Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı - Nokia - KVK Ücret İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
2
Favori
26.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ...

    Daha önce konusunu açmıştım Nokia 5700XpressMusic telefonum vardı.

    Uzun zamandır peşinde koşturduğum telefon en son arızasında değişim için gitmişti fakat değiştiremediler ve 30 iş günümü doldurdular.. Arayıp ücretimin iade edilmesini istediğimde böyle birşeyin olamayacağını söylediler .. Öyle böyle tartıştık sonuca varamadım.. Ben de Servis formlarım garanti belgem ve dilekçemle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum.. Aslında daha kısa sürebilirdi fakat devlet işlerinin yavaş gitmesi yüzünden 2ay gibi bir süre oldu.. Karar benim adıma verildi ve yasal olarak işlemlerim tamamlandı..
    Bu süreç içerisinde ben değil Nokia bei aradı tabi :) en son aradıklarında da kararı bize faxlayın işlemleriniz daha hızlı gerçekleşir tarzında birşey dediler tabi.. Bu süreç de böyle işledikten sonra kararımla birlikte bayiye gittim ve durumu anlattım onlara da ulaştıktan sonra KVK ile iletişime geçtiler ve yine uzun süren işlemler,biraz geçiştirmelerle en sonunda paramı almış durumdayım... Uzun süren bu işlemler sonucunda Nokia ile aramda şu an itibariyle hiç birşey kalmadı ben kullandım telefonu verdim paramı aldım mesut, onlar da telefonu geri aldı mesut mudur bilemem

    Tarihler de aynen bu şekilde;

    01.11.2009 dilekçemi teslim edip başvurma tarihim
    14.12.2009 kararın lehime yazıldığı tarih
    13.01.2010 kararı THH'den elden teslim aldığım tarih
    27.01.2010 kararın bayiye ulaşması
    24.02.2010 ücretimin hesabıma yatırılması..

    İşler hep böyle yavaş ilerliyor işte napalım Neyse sağ sağlim aldık ve çıktığım bu yolda sevinen ben oldum..Siz de aynı şekilde yılmadan usanmadan uğraşın hakkınızı savunun haklı çıkacaksınız emin olun..Böyle servislerin laflarına inanıp kanmayın yolunuzdan hakkınızdan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MzLgNy -- 6 Mart 2010; 10:47:12 >







  • ben 1655 fatura fiyatıyla n97 almıstırm 3 kere arıza yaptı dğeşimi onaylandı 31. gunde tlf açtım nokiaya para iadesi talep ettim olumsuz cevap alınca hemen anoterden 100 lira verip ihtarname cektirdim nokia ve kvk'ya.Hemen ertesi gün nokianın avukatı beni aradı ozur diledi faxla kimlik fotokopimi gondrmemi istedi ertesi gün para ihtarnamede yazdığım hesap numarasına yattı. Arkadaslara tavsiyem ihtarnameyle cozuyorsunuz 2 gunde. Mahmemeye versem haklı olacaığım kesin olduğundan göze alamadılar.. günü gecerse eğer size tavsiyem bu yola başvurmanız..
  • İhtarnâmeye her zaman o şekilde yanıt vermiyorlar maalesef.. Çoğu zaman siz sadece ihtarnâme için verdiğiniz parayla kalıyorsunuz,boşa çıkabiliyor..
    Ama Tüketici Mahkemesi/Hakem Heyeti ile de çözülebiliyor.Tabi önce ihtarnâme yolu denenip eğer sonuç alınmaz ise mahkemeye başvurmak da olabilir neden olmasın
  • Nokia N95'imin parasını bende geri aldım tüketici mahkemesinden açmış olduğum karar doğrultusunda.. daha 1 ay vardı davaya nokia avukatı aradı ibraname faxlıycam paranızı veriyoruz davadan feragat edin dedi tamam dedim paramı aldım telefonu gönderdim ve davayı bıraktım

    paramı elimde sayıyorum :D madem vereceksiniz ne diye uğraştırırlar anlamam.. :s
  • O da güzelmiş.. Şans işte bazen böyle dengesiz taraflarına denk gelirseniz yapıyorlar Hp'den de ücret iadesi aldım bu kadar uğraşmadım valla..Paramı istiyorum dedim verdi form doldurdum 2 hafta içinde yatırdılar parayı bi bu Nokia uğraştırdı beni ona da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.İskenderli

    Nokia N95'imin parasını bende geri aldım tüketici mahkemesinden açmış olduğum karar doğrultusunda.. daha 1 ay vardı davaya nokia avukatı aradı ibraname faxlıycam paranızı veriyoruz davadan feragat edin dedi tamam dedim paramı aldım telefonu gönderdim ve davayı bıraktım

    paramı elimde sayıyorum :D madem vereceksiniz ne diye uğraştırırlar anlamam.. :s



    Keşke vazgeçmeseydin. Sen ben vazgeçince böyle bir tarafları kalkıyor işte.


    Nokia N85

    5. defa serviste telefon. 4 defa aynı arızadan gitti.


    En son nokia ile görüştüm adamlar şimdi de çıkardılar neymiş işte 4 defa aynı arızadan gitmiş ama arızaya rastlanmamış telefonda. Servis raporuna bakıyorum şu şu işlemler yapıldı yazıyor başka da bir halt yazmıyor. i.neler bir taraflarından bir şey uydurmaya başladı artık.

    Telefondakine de dedim ya kardeşim hani nersinde yazıyor arızaya rastlanamadı diye. Bla vla cla. ilk servis raporunda yazılım yüklendi şu bu yapıldı yazıyor. En sonda da diyor ki işte hafıza kartınızı bilgisayarda formatlayın gene arızaya neden olabilir. Ben bundan sorun telefonda değil hafıza kartında, sizden kaynaklanıyor lafını çıkaracakmışım. Tabi tabi ben de kahinim zaten. ( Geri kalan 3 servis raporunda ise o da yazmıyor. )


    Servis raporlarının da hiçbirinde arızaya rastlanamadı yazmıyor. ( Akım gerilim kalibrasyonu yapıldı, güncel yazılım yüklendi, fabrika ayaları yüklendi bir tanesinde de mekanik parça değiştirildi. ) Onların dediklerine göre bu arıza yok demekmiş. Tabi tabi zaten Tükiyenin %99,2 si de elektronik mühendisiydi zaten. Ama gene kendileri ile çelişecekleri üzere. 5. defa gidişinde ( 4. defa da iade istedim. Ama tamir edip yolladılar. Aradım zorla tekrar servise verdirdiler daha telefona elimi sürmeden. ) her ne hikmet ise diretk yazmışlar arızaya rastlanamadı diye. ( E be moltofon, e be süt ineği. Sen demedin mi bana faturayı fakslayın, teslim almadığım telefonu tekrar servise verin iade talebi ile diye. Ben vermem siz alın diyince de o zaman iade etmiyoruz diyen ve 2-3 saatlik telefon görüşmesi sonunda tamam be allah belanızı dedirtip zorla servise sokturan. E peki bre mal, tamir edilip hiç ellenmeyen bir cihazda nasıl arıza olsun. )



    Ama yoook ben verdim tüketici heyetine dilekçemi. Sonuç çıkar ise devamında tazminat davası açacağım onu da kazanınca elimdeki bu iki sonuç belgesi ile TSC ye gideceğim bir de ceza ödesin adiler.


    He THH den karar çıkmazsa da artık beni ana haberde görürsünüz. Cinnet geçiren genç teknik serviste dehşet saçtı diye. Adi haysiyetsizler.


    Ben diyeyim. TR garantili ürün almayın. Doğu-banktaki esnaflar daha fazlasını veriyor garantinin . Gidin daha ucuza paralel alın, tabi mutlaka kaskolu olarak. Hem daha az ödeyin hem garanti daha sağlam olur. Garanti olmasa bile atarsın dereye çaldırdım dersin iki kanka şahit, alırsın paranı ya da telefonun yenisini. Böyle adilere de ne ekmek yedirirsin ne de muhatabın yaparsın.


    Şiddete karşı oldum hep, ama Kurtlar vadisinin bir bölmünde izlemiştim; "bunlar ne?", "yakmalık/kesmelik odun" falan diye. İşte bunlar da öyle. illa vericen odunu vericen odunu. Ne güzel demişler laftan anlamayanın hakkı kötektir diye.


    Bu kısım, bu gidişle yakında gerçekleşmesi muhtemel fantazimdir.

    Elinde beyzbol sopasıyla dikeceksin bunları hizaya. Diyeceksin ilk sıradakine. Para vir. Yok diyecek, mevzuat cart curt kelimesi bitmeden çakacaksın kafaya sopayı fırlayacak kafa bir köşeye. Goool diye bağıracaksın. Öbürü diyecek beyzbol da gol olmaz. Ahhh caaanııım öylemi diyeceksin ve onun da kafaya küt. Bu sefer de basket diye bağıracaksın ve ardından "başka itirazı olan?" diye sorup kalan işkence tekniklerine geçeceksin.



    Şiakyet var şikayetlerim.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/532323/g/GENPA+Iade+Talebim+Dikkate+Alinmadi!

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/549678/g/NOKIA+815+TL%E2%80%99lik+Telefonu+Cocuk+Oyuncagina+Cevirdiler!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 26 Şubat 2010; 11:28:56 >




  • @DigitalWorld

    Standart söylenen şeyler.Hep yeni yazılımları yüklüyorlar gönderiyorlar,arıza bulunmadı diyip tekrar gönderiyorlar,arıza çözüldü diye gönderdikleri halde hiç birşey yapmadan geldiği de oluyor.Benimkisi de 3 defa aynı arızadan gitti arayıp konuştuğumda bana diğer arızaların aynı olmadığını savundular Servis formlarında yazıyor ama neymiş onların ekranında aynı arıza diye yazmıyormuş.Paçayı kurtarcak yer aradılar tabi ben hangi arızdan gönderdiğimi bilmiyor muyum.Ben inatlaşınca onlar da inatlaştı ve soluğu THH'de aldım tabiki..Ama sizin bu yazınızdan sonra bir beyzbol sopası da ben tedarik ederim karşılıklı tek kale maç yaparız inş.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tüketici Hakem Heyeti Red Kararı
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • aynı hatadan dolayı teli 3 kere servise gönderdim,sonunda tamir olamyınca değişim talep ettim nokia'dan.teleservice firmasına yollamıştım teli servis için onlar pek kaale almayınca direk nokia'yı aradım 20 iş gününde teli değiştirdiler,yeni bir tel gönderdiler servis işi biraz şansa kalıyo sanki,bir de sorunların çoğu hep kvk'da diğer servisleri denemekte fayda var.
  • inan ciddi paraya ihtiyacım vardı acele olarak kabul ettim yoksa benimde aklımda tazminat davası konusu vardı..

    ibranameyi imzalayıp yolladım diğer gün elimdeydi para borçları ödemem gerekti alacaklı verecekli konuları vardı biraz halletim onları..

    6 kere gidipte hepsinde birşeyleri değişen bir telefon 6. sındada problem bulunamadı denildi ki telefon problemli bir şekilde kullanmaya devam ettim yolladım telefonu kurtuldum sonunda..

    siz siz olun davanın sonuna kadar gidin ben ihtiyaçtan bırakmak zorunda kaldım böyle bir teklif yapmasalardı gene el mahkum devam ederdim davama
  • quote:


    siz siz olun davanın sonuna kadar gidin ben ihtiyaçtan bırakmak zorunda kaldım böyle bir teklif yapmasalardı gene el mahkum devam ederdim davama


    Evet hakkınızı savunun arkadaşlar ne olursa olsun vazgeçmeyin.Yolunuzdan sizi saptırcaklar elbet ama kanmayın hiç birşekilde
  • Benim de Telpa ile böyle bir anım var. Benim geçen yaz usb girişi arızlanan i8910'u 30 iş günü içerisinde tamir edemediler. Sonra 30 gün dolunca internet sitesinden baktım "değişim onayı bekleniyor" diye not düşmüşler. Aramıştım bir bayan çıkmıştı dedim böyle böyle ben fatura bedelinin iadesini talep ediyorum. Sonra efendim önce değişim yapılır prosedürümüz böyle falan filan diyordu. Dedim ki sizin firma prosedürünüz beni alakadar etmez alıcı olarak ben de satıcı olarak siz de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın kanunlarına tabiyiz ve 30 iş günü doluduğunda değişim veya iade talep etmek benim insiyatifimdedir siz firma olarak bana sormadan nasıl işlem yaparsınız dedim. Kadın kemküm ediyordu baktım bir şey diyemiyor son darbeyi de vurdum. Benim bu gün ödemem var 16.00'ya kadar param size verceğim hesaba yatmazsa, önce iade için tüketici mahkemesine başvururum, sonra müşteriyi yanılttığınız için size şahsen dava açarım nasılsa konuşulanlar kaydediliyor delil de burada dedim. Saat 15.15'de 1.499 lira hesabıma yatmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _KadirşinaS_ -- 6 Mart 2010; 16:36:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    Benim de Telpa ile böyle bir anım var. Benim geçen yaz usb girişi arızlanan i8910'u 30 iş günü içerisinde tamir edemediler. Sonra 30 gün dolunca internet sitesinden baktım "değişim onayı bekleniyor" diye not düşmüşler. Aramıştım bir bayan çıkmıştı dedim böyle böyle ben fatura bedelinin iadesini talep ediyorum. Sonra efendim önce değişim yapılır prosedürümüz böyle falan filan diyordu. Dedim ki sizin firma prosedürünüz beni alakadar etmez alıcı olarak ben de satıcı olarak siz de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın kanunlarına tabiyiz ve bana 30 iş günü doluduğunda değişim veya iade talep etmek benim insiyatifimdedir siz firma olarak bana sormadan nasıl işlem yaparsınız dedim. Kadın kemküm ediyordu baktım bir şey diyemiyor son darbeyi de vurdum. Benim bu gün ödemem var 16.00'ya kadar param size verceğim hesaba yatmazsa, önce iade için tüketici mahkemesine başvururum, sonra müşteriyi yanılttığınız için size şahsen dava açarım nasılsa konuşulanlar kaydediliyor delil de burada dedim. Saat 15.15'de 1.499 lira hesabıma yatmıştı.



    Vuuuvv Bu daha güzel bir yöntem olmuş zorunda değil mecbur bırakmışsınız bi yerde takdir ettim..Bir dahakine ben de böyle yaparım artık




  • 4 aralıkta genpaya verdıgım e72 telım arızası gıderılemedıgı ıcın 27 aralıkta degısım cıhazı beklıyor denıyor. 30 ıs gunu degısımde uzar mı ve ne zamana kadar beklemelıyım bırde cıhaz bıraz sorunlu para ıadesı alabılırmıyım fatura tutarı kadarmı oluyor ıadesı yardımlarınızı beklıyorum faturası sırkete kesılmıstı bır fark olur mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qqqqqq0 -- 5 Ocak 2011; 4:43:08 >
  • Benimde nokia telefonum aynı arızayı 3.kez yapışı. Bugün telefonu servise verdim. Önceki aynı arızayı 2 sefer yaptığına dair ve mekanik parçaların değiştirilip arızanın giderildiğine dair tutanaklar mevcut. Yeni verdiğim arızayla ilgili servis tutanağı elimde var ama sadece benim şikayetim yazıyor daha servisten gelmediği için servisin açıklaması yazmıyor. Bilinen bir gerçekki 1 aydan önce gelmeyecek bu telefon servisten. Ben telefon servisten gelmeden tüketici hakem heyetine başvurabilirmiyim para iadesi için acaba? yoksa uzun bir süre telefon servisten gelene dek beklemelimiyim?
  • 1 ay kadar önce hepsiburadadan aldığım huawei ideos x5 marka telefonun kronik sorunları var
    1 - Kasa açıklığı ve bundan kaynaklı açık yerden ışık sızması
    2 - Ahize problemi (Ses karşı tarafa yetersiz,derinden ve boğuk gidiyor kısaca anlaşılamıyor)
    3 - Telefonda wifi olmasına rağmen bazı modemlere bağlanmıyor
    Bu sebeplerden dolayı telefonumdan memnun değilim ve para iadesi talep etmek istiyorum
    En önemlisi wifi olmasına rağmen bazı modemlere bağlanmıyor bu sebeple bece ayıplı ürün kamsamına girmesi lazım
    Sizce ne yapmalıyım direk TMHHmi başvurayım yoksa telefon KVK garantili orayamı yoksa hepsiburadayamı yollayım
    Telefonun değişmesi bu kronik sorunları gidemeyeceği için özellikle para iadesi talep etmek istiyorum
    Bi fikir verirseniz sevinirim özellikle bu ayıplı ürün konusunda (wifi modem sorunu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    1 ay kadar önce hepsiburadadan aldığım huawei ideos x5 marka telefonun kronik sorunları var
    1 - Kasa açıklığı ve bundan kaynaklı açık yerden ışık sızması
    2 - Ahize problemi (Ses karşı tarafa yetersiz,derinden ve boğuk gidiyor kısaca anlaşılamıyor)
    3 - Telefonda wifi olmasına rağmen bazı modemlere bağlanmıyor
    Bu sebeplerden dolayı telefonumdan memnun değilim ve para iadesi talep etmek istiyorum
    En önemlisi wifi olmasına rağmen bazı modemlere bağlanmıyor bu sebeple bece ayıplı ürün kamsamına girmesi lazım
    Sizce ne yapmalıyım direk TMHHmi başvurayım yoksa telefon KVK garantili orayamı yoksa hepsiburadayamı yollayım
    Telefonun değişmesi bu kronik sorunları gidemeyeceği için özellikle para iadesi talep etmek istiyorum
    Bi fikir verirseniz sevinirim özellikle bu ayıplı ürün konusunda (wifi modem sorunu)


    benim bildiğim böyle durumlarda Sanayi ve Ticaret bakanlığına gidilip ürün için ayıplı mal belgesi alınır orada test'lere tabi tutuluyor zannediyorsam o belgeyi hepsiburadaya faxlayın mail atın iletişim kurun vs geri dönüş yapmazlarsa veya yapsalar dahi ilgilenmezlerse Ayıplı mal belgesi,fatura vede dilekçeniz ile tüketici mah.veya hakem heyetine başvuruda bulunun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Egeli lodos

    Benimde nokia telefonum aynı arızayı 3.kez yapışı. Bugün telefonu servise verdim. Önceki aynı arızayı 2 sefer yaptığına dair ve mekanik parçaların değiştirilip arızanın giderildiğine dair tutanaklar mevcut. Yeni verdiğim arızayla ilgili servis tutanağı elimde var ama sadece benim şikayetim yazıyor daha servisten gelmediği için servisin açıklaması yazmıyor. Bilinen bir gerçekki 1 aydan önce gelmeyecek bu telefon servisten. Ben telefon servisten gelmeden tüketici hakem heyetine başvurabilirmiyim para iadesi için acaba? yoksa uzun bir süre telefon servisten gelene dek beklemelimiyim?





    Nokia'yı arayın ve durumu izah edin kanunu anlatın. haklı durumdasınız mırın kırın ederlerse yörüyün Mahkemeye :) ;) haklı durumdasınız. vede telefonu servisten teslim almayın. mümkün olan en yakın zamanda şikayette bulunun ardından oluruna bırakın telefon servisten gelse dahi teslim almayın bırakın kalsın elinizdeki formlar yeterli bende aynı şekil yapmıştım. faturanız dilekçeniz vede servis form ları ile yola koyulun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A641C116 -- 11 Ağustos 2011; 19:13:43 >




  • AYIPLI MAL VE HİZMET İLE İLGİLİ TANIMLAR
    Bir malın satıcısı tarafından bildirilen veya o malın ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında, standardında, teknik düzenlemesinde yer alan özelliklere uygun olmaması “ Ayıplı Mal” olarak kabul edilir.
    Bir hizmetin sağlayıcısı tarafından bildirilen veya o hizmetin tanıtımında belirtilen ya da o hizmetin reklam ve ilanlarında, standardında, teknik düzenlenmesinde yer alan özelliklere uyulmaması ya da hizmetin sağlayıcısı tarafından verilen sözlerin yerine getirilmemesi “ Ayıplı Hizmet” demektir.
    Tüketici, satın aldığı bir mal veya hizmetten beklediği yararı göremiyorsa ya da o mal ve hizmette bir kusur varsa o mal ya da hizmet ayıplıdır.
    Malın değerini veya kullanımından umulan yararları azaltan her çeşit eksiklik o malın ayıplı olduğunu gösterir. Bir hizmetten beklenen yararları azaltan her çeşit eksiklik o hizmetin ayıplı olduğunu ortaya koyar.


    benimde ayıplı ürün hakkım burdan doğuyor sonuçda wifi varsa vardır yoksa yoktur
    telefon kafasına göre bazı modemlerde çalışmıyor kimisinde bi dünya ayar yapılıyo kimisinde stabil çalışmıyor
    bu kapsamda telefonu ayıplı mal yapar sonuçda benim işyerimde var bu modemden ve faydalanamıyorum.
    benim kafama takılan telefonun bazı modemlere bağlanamadığı bariz ortada ama bunu nasıl belgelicem yarın gittiğimde bunların hepsini sorucam
    hatta ahize problemi bile bence telefonu ayıplı mal kapsamına sokar sonuçda telefon sesi karşı tarafa sağlıklı gitmiyo ve buda bi engeldir
    Tüketici, satın aldığı bir mal veya hizmetten beklediği yararı göremiyorsa ya da o mal ve hizmette bir kusur varsa o mal ya da hizmet ayıplıdır anlamına gelir yarın görcez bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    AYIPLI MAL VE HİZMET İLE İLGİLİ TANIMLAR
    Bir malın satıcısı tarafından bildirilen veya o malın ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında, standardında, teknik düzenlemesinde yer alan özelliklere uygun olmaması “ Ayıplı Mal” olarak kabul edilir.
    Bir hizmetin sağlayıcısı tarafından bildirilen veya o hizmetin tanıtımında belirtilen ya da o hizmetin reklam ve ilanlarında, standardında, teknik düzenlenmesinde yer alan özelliklere uyulmaması ya da hizmetin sağlayıcısı tarafından verilen sözlerin yerine getirilmemesi “ Ayıplı Hizmet” demektir.
    Tüketici, satın aldığı bir mal veya hizmetten beklediği yararı göremiyorsa ya da o mal ve hizmette bir kusur varsa o mal ya da hizmet ayıplıdır.
    Malın değerini veya kullanımından umulan yararları azaltan her çeşit eksiklik o malın ayıplı olduğunu gösterir. Bir hizmetten beklenen yararları azaltan her çeşit eksiklik o hizmetin ayıplı olduğunu ortaya koyar.


    benimde ayıplı ürün hakkım burdan doğuyor sonuçda wifi varsa vardır yoksa yoktur
    telefon kafasına göre bazı modemlerde çalışmıyor kimisinde bi dünya ayar yapılıyo kimisinde stabil çalışmıyor
    bu kapsamda telefonu ayıplı mal yapar sonuçda benim işyerimde var bu modemden ve faydalanamıyorum.
    benim kafama takılan telefonun bazı modemlere bağlanamadığı bariz ortada ama bunu nasıl belgelicem yarın gittiğimde bunların hepsini sorucam
    hatta ahize problemi bile bence telefonu ayıplı mal kapsamına sokar sonuçda telefon sesi karşı tarafa sağlıklı gitmiyo ve buda bi engeldir
    Tüketici, satın aldığı bir mal veya hizmetten beklediği yararı göremiyorsa ya da o mal ve hizmette bir kusur varsa o mal ya da hizmet ayıplıdır anlamına gelir yarın görcez bakalım.



    bildiğim kadarıyla sanayi ve ticaret bakanlığından belgeleyebilirsiniz.




  • Çok verimli ve bilgilendirici başlık olmuş arkadaşlar. Teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için. Takipteyim.
  • ideos x5 marka cep telefonum yaklaşık 1,2 hafta kullanımdan sonra ölü pxel ortaya çıktı az bir süre sonra ışık sızması ve ses az gitme sorunu eklendi herkezde çalışan cm7 romu yükledim bir müddet sonra yaklaşık aldktan 2 ay sorna tel acayip kasmaya aptalca hatalar vermeye başladı ve kapatıp açmak istedim ama acayip bir ekran çıktı karşıma bataryayı çıkartıp taktım el açılmadı!servise gittim ama içimde korku vrdı rom yüklediğim belli olunca ücret isteyeceklerdi ben yinede bütün sorunları anlattım ama rom yükledim demedim çünkü zaten tel bştan kusurluydu! 1 hafta sonra sitesinden baktım garanti kapsamı diyordu :) sevindim 2 hafta sonra baktım ana kart değişecek yazısı hala duruyordu parça bekliyordu! mail attım parça bekliyor dediler.3.hafta aynı yazı tekrar mail cevap yok ard arda mailler attım cevap yok! 4.haftada durum değişmedi aradım beni pek kale almadılar çok sinirliydim aynı olay arkadaşımında başına gelmişti ve thh ya şikayet etmişti bende gidip şikayet ettim şu an yazışmalar sürüyor servisi aradım ve sordum :
    -36 gündür neden parça gelmedi?
    -üreticiden sipariş verdik gelmedi henüz!
    -iyi ama max 20 iş günü değilmi süre?
    -evet zaten bu yüzden bizde telefonu değiştireceğiz ancak yılbaşı tatilindeler ve yılbaşından sonra gelecek parça!
    -hmm yani ben yine baya bi bekleyecegim
    cevap yok kolay gelsin dedim yine cevap yok kapadım teli!
    bu kadr saçma bişey olamaz yalanın böylesi görülmedi adamlar dansöz gibi kıvırdı bende yedim sanki bekleyip paramı geri alıcam inşaallah!birdaha kvkyla işim olmaz tamirciye giderim parasıyla yaptırırım daha iyi!!!!!!!!!! sonucu buraya yazarım




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.