Şimdi Ara

Vodafone 3G kota sorgulaması yapamıyorum..upload kotaya dahil mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaÅŸlar

    vodafone nun dandik sitesinden şifre alıyorum ancak girerken yanlış diyor..7048 e msj atıp yeniden istiyorum şifre.... o şifre ile de girmiyor.

    birde kota hesaplama da upload dahil mi ?



  • upload dahil.
    sorgulama olarak vodafone internet sitesinde 3g paketleri sayfasında gerekli bilgi var hangi paketi kullandıınza göre
    vodafone programındaki kota sayıcı tam kotayı gösteriyor,oradan da takip edebilirsiniz.
  • sağol dostum...ücretsiz demi bu 3636 kota sorgulama...bu arada program 800 gösteriyor smste gelen mesajda 1 gb kullandınız diyor :S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 6 Şubat 2010; 13:46:25 >
  • walla ben DATA BAKIYE yazip 3636 ya gönderiyorum bisey gelmiyor ama ben 100mb bedava internet paketi verdi vodafone onu kullaniyorum belki ondandir
  • Eğer 1gb paketi alırsanız, gelen mesajda "1GB SOR" yazıp 3636 ya gönderin diyor. Lakin böyle yapınca eksik ya da yanlış mesaj attınız diyor. "SOR 1GB" yapınca da bu paketi alsanız bile böyle bir aboneliğiniz yok diye mesaj geliyor. Bundan yaklaşık 4-5 ay önce gene 1 GB paket almıştım o zaman da aynı terane vardı hala devam ediyor bu olay. MH ye mail attım bakalım ne olacak. Allahım bu ülkede bir rahat nete giremeyecekmiyiz.
  • 1gb paket için "SORGU 1GB" şeklinde yazıp 3636 ya göndermeniz gerekiyor, "SOR 1 GB" olarak değil.
  • upload dahil degildir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Upload yapmak kotadan yer mi?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Upload dahildir kotaya. Geçenlerde mail atmıştım bu kota yüzünden, bugün mesaj geldi sorun düzeltildi diye ama nerede hala 1 GB paketim olmasına rağmen böyle bir pakete sahip değilsiniz diye mesaj geliyor.

    Not:"SOR 1GB" ve "SORGU 1GB" aynı şeyler ikisinde de böyle bir pakete sahip değilsiniz diye mesaj geliyor.
  • Merhaba upload kotaya dahildir. Ayrıca 1 gb hakkımızı sogularken SORGU 1GB Yazıp 3636 doğrudur ama sistemsel bir sorundan dolayı cevap alamamış olablirsiniz(1gb iptal etmediyeseniz).Bunun dışında data kullanımınız fatura kesim tarihine kadar 1gb doldurduğunuzda size bilgilendirme mesajı gönderilir ve artk bağlanırsanız her 100 mg için faturanıza ücret yansıyacağını yada kontörünüzün düşüceği belirtilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gündemden

    Merhaba upload kotaya dahildir. Ayrıca 1 gb hakkımızı sogularken SORGU 1GB Yazıp 3636 doğrudur ama sistemsel bir sorundan dolayı cevap alamamış olablirsiniz(1gb iptal etmediyeseniz).Bunun dışında data kullanımınız fatura kesim tarihine kadar 1gb doldurduğunuzda size bilgilendirme mesajı gönderilir ve artk bağlanırsanız her 100 mg için faturanıza ücret yansıyacağını yada kontörünüzün düşüceği belirtilir.

    Acaba nasıl bir sorun ki bu 1 hafta dan beri düzeltemediler. Kaldı ki anında kota öğrenemiyorum allah bilir bu kotayı kullandınız mesajı kotayı kaç defa geçtikten sonra gelir.

    Not:Burada cemkirmem size değil vodafone yanlış anlamayın.
  • Arkadaslar ayni sorun bende de vardi ve kafayi yemk uzereydim. Yani kotami sorgulayamiyordum bir turlu. Mh yi ariyorum bana SORGU 250 MB yaz diyo olurmus. Yaptim diyorum. Yanlis yapmussunuzdir beyfendi diyorlar bana. Beni aptal yerine bile koydular yani. neymis yanlis yazmisim sacmalik. Neyse tekrar aradim bu sefer mh den bilgili biri cavap verdi allahtan. Dedi ki;
    kontorlu hatlar icin SOR 250MB yazilacak.
    Faturali hatlar icinse SORGU 250MB yazilacak. Bu sekilde denedim ve oldu sonunda.
  • yapici daha önce bu konu hakkında 1gb paket aldığını söylemiştin fakat sorun yanlış ozaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapici


    quote:

    Orijinalden alıntı: gündemden

    Merhaba upload kotaya dahildir. Ayrıca 1 gb hakkımızı sogularken SORGU 1GB Yazıp 3636 doğrudur ama sistemsel bir sorundan dolayı cevap alamamış olablirsiniz(1gb iptal etmediyeseniz).Bunun dışında data kullanımınız fatura kesim tarihine kadar 1gb doldurduğunuzda size bilgilendirme mesajı gönderilir ve artk bağlanırsanız her 100 mg için faturanıza ücret yansıyacağını yada kontörünüzün düşüceği belirtilir.

    Acaba nasıl bir sorun ki bu 1 hafta dan beri düzeltemediler. Kaldı ki anında kota öğrenemiyorum allah bilir bu kotayı kullandınız mesajı kotayı kaç defa geçtikten sonra gelir.

    Not:Burada cemkirmem size değil vodafone yanlış anlamayın.


    Aynen arkadaşım programda kota geçilmediği gözükuyor ama faturada kotayı aşmışım.Ustelik ne mesaj ne başka bir uyarı gönderdiler.Müşteri hizmetleri biz gönderdik ama size ulaşmamış dediler.




  • Yapici daha önce burda sorduğun soru 1gb paket aldım sorgulaması nasıl demiştin . 250 mg kullanıyorsan 1gb sorgusunuı yaptığında hata alman doğal
  • 1GB paket sahibiyim(hattım kontörlü) ve Şubat ayının 3 ünde aktif ettirdim.

    Gönderdiğim mesajlar ve aldığım cevaplar;

    SOR 1GB ----------- 3636 Sorgulamak istediğiniz pakete sahip değilsiniz o yüzden....

    1GB SOR -------------3636 Eksik ya da yanlış mesaj göndediniz

    SORGU 1GB ----------- 3636 Sorgulamak istediğiniz pakete sahip değilsiniz o yüzden....

    1GB SORGU ----------- 3636 Eksik ya da yanlış mesaj göndediniz


    Daha ne farklı şekilde gönderiliyor bilmiyorum. Birde neden Vodafone sürekli "1GB SOR -------------3636 " şeçeneğini öne sürüyor anlamış değilim. Geçenlerde attığım mailde hala "1GB SOR -------------3636 " yapın diyor. Bunlar kafa mı buluyor benle. Hattım kontörlü ve 3,5 kontör var kotayı aşsam anında 30 kontör çekecekler, belki kotayı geçtim 30 kontör olmadığı işlem yapmıyorlar. Eğer böyleyse ben de deli gibi kullanırım kontör yüklemem çokta dertti yani.




  • yapıci ozaman mh ara nekadar gb kaldığını onlar söylesin yani böyle çözümsüz bırakılmaması gerekir ..
    şikayet kaydı oluşturmak istediğini belirtsen denedinmi.?

    Son 24 öncesinde nekadar data kullandığını müşteri hizmetlerinde öğrenmeyi dene servis şikayet kaydı oluştur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gündemden

    yapıci ozaman mh ara nekadar gb kaldığını onlar söylesin yani böyle çözümsüz bırakılmaması gerekir ..
    şikayet kaydı oluşturmak istediğini belirtsen denedinmi.?

    Son 24 öncesinde nekadar data kullandığını müşteri hizmetlerinde öğrenmeyi dene servis şikayet kaydı oluştur .

    Hocam mail ile MH ye ilettim onlarda gerekli yere sorunu ilettikleri belirttiler, ancak daha cevap gelmedi. MH yi aramayı düşünmüyorum zaten 3,5 kontör var, arayınca 1,5 kalacak. Hiç kusura bakmasınlar arayamam kendileri(allah bilir o yüzden böyle oyunlar yapıyorlar). Daha da takmıyorum kullacağım çok çok 3,5 kontör daha gider ben de kontör yüklemem.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.