- x
DIŞKIDA KAN GÖRÜLMESİ
34 Cevap95314 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


737 Mesaj
20 Ocak 2010; 11:55:12 

arkadaşlar dışkıda kan görülmesi neyin nesidir bu zamana kadar böyle bir şey başıma gelmemiş idi bende basur filanda yok tedirgin oldum şimdi hangi bölüme gideyim hastanede kan belirgin bir şekilde belliydi


_____________________________

Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.


3344 Mesaj
20 Ocak 2010; 12:45:45 

kabızlık la da olabiliyor ya da basur başlangıcı lifli gıdalar yenmesi önerilir kayısı incir gibi , ayrıca burçak bisküvisi de iyi geliyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


737 Mesaj
20 Ocak 2010; 13:08:30 

kabızlık gibi bir durumum yok o konuda rahatım bu zamana kadar da kabızlık çekmedim Allah'a şükür ama bugün kan görünce gaitada tedirgin oldum taze belirgin şekilde kırmızı olunca aklıma bağırsak kanaması ve olası senaryolar geldi hangi bölüme gitmeliyim genel cerrahiye mi yoksa gastroenteroloji bölümüne mi arkadaşlar lütfen yardım edin


_____________________________

Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2010; 15:21:08 

Hocam ağır bir iş yapmaya bağlı olarak da bazen makattan kan gelebiliyor.
Ama çok olmaması lazım. Her tuvalete çıktığında kan geliyorsa, kısa zamanda bir hekime görün derim.


1490 Mesaj
20 Ocak 2010; 23:55:18 

Basur olabilir dikkatli ol


_____________________________


Birilerinin menfaatine ters düşmediğin için seviliyorsan, Bırak nefret etsinler!!!!

Hareket etmezsen, zincirlerini farkedemezsin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ocak 2010; 3:33:59 

Büyük ihtimal basur başlangıcı..Basur başlangıcında basur olup olmadığını anlayamazsın..Kendimden biliyorum..Banada o şekilde kan gelmişti ve ne kabızdım nede makat bölgesinde herhagibir bir şişlik vardı..Ama sonradan ilerlemeye başladı..Falza oturma ve tuvalette oturarak fazla kalma..Ayrıca büyük tuvaletini yaparken zorlayarak yapma..


737 Mesaj
21 Ocak 2010; 4:52:15 

valla basur mu başka birşeymi anlayamadım şuan bir bulantı var içimde çıkarsam rahatlayacağım halsizlik de var inşallah kötü bir şey çıkmaz


_____________________________

Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı.


1881 Mesaj
28 Ocak 2010; 11:13:04 

dahiliyeye git o seni yönlendirir..
inş önemli bişi yoktur..


_____________________________



112 Mesaj
28 Ocak 2010; 23:28:45 

dışkılama esnasında fazla zorlanmaya bağlı olarak anal bölgede küçük yırtıklar oluşabilir.kanama tuvaletınden sonramı oluyor 1-2 damla şeklinde ? tuvalet kağıdı ile silerken bulaşıyormu kağıda ? ege böyleyse yırtıklara bağlıdır büyük ihtimalle.ama doktora görünmen daha iyi.dahiliye gastroloji bölümüne gitmen gerekiyor


_____________________________



 
515 Mesaj
28 Ocak 2010; 23:49:10 


quote:

Orijinalden alıntı: kboy

dışkılama esnasında fazla zorlanmaya bağlı olarak anal bölgede küçük yırtıklar oluşabilir.kanama tuvaletınden sonramı oluyor 1-2 damla şeklinde ? tuvalet kağıdı ile silerken bulaşıyormu kağıda ? ege böyleyse yırtıklara bağlıdır büyük ihtimalle.ama doktora görünmen daha iyi.dahiliye gastroloji bölümüne gitmen gerekiyor

kardeş bendede bu durum var bi hap kullandım ondan sonra başladı ama bnm ki yara oluşmuş tuvaletimi yaparken ağrıyor başlngıcta önceden yoktu böle bişey bendede hep rahatca yapardım bendede kan gelıyor hep yaparken artık ama bnm ki belli yara oluşmuş yırtılma gibi dediğinden senin Ben ne yapcam ?Önceden gelirdi ama ayda yılda bir acımada olmazdı yaparken hiç şimdi çogaldı ice yaraya baskı yaptırdıkca kanamya devam ediyor bende basur felan yok sanırım böle olunca ?


_____________________________



 
741 Mesaj
31 Ocak 2010; 12:28:48 

arkadaşım seni korkutmak gibi olmasn ama bunun 3 sebebi olabilir.

1.si kıl dönmesi,kan ordaki iltihap kapmış yaradan gelebilir,dışkıyla birlikte gelmiş sanabilirsin.
2.si basur olabilir,büyük ihtimal odur.
3.sü ve en tehlikelisi bağırsak kanseri belirtisidir,Allah düşmanımın başına vermesin,kötü hastalıktır.

Bir an önce doktora görünmende fayda var,sakın utanıp sıkılıp gitmemezlik yapma.Sağlık bu geciktirmeye gelmez.


_____________________________



4571 Mesaj
31 Ocak 2010; 19:23:29 

Halk arasında bir laf vardır, yarım hoca imandan, yarım doktor can'dan edermiş.

bu sebeple size tavsiyem uzman bir doktora başvurun.

Geçmiş olsun.....


_____________________________

"Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil" Yunus Emre

Cengiz Topel Kimdir


 
515 Mesaj
31 Ocak 2010; 23:12:36 

Arkadaşım Ben Geçen doktora gittim Basur değil sanırım benim ki damar çatlaması olmuş ama basurda olabilir çünkü doktora sadece söledim ve o teşhis koydu sanırım basurda yaparken ağrı olmuyomusss bende oluyodu.Ve bana fitil yazdı 2 gündür kulanıyorum ve geçti gibi zor olmuyor artık ve de makatta meme gibi bişeyde vardı oda küçülmeye başladı ice sanırım iyileşiyor sende doktora git


_____________________________



2633 Mesaj
1 Şubat 2010; 11:25:05 

Kardeşim senin durumun anal fissür yani ufak bir yırtılma Anestol pomad kullan geçer. Ama doktora gidip kesin sonuç alman en iyisi bunun içinde Genel Cerrahi bölümüne gideceksin diğerleri ile alakası yok.


_____________________________

I'm Gonna Make Him an Offer He Can't Refuse.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Şubat 2010; 13:36:55 


quote:

Orijinalden alıntı: gladyo38



kardeş bendede bu durum var bi hap kullandım ondan sonra başladı ama bnm ki yara oluşmuş tuvaletimi yaparken ağrıyor başlngıcta önceden yoktu böle bişey bendede hep rahatca yapardım bendede kan gelıyor hep yaparken artık ama bnm ki belli yara oluşmuş yırtılma gibi dediğinden senin Ben ne yapcam ?Önceden gelirdi ama ayda yılda bir acımada olmazdı yaparken hiç şimdi çogaldı ice yaraya baskı yaptırdıkca kanamya devam ediyor bende basur felan yok sanırım böle olunca ?


katılıyorum


697 Mesaj
19 Mayıs 2010; 18:46:29 

Burada herkes doktor olmuş

arkadaşının dedikleri aynısı bendede var. dışkı yaptıktan sonra tuvalet kagıdına burnun kanamış gibi taze kan oluyor. bu 2.ci kes oluyor ve anal fissür oldugunu söylüyor genel cerrahi doktoru. ocak ayın başında hayatımda ilk kanamayı yaşadım ve ara ara devam ediyor. 2 aydır ilaç tedavisi goruyoru. buna rağmen iyileşmiyor. yarın gastroentoloji ye gitcem.. 2 gun once doktordan kolonoskopi yaptırmanı istedim uyutarak istedim özel hastanelerde yapıldıgını söylendi yarın oraya gidiyorum. gerekli gorulurse kolonoskopi yapılcak. doktor değil benim isteğim yaş 23 ilerdeki yaşlarda dötümle ugraşmak istemiyorum şimdiden baktırırımki içim rahat etsin. kolonoskopi herkes erkekliği bozar gay yapar vs denmiş bunlar balon sağlık dendimi ne olursa olsun olacaksın



_____________________________

Tango dansı candır!


 
1 Mesaj
14 Aralık 2010; 10:15:47 

abilerim BENIM YAŞ 15 BU YAŞIMM DA BASUR OLDUM YANI HEMORID BENIM DE ARA ARA KANAMA OLUYO DIŞKIDAN SONRA BU SEBEBIDE ACI CE FESBUT TUKETMEM NEDENIYLE ZORLAMA YASIYORUM VE BUNUN NEDENLE KANIYO !


_____________________________



753 Mesaj
14 Aralık 2010; 18:15:02 


quote:

Orijinalden alıntı: unarmed



katılıyorum

Bu sorunlarınızın birçok sebebi olabilir ama en güncel sebeplerden birkaçı çok oturmak hareketsiz kalmak az su tüketimi sedanter bir yasam tarzı ve gıdalara bağlı olusan uzun süreli kabizlik sonucu defekasyon esnasında fazlaca gerlen anal kanal tahrise uğrar ve küçük damarlarda kanama odakları oluşur ve bu taze pihtilasmamis vişne suyu renginde tuvalet esnasında farkedilirki bu nispeten korkulacak bir durum değildir .bunu önlemek elbetteki bu tür durumlara göre tedbirini almakla olur . Banyo esnasında sıcak suda yarım saat oturmakta çok faydalıdır hayat tarzı degisikligi gıda tüketimi su tüketimi çok önemlidir unutulmamalidirki ileri yaslarda gelişen kolon kanserlerinin önemli sebepleri hep bu uzun süreli kabizlik neticesindedir. Bir digeri bu olusan taze kanamalar papillom villoz adenom paraziter infalamatuar veya bunun gibi bağırsağı perfore edebilecek hadiselerdende meydana gelebilir. bunun dısında anal fissur anal fıstul hemoroid gibi sebeplerde olabilir. Tabi bunlar için uzun süreli geçmeyen kanamalar acil olarak bir dahiliye doktoruna görünmeniz için fevkalade onemli bir sebep teşkil eder



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
1110 Mesaj
27 Ocak 2011; 17:29:24 

28 yaşındayım,hayatımda ilk defa 3 aydır kabızım,bi işyeri değişikliği sebebiyle açıkçası...daha önce sabah akşam düzenliydi wc seanslarım,şimdi stresten koşuşturmacadan dengesizleşti ve kabızlık başladı.

çözüm olarak bol yoğurt yemek,su tüketimini arttırmak olarak gördüm,bugunlerde düzelme olsada şunu farkettim.

tuvaletteki su bembeyaz düşünün,ama dışkının çevresini kırmızılık kaplamış.yani sonradan kan akıntısı değil.Dışkının rengi normal,ama etrafında kırmızı bi renk tabakası var.Bu 1 kere geçen hafta başıma geldi,birde bugun...Bu yuzden topiği araştırdım,ve sanırım sorun kabızlıkla ilgili...Ağrı sancı vs yok çünkü...

ama 1 ay zaman veriyorum kendime,bu dertler devam edersede derhal doktora gideceğim.



_____________________________

Mefairo Del Mercadal


1981 Mesaj
27 Ocak 2011; 23:35:40 


quote:

Orijinalden alıntı: csungu

28 yaşındayım,hayatımda ilk defa 3 aydır kabızım,bi işyeri değişikliği sebebiyle açıkçası...daha önce sabah akşam düzenliydi wc seanslarım,şimdi stresten koşuşturmacadan dengesizleşti ve kabızlık başladı.

çözüm olarak bol yoğurt yemek,su tüketimini arttırmak olarak gördüm,bugunlerde düzelme olsada şunu farkettim.

tuvaletteki su bembeyaz düşünün,ama dışkının çevresini kırmızılık kaplamış.yani sonradan kan akıntısı değil.Dışkının rengi normal,ama etrafında kırmızı bi renk tabakası var.Bu 1 kere geçen hafta başıma geldi,birde bugun...Bu yuzden topiği araştırdım,ve sanırım sorun kabızlıkla ilgili...Ağrı sancı vs yok çünkü...

ama 1 ay zaman veriyorum kendime,bu dertler devam edersede derhal doktora gideceğim.



o kırmızılık yediklerinle alakalı olabilir.Kimi zaman daha koyu kimi zaman daha açık oluyor..


_____________________________



 
601 Mesaj
30 Nisan 2011; 23:12:12 

arkadaşlar aynı şekilde son 2 tuvalete cıktıgımda silince bende mendilde kan gördüm. fakat şöyle bir şey geçiyor aklımdan 15-20 gün öncesi afedersiniz sarhoş kafayla çigdemleri kabuklu kabuklu yemiştim ve galiba bir tanesi makatın tam cıkıs kısmının orlarda battı çünkü oturup kalkarken filan acıdıgını hissediyordum son günlerde o kayboldu fakat kanama basladı benim aklıma acaba yara mı oluşturdu diye geliyor ama aklıma kötü şeylerde gelmiyor değil ne yazıkki. bu aralar işlerin yogunlgu sebebiyle hepte atıştırmalık yemekler yedik hiç sulu yemek corba vs tüketemedim ondan da kaynaklanıyor olabilir diye düşünüyorm. 10-15 gün takip edip geçmezse derhal bir uzman doktora basvuracagım.


_____________________________

woʎıʞɐq uǝʇsɹǝʇ ɐʇɐʎɐɥ...


1722 Mesaj
15 Ocak 2012; 18:20:14 

bendede aynı sorun var istanbul anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz doktor varmı?


_____________________________



 
12 Mesaj
3 Eylül 2012; 13:57:45 

Arkadaşlar bende de böyle bir sorun var yaklaşık 15 gündür... Tuvalet sırasında bir sıkıntı yok... Tuvalet kağıdında taze kan oluyor ama sildikten sonra kanama devam etmiyor... Çok değil ama az da değil yani oluk oluk bir kanama yok hafif burun kanaması gibi... Hiç bir ağrı sızım, kabızluk da yok... Tırstım açıkçası...


31 Mesaj
4 Eylül 2012; 9:54:39 

umarım polip olmamıştır.


_____________________________



76 Mesaj
28 Şubat 2013; 16:52:38 

Merhaba arkadaşlar, daha 10 dk önce aynı durumu ben de yaşamış bulunuyorum. Normal bir şekilde ağrısız, sancısız tuvaletimi yaptıktan sonra peçetede taze kan gördüm sildikten sonra devam etmedi ama az da değildi vardı biraz. Fena tırstım rengim attı ama yorumları okuyunca biraz rahatladım 2 hafta takip edip devam ederse doktora gideceğim. Genel Cerrahiye gitmemiz gerekiyor değil mi?


_____________________________

Tek büyük GALATASARAY...!


 
50 Mesaj
28 Şubat 2013; 22:01:02 

İnşallah polip veya basur başlangıcı değildir :S bir doktora görünün. Selam ve dua ile..


_____________________________



 
2509 Mesaj
29 Nisan 2013; 20:45:58 

16 yasindayim ve bu sorun bende de var 2 gun oldu klozet suyu bugun kırmızılılasmisti mendil de az bir kan vardi tam belli olmuyordu ne onerirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Amd BE 1090t Msı 890FX-GD65 MSI Cyclone 6850 WD Claviar Black 1TB AreoCool Syclone II 600W Geil Enache Plus 1600&1750 Mhz XMP Tunçmatik 600W UPS CREATİVE İNSPIRE 4400 MODEL 4+1 SES SİSTEMİ A4 Tech X7 klavye ve XL-750BH mouse Hp 2060 yazıcı
FORD TRANSİT CONNECT 1.8 GLX SİLVER 210S
SAMSUNG S3 MİNİ


 
2509 Mesaj
30 Nisan 2013; 21:28:34 

quote:

Orijinalden alıntı: ram1905


Aynı şey benimde başıma gelmişti doktora gitmiştim kırcal damar çatlaması mı neymiş galiba.Sanırım kazbızlıkta oluyor, yinede doktora git.

İlaç olarak ne verdi peki zamanla geçermiymiş?


_____________________________

Amd BE 1090t Msı 890FX-GD65 MSI Cyclone 6850 WD Claviar Black 1TB AreoCool Syclone II 600W Geil Enache Plus 1600&1750 Mhz XMP Tunçmatik 600W UPS CREATİVE İNSPIRE 4400 MODEL 4+1 SES SİSTEMİ A4 Tech X7 klavye ve XL-750BH mouse Hp 2060 yazıcı
FORD TRANSİT CONNECT 1.8 GLX SİLVER 210S
SAMSUNG S3 MİNİ


 
318 Mesaj
1 Mayıs 2013; 4:32:47 

Tavsiyeyle ilaç kullanma (özellikle yaşın nedeniyle) şikayetin varsa doktora git...Yetişkinlerin kullandığı ilaçlar senin için tehlikeli olabilir...


_____________________________



 
2509 Mesaj
1 Mayıs 2013; 13:29:42 

İlacı sormamın sebebi doğal olarak geçiyor mu yoksa herhangi bir ilaçın kullanıması gerektiğimiydi


_____________________________

Amd BE 1090t Msı 890FX-GD65 MSI Cyclone 6850 WD Claviar Black 1TB AreoCool Syclone II 600W Geil Enache Plus 1600&1750 Mhz XMP Tunçmatik 600W UPS CREATİVE İNSPIRE 4400 MODEL 4+1 SES SİSTEMİ A4 Tech X7 klavye ve XL-750BH mouse Hp 2060 yazıcı
FORD TRANSİT CONNECT 1.8 GLX SİLVER 210S
SAMSUNG S3 MİNİ


173 Mesaj
8 Temmuz 2013; 17:08:48 

Selam arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce ben de dışkıda bir miktar kan gördüm, ayrıca tuvaletimi yaparken tuv. kağıdı ile kontrol edince kağıtta da bir miktar kan geldi, tam bu süreçte önceden planladığımız 1 haftalık tatile denk gelince doktora da gidememiştim, tabi bu kan nerden geliyor acaba düşünmekten tatil de zehir oldu. Neyse bugün hastaneye gittim, biraz kamera soktular bi tarafıma ve durum hemoroid başlangıcı çıktı, bağırsağın çıkışa yakın kısımları tahriş olmuş gibi kırmızıydı, önemli birşey değil dedi doktor ve akşam yatmadan önce kullanmam için fitil verdi, adı PROCTOLOG, benzer sıkıntılar yaşayıp benim gibi internetten arama yapıp arada yusuflayanlar belki bu yazdıklarımı okuyunca bir miktar rahatlar diye detaylıca yazayım dedim, sağlıklı günler dilerim.. Vücudunuzda bir tuhaflık olduğunda her zaman geç kalmadan doktora gidin, doktora gitmekten değil gitmemekten korkun...


_____________________________



 
13 Mesaj
13 Ağustos 2013; 18:00:06 

quote:

Orijinalden alıntı: espial

arkadaşlar dışkıda kan görülmesi neyin nesidir bu zamana kadar böyle bir şey başıma gelmemiş idi bende basur filanda yok tedirgin oldum şimdi hangi bölüme gideyim hastanede kan belirgin bir şekilde belliydi

Midenizde bir sorun olabilir. Şayet her şeyi dert veya sıkıntı edinen biriyseniz, Ülser veya gastrit başlangıcıda olabilir. Hatta ileri safhalarda mide kanamasına çevirir. En yakın sürede doktora gidin. O ana kadar da süt içerek midenizi rahatlatın, Eğer kanın rengi kırmızı ve temizse mideyle alakalı bir durum vardır. Şimdiden geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.


_____________________________

İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. Hadis-i Şerif


459 Mesaj
14 Ağustos 2013; 3:27:55 

bunu diyeceğim diye korkma sakın. önlem için diyorum


mutlaka doktora git


_____________________________



ARİ GOLD


173 Mesaj
22 Ağustos 2013; 23:39:58 

quote:

Orijinalden alıntı: yivyiv

Selam arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce ben de dışkıda bir miktar kan gördüm, ayrıca tuvaletimi yaparken tuv. kağıdı ile kontrol edince kağıtta da bir miktar kan geldi, tam bu süreçte önceden planladığımız 1 haftalık tatile denk gelince doktora da gidememiştim, tabi bu kan nerden geliyor acaba düşünmekten tatil de zehir oldu. Neyse bugün hastaneye gittim, biraz kamera soktular bi tarafıma ve durum hemoroid başlangıcı çıktı, bağırsağın çıkışa yakın kısımları tahriş olmuş gibi kırmızıydı, önemli birşey değil dedi doktor ve akşam yatmadan önce kullanmam için fitil verdi, adı PROCTOLOG, benzer sıkıntılar yaşayıp benim gibi internetten arama yapıp arada yusuflayanlar belki bu yazdıklarımı okuyunca bir miktar rahatlar diye detaylıca yazayım dedim, sağlıklı günler dilerim.. Vücudunuzda bir tuhaflık olduğunda her zaman geç kalmadan doktora gidin, doktora gitmekten değil gitmemekten korkun...

Arkadaşlar, Proctolog benim şikayetimi geçirmedi, doktoru aradım SALOFALK adlı bir fitil önerdi, 500 mg.lığından 1 hafta kullandım çok şükür olay çözüldü.. Sorun yaşayanlar Salofalk'ı bir denesin derim, tabii doktora sorarak...


_____________________________



1205 Mesaj
31 Ağustos 2013; 12:50:31 

Doktora falan gitme ciddi bişey yoksa bence
bende 2 3 kere oldu söylemesi ayıp klozet içi su olan kısım kıpkırmızı bordoya yakın kan gölü gibiydi kendiliğinden geçiyor bende okb var
sakın dışkılarken ıkınma parmak atıp içini temizlemeye falan çalışma hocam dışını suyla temizle çık uğraşınca hasta ediyor adamı


_____________________________

MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2007 & MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2012 6 sıra silindir 422 Bg
ECZACI
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » DIŞKIDA KAN GÖRÜLMESİ
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.438