Şimdi Ara

Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
1
Favori
12.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • ARŞİV İLK MESAJ


    Yapımcı : Arkane Studios
    Dağıtıcı : JoWood Productions , Dreamcatcher Interactive
    Çıkış Tarihi : 28 Haziran 2002
    Tür : Action, RPG

    2002 yılında çıkan eski bir oyun belki bilmezsiniz . Oyunda büyü yapmak çok zevkli.
    Grafiklere bakarak aldanmayın şiddetle tavsiye ederim..
    not : oyun yer altında geçiyor.


    Forumdan "harold" arkadaşımızın yaptığı türkçe yama;
    https://oyunceviri.net/forum/threads/5452-Arx-Fatalis-100-Turkce-Yama



    Resimler:
    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]
    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]
    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]
    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Güzel oyundur. Ama Oblivion'dan farklı bir oyundur. Oblivion gibi serbest bir dünya sunmuyor. Onun yerine yedi katlı bir yeraltı dünyasında geçiyor. Güneş yok olunca, ırklar yeraltında dünya kurmuş falan. Her kat ayrı yaratıkların elinde falan. Koyduğun ekran görüntüsü de oyunun Xbox 1 versiyonundan alınmış, yüksek çözünürlüklü PC görüntüsü koysaydın keşke. Kimse yukarıdaki grafiğe bakıp deneyeyim demez açıkcası.

    Merak edenler, 6 dolara gog.com'da orjinali satılıyor. Tavsiye ederim. Günümüzün geniş ekran monitörlerine de tam destek veriyor bu sürüm. Full HD bile oynarsınız.
  • bi aralar hatim ettiğim oyundu
  • çok az oynayan varmış demek ki..
  • Kıymetini bilen pek çıkmaz bu oyunun. Sana güzel bir haber vereyim. Geçtiğimiz aylarda Arkane Studios Zenimax-Bethesda bünyesine katıldı. Yeni bir oyun üzerinde çalışıyorlarmış ve bunun da Arx Fatalis 2 olma ihtimali varmış diye duydum. Bethesda saflarına ID ve Arkane Studios'u kattıktan, yeni Fallout oyununu da Obsidian'a yaptırdıktan sonra gözümdeki mertebesini oldukça arttırdı.
  • hepinize acayip bir güzellik yapıyorum ve:

    arx fatalis ile ilgili herşey burada
    nerede ne var herşey bu rehberde
    ama ingilizce:

    önizlemek için:

    http://www.mediafire.com/view/?ewsj75gk8c8kput

    indirmek için

    http://www.mediafire.com/?ewsj75gk8c8kput

    tüm haritalar burada:

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    Arx Fatalis (2002) [ANA KONU]

    arx fatalis map maps harita haritalar






    google çeviri:

    Walkthrough

    Bölüm 1

    Kademe 2 - Goblin Cezaevi

    Siz, kim yok, hafıza ve neden tutuklandı goblinler tarafından hapsedilen bir hücre (1) uyandığınızda. Ve aslında diğer kapısı taş kaldırmak ve bir kenara çelikler bar viraj, böylece bırakabilirsiniz Kultar, sizin (3) yanındaki hücrede esir, cep bırakmak için bir yol olması gerektiğini, söyler cep. (1a) yan odada ilk silah olarak yerden bir kemik kullanımı ve cin mücadele görevlisi.

    Eğer onu mağlup var sonra, onu kurtarmak için Kultar Kullanıcı hücre kolu çekin, böylece size, açılan kapı yok ve bu bilinmeyen karanlığa (2) içine aşağı atlamak, o size, açılan kapı sayesinde kaçmak ve o da sizi takip yaralandı. Için söyler .

    Level 3 - Spider Mağaralar

    Bu alanda (1) içine düşmeye ve bazı yararlı öğeleri bulmak değil, aynı zamanda burada bazı sıçan, örümcekler ve goblinler mücadele etmek zorundayız. Kırık bir asansör (12) ile bir oda, bir baskı plakası tüm tuğlaları kaldırmak ve gizli bir oda açmak için (11), diğer tarafta bir tane koyun gerekir; burada (tedarik oda için anahtar bulacaksınız 17 ) ve bir ip yukarı kaldırın hangi asansör tamir.

    Daha sonra bir goblin görevlisi (49) mücadele etmek; Kultar burada da almayı başardı ve koruma (Goblin karşı daha fazla zarar verebilir bu yüzden ona bir silah verebilir) mücadele yardımcı, onu mağlup ettikten sonra, tedarik oda baskını ve kolunu tamir ve düzeyine çıkmak için kapı açmak için ölü goblin ahşap parça alır.

    Kademe 2 - Goblin Cezaevi

    Tekrar goblin hapis girin (8) ve bu alanı keşfetmek ve (yine kirli tabak bulursanız, onlar söyleyerek, bir daha hırsız oyun, kulak misafiri 14 oda iki korumaları 'tartışma tercih ederseniz goblinler savaşmak zorunda diğer gobling efendisi öldürmek; sonra gizlice kirli tabak ve 5 ila 14 masanın üzerine koydu, böylece) iki goblin lordları arasında bir mücadele başlar.

    Hücrelerin (6) adında bir goblin Polsius hapse. Onu serbest zaman, o hiç ona ihtiyacım var, karşılığında size yardımcı vaat ediyor, o da lokali için yürür.

    Guard Post Müdürü Ofis (13), imzasız bir cin yetkilendirme, Büyük Mağara goblin krallığı terk etmek bir anahtar (14, 15) ve Armoury (11) için bir anahtar ile gizli bir bölme bulacaksınız.

    Oda 12 goblinler geçmek için imzalanmış bir cin yetkilendirme ve bir mücevher satıcısı lisans gerekir. Alternatif olarak burada 300 altın parçaları ile korumaları rüşvet, ama para maceralarını şu anda hala kısa.

    O, diğer troller gibi goblinler için çalışmak istemiyor, çünkü büyük bir mağara (16), bir doğum günü hediyesi istiyor ve aynı zamanda troller sol söyler Greu adında bir troll karşılamak.

    Burada yapılacak başka bir şey olmadığı için, en kuzey çıkış (oda 13 yakın) ile cezaevi bırakın. V

    Kademe 1 - İnsan Outpost

    İnsan Outpost olan büyük bir mağara girmeden önce küçük bir geçit (42) geliyor. Daha yakın geldiğinde, saldırıya uğramış gerçekleştirmek; bu söylemem gerekiyor, sadece birkaç aralarında bir oda üst katta (49) yaralı yatıyor ve bu İnsan Outpost Ylsides tarafından saldırıya uğramıştır söyler Ortiern atlattı ve bu kral haber. Aynı zamanda insan şehre geçiş için düşük alanlar üzerinden başka bir yol bulmak gerekir çökmüş olduğunu söyler; goblinler 'alana geçmesine edebilmek için, o bir mücevher satıcısı lisans sağlar.

    Ama hala o cin yetkisi altında bir imza; lokali 'Sarı Lale' (41) cin arkadaşı Polsius, sahte bir imza goblin yetki altında bulabilirsiniz. Tavernada katta, Rinco Kullanıcı kumar ve oyunda daha sonra rol oynayacaktır Enoill, tek gözlü bir adam da dahil olmak üzere diğer misafirler, konuşun. Onun arkasındaki duvarda, harfler, Oliver hazine avı ile ilgili duvar ve avı başlatmak için göğsüne bir zümrüt koymak gerekir oyulmuş bulabilirsiniz.

    Lokali Aşağıda bir kapı, girmek için bir parola gerektirir, ama bunu bilmiyorum çünkü, tekrar bu bölgeyi terk etmeye karar. Goblin Cezaevi'ne geri girmeden önce nöbetçi mücevher satıcı lisansı göstermektedir.

    Kademe 2 - Goblin Cezaevi

    Imzalı yetki ve mücevher satıcısı lisans göstermek ve Seviye 3 önceden goblinler (12), şimdi girmek için izin olacaktır:

    Level 3 - Troll Maden ve Goblin City

    (32 & 33) burada örümcek mağaralar baskında, ancak henüz goblin şehir (30) veya (36) troll mayın girmek için izin verilmez. Bu nedenle tek seçenek, 35 çıkış Seviye 2 için geri bırakmaktır.

    Kademe 2 - Kristal Mağaralar

    Tekrar 1 Seviye mağaralarda çıkabilirsiniz önce daha sıçan ve örümceklere karşı karşıya nerede, Crytal Mağaraları geliyor.

    Kademe 1 - Arx İnsan Kenti

    Son olarak, Arx (1) insan şehirde geldiler. Gardiyanlar, muhafız odası (3) ve Carlo, kale (24) Kral Lunshire gönderir konuşmak öneririz.

    Böylece kralın ve ileri karakol ve çöken geçit (53) saldırı ona. Kral Lunshire hemen yeni bir arayış atar ve onu Lunshire bir mektup vermek ve geçit serbest bırakmak için onu sormak için POG Troll King gönderir.

    Bunu yapmadan önce, genel mal ve sihirli kaydırıldığını veya runes (5), silah ve zırh (9) ve taşlar ve mücevherat (4) ticaret yapabilirsiniz, kenti keşfetmek. Daha sonra troll kampına Kristal Mağaralar bırakın.

    Level 3 - Troll Maden ve Goblin City

    Troll kralın notu, o troll kampı girmenizi sağlar. Şaşırtıcı bir şekilde, grev troller ve goblinler başka taşlar teslim olmadığını söyler gibi burada da bir cin (36), bulabilirsiniz.

    Madenlerin aranması ve duvardan taşlar ya da altın almak için ya da zindanlarda çevresinde dengesiz duvarları parçalamak için kullanabileceğiniz mayınlar, kazmalarla bulabilirsiniz.

    Sonra Kral Lunshire Kral POG (37) Troll ve onun yardım istemek için mektup üzerinde el. Pog size yardım etmek için kabul eder ama ilk önce onu bir iyilik yapmak gerekiyor: trollerin idol greve neden olan, çalıntı olmuştur. Senin görevin idol bulmak ve geri dönmek için.

    Alternatif olarak, Kral POG troll hapis anahtarı (44) çalabilir ya da hatta tüm troller öldürmek ve anahtar. Tuşu ile, sonra, sizin için bir ödül olarak geçit özgür irade hapse troll, ücretsiz yapabilirsiniz.

    Mayınlar derin Greu bir doğum günü hediyesi olarak üst dünyadan resimler bir kitap isteyebilirsiniz söyler Greu arkadaşı Burwaka (46), karşılamak.

    Troll kampı terk etmeden önce, cin (36) konuşmak ve eksik idolü ona; o, ileri tetkikler için goblin şehir içine gitmek için izin kabul eder.

    Goblin şehir, rahatsız edilmek istemiyor Goblin Kral Alotar, taht odası dahil olmak üzere, sadece birkaç yerlere gidebilirsiniz. Aşçı onu kek çok hizmet olduğunu fark ediyorum. Bekçi aynı zamanda tabii ki, hazine odası (22) izin olmaz. Ama kralın özel oda (21) incelemek ve midesinde 5-5-9-9 numaraları ile bir not almak ve aşağıda yatak edemez, çünkü o herhangi bir şarap içmek gerektiğini söyleyerek, bir not bulabilirsiniz .

    Yani bu yeni bilgileri kullanmaya karar verir; mutfak (25) ve kek hamuru biraz şarap dökün, aşçı gerçekten güzel bir pasta yapar ve krala teslim eder. Kısa bir süre sonra onu taht odasında 'özel yardım' için yaptığı özel bir odada çalışan görebilirsiniz. Burada nihayet idol serbestçe goblin şehrin etrafına bakmak için izin veren (! Ilk hazine odası korumak için konuştum) onunla konuşun ve onu ikna edebilirsiniz.

    Kral, taht odası, güvenli bir şekilde açmak için not (5-5-9-9) numaraları ve gizli bir bölmesi, bir göğüs söyleyerek bir not tutan açılır taşlar teslim etmezse yarın gemdealers kardeşliği (burada kolu hazine odası ve Fridd rune (55) (53) gizli bir geçit açar) tarafından imzalanmış, ölü olacağım.

    Bunu bilmek, onun yerine Alotar kral olmak istiyor, gizli tutmaz ATOK (26) karşılamaktadır. Odasında, bir yastık altında bir anahtar bulabilirsiniz.

    Şimdi daha önce erişilemez Güvenlik ve girişin temini oda sağa (27 & 28) yürüyüş ve bazı güzel zırh ve göğüs (ATOK anahtar tarafından açılmış olan) eksik troll idol bulmak.

    Oda ayrıldıktan sonra, onunla mücadele ve ona sahip tuşu ile yenilgisinden kilidini sonra kapı - Alotar, kurtulmak için onun planları bertaraf çünkü ATOK, gelir ve size saldırır. ATOK idol çaldı gem teslimatlar durdurmak ve Kral Alotar öldürdü, bu yüzden kralın kendisi olabilir: Şimdi bütün açık olur!

    Kral POG idol döndüğünüzde, troller kez geçit kurtararak ve grev sonunda başarı rapor Kral Lunshire için tekrar geri dönmek için karar.




    Bölüm 2

    Level 1 - Kale

    Ama bunu kutlamak için hiçbir zaman, çünkü Kral, onun simyager Felnor ve yılan kadın Chinkashh son meydana gelen depremler, tartışıyoruz. Aniden, Carlo koşarak geliyor ve astronom falan Orbiplanax öldürüldü söyler.

    Cinayete yardım ve araştırmak için bir kez daha kabul etmiş sayılırsınız. Kral kale özel bir odada (33) (anahtar) verir ve serbestçe kalede dolaşmak sağlar.

    Ayrıca, özellikle söyler Arx yarışları, hakkında bir kitap okumak için emin olun; o kara büyü falan Orbiplanax ritüel cinayet kullanılan keşfedilen ilk kütüphane (20) Chinkashh konuşmak ve öğrenmek ejderhalar hakkında, daha sonra araştırma laboratuvarında (19) gitmek ve Felnor, falan odası (27) ve ondan bir not anahtarı verir kralın simyager konuşmak. Ayrıca, burada iksir kendi yapmak için bazı runes ve bazı maddeler bulabilirsiniz.

    Felnor ayrıldığınızda, tekrar Chinkashh konuşmak ve o Greu için kitap 'Peyzaj' Dış Dünya verecektir!

    Sonra falan odasına girin ve güvenli bir duvara halı arkasında bulabilirsiniz. Not Felnor verdi, 2-4-8 kombinasyonu ve kasa içindeki pek çok şeyi siler falan günlüğü rakam.

    Belediye Erzog adlı bir bekçi falan öldürülmesi için tutuklandı ve Akbaa gizli kültünün baş rahibi olduğuna inanılmaktadır öğrenmek içerisinde bir kez toplantı odası (22) düzenlenen; ayrıca Akbaa Arx kaydetmek Noden tarafından gönderilen olduğunu öğrenirler. Bunu yapmak için, Akbaa tapınağı gizli giriş ve Akbaa Arx enkarne istediği, orada bir meteor yok.

    (15), cezaevinde Erzog ve kendisi Akbaa kült ihanet olduğunu öğrenmek için tartışma, o size lokali altında Akbaa tapınak için parolayı söyler: Faat KAA Pell!

    Krahoz - kale (13) salona girdiğinizde, Kral Lunshire kral ödemek mümkün değildir eski bir borç hakkında konuşurken iki yılan kadın görmek!

    Ne yazık ki, kral, şu anda bu konuda bize daha söylemek istemiyor.

    Sonra kale bırakın ve dışında sizi bekliyor Chinkashh bulmak o ışınlar etkinleştirmek için gizli bir büyü öğreten, böylece düzeyleri arasında daha kolay seyahat edebilirsiniz.

    Şehir teleport, Maria, dağıtıcı (5) kızı Shany eksik olduğunu bulmak - Tabii ki sen onu bulmak için söz veriyorum. Shany son,, Kuyumcu Tafiok dükkanı ve yakındaki evlerin önünde oynarken görüldü. Bu evlerin araştırılması, ancak bir (7bis) gitmesini söyledi. Diğer evi (7) açıktır ve içinde yılanın ayağı bir ritüel ile ilgili bir kitap bulmak Akbaar, daha fazla güç kazanmak için insan kurban ihtiyacı bu yana, zaman Shany için çalışıyor olabilir bu konuda ilk olarak investigte için karar verirler.

    Level 3 - Troll Maden ve Goblin City

    Köprü (34) şimdi de geçerli olduğunu ve seviye 4 için gidebilirsiniz. Her Teleport, konforlu bir şekilde seyahat için Chinkashh büyü ile aktif hale getirmeyi unutmayın!

    Kademe 4 - Büyük Yeraltı Deniz

    Bazen daha fazla sıçan, bazı goblinler ve hatta bir ratman karşılaşırsınız, şimdi bu seviyenin yılan sütunu aramak için devam ediyor.

    Kuvvet alanına (45), sol şimdi undispelled olması. 8 oda kapılarını Smash ve Lord repeaterin giriş frekansını ve tavuk takıntı bir günlük bulmak. Sol göğüs (hazine avı hakkında daha fazla bilgi için yan görevler) bakmak için yeni bir not bulmak için bir zümrüt ekleyin: İşte hazine avı başlatmak için yer de.

    Ve nihayet en güney-batı oda (10) bir yılan ayağı bulabilirsiniz. Sadece batı standı, aniden bazı Akbaa rahipler bakın. Sunak odası (7) gizlice onları izleyin. Mesafeden zaten yardım için ağlayan bir çocuk sesi. Sunak odasında rahipler Attack, ama hızlı olmak, başka Shany kurban olacak ve siz de bir iblis mücadele etmek zorundayız. Tüm rahipler öldürüldü ve Shany serbest ettikten sonra, onun anne onu geri yürüyün.

    Kademe 1 - Arx İnsan Kenti

    Maria tabii ki çok minnettar olduğunu ve artık ücretsiz bir öğe onun stok verecektir!

    Sonra kapı korunan şifre lokali, yürüyüş ve Erzog şifresi ile erişim kazanmak.

    Kademe 2 - Akbaa Tapınağı

    Akbaa tapınak şimdi. (36) hakkı için ilk oda, size, daha sonra önemli olacaktır bir ilk Akbaa Meteor bulabilirsiniz. Merkezi salonu (29), saldırı olacak birkaç Akbaa rahipler vardır. Onları mağlup ettikten sonra, 31 oda göğüs numaraları 1-1-3 ve bir anahtar ifşa ve diğer 'birinci, ikinci kapatır' diyerek ikisi, bir bir daha Akbaa Meteor, iki notlar bulacaksınız . 32 oda, Scroll 'Dispel Field' bulacaksınız.

    33 oda uyku bölümlerinde, başka bir rahip, bir golem kalp ve 'kalp güvenlik sistemi için önemli' diyerek bir not mücadele etmesi gerekecek.

    Meteor Odası yolu henüz yeterli (22), Iserbius Güvenlik Sistemi devreye yana, ama kör bir rahip (25) bir arkadaşı olduğunu düşünüyor ve bize Akbaa hakkında bazı sırlarını anlatıyor.

    Bir golem (34) yol açar, ve başka bir golem kalp, diğer bir crypt (35), bir dolap ve bir göğüs: dua odası (25) iki gizli geçitler de vardır. Eğer ikinci yolu açarsanız, bir lich görünür, oyunu bu sefer zorlu bir rakip, bu yüzden onu daha sonra almak isteyebilirsiniz. Göğsünden başka bir Akbaa Meteor.

    Sonra, büyü ya da 'Alan Dispel' dökme Kısıtlı bir alana (26a), araştırmak veya sadece bulundu gidin. Burada 3 golems, ama ortada bir kalbi var! Oda 26b üzerinde ağırlığı çok ihtiyacı olan bir baskı plakası vardır, bu yüzden onun üzerinde duruyor oda 26b, o yaptığı 'kalpsiz' golem golem kalplerin eklemek ve takip etmek ona baskı plakası. 26 oda kapısı açık olan ve ilk üç kolları çekin!

    Sonraki notları birini bulundu numaraları 1-1-3 girmek veya burada ikinci bir kolu çekerken başka bir golem mücadele etmek zorundayız oda 28,.

    Ve daha sonra not geçişi 27a 'birinci, ikinci kapatır' hatırlamamız gerekiyor. Sadece ilk kapağını kapatın, ikinci açabilir ve üçüncü kolu çekin - 27a çıkmak için 27 kapı için tekrar açmak için diğer kapalı olmak zorundadır.

    Şimdi Güvenlik Sistemi devre dışı bırakılır ve meteor odası (37) (22) bir köprü üzerinden yürüyüş yapabilirsiniz.

    Sadece girerken Akbaa bir kadın kurban hakkında Suiberis, kesme. O, sizi meşgul ve kaçar tutmak için bir iblis çağırır. Iblis ile mücadele oldukça zordur, ama sonunda ayrılmadan önce bize sayesinde hayvan ve ücretsiz bayan, öldürmek için yönetmek.

    Ve sonra göktaşı yok etmek istiyorum ... ama boşuna.

    Geri Felnor rapor önce, üst dünyadan resimler ile kitap Greu sunmak ve karşılığında bir troll arkadaş olarak tanımlamak bir troll muska, olsun.

    Level 1 - Kale

    Kaleye girerken (24), Carlo hakkında Ylsides, Outpost yapılan ikinci saldırı raporu: Bu sefer kurtulanlar ve Ylsides Akbaa ile açıkça ve insanların savaş ilan etti; şeyler yapmak daha da kötüsü, Akbaa yüksek rahip Iserbius Suiberis daha başka bir şey değildir. Meteor yok etmek için başarısız bir girişimi anlatmak Felnor meteor yok, sadece güçlü bir artefakt ile başka bir hatta gücünü çekmek ve Akbaa daha da güçlü hale getirir diyor. Bu eserin, iki parçadan Krahoz ve Zohark oluşur ve Edurneum Sisters insanlara verildi. Bu Krahoz Sisters iade edilecek, ancak İsyancılar yıl önce çalındığında, ve aynı zamanda Kral karısı öldü ve kızı kaçırıp var.

    Yani sonraki görev, isyancılar ve Krahoz bulmak için.

    (20), kütüphane Chinkashh Bu sözleşme ile ilgili daha fazla söyler ve bir süre tanrılarıdır Krahoz ve Zohark hakkında daha fazla bilgi ile bir kitap verir ...

    Kademe 4 - Büyük Yeraltı Deniz

    Yani burada keşfetmek ve en büyük yeraltı deniz (14) geçmesi devam ediyor. Uzak sitesinde, Akbaa tapınak kurtarılan kadın görüyoruz. Isyancılar ve Krahoz arama konusunda ona, onu takip etmenizi söyler. Birdenbire (19), isyancıların arkasında ve uyanık elendikçe. Bayan isyancıların lideri daha başka bir şey değildir ve onu geri Crypt Yaşlı Shield getirirsen o Krahoz vermeyi kabul eder.

    Biraz daha kamp keşfetmek, ancak kısıtlı bir alanı (24) (bir hırsız oynadığınız takdirde bu alanda gizlice ve Krahoz çalmak için deneyebilirsiniz, ama bu çok zor bir görev) girmek için izin verilmez.

    Isyancı lider, herhangi bir zamanda kampına girmek ve çıkmak için kilit bir geçiş verdi. Crypt gitmeden önce, bazı yararlı öğeleri ve runes için bu seviye ve bir sonraki keşfetmek için devam etmektedir.

    Seviye 5 - Toprak Goblinler, Su Goblinler ve Twin Traders

    Troller Greu Kullanıcı muska ve böylece goblinler, şimdi artık bir sorun olmamalı aksine, saldırı değil.

    28 oda, hatta birkaç goblinler savaşan bir troll yardımcı olabilir.

    Gerçekten yararlı bazı öğeleri ve runes var, ama burada da onlara çok fazla para harcamadan önce, sonraki iki paragraphes okumak tüccarlar (24), vardır ...

    Ayrıca iki goblin burada klanlar, su goblinler (32) ve yerin goblinler (31) bulabilirsiniz. Her ikisi de diğer öldürmek istiyorum ve size ödül olarak değerli hazineleri söz veriyorum.

    Ilk su goblinler öldürmek, toprak goblinler seviyesi 7, hazine gömülü bir nokta işaretleyin. Toprak goblinler öldürmek, su goblinler ödül, sadece bir altın muska.

    Bu bile aslında her iki klan öldürmek için akıllıca bir seçim olarak ortaya çıkıyor çünkü o zaman bu düzeyde bir sonraki girişinde üzerine, diğer goblinler ikiz tüccarlar saldırdı ve bu goblinler öldürmek, bütün tüccarlar mal (34) serbestçe erişebilirsiniz .

    Bu öğeleri ve runes ile crypt almak için artık oldukça güçlü olmalıdır.

    Aksi takdirde, aynı zamanda ilk Edurneum Sisters Zohark alabilirsiniz.

    Kademe 1 - Arx İnsan Kenti

    Carlo şimdi konuşmak, o Crypt (36) için anahtar verir. Crypt girerken, bazı iyileşme ve mana iksirleri ile birlikte sırt çantası bazı ahşap kazıklar iyi bir fikirdir.

    Kademe 4 - Crypt Seviye 1

    Crypt ilk seviye seviye 4 bulunur; burada mezarlar baskın kazma kullanabilirsiniz. Falan Orbiplanax mezar (34), kale odasında göğsüne anahtarını bulmak.

    34 oda, kolu, gizli bir oda, 43 oda sonra kat yükseltir kolu açılır. 43 kolu, bir tahta parçası ile tamir edilecek. Yani tavuk şeklinde Lord repeaterin giriş frekansını (ortaya dökme onun gerçek formunda görebilirsiniz) daha başka bir şey değildir (31), bir tavuk bulacaksınız.

    Açık mezarları ile diğer mezarların içinde (35 ve 37) diğer güzellikler arasında garip oyulmuş sembolleri ile taş bulacaksınız ve Achanta of the Vampire mezarını bulmak. Bu, iyi bir kılıç ve içinde kurban uygulamaya tutan ve büyük bir salon (35) girdiğinizde, bazı kan dökmek, ya da bunu yapmak için kendinizi kurban uygulamaya, bir kase tutarak Achanta bir heykeli var.

    Ve böylece çevredeki mezarları kapılarını açtı; 39 mezar, bir anahtar var komutanın mezarı (42), mezara iyi bir zırh var. 40 & 41 mezarları düşük crypt düzeylerinde önemli hale gelecektir ahşap kazıklar, bulun!

    Artık sadece 39 mezar bulundu tuşu ile kahramanların mezar kilidini (32), kuzey-doğu köşesinde şövalye heykeli kılıç, bir sonraki seviyeye kapıyı açmak için devreye alınabilir.

    Seviye 5 - Crypt Düzey 2

    Burada düşmüş sonra onların kalp ile bir hissesini bir çok undead karşılaşacak, aksi takdirde diriltmek. Ölçmek için, yine artacak, vücutlarında arama deneyebilirsiniz; if you can, onlar değilse, onları bir kazık, öldük.

    Veya sadece onlara yürüme: Burada, onlara bir şeyler koyarak (! Ideal olarak tek başınıza değil) tarafından tetiklenebilir çeşitli kolları ve tuzaklar da var. Noktası 36, diğerleri, '1 -3-1 anahtarı 've onun günlüğü söyleyen bir not arasında, holding, Azrail Darkthorne, bir zombi avcısı cesedini bulmak. Mezar 9 kapı kilidini açmak için (ilk sol = 1, sonra doğru = 3, sonra tekrar sol = 1) mezarı 8 kolları çekmek için bunu kullanın. Ayrıca mezar 6 zindan gizli çıkış kilidini açmak için emin olun.

    Örneğin mezar 11 tuğla, 13 oda etrafında üç basınç plakaları bir şey yerleştirmek için gereken bir sonraki seviyeye ulaşmak için.

    Seviye 6 - Crypt Seviye 3

    Mezar 1 (henüz) bir şey var, bu yüzden büyük bir salon (2), duvardan bir mumya atlar girebilir ve zorlu bir mücadele verir. Güzellikler bu salonda mezarlar tutun, ama aynı zamanda mumyalar ucunda mezar (öğeleri bir açıklama için haritaya bakınız) sadece 12 oda bir kolu tarafından açılabilir.

    Oda 10 katta oyulmuş semboller dikkat etmelisiniz üst odalar aracılığı ile yolunuzu olun; crypt bulduk oyulmuş işaretler ile bu 6 taşları olarak aynıdır; burada, Gladivir ses duymak hayalet Yaşlı Shield koruma. Kalkan layık kanıtlamak için, size, onun bir bilmece çözmek için var:

    Birinci bilmece: tanrıların onurlandırmak için 10 oda, 6 dönüm plakaları ayarlayın. 3 oda ile 8 kat sembolleri hatırlamak gerekir, bu, sembol, dış çemberi açılış visisble semboller, ayarlamak için tam sırası.

    İkinci bilmece, şimdi iç sembollere karşılık gelen dış yuvarlak sütunlar, 6 Semboller koymaktır.

    Eğer bu doğru yapılır, mezar 11 ve 12 açılır, Yaşlı Shield bulmak için kapı. Aynı zamanda gizli geçit ile rune olsun emin olun.

    Artık terk etmek istediğinizde, en büyük salon çıkışında bir lich tarafından saldırıya, onunla mücadele onun Mortis rune ve gizli bir oda (13), artık daha fazla güzellikler için açtı mezar 1 incelemek.

    Mezarın geri kalanını keşfetmek önce, Rebel Lideri kalkan getirmek için karar verir.

    Kademe 4 - Rebel Camp

    Rebel Lideri çok mutlu olduğunu ve size Krahoz almasına izin veriyor. Aynı zamanda bu, onun büyük babası Kral Poxsellis kalkan olduğunu söyler; bu yüzden, Kral Lunshire kızı ve onun adını Aliye. Biz isyancılar, onu öldürdü annenin vücudunun yanında Aliye bulundu, annesi öldü değil, ama onu kurtardı, öğrenir.

    Şimdi 29 oda Krahoz almanıza izin verilmektedir. Ayrıca, oda 26 üst kısımlarında büyülü plaka leggins almak için telekinezi kullanın.




    Bölüm 3

    Şimdi Edurneum Sisters Zohark iddia var.

    Seviye 6 - Edurneum Outpost Sisters

    Koruma (34) Sisters 'Outpost girin ve Anne Zalnashh, yılan kadın lideri yürüyerek izin isteyin. Seni Zohark verecektir, ama sadece o Akbaa bütün aldatmacalarına karşı tasarruf olacak, ilk Illusions Tapınağı geçmek var. O Illusions Tapınağı (15) girmek için kullanabileceğiniz bir parlayan bir nesne, verir. Girmeden önce, ya bir 'Reveal' ile ilerleyin veya büyü emin olun.

    27 oda, kılıç ve asa karşılamak yılan vurmak için olduğunu öğrenmek. 17 oda dışarıdan size altın bir yılan tutarak, şimdi açık olan 27 bu spot ve göğüs bir ok çekebilirsiniz.

    17 oda çıkış açmak için, çıkış açılan bir kolu görmek için kollarını ortaya döküm gerekir.

    Sonra, 19 oda bilmece çözmek zorunda. Sonra dünyanın her kolu için aşağı ve yukarı çalışan ve biraz onları belirlemek ve bir sonraki çekmek için hangi kolunu görmek için dünyanın her odada farklı bir nesne yerleştirin. Yapılan sonra, (sahte) bir altın yılan oda arka görünecektir ve 20 kapısı açıktır.

    O zaman sadece 23 duvar üzerinden yürüyüş yapabilirsiniz - 22 hayalet adam mücadele ve aynanın diğer tarafındaki kolu çekin.

    Teleport geçmek için, gizli geçit üzerinden yürüyüş ve önlemek için bu koridorda sol duvarın üst kısmındaki gizli gizli bir düğmeye basarak nerede, yol ortasında ters çevirin ve 24 geriye doğru yürümek için gereken sonraki Teleporter. Ve sonra, gerçek bir yılan (27 oda) kabın içine koymak ve Zohark alabilir olduğu, 25 oda gelmesi. Iki yılan veliler, şimdi size saldırır, ama bir daha sizin için gerçekten bir maç değil!

    Yolda, bir kerede yapmak kristal mağaralar, onları karşılamak için Zalnashh karşı bir komplo ve ilgili bir not tutan ölü bir yılan kadın (41) fark.

    Kademe 2 - Kristal Mağaralar

    Kristal mağaraları (38) iki yılan kadın yüzleşmek ve Zalnashh kaydetmek için onları öldürmek. Ve şimdi Krahoz ve Zohark olduğunu, onları koymak ve Akbaa tapınağına doğru yürümek.

    Kademe 2 - Kristal Mağaralar

    Tapınak şimdi Ylsides tarafından istila. Goblin hapis (13) arka girişinde kullanıyorsanız, çoğu önlemek (aynı zamanda XPs çok özledim) ve göktaşı yok. Ile ortaya çıkan Koltk toz aldığınızdan emin olun.

    Ama tapınağın terk, bir dizi Akbaa yine mağlup olduğunu bilmenizi sağlar. Kral Lunshire ve Felnor konuşmak için derhal kaleye yürüyerek.

    Level 1 - Kale

    Arx veya kaleye girerken, Ylsides Arx ve kale içine sızmış ve bu Kral Lunshire cezaevinde tutuluyor olduğunu bulmak.

    Onlarla savaşmak ya da cezaevi için gizli geçit kullanmak istiyorsanız, ya bu Ylsides boyunca mücadele ya da doğrudan kaleye teleport ve tekrar seçim var.

    Cezaevinde gelen pusuya olmak; yakalamak için bir tuzak, ancak Kultar kaydeder ve Arx şehir kanalizasyon yoluyla kaçış sağlar; kanalizasyon girmeden önce, Ylside zırh almak isteyebilirsiniz.

    Ylsides sizin için olduğundan sadece, onlar tekrar Arx geri çekilmek.

    Artık kaleye geri dönün ve King ve Felnor konuşun. Tartışma sonucu, artık vücut Akbaa enkarne olacak, Iserbius yenmek için son silah sahte gerektiğini. Bu nihai silah hakkında daha fazla bilgi edinmek için, nihai silah teorisi 'kitap' almalısınız.

    Chinkashh bu kitap, Edurneum Outpost Sisters kütüphane yer olduğunu söyler, bu yüzden oradan almak.

    Seviye 6 - Edurneum Outpost Sisters

    Syllashh (39) kitap için ve okumak, şimdi de silah ve zırh enchant nasıl öğrenmek.

    Daha sonra sözler için ihtiyacınız olan Koltk silah ve ejderha yumurta hakkında daha fazla söyler Zalnashh, konuşun. Aramanızda devam etmeden önce, biraz dinlenmek için zaman.

    Kademe 4 - Rebel Camp

    Aliye, çok müteşekkir Krahoz verin; gelecek sıra ona iblis gibi yüz unutmayın. Siz de ona Zohark verirsen, o bile geri Yaşlı Shield verecektir.

    Alternatif olarak, Krahoz ve / veya yılan kadın ile Zohark bırakabilirsiniz, ama ödül, Aliye en iyi şekilde yarım değildir. Şimdi crypt geri kalanını keşfetmek için karar verirler.

    Seviye 6 - Crypt Seviye 3

    Oyuncular noktası 9 'Dispel Field' ve bir sonraki seviyeye girmek.

    Seviye 7 - Crypt Level 4

    Burada silah sadece 3 görünmez hayaletler mücadele etmek zorundayız: Bir kılıç, bir balta ve bir bir çekiç wields.

    Hakkı (2 ve 4) mezarlar, sol mezarları açmak için kolları (1 & 3) vardır. 3 oda dışında size yardım için ağlayan bir kadın duyabilir, ama sadece bir vampyress tarafından bir tuzak olarak ortaya çıkıyor. Sonraki kolu anahtarlama (Ayrıntılar için harita bakınız) heykeli odası (5) almak için bir sürü gerektirir Lost Souls (10), Labirent. Burada, kolları, kapı açılana kadar (sırası için haritaya bakınız) heykeli onlara işaret sipariş geçiş yapmak gerekir. Crypt son seviyeye geçmeden önce, mezarları keşfetmek: 8 mezar, 6. seviye 3 oda duvarına takılı ise başka bir kısayol açmak ve crypt, parlayan bir nesne bulmak.

    Mezar 9, 8 mezar bir anahtar ile açılabilir, bir hayalet sizinle konuşmasını duymak, o onu katil ve onu kral rapor bulmak ister, bu yüzden nihayet huzur içinde yapabilirsiniz. O, tek gözlü bir adam olarak katil açıklar; tabii ki, yardım için söz veriyorum.

    Level 8 - Crypt Seviye 5

    Mezarların 2 - 5 Kral Poxsellis mezar açmak için mezar (6) etrafında sütun üzerine koymak için parlayan bir nesne, her bulabilirsiniz. Gizli ya da ortaya bir şey ortaya çıkarmak, bir eserin Poxsellis Helm bulmak içinde.

    Crypt şimdi terk etmek istediğinizde, 2 lichs mücadele etmek; aslında bu seviyeye çıkmak için, 1 oda kapısı sıkıca başka bir zemin (yalnızca donanımlı Poxsellis 'kask göreceksiniz) okları takip etmelisiniz sizin için açık değil.

    Seviye 7 - Mantar Orman

    Şimdi düzenli bir zindan keşfetmeye devam edin. Bu seviyede, ratmen ve güney batı köşesinde dev bir solucan çoğunlukla vardır, aynı zamanda tek bir altın (28) olarak ortaya çıkıyor, yeryüzünün goblinler 'hazine bulabilirsiniz. O zaman seviye 8 girmek için ücretsizdir.

    Level 8 - Cüce Şehir

    Cüce mayın imha edilir ve burada büyü kullanamaz. Şimdi tek yolu, mutfak (13) girmek için; burada batı çıkış apporach gibi, büyük bir zebani, ortak bir şekilde mağlup edilemeyen görünür. Bunun yerine, hızlı bir şekilde çıkmak için platformlar üzerinden atlamak ve bir anahtar, güç ve cüce eti bir taş tutan cüce ceset (27), yol yapmak, lav oda (24) çalıştırmak için gereken.

    Şekilde geri çöktü, ama canavar zaten sizi bekliyor sadece bulundu anahtarı, 28 kapı açar.

    Eritme (15) çalıştırın, makine güç taş yerleştirin ve merdivenden yukarı tırmanmaya. Canavar geldiğinde, makine tam altında cüce et atmaya çalışın ve canavar et yürürken, şut kolu çekin!

    Canavar bayılma sonra ofis (16) gidin ve cüceler derin delen ve bir canavar (size tanıdık o ses yok J?) Uyanmış olduğunu açıklayan bir günlük, bulmak; çekmeceden anahtar kolu yakın ve ikinci çekin.

    Geri eritme, lav çukuru açmak için kolu çekin. Üzerine Git ve koridor 14, canavarın tekrar göründüğü kadar yürümek. Eritme çalıştırın, lav çukurun üzerinden atlamak ve izlemek canavarın nihai ölümü için çukura düşer.

    2 daha fazla tuşa yatak odasında 18, bir kılıç kılıç yapmak için güç ve kalıp bir taş bulmak artık mayın geri kalanı keşfedin.

    Sahte Pass ve mayın mithril için bakmak. Son olarak, son oda (25), ahşap tırmanmaya zaman sırt çantasına koymak için çok büyük mithril, büyük bir kaya bulmak; burada makinenin sol sitesinde sürükleyin, güç bir taş eklemek ve kolu çekin, eritme teleported.

    Geri eritme (15), birkaç küçük mithril kayaların içine şut ve iki elle kılıç için kalıp almak (23) sahte gitmeden önce. Çapkın bir makineyi kullanmak ve güç başka bir taş ile etkinleştirmek. Iki kayanın mithril ve Koltk toz yerleştirin ve mithril bir çubuğu almak için kolu çekin.

    Şimdi diğer makine, güç başka bir taş ile etkinleştirmek için, seçtiğiniz silah (kılıç ya da iki elle) almak ve ilgili sol avcısı altında kalıp yere. Makinenin arkasındaki merdivenlerden yukarı yürüyün ve makine mithril bar koymak, sonra kolu çekin ve mithril bir kılıç dövme var.

    Bu kılıç sayesinde, seviye 2 teleport, ancak döküm iyi değilse, en az 2 ateş topu ve bazı Bulutlarda uçmanı verilirse sizinle olduğundan emin olun.

    Kademe 2 - Buz Mağaraları ve Ejderha

    Büyük bir mağara (16) gidin ve diğer site (18) üzerinde yüzer. Buz mağaraları girmek üzeresiniz. Onlar kadar split sol tarafında ve merdivenlerden yukarı yürüyün, daha sonra düşer ve sarkıt dikit tam duruyor (44) Yukarıdaki stalagtite bir ok vurdu, sağ merdivenlerden yukarı atlamak. Şimdi dikit Bulutlarda uçmanı ve mağara vardır (45) atlamak, burada başka bir mağara (46) float, diğer çıkmak için yürüyüş ve mağara 19 float. Ejderha mağara yolu ve donmuş ceset, hem buz eritmek için buraya Fireballs kullanın.

    Arx 'yarışları hakkında kale kütüphanede kitap okuma ve onun ejderha ölçeklerin sayısını bilmek ya da sadece onunla savaşmak ve öldürmek varsa, şimdi ejderha mağarada gelen (20) ve bir ejderha yumurta ya ondan' satın alın ' , aynı zamanda vücudu bazı ejderha kemikleri verecektir.

    Seviye 6 - Edurneum Outpost Sisters

    Geri Sisters Zalnashh Dragon yumurta ile Kılıç enchant, ancak isyancıların yerini bilmek istiyor.

    Ya büyü ya da ikincisi çok daha iyi bir yoludur ihanet gidin ve Aliye ve isyancılar tarafından, ya şimdi isyancıların ihanet ve Zalnashh enchant silah ya da bizzat kendiniz yapmak zorunda.

    Mithrilsword şimdi ejderha yumurta kullanmak ve üzerinde 'Enchant Nesne' döküm; henüz Echant Nesne 'Dökme değil ise, (öğeleri görmek onları almak için nerede olduğunu öğrenmek için liste) yanı sıra bir kaydırma kullanabilirsiniz .

    Kademe 1 - tek gözlü Katilin

    Tek gözlü bir katilin hayaleti arayışının kendinize hatırlatın. Upstairs lokali, Enoill, tek gözlü bir adam bulmak, ama hiçbir şey kabul etmemektedir. Biz, onun için Tizzy bir bira satın aldığınızda, o içecek ve o tabureye onun anahtar damla uzakta, çok sarhoş, sarhoş yürür.

    Bu tuş ile, bir göğüs (12) evinde yaptığı işler kanıtlamak bulacaksınız: kraliçe onu öldürmek için sipariş Carlo, birkaç harf vardır. Carlo karşı karşıya geldiklerinde, her şeyi itiraf ediyor, ama o krallık için yaptığını şöyle açıklıyor; diye öğrendim, gizli bir emir ile kraliçe ve kral öldürmek istedi, o açıklayan kraliçesi bir mektup üzerine ellerini Kral Lunshire; onun danışmanı karısının ölümüne neden oldu, tabii ki bu haber öğrenmek için üzücü, ama artık onun için yapabileceğimiz bir şey var.

    Level 4 - Kral, Aliye Snakewomen, eski bir borç ve Kraliçe

    Şimdi burada sihirli bir kapalı alan (45) girmeden önce, Aliye kadar yürür ve her şey için teşekkür eder, o babası onu sigil halka vermek ve büyük yeraltı denizde karşılayan sorar; aniden, yılan kadın görünür ve Poxsellis onun 4. onlara söz verdi, çünkü onu yeni kraliçesi olmak için Aliye iddia ve Aliye biridir. Ani bir katil Kraliçe Aliye beşinci çocuğu olduğunu söyleyerek, sahne, görüşmelerde bulundu. Floransa, ve ikiz kızkardeşi Clarissa hayalet dördüncü Poxsellis 'yemin biliyordu ve uzak Clarissa verdi gezgin lonca. Hayal kırıklığına ve öfkeli, kardeş geri bırakın.

    O zaman şimdi saha (45) dağıtmaya ve Ylsides, ihrakiye, girin, iki Ylsides ve bir papaz krizi (ÖNEMLİ NOT: Bu rahip ve nihai silah Dragon Yumurta erime olup olmadığını sinematik Alia olur VE "Enchant Object" Seviye Minimum 8) büyülenir, rahip dördüncü Akbaa Meteor tutar.

    Seviye 5 - Ylside Bunker

    Burada, daha fazla Ylsides ve rahipler mücadele etmek zorundayız; yine rahip onlara yararlı öğeleri var: Bir, sahte göğüs tuşu (16), bir eğitim odası (18) sandıkları için anahtar ve Ylsides Dinlenme odası ( 19) ve Iserbius odasında (20) için bir anahtar. Oda 19, Gary banka (Side Quest bölümüne bakınız) için anahtar yapmak için iki metal çubuklar bulacaksınız.

    Iserbius ofis, yatakta sunak ve gizli bir bölmesi sağ kafatası üzerinde bir mum koymak açılır ve ortaya çıkarır, göğüs açan bir anahtar ve beşinci Akbaa Meteor var.

    Dua oda oda 21 ve kapı yerlerine beş Akbaa göktaşları yerleştirin (22) açılır.

    Eğer şimdi Iserbius saldırı olduğunda, bir dizi başlar ve sen sen zaten tam olduğunu biraz da geç Iserbius olarak zaten yarı-şeytani bir şey içine ve sizin kılıç Akbaa Kullanıcı enkarnasyon sadece bir isabet sonra değişti vardır. Öğrenirler; sen şimdi Akbaa ve mücadele için gereken nihayet iblisler diye çağırıyor, ama onu yenmek mümkün.

    Arx kaydedilmiş, ancak şu an için dünya üzerinde kalması için güçlü olarak, hiçbir zaman kutlamak için, Noden gelen ana olarak gelir ve teşekkür, ancak Noden tekrar geri almak ...

    THE END



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 27 Mayıs 2012; 18:58:48 >




  • orjinali:

    WALKTHROUGH

    Part 1

    Level 2 - The Goblin Prison

    You wake up in a cell (1) imprisoned by goblins with no memory of who you are and why you were arrested. Kultar, the prisoner in the cell next to yours (3), tells you, that there must be a way to leave your cell - and actually you can remove a stone from the other gate and bend the steels bars aside, so you can leave your cell. In the next room (1a) you use a bone from the floor as your first weapon and fight the goblin guard.

    After you have defeated him, you pull the lever by Kultar’s cell to free him; he tells you to escape through the trapdoor and that he is too injured to follow you; so you destroy the trapdoor and jump down into the unknown darkness (2).

    Level 3 - The Spider Caves

    You fall down into this area (1) and will find some useful items but also have to fight some rats, spiders and goblins here. In a room with a broken elevator (12), you need to remove all the bricks from the one pressure plate and put one on the other to open a secret room (11); here you will find the key for the supply room (17) and a rope to repair the elevator, which will lift you up.

    You then have to fight a goblin guard (49); Kultar has managed to get here as well and helps you fighting the guard (you can give him a weapon so he can do more damage against the Goblin); after you have defeated him, you raid the supply room and take the piece of wood from the dead goblin to repair the lever and open the gate to the level exit.

    Level 2 - The Goblin Prison

    You enter the goblin prison again (8) and have to explore this area and fight the goblins (if you prefer a more thievish gameplay, overhear the two guards’ discussion in room 14, saying that if they find the dirty plate again, they will kill the other gobling lord; then stealthily get the dirty plate from 5 and put it on the table in 14, so you start of a fight between the two goblin lords).

    In one of the cells (6) a goblin named Polsius is imprisoned. When you free him, he promises to help you in return, should you ever need him; he then walks off to the tavern.

    In the Guard Post Manager Office (13) you will find an unsigned goblin authorization, a key to leave the goblin kingdom to the Great Cave (14, 15) and a secret compartment with a key for the Armoury (11).

    To pass by the goblins in room 12 you need a signed goblin authorization and a gem dealer’s license. Alternately you can bribe the guards with 300 gold pieces here, but money is still short at this time of your adventures.

    In the great cave (16) you meet a troll named Greu, who wants a birthday present from you and also tells you he left the trolls, because he doesn’t want to work for the goblins like the other trolls.

    Since there is nothing else to do here, you leave the prison through the northern most exit (near room 13).v

    Level 1 - The Human Outpost

    You arrive in a small passage (42) before you enter a large cave with the Human Outpost. When you come closer, you realize it has been attacked; only a few have survived, among them Ortiern, who lies wounded in a room upstairs (49) and tells you this Human Outpost has been attacked by Ylsides and that you need to tell these news to the king. He also tells you, that the passage to the human city has collapsed and that you need to find another way through the lower areas to it; to be able to pass through the goblins’ area, he provides you a gem dealer’s license.

    But you still need a signature below that goblin authorization; in the tavern ‘Yellow Tulip’ (41) you find your goblin friend Polsius, who fakes a signature below the goblin authorization. Upstairs in the tavern, you can gamble at Rinco’s and talk to other guests, including Enoill, a one-eyed man, who will play his role later in the game. On the wall behind him, you find letters carved in the wall about Oliver’s treasure hunt and that you need to put an emerald in his chest to start the hunt.

    Below the tavern is a door, which requires a password to enter, but since you do not know it, you decide to leave this area again. On your way back to the Goblin Prison you show the gem dealer’s license to the guard before entering.

    Level 2 - The Goblin Prison

    The goblins (12) will allow you to enter now, if you show the signed authorization and the gem dealer’s license and you can advance to Level 3:

    Level 3 - Troll Mines and Goblin City

    You can raid the spider caves here (32 & 33), but are not yet allowed to enter the goblin city (30) or the troll mines (36). So the only option is to leave back to Level 2 through the exit at 35.

    Level 2 - The Crystal Caves

    You arrive in the Crytal Caves, where you encounter more rats and spiders before you can exit the caves to Level 1 again.

    Level 1 - The Human City of Arx

    Finally, you have arrived in the human city of Arx (1). The guards suggest you go to the guard room (3) and talk with Carlo, who sends you to King Lunshire in the castle (24).

    So you go to the king and tell him of the attack on the outpost and the collapsed passageway (53). King Lunshire assigns you a new quest immediately and sends you to to the Troll King Pog to give him a letter from Lunshire and ask him to free the passageway.

    Before you do this, explore the city, where you can trade general goods and magic scrolls or runes (5), weapons & armour (9) and gems & jewelry (4). You then leave through the Crystal Caves to the troll camp.

    Level 3 - Troll Mines and Goblin City

    When you show the king’s note to the troll, he lets you enter the troll camp. Surprisingly, you find a goblin here as well (36), who tells you, that the trolls are on strike and not delivering any more gems to the goblins.

    You explore the mines and find pickaxes all over the mines, which you can use to pick gems or gold from the wall or to smash unstable walls around the dungeons.

    Then you hand over King Lunshire’s letter to Troll King Pog (37) and ask for his help. Pog agrees to help you, but first needs you to do him a favor: The trolls’ idol has been stolen, which is why they are on strike. Your task is to find and return the idol.

    Alternately, you can steal the key to the troll prison (44) from King Pog or even kill all the trolls and get the key then. With the key, you can free the imprisoned troll, who will then free the passageway for you as a reward.

    Deeper in the mines, you meet Greu’s friend Burwaka (46), who tells you, that Greu might want to have a book with pictures from the upper world as a birthday present.

    Before leaving the troll camp, you talk to the goblin (36) and tell him of the missing idol; he agrees to allow you to go into the goblin city for further investigations.

    In the goblin city, you can go to a few places only, not including the throne room with Goblin King Alotar, who doesn’t want to be disturbed. You notice, that the cook is serving him a lot of cakes. The guard will also not allow you in the treasure chamber (22), of course. But you can examine the king’s private room (21) and find a note saying, that he shouldn’t drink any wine, because his stomach can’t take it and below the bed a note with the numbers 5-5-9-9 on it.

    So you decide to use this new information; you go into the kitchen (25) and pour some wine in the cake dough; the cook really makes a cake out of it and delivers it to the king. Shortly afterwards you can see him running from the throne room to his private room for a ‘special relief’. Here you can finally talk to him (you must have talked to the treasure room guard first!) and convince him, that he allows you to look around in the goblin city freely for the idol.

    In the throne room, you use the numbers from the note (5-5-9-9) to open the safe and a secret compartment opens, in which a chest holds a note saying that, if the king doesn’t deliver any gems by tomorrow, he’ll be dead, signed by the brotherhood of gemdealers (the lever here opens a secret passage (53) to the treasure room and to the Fridd rune (55)).

    Knowing this, you meet Atok (26), who doesn’t keep secret, that he wants to be king instead of Alotar. In his room, you find a key under a pillow.

    Now you walk to the previously unaccessible Guard and Supply room right of the entrance (27 & 28) and find some nice armour and, in the chest (which is opened by Atok’s key) the missing troll idol.

    Upon leaving the room, Atok comes in and attacks you, because you have thwarted his plans to get rid of Alotar – you fight him and after his defeat unlock the door with the key he has with him. Now it becomes all clear: Atok stole the idol to stop the gem deliveries and have King Alotar killed, so he can become king himself!

    When you return the idol to King Pog, the trolls start freeing the passageway at once and end their strike; you decide to go back King Lunshire again to report of your success.




    Part 2

    Level 1 - The Castle

    But there is no time to celebrate this, because the King, his alchemist Felnor and snake woman Chinkashh are discussing the recent earthquakes. Suddenly, Carlo comes running in and tells that the astronomer Falan Orbiplanax has been murdered.

    You once more agree to help and investigate the murder. The King gives you a private room (33) in the castle (and the key to it) and allows you to walk around in the castle freely now.

    You first talk to Chinkashh in the library (20) and learn, that she discovered that black magic was used in the ritual murder of Falan Orbiplanax; also be sure to read the books here, especially the one about the races in Arx, which tells you about dragons; then you go to the research lab (19) and talk to Felnor, the king’s alchemist, who gives you the key to Falan’s room (27) and a note from him. You can also find some runes and some ingredients to make you own potions here.

    When you leave Felnor, talk to Chinkashh again and she will give you the book ‘Landscape of the Outside World’ for Greu!

    Then you enter Falan’s room and find a safe behind the carpet on the wall. From the note Felnor gave you, you figure the combination is 2-4-8 and inside the safe you find Falan’s diary, which clears up several thing.

    A council is held in the meeting room at once (22) in the course of which you learn that a guard named Erzog has been arrested for the murder of Falan and is believed to be the head priest of the secret cult of Akbaa; you also learn, that you were sent by the Noden to save Arx from Akbaa. To do this, you have to find the secret entrance to the temple of Akbaa and destroy a meteor there, by which Akbaa wants to incarnate in Arx.

    In the prison (15) you talk to Erzog and find out, that he himself was betrayed by the Akbaa cult; he tells you the password to the temple of Akbaa below the tavern: it is Faat Kaa Pell!

    When you enter the hall of the castle (13), you see two snake women talking to King Lunshire about an old debt, which the king is not able to repay - the Krahoz!

    Unfortunately, the king doesn’t want to tell us more about it at this time.

    Then you leave the castle, and find Chinkashh waiting for you outside it; she teaches you a secret spell to activate the Teleports, so you can travel more easily between the levels.

    At the city teleport, you also find out, that Maria, the dealer (5) is missing her daughter Shany – of course you promise to find her. Shany was last seen playing before Jeweller Tafiok’s shop and the nearby houses. You investigate the houses, but are told to go away at one(7bis). The other house (7) is open and inside you find a book about a ritual at the serpent pillar – since Akbaar needs human sacrifices to earn more and more power, you decide to investigte this matter first as time may be running short for Shany.

    Level 3 - Troll Mines and Goblin City

    The bridge (34) is also passable now and you can go on to level 4. Remember to activate every Teleport with Chinkashh’s spell for a confortable way of travelling!

    Level 4 - The Great Underground Sea

    You continue to look for the serpent column in this level now, in which you will encounter more rats, some goblins and even a ratman occasionally.

    The force field (45) is to be left undispelled for now. Smash the doors to room 8 and find a diary from Lord Inut and his chicken obsession. Here is also the place to start the treasure hunt: Insert an emerald in the left chest to find a new note where to look on (see side quests for more info about the treasure hunt).

    And finally in the most south-west room (10) you find a serpent pillar. When you stand just west of it, you suddenly see some Akbaa priests. Follow them secretly to the altar room (7). From the distance you can already hear a child crying for help. Attack the priests in the altar room, but be quick, else Shany will be sacrificed and you have to fight a demon also. After you have killed all the priests and freed Shany, walk her back to her Mom.

    Level 1 - The Human City of Arx

    Maria is very grateful of course and will grant one item from her stock for free now!

    Then you walk to the tavern, to the password protected door and gain access with Erzog’s password.

    Level 2 - The Temple of Akbaa

    You are now in the temple of Akbaa. In the first room to the right (36), you find a first Akbaa Meteor, which will be important later on. In the central hall (29), there are several Akbaa priests, who will attack you. After you have defeated them, you will find one more Akbaa Meteor, two notes with two of them, one saying ‘the first shuts the second’ and the other revealing the numbers 1-1-3 and a key for the chest in room 31. In room 32, you will find a Scroll ‘Dispel Field’.

    In the sleeping compartments in room 33, you will have to fight another priest, who has a golem heart and a note saying the ‘heart is the key to the security system’.

    The way to the Meteor Chamber is not yet passable (22), since Iserbius has activated the Security System, but the blind priest (25) thinks we are a friend and tells us some secrets about Akbaa.

    There are also two secret passages from the praying room (25): One leads to a golem (34), and another golem heart, the other to a crypt (35), a cupboard and a chest. If you open the latter, a lich appears, who is a tough opponent at this time of the game, so you might want to take him on later. In the chest is another Akbaa Meteor.

    Next, you investigate the restricted area (26a), where you cast ‘Dispel Field’, either by spell or the scroll you just found. Here are 3 golems, but the one in the middle has no heart! The room 26b has a pressure plate, which needs a lot of weight on it, so you insert one of the golem hearts in the ‘heartless’ golem and tell him to follow you, which he does, up to room 26b where he stands on the pressure plate. The gate to room 26 is now open and you pull the first of three levers!

    Next is room 28, where you either enter the numbers 1-1-3 you found on one of the notes or have to fight another golem when pulling the second lever here.

    And then you need to remember the note ‘the first shuts the second’ in the passage 27a. Only if you close the first door, can you open the second, and pull the third lever – to exit 27a, the door to 27 has to be closed again for the other to open.

    Now you have deactivated the Security System and can walk over a bridge (22) to the meteor chamber (37).

    You just interrupt Suiberis, who is just about to sacrifice a woman to Akbaa as you enter. He summons a demon to keep you busy and flees. The fight with the demon is quite hard, but you finally manage to kill the beast and free the lady, who thanks us before leaving.

    And then you want to destroy the meteor…but to no avail.

    Before you report back to Felnor, deliver Greu the book with the pictures from the upper world and get a troll amulet in return, which will identify you as a troll friend.

    Level 1 - The Castle

    As you enter the castle (24), Carlo is about to report of the second attack the Ylsides have done to the Outpost: This time there are no survivors and the Ylsides are obviously with Akbaa and have declared war to the humans; to make things worse, Akbaa’s high priest Iserbius is no other than Suiberis. As you tell of the unsuccesful attempt to destroy the meteor, Felnor says that only with a powerful artefact you can destroy the meteor, else it does even draw your strength from you and makes Akbaa even stronger. This artefact consists of two pieces, the Krahoz and the Zohark and was given to the humans by the Sisters of Edurneum. This Krahoz has to be returned to the Sisters, but Rebels have stolen it years ago, and also have killed the King’s wife and kidnapped his daughter.

    So the next task is to find the rebels and the Krahoz.

    In the library (20), Chinkashh tells you more about this contract and gives you a book with more information about Krahoz and Zohark, who were gods at a time…

    Level 4 - The Great Underground Sea

    So you continue exploring here and pass the great underground sea (14). On the far site, you see the woman you rescued in the temple of Akbaa. As you tell her about the search for the rebels and the Krahoz, she tells you to follow her. Suddenly you are knocked out from behind and awake in the rebel camp (19). The lady is no other than the leader of the rebels, and she agrees to give you the Krahoz, if you bring her the Shield of the Elder from the Crypt in return.

    You explore the camp a bit more, but are not allowed to enter the restricted area (24) (if you play a thief, you can try to sneak in this area and steal the Krahoz, but it is a very hard task).

    The rebel leader has given you a key pass to enter and leave the camp at any time now. Before you go to the Crypt, continue to explore this level and the next for some useful items and runes.

    Level 5 - Earth Goblins, Water Goblins and Twin Traders

    The trolls here see Greu’s amulet and thus don’t attack you, unlike the goblins, who shouldn’t be a challenge anymore now.

    In room 28, you can even help a troll fighting several goblins.

    There are traders here also (24), who have some really useful items and runes, but before spending too much money at them, read the next two paragraphes…

    You can also find two goblin clans here, the water goblins (32) and the earth goblins (31). Both want you to kill the other and promise you valuable treasures as reward.

    If you first kill the water goblins, the earth goblins mark a spot in level 7, where their treasure is buried. If you kill the earth goblins, the reward from the water goblins is a mere golden amulet.

    It actually even turns out to be a wise choice to kill both clans because then upon your next entrance to this level, other goblins have attacked the twin traders and if you kill these goblins, you can freely access all the traders’ goods (34).

    With these items and runes you should be quite powerful now to take on the crypt.

    If not, you can also first get the Zohark from the Sisters of Edurneum.

    Level 1 - The Human City of Arx

    When you talk to Carlo now, he gives you the key to the Crypt (36). It is a good idea to have some wooden stakes in your backpack along with some healing and mana potions when entering the Crypt.

    Level 4 - Crypt Level 1

    The first level of the crypt is located on level 4; here you can use the pickaxe to raid the graves. In Falan Orbiplanax grave (34) you find the key to his chest in his room in the castle.

    In room 34, the lever opens a secret room, the lever in which raises the floor after room 43. The lever in 43 has to be repaired with a piece of wood. So you will find a chicken (31), who is no other than Lord Inut in chicken form (if you cast reveal you can see his real form).

    On with the graves: In other tombs (35 & 37) you will find stones with strange carved symbols on them among other goodies and you find the grave of Achanta, the Vampire. It holds a good sword and a sacrificial implement inside and when you enter the great hall (35), there is a statue of Achanta, holding a bowl, in which you pour some blood or use the sacrificial implement on yourself to do so.

    And so you have opened the gates to the surrounding tombs; in tomb 39, there is a key, in the commander’s tomb (42), there is a good armour in the grave. In the tombs 40 & 41 you find wooden stakes, which will become important in lower crypt levels!

    You now unlock the tomb of heroes (32) with the key you just found in tomb 39; the sword of the knight statue in the north-eastern corner can be switched to open the gate to the next level.

    Level 5 - Crypt Level 2

    Here you will encounter a lot of undead, who need a stake through their heart after they have fallen, else they will resurrect. To measure, if they will rise again, you can try to search their bodies; if you can, they’re dead, if not, use a stake on them.

    Here, there are also several levers and traps, which can be triggered by putting something on them (ideally not yourself! :) or by simply not walking on them. At point 36, you find the dead body of Azrael Darkthorne, a zombie hunter, holding, among others, a note saying ‘1-3-1 is the key’ and his diary. Use this to pull the levers in tomb 8 (first the left = 1, then the right = 3, then again the left = 1) to unlock the door to tomb 9. Be sure to unlock the secret exit to the dungeon in tomb 6 also.

    To get to the next level you need to place something on the three pressure plates around room 13, for example the bricks from tomb 11.

    Level 6 - Crypt Level 3

    There is nothing in tomb 1 (yet), so you may enter the great hall (2), where a mummy jumps in from the wall and gives you a tough fight. The graves in this hall hold goodies, but also mummies; the grave at the far end can be opened by a lever from room 12 only (see map for a description of the items).

    Make your way to room 10 via the upper rooms, where you should note the symbols carved on the floors; they are the same as those 6 stones with carved signs you should have found in the crypt; here you hear the voice of Gladivir, the ghost guarding the Shield of the Elder. To prove worthy to get the shield, you have to solve his riddles:

    First riddle: Adjust the 6 turning plates in room 10 to honor the gods. You must remember the floor symbols in rooms 3 through 8; this is the exact order to adjust the symbols, where the symbol has to be visisble in the outer circle opening.

    The second riddle is to put the 6 Symbols on the round columns on the outside, corresponding to the inner symbols now.

    If this is done correctly, the gate to tomb 11 and 12 opens, where you find the Shield the of the Elder. Be sure to get the rune via the secret passage also.

    When you want to leave now, you are attacked by a lich at the exit from the great hall; fight him, take his Mortis rune and examine tomb 1, where a secret room (13) has now opened for more goodies.

    Before you explore the rest of the tomb, you decide to bring the shield to the Rebel Leader.

    Level 4 - The Rebel Camp

    The Rebel Leader is very happy and allows you to take the Krahoz. She also tells you, that this is the shield of King Poxsellis, her grand father; so she is the daughter of King Lunshire and her name is Alia. We learn, that the rebels have not killed her mother, but have saved her, when they found Alia next to her murdered mother’s body.

    You are now allowed to take the Krahoz from room 29. Also, use telekinesis to get the magical plate leggins from the upper parts of room 26.




    Part 3

    Now you have to claim the Zohark from the Sisters of Edurneum.

    Level 6 - The Sisters of Edurneum Outpost

    Ask the guard (34) to let you enter the Sisters’ Outpost and walk to Mother Zalnashh, the leader of the snake women. She will give you the Zohark, but you have to pass the Temple of Illusions first, only then will you be save against all deceptions of Akbaa. She gives you a glowing object, which you can use to enter the Temple of Illusions (15). Before entering, be sure you either have a ‘Reveal’ scroll with you or can cast the spell.

    In room 27 you learn, that you have to hit the serpent where the sword and the sceptre meet. From the outside in room 17 you can shoot an arrow at this spot and the chest in 27 is open now, holding a golden serpent.

    To open the exit in room 17, you need to cast reveal on the levers to see the one lever that opens the exit.

    Next, you have to solve the riddle in room 19. Place a different object in each room to identify them and use the globe to see which lever you have to pull next – it is a bit of running up and down to the globe after each lever. After that is done, another (fake) golden serpent will appear in the back of the room and the gate to 20 is open.

    In 22, you have to fight the ghost man and pull the lever on the other side of the mirror – then you can simply walk through the wall to 23.

    To pass the teleport, you need to turn around in the middle of the way and walk backwards to 24, where you push a secret button hidden in the upper part of the left wall in this corridor to walk on via the secret passage and avoid the next teleporter. And then you arrive in room 25, where you have to put the real serpent (from room 27) into the bowl and can take the Zohark. The two serpent guardians will now attack you, but they are not really a match for you any more!

    On your way back, you notice a dead snake women (41) holding a note about a conspiracy against Zalnashh and to meet them in the crystal caves, which you do at once.

    Level 2 - The Crystal Caves

    In the Crystal caves (38) you confront the two snake women and kill them to save Zalnashh. And now that you have both the Krahoz and the Zohark, you put them on and walk into the temple of Akbaa.

    Level 2 - The Crystal Caves

    The temple is overrun by Ylsides now. If you use the back entrance from the goblin prison (13), you can avoid most of them (but also miss a lot of XPs) and destroy the meteor. Be sure to take the resulting Koltk powder with you.

    But as you leave the temple, a sequence lets you know, that Akbaa is still not defeated. You walk to the castle immediately to talk to the King Lunshire and Felnor.

    Level 1 - The Castle

    As you enter Arx or the castle, you find, that the Ylsides have infiltrated Arx and the castle and that King Lunshire is being held prison.

    You can either fight through all of the Ylsides or teleport directly into the castle and again have the choice, if you want to fight them or use the secret passage to the prison.

    Arriving at the prison, you are being ambushed; it was a trap to catch you, but Kultar saves you and lets you escape through the sewers to the city of Arx; before you enter the sewers, you might want to take the Ylside armour.

    Since the Ylsides were out for you only, they draw back from Arx again.

    Go back into the castle now and talk to the King and Felnor. The outcome of the talk is, that you now need to forge the ultimate weapon to defeat Iserbius, in whose body Akbaa will incarnate. To learn more about this ultimate weapon, you should get the book ‘The theory of the ultimate weapon’.

    Chinkashh tells you, that this book is located in the library at the Sisters of Edurneum Outpost, so you get it from there.

    Level 6 - The Sisters of Edurneum Outpost

    Ask Syllashh (39) for the book and read it; you now also learn, how you can enchant weapons or armour.

    Then talk to Zalnashh, who tells you more about the Koltk weapon and the dragon egg you also need for the incantation. Before you continue your search, it is time for a little rest.

    Level 4 - The Rebel Camp

    Give the Krahoz to Alia, who is very thankful; note her demon-like face in the upcoming sequence. If you also give her the Zohark, she will even give you the Shield of the Elder in return.

    Alternately, you can leave the Krahoz and/or the Zohark with the snake women, but the reward is not half as good as Alia’s. You now decide to explore the rest of the crypt.

    Level 6 - Crypt Level 3

    Cast ‘Dispel Field’ at point 9 and enter the next level.

    Level 7 - Crypt Level 4

    Here you have to fight 3 invisible ghosts where you can see the weapon only: One wields a sword, one an axe and one a hammer.

    In the tombs to the right (2 and 4), there are levers to open the tombs to the left (1 & 3). Outside room 3 you can hear a woman crying for help, but it turns out to be a trap by a vampyress only. Next is the Labyrinth of the Lost Souls (10), which requires a lot of lever switching (see map for details) to get to the statue room (5). From here, you need to switch the levers in the order the statue is pointing at them until the gate opens (see map for sequence). Before advancing to the final level of the crypt, explore the tombs: In tomb 8, you find a glowing object, which, if inserted in the wall in room 3 of level 6 will open another shortcut from and to the crypt.

    In tomb 9, which can be opened with a key from tomb 8, you hear a ghost talking to you; she asks you to find her murderer and report him to the king, so she can finally rest in peace. She describes the murderer as an one-eyed man; you promise to help, of course.

    Level 8 - Crypt Level 5

    In the tombs 2 – 5 you find a glowing object each, which have to be put on the pillars around the grave (6) to open King Poxsellis grave. Inside you find the Helm of Poxsellis, an artefact, which will reveal anything hidden or revealed.

    When you want to leave the crypt now, you have to fight 2 lichs; to actually exit this level, you must tightly follow the arrows on the floor (which you will see with Poxsellis’ helmet equipped only), else the gate in room 1 will not open for you.

    Level 7 - The Mushroom Forest

    Continue exploring the regular dungeon now. In this level, there are mostly ratmen and a giant worm in the south west corner; you can also find the earth goblins’ treasure here, which turns out to be a single gold coin only (28). Then you are free to enter level 8.

    Level 8 - The Dwarven City

    The dwarven mines are destroyed and you can’t use magic here. The only way now, is to enter the kitchen (13); as you apporach the west exit here, a large hellhound appears, which cannot be defeated in the common manner. Instead, you need to run to the lava room (24) quickly , jump over the platforms to the exit and make your way to the dwarven corpse (27), which holds a key, a stone of power and dwarf meat.

    The way back has collapsed, but the key you just found opens the door at 28, where the beast already awaits you.

    Run to the Smelting (15), insert the stone of power in the machine and climb up the ladder. When the beast arrives here, try to throw the dwarf meat exactly under the machine and when the beast walks to the meat, pull the lever to smash it!

    After the beast is fainting, go to the office (16) and find a diary, which explains, that the dwarves have digged to deep and have awakened a beast (does that sound familiar to you? J); get the key from the drawer near the lever and pull the latter.

    Back in the smelting, pull the lever to open the lava pit. Jump over it and walk up to corridor 14, where the beast appears again. Run back to the smelting, jump over the lava pit and watch the beast falls into the pit for its ultimate demise.

    Explore the rest of the mines now, find 2 more keys in bedroom 18, a stone of power and the mold to make a sabre sword.

    Pass by the forge and look for mithril in the mines. Finally, in the last room (25), when you climb up the wood you find a large rock of mithril, which is too large to put in your backpack; drag it on the left site of the machine here, insert a stone of power and pull the lever, so it is teleported to the smelting.

    Back in the smelting (15), smash it into several smaller mithril rocks and take the mold for the two-handed sword before you go to the forge (23). Use the machine with the one masher and activate it with another stone of power. Insert two rocks of mithril and the Koltk powder and pull the lever to get a mithril bar.

    Now go to the other machine, activate it with another stone of power, pick your weapon of choice (sabre or two-handed) and place the corresponding mold below the left masher. Walk the stairs up behind the machine and put the mithril bar in the machine, then pull the lever and you have forged a mithril sword.

    With this sword, teleport back to level 2, but be sure to have at least 2 fireball and some levitate scrolls with you, if your casting is not well developed.

    Level 2 - The Ice Caves and the Dragon

    Go to the large cave (16) and float over to the other site (18). You are about to enter the ice caves. Walk up the stairs on the left side and, when they split up, jump up the right stairs, then shot an arrow at the stalagtite above the stalagmite (44), which falls down and stands exactly on the stalagmite. Now levitate over to the stalagmite and jump to the cave from there (45); from here float to another cave (46), walk to its other exit and float to cave 19. Use fireballs here to melt the ice, both the way to the dragon cave and the frozen corpse.

    You arrive in the dragon cave now (20) and can either ‘buy’ a dragon egg from him, if you have read the book in the castle library about Arx’ races and know the number of his dragon scales or simply fight and kill him, which will also give you some dragon bones from his body.

    Level 6 - The Sisters of Edurneum Outpost

    Back at the Sisters, Zalnashh will enchant the Sword with the Dragon egg, but wants to know the place of the rebels first.

    You can either betray the rebels now and have Zalnashh enchant the weapon or do it yourself, either by spell or by scroll and not betray Alia and the rebels, where the latter is the far better way.

    You have to use the dragon egg on the Mithrilsword now and cast ‘Enchant Object’ on it; if you can’t cast ‘Echant Object’ yet, you can use a scroll as well (see items list to learn where to get them).

    Level 1 - The one-eyed Murderer

    You remind yourself of the ghost quest with the one-eyed murderer. Upstairs the tavern, you find Enoill, the one-eyed man, but he doesn’t admit anything. When we buy a beer at Tizzy for him, he drinks it and walks away drunken, so drunken, that he drops his key on the stool.

    With this key, you will find a prove of his deeds in the chest in his house (12): There are several letters from Carlo, who ordered him to kill the queen. When you confront Carlo, he admits everything, but explains, that he did it for the kingdom; he found out, the queen is with a secret order and wanted to kill the king; he hands you over a letter from the queen, which explains it to King Lunshire; he is of course sad to learn this news, that his ****or has killed his wife, but there’s nothing you can do for him now.

    Level 4 - The King, Alia, the Snakewomen, an old debt and the Queen

    You now go to the magically sealed area here (45); before you can enter, Alia walks up and thanks you for everything; she asks you to give her sigil ring to her father and they meet at the great underground sea; suddenly, the snake women appear and claim Alia to be her new queen, because Poxsellis has promised his 4th coming to them; and Alia is the one. All of a sudden, the ghost of Queen Florence, whose murderer you found, talks to the scene, telling them, that Alia is the fifth child, and her twin sister Clarissa is the fourth; she knew of Poxsellis’ oath and gave Clarissa away to the traveller’s guild. Disappointed and angry, the sister leave undone.

    Then you now can dispel the field (45) and enter the bunker of the Ylsides, where two Ylsides and a priest attack you (IMPORTANT NOTE: this priest and the Alia cinematic will only happen if the final weapon has been melt with the Dragon Egg AND enchanted with "Enchant Object" Level 8 Minimum); the priest holds a fourth Akbaa Meteor.

    Level 5 - The Ylside Bunker

    Here you have to fight more Ylsides and priests; again, the priest have useful items with them: One key for the chest in the forge (16), one key for the chests in the training room (18) and the Ylsides Resting room (19) and one key for Iserbius’ room (20). In room 19, you will also find two metal bars to make the key for Gary’s bank (see Side Quest chapter).

    In Iserbius office, put a candle on the right skull on the altar and a secret compartment in the bed opens and reveals a key, which opens the chest and you have the fifth Akbaa Meteor.

    Place all the five Akbaa meteors on their places in room 21 and the door to the praying room (22) opens.

    When you attack Iserbius now, a sequence starts and you learn you are a little too late as Iserbius has already changed into something semi-demonic and after only one hit from your sword Akbaa’s incarnation is already complete; you now need to fight Akbaa and the demons he summons, but finally are able to defeat him.

    You have saved Arx, but there is no time to celebrate, as your master from the Noden arrives and thanks you, but has to take you back to the Noden again, as you are to powerful to remain on the world for now…

    THE END




  • Neden tam çözümünü koydunuz ki, bu güzel oyunu insanın kendisi çözmesi gerekir. Ayrıca bu oyunda büyü yapmaktan acayip zevk alırdım.
    Büyü yapabilmek için büyünün runelerini basarili bi sekilde cizmeniz gerekiyor.
    Combat esnasinda bir buyucunun neler yasadiginin hissedilmesini saglayan bir oyun.
    fazla bilinmesede güzel oyundur.
  • oyunu tekrar oynama heyecanı duydum
    oynamışken de tam oynamak istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svstrgmr

    oyunu tekrar oynama heyecanı duydum
    oynamışken de tam oynamak istiyorum

    :)
    tamam.

    Risen'e başlamanı tavsiye ederim burada.
  • eskisi gibi 2-3 güne bir oyun atabilsem bunu da denerdim de. Şimdi 2 ayda işten fırsat buldukça bir oyun anca bitirebiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svstrgmr

    arx fatalis rehberi:

    http://netload.in/dateiihoV7p2ygw.htm

    güzelmiş, teşekkürler.
  • güzel oyun güzel rehber
  • rehber açılmıyor. Ayrıca türkçe yaması yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harold

    rehber açılmıyor. Ayrıca türkçe yaması yapılıyor.

    Kaynak nerden acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harold

    http://www.oyunceviri.com/forum/threads/4212-Arx-Fatalis-100-T%C3%BCrk%C3%A7e-Yama-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1-Video-Eklendi

    ben hazırlıyorum yamayı

    Kolay gelsin dostum. Oynamadım ama sayende oynayacağım galiba. Yukarıdaki yorumlara bakılırsa da sağlam oyun.
  • Arx Fatalis gayet güzeldir. Zamanında ekran kartının yanında hediye olarak gelmişti, hala durur orjinal CD'si. Çok serbest bir evreni yoktur ama yine de bağlar kendine. Özellikle de büyü yapma sistemi, bugün birçok oyunda aslında kullanılması gerektiğini düşündüğüm bir sistemdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harold

    http://www.oyunceviri.com/forum/threads/4212-Arx-Fatalis-100-T%C3%BCrk%C3%A7e-Yama-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1-Video-Eklendi

    ben hazırlıyorum yamayı

    iyi bir haber cidden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Arx Fatalis gayet güzeldir. Zamanında ekran kartının yanında hediye olarak gelmişti, hala durur orjinal CD'si. Çok serbest bir evreni yoktur ama yine de bağlar kendine. Özellikle de büyü yapma sistemi, bugün birçok oyunda aslında kullanılması gerektiğini düşündüğüm bir sistemdir.

    ilk çıktığında oynamıştım ve o günden beri defalarca ve saatlerce oynadım
    zamanına göre çok iyi oyundu yeni ve kapalı mekanları keşfetmek güzeldi
    ayrıca oyunda kopyala yapıştır mantığı yoktu
    her mekanın kendine has bir havası atmosferi vardı
    daha yakın zamanda oyunu birkez daha bitirdim
    ömrüm yeterse yine bitireceğim
    ama şimdilik eski oyunları 3d monitörle oynamak üzere arşivliyorum
    BEN HATTA İLERİ GİDEREK SÖYLÜYORUM Kİ BU OYUN SKYRİM GİBİ OYUNLARIN ATASIDIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 18 Şubat 2012; 10:57:00 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.