Şimdi Ara

Toshiba Satellite A100 Kullanıcıları (Mahkeme Konusu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toshiba Satellite A100-003 kullanıcısıyım ve bu notebookun teknik özelliklerine bakıldığında max. 4GB ram desteklediği yazıyor. Ben de 2,5 yılın sonunda notebookun ramini 4GB'a yükselttim. İşletim sistemi olarak 64-bit Windows 7 Ultimate RTM kurdum ve sistem üzerinde takılı olan ram Windows üzerinde 4GB olarak gözükmesine rağmen kullanılabilir miktar: 3GB ibaresi yer alıyor, BIOS'tan bakıldığında da 3GB gösteriyor. (BIOS'ta ram ile ilgili bir ayar yok) CPU-Z'de ise 2x2GB olarak düzgünce gözükmekte. Sorunun ramlerde olabileceğini düşünerek her iki rami de de tek tek farklı slotlara takarak çalıştırmayı denedim ama bir sorun yoktu. Ekran kartı da paylaşımsız Go 7600 olduğundan ramden yeme durumu söz konusu değil. Bu sorunu Kadıköy'deki Toshiba yetkili servisine bildirdiğimde sorunu not aldıklarını ve yurtdışına mail atacaklarını söylediler, aradan haftalar geçti ancak hala bir cevap gelmemiş. İşin aslı şu: teknik özelliklerinde desteklediği yazıyor olmasına rağmen bilgisayarın anakartı 4GB ram desteklemiyor, bu da müşteriyi kandırmaya giriyor. Aynı durum A100-599 kullanıcılarında da var ve büyük ihtimalle aynı ekran kartına sahip diğer A100'lerde de durum bundan farklı değildir. Şimdi benim düşüncem şu: Aynı sorunu yaşayan tüm A100 kullanıcıları birleşerek tüketici hakları mahkemesine başvuralım, böylece hem sesimizi duyurmuş oluruz hem de çözüme daha rahat ulaşırız. Bu konuda destek olacak arkadaşları bekliyorum. Eğer çevrenizde A100 kullanan tanıdıklarınız varsa ve onları da bu konuya yönlendirirseniz daha çok kişi oluruz, böylece sesimizi daha rahat duyurabiliriz.

    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?service=EU&BV_UseBVCookie=yes&PRODUCT_ID=124678

    http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=924799

     Toshiba Satellite A100 Kullanıcıları (Mahkeme Konusu)







  • Tüketici hakem heyetine gidilebilir; eğer emsal bir karar çıkarsa diğer a100 kullanıcıları için de kolaylık olacaktır. Yahut toplu başvuru yapılabilir. İstanbul içindeyseniz konuyla ilgilenebiliriz. Kaymakamlıklarda hakem heyeti bulunuyor, form doldurup cihazı teslim ettikten sonra sonucu bekliyorsunuz. Ancak inceleme süresi 2-3 ayı bulabiliyor. Sorunun daha önce Toshiba teknik servisleri tarafından giderilemediği tespit edilmişse bedel iadesi istenebilir. Yalnız ikame bilgisayar falan vermediklerinden kullanıcılar için karar süreci sorun olacaktır.
    Bir diğer husus Toshibaları bildiğim kadarıyla TNB bilgisayar distribütörlüğünde, ancak hakem heyeti cihazı hangi mağazadan aldıysanız hem o mağazaya hem de TNB'ye ihtar yollayacaktır(eğer lehimize karar çıkarsa). Bu süreç de baya bir sorunlu olabiliyor. Ablamın Teknosa'dan alınmış telefonundaki daha ikinci günden çıkan arıza nedeniyle 6 ayı geçkindir uğraşmaktayız, elimizde telefon falan da yok. Bilgisayarını zaten değiştirmeye karar vermiş kullanıcılar bir yandan bu olayla ilgilenirse daha mantıklı olur kanısındayım.




  • Yasal yollardan devam edin lütfen...

    Forum anlaşması 16.madde.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.