benzinide etkiler hocam.
    Denemesi bedava.Araç benzinde çalışırken lpg enjektör hortumlarından birini çekin,sıkın göreceksiniz.
    Lpg-benzin sistemi ayrı veya ortak parçalarına göre durum değişir.

    Çok özür diliyorum. Hava kaçağı diye belirtmişsin üstadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: petrit

    Ben de opet po shell total denedim. En kötüsü PO en iyisi shell oldu. Ama yaklaşık 3 aydır total alıyorum. Sebebi ise shell opet falan LPG 2.15-2.18 iken bi total istasyonundan 2.02 den alıyorum Adanada..
    Not: yakıt hesabım bu fiyattan değildi yoksa daha düşük çıkardı

    üstadım bende hafif kellikte var o yüzden akılı benden yakıtı shell den al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim sokakta kac gundur buz mavis almera tekna var kimin acaba 34 br 2441 burdan birinin olabilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Map sensörü ve lpg enjektörlerinin konumu.Kusura bakma biraz geç cevapladım.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Onemli deil ustadim, bende bugun Castrol transmax dexİİİ multiveichle yag aldim. Vaktim yoktu motorcu bir arkadaşa koydurdum. Yag çekilen zimbirtiyla haznedekini cekti.Donus hortumunu cekip birazda ordan çıktı sag sol yaparak, sonra yerine takti doldurdu. Yarim kilo aldi.Yani yarim kilo kadar icinde kaldi artik malesef artik arttıkça tamamlicaz geri kalanini. Depoyu yari doldudum wurth benzin katkisi koydum. 120km kadar yaptim. Alet 7.71/100 gosteriyor artik bilmiyorum benzinde normalmidir. Normal kullanim 100/120 civari hiz Asiri ruzgaz ve islak zeminide hesaba katmak lazim tabi bu arada. Yarinda bi 200 km yapıcam geri kalani ile bakalim bi faydası olacak mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    Valla ben de gerçek deri olmasından dolayı bunu tercih edeceğim ama sizin aldığınız ürünün ölçüleri 35-37, benim almak istediğim ise 35-39 olarak belirtilmiş. Korkum direksiyon etrafında sararken fazlalık kalır mı? Kalırsa içe doğru kıvırıp karşılıklı dikiyor muyuz üstat?

    Ekleme: Bunu yaptıktan sonra vites körüğünü da hallettim mi tamamdır. O da biraz eskimiş. Tavsiyen var mı hocam onun için de ev yapımı böyle pratik bir şeyler?

    Kenarı lastikli LADA Deri Vites Körüğü iş görüyor. Ben taktım güzel oldu.

    Not: bunun montajı için vites panzotunu tamamen söküp, vites körüğün sabitlenmesini sağlayan tırnakları gevşetip, çıkartın. Sonra yeni körüğü işlemi geri alarak takım işlemini yapınız.
  • Konuyu toparlayıp sorunuma çözüm bulabilmemiz açısından tekrar anlatıyorum abiler;

    Benzinde iken zerre sıkıntı yok, sabit rölanti, sabit devir. Motor sesi düzgün, silkelenme vs. yok.

    Araç LPG'ye geçtiğinde bir anlık da olsa devir 150-200'lere kadar düşüyor, ardından tekrar 650'ye sabitleniyor ancak; 600-650, arasında vınn vınn vınn () diye devam ediyor. Ardından biraz gaz veriyorum ve devri 1500 'e sabitliyorum; aynı şekilde 1450-1500 şeklinde ayağım gazda sabit iken vuruntu devam ediyor.

    Aynı şekilde araç LPG'de iken gaza yüklendiğimde 3000 RPM'in üstünde bazen tıkanıyor, daha fazla gitmiyor, bazen sendeleyerek devir yükseliyor.


    Bugün 20 TL'lik daha LPG aldım, tankım dolu sayılır ama bu problem halen devam etmekte.

    Enjektörler değiştiğinde enjektörlere bağlı hortumlar da değişti abiler. Hatta el değmişken gaz filtresini de değiştirdim. Aynı gün LPG ayarı da yapıldı.

    Yarından sonra LPG ustasına gideceğim; tavsiyeleriniz hala aynı ise dediklerinizi aktaracağım arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpzoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    Valla ben de gerçek deri olmasından dolayı bunu tercih edeceğim ama sizin aldığınız ürünün ölçüleri 35-37, benim almak istediğim ise 35-39 olarak belirtilmiş. Korkum direksiyon etrafında sararken fazlalık kalır mı? Kalırsa içe doğru kıvırıp karşılıklı dikiyor muyuz üstat?

    Ekleme: Bunu yaptıktan sonra vites körüğünü da hallettim mi tamamdır. O da biraz eskimiş. Tavsiyen var mı hocam onun için de ev yapımı böyle pratik bir şeyler?

    Kenarı lastikli LADA Deri Vites Körüğü iş görüyor. Ben taktım güzel oldu.

    Not: bunun montajı için vites panzotunu tamamen söküp, vites körüğün sabitlenmesini sağlayan tırnakları gevşetip, çıkartın. Sonra yeni körüğü işlemi geri alarak takım işlemini yapınız.

    Resmini gösterebilir misin?

    Ekleme: Şu iki üründen birinde gözüm var hocam. Bunlar tam uyumlu mu? Sorun olur mu?

    http://www.n11.com/vites-korugu-italyan-deri-isotta-9277-s-P43112948

    http://www.n11.com/monza-motto-matsiyah-deri-vites-korugu-P10809246



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joya20 -- 2 Şubat 2015; 22:43:38 >
  • 40 lt gaz 380 km yol bana bu da yeter yardir yardir gidiyorum😃😃😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.