Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (697. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok merak ettiğim, sanayi de her gördüğüme sorduğum fakat cevabını alamadığım bir soruyu tekrar size sormak istiyorum :
    Bizim araçlarda Arkanın ön tarafa göre daha alçak olmasının sebebi nedir ? Yay kesinlikle değil Eibach spor yay taktım. Takozları aşınmış olabilir mi ?
    Ya da amortisörlerin tablası daha düşük olan bir çeşiti var mıdır ? Bu sorun aşırı şekilde gözüme batıyor. Yardımcı olursanız sevinirim
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    demin 15 tllik benzin aldım denemek için. bi kaç kere gaza yüklendim ve yaklaşık 30 km gittim ama sürekli sakin kullandım. hiç benzin kokusu gelmiyor. bir bit yeniği var ama çözemedim acaba zengin karışım falan olabilir mi?
  • dmltnman kullanıcısına yanıt
    Dogru soyluyorsun piyasasi az olan araclarin genelde basina boyle bilinmedik durumlar gelebiliyor belki sanada boyle bir his geldiyse icin bir nebze rahat olsun. İnsallah kardesim cumlemize kazasiz belasiz gunler. Burada hayirli olsun demekte nasip olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CM_u

    Çok merak ettiğim, sanayi de her gördüğüme sorduğum fakat cevabını alamadığım bir soruyu tekrar size sormak istiyorum :
    Bizim araçlarda Arkanın ön tarafa göre daha alçak olmasının sebebi nedir ? Yay kesinlikle değil Eibach spor yay taktım. Takozları aşınmış olabilir mi ?
    Ya da amortisörlerin tablası daha düşük olan bir çeşiti var mıdır ? Bu sorun aşırı şekilde gözüme batıyor. Yardımcı olursanız sevinirim

    Daha onceki sorunuda hatirliyorum genislik olarak fark var on tekerlekler arasi arkaya gore daha genis ama yukseklik olarak tahmin yurutuyorum bir cok aractata on yuksektir acaba zincir takilma mesafesi olabilirmi diye. Sizin aracta bu cok yuksek ise amatisor olabilir veya takoz varmi bilmiyorum ama surdan yola cikiyorum brodwaylarda on cok yuksektir arkada cok basiktir ustalar takozla yukseltiyorlar boyle bir durum var ise sadece oneri benimkisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu gun arkadaşımın aracına bindim opel 2012 1.6 turbo insignia ya gerçekten ben nissanı çok seviyorum,eyvallah hakkını yememek lazım opel yapmış gidiyo canavar gibi ama gerçekten opelinde daha çok ama çok kusuru var koltuğun yan kısmında o emniyet kemerini tutan aparat hemen yıpranmış 1 yılını doldurmadan daha 40 binde gözüme direk o battı ve o an bitti ne kadar canavar gibi olursa olsun nissanımın gözünü seveyim
  • Değerli arkadaşlar bugun servise gittim aracın 10000 bakımlarını yaptırdım yağ buji hava filtresi yag filtresi polen filtresi ve kayislar değişti. Daha once buraya yazmıştım arabamda çekişte problem var diye fakat bakımları yaptıktan sonra araba kendine geldi performans acaip derecede arttı arabada bi problem yokmus böyle sıkıntısı olan arkadaşlara duyurulur ...
  • merhaba

    aracımın 100.bin bakımı geldi araçta neler değişiyor ve maliyet olarak en kadar tutuyor.
  • arkadaslar aracımın aküsünü degiştiricemne tavsiye edersiniz ve bizim araclar 72 amper midir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toni74

    arkadaslar aracımın aküsünü degiştiricemne tavsiye edersiniz ve bizim araclar 72 amper midir



    AKÜCÜLER 60 AMPERİ TAVSİYE EDİYOR....

    MUTLU AKÜ BİRAZDAHA KALİYELİ GİBİ GÖZÜKÜYOR. BENİM ARACIMDAKİ ÇOK İYİ AMA MARKASINI HATIRLAMIYORUM YAKINDA BENDE DEĞİŞTİRCEM İKİ KERE AKÜNÜN TAM BOŞALTMAMA RAĞMEN TAKVİYE SONRASI HİÇ SORUN ÇIKARMADI DEĞİŞTİRİP DEĞİŞTİRMEMEK ARASINDA KARARSIZM 3.SEFER FARLARI YİNE AÇIK BRAKIRSAM DEĞİŞTİRCEM MECBUREN :))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toni74

    arkadaslar aracımın aküsünü degiştiricemne tavsiye edersiniz ve bizim araclar 72 amper midir

    Daha onceki akum mutlu idi 6 sene calisti simdi yine mutlu aldim 60 amper 4 ay filan oldu eski akuyude saydilar 120 tl odedim yenisine 2 yil garantili. Servis agi yuksek olan bir aku mutlu ve inci 2 side olabilir inci 110 tl idi ozaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    En büyük sorunum o zaten amortisörler sağlam çıkıyor yani şöyle salınımı normal ancak arkaya 2 kişi binince top gibi sekiyo arka taraf, sağ ön amortisör bilyam dağılmış ondan yapar mı diye düşünmüyor değilim. Takoz konusunda sanmıyorum yani yay takmak için söktüğümüzde ekstra bi takoz gözümüze çarpmamıştı...
  • herkese selamlar arınıza yeni katıldım.aracımdaki sorunu konularda aradım fakat bulamadım.2002model 105 binde almeram var kalkışlarda ve vites değiştirirken sol ön taraftan '' ÇIT '' diye tabir edebileceğim ses geliyor sanki elektrik atlaması gibi.dikkatli şekilde dinlediğimde giderken gaz verip çektiğimdede aynı sesi duyuyorum.sizce sorun ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CM_u

    En büyük sorunum o zaten amortisörler sağlam çıkıyor yani şöyle salınımı normal ancak arkaya 2 kişi binince top gibi sekiyo arka taraf, sağ ön amortisör bilyam dağılmış ondan yapar mı diye düşünmüyor değilim. Takoz konusunda sanmıyorum yani yay takmak için söktüğümüzde ekstra bi takoz gözümüze çarpmamıştı...

    Oncelikle sunu soyleyim on amatisor bilyesi dagildiysa direksiyon hafif sertlesir ve bilyesi bozuk olan taraftan tikirti gelir ozellikle bozuk yollarda amatisor kafasini oradan sokululup degisiyor ve kucucuk bilye 30 tl arka tarafa etki edecegini sanmiyorum. Almeralarda tavan biraz kambur ve arkaya basik gibi duruyor sekli itibari ile buda sizde takinti yapip yapmis olabilir insan aracini sevince boyle ve kucuk seyler kafada yer edebiliyor ayrica arka taraf cok ziplama yapiyorsa lastik barini 30 cekmen daha makul ben cok denedim lastikleri 33-34 bar yaptigim zaman arac zipliyor birde bizim araclarin arka suspansiyon 3 kisi binsin oyle calisiyor yada bana oyle geliyor yoruma acik bir durum arkadasimin araci sedan mesala arada onuda kullaniyorum bence daha komforlu suspansiyon mukemmel calisiyor yine kullandigim bir cok aracta suspansiyonu sert olan araclar viraja daha saglam giriyor mesela gecenlerde 2013 polo1.6 tdi kullandim viraja girerken ve frene basarken korktum kucuk arac olnasina ragmen cok yaylaniyor bizde bu yaylanma milimlerle bana eski fort tannuslari hatirlatti polo bi nebze umarim kardesim bir sorun yoktur simdiden gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam almeracı arkadaşlara.
    Önceki hafta arabama bindim (2001 lux) İnsanın en az böyle bir arabası olması lazım diye hava atarken almera teklemeye başladı.9 km lik yolda ara ara tekleme devam etti. 1,5 seneden beri kullanıyorum ilk defa oldu. gazdan benzine geçtim sorun yine devam etti. bu şekilde biraz kullandım.tekleme en az 5-6 saniye sürüyor.

    Araba bir sonraki hafta gelin arabası olunca detaylı temizlik yapıldı. Motor yıkatıldı.motoru daha önce de yıkattım sorun olmadı ama ondan sonra Araba ilk çalıştırmada stop ediyor nadiren de olsa. Rölanti sorunu ortaya çıktı. Gazda çok fazla ancak benzinde de var. Rölanti düşüyor araba stop edecek gibi oluyor araba titriyor tekrar yükseliyor. Rölanti yükselmesi yok. düşme şeklinde.LPG LandiRenzo marka. Gaza basınca titreme gidiyor. benim izlenimlerim böyle.arabadan çok anlamam. Ama tarz olarak alabileceğim en iyi araba diye düşünüyorum. Bu arabaya en az 5 yıl daha binerim seviyorum

    Üstadlara 1.sorum şu: Hangi ustaya gitmeliyim nasıl bir yol izlemeliyim
    2.Nissan servisinde boğaz kelebeğini temizletmek istiyorum başka neler yapmam gerekli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalettinaypar

    Selam almeracı arkadaşlara.
    Önceki hafta arabama bindim (2001 lux) İnsanın en az böyle bir arabası olması lazım diye hava atarken almera teklemeye başladı.9 km lik yolda ara ara tekleme devam etti. 1,5 seneden beri kullanıyorum ilk defa oldu. gazdan benzine geçtim sorun yine devam etti. bu şekilde biraz kullandım.tekleme en az 5-6 saniye sürüyor.

    Araba bir sonraki hafta gelin arabası olunca detaylı temizlik yapıldı. Motor yıkatıldı.motoru daha önce de yıkattım sorun olmadı ama ondan sonra Araba ilk çalıştırmada stop ediyor nadiren de olsa. Rölanti sorunu ortaya çıktı. Gazda çok fazla ancak benzinde de var. Rölanti düşüyor araba stop edecek gibi oluyor araba titriyor tekrar yükseliyor. Rölanti yükselmesi yok. düşme şeklinde.LPG LandiRenzo marka. Gaza basınca titreme gidiyor. benim izlenimlerim böyle.arabadan çok anlamam. Ama tarz olarak alabileceğim en iyi araba diye düşünüyorum. Bu arabaya en az 5 yıl daha binerim seviyorum

    Üstadlara 1.sorum şu: Hangi ustaya gitmeliyim nasıl bir yol izlemeliyim
    2.Nissan servisinde boğaz kelebeğini temizletmek istiyorum başka neler yapmam gerekli.


    Bujileri sök yuvasına hava vur temzilensin sudan,nemden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutünver

    herkese selamlar arınıza yeni katıldım.aracımdaki sorunu konularda aradım fakat bulamadım.2002model 105 binde almeram var kalkışlarda ve vites değiştirirken sol ön taraftan '' ÇIT '' diye tabir edebileceğim ses geliyor sanki elektrik atlaması gibi.dikkatli şekilde dinlediğimde giderken gaz verip çektiğimdede aynı sesi duyuyorum.sizce sorun ne olabilir?

    ya;
    1.şanzuman kulaklarından biri çatlamıştır.
    ya da;
    2.Katalitik-Egzoz bağlantısındaki yerde gevşeme,yay bozulması vs.vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    volverin33 dostumuzun uygulaması.Lpg de daha az yaktığını söylüyor.Benim aracım benzinli o yüzden ben denemedim hiç.Önceki konularda da vardı.LPG de yakıt sarfıyatını azaltıyormuş.En iyi üstad cevap versin bu duruma

    Öncelikle sizlerin ilim deryasında bir damla bilgi olabilsem ne mutlu bana. Ben hiçbirşey bilmiyorken üstatlık için daha kırk fırın ekmek yemem lazım.
    Uzun yol çok yapıyorsan lfr6a; şehiriçi dur kalk yapıyorsan lfr4a iyidir. Ama ben bkr5e lpg'de 0.85 mm de çok daha iyi yakıt değerlerini yakaladım.Şehiriçi 11.30 km giderken lfr6a'da 10.45 km ortalamasındayım. Tüm bunların hepsi orjinal almeraya uyan bujilerdir. Kafanız karışmasın.
    Benzinde o kadar bir performans kaybı yaşamadım; şaşalı bir yakıt artışım olmadı.
    Ama benzinde en iyi değer zaten 1.1 mm'dir.
    0.70-0.90 mm lpg'de daha iyi benzinde kötü;
    1.1 mm benzinde daha iyi lpg'de kötü diyelim daha fazla kafa karıştırmadan.
    Bu konuyu optiarc benden daha iyi bilir. Kendisi Almera ilminin en iyisidir.Hatta bu konuda çalışmasıda vardır detaylı olarak.

    Üstadım; Benim kullandığım Buji LFR5E-11 ngk sıkıntı olur mu?. Bir sorum daha olacak http://www.ngkbujimarket.com/category.php?id_category=42 adresinde tesadüfen LPG li bujileri gördüm bunlar ile benzinli bujiler arasında ne fark var, bilginiz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fursam -- 31 Ekim 2013; 8:41:46 >




  • resimde görüldüğü üzere koltuk altından geçen hava yastığı kablolarını kontrol ettim hava yastığı ışığı uzun zamandır yandığı için,kablolar birbirine bağlı değildi sadece motordan gelen 3kablodan 2si sarı renkli onlar birbirine bi aparatla bağlanmış bu aparat akım sağlayıcı gibi bir şey adını tam bilmiyorum elektronik devreyi açıp baktığımızda küçük üzerinde 3-4 renk olan uzun yuvarlak bir şey neyse kabloların motordan gelenle koltuğa gidenlerin bağlı olmadığını sadece bağlanmış gibi yapılıp birbirine bantlanmış olduğunu gördüm ben mi sökerken ayırdım düşüncesiyle şoför koltuğunun altındakini söktüm ve onunda aynı durumda olduğunu gördüm bu durumda koltuktaki hava yastıklarını iptal ettirmiş aracın önceki sahibi anladığım kadarıyla.koltuğun altından gelen bir tane kalın turuncu içinde 2 kablo var ve yanından gelen 1 tane de siyah var motordan gelende 3 tane 2si sarı biri siyah görüldüğü üzere aktif duruma getirmek için hangileri birbirine bağlamalıyım yada aktif hale gelir mi neden bu şekilde yapıldığınıda anlayamadım gerçi yardımlarınız için şimdiden teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jekip -- 30 Ekim 2013; 16:01:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405


    quote:

    Orijinalden alıntı: CM_u

    En büyük sorunum o zaten amortisörler sağlam çıkıyor yani şöyle salınımı normal ancak arkaya 2 kişi binince top gibi sekiyo arka taraf, sağ ön amortisör bilyam dağılmış ondan yapar mı diye düşünmüyor değilim. Takoz konusunda sanmıyorum yani yay takmak için söktüğümüzde ekstra bi takoz gözümüze çarpmamıştı...

    Oncelikle sunu soyleyim on amatisor bilyesi dagildiysa direksiyon hafif sertlesir ve bilyesi bozuk olan taraftan tikirti gelir ozellikle bozuk yollarda amatisor kafasini oradan sokululup degisiyor ve kucucuk bilye 30 tl arka tarafa etki edecegini sanmiyorum. Almeralarda tavan biraz kambur ve arkaya basik gibi duruyor sekli itibari ile buda sizde takinti yapip yapmis olabilir insan aracini sevince boyle ve kucuk seyler kafada yer edebiliyor ayrica arka taraf cok ziplama yapiyorsa lastik barini 30 cekmen daha makul ben cok denedim lastikleri 33-34 bar yaptigim zaman arac zipliyor birde bizim araclarin arka suspansiyon 3 kisi binsin oyle calisiyor yada bana oyle geliyor yoruma acik bir durum arkadasimin araci sedan mesala arada onuda kullaniyorum bence daha komforlu suspansiyon mukemmel calisiyor yine kullandigim bir cok aracta suspansiyonu sert olan araclar viraja daha saglam giriyor mesela gecenlerde 2013 polo1.6 tdi kullandim viraja girerken ve frene basarken korktum kucuk arac olnasina ragmen cok yaylaniyor bizde bu yaylanma milimlerle bana eski fort tannuslari hatirlatti polo bi nebze umarim kardesim bir sorun yoktur simdiden gecmis olsun.

    Bilya dan ya da amortisör takozunun eskimesinden ön taraf kalkmış olabilir mi diye düşünüyorum. Bilya dağılmış o sesleri yapıyor ve direksiyon sert epeyi Almera'ma 30 tl feda olsun bilya fiyatları malum ön bilyalarımı 60'ar tl ye almıştım. Zaten yol tutuşuna frenlerine hasta oluyorum bizim almeraların. Esp olmamasına rağmen mükemmel yola yapışıyor korkutmuyor insanı. İlgin için çok teşekkür ederim biraz daha araştırıp kesin bişey bulmam lazım




  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    şanzuman kulakları dediğiniz şeyin tamiri mümkünmü yoksa değişmesimi daha uygun olur?baskı balatayı değiştirtmiştim onunla bi alakası olabilirmi?
  • 
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.