Şimdi Ara

'Cell-Shaded Prince of Persia Başarısız Değildi.'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Prince of Persia: The Forgotten Sands'in bölüm dizayn yönetmeni Michael McIntyre oyun ile ilgili görüşlerde bulundu.
     
    Yeni oyunun Sands of Time'a yakın olacağı için bazı kesimin bunu yadırgadığıyla ilgili düşüncelere anlam veremediğini söyleyen Michael McIntyre, yeni oyunun oynanış ve görüntülerine bakıldığında Forgotten Sands'in temele döndüğünü ancak, cell-shaded Prince'in tarihe karışmayacağını belirtti.

    McIntyre, "Geliştirici ekibin 2008 yapımı Pop'u devam ettirmemesi, bu oyunun başarısız olduğu anlamına gelmez" dedi.

    Forgotten Sands'in The Sands of Time ile Warrior Within arasındaki 7 senelik boşluğu dolduracağı açıklandı.
     
    Bugünkü Nintendo konferansında, Wii versiyonunda 1992 yılının klasik Prince of Persia oyununun da bulunacağı açıklanmıştı.

    Anladığımız kadarıyla, Cell-shaded Prince of Persia şimdilik askıya alındı. Bu devam oyununun gelmeyeceği anlamına gelmiyor, ancak esas Prince of Persia konusuna dönülüp buna sadık kalınması çoğu hayranını sevindirmiş olmalı...
     
     







  • Başarısız degilmiş bence rezil bi oyundu sırf ismi yüzünden yarısına kadar oynadım ona bile zor dayandım oyunun sadece ismi pop du başka hiçbirşeyi benzemiyodu oyunda
    ne adam gibi bir hikaye,ne combo,nede bulmaca vardı oyunda ölmek bile yoktu sadece hoplayıp zıplamaktan ve sanattan ibaret bi oyundu madem ressamlıga özeniyosunuz niye olmadınızda bizi sinir ediyosunuz kardeşim ya bi oyuna sadece sanat yapmakla o oyunu oynatamazsınız bi oyunu oyun yapan görüntüsü degil oyuncuya yaşattıgı eglencedir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.