Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (949. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: expert_mcse

    Arkadaşlar ;

    Almera N16 kullanım klavuzu ile Servis klavuzunu yeni bir sunucuya daha yükledim.

    Ne olur ne olmaz link aşağıda ki gibidir ;


    NISSAN ALMERA N16 KULLANICI KILAVUZU.pdf

    http://www.gigasize.com/get/n10o60hsjyf
  • Nissan almera kullanım kılavuzunu az önce E-Mail yoluyla sizlere gönderdim. Maillerinizi kontrol ederek maildeki notu okuyarak dosyayı indirip kullanabilirsiniz. Net ortamında arayıp bulamayan olursa isteyene gönderirim. Saygılar
  • Gösterdiğin ilgiye teşekkür ederim.
  • çağrı bey çok teşekkürler şimdi kılavuzu inceliyorum. benim için önemli çünkü en doğru bilgiler burada mevcut.
  • genç tokel diye internete bakın
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler, sagolun. Arabaya bi nazarlik takmam gerekiyor herhalde kornasi bozuldu ya daha 1. gun korna gitti :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: yu1136

    o kadarını bilemiyorum malesef. bağlantıda hata yapmış da olabilirim belki. ancak elm327tr diye bir site vardı orada desteklenen araba modellerinde de yazmıyordu almera o yüzden ben de sattım :D

    elm327tr.com bana ait bir site. Kendi almeramda kullanıyorum, 7-8 tane almera kullanıcısı müşterim oldu. Almerayla uyumludur. Yardımcı olacağım bir konu var mı?

    bende özgünden aldım cihazı hiçbir problem yaşamadım
  • herkese merhabalar. 2 gün önce 2006 1.5 almera tekna hb alarak aranıza katıldım. Araç gayet güzel olmasına rağmen yakıtla ilgili bazı problemlerim var. Atiker lpg var araçta gaz ayarından olduğunu düşünerek gaz ayarına gittim ancak ayarların normal olduğunu söylediler. gördüğüm kadarıyla araç rolantiyi sürekli olarak 1300 civarında tutuyor. yolda debriyaja bastığımda devirin sürekli 1300 1500 arasında olması yakıtı mı etkiler mi. bu yakıt konusunu nasıl çözebilirim. yardımcı olursanız sevinirim.
  • Merhaba değerli almeracılar
    Yaklaşık 2 yıldır almera sahibiyim bu forumdan birçok kez istifade ettiğim oldu paylaşımda bulunan bütün arkadaşlara çok teşekkürler
    2006 şu an yaklaşık 100000de
    Frenle ilgili problem yaşıyorum;
    İlk çalıştırma anımda çoğu zaman sıkıntı olmuyor frenleme ve pedal yumuşaklığı normal oluyor yada fren gereğinden fazla yumuşak ve tepkisiz oluyor (nadiren) fakat biraz yol alınca yada bir miktar fren kullanınca, fren pedalı aşırı derecede sertleşip aşırı duyarlı hale geliyor. ayağımı fren pedalının üzerine değdirdiğim anda fren yapmaya başlıyor. bununla beraber frene basmadığım halde araç kendi kendine frenleme yapıyor hissedilir ölçüde.
    Arac lifte kaldırıldığında (stop halinde) tekerler çapraz olalar fren sıkıyor diğer tekerlerde bir miktar sıkma var fakat, çapraz olarak önden bakınca ön sağ ve arka sol tekerleri elle çevirmek epey güç gerektiriyor.
    Problem 6 aydır var fakat son zamanlar daha fazla hissettirdi kendini, rampalar eziyet oldu
    Ön diskler tornalandı kleperler yağlandı 3 hafta önce fakat yine aynı (usta bu işlemden sonra ana merkez arızalı dedi)
    Acaba değişim zamanı geldiğini düşündüğüm ön disk ve balataları değiştirsem sorun çözülürmü (arkalar iyi)
    Bulunduğum yerde yetkili servis yok donanımlı olduğunu düşündüğüm ustada yok, sizce sorunum ne olabilir arıza devam ediyor. En azından ustaya gittiğimde olasılıklar hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum. Şimdiden çok sağolun




  • YAMACAN Y kullanıcısına yanıt
    Bence sorunu çözmeden disk balata değiştirmeyin. Sorun fren merkezinde gibi gözüküyor.Basınca geri bırakmıyorsa sorun fren merkezinde olma ihtimali yüksek.Uno aracım vardı ön frenler sıkışıyordu.Aşırı ısınıp frene dokunduğumda araç anında kızaklıyordu.Fren hidroliği dendi değiştirdim olmadı fren tamir takımı dendi değiştirdim olmadı.En son merkez değişmişti.Ana merkez bosch marka idi aldım değiştirdik sorun çözüldü.Fren sisteminizde hava yoksa bundan eminseniz frenlerde kendini bırakmıyorsa ana merkez üzerinde yoğunlaşın. Bazende merkez arızalı olmuyor yağ değişiminden sonra sistemde hava kalırsa frenler basılı kalabiliyor.
  • Piastre kullanıcısına yanıt
    Kitapçıktaki resim
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirSdü

    Tesekkurler, sagolun. Arabaya bi nazarlik takmam gerekiyor herhalde kornasi bozuldu ya daha 1. gun korna gitti :)

    Yeni almeralananlara hayırlı olsun. Bir sadaka verin.

    Not: Bu günlerde forum coşmuş. Soru ya da cevap katkıda bulunanlardan Allah razı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAMACAN

    arkadaşlar merhaba
    tekna 2005 aracım var fren sistemimde problem var frenler araçla biraz yol alınca sertleşiyor ve araç fren sıkıyor pedal ayağımın altında aşırı şekilde sertleşiyor ve frene hafif dokunduğumda frenleme yapıyor araçı lifte kaldırınca tekerler çapraz olarak (fren sıkıyor elle çevirmek istendiğinde zor dönüyor)
    1 yere sordum ana merkez dediler,sizcede denildiği gibi ana merkez problemlimi?

    Yeni almeracılara hayırlı uğurlu olsun diyorum.Artık bende acemilik kalmadı.Almerayı tek elle kullanıyorum:)) Görenler gözler faltaşı gibi yol veriyor sağolsun:))

    Sağ elimdeki iki parmağım spor yaparken kırılmış.Bir hafta sonra farkedebildim. Sol elimle yazmaya çalıştım.İmla ve yazım hatası varsa kusura bakmayın.

    Aynı sorun benimde başıma geldi ama ben işi amatörce hallettim.Usta fren merkezi tadilat görecek dedi.
    Dot 4 yağ aldım.İçindekide aynı yağdı zaten.Aracı ısıtıp rölantide 8-10 kez frenleri pompaladım.Stop edip yine 8-10 kez pompaladım.Tabi 2.ciden sonra kaya gibi sertleşiyor.
    Sonra sol teker hidrolik kablosunun vidasını hafifçe açıp az miktar yağı boşalttım.Aracın içinde yardımcım frene basılı tutuyordu.Tekrar bir miktar yağ ekleyip civatayı gevşetiyordum.Her seferinde pompalama devam ediyordu.Yağ yerine köpük gibi yağ gelinceye kadar devam ettim.Sanırım yarım litre yağ gitti.İçindeki hava nasıl olmuşsa
    bir şekil çıkardım.Artık düzeldi.Tabi sıkma durumu araç ısınınca oluyorsa yapılacak durum.
    Araç rölantide çalışırken üst kapaktan yağda kaynama,köpürme,azalma var mı kontrol edin öncelikle.
    Ama araç soğuktur.Hafif eğimli yolda park halindeyken el freni indirildiği halde hareket etmekte zorlanıyor, ön taraftan balata sürtme sesi geliyorsa fren merkezinde hidrolik kuvvetin kaçmasına sebep olan conta deforme olmuştur.Bunun değiştirilmesi,tamir edilmesi gerekir.Komple fren merkezi takımı almaya gerek yok.

    Almerda en önemli iki konu yağlama ve soğutma sistemi diye daha önceden bahsetmiştim.
    Subap iticilerinin,eksantrik gergisinin ve motorun daha sağlıklı çalışması için yağlama sistemi çok çok önemli. Aracınızda yağ kaçağı yoksa tam sentetik,varsa yarı mineral
    yağ en iyisi olacaktır.Yarı mineral yağlarda 7500 km geçmemek en mantıklısı.

    Soğutma sistemi en önemli parçası komik ya da saçma gelebilir ama radyatör kapağı. Zaman zaman ustalar üzerine bez koyarak açıyor ama zamanla bu sizlere masraf
    olarak mutlaka dönecektir.




  • Volverin33 üstad geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: cetera

    İki arkadaş daha Almere almış.

    Hayırlı olsun SirSdü ve mustozt , Güle güle kullanın.

    Bu arada Büyük marketten AKÜ almanın faydaları , iade yaptım , 60 amperlik akü aldım.

    Çağrı Kendigül- 07 , arkadaş bilgi için sağ ol. Servisi aradaım. Servis alternatöre zarar verebilir dedi. O yüzden değiştirdim.

    Toyo çok iyi lastik daha evvelki arabalarımda da TOYO lastik kullanmıştım. Yarın üzerindeki modeli öğerinir yazarım ...

    İyi yapmışsınız ben zararını görmedim belki siz görürdünüz suçlu konumunda hissetmemiş olurum en azından Evet 2 en fazla 3 yılda lastik değiştirirm 3 yılı asla geçirtmem. şuana kadar orjnal üstündeki Dunlop Sp3000 - Avon ZV5 - ve şuan 1,5 yılı geçkin olan Nokian Hakka H kullanıyorum. Nokian dan önce Toyo Proxes CF1 üzerinde çok durmuştum ancak araştırmalarım pek güven vermemişti AB güvenlik lastik etiket göstergeside oldukça düşüktü diye vazgeçmiştim. Amcamın 2010 Megane 3 ü var onda da geçen seneye kadar fabrikanın taktığı Goodyear Ef.Grip vardı şuan CF1 takılı 1 yıl olmuştur takılalı. Kendiside Goodyear ın daha iyi olduğunu söylemişti ben kullanınca da virajlarda zorlayınca eskiye göre daha çabuk yolda gezinmeye başlıyor ve yol seside fazla. Ancak 2014 başlarında Yeni CF2 türkiyeye geldi . AB Güvenlik standartları bile CF1 e göre çok çok daha ileride görünüyor birçok ünlü markaları geçmiş. Kullanıcı yorumlarınıda araştırdım herkes çok memnun ve kullanılan malzemeleride çok çok kaliteli seçilmiş. ses konusunda da şuan kullandığım lastiğe göre 2db daha iyi. Bu yüzden yaz ayına girmeye yakın mayıs ayı gibi iyice tekrar araştırıp canlı canlıda inceledikten sonra olumsuz bir durum görmezsem almera tekna nın orjinal ebatı olan 195/55/r16 CF2 87H alacağım.

    Merhaba , kusra kalmayın lastiklere yeni baktım.

    Üzerindekiler kış lastiği. Toyo Vario V2 Plus - 185/65 R15 . yanlız googleye yazdığımda türkiyede yok .

    Yol sesi var fakat çok rahatsız etmiyor. Az bir ses. http://www.ebay.co.uk/itm/121467764889




  • Almera'mı satıyorum araç fazlalığından, alacak karşılığı dizel c4 aldım, bu sebepten satıyorum. Aracım orijinal değişen yok 135.000 de çok temiz. Sahibinden #186401102

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almera'mda sürekli motor arıza lambası yanıyor. tanıdık tamirci var onda obd cihazı var takıp bakıyorum bazen hata kodu çıkmıyor , son baktığımda da "KULLANICIYA ÖZGÜ" şeklinde bir hata vardı . Sildim lamba söndü ama bi süre sonra tekrar yandı. Nedir bu hata bilgisi olan var mı acaba ? "KULLANICIYA ÖZGÜ" ne demektir ?

    Bir de aracım Visia modeli orjinalde ön sis farları yok ama ben taktırmak istiyorum . Ankara'dayım bana güvenilir bir yer önerebilecek var mı ? Hem sis farlarını alıp hem de taktırabileceğim bir yer de olur.. ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yu1136

    almera'mda sürekli motor arıza lambası yanıyor. tanıdık tamirci var onda obd cihazı var takıp bakıyorum bazen hata kodu çıkmıyor , son baktığımda da "KULLANICIYA ÖZGÜ" şeklinde bir hata vardı . Sildim lamba söndü ama bi süre sonra tekrar yandı. Nedir bu hata bilgisi olan var mı acaba ? "KULLANICIYA ÖZGÜ" ne demektir ?

    Bir de aracım Visia modeli orjinalde ön sis farları yok ama ben taktırmak istiyorum . Ankara'dayım bana güvenilir bir yer önerebilecek var mı ? Hem sis farlarını alıp hem de taktırabileceğim bir yer de olur.. ?

    Kullanıcıya özgü olrak yazan hatanın arıza kodu nedir?

    Sis farı için tampondaki ızgarayı değiştirmeniz gerekebilir. Daha sonra sis farının on off anahtarı ve tesisatı kısmı da düşünülmeli. Farı alıp takması en kolay kısmı olacaktır.




  • ozas_91 kullanıcısına yanıt
    hata kodu P1706 olması lazım öyle yazmışım. sis farı için ızgara uygun tampon alırken öyle almıştık ama hala sisfarı taktıramadım. ben arabaları sisfarlı seviyorum da :) . sadece dediğiniz gibi on-off anahtarı , sis farı tesisatı fln gerekiyor. Ben öğrenciyim elim de pek yatkın değil böyle şeylere. sanayide de nerede nasıl yaptırılır. sis farını nerden almalıyım pek bilmiyorum açıkcası :)
  • merhaba arkadaşlar, 1 haftadan beri sıkıntı yaşıyorum. aracımı çalıştırmak istiyorum marş çok rahat dönüyor ama ateşleme yapmıyor, bunu 4-5 defa yapıyor sonra çalışıyor, bu aralar biraz sık olmaya başladı.
    Dün aracı makinaya bağladık immobilizer hatası verdi, bunun sebebi nedir acaba?? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.