Şimdi Ara

# CSPromod hakkında herşey. #

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  # CSPromod hakkında herşey. #


    Oyuncular ve turnuvalar tarafından kabul görmeyen CS:Source yayınlananlı yıllar geçti.Bizlere daha kaliteli grafik görüntüsü getireceğine söz verilen oyun; eSports oyuncuları ve turnuvalar tarafından büyük oranda reddedilmişti.
    CS 1.6 ‘nın basit oyunanabilirliğiyle CS:Source’un grafik estetiğini birleştirebilecek bir çözüm önerilmişti.Projeye “Promod” adı verildi ve böyle bir ağırlığın altına girmeye teşebbüs eden herkes gibi , fikirden son beta versiyonuna kadar olan yolculukta, yıllar süren gecikmeler ve beklenmedik aksiliklerle karşılaşıldı.İyi niyetle fakat sonuçta zararlı çıkılarak erken piyasa sürülen beta versiyonu, beklenmedik eleştiler ve aşağılamalara maruz kaldı. Bu durum camiada beklentinin azalmasına ve projeye karşı nefrete yol açtı.
    “Kaderi kötü yazılmış bu sürüm hakkında ne düşünürseniz düşünün , tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki , birkaç yıl önceki problemli geçmişine rağmen yakında sürülecek CSPromod beta 1.04 ‘ün, CS 1.6 oyuncu topluluğuna bu buhrandan sonra yeni bir hayat başlangıcı verebiliceğine inanıyorum. “ Nick "Shrew" Bee "alıntıdır"





    Gelelim esas kendi incelemelerime. Ben 1.6 oynayan bir insanım ve Cs:Source steam sahibiyim. Fakat fps nedeni ile Cs:Source oynamadım, oynayamadım.
    Fakat CsPromod fps konusunda beni hiç sıkmadı. 1.6'da 100 fps alırken Cs:Source'te 30-40. Şimdi promodda ise böyle sorunlar yok.

    Promod'dan basitce söz etmek gerekirse. Oyun tamamiyle istediğiniz özelliklerle en rahat oynayabileceğiniz kapasitede. Radar düzenlemeleri, silah açıları modelleri, efekleri vs. Şimdi bunları teker teker görelim.


     # CSPromod hakkında herşey. #


    Üst resimde gördüğümüz Options Advanced kısmında rate bölümü. Burasını kendiniz değiştirseniz bile sizin bağlantınıza ve serverin durumuna göre otomatik rate atıyor. İlk denememde 25k 101 101 olarak kayıt etmiştim fakat bir servera girince otomatik olarak servera göre değiştiğini fark ettim. Aksamaları en aza indiren bir rate vermeye çalışıyor. Oldukça yeni ve estetik bir özellik.




     # CSPromod hakkında herşey. #


    Artık kendi özel ayarlarımız bölümüne geldik. Bence en zevkli kısım burası. Basitçe bu bölüm hakkında söz etmek gerekirse. Crosshair büyüklüğü istediğiniz kadar saydamlık, cs silahlarının cs:s ile cs 1.6 açısını seçmek. Awp scope 1.6 yada Source olacağını belirlemek. Radarla oynamak. vs..

    Hud Player Icons: Alt orta taraftaki zamanın yanında kaç oyuncunun kaldığını gösteren bir özellik.
    Hud Grenade Bar: Hp bölümünün üstünde el bombalarını belirten bölüm.
    Cs 1.3 Death Notification: Cs 1.3 seriisinin ölüm bildirimleri.


    Radar bölümünde ise.

    Show Radar: Radarı açık veya kapalı kullanacağınızı belirler.
    Radar Style: Radarın opak karanlık veya açık olmasını belirler.
    Show Map (Clear Only): Radarda harita kısımlarının görünmesini belirler. (Bence mükemmel bir özellik)
    Show Teammates Nickname: Radarda oyuncularınızın isimlerinin görünmesi. (Buda harika bir özellik, Eğer maç takımınız varsa çok işe yarıyor)




     # CSPromod hakkında herşey. #


    Crosshair Size: Bildiğimiz gibi "small(küçük), medium(orta), large(büyük)" olmasını belirler.

    Crosshair Color: Crosshairinizin rengini belirler.

    Crosshair Transluceny (Alpha): Crosshairinizin şeffaflığını belirler. Gösterge ile oynayarak şeffaflığı ayarlayabilirsiniz.

    Dynamic Crosshair: Cs 1.6'dan hatırladığımız cl_dynamiccrosshair "1" ayarı. Crosshairinizin sabit veya hassas olmasını belirler.

    Awp Crosshair Scope: Cs 1.6'daki Awpnin zoom kısmı yada Cs:s deki awpnin zoomlu kısmını belirler. Hangisi hoşunuza gidiyorsa.


    Weapons kısmında ise.

    Weapon Side Preference: Silahınızın hangi elde olmasını belirler. Left sol - Right Sağ el. Seçim sizin!
    Switch Knife Hand: Bu özelliği açtığınızda diyelim ki sağ elde oynuyorsanız bıçak çekişinizde bıçağınız sol elde olur. Tersi kısmında.
    Weapon Model Origins (Angel): Cs 1.6 veya Cs:s modellerinin açısı hakkında birşey. Açıları source yada 1.6 olarak belirleyebiliyorsunuz.
    Fast Switch Style: Silah çekiş animasyonlarının hızı ile alakalı. CSP seçerseniz bombalar kısmında üst sekmeler ortaya çıkmaz. Cs 1.6 veya Cs:s ayarlarıda seçilebilir.
    Quake Style Instant Switch: Quake tarzı animasyonsuz geçim. Yada cs 1.6 HLTV demolarındaki gibi silahlar arası geçişte animasyonsuz hali. Fakat geçikmesi hala var. Yani sizin elinize animasyonsuz silah gelse bile animasyonlu halinin tamamlanması sonucunda ateş edebiliyorsunuz.





     # CSPromod hakkında herşey. #


    Wall Impact Effects bölümünde ise
    Cs:s veya Cs 1.6 ayarlarını seçebilirsiniz.





     # CSPromod hakkında herşey. #


    Burada yine Options kısmında yeni bir özellik. Artık istediğiniz bombaya, silaha tuş atayabileceksiniz. Böylelikle kolay alışverişi sağlayabilirsiniz. Deagle p tuşuna atayıp her el başında "p" basarak Deagle silahını alabilirsiniz.




    Gelelim haritalara.

    csp_dust2

     # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. #

    csp_nuke

     # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. #

    csp_train

     # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. #

    csp_inferno

     # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. # # CSPromod hakkında herşey. #






    Kendim çektiğim oyun içi bir ss.

     # CSPromod hakkında herşey. #


    Gördüğünüz gibi altta sürenin yanında sadece bir ct gözüküyor işte o benim. Sürenin yanındaki playerları kapatıp açmak sizin elinizde.
    Radarda ise hem oyuncuların ismi hemde harita olarak işlenebiliyor. Silahlar cs:s modeli fakat 1.6 duruş açısı ile Cs:s açıları tercihleri var. Cs 1.6 düşmana biraz daha eğik durumda. Ben öyle kullanıyorum. HP ve Armorumuzu gösteren yerin hemen üstünde bombalarımızı ve adetlerimizi görebiliyoruz.
    Haritalarda kendi görüşüm hala 1.6 kolaylıkları var. Görüntü olarak haritalar çok iyi iken cs:s gibi değil de cs 1.6 gibi sadeliğini koruyor. Ortada gereksiz variller görmüyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panzer_ -- 1 Şubat 2010; 11:41:33 >







  • Güzel anlatmışsın sercan saol
  • Eline sağlık. Güzele benziyor, oynanış açısından source'den farklı mı? Açıkçası oynamadan okuyacağımı zannetmiyorum :)
  • Hiç farketmez millet gene 1.5 kral diyecek sonuçta...
  • Oynayış bakımından source'den farklı. Source'u model, harita, tema olarak alırken, oynayış, akıcılık 1.6 ile sağlanmış. Sonuçta WCG bile bu yönden düşünüyor Promod'u.

    @Kenshi

  • Eline sağlık Sercan'ım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kenshi

    Hiç farketmez millet gene 1.5 kral diyecek sonuçta...

  • Açıkçası arada sıkılınca Promod oynuyorum. Steam VAC korumalı serverlar oldukça fazla.
  • Oyun eksik yönleri daha cok fazla bunlar güzel bir şekilde giderilirse eminimki oyun cok fazla tutulacak Source oyuncuları direk Promod geçiş yaparlar.
  • Tabii ki. Oyunda şu an Aug vs. silahları göremiyoruz. Ayrıca daha çok geliştirilecek. Şu haliyle bile Steam'de VAC'lı binlerce server var.
  • Bu arada radarlı vs. herşeyiyle görün. Alman serverlarının birinden çektim.
     # CSPromod hakkında herşey. #
  • Oyun çok güzel ama ProMod yapalım derken proluğu yok etmişler bence.

    Oyuncunun üstündeki yük iyice hafifletilmiş, "sen adam vur yeter" diyorlar resmen.

    Rakipten kaç kişinin canlı olduğunu kolayca görebiliyorsunuz, takım arkadaşlarınızın HP ve para miktarını her an görebiliyorsunuz, radarda isimleri görebiliyorsunuz vs.

    Gerçekten güzel özellikler ama oyunu çok basitleştirmişler bana kalırsa.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Ben oynadım ve birçok kişi gibi beğendim tamamen istediğim türden birşey çıkmış ortaya

    @Extirim
    Takım arkadaşlarının hpsini , parasını görmen çok güzel olmuş maçta sıkça kullanılan bir olay biliyosun
    Bu arada ben karşı taraftaki oyuncuların hpsinin görüldüğünü bilmiyodum hiç gözüme çarpmadı belkide gözükmüyodu server ayarı felan olabilir.
  • grafikler fena olmamış ama tutulacak mı bakalım bence tutulur
  • http://www.youtube.com/watch?v=xTBOygU-_R8


    beta 1.05
    Adamlar boş durmuyo inşallah tutacak
  • Bu akşam bir serverda toplanalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi älg -- 1 Şubat 2010; 19:51:21 >
  • dw link ini pm den atabilcek olan var mı beyler bende 1.6 dan sıkıldım :) bir de oyun tam çıktımı yoks hala beta da devammı ediyor
  • Ne gerek var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AksakRiTim

    Ne gerek var ?

    ne gerek var derken?
  • CSS Promod denemek isteyen, toplanıp Promod partisi yapmak isteyen varsa, 217.131.34.48:27020 gelebilirler.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.