Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (388. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 386387388389390
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: almera_men

    krank sensörü arızalı olsa araba çalışmaz gitmez deniyor valla bal gibide gidiyor,ama ısınınca işler tersine dönüyor.

    Almerada eksantrik sensörü arızalıysa gitmez. Ne ısınınca ne soğuyunca çalıştırabilirsin o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ivrindili10

    Arkadaşlar sedanlarda yedek lastik yerine simit tank koyduğunuzda lastiği bagaja en az zarar verecek şekilde nasıl yerleştiriyor sunuz?Lütfen yardımcı olur musunuz?Bir de lpg li araçlarda buji tırnak aralığının ne kadar olması gerekiyor?Yarın lpg taktıracağım ustama buji tırnak aralığı dışında söylemem gereken neler olabilir? Teşekkürler.

    0.9 veya 0.95 mm en ideali.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    Yakin zamanda serviste baski balata değiştirmiştim ve değişimden sonra ilk uzun yol seyahatimde bunlar başıma geldi değişimden önce aracim daha seriydi sanki bu krank pozisyon sensörünun baski balatayla alaka si varmı pek bilgim yok kusura bakmayın

    Debriyaj sisteminde tam tersi olur. Yani devir fırlar ama araç gitmez ,hızlanmaz. Usta şanzumanı indirirken lift üzerinde mi yoksa zemin üzerinde kriko vb kaldıraçla mı indirdi.

    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    O zaman orjinal nissan servisine uğrayıp debriyaj değişiminden sonra bu sorunu yaşadığını anlatacaksın. Onlarda mutlaka test cihazında kontrol edeceklerdir.
  • Sayın vipmail123 kardeşimiz 2004 ve sonrası Airbag arıza kodunu manuel silmeyi paylaşmıştı.Kendisine birkez daha teşekkür ediyorum. Bize bu şekil rehberlik yapmamış olsaydı mistik özelliklerden bihaber servis yolunu tutacaktık bir şekil bu tarz ya da benzer sorunlarda. Neticede manuel boğaz-gaz pedalı vs adaptasyonlarda dahi araştırmalarımızda emeği var.
    Bende 2003 ve öncesi dahil tüm nissan modelleri için paylaşıyorum.

    Tüm Nissan Modellerde Hava Yastığı Sistemi Uyarı Işığı Sıfırlama Prosedürü

    (2003 öncesi ve 2004 sonrası Almeralar dahil)

    1-Anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    2-İkinci kez tekrar anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    3-Üçüncü kez tekrar anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    4-Dördüncü son aşamada anahtarı ON konumuna getirin, havayastığı uyarı lambası 7 saniye sonra silinecektir.

    Not: Kronometre kullanılmalı. Birkaç kez denemede düzelmezse OFF konumunda bekleme süreleri 2 saniye olmalıdır. Eğer ciddi farklı bir arıza yoksa mutlaka silinecektir.
    Bazı arkadaşlar 6 saniye sonra sönüyor diyebilir. O halde işlemi yaparken airbag lambası söner sönmez olan süreyi baz alacağız. 6 ya da 7 farketmez. Eğer airbag uyarı lambası 7.saniyede yanıp sönmeye devam ediyorsa ki bunu kontrol edebiliriz süreyi 7 saniye baz alacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 23 Nisan 2012; 21:49:04 >




  • slm arkadaşlar tüm nissan çıkma ve orijinal parçada yanınızdayız...tugay 0532 420 36 29
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    O zaman orjinal nissan servisine uğrayıp debriyaj değişiminden sonra bu sorunu yaşadığını anlatacaksın. Onlarda mutlaka test cihazında kontrol edeceklerdir.

    sayın almeracılar biraz önce servisten geldim yasadığım sorunları tekrar tekrar analttım aracı bi cihaza bağlayalım sorunu anlarız dediler zaten arıza lambası yanıyordu bağladılar yine katalitik problemi verdi fakat 0 -3 arasında arızalı parca seviyesi varmış benimki en az derece olan 3 çıktı oksijen sensoru -krank mili pozüsyon sensoru hava debimetresını ayrı ayrı sordum hepsi normal dedi ve gunah kecısı hemen LPG secıldi. baskı balata değişiminden önce boyle sorunum olmadığını belirttim ŞANS işte denildi anlamadığım şey katalitik sorun çıkarmadan önce sensorlerın problem yaratması gerekmezmıydı buna servıste mantıklı bırsey dıyemedı İLK olarak katalitiği açıp bakmaları gerektiğini ne yapılacağına katalizör sokulden sonra karar verileceği soylendi. Mantığıma ters gelen bu katalitik gercekten tıkalı ise harararet yapması ve aracın çok yakması gerekmez mi benım kı tam tersi yakıttan memnunum 100km/7.51 lpg de yakıyor hararaet ise normal
    KATALİZÖRÜN Parca fiyatı olarak 1710 tl fiyat verildi işçilik hariç
    temizlenme işlemine gidilirede 250-350 arası birsey tutacağını ama kesın sonucun garanti olmayacağını soylendi
    KATALİZÖR parca kodunu istedim prensip olarak veremeyeceklerını belirttiler.o anada aklıma iyiki almera form var diye geldi
    daha sonra arıza nızı tespıt ettık dıye 50 tl istendi YUUUH dedım vermedım tabı ben zaten bılıyordumm dedım bılmedığım bısey soylemedınız kı ne tespıtı dedım ve ayrıldım.
    arıza lamabası sılınmıs yıne belırgın bı duzelme var ama öncekındede boyle olmustu tam atak değil ama hantalda değil özellikle benzınde ama 200-300 km kadar gıdınce yıne arıza lamabasını yakıp hantallasacğına emınım artık
    su anda aklımda formdan edındığım bılgıler doğrultusunda krank pozusyon sensorunu boshcardan alıp sanayde değişimini yapmak var bı sekılde duzelecek bu almera kaçarı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    KATALİZÖR parca kodunu istedim prensip olarak veremeyeceklerını belirttiler.o anada aklıma iyiki almera form var diye geldi

    Almera 1.5 icin katalitik konv. parca numarasi : B08A0-AU000 'dir. Bildigim kadari ile bizim araclarin sanilanin aksine k.konvertoru hemen ekzos monifoldu cikisinda O2 sensorunun altindadir. K.konvertorun arizalanmasi icin O2 sensorunun arizali olmasi gerekir (zengin karisimdan dolayi k.konvertor gozenekleri tikanir) Siz aracin yakit degerlerinin iyi oldugunu soyluyorsunuz acikcasi burda bir celiski var. Eger illada k.konvertor degisecek ise universal k.konvertor satan firmalar var onlardan uygun fiyata alip sanayide uydurmayi deneyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    O zaman orjinal nissan servisine uğrayıp debriyaj değişiminden sonra bu sorunu yaşadığını anlatacaksın. Onlarda mutlaka test cihazında kontrol edeceklerdir.

    sayın almeracılar biraz önce servisten geldim yasadığım sorunları tekrar tekrar analttım aracı bi cihaza bağlayalım sorunu anlarız dediler zaten arıza lambası yanıyordu bağladılar yine katalitik problemi verdi fakat 0 -3 arasında arızalı parca seviyesi varmış benimki en az derece olan 3 çıktı oksijen sensoru -krank mili pozüsyon sensoru hava debimetresını ayrı ayrı sordum hepsi normal dedi ve gunah kecısı hemen LPG secıldi. baskı balata değişiminden önce boyle sorunum olmadığını belirttim ŞANS işte denildi anlamadığım şey katalitik sorun çıkarmadan önce sensorlerın problem yaratması gerekmezmıydı buna servıste mantıklı bırsey dıyemedı İLK olarak katalitiği açıp bakmaları gerektiğini ne yapılacağına katalizör sokulden sonra karar verileceği soylendi. Mantığıma ters gelen bu katalitik gercekten tıkalı ise harararet yapması ve aracın çok yakması gerekmez mi benım kı tam tersi yakıttan memnunum 100km/7.51 lpg de yakıyor hararaet ise normal
    KATALİZÖRÜN Parca fiyatı olarak 1710 tl fiyat verildi işçilik hariç
    temizlenme işlemine gidilirede 250-350 arası birsey tutacağını ama kesın sonucun garanti olmayacağını soylendi
    KATALİZÖR parca kodunu istedim prensip olarak veremeyeceklerını belirttiler.o anada aklıma iyiki almera form var diye geldi
    daha sonra arıza nızı tespıt ettık dıye 50 tl istendi YUUUH dedım vermedım tabı ben zaten bılıyordumm dedım bılmedığım bısey soylemedınız kı ne tespıtı dedım ve ayrıldım.
    arıza lamabası sılınmıs yıne belırgın bı duzelme var ama öncekındede boyle olmustu tam atak değil ama hantalda değil özellikle benzınde ama 200-300 km kadar gıdınce yıne arıza lamabasını yakıp hantallasacğına emınım artık
    su anda aklımda formdan edındığım bılgıler doğrultusunda krank pozusyon sensorunu boshcardan alıp sanayde değişimini yapmak var bı sekılde duzelecek bu almera kaçarı yok


    Katalitik arıza kaydı var ama yakıt mükemmel değerde. Test cihazında şüphe yaratan hiçbir sensörde arıza kaydı çıkmıyor. Debriyaj sisteminde problem yok. Ama debriyaj sistemi değişince araba çekmiyor. Almerayı kırkbin parçaya bölecek yetenek bilgi tecrübe bende var ama senin sorununu çözemedim. Sana sadece ''krank sensörü'' diyorum.Benden bin kat daha bilgili insanlar var burada.Umarım en doğru cevabı verirler sana.Anlatımların çok çelişkili ya da ben öyle algıladım.
    Merak ettim arıza kodu numarası kaçtı acaba. Bu arada KK konvektör arıza kaydı veren aracın bazen Lambda sensörü arızalı olabiliyor ama test cihazında Lambda sensörü sağlam çıkabiliyor fakat bu seferde lambda sensörü yüzünden performans kaybı olsada devir problemi olmaz. Tam bir muamma ve çelişkilerle dolu bir sorun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    O zaman orjinal nissan servisine uğrayıp debriyaj değişiminden sonra bu sorunu yaşadığını anlatacaksın. Onlarda mutlaka test cihazında kontrol edeceklerdir.

    sayın almeracılar biraz önce servisten geldim yasadığım sorunları tekrar tekrar analttım aracı bi cihaza bağlayalım sorunu anlarız dediler zaten arıza lambası yanıyordu bağladılar yine katalitik problemi verdi fakat 0 -3 arasında arızalı parca seviyesi varmış benimki en az derece olan 3 çıktı oksijen sensoru -krank mili pozüsyon sensoru hava debimetresını ayrı ayrı sordum hepsi normal dedi ve gunah kecısı hemen LPG secıldi. baskı balata değişiminden önce boyle sorunum olmadığını belirttim ŞANS işte denildi anlamadığım şey katalitik sorun çıkarmadan önce sensorlerın problem yaratması gerekmezmıydı buna servıste mantıklı bırsey dıyemedı İLK olarak katalitiği açıp bakmaları gerektiğini ne yapılacağına katalizör sokulden sonra karar verileceği soylendi. Mantığıma ters gelen bu katalitik gercekten tıkalı ise harararet yapması ve aracın çok yakması gerekmez mi benım kı tam tersi yakıttan memnunum 100km/7.51 lpg de yakıyor hararaet ise normal
    KATALİZÖRÜN Parca fiyatı olarak 1710 tl fiyat verildi işçilik hariç
    temizlenme işlemine gidilirede 250-350 arası birsey tutacağını ama kesın sonucun garanti olmayacağını soylendi
    KATALİZÖR parca kodunu istedim prensip olarak veremeyeceklerını belirttiler.o anada aklıma iyiki almera form var diye geldi
    daha sonra arıza nızı tespıt ettık dıye 50 tl istendi YUUUH dedım vermedım tabı ben zaten bılıyordumm dedım bılmedığım bısey soylemedınız kı ne tespıtı dedım ve ayrıldım.
    arıza lamabası sılınmıs yıne belırgın bı duzelme var ama öncekındede boyle olmustu tam atak değil ama hantalda değil özellikle benzınde ama 200-300 km kadar gıdınce yıne arıza lamabasını yakıp hantallasacğına emınım artık
    su anda aklımda formdan edındığım bılgıler doğrultusunda krank pozusyon sensorunu boshcardan alıp sanayde değişimini yapmak var bı sekılde duzelecek bu almera kaçarı yok


    Katalitik arıza kaydı var ama yakıt mükemmel değerde. Test cihazında şüphe yaratan hiçbir sensörde arıza kaydı çıkmıyor. Debriyaj sisteminde problem yok. Ama debriyaj sistemi değişince araba çekmiyor. Almerayı kırkbin parçaya bölecek yetenek bilgi tecrübe bende var ama senin sorununu çözemedim. Sana sadece ''krank sensörü'' diyorum.Benden bin kat daha bilgili insanlar var burada.Umarım en doğru cevabı verirler sana.Anlatımların çok çelişkili ya da ben öyle algıladım.
    Merak ettim arıza kodu numarası kaçtı acaba. Bu arada KK konvektör arıza kaydı veren aracın bazen Lambda sensörü arızalı olabiliyor ama test cihazında Lambda sensörü sağlam çıkabiliyor fakat bu seferde lambda sensörü yüzünden performans kaybı olsada devir problemi olmaz. Tam bir muamma ve çelişkilerle dolu bir sorun.

    Anlatimimda celiski yok aracta celiski var servise kalsa hemen katalitigi degistirecek bir arac durduk yere katalitigi tikamaz oncesi muhakkak olmali Ben 3 sahibiyim 2. Sahibide yakin arkadasim ozenle kullanildi biliyorum alalade yerlerden yakit alinmadi en azindan bana denileni be basima geleni yazdim forma o kadar sizlerden ricam o2 sensoru krank sensoru alabilecegim bir site be parca kodlari nelerdir daha once muhakkak gecmistir bu konu ama malum acil lazim artik tedarik edip degistirecegum ilgilendiginiz icin tesekkur Ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    volverin33 üstad d. bakır vurallarda orjinal nissan servisinde değiştirdim baskı balatayı aracı sabah bırakıp aksam aldım zaten tamirane bolumune almıyorlar malumunuz neyle kaldırdıkları hakkında bilgim yok baskı balata kaçırma yapıyodu değismeden once ama her zaman değil ara ara yapıyordu yapmadığı zamanlarda hızlanmasında problem yoktu aracın, bu krank pozisyon sensörü nedir fiyatı ne kadardır bilginiz varmı

    O zaman orjinal nissan servisine uğrayıp debriyaj değişiminden sonra bu sorunu yaşadığını anlatacaksın. Onlarda mutlaka test cihazında kontrol edeceklerdir.

    sayın almeracılar biraz önce servisten geldim yasadığım sorunları tekrar tekrar analttım aracı bi cihaza bağlayalım sorunu anlarız dediler zaten arıza lambası yanıyordu bağladılar yine katalitik problemi verdi fakat 0 -3 arasında arızalı parca seviyesi varmış benimki en az derece olan 3 çıktı oksijen sensoru -krank mili pozüsyon sensoru hava debimetresını ayrı ayrı sordum hepsi normal dedi ve gunah kecısı hemen LPG secıldi. baskı balata değişiminden önce boyle sorunum olmadığını belirttim ŞANS işte denildi anlamadığım şey katalitik sorun çıkarmadan önce sensorlerın problem yaratması gerekmezmıydı buna servıste mantıklı bırsey dıyemedı İLK olarak katalitiği açıp bakmaları gerektiğini ne yapılacağına katalizör sokulden sonra karar verileceği soylendi. Mantığıma ters gelen bu katalitik gercekten tıkalı ise harararet yapması ve aracın çok yakması gerekmez mi benım kı tam tersi yakıttan memnunum 100km/7.51 lpg de yakıyor hararaet ise normal
    KATALİZÖRÜN Parca fiyatı olarak 1710 tl fiyat verildi işçilik hariç
    temizlenme işlemine gidilirede 250-350 arası birsey tutacağını ama kesın sonucun garanti olmayacağını soylendi
    KATALİZÖR parca kodunu istedim prensip olarak veremeyeceklerını belirttiler.o anada aklıma iyiki almera form var diye geldi
    daha sonra arıza nızı tespıt ettık dıye 50 tl istendi YUUUH dedım vermedım tabı ben zaten bılıyordumm dedım bılmedığım bısey soylemedınız kı ne tespıtı dedım ve ayrıldım.
    arıza lamabası sılınmıs yıne belırgın bı duzelme var ama öncekındede boyle olmustu tam atak değil ama hantalda değil özellikle benzınde ama 200-300 km kadar gıdınce yıne arıza lamabasını yakıp hantallasacğına emınım artık
    su anda aklımda formdan edındığım bılgıler doğrultusunda krank pozusyon sensorunu boshcardan alıp sanayde değişimini yapmak var bı sekılde duzelecek bu almera kaçarı yok


    Katalitik arıza kaydı var ama yakıt mükemmel değerde. Test cihazında şüphe yaratan hiçbir sensörde arıza kaydı çıkmıyor. Debriyaj sisteminde problem yok. Ama debriyaj sistemi değişince araba çekmiyor. Almerayı kırkbin parçaya bölecek yetenek bilgi tecrübe bende var ama senin sorununu çözemedim. Sana sadece ''krank sensörü'' diyorum.Benden bin kat daha bilgili insanlar var burada.Umarım en doğru cevabı verirler sana.Anlatımların çok çelişkili ya da ben öyle algıladım.
    Merak ettim arıza kodu numarası kaçtı acaba. Bu arada KK konvektör arıza kaydı veren aracın bazen Lambda sensörü arızalı olabiliyor ama test cihazında Lambda sensörü sağlam çıkabiliyor fakat bu seferde lambda sensörü yüzünden performans kaybı olsada devir problemi olmaz. Tam bir muamma ve çelişkilerle dolu bir sorun.

    Anlatimimda celiski yok aracta celiski var servise kalsa hemen katalitigi degistirecek bir arac durduk yere katalitigi tikamaz oncesi muhakkak olmali Ben 3 sahibiyim 2. Sahibide yakin arkadasim ozenle kullanildi biliyorum alalade yerlerden yakit alinmadi en azindan bana denileni be basima geleni yazdim forma o kadar sizlerden ricam o2 sensoru krank sensoru alabilecegim bir site be parca kodlari nelerdir daha once muhakkak gecmistir bu konu ama malum acil lazim artik tedarik edip degistirecegum ilgilendiginiz icin tesekkur Ederim

    Alıntıları Göster

    Anlatimimda celiski yok aracta celiski var servise kalsa hemen katalitigi degistirecek bir arac durduk yere katalitigi tikamaz oncesi muhakkak olmali Ben 3 sahibiyim 2. Sahibide yakin arkadasim ozenle kullanildi biliyorum alalade yerlerden yakit alinmadi en azindan bana denileni be basima geleni yazdim forma o kadar sizlerden ricam o2 sensoru krank sensoru alabilecegim bir site be parca kodlari nelerdir daha once muhakkak gecmistir bu konu ama malum acil lazim artik tedarik edip degistirecegum ilgilendiginiz icin tesekkur Ederim

    hocam japon parcacılara sorarsan verirler markası dr.müller alman malı.bosch serviside aynısını takıyor fiyatı 100 tl işçilikte 20 civarı alırlar.daha fazlasını vermeyin.hocam ben senin yerinde olsam en basiti egzantrik ile krank sensörünü yer değiştirirdim.ikiside aynı sensör..biri motorun yanında kendiniz bile sökebilirsiniz diğeride, marş motorunun hemen yanında o biraz zor, herhangi bi ustaya götürün 10 dakikada değiştirir.sonuca bide öyle bakın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: almera_men


    Anlatimimda celiski yok aracta celiski var servise kalsa hemen katalitigi degistirecek bir arac durduk yere katalitigi tikamaz oncesi muhakkak olmali Ben 3 sahibiyim 2. Sahibide yakin arkadasim ozenle kullanildi biliyorum alalade yerlerden yakit alinmadi en azindan bana denileni be basima geleni yazdim forma o kadar sizlerden ricam o2 sensoru krank sensoru alabilecegim bir site be parca kodlari nelerdir daha once muhakkak gecmistir bu konu ama malum acil lazim artik tedarik edip degistirecegum ilgilendiginiz icin tesekkur Ederim

    hocam japon parcacılara sorarsan verirler markası dr.müller alman malı.bosch serviside aynısını takıyor fiyatı 100 tl işçilikte 20 civarı alırlar.daha fazlasını vermeyin.hocam ben senin yerinde olsam en basiti egzantrik ile krank sensörünü yer değiştirirdim.ikiside aynı sensör..biri motorun yanında kendiniz bile sökebilirsiniz diğeride, marş motorunun hemen yanında o biraz zor, herhangi bi ustaya götürün 10 dakikada değiştirir.sonuca bide öyle bakın..

    Alıntıları Göster
    Servise sipariş ver o zaman.
    Arıza kaydı için cihaza bağlandığında katalitiği acaba kaç devirde kontrol ettiler.Rölantide anlaşılmaz,anlaşılsada yanıltıcı sonuç olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 24 Nisan 2012; 22:11:13 >




  • Arkadaşlar 95 tl lik lpg ile benzin hariç 340 km ş içi yol yaptım.yani 95/340: 0,279 kuruş.lpg litresini 2,650 den almıştım. benzin ne kadar harcadı onu tam kestiremiyorum ama çeyrek deponun yarısından biraz fazla gitti. Kullanım şeklim ise sürekli yüksek devir 4 bin -7 bin arası. LPG yi yeni taktırdığım için soruyorum sizce yakıt nasıl? şimdide 30 tl lik lpg aldım 3 bin deviri geçmeden kullanıcam bakalım ne olacak?
  • Almerama bu gün KME marka gaz dönüşüm sistemi taktırdım.Şimdilik bir sorun yok Allah'a şükür. Tek sorun ustayı buji tırnak aralığının daraltılması konusunda ikna edemedim.Senin dediğin eski sistem motorlarda olur,buna gerek dedi.Arkadaşlar neden daraltılması gerektiğini açıklarsanız,ben de ustamı ikna ederim.Yakıt ayarının daha sağlıklı yapılması için özellikle gaz taktırdığım yerde daraltmak itiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    Çok acil yardım lütfen 9 aydır 2004 model romano lpg lı yüzbinde tekna kullanıyorum yağı suyu baskı balatasi filtreleri yeni aracimin ilk defa acil bir sekilde uzun yola çıkmam gerekti bugün başta 200 km kadar herşey yolundaydi ama sonra durduk yere araç cekisten düşmeye başladı ve arıza lambasi yakti ve adeta surundurdu beni dumduz yolda devir 1500 u geçmez oldu 5. Viteste hız 50-60 vites kucultuyorumyine olmuyor basıyorum basıyorum gitmiyor koca almera yalan oldu benzine aldım yine aynı gitmiyor gitmiyor araçta 2 çocuk ve hanım olmasa bırakıp otostop çekecem nerdeyse benzinde ortalama tüketim 8.31 görünüyor aklıma gelen nedenler
    1; hava ve yağ filtreleri yeni ama orjinal deiller sanayide değiştirmidtim
    2. Bujilerin durumunu bilmiyorum
    3. Formda okuduğum kadarıyla yüzbinden sonra bu katalitik in ustundeki sensör mu ne varmış erişmesi gerekiyormys
    Bunlardan başka da aklıma bişey gelmiyor şu anda kayserideyim 4 g ün kalıp geri donecem bu araba bu haliyle yolda kör beni acaba ne yaptirmam gerekiyor kayseriden formda almera cilar varsa hangi ustayi önere bilirler lütfen bi yardım edin iyi geceler...


    ya krank pozisyon sensörü ya da debimetre. obd cihazına sokmadanda anlaşılmaz.

    Bugun obd cihazina baglayabildim aracimi beklenmedik bit sekilde katalitik sorunu verdi oysaki ben debimetre bekliyordum neyse sildik arıza lambasibi belirgin bir duzelme oldu sonra debimetre yi sokup temizlettim bujilere baktirdim ucu kararmis daha öncesini bilmedigim için değiştirmek istedim ngk 63 76 LFR 5A-11 kodlu buji taktirdim bilmem doğru mu yaptım gittiğim servis Nissan özel servisti kayseride orjinal hava filtresi istedim gerek yok seninkinden farkı olmaz dedi ısrar ettim sanayiiyi alt üst ettim bushcar servisi dahil orjinal yagli filtre bulamadım ama ilk fırsatta servisinden alacam neyse tekrar cihaza bağladılar kompresor oranlarını olctuler degerler normal bişey yok araçta dediler bakalım artık tekrar nuksetmez inşallah bu katalitik nedir ne yapmam gerekir tamiri ve değişimi mümkünmudur.


    Bugün 200km kadar uzun yolda deneme fırsatı buldum gözüm hep arıza lambasindaydi şükür yanmadi ama bir gariplik var sanki yokuş çıkarken 5.viteste dip gaz basıyorum 3000 devirde 130 basıyor aynı yokuşu inerken 3500-4000 devirde 120 yi zor görüyor yol boyunca çoğu zaman pedal paspasa yapışık geldim araç hiç 4000 deviri ve 140 km hızı görmedi enteresan bi şekilde yakit 7.91 görünüyor aklıma takılan
    1.lpg de bu oran normalmi
    2.bu araç neden hizlanmiyor
    3. Arıza kodu olarak çıkan Katalitik problemi oksijen sensörlerinden olabilirmi
    4. Eğer oksijen sensörleri arizali ise ayrıca belli olmasi gerekmezmiydi
    5. Bu sensörlerin arızalı olup olmadıgini baska nasıl anlarim
    YARDimlariniz için şimdiden teşekkür ederim...

    Alıntıları Göster
    66adem66



    Bugün 200km kadar uzun yolda deneme fırsatı buldum gözüm hep arıza lambasindaydi şükür yanmadi ama bir gariplik var sanki yokuş çıkarken 5.viteste dip gaz basıyorum 3000 devirde 130 basıyor aynı yokuşu inerken 3500-4000 devirde 120 yi zor görüyor yol boyunca çoğu zaman pedal paspasa yapışık geldim araç hiç 4000 deviri ve 140 km hızı görmedi enteresan bi şekilde yakit 7.91 görünüyor aklıma takılan
    1.lpg de bu oran normalmi


    Bu oran değil lpg de benzinde bile çok iyi bir rakam. Ancak belli ki bir gariplik var. LPG de 8 litrenin altında kalmak çok dikkat ister. Rekor kırmak istemedikçe yapmak zor. En azından bana öyle geliyor. Bu civarda yapan arkadaş varsa söylesin bilelim. Benim oranlar 42 litre ile fullenildiğinde 450km civarı menzil. Bu da 100 km de 10 litrenin biraz altı yapar ki genelde bu seviyelerdedir oranlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi valiante -- 25 Nisan 2012; 0:10:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Sayın vipmail123 kardeşimiz 2004 ve sonrası Airbag arıza kodunu manuel silmeyi paylaşmıştı.Kendisine birkez daha teşekkür ediyorum. Bize bu şekil rehberlik yapmamış olsaydı mistik özelliklerden bihaber servis yolunu tutacaktık bir şekil bu tarz ya da benzer sorunlarda. Neticede manuel boğaz-gaz pedalı vs adaptasyonlarda dahi araştırmalarımızda emeği var.
    Bende 2003 ve öncesi dahil tüm nissan modelleri için paylaşıyorum.

    Tüm Nissan Modellerde Hava Yastığı Sistemi Uyarı Işığı Sıfırlama Prosedürü

    (2003 öncesi ve 2004 sonrası Almeralar dahil)

    1-Anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    2-İkinci kez tekrar anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    3-Üçüncü kez tekrar anahtarı ON konumuna getirin. 7 saniye sonra uyarı lambası söner sönmez 1 saniye içinde anahtarı OFF konumuna getirin. En fazla 3 saniye OFF konumunda bekleyin.

    4-Dördüncü son aşamada anahtarı ON konumuna getirin, havayastığı uyarı lambası 7 saniye sonra silinecektir.

    Not: Kronometre kullanılmalı. Birkaç kez denemede düzelmezse OFF konumunda bekleme süreleri 2 saniye olmalıdır. Eğer ciddi farklı bir arıza yoksa mutlaka silinecektir.
    Bazı arkadaşlar 6 saniye sonra sönüyor diyebilir. O halde işlemi yaparken airbag lambası söner sönmez olan süreyi baz alacağız. 6 ya da 7 farketmez. Eğer airbag uyarı lambası 7.saniyede yanıp sönmeye devam ediyorsa ki bunu kontrol edebiliriz süreyi 7 saniye baz alacağız.


    Yakında tüm günahlarımızın bağışlanacağı kontak anahtarı manevraları da gelir diye umuyorum.




  • arkadaşım bende bujileri seviste değiştirdikten sonra tırnak aralığı felan düşürmedim.sorun varmı? yok.130 bin bakımdan önce aracım 0,25-0,26 yakıyordu lpg de şimdi 0,217 yakıyor.arabanın çekişide bir vites arttı.yani 1.vitesle çıkdığım rampayı çok rahat 2.vitesle çıkıyorum.aracım 2005 tekna sedan.
    ama burda herkes buji tırnak aralığını düşürüyor sebebini de anlamadım.ayrıyeten lpg adaptasyonu da yaptırmadım.
  • Buji tirnak araligini daralttigimdan beri 1.viteste yaptigim kalkisi 2. Viteste yapabilirim. Ara yoldan ana yola cikarken mutlaka 1.vitese alirdim yigiliyor diye simdi ise 2.vites cok rahat toparliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ivrindili10

    Almerama bu gün KME marka gaz dönüşüm sistemi taktırdım.Şimdilik bir sorun yok Allah'a şükür. Tek sorun ustayı buji tırnak aralığının daraltılması konusunda ikna edemedim.Senin dediğin eski sistem motorlarda olur,buna gerek dedi.Arkadaşlar neden daraltılması gerektiğini açıklarsanız,ben de ustamı ikna ederim.Yakıt ayarının daha sağlıklı yapılması için özellikle gaz taktırdığım yerde daraltmak itiyorum.

    illa Lpg taktırdığın yerde bujilerin tırnak aralığını daraltman için bi şart yok. Üstelik Lpg takılan yerdeki ustalar pek anlamazlar. İyi bir hassas ustaya gitmen gerekir çünkü bujiye zarar verilmeden daraltmak gerekiyor aralığını. 0.90 - .1.0mm arasında yapmanda fayda var. Fakat ben yaptım lpg de performans artıyor ama benzinde ilk 1000 devirr ile 3000 devir arasında yani düşük devirlerde benzindeyken ateşleme işlemi biraz zayıflıyor doğal olarak düşük devirlerde benzinde performans kaybına yol açıyor. Ama zaten sürekli lpg de kullanılacağı için sorun olmuyor aksine pozitif yönde etkisi oluyor. Ve dediğim gibi tek bir işlemde fazla irdelemeden hemen halledebilecek bir ustaya gidip yaptır. Yanımda veya yakınlarımda olsaydın ben yapardım hatta arabana biraz bakım da yapardık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    Arkadaşlar 95 tl lik lpg ile benzin hariç 340 km ş içi yol yaptım.yani 95/340: 0,279 kuruş.lpg litresini 2,650 den almıştım. benzin ne kadar harcadı onu tam kestiremiyorum ama çeyrek deponun yarısından biraz fazla gitti. Kullanım şeklim ise sürekli yüksek devir 4 bin -7 bin arası. LPG yi yeni taktırdığım için soruyorum sizce yakıt nasıl? şimdide 30 tl lik lpg aldım 3 bin deviri geçmeden kullanıcam bakalım ne olacak?

    Dostum ilk okumaya başladığım anda kendi kendime yuhh be heralde lpg tankından kaçak falan mı var acaba diye düşünmeye başlarken kullandığın devir aralıklarını okuyunca dank etti 4.000-7000 rpm arasında sürüyorsan yine çok çok iyi yol yapmışsın gayet iyi düzeyde. Birde aynı litreyle tekrardan sakin sürüş yap 3000rpm yi geçme ve gaza fazla yüklenmeden yaşlı amca sürüş stili şeklinde kullan bakalım ne kadar yakacak bende merak ettim. Fakat sana tavsiyem ben oldukça hızlı sert kullanıcıyımdır ama sürekli motoru limitlerde kullanmanı tavsiye etmiyorum mümkün olduğunca her hızlanmalarında motoru limitlere zorlama 6000-6400 rpm yi fazla geçirme. Haa yarış mı yapacaksın biri kafa mı tuttu sana ? veya canın biraz basmak adrenalin mi istedi ? o zaman kökle gazı sonuna kadar bas. ama sürekli öyle gitme bir gün denk gelirse senle kozlarımızı bi paylaşmak isterim




  • 
Sayfa: önceki 386387388389390
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.