- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
1.Dönem Zayıf 2.Dönem 2 Kurtarmıyormuş!!
53 Cevap19887 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3260 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:38:59 

Beyler öğretmen demişti ne kadar doğru bilmiyorum ama 1. Dönem 1 in var diyelim 2. dönem 2 olursa 2+1= 3/2= 1,5 dan 2 olayı kalkmış buçukda artık 1 oluyomuş 0 ise 4 1 ise 3 getirmek lazımmış eğer doğruysa milli eğitimin binasını basarım 7 tane zayıfım var napcam ben


_____________________________



540 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:40:40 

bu doğruysa memlekette darbe olur


_____________________________



2081 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:44:31 

Bunların hepsi öss yi kaldırmak için nekadar az 12. sınıfı bitiren insan olursa sınava giriş okadar azalacağı için böyle yapıyorlar daha neler cıkacak kimbilir. Bunuda rahatlıkla soyleyebılıyorum 10 icinde kalkar öss.


_____________________________

Intel i5 4670K - Cooler Master Seidon 120M - Asus Z87 Gryphon - 2*4GB Corsair XMS3 - OCZ Vertex 3 60GB - Seagate Barracuda 500GB - ASUS R9 285 STRIX - Philips 27" 273E3LHSB/00 - Corsair GS 600 - Corsair Carbide 500R - Razer Blackwidow Ultimate 2013 - Logitech G500S


4194 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:45:33 

Notlar 5 li sisteme göre değil 100li puan sistemine göre hesaplanır, ortalama alınır. Mesela not ortalaması 54.51 ise o ders 3 gelir.

Karnemden bi örnek 3 - 54,67



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeterPetrelli -- 27 Ocak 2010; 23:46:37 >


_____________________________


Kim ki, kendinden bir canavar yaratır,o zaman insan olmanın acısından kurtulur.


2599 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:47:39 


quote:

Orijinalden alıntı: PeterPetrelli

Notlar 5 li sisteme göre değil 100li puan sistemine göre hesaplanır, ortalama alınır. Mesela not ortalaması 54.51 ise o ders 3 gelir.

Karnemden bi örnek 3 - 54,67


sayılır. Arkadaşa 84,91 den teşekkür geldi.


_____________________________



3260 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:48:46 


quote:

Orijinalden alıntı: PeterPetrelli

Notlar 5 li sisteme göre değil 100li puan sistemine göre hesaplanır, ortalama alınır. Mesela not ortalaması 54.51 ise o ders 3 gelir.

Karnemden bi örnek 3 - 54,67


İlk dönemin ortalaması dahilmi sınıf geçmeye?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Ocak 2010; 23:49:35 

Hobaa o nerden çıktı ki


1830 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:50:19 

Günaydın. Zaten öyle idi


_____________________________



16.08.2012


4194 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:50:36 

quote:

Orijinalden alıntı: We are Oscar Mike




sayılır. Arkadaşa 84,91 den teşekkür geldi.

Belge olayı farklı onda tamamen 70in üstü veya 85in üstü diye ibare geçiyor.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeterPetrelli -- 27 Ocak 2010; 23:51:26 >


_____________________________


Kim ki, kendinden bir canavar yaratır,o zaman insan olmanın acısından kurtulur.

Uzaklaştırılmış
1879 gün cezanın,
129 gün 18 sa. 39 dk. kadarı kaldı.
27 Ocak 2010; 23:51:13 

0 İse 3 olmalı.
1 İse 2 olmalı.

Diye biliyorum.


2740 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:52:18 

geçen senede bana öle dediler 6 tane 1 vardi sonra onları 2 ye çıkardım 2.dönem ve sınıfı ortalama ile geçtim


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Ocak 2010; 23:53:20 


quote:

Orijinalden alıntı: B.A.R.I.Ş

0 İse 3 olmalı.
1 İse 2 olmalı.

Diye biliyorum.



459 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:53:45 


quote:

Orijinalden alıntı: PeterPetrelli

Notlar 5 li sisteme göre değil 100li puan sistemine göre hesaplanır, ortalama alınır. Mesela not ortalaması 54.51 ise o ders 3 gelir.

Karnemden bi örnek 3 - 54,67

54,50 den 3 gelir


_____________________________



741 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:55:08 

Notlar 5 üzerinden değil 100 üzerinden hesaplanıyor bütün olay bu ilk ve 2. dönem ortalamalarını topla 2 ye böl karnende o çıkar
edit: yıl sonunda 2 not ortalaman ile sınava kalmıyosun. 2. dönem notun ile sınava kalıyosun.
Karne puanını 2 dönem etkiliyor fakat sınava kalmak için 2. dönemden az 5 zayıf getirmen gerek



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastchaos -- 27 Ocak 2010; 23:59:17 >


_____________________________



508 Mesaj
27 Ocak 2010; 23:56:05 

böyle bişey olursaa savaş çıkar ya nerden cıkarıyolar bunları yalandır bence zaten o kadar hakkımızı yiyolar bide böyle bir durum olursa memlekette sağlam hoca kalmaz.


_____________________________



 
2060 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:00:08 

sınıftamı kalmış bak sen ya geçen yıl ilk dönem 1 ikinci dönem 2 alırsan geçerdin ilk dönemde sınıftamı kalmış saçmalamayın


_____________________________



360 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:01:17 


quote:

Orijinalden alıntı: B.A.R.I.Ş

0 İse 3 olmalı.
1 İse 2 olmalı.

Diye biliyorum.



_____________________________



1267 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:01:22 

böle bişi yok arkadaşlar hoca sallamış !
ilk dönem 1 ise ikinci dönem 2 olmak zorunda
ilk dönem 0 ise ikinci dönem 3 olmak zorunda başka bi açıklaması yok bu işin


_____________________________



272 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:25:20 

30dan 1 aldıysan 2 düşürmen için , 60 dan 3 alman gerek.

Notlar 1+2 =3 , 3/2=1.5 şeklinde hesaplanmaz, 30+60 = 90 , 90/2 = 45 şeklinde hesaplanır.

Örneğin, 60dan 3 alan birisinin 4 düşürmesi için 80den 4 alması gerek, 70 küsürler kurtarmaz.(sözlüler hariç)


_____________________________



 
1816 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:28:49 


quote:

Orijinalden alıntı: JustFeeL™

30dan 1 aldıysan 2 düşürmen için , 60 dan 3 alman gerek.

Notlar 1+2 =3 , 3/2=1.5 şeklinde hesaplanmaz, 30+60 = 90 , 90/2 = 45 şeklinde hesaplanır.

Örneğin, 60dan 3 alan birisinin 4 düşürmesi için 80den 4 alması gerek, 70 küsürler kurtarmaz.(sözlüler hariç)


ne bicim sistem lan bu harbi boyle mi su an butun ortaokul ve liselerde ?


_____________________________



 
6163 Mesaj
28 Ocak 2010; 0:44:24 

3.00'ı tuttur en iyisi, 1 sayısı önemsiz oluyor o zaman.


_____________________________



2318 Mesaj
28 Ocak 2010; 1:05:53 

doğruysa benim küçüğü keserim.. öğretmenine buradan selamlar :D o şöyle oluyor.. 1-2 geçer ama 2-1 geçmez..


_____________________________



272 Mesaj
28 Ocak 2010; 21:55:44 


quote:

Orijinalden alıntı: leop




ne bicim sistem lan bu harbi boyle mi su an butun ortaokul ve liselerde ?


ortalamalar böyle hesaplanıyor karnede. Ama hesaplanan yıl sonu ortalaması, eğer sınıfta kalma sadece 2. döneme göre hesaplanıyorsa 1. dönem 1 ,2. dönem 2den öğrenci geçer


_____________________________



942 Mesaj
28 Ocak 2010; 22:06:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Bekomu
o şöyle oluyor.. 1-2 geçer ama 2-1 geçmez..

ben de böyle biliyorum


_____________________________



138 Mesaj
28 Ocak 2010; 22:14:23 

Benim Mat ortalama 40. 2 . dönem 50 getirirsem 2 gelmez mi ?


_____________________________

Önce 4.000 kitap okuyup,2 dil öğreneceksin.
Ömrünü ülkene adayacaksın.Sonra canını cephede ortaya koyup,dünyaya diz çöktürerek bir vatan kurtaracaksın.
Yani Atatürk'e laf etmek için küçük yobaz,önce biraz sen adam olacaksın... 1881-193∞


3746 Mesaj
28 Ocak 2010; 22:15:13 

Artık puanla hesaplanıyor. İlk dönem 30 dan mı 1 getirdin 2. dönem 60dan 3 getirmen lazım ki 2 düşsün.


_____________________________

"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK


825 Mesaj
28 Ocak 2010; 22:29:20 


quote:

Orijinalden alıntı: umut321umut

bu doğruysa memlekette darbe olur

++++++++++


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Haziran 2010; 17:24:12 


quote:

Orijinalden alıntı: umut321umut

bu doğruysa memlekette darbe olur


ya bak birinci dönem 2 ikinci dönem 1 se ortalamayla 2 oluyor kalktığı filan da yok isterse 7 zayıfın olsun ortlaman tutuyorsa geçersin rahat ol her hocanın dediğine inanma çünkü bazıları kulaktan dolma haberlere inanıyorlar bazıları hiç bilmiyor göz korkutmak için öle söylüyorlar


_____________________________



142 Mesaj
8 Haziran 2010; 17:59:19 

puan sistemi e okul olayı olduktan sonra gelecekti sözde ama şu anlık böyle bir olay yok ilk dönem 1 ikinci dönem 2 geçersin... ( en azından benim bilgim bu geçen sene böyleydi... )


_____________________________



399 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:08:59 

öğretmenin ne içtiyse aynısından bende istiyorum


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:13:05 

Sınıf gecme sene sonuna bakılmaz 2. döneme bakılır zayıf yoksa sorun yok cunku benım ılk donem 5 olen geometrı ıkıncı donem 1 gelmısdı ve sorurumluluk sınavına gırmısdım hepsı 2 olsa yeter


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2010; 18:18:51 

Eee ilk dönem 3 olup ikinci dönem 1 olursa ne olacak Şaka gibi herşeyimiz. Olmayan eğitim sistemimizi oluşturan herkese teşekkür etmek lazım


142 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:19:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Wizard_of_oz

Sınıf gecme sene sonuna bakılmaz 2. döneme bakılır zayıf yoksa sorun yok cunku benım ılk donem 5 olen geometrı ıkıncı donem 1 gelmısdı ve sorurumluluk sınavına gırmısdım hepsı 2 olsa yeter


kardeş takdir teşekkür dönem notuna göre bakılır sınıf geçme olayı 2 dönemin ortalamasına göre bakılıyor...senin olay ise benim başımada geldi ilk dönem 3 olan notum 2.dönem 1 geldi ve ortalamayı tutturamadığım için o ders sorumlu oldu...


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:21:56 


quote:

Orijinalden alıntı: asim61




kardeş takdir teşekkür dönem notuna göre bakılır sınıf geçme olayı 2 dönemin ortalamasına göre bakılıyor...senin olay ise benim başımada geldi ilk dönem 3 olan notum 2.dönem 1 geldi ve ortalamayı tutturamadığım için o ders sorumlu oldu...


Tamam bende onu dedım zaten 2. dönem 1in yoksa sorun olmaz gecersın dırek ılk donem notu onemlı degıl sınıf gecmek ıcın ama takdir teşekkür kac senedır almadıgım ıcın pek bılmem onu


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


142 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:33:21 


quote:

Orijinalden alıntı: Wizard_of_oz




Tamam bende onu dedım zaten 2. dönem 1in yoksa sorun olmaz gecersın dırek ılk donem notu onemlı degıl sınıf gecmek ıcın ama takdir teşekkür kac senedır almadıgım ıcın pek bılmem onu


2.dönem 1 in olsa bile ortalamayı tutturman gerek yoksa başına bela oluyo o dersler...


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:36:49 


quote:

Orijinalden alıntı: asim61




2.dönem 1 in olsa bile ortalamayı tutturman gerek yoksa başına bela oluyo o dersler...

Evet duz lıseler ıcın 2.5 anadolu ıcın 3 fen ıcın 3.5 olması lazım


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


1212 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:53:35 

Böyle sistemin içine edeyim o zaman ilk dönem yatalım 2. dönem çalışalım geçelim sınıfı öyle şey mi olur? Ben MEB in sınıf geçme yönetmeliğine baktım 2 dönemin ortalaması diyor yani örneğin ilk dönem o dersten notun 65 den 3 tü 2. dönem 40 dan 1 geldi 65+40=105/2=52,5 52,5 dan 2 düşüp o dersten geçmen gerek yanlış mı biliyorum?


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 18:57:03 


quote:

Orijinalden alıntı: skyfor

Böyle sistemin içine edeyim o zaman ilk dönem yatalım 2. dönem çalışalım geçelim sınıfı öyle şey mi olur? Ben MEB in sınıf geçme yönetmeliğine baktım 2 dönemin ortalaması diyor yani örneğin ilk dönem o dersten notun 65 den 3 tü 2. dönem 40 dan 1 geldi 65+40=105/2=52,5 52,5 dan 2 düşüp o dersten geçmen gerek yanlış mı biliyorum?

Evet yanlıs bılıoysun istersen ılk donem hepsı 5 olsun 2.donem 1ın olursa o dersden zayıf oluyor ortalaman tutmassa sorumlu oluyosun o dersten yada ılk donem hepsı 1 olsun 2. donem hepsını 2 yap gec ılk donemın onemı yok sınıf gecmede


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


1212 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:03:55 


quote:

Orijinalden alıntı: Wizard_of_oz



Evet yanlıs bılıoysun istersen ılk donem hepsı 5 olsun 2.donem 1ın olursa o dersden zayıf oluyor ortalaman tutmassa sorumlu oluyosun o dersten yada ılk donem hepsı 1 olsun 2. donem hepsını 2 yap gec ılk donemın onemı yok sınıf gecmede

Tamam o zaman seneye ilk dönem yatacağım oh be O zaman sınıf geçme değilde dönem geçme desinler


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:06:02 


quote:

Orijinalden alıntı: skyfor



Tamam o zaman seneye ilk dönem yatacağım oh be O zaman sınıf geçme değilde dönem geçme desinler

ama takdir tesekkur donem sonuna bakıyolar bıde kacıncı sınıfsın ?


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


2436 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:08:51 

Anadolu lisesidneyim sınıfı geçmek için ortalamamın 55.00 mı olması lazım 60.00mı?


_____________________________

Donanımhaber Hukukçular Platformu


 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:11:50 

3 un ustunde olması lazım isde oyle bılıoyrm


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


1212 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:12:03 


quote:

Orijinalden alıntı: Wizard_of_oz



ama takdir tesekkur donem sonuna bakıyolar bıde kacıncı sınıfsın ?

Lise 1 Anadolu, takdir teşekkürü ne yapayım zaten alamıyorum Biraz daha araştırdım sanırım yanlış biliyorsun veya değiştirildi yıl sonu ortalamasına bakılıyor ama ortalama olarak bakılıyor eğer 1 in varsa o dersten başarısız sayılıyorsun ama ilk dönem notları sınıf geçmede ortalamaya etki ediyor

http://forum.donanimhaber.com/m_39067856/tm.htm


_____________________________



 
1194 Mesaj
8 Haziran 2010; 19:15:57 


quote:

Orijinalden alıntı: skyfor



Lise 1 Anadolu, takdir teşekkürü ne yapayım zaten alamıyorum Biraz daha araştırdım sanırım yanlış biliyorsun veya değiştirildi yıl sonu ortalamasına bakılıyor ama ortalama olarak bakılıyor eğer 1 in varsa o dersten başarısız sayılıyorsun ama ilk dönem notları sınıf geçmede ortalamaya etki ediyor

http://forum.donanimhaber.com/m_39067856/tm.htm


Ben 4 yıldır takip ediyorum benim dedim doğru bak lise 2 de ilk dönem 5 gelen geometrim 2. dönem 1 geldi die sorurumluluk sınavına gırdım gecdım


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


1 Mesaj
8 Haziran 2010; 23:47:02 

0


ilk dönem ve 2.dönem notlarımarkadaşlar Coğrafya'nın 2.yazılısıda 75 daha girilmedi Dil Anlatım'da büyük ihtimal 2 düşecek Fizik'in 2.yazılısına girmedim o da 0 hiç anlamıyorum o dersten zaten :( bedende hiç kıyafet getirmedim 2 tane 0 verdi haliyle hoca

sınıfta kalma ihtimalim nedir arkadaşlar lütfen olumlu konuşun :( meslek lisesiyim lise 1. 2 yıllığım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cherchavos -- 8 Haziran 2010; 23:48:31 >


_____________________________



 
1194 Mesaj
9 Haziran 2010; 13:23:11 


quote:

Orijinalden alıntı: Cherchavos

0


ilk dönem ve 2.dönem notlarımarkadaşlar Coğrafya'nın 2.yazılısıda 75 daha girilmedi Dil Anlatım'da büyük ihtimal 2 düşecek Fizik'in 2.yazılısına girmedim o da 0 hiç anlamıyorum o dersten zaten :( bedende hiç kıyafet getirmedim 2 tane 0 verdi haliyle hoca

sınıfta kalma ihtimalim nedir arkadaşlar lütfen olumlu konuşun :( meslek lisesiyim lise 1. 2 yıllığım

sorumluluk sınavlarına gırıp 3 tanesını galıba kurtarman lazım


_____________________________


STSL 2011-2012 ŞAMPİYONU GALATASARAY!


1276 Mesaj
9 Haziran 2010; 13:39:25 


quote:

Orijinalden alıntı: Cherchavos

0


ilk dönem ve 2.dönem notlarımarkadaşlar Coğrafya'nın 2.yazılısıda 75 daha girilmedi Dil Anlatım'da büyük ihtimal 2 düşecek Fizik'in 2.yazılısına girmedim o da 0 hiç anlamıyorum o dersten zaten :( bedende hiç kıyafet getirmedim 2 tane 0 verdi haliyle hoca

sınıfta kalma ihtimalim nedir arkadaşlar lütfen olumlu konuşun :( meslek lisesiyim lise 1. 2 yıllığım

birader bedenden kalmayı nasıl becerdin yani oha


_____________________________



 
212 Mesaj
9 Haziran 2010; 23:35:07 

2-1 geçer ortalama 2 düşer 3-0 geçer ortalama 2 düşer 91 4 yıllık liselerin ilk mezunlarındanım en azından geçen yıl bu iş böleydi bizede aynıları dendı ama halk efsaanesi olmaktan ileri gitmedi rahat ol ve git tatılın keyfını cıkar.


_____________________________

bazen Vefa semt adı değildir 14 yıl kan kusup ölümüne arkasında durmaktır
her şartta yıkılmaz bir duvarcasına..
en kötü gün bugünse bugünde daha yüksek sesle GALATASARAY

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2010; 23:40:01 

Öyle bir şey yok.Sınıf geçmede 1-2-3-4-5 sistemi geçerlidir.Sizin dediğiniz sistem taktir-teşekkür almada geçerlidir


 
0 Mesaj
10 Haziran 2010; 18:43:40 

Arkadaşlar benim Mat. 1. dönem 48,20 den 2 geldi. Bu dönem 1 gelicekmiş gibi duruyor. Ağırlıklı not ortalamam ise 72,46.Anadolu lisesi 2. sınıftayım.Alan-MF

-Karnemde ortalama ile geçti yazar ve sorumluluk sınavına girmem gerekirmi veya sorumluluk sınavına girmeden geçermiyim?


_____________________________



 
100 Mesaj
10 Haziran 2010; 18:56:24 

Öncelikle 100 üzerinden ortalama hesaplandığı doğru fakat velakin karnede görünümü eski usul 1-2 de 2-1 de 2 düşer dönem sonu 0-1 0-2 2-0 2-0 şeklinde 0 düşer dönem sonu 0 ı düzeltmek için 3-0 0-3 şeklinde olmalıdır dönem sonu 2 gelir o zmn bildiğim kadarıyla da 45 ile geçiliyor sınıf 100 üzerinden...


_____________________________



9785 Mesaj
10 Haziran 2010; 19:03:14 

Öyle bir şey yok, hocan ne içtiyse sor bakalım...