Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (382. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 380381382383384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bujilerimi değiştirmiştim. Bunun ile ilgili yorumlarımı aşağıdaki konuda bulabilirsiniz.

    (TIKLAYIN)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Benim şöyle bir sıkıntım var. Araç normal giderken yavaşlayıp durmaya yeltendiğim zaman yada bazen kalkışlarda 1. vitesteyken araba stop ediyor. Ben debriyajın biraz yukarıda kavradığındandır diye düşünüyorum ama sorun sanki ondan değilmiş gibi geliyor. Bu sorunu 4-5 kere yaşadım hatta dün de tam stop eder gibi oldu ışıklar yandı (akü, abs v.s.) sonra araç stop etmeden kendini topladı tekrar yola devam ettim. İlk olarak bakmam gereken yerler neresi olabilir sizce? Teşekkürler.

    kalkışlarda biraz daha gaz vererek debriyajdan ayağını kaldırmaya başla. Duracağın zaman vitesteyken örneğin aracın yavaşlarken duracağın anda debriyaja basıp frene bastığın zaman durma pozısyonuna girerken devir saatine iyi bak devir nerelere inecek. Normalde almera vitesteyken yavaşlarken debriyaja basılsa bile devir 1000rpm nin altına inmez vitesi boşa alana kadar 1000devir de takılı kalır. eğer senin araç vitestyeken yavaşlamaya başladığında debriyaja bastığında stop edecek kadar devir sıfır a yaklaşıyorsa o zaman problemin var demektir. Eğer bu bahsettiğim sorun oluyorsa muhtemelen rolanti sensöründe sıkıntı olabilir. Veya daha da olmadı motor sıcaklık sensörü veya krank mili pozisyon sensöründe sorun olabilir. Fakat aklıma ilk gelen en yakın şey rolanti sensöründe sorun olabilir. Bunu anlamak için dediğim şekilde uygulayarak devir göstergesini takip et. ve arabanı durdur vites boş konumda hiçbir pedala basma rolantiyi izle. 600-700rpm arasında hareketsiz sabit kalıyor mu kalmıyor mu bir bak. Ve durur pozisyondayken vites boştayken gaz pedaline bas çek devirlendir 3000-4000rpm kadar devirlendir gaz pedalini bırak devir 1000 e inerken yavaşlayacak ve 600-700devirin altına inmeden sabitlenmesi gerekiyor. Bi kontrol et ve sonuçları bana aktar

    Rölanti sensöründen kastınız boğaz kelebek sensörümüdür? Bu arada aracıma yetkili serviste 2 hafta önce boğaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu yaptırdım. Söylediğiniz şeyleri bugün deneyip size bilgi vereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Benim şöyle bir sıkıntım var. Araç normal giderken yavaşlayıp durmaya yeltendiğim zaman yada bazen kalkışlarda 1. vitesteyken araba stop ediyor. Ben debriyajın biraz yukarıda kavradığındandır diye düşünüyorum ama sorun sanki ondan değilmiş gibi geliyor. Bu sorunu 4-5 kere yaşadım hatta dün de tam stop eder gibi oldu ışıklar yandı (akü, abs v.s.) sonra araç stop etmeden kendini topladı tekrar yola devam ettim. İlk olarak bakmam gereken yerler neresi olabilir sizce? Teşekkürler.

    kalkışlarda biraz daha gaz vererek debriyajdan ayağını kaldırmaya başla. Duracağın zaman vitesteyken örneğin aracın yavaşlarken duracağın anda debriyaja basıp frene bastığın zaman durma pozısyonuna girerken devir saatine iyi bak devir nerelere inecek. Normalde almera vitesteyken yavaşlarken debriyaja basılsa bile devir 1000rpm nin altına inmez vitesi boşa alana kadar 1000devir de takılı kalır. eğer senin araç vitestyeken yavaşlamaya başladığında debriyaja bastığında stop edecek kadar devir sıfır a yaklaşıyorsa o zaman problemin var demektir. Eğer bu bahsettiğim sorun oluyorsa muhtemelen rolanti sensöründe sıkıntı olabilir. Veya daha da olmadı motor sıcaklık sensörü veya krank mili pozisyon sensöründe sorun olabilir. Fakat aklıma ilk gelen en yakın şey rolanti sensöründe sorun olabilir. Bunu anlamak için dediğim şekilde uygulayarak devir göstergesini takip et. ve arabanı durdur vites boş konumda hiçbir pedala basma rolantiyi izle. 600-700rpm arasında hareketsiz sabit kalıyor mu kalmıyor mu bir bak. Ve durur pozisyondayken vites boştayken gaz pedaline bas çek devirlendir 3000-4000rpm kadar devirlendir gaz pedalini bırak devir 1000 e inerken yavaşlayacak ve 600-700devirin altına inmeden sabitlenmesi gerekiyor. Bi kontrol et ve sonuçları bana aktar

    Rölanti sensöründen kastınız boğaz kelebek sensörümüdür? Bu arada aracıma yetkili serviste 2 hafta önce boğaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu yaptırdım. Söylediğiniz şeyleri bugün deneyip size bilgi vereceğim.

    sorun boğaz kelebeğinden olamaz çunku adaptasyon yaptırdığını söylüyorsun. ayrıca boğaz kelebeği temizliğinden sonra stop etmez motor aksine daha da yüksek devirlerde çalışır istesen bile anahtarı off konumuna getirmediğin sürece stop etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Arkadaşlar bujilerimi değiştirmiştim. Bunun ile ilgili yorumlarımı aşağıdaki konuda bulabilirsiniz.

    (TIKLAYIN)

    Yahu arkadaş sen nerelerdesin ? Neden bu kadar mahrum bırakıyorsun bizi kendinden ?:) Bu arada imza mükemmel olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay
    Yahu arkadaş sen nerelerdesin ? Neden bu kadar mahrum bırakıyorsun bizi kendinden ?:) Bu arada imza mükemmel olmuş :)

    Arada kendime uzaklaştırma veriyorum. Bir de otomobil genelde baya vakit harcamaya başladım. Biraz azaltmam lazım. İmza beni epey uğraştırdı ama sonunda istediğim gibi oldu.
  • 5 modelin incelemesini yaptığım bir konu var. Sizlerin de yorumlarınızı alayım.

    Fotoğraflı Otomobil İncelemelerim: i30, 508, Focus, Civic, Astra(TIKLAYIN)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Arkadaşlar bujilerimi değiştirmiştim. Bunun ile ilgili yorumlarımı aşağıdaki konuda bulabilirsiniz.

    (TIKLAYIN)

    Emeğine sağlık bu bizim için iyi bir rehber oldu. Fevkaladenin fevkinde bir çalışma olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 16 Nisan 2012; 18:51:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    5 modelin incelemesini yaptığım bir konu var. Sizlerin de yorumlarınızı alayım.

    Fotoğraflı Otomobil İncelemelerim: i30, 508, Focus, Civic, Astra(TIKLAYIN)

    Harika bir çalışma olmuş. Almeranın sana daha çok ihtiyacı var, umarım başka araçlar aklını çelip bizi terketmezsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    5 modelin incelemesini yaptığım bir konu var. Sizlerin de yorumlarınızı alayım.

    Fotoğraflı Otomobil İncelemelerim: i30, 508, Focus, Civic, Astra(TIKLAYIN)

    Harika bir çalışma olmuş. Almeranın sana daha çok ihtiyacı var, umarım başka araçlar aklını çelip bizi terketmezsin.

    Teşekkür ederim.

    Diğer konuda da belirttiğim gibi Almera'nın her zaman, ikinci araç olarak kapımın önünde yeri var. Kısmetse son ilk ve son sahibi olmayı planlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan70

    forumdaki herkese teşekkürler....çok faydalı bir iş yapıyorsunuz...2,5 yıldır almera kullanıyorum ilk defa şehir içi 100 km yaktığı ortalama yakıt miktarını öğrenebildik..
    ilk zamanlrda 8,51 civarı idi bu aralr herne değişti ise 9,21 civarı çıkıyor...araç lpg li...

    stepnenin bulunduğu bölgeye su girmiş...havalr biraz yağmurlu idi ozaman girdi herhalde...bu su oraya nerden nasıl girdi anlayamadım ...

    bu normal bişey olmasa gerek , yapılması gereken nedir yardımcı olursanız sevinirim......

    Stepne yuvasinda delik falan vardir ozellikle curumus bir yer olabilir veya tabanda yoksa bagaj kapagi lastiklerini bir kontrol edin ordan sizmis olabilir ama bagaj halisini falanda elle yoklayin islaklik varmi diye.

    Su biriken yeri iyice kurulayin ve hatta bagaji bosaltip bir bakin islkalik baska yerde varmi diye. Eger paslanan yer olmus ise pasta ile cikarin.

    Zamaninda bizim aracinda arkasinda su tasirken bidonun biri tam kapanmamis hafif kacirmis neyse sildik fakat tam koltuk arkasini unutmusuz pas yapti. Bende daha sonra pasta ile silip yok etmistim.

    çürümüş herhangi bi yer yok ...girebilceği bir yerde yok ama bagaj halısı ıslak tı evet.tahtasıda epey ıslanmış.ama renkli bir sıvı camsuyu akmış diye yorumlamıştık.konta plakta mavi renler oluşmuş...camsuyunun ağzı iyi kapalı ama ..içindeki su da yağmuy suyu gibi bi suydu...kokladım ...camsuyu değildi...nerden nasıl girdi hala anlayabilmiş değilim girebilceği bir yer yok...bagajda su taşımadım...neyse biraz bi takip ediyim yağmurlarda falan girecekmi....

    BU ARADA BAŞKA BİR SIKINTIM DAHA VAR....MERSİN İN MUT İLÇESİNDEN KARAMANA SEYAHAET EDERKEN YOKUŞ ÇIKMAYA BAŞLADIKTAN SONRA
    ARABANIN İÇİNE LASTİK KOKUSU GELMEYE BAŞLIYOR.. LASTİK BİR YERE SÜRTÜYOR SANKİ....2 KEZ YAŞADIM BUNU...1 AY ÖNCE GİTTİĞİMDE KIŞ LASTİĞİ VARDI ÜZERİNDE ARKA KOLTUKTA ANNEM ÖN KOLTUKTA EŞİM VE BAGAJDA 15 -20 KG LIK BİR YÜK VARDI.(ZEYTİN YAĞI). BAŞKA HİÇ BİŞEY YOKTU..BU GÜNDE YİNE AYNI YÜKLERLE YAZ LASTİĞİ İLE AYNI SIKINTI YI YAŞADIM..VE HEP AYNI YERLERDE OLUYOR....MUTTAN KARAMAN İSTİKAMTİNDE İLK 25 KM LİK YERDE....GERİSİNDE OLMUYOR ....TAM YOKUŞ ÇIKILAN YERLERDE OLUYOR SANKİ....ACABA AMOTİSÖRLERDENMİ KAYNAKLI.....

    Arabanı düz bir zeminde durdur altına eğil ve egzoz borusu ile kartelin bulunduğu noktalara göz at. Yağ birikintisi var mı yağ sızmış mı ? Egzoz borusunun olduğu bölümlerde siyah ıslak yağ var mı kontrol et. Eğer yağ sızdırmışsa o bölümlere temas ediyorsa yokuşlarda veya düz yolda motora fazla yük bindiği için egzoz borusu ve motorun alt kısımları normale göre daha çok ısındığı için o aşırı ısınan bölümlere temas etmiş olan yağ yanmaya başlar lastik veya plastik boru yanıyormuş gibi yanık kokusu oluşturur koku ön taraftan gelmez genelde arabanın altından kenarlardan dışarı doğru gelmeye başlar, bi kontrol et alt kısımları.
    2. bir neden ihtimal ise ; debriyaj baskı balatan bitmiş olabilir. Bunu anlamak için öncelikle araban kaç km de onu söylersen net birşey söylemek için iyi olur.

    araç 75 000 km de .42 000 de aldım ben ve ben hiç değiştirmedim.. ocak ayında yağ değişiminde değiştirmeyi düşünmüştüm sonra vazgeçtim....zamanı gelmiş olabilir...




  • aracı benzinle düz yolda 90 km hızla sürdüğümde yol bilgisayarı 6,3 lt gösterdi....lpg ile 110 la giderken 8,41 gösterdi.....
  • arkadaşlar merhabalar çok acil yardıma ihtiyacım var, lpg yi ruhsata işletmek için TÜV'e muayaneye gittim ve 2 tane agır kusur cıktı.

    1-)XENON farlar, değiştirmem gerektiğini söylediler.

    2-) direksiyondan yag gelme sorunu,

    şimdi birinci sorun; xenonları tamamen cıkartıp normal halojene gecmek istiyorum, yapılması gereken extra bişey varmı ( cok anlamıyorum bu işlerden). direkt ampulu alıp takıcazmı fara, baska ayrıntılı bişeye gerek varmı acaba ? ve h1-2-3-4-5-6-7 gibi degereleri varmıs ampullerin, 2006 model 5 kapaılı nissan almera için kısa ve uzun farda bu ''h'' degeri kac olacak ?


    ikinci sorum ise bu yag kacırma konusunda ne yapabılırım ? aracın altında oldukca fazlaca yag kacagı var. daha once sordugumda tornalatmak falan demişlerdi 100-150 gibi fiyat vermişlerdi. bugun adamın birine sordum 500-600 istedi direksiyon kutusunu tamamen sokup istanbula gondericez dedi. 1 sene de garantisi var dedi. baska biriside keçe ile ilgili bişey soyledi 200-250 lira dedi ama duzelmez sorun keçede değilse değiştirmek gerekecek dedi . ne yapmama gerek ne olur bir tavsiye verin.


    ne olur yardım edin arkadaslar canım sıkıldı cok özellikle su direksiyon yagı mevzusuna...

    şimdiden cevap veren olursa tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askinmutlu -- 16 Nisan 2012; 22:26:54 >




  • iyi akşamlar arkadaşlar geçenlerde motor arıza ışığım yanmıştı volverin33 kardeşin formülünü uyguladım sonuç artık yanmıyor hatuna da dedim ben bu kardeşliği seviyorum diye herkezden allah razı olsun normalde arabayı satmaya niyetim var ama sayenizde okadar çok şey öğrendim ve o kadar karşılıksız bilgi alışverişi var ki
    bu ortamı bırakmak istemiyorum hakkımızda hayırlısı herkeze saygılar
  • Çok acil yardım lütfen 9 aydır 2004 model romano lpg lı yüzbinde tekna kullanıyorum yağı suyu baskı balatasi filtreleri yeni aracimin ilk defa acil bir sekilde uzun yola çıkmam gerekti bugün başta 200 km kadar herşey yolundaydi ama sonra durduk yere araç cekisten düşmeye başladı ve arıza lambasi yakti ve adeta surundurdu beni dumduz yolda devir 1500 u geçmez oldu 5. Viteste hız 50-60 vites kucultuyorumyine olmuyor basıyorum basıyorum gitmiyor koca almera yalan oldu benzine aldım yine aynı gitmiyor gitmiyor araçta 2 çocuk ve hanım olmasa bırakıp otostop çekecem nerdeyse benzinde ortalama tüketim 8.31 görünüyor aklıma gelen nedenler
    1; hava ve yağ filtreleri yeni ama orjinal deiller sanayide değiştirmidtim
    2. Bujilerin durumunu bilmiyorum
    3. Formda okuduğum kadarıyla yüzbinden sonra bu katalitik in ustundeki sensör mu ne varmış erişmesi gerekiyormys
    Bunlardan başka da aklıma bişey gelmiyor şu anda kayserideyim 4 g ün kalıp geri donecem bu araba bu haliyle yolda kör beni acaba ne yaptirmam gerekiyor kayseriden formda almera cilar varsa hangi ustayi önere bilirler lütfen bi yardım edin iyi geceler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tepe lambasının ampulu mu bozuldu acaba ? ( Kapı acılıp kapanırken yada kilitlemeden yanan ışıktan bahsediyorum )
    Yanması gereken zamanlarda flaşör gibi yanıp sönüyor yanıp sönüyor ? Miyadı mı doldu acaba ? Yenisini nerden bulurum ?
    Açtım baktım çok değişik bi lamba üç tane ufak led e benzer mavi ışık var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    Çok acil yardım lütfen 9 aydır 2004 model romano lpg lı yüzbinde tekna kullanıyorum yağı suyu baskı balatasi filtreleri yeni aracimin ilk defa acil bir sekilde uzun yola çıkmam gerekti bugün başta 200 km kadar herşey yolundaydi ama sonra durduk yere araç cekisten düşmeye başladı ve arıza lambasi yakti ve adeta surundurdu beni dumduz yolda devir 1500 u geçmez oldu 5. Viteste hız 50-60 vites kucultuyorumyine olmuyor basıyorum basıyorum gitmiyor koca almera yalan oldu benzine aldım yine aynı gitmiyor gitmiyor araçta 2 çocuk ve hanım olmasa bırakıp otostop çekecem nerdeyse benzinde ortalama tüketim 8.31 görünüyor aklıma gelen nedenler
    1; hava ve yağ filtreleri yeni ama orjinal deiller sanayide değiştirmidtim
    2. Bujilerin durumunu bilmiyorum
    3. Formda okuduğum kadarıyla yüzbinden sonra bu katalitik in ustundeki sensör mu ne varmış erişmesi gerekiyormys
    Bunlardan başka da aklıma bişey gelmiyor şu anda kayserideyim 4 g ün kalıp geri donecem bu araba bu haliyle yolda kör beni acaba ne yaptirmam gerekiyor kayseriden formda almera cilar varsa hangi ustayi önere bilirler lütfen bi yardım edin iyi geceler...


    Öncelikle geçmiş olsun diyelim. Forumda benden daha uzman ve bilgili kişilerin olduğunu bildiğimden sadece fikrimi buraya yazmak istiyorum ama diğer uzman arkadaşların görüşlerini dikkate almanı tavsiye ederim. En az maliyet ile gidecek olursak ilk önce yapman gereken şey yan sanayi olarak aldığın hava filtresini değiştirip orjinal ( yağlı olur ) hava filtresini takman. Çünkü yan sanayi filtreler yağlı olmadığından tozu çabuk bir şekilde Hava akış debimetresine alır ve burdaki sensörün arızalanmasına sebeb olabilir. İkinci ihtimal de az önce bahsettiğim MAF sensör ( Hava akış debimetresi ) den kaynaklanıyor olabilir. Sana Volverin33 üstadın MAF sensörün arızalanması ile ilgili sitesinde paylaştığı yazıyı kopyalıyorum. Sendeki soruna bire bir uyuyor gibi geldi bana. Ama dediğim gibi benim aklıma ilk gelen fikir bu oldu. Uzman arkadaşlarında görüşlerini yazmasını bekleyip ondan sonra bir çözüm yolu bulursun umarım.

    HAVA AKIŞ SENSÖRÜ ( DEBİMETRESİ )

    Orjinali Bosch markadır.
    Aracın rölantide yüksek çalışması, devir takılması, çiğ benzin kokusu, sabit gazda ya da ani gaz vermede silkeleme yapıyorsa, araç yüksek devirlere çıkamıyorsa, araç boşta, sürüş esnasında veya rölantide stop sorunu yaşıyorsa, ayrıca ne kadar gaza basarsan bas 120-140 km hızı geçemiyorsa ilk başta bakılacak yerdir.
    İçerisinde Emme Hava Sıcaklık Sensörü vardır. Debimetre ile bütünleşiktir.
    Rölantide 1-4 g/s 2500 rpm’de 5-10 g/s değerlerinde olmalıdır.
    Ömrünü uzatmak ve sorun yaşamamak için orijinal yağlı hava filtresini kullanın. Daima temiz tutun ve temizliğini mutlaka her 30 bin km’de bir yaptırın. Kendiniz yapmaya kalkarsanız kesinlikle balata spreyi kullanmayın. Kalıntı bırakmayan Karbüratör Cleaner kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Benim şöyle bir sıkıntım var. Araç normal giderken yavaşlayıp durmaya yeltendiğim zaman yada bazen kalkışlarda 1. vitesteyken araba stop ediyor. Ben debriyajın biraz yukarıda kavradığındandır diye düşünüyorum ama sorun sanki ondan değilmiş gibi geliyor. Bu sorunu 4-5 kere yaşadım hatta dün de tam stop eder gibi oldu ışıklar yandı (akü, abs v.s.) sonra araç stop etmeden kendini topladı tekrar yola devam ettim. İlk olarak bakmam gereken yerler neresi olabilir sizce? Teşekkürler.

    kalkışlarda biraz daha gaz vererek debriyajdan ayağını kaldırmaya başla. Duracağın zaman vitesteyken örneğin aracın yavaşlarken duracağın anda debriyaja basıp frene bastığın zaman durma pozısyonuna girerken devir saatine iyi bak devir nerelere inecek. Normalde almera vitesteyken yavaşlarken debriyaja basılsa bile devir 1000rpm nin altına inmez vitesi boşa alana kadar 1000devir de takılı kalır. eğer senin araç vitestyeken yavaşlamaya başladığında debriyaja bastığında stop edecek kadar devir sıfır a yaklaşıyorsa o zaman problemin var demektir. Eğer bu bahsettiğim sorun oluyorsa muhtemelen rolanti sensöründe sıkıntı olabilir. Veya daha da olmadı motor sıcaklık sensörü veya krank mili pozisyon sensöründe sorun olabilir. Fakat aklıma ilk gelen en yakın şey rolanti sensöründe sorun olabilir. Bunu anlamak için dediğim şekilde uygulayarak devir göstergesini takip et. ve arabanı durdur vites boş konumda hiçbir pedala basma rolantiyi izle. 600-700rpm arasında hareketsiz sabit kalıyor mu kalmıyor mu bir bak. Ve durur pozisyondayken vites boştayken gaz pedaline bas çek devirlendir 3000-4000rpm kadar devirlendir gaz pedalini bırak devir 1000 e inerken yavaşlayacak ve 600-700devirin altına inmeden sabitlenmesi gerekiyor. Bi kontrol et ve sonuçları bana aktar

    Rölanti sensöründen kastınız boğaz kelebek sensörümüdür? Bu arada aracıma yetkili serviste 2 hafta önce boğaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu yaptırdım. Söylediğiniz şeyleri bugün deneyip size bilgi vereceğim.

    sorun boğaz kelebeğinden olamaz çunku adaptasyon yaptırdığını söylüyorsun. ayrıca boğaz kelebeği temizliğinden sonra stop etmez motor aksine daha da yüksek devirlerde çalışır istesen bile anahtarı off konumuna getirmediğin sürece stop etmez.

    Sayın Çağrıgül dün akşam aracımı söylediklerinize uyarak test ettim.
    Sonuç: Araç ilk marşta 1100-1200 rpm arasında çalışıyor. Bir süre sonra (sanırım motor ısınınca) 800-900 rpm arasında devir sabit kalıyor. Rölantideyken dediğiniz gibi araca 3500-4000 rpm e kadar devirlendirip gazı bıraktım. Araç 800-900 rpm arasında kadar inerek kendini sabitledi. Yani rölantide devir saatinde herhangi bir oynama yok. Yolda giderken de durma anında devir saatine baktım 1000 rpm civarlarında sabitleniyor. Kısacası devir ile ilgili herhangi bir sorun olmadı. Yanlız daha önceki yazımda şunu belirtmemiştim bu stop etme durumunu genelde motor soğukken yaşıyorum yani araba ile 10-15 km yol yaptıktan sonra aracın stop ettiğini görmedim hiç. Aklıma motor sıcaklık sensörü sorunu geliyor sizinde bahsettiğiniz gibi. Böyle bir durum varsa arıza ışığı yanması gerekmez mi yada böyle bir sorunum varsa bunu nasıl test edebilirim?

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murazi

    Haberden haberiniz var mı?Bence yeni almera geliyor
    http://www.arabam.com/haber/Son-Haberler-Nissandan-VW-Golf-rakibi-model/Detay-294985



    Umarım güzel bir model yaparlar da, biz de alırız. Şöyle fazla yakmaya alerjisi olan, 1.5 dci motorlusu da olursa mükemmel olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi

    Haberden haberiniz var mı?Bence yeni almera geliyor
    http://www.arabam.com/haber/Son-Haberler-Nissandan-VW-Golf-rakibi-model/Detay-294985



    Umarım güzel bir model yaparlar da, biz de alırız. Şöyle fazla yakmaya alerjisi olan, 1.5 dci motorlusu da olursa mükemmel olur.

    Üstad,Renault motoru kullanırlarsa sonuç hüsran olmaz mı?Bildiğim kadarıyla benzinliler şu anda nissanın;Dci ler ise Renonun(Qashqai,juke)




  • 
Sayfa: önceki 380381382383384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.