Şimdi Ara

Skoda Yeti Türkiyede (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
27.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem


    yahu bunun sıfırı 48.900 tl pazarlık yap 48000 e aldığını saydım

    ben delimiyim de buna 47.500 vereyim.

    arada 1.400 tl fark var 47500 ü verecek adam gider sıfırını alır.
    gönül rahatlığıyla kullanır aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apuskal


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem


    yahu bunun sıfırı 48.900 tl pazarlık yap 48000 e aldığını saydım

    ben delimiyim de buna 47.500 vereyim.

    arada 1.400 tl fark var 47500 ü verecek adam gider sıfırını alır.
    gönül rahatlığıyla kullanır aracı


    araç galeriden satılıkmış
    fiyat o yüzden böyle




  • Bazıları milleti enayi sanıyor, inanın. Hayret bir şey.

    Bence bu ilandaki araç o fiyata büyük ihtimalle satamaz, ama gene de şansını deneyip birini bulur muyum diye düşünenler hep çıkıyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: apuskal


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem


    yahu bunun sıfırı 48.900 tl pazarlık yap 48000 e aldığını saydım

    ben delimiyim de buna 47.500 vereyim.

    arada 1.400 tl fark var 47500 ü verecek adam gider sıfırını alır.
    gönül rahatlığıyla kullanır aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    sonuçlar dergide iki ay öncesi döneme ait olduğu için ilk rakamları mayıs ayı başında görebiliriz, tabii yüce auto sitesinde daha önce açıklamazsa
    ilk ay ilk ona girebilse devamı gelir bence


    yeti satışa çıktığı ilk ayında kompakt suv sınıfında ilk ona girememiş
    herhalde mart ayındaki satışı adedi 41'in altına kaldı

     Skoda Yeti Türkiyede


    kaynak: e-otodergi 2010 mayıs sayısı
    http://www.e-otodergi.com/pdfs/e-otodergi_mayis2010_sayi23.zip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 5 Mayıs 2010; 13:38:54 >




  • BURSA DA SKODA YETKİLİ SATICISIYIZ.

    SKODA YETİ ACTİVE 1.2 TSI 105 HP DSG TİPTRONİK OPAK RENK FİYATI 42990 TL DİR. BU FİYATA BU KOMBİNASYONU SUNAN ( TSI MOTOR VE 7 İLERİ DSG ŞANZIMAN ) BAŞKA BİR ARAÇ YOK .ÜSTELİK DSG ŞANZIMAN ARAÇLARDA ESP+ABS+HBA+MSR+ASR+EDS+ESBS+DSR VE HILL HOLD(YOKUŞ KALKIŞ DESTEK) DA STANDART . AYRICA ARAÇLAR EK DONANIMLI OLARAK GETİRİLEBİLMEKTEDİR.(BAYİDE EK DONANIM LİSTESİNDEN SEÇECEĞİNİZ İSTEDİĞİNİZ EK ÖZELLİKLERİ ARACA EKLETEREK ÖZEL SİPARİŞ İLE ARAÇ GETİREBİLİRSİNİZ)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RSRSRS

    BURSA DA SKODA YETKİLİ SATICISIYIZ.

    SKODA YETİ ACTİVE 1.2 TSI 105 HP DSG TİPTRONİK OPAK RENK FİYATI 42990 TL DİR. BU FİYATA BU KOMBİNASYONU SUNAN ( TSI MOTOR VE 7 İLERİ DSG ŞANZIMAN ) BAŞKA BİR ARAÇ YOK .ÜSTELİK DSG ŞANZIMAN ARAÇLARDA ESP+ABS+HBA+MSR+ASR+EDS+ESBS+DSR VE HILL HOLD(YOKUŞ KALKIŞ DESTEK) DA STANDART . AYRICA ARAÇLAR EK DONANIMLI OLARAK GETİRİLEBİLMEKTEDİR.(BAYİDE EK DONANIM LİSTESİNDEN SEÇECEĞİNİZ İSTEDİĞİNİZ EK ÖZELLİKLERİ ARACA EKLETEREK ÖZEL SİPARİŞ İLE ARAÇ GETİREBİLİRSİNİZ)

    Selamlar bize biraz maiyetler hakkında bilgi verebilirmisiniz acaba mesela 10000 ve 20000 bakım yıllık vergileri kaça maal oluyor. 1.2 motor böyle bir araca ne kadar yeterli oluyor saygılar.
  • YETİ 1.2 NİN BANDROL BEDELİ 1.2 BİNEK OTOLAR İLE AYNI ( 6 AYLIK BANDROL 200 TL CİVARI).

    BAKIMLARI HER 15000 KM DE BİR YAPILIYOR.(15000 KM DE ORTALAMA 300 TL CİVARI BAKIM MASRAFI VAR)

    PERFORMANSI OLDUKÇA YETERLİ.(DÜŞÜK DEVİRLERDE ÜRETİLEN TORK İLE YETİ ARA HIZLANMALARDA DA BAŞARILI ).ÖZELLİKLE 7 İLERİ DSG ŞANZIMAN TALEP GÖRMEKTEDİR.ÇİFT KAVRAMALI ŞANZIMAN SAYESİNDE GÜCÜ,HIZLI VE ÇOK AZ KAYIPLA YERE İLETEN MOTOR ,DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ İLE DE İYİ.
    1.2 TSI MOTORUN ORTAYA KOYDUĞU DEĞERLER BİR ÇOK KİŞİNİN PERFORMANS BEKLENTİSİNİ KARŞILAR NİTELİKTE.
    PERFORMANS BEKLENTİNİZ,İSTEĞİNİZ ÇOK YÜKSEK İSE YURT DIŞINDA DENEDİĞİMİZ 1.8 TSI MOTOR VAR Kİ ARACIN MÜTHİŞ BİR HIZLANMA VE SÜRATİ VAR. ÖZEL SİPARİŞ İLE BU ARACI DA GETİRTEBİLİRSİNİZ.FAKAT ÖTV %60 A ÇIKACAĞINDAN FİYAT YÜKSELECEKTİR.AYRICA 2.0 TDI CR 170 HP 4X4 ÜN DE PERFORMANSI İYİDİR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RSRSRS

    YETİ 1.2 NİN BANDROL BEDELİ 1.2 BİNEK OTOLAR İLE AYNI ( 6 AYLIK BANDROL 200 TL CİVARI).

    BAKIMLARI HER 15000 KM DE BİR YAPILIYOR.(15000 KM DE ORTALAMA 300 TL CİVARI BAKIM MASRAFI VAR)

    PERFORMANSI OLDUKÇA YETERLİ.(DÜŞÜK DEVİRLERDE ÜRETİLEN TORK İLE YETİ ARA HIZLANMALARDA DA BAŞARILI ).ÖZELLİKLE 7 İLERİ DSG ŞANZIMAN TALEP GÖRMEKTEDİR.ÇİFT KAVRAMALI ŞANZIMAN SAYESİNDE GÜCÜ,HIZLI VE ÇOK AZ KAYIPLA YERE İLETEN MOTOR ,DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ İLE DE İYİ.
    1.2 TSI MOTORUN ORTAYA KOYDUĞU DEĞERLER BİR ÇOK KİŞİNİN PERFORMANS BEKLENTİSİNİ KARŞILAR NİTELİKTE.
    PERFORMANS BEKLENTİNİZ,İSTEĞİNİZ ÇOK YÜKSEK İSE YURT DIŞINDA DENEDİĞİMİZ 1.8 TSI MOTOR VAR Kİ ARACIN MÜTHİŞ BİR HIZLANMA VE SÜRATİ VAR. ÖZEL SİPARİŞ İLE BU ARACI DA GETİRTEBİLİRSİNİZ.FAKAT ÖTV %60 A ÇIKACAĞINDAN FİYAT YÜKSELECEKTİR.AYRICA 2.0 TDI CR 170 HP 4X4 ÜN DE PERFORMANSI İYİDİR.


    lütfen büyük harflerle yazmayın

    internette bütün kelimeleri büyük harflerle yazmak bağırmak anlamına gelir




  • kusura bakmayın bilmiyordum dikkat ederim
  •  Skoda Yeti Türkiyede


    bu nedir yahu TİPSİZLİK abidesi... para verip alınacak araç değil...
  • Bugün bu aracada baktım hiç hoş değil o kadar paraya yazık gerçekten
  • bazı arkadaşların tasarımı hoşuna gitmemiş ama yeti özellikle tasarımı farklı yapılmış bir araç.(kübik tasarım)
    özellikle diğerlerine benzememesi için farkı tasarlanmış.araca sadece görünüm açısından bakmamak gerek.araçta kullanılan teknoloji,kalite ve sağlamlık,yol tutuşu oldukça iyi.ufak suv segmentinde şehir içi trafiğine ,şehir içinde park etmeye çok uygun.hem şehir içinde hemde şehir dışın kullanımda büyük rahatlık sağlıyor.
    dsg şanzımaların hepsinde esp standart sunuluyor.
  • Arkadaşlar merhaba bir kaç aydır SUV araç almayı düşündüğümden araştırma yapıyorum Skoda Yeti Experience 1.2 TSI 105 HP DSG Tipt. dün inceleme ve test sürüşü yapma fırsatım oldu. İzlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

    Öncelikle fiyatına göre kalite, performans ve donanımları açısından uygun bir araç muadili araçlar içerisinde (Qashqai, tiguan)

    - Aracın iç mekan kalitesi fonksiyonelliği ve konforu benim için araçta öncelikli faktörlerdir ve bana göre Yeti ihtiyaçlarımı karşılar niteliklerde. sadece koltuklarını biraz sert buldum ve koltukların yan destekleri biraz daha fazla olabilirdi. Bagaj biraz küçük kalmış enzından koltukları oynatmadan 400-450 lt olmalıydı. Malzeme kalitesi Qashqai den başarılı ama tigua na göre tartışılır..?

    - Aracın dışına gelirsek forumlarda bazı arkadaşlar Yeti yi roomster , ticari doblo vs... şeklinde yakıştırmaları var ben bu arkadaşlara kesinlikle katılmıyorum. Bu arkadaşlar bence Bir lamayla deveyi de birbirlerine benzeteceklerine inanıyorum. dıştan görüntüsü bana göre gayet ölçülü ve kübik yapısını beğendim. son bir kaç yıldır araçların hatları yumuşadı ve ovalleşti gözleri bu araçlara alışık olan arkadaşlar bu aracı kübik tasarımından dolayı beğenmiyorlarsa eminim bir Land Rover'ıda beğenmiyorlardır. Araç tasarımı Qashqai, tiguan a göre göze küçük görüne biliyor ama ölçülerine baktığınızda aralarında uçuk bir fark olmadığını görebilirsiniz. diğer araçların dış kabuğunun daha şişkin ve bombeli olması bu göz yanılgısını sağlıyor.

    - Gelelim sürüşe, aracın sürücü koltuğuna geçtiğinizde ergonamik olarak bir kusur göremedim. çok teferruata girersek vitesin gerisine konumlandırılmış iki küçük düğme ve bunların yanında olan bardak tutucuların kullanımı biraz uğraştırır diyebilirim. görüş açısı oldukça iyi yola çok hakim şekilde gidiyorsunuz direksiyonun tepkilesi güzel. Bozuk yollarda iç malzemeden kanyaklanan gıcırtı ve sese rastlamadım. 1.2TSI Motor aracı iyi taşıyor 2.0 ve üstü motorlara alışıkşanız durum tabiki farklı. 1.2 motorla dsg şanzuman uyumlu, geçişler çok dikkatli değilseniz hissedilmiyor. benim dsg li bu araçta ençok takıldığım nokta hafif yokuşta durup ayağınızı gazdan çektiğinizde araç askıda kalıyor kalmasına ama kalkışta bir silkemele ve devir sorunu var aracı gaza basıp kaldırıken devir birden yükseliyor ve bir kaç saniye sonra devir kendini bulup motor sakinleşiyor bu arada biraz silkeliyor, bunu birkaç kez denedim 6 senedir otomatik araç kullanan biri olarak bunun kullanıcıdan oluşan bir sorun olmadını söyleye bilirim. Şahsi kanım benim şuan kullandığım 2008 model hondamın otomatiği kesinlikle daha iyi. Araç nomal şehir içi sürüşte ses yalıtımı bana göre yeterli. gaza yüklendiğinizde motor sesi biraz yükseliyor kabin içinde ama rahatsız edici değil. kimine göre fazla kimine göre hiç ses almıyorda denebilir bu göreceli bir kavramdır az - çok kişiye göre değişir. Birde daha önceki araç tecrübelerine göre tabi. Sadece aracı otoyolda kullanmadım ordaki izolasyon durumu nedir bende merak ediyorum.

    Sonuç olarak arkadaşlar bence alınabilir bir araç olduğunu söyleye bilirim listenizden silmeyin. İleride şukadar değer kaybeder satamazsınız elinizde kalır gibi yorumlarda gördüm onlara sadece gülüyorum bir kere aracı sıfır aldıysanız araç kontağını çevirdiğinizde hayırlı olsun :) 5 bin kaybettiniz demektir, bu daha lüks bir araçta 10 binde olabilir. Bence alırkenki artılarınızı düşünün, satarkenki eksilerinizi değil çünkü satmayı düşündüğünüzde o zamanki durumu öngöremezsiniz.




  • bu akşam ntv'de 18:10'da, 0-->100 programında Skoda Yeti incelenecekmış
  • teşekkürler; sayende programı izledim. ancak skodanın tarihi yerine biraz daha yeti üzerine konuşsalardı iyi olurdu (asfalt performansı, dsg, süspansiyon vs.)
  • daha birtane göremedim yollarda
  • yeti nisanda da ilk ona girememiş :(
    ben umudu kestim :(

     Skoda Yeti Türkiyede


    kaynak: e-otodergi 2010 haziran sayısı
    http://www.e-otodergi.com/pdfs/e-otodergi_haziran2010_sayi24.zip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem



    Pick-up'larını Yeti kısmında satmaya çalışanlara ne demeli

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search_text]=Yeti&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[minprice]=1&b[maxprice]=10.000&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=135938&c=135938&search_result_page_limit= 20&sKlasik=1&c=135938&b[sort_field]=i_01&b[sort_order]=asc&b[page]=1

     Skoda Yeti Türkiyede




  • Anadolu Ajansı'nın aşağıdaki haberi bugün birçok siteye (farklı başlıklarla) girmiş:

    Her Keseye Göre Bir Cip Var

    http://www.aa.com.tr/tr/her-keseye-gore-bir-cip-var.html

    Skoda'nın geçtiğimiz günlerde Türkiye'de yollarla buluşturduğu Yeti'nin fiyatı ise, 39 bin 990 liradan başlıyor. Yeti'nin ''Active'' seçeneği 1200 cc TSI motoruyla ve 105 HP gücüyle dikkati çekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.