Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1369. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13671368136913701371
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.
  • Arkadaslar Buda Benım Aracım Çalısmalarımız Devam Etmektedırr Yenı Resımler Gelıcek Nadir Bir Modeldir Gözdedirr  ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██https://store.donanimhaber.com/60/23/ff/6023ff5128526bb43cbd3bd3f014b442.jpg
     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    hocam kesin yan saniyi filitredendir
    soketlerde bi temessizlik olabilir yakittan kaynaklanıyor olabilir pislik veya su gelmiş ve filitreyi doldurmuş olabilir.

    Yan sanayi hariç hepsi muhtemel hocam .. Ben ciddi bir durum var mı onu anlamaya çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.

    Motorun çalışmasında sıkıntı yok ama bu filtre değiştikten bir hafta sonra olmaya başladı ve evet yanıp sönüyor.. Gidişte sıkıntı olmasa da yepyeni filtre de olması ilginç.. Yakıt alıp takibe devam edecem bakalım..
    Yakıtı da bilindik bir OPET istasyonundan alıyorum ama başka yerden mi alsam acaba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.

    Motorun çalışmasında sıkıntı yok ama bu filtre değiştikten bir hafta sonra olmaya başladı ve evet yanıp sönüyor.. Gidişte sıkıntı olmasa da yepyeni filtre de olması ilginç.. Yakıt alıp takibe devam edecem bakalım..
    Yakıtı da bilindik bir OPET istasyonundan alıyorum ama başka yerden mi alsam acaba..

    filitreyi değişmiş olabilirsin ama aldığın mazotta pislik su varsa tabiki yanar.zaten amacı pislik gelince süzmek vede ışığıyla pisliğin geldiğini belirtmek.bence başka sorunlar aramana gerek yok.değiştikten sonra filitrene pislik gelmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.

    Motorun çalışmasında sıkıntı yok ama bu filtre değiştikten bir hafta sonra olmaya başladı ve evet yanıp sönüyor.. Gidişte sıkıntı olmasa da yepyeni filtre de olması ilginç.. Yakıt alıp takibe devam edecem bakalım..
    Yakıtı da bilindik bir OPET istasyonundan alıyorum ama başka yerden mi alsam acaba..

    filitreyi değişmiş olabilirsin ama aldığın mazotta pislik su varsa tabiki yanar.zaten amacı pislik gelince süzmek vede ışığıyla pisliğin geldiğini belirtmek.bence başka sorunlar aramana gerek yok.değiştikten sonra filitrene pislik gelmiş.


    Peki devam eden bu durumu nasıl eski haline çevireyim.. Katkı mı katayım, devirli mi kullanayım, filtreyi depoyu yemizletmenin bir yolu mu var onu mu yapayım? Çözüm ne olabilir acep?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.

    Motorun çalışmasında sıkıntı yok ama bu filtre değiştikten bir hafta sonra olmaya başladı ve evet yanıp sönüyor.. Gidişte sıkıntı olmasa da yepyeni filtre de olması ilginç.. Yakıt alıp takibe devam edecem bakalım..
    Yakıtı da bilindik bir OPET istasyonundan alıyorum ama başka yerden mi alsam acaba..

    filitreyi değişmiş olabilirsin ama aldığın mazotta pislik su varsa tabiki yanar.zaten amacı pislik gelince süzmek vede ışığıyla pisliğin geldiğini belirtmek.bence başka sorunlar aramana gerek yok.değiştikten sonra filitrene pislik gelmiş.


    Peki devam eden bu durumu nasıl eski haline çevireyim.. Katkı mı katayım, devirli mi kullanayım, filtreyi depoyu yemizletmenin bir yolu mu var onu mu yapayım? Çözüm ne olabilir acep?

    arka koltuk altındaki depo girişini açtır orda pompa ucundaki filtreyi temizlet...baska bir yerde birşey varsa bilmem. ben temizlettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali.225

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Filtreyi değiştiren içinde su veya birikinti olup olmadığına baktı mı acaba? Diğer türlü sensör bozulmuş olabilir, mazot pompası verimsiz çalışıyor olabilir, depo veya borularda yakıt geçişini zorlaştıran bir tıkanma olabilir. Bu sırayla incelenmesi lazım.

    Lamba arada bir yanıyor ve kendiliğinden sönüyorsa, motorun çalışması aksamıyorsa ciddiye almana gerek yok.

    Motorun çalışmasında sıkıntı yok ama bu filtre değiştikten bir hafta sonra olmaya başladı ve evet yanıp sönüyor.. Gidişte sıkıntı olmasa da yepyeni filtre de olması ilginç.. Yakıt alıp takibe devam edecem bakalım..
    Yakıtı da bilindik bir OPET istasyonundan alıyorum ama başka yerden mi alsam acaba..

    filitreyi değişmiş olabilirsin ama aldığın mazotta pislik su varsa tabiki yanar.zaten amacı pislik gelince süzmek vede ışığıyla pisliğin geldiğini belirtmek.bence başka sorunlar aramana gerek yok.değiştikten sonra filitrene pislik gelmiş.


    Peki devam eden bu durumu nasıl eski haline çevireyim.. Katkı mı katayım, devirli mi kullanayım, filtreyi depoyu yemizletmenin bir yolu mu var onu mu yapayım? Çözüm ne olabilir acep?

    arka koltuk altındaki depo girişini açtır orda pompa ucundaki filtreyi temizlet...baska bir yerde birşey varsa bilmem. ben temizlettim.

    Orada pompa mı var.. Eyvallah, bir bakayım buna..




  • Yeni FORD ESCORT yapmışlar.. Türkiyey geldiği gün şirketler için başta olmak üzere kullanıcılar için de Jetta ve Linea nın yerini alır diye düşünüyorum, beğendim ben.. Link de resimleri var.. Çin'de satılmaya başlamış..

    http://forum.donanimhaber.com/m_90783433/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    hocam bizim ustanin oradaki parcacilar voleo sete 240 diyor ben 200e buldum onu alip götürüp taktiracam.

    iyi bulmuşsun hocam. bekliyorum haberlerini kolay gele.
  • arkadaşlar merhaba.
    bugün baski balata ve firen bakimini yaptirdim
    baski balata voleo tercihimdi luk marka taklidi. kalite bakimindan fark olmadigindan luk taktirfim.210 TL aldim.
    ayrıca debriyaj merkezinde arizaliymiş oda orijinal parca ilde değişti. usta işe başlamadan uyarmisti oda 160 TL(supriz )
    ön diskler tornalandi balatalar değişti 30 tl
    şanzunan yagi castrol 35 TL Balat sipreyi 8tl
    ustaya işçilik 150+50(torna ivir zivir)
    toplamda 650 TL mal oldu
    ama iş harbi çok meşakketli 1usta2 çirak 1.30 saatte söktü 2 saatte topladı. ben sanayide 6saat felan arabanin başindaydim. gerekli ayarlar yapildi.
    şu an vites ve debriyaj çok hafifledi vites geçişleri çok rahatladi.
    birde çikan baski balata orjinalmis(123binde) valeo markaydi.(valeo ise 250den aşsa bulamadim)
    umarim kazasiz belasiz kullanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar merhaba.
    bugün baski balata ve firen bakimini yaptirdim
    baski balata voleo tercihimdi luk marka taklidi. kalite bakimindan fark olmadigindan luk taktirfim.210 TL aldim.
    ayrıca debriyaj merkezinde arizaliymiş oda orijinal parca ilde değişti. usta işe başlamadan uyarmisti oda 160 TL(supriz )
    ön diskler tornalandi balatalar değişti 30 tl
    şanzunan yagi castrol 35 TL Balat sipreyi 8tl
    ustaya işçilik 150+50(torna ivir zivir)
    toplamda 650 TL mal oldu
    ama iş harbi çok meşakketli 1usta2 çirak 1.30 saatte söktü 2 saatte topladı. ben sanayide 6saat felan arabanin başindaydim. gerekli ayarlar yapildi.
    şu an vites ve debriyaj çok hafifledi vites geçişleri çok rahatladi.
    birde çikan baski balata orjinalmis(123binde) valeo markaydi.(valeo ise 250den aşsa bulamadim)
    umarim kazasiz belasiz kullanirim.

    münir hocam hayırlı olsun güle güle binin epey masraf etmişsiniz.nerede yaptırdınız benimde debriyaj yukarıdan kavrıyor şimdilik yaptıramam bu şekilde idare edecem ama yaptırmaya kalksak sadece debriyaj baskı balata kaça maal olur?




  • arkadaşlar selam, 2005 model lpgli getz var 100bin km'de. 20 bin lira istiyor araç sahibi.
    tek seferde 3500 lira hasar kaydı var.
    sizce nasıl fiyat?
  • kadir1983 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim
    ivedikde akbakta çalışmış ve özel servis açmış bir ustaya yaptırdım.
    usta daha işe başlamadan söyledı debriyaj merkezinde de arıza olabılır dedı
    iş bitti kontrollar yapılıyor vites taş gıbı viteslere geçmiyor
    bırkaç ayar yaptı olmadı
    debriyaj merkezini degişti (orjinal 160 tl yan sanayi 60-100 arası)sonra ayarları yapıldı
    teste çıktı geldı pamuk gibi oldu
    normalde 400 çıkardı ama süprızlerel 650 ye mal oldu
    şimdidlik bır sıkıntı yok
    aracın çekişi bariz fark etti.
    pamuk gibi oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    arkadaşlar merhaba.
    bugün baski balata ve firen bakimini yaptirdim
    baski balata voleo tercihimdi luk marka taklidi. kalite bakimindan fark olmadigindan luk taktirfim.210 TL aldim.
    ayrıca debriyaj merkezinde arizaliymiş oda orijinal parca ilde değişti. usta işe başlamadan uyarmisti oda 160 TL(supriz )
    ön diskler tornalandi balatalar değişti 30 tl
    şanzunan yagi castrol 35 TL Balat sipreyi 8tl
    ustaya işçilik 150+50(torna ivir zivir)
    toplamda 650 TL mal oldu
    ama iş harbi çok meşakketli 1usta2 çirak 1.30 saatte söktü 2 saatte topladı. ben sanayide 6saat felan arabanin başindaydim. gerekli ayarlar yapildi.
    şu an vites ve debriyaj çok hafifledi vites geçişleri çok rahatladi.
    birde çikan baski balata orjinalmis(123binde) valeo markaydi.(valeo ise 250den aşsa bulamadim)
    umarim kazasiz belasiz kullanirim.

    hayırlı olsun hocam, kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Bende de aynı sorun çıkabilir. Ustadan memnun olman sevindirici.




  • Nuvanda86 kullanıcısına yanıt
    hocam işinin ehlı kendı ve ekıbıde
    benım burada degıştırmeyecegım şeylede vardı
    mesela dısk tornası mesela sanzuman yagı gıbı

    bugun sanayıde harbı kutlar sofran 2 tl lık parçayı çogu yerde 3 tl kakalayabılıyorlar
    balata konusunda asıl ustanın işi çıktı (yolda araba kalmış ona gıttı) şanzuman ındı (karşıda parcacı var oradada ıkı marka var luk ve bir şeydı(ucuzduo)) 2 saat bekledı yerdı ustayla konuşuyu luk markaya ıkna olamadım çünkü içindekı valeo ve orjinal balataymış (123binkm kullanıldı dahada gıdebılırdı gerı vıtese zor geçmes olmasaydı) ustanın garantısını alarak luk taktırdım.
    taksıcı bır kaç tanıdıgım var era ları var onlarda luk veya valeo dedıler.
    Biraz sarsıldım bu ay
    175 yag bakımı yapıldı
    650 baskı balata fren
    265 sgorta
    ve 2mayısta 170tl de muaye ve 35 tlde pulu var. :1295 tl mal oldu olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    Evet bende biraz sarsılacağım, sigorta yüksek çıkıyor biraz size haber vereceğim onunla ilgili.
    Yağ değişimi yaptıracağım bu hafta. Baskı balata biraz daha bekleyecek anlaşılan. düğün arifesi pek kaynağım kalmadı.
  • Nuvanda86 kullanıcısına yanıt
    hocam sıgortayı şu kentparktakı kanpanyadan yaptırın (50 tl karınız olur)
    yağ degışımım helvacıoğlundan.
    baskı balataya allah kerim. benım baskı balata ınanın gerı vıtes problemım olmasa rahata 20bın km daha kullanılırdı.
    bu arada sanayıde parçacılar tam bır kutlar sofrası açık göz olalım dedık debrıyaj merkezınde 40-50 geçirmiş ama ustama söyluyecem. (bıraz akşam yorgunluluguna geldı)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merak ettim aracın kac model
  • geri vitese zor gecmesiyle ilgili birşey yapıla biliyormu
  • 
Sayfa: önceki 13671368136913701371
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.