Devlet Hastanesi Diyetisyen Bölümüne gidenler Var mı?
23 Cevap83541 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


275 Mesaj
23 Şubat 2010; 23:01:48 

Arkadaşlar ben gittim,bugün kiloma baktı hormonlara baktı,2000 kalorilik günde 6 öğün bir diyet yazdı.3 ay da 85e inicen dedi şuan 99 um,3100 müş aslında almam gerekn kalori,böyle şeyler işte,işe yarıycak mı görcez 1 ay sonra
Gidenler var mı sonuç alanlar alamayanlar varsa paylaşalım neler yaptınız bu süre zarfında


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


1170 Mesaj
24 Şubat 2010; 0:12:51 

devlet hastanelerindeki diyetisyenler genelde ilgilenmez pek hastalarla,

siz fayda alabililirseniz ne mutlu


275 Mesaj
24 Şubat 2010; 1:12:51 

valla bu gayet ilgilendi eğer kapıda gördüğü anda al liste deseydi almadan çıkardım ama bu gittiğim bayandı genç bir bayan baya ilgilendi yani,


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


3556 Mesaj
24 Şubat 2010; 1:41:58 

Yeşil elmadan vazgeçtin sanırım. :) uyguladığın sürece hepsinin faydası olur arkadaşım.


_____________________________

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarını belirler.


275 Mesaj
24 Şubat 2010; 9:19:17 

yeşil elmadan vazgeçmedim,ara öğünlerde yeşilmaya devam


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


 
103 Mesaj
25 Şubat 2010; 14:42:32 

hocam bir sorum olucaktı.Gittiğiniz hastahanenin ismi nedir acaba ?


_____________________________



275 Mesaj
25 Şubat 2010; 20:26:16 

izmit seka ssk hastanesi


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


275 Mesaj
1 Mart 2010; 2:35:09 

önce dahiliyeye gidiyorsunuz ama diyetisyenin hasta kabül gününe göre gidin ben 2 gün bekledim onun için ,dahiliye senin hormon testini yapıyor,sana bi kağıt imzalayıp diyetisyene çık diyor bu kadar diyetisyen için numara almıyosun,ama o günkü aldığın numara elinde olması gerekiyo istiyo çünkü.


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


 
103 Mesaj
1 Mart 2010; 22:16:01 

hocam merhabalar.Her hastahanede mi böyle ? İstanbuldaki hastahanelere baktımda Diyet ile ilgili bölüm yok.Önce dahiliye ye mi gidicez ?


_____________________________



275 Mesaj
1 Mart 2010; 22:58:36 

merhaba,önce dahiliye diyetisyene direk numara alamazsın önce Dahiliye ye giriceksin sonra oseni diyetisyene yollıycak zaten diyetisyen için geldim dersen o yapar herşeyi,her hastanede böyle kanun var çünkü diyetisyen özel numara verilmiyor verilirse orası hastanenin olmaktan çıkar anlatabiliyormuyum?


_____________________________

--->>>RuLeT^#<<<---
YaMaHa R6,SuZuKi Gsxr 600


 
2 Mesaj
2 Mart 2010; 16:13:53 

Kesinlikle işe yarıyor ben de şu an devam ediyorum diyete, devlet hastenelerinde hasta yoğunluğu nedeniyle diyetisyenle randevular aylık filan oluyor, ben 10 günde bir görüşüyorum diyetisyenimle, özele gidiyorum ama çok da pahalı değil ama mutlaka yürüyüş de yapmak ve asla verdiğinden eksik yememek gerekiyor kolaylıklar dilerim


_____________________________



1169 Mesaj
4 Ağustos 2011; 12:43:57 


quote:

Orijinalden alıntı: RuLeT^#

Arkadaşlar ben gittim,bugün kiloma baktı hormonlara baktı,2000 kalorilik günde 6 öğün bir diyet yazdı.3 ay da 85e inicen dedi şuan 99 um,3100 müş aslında almam gerekn kalori,böyle şeyler işte,işe yarıycak mı görcez 1 ay sonra
Gidenler var mı sonuç alanlar alamayanlar varsa paylaşalım neler yaptınız bu süre zarfında


arkadaşım bu izmir seka ssk nerde yav :S yeşilyurttakimi oluyor ?


_____________________________

Izmir University Of Economics - Logistic Management


 
233 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:27:27 

Ben gittim 2009 haziranında, 4 ay diyet uyguladım 103 kilodan 85 kiloya indim, daha devam edecekti ama yeterli gördüğümden ben istemedim, 2 yıldır aynı kiloyu koruyorum.


_____________________________



389 Mesaj
4 Ağustos 2011; 18:59:48 

Bir çoğu yaşın ne Boyun Kilon nedir diyor 2-3 tane hazır kağıdı alıyor al sana liste diyip gönderiyor.Hepsi böyle diyemem ama çoğu böyle yapıyorlar


_____________________________


COMINGSOON


1169 Mesaj
4 Ağustos 2011; 22:42:48 

evet bende öyle çok duydum hazır diyet listelerini veiryorlarmış.acaba özel hastanelerde ne kadarki bu diyetisyenlerle randevu ?


_____________________________

Izmir University Of Economics - Logistic Management


 
233 Mesaj
5 Ağustos 2011; 9:44:30 

Özel hastanede de hazır diyet listesi veriyorlar arkadaşlar( bir tek ben devlete gittim, diğer arkadaşlarım hep özele gitti), bu mevzu standart bir olay zaten. Farklı bir durumunuz yoksa(Şeker vs...) size verilen liste ile bana verilen yada bir başkasına verilen liste aynı olacaktır, ha kimisi puan usulü yaptırır, kimisi gram usulü yaptırır ama yiyecekleriniz standarttır. Liste dediğinizde zaten belli besin gruplarından belli şeyleri yemektir, yani şu gün köfte ye bugün biftek ye şeklinde bir liste vermezler genelde, günlük şu kadar et, bu kadar süt tüketeceksin derler, belirtilen miktarda sütü tüketmek için ister yoğurt yersin ister ayran içersin orası sana kalmış.

Siz nasıl bir şey olmasını bekliyorsunuz ki verilen listenin, hiç ekmek yemeden yiyebildiğini ye gibi abuk listelerde var internette, sakın böyle şeylere yönelmeyin. Diyetisyenin size verdiği liste aslında düzgün beslenmenizi sağlayan listedir, her türlü gıda maddesinden ihtiyacınız olan kadarını almayı öğrenirsiz, vücudunuzun yakabildiğinden az yersenizde kilo verirsiniz(ama ihtiyac duyulan her besinden alarak) olay bu kadar basit.


_____________________________



1169 Mesaj
6 Ağustos 2011; 13:32:18 


quote:

Orijinalden alıntı: erethan

Özel hastanede de hazır diyet listesi veriyorlar arkadaşlar( bir tek ben devlete gittim, diğer arkadaşlarım hep özele gitti), bu mevzu standart bir olay zaten. Farklı bir durumunuz yoksa(Şeker vs...) size verilen liste ile bana verilen yada bir başkasına verilen liste aynı olacaktır, ha kimisi puan usulü yaptırır, kimisi gram usulü yaptırır ama yiyecekleriniz standarttır. Liste dediğinizde zaten belli besin gruplarından belli şeyleri yemektir, yani şu gün köfte ye bugün biftek ye şeklinde bir liste vermezler genelde, günlük şu kadar et, bu kadar süt tüketeceksin derler, belirtilen miktarda sütü tüketmek için ister yoğurt yersin ister ayran içersin orası sana kalmış.

Siz nasıl bir şey olmasını bekliyorsunuz ki verilen listenin, hiç ekmek yemeden yiyebildiğini ye gibi abuk listelerde var internette, sakın böyle şeylere yönelmeyin. Diyetisyenin size verdiği liste aslında düzgün beslenmenizi sağlayan listedir, her türlü gıda maddesinden ihtiyacınız olan kadarını almayı öğrenirsiz, vücudunuzun yakabildiğinden az yersenizde kilo verirsiniz(ama ihtiyac duyulan her besinden alarak) olay bu kadar basit.


burdaki arkadaşların ve benim bahsetmek istediğim devlet hastanesindeki diyetisyenler herhangi bi inceleme yapmadan(kilo ölçümü,kütle beden indeksi vsvs) direk listeyi verip kışkışlaması.


_____________________________

Izmir University Of Economics - Logistic Management


909 Mesaj
7 Ağustos 2011; 1:34:26 

Devlet hastanelerindeki diyetisyenler ilgilenmez sana öneri yapıyım kızılay altıntepe tıp merkezine git oranın diyetizyenleri çok iyi ancak 50tl ücret ödüyorsun ama hakkını veriyolar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


902 Mesaj
7 Ağustos 2011; 1:51:45 

Bende gittim ilk ay 5.5 kilo verdim 123 kiloydum 117.5 a düştüm sonra gittim dedi güzel gidiyorsun böyle devam et ama edemedim nedeni ise okulların açılmasıydı. O liste hâla bende başlıyorum artık ona hergün ona göre yemek yiyeceğim. Çok güzel ilgilenmişti benim doktorumda bi bayandı bakalım nasıl olacak kader kısmet :)


_____________________________



 
233 Mesaj
7 Ağustos 2011; 20:55:41 

@drakin, bendeki durum bu değildi, bahsettiğin ölçümlerin hepside yapıldı. Gittiğiniz hastane önemli tabi. Ben Hacettepeye gitmiştim, diğer hastanelerde durum nasıldır ahkam kesemem(Hoş siz genellemişsiniz gayet güzel devlet hastaneleri diye).


_____________________________



1169 Mesaj
29 Ağustos 2011; 17:30:00 


quote:

Orijinalden alıntı: erethan

@drakin, bendeki durum bu değildi, bahsettiğin ölçümlerin hepside yapıldı. Gittiğiniz hastane önemli tabi. Ben Hacettepeye gitmiştim, diğer hastanelerde durum nasıldır ahkam kesemem(Hoş siz genellemişsiniz gayet güzel devlet hastaneleri diye).


duyumlar sonucu böyle bir genelleme yaptım yoksa devlet hastanelerine karşı bi garezim yok..


_____________________________

Izmir University Of Economics - Logistic Management


945 Mesaj
19 Eylül 2011; 22:51:06 

istanbulda önerebileceğiniz diyetisyen var mı acaba ?


_____________________________



353 Mesaj
16 Temmuz 2013; 13:13:00 

Bende bugun gideceğim. Dahiliye diyetisyene yolluyormuş sanırım.. Önce dahiliyeye gidiyoruz ordan eğer doktor gitmeni ön görürse yolluyormuş

Bu arada Hortingen...


_____________________________

Herbalife Bağımsız Distribütörü


149 Mesaj
12 Ağustos 2013; 1:41:04 

Peki o listeyi bizimle paylaşabilir misiniz?


_____________________________

Kampanya | Origin'e Türkçe dil desteği gelsin!
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » Devlet Hastanesi Diyetisyen Bölümüne gidenler Var mı?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.156