ANKARADAYIM EGO İÇİN PASO ALMAK İSTİYORUM NE YAPMAM GEREKİR?
9 Cevap2182 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Mesaj Fotoğraf Galerisi

Ekleyen : lion_koc
Giriş
Mesaj


697 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:26:39 

merhaba arkadaşlar ankarada öğrenciyim bir üniversitede fakat egolara binebilmek için paso almak istiyorum neler yapmak gerekir bilen varmı? İlk önce nereye nasıl başvuracağız ne kadar para vereceğiz neler yapacağız ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lion_koc -- 2 Şubat 2010; 13:31:25 >


_____________________________

GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA


979 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:28:41 

Paso almak istiyorum deyince ben de devamlı almak istiyorum şeklinde anladım.

Bildiğimiz pasoymuş


_____________________________



3163 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:29:16 

sahin k 'ya msaj at brazzersa falan basvur


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Şubat 2010; 13:29:20 

başlık epic fail


1507 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:30:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Öküz Başlı Antilop

başlık epic fail

:D:D


_____________________________


Badger Badger Badger Mushroom Fan Club !


697 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:31:48 


quote:

Orijinalden alıntı: mousty


quote:

Orijinalden alıntı: Öküz Başlı Antilop

başlık epic fail

:D:D



yani hiç aklıma gelmedi haa epic fail filan yardınız beni düzelttim şimdi

bilen yokmu arkadaşlar soruma cevap gelmedi halen daha


_____________________________

GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA


1078 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
HolyRevival
2 Şubat 2010; 13:34:42 

http://www.iett.gov.tr/...ru/indirimliseyahat.php şu siteden başvuru yapabilirsin zannedersem. İstanbulda olsan biliyorum burdaki başvuru merkezlerini ama Ankara için bişi söyleyemicem.

Düzeltme: Sitede istanbul içinmiş sanırsam:/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HolyRevival -- 2 Şubat 2010; 13:36:58 >


_____________________________



3848 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:38:39 

hocam al kimlik kartını, tandoğandaki belediye binasına git, yanına da 35-40 lira para al...

başka bi şeye gerek yok, bi bandrol yapıştırıyorlar zati...


_____________________________

Nemrut,Hz. İbrahim’in ateşte yakılması emrini verdikten sonra meydanın ortasına odunlardan çok büyük bir yığın yapılmasını istemiş. Odunlar yanmaya başladıktan sonra alevler o kadar yükselmiş ki çocuklar adeta bulutların tutuşacağını sanmış. Hayvanlar korkup kaçmış. Kralın askerlerine verilen emir, Hz.İbrahim’in mancınıkla ateşin tam ortasına atmakmış. Bunu yapmalarının nedeni, herkesin bu olaydan ders alıp Nemrut’un ne kadar güçlü bir kral olduğunu anlamasıymış. Bir daha kimsenin, İbrahim (a.s) gibi, ona karşı gelmeye cesaret etmemesini sağlamakmış. -Bu sırada bir karınca da ağzında küçücük bir damla suyla koşa koşa ateşe doğru gidiyormuş. Hem de boyu göklere varan cehennem ateşine doğru. Başka bir karınca, onun bu telaşını görünce hemen yanına yaklaşıp dayanamayarak sormuş: “Hayrola, nereye böyle, ne bu acelen?” Ağzında bir damla su taşıyan karınca, o bir damlayı ellerinin arasına alıp, “Duymadın mı?” demiş. “Nemrut, İbrahim (a.s)’i ateşte yakacakmış.”
Bu yüzden, ben de ateşin olduğu yere su taşıyorum. Bu sözleri duyan karınca, kendini tutamayarak kahkahalarla gülmeye başlamış. “Sen şu ateşe yüzünü dönüp hiç bakmadın mı?” diye sormuş. “Ne kadar büyük. Senin bir damla suyun ona ne yapabilir ki?” Su taşıyan karınca, kendinden gayet emin bir şekilde “olsun” demiş. “Hiç olmazsa safım belli olur”…


697 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:40:55 


quote:

Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

hocam al kimlik kartını, tandoğandaki belediye binasına git, yanına da 35-40 lira para al...

başka bi şeye gerek yok, bi bandrol yapıştırıyorlar zati...



şimdi forumda arama yaptım maltepeye gidin demişler tandoğandaki ile maltepe arasında bi fark yok herhalde değilmi?


_____________________________

GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA


697 Mesaj
2 Şubat 2010; 13:43:12 

http://forum.donanimhab...key_ankara,paso//tm.htm burada bahsi geçmiş ve maltepeye gidin demişler


_____________________________

GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » ANKARADAYIM EGO İÇİN PASO ALMAK İSTİYORUM NE YAPMAM GEREKİR?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.234

DonanımHaber’i Takip Et X
Facebook Gözat
Twitter Gözat