Şimdi Ara

SUBARU İMPREZA AWD 1.5 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
567
Cevap
18
Favori
214.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah kaptan

    Arkadaşlar 2006-2007 model impreza wrx ler ne kadar yakıyor acaba? Kullanan arkadaşlardan yorumlar alabilirmiyim. Bende 2.0r var belki wrx e terfi edebilirim Acaba çok fark olurmu yakıtda 2.0r ile wrx arasında?


    eski modeller de olur derseniz şöyle bir 2.0 WRX'e binerseniz hem vergiden fark etmemiş hem de yakıtı çok değişmemiş olur

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-kirmizi-subaru-2-0-wrx-71667252/detay?source=promotion_spva




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nezihsucu

    Arkadaşlar ben de yaklaşık 2 ay önce 2007 model İmpereza 1.5 AWD AT aldım.Bugüne kadar 9-10 araba değiştirdim.Mecedes'ten sonraki
    en keyifli bindiğim araç.Kısa bir süre önce uzun yolda 90-110 km ort.hız ile 100km/7lt. yaktı.Ancak şehir içi testi biraz moralimi bozdu.
    Yaklaşık 100km/13lt. hesapladım.Hiç düşünmüyor iken Lpg hesabı yapmaya başladım.Yakıt konusunda varsa paylaşımlarınızı rica ediyorum.
    Bir de aracım 96000 km.de.Subaru servisinden 100000km.bakımı için bilgi aldım.Ağır bakım olduğunu triger kayışı,v kayışı vs. 2000tl.
    civarı tutabileceğini söylediler.Çok daha uygun yaptırabileceğimiz güvenilir bir servis var mı?

    Alıntıları Göster
    Takipteyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrah kaptan

    Arkadaşlar 2006-2007 model impreza wrx ler ne kadar yakıyor acaba? Kullanan arkadaşlardan yorumlar alabilirmiyim. Bende 2.0r var belki wrx e terfi edebilirim Acaba çok fark olurmu yakıtda 2.0r ile wrx arasında?


    eski modeller de olur derseniz şöyle bir 2.0 WRX'e binerseniz hem vergiden fark etmemiş hem de yakıtı çok değişmemiş olur

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-kirmizi-subaru-2-0-wrx-71667252/detay?source=promotion_spva

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar.ben 1-2 ay önce impreza 1.5 awd ful olan modelini yani elegance aldım.bu aracı almadan önce bir çok araç değiştirdim ve işim sebebiyle bir çok araç kullandım.kim ne derse desin aracın yol tututşu özellikle ve özellikle viraj hakimiyeti mükemmel.ve donanım olarak kötülenmiş:katılmıyorum.sahip olmanız gereken herşey fazlasıyla var.zaten daha fazlası kalbur üstü oluyor.keşke maddi imkan olsada mercedes e350 sahibi olsak.ama inanın ikincel fiyatı bu kadar uygun bu kalitede araba bulamazsınız.ve otomatik şanzumanı bu kadar sessiz ve hissettirmeyen güzellikte bir araç.fakat eksileride çok.çünkü araç ağır olduğu için tassarruflu kullanmak istediğinizde hantallaşıyor fakat gazı köklediğinizde araç vites küçültüp son derece serileşiyor ve tabi ki yüksek yakıt tüketimini de beraberinde getiriyor.ve parça sorunu:ben aldığım ilk gün sağ farı kırdım.çıkma fara bile 500tl çekiyorlar.benden önceki sahibi ön camı değiştirmiş faturası mevcut tam 2670 tl.yani aldığınız zaman kesinlikle kasko yapılması gerekeir fakat fakat çok kızdığım bir uygulama yüzünden 34 plakalı olduğu için birazda yaşım genç diye aracın subaru olup parçasının pahalılığından ötürü 2400 lira civarı kasko fiyatı çıkıyor.yani bu arabayı aldığınızda pintilik yapamazsınız.ya kaskoya ya parçalara ve yakıt tüketimine bu paraları bayılacaksınız.tabi bu kadar eksilerden bahsedince bu arabayı almak ne kadar maqntıklı.istanbulda yaşıyorsanız 4 çekere ihtiyacınız yok.viraja 120 değilde 90 la girin.yani hem artıları cezbediyor hemde eksileri caydırıyor.denemek için bi siteye ilan verdim fiyatıda uygun tuttum ama arayan kimse olmadı.bundan önce polo sattım günde en az 7-8 kişi arıyodu.yani ikinci el piyasası bu aracı insanımızın tanımaması yüzünden bence almaya değmez.sen niye aldın derseniz yaptık bi cahillik.fakat bunlar benim görüşüm cesaret edip kaliteden ödün vermeyenleri her zaman takdir etmişimdri.alana helal olsun almayana canın sağ olsun derim yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    Takipteyim

    Alıntıları Göster
    dostum bende bir ara 1.5 elegance lara kafayı takmıştım ama bagaj ve yakıt yüzünden vazgeçmiştim..senin yazını okuyunca açıkçası halime şükrettim..bu hakikaten zengin arabasıymış
    sizi de cesaretiniz için kutlarım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oprema -- 27 Haziran 2012; 8:39:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    dostum bende bir ara 1.5 elegance lara kafayı takmıştım ama bagaj ve yakıt yüzünden vazgeçmiştim..senin yazını okuyunca açıkçası halime şükrettim..bu hakikaten zengin arabasıymış
    sizi de cesaretiniz için kutlarım..

    Alıntıları Göster
    Peki bu aracın parçalarına parayı dökeceğimizi söylüyorsun o kadar sorunlu mu ki Subaru?
    Japonlar sorunsuz araçlar yaptıkları için tutulurlar piyasada Sanayiciler Fransızları sever Japonları sevmezler çünkü yolu düşmez sanayiye.
    Ben sürekli sanayideyim ustalarla kanka oldum artık (ki bu anormal bir durumdur ustalarla kanka olunacak kadar çok arıza veren bir araç sahibiyim demektir) ama Subaru heryerde bulunan bir araç değil tamam ama her şehirde mutlaka bir iki tane oluyor ki ben birini bile sanayide görmedim Toyotaların eski kasalarının bile halen yolu düşmüyor sanayiye Mazda hiç görmedim üstelik yaşadığım yerde 323 var 626 var mazda 3 ve mazda 6 var vfe hemen hergün trafikte mutlaka rastlarım haydi yeni kassaları boşver 3-6 serisini diğer eskileri bile görmedim. Parçası pahalıysa da diğer arabalardan kat kat dayanıklıdır eminim çünkü performans arabası yapıyor bu adamlar 1,5 motor deyip geçmemek lazım aynı parçaların bir çoğu onda da kullanılıyordur mutlaka. Bence yakıt harici o kadar para dökülecek bir durum yaşatacak bir araç değildir ki Benim C4 fabrika verilerinde şehir içi 8,7 lt yazıyor subaru İmpreza 1,5 için 9.6 lt yazıyor bir litre için bana dokunmaz tabi gaza basarsan C4 yakmıyor mu sanıyorsun valla içiyor resmen Allahtan LPG li de biraz kurtarıyor yani. Farz-ı misal bugun 600 liralık parça aldım yarın onları taktırmaya 120 lira vereceğim ve klima gazı için ekstradan 50 lira verdim o da TANIDIK olduğu halde (ki hiçbir sanayiciyi keşke tanımasaydım ama C4 ten önce ve C4 ten sonra gibi bir durumdayım) vesselam 770 liralık yakıtı ben bir yılda yakıyorum öyle düşün. Subaru verdirir mi bu kadar parayı bana sence? ve bu 770 lirayla kalmadı tabi daha o kadar çok masraf ettim ki yazsam bitmez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    arkadaşlar.ben 1-2 ay önce impreza 1.5 awd ful olan modelini yani elegance aldım.bu aracı almadan önce bir çok araç değiştirdim ve işim sebebiyle bir çok araç kullandım.kim ne derse desin aracın yol tututşu özellikle ve özellikle viraj hakimiyeti mükemmel.ve donanım olarak kötülenmiş:katılmıyorum.sahip olmanız gereken herşey fazlasıyla var.zaten daha fazlası kalbur üstü oluyor.keşke maddi imkan olsada mercedes e350 sahibi olsak.ama inanın ikincel fiyatı bu kadar uygun bu kalitede araba bulamazsınız.ve otomatik şanzumanı bu kadar sessiz ve hissettirmeyen güzellikte bir araç.fakat eksileride çok.çünkü araç ağır olduğu için tassarruflu kullanmak istediğinizde hantallaşıyor fakat gazı köklediğinizde araç vites küçültüp son derece serileşiyor ve tabi ki yüksek yakıt tüketimini de beraberinde getiriyor.ve parça sorunu:ben aldığım ilk gün sağ farı kırdım.çıkma fara bile 500tl çekiyorlar.benden önceki sahibi ön camı değiştirmiş faturası mevcut tam 2670 tl.yani aldığınız zaman kesinlikle kasko yapılması gerekeir fakat fakat çok kızdığım bir uygulama yüzünden 34 plakalı olduğu için birazda yaşım genç diye aracın subaru olup parçasının pahalılığından ötürü 2400 lira civarı kasko fiyatı çıkıyor.yani bu arabayı aldığınızda pintilik yapamazsınız.ya kaskoya ya parçalara ve yakıt tüketimine bu paraları bayılacaksınız.tabi bu kadar eksilerden bahsedince bu arabayı almak ne kadar maqntıklı.istanbulda yaşıyorsanız 4 çekere ihtiyacınız yok.viraja 120 değilde 90 la girin.yani hem artıları cezbediyor hemde eksileri caydırıyor.denemek için bi siteye ilan verdim fiyatıda uygun tuttum ama arayan kimse olmadı.bundan önce polo sattım günde en az 7-8 kişi arıyodu.yani ikinci el piyasası bu aracı insanımızın tanımaması yüzünden bence almaya değmez.sen niye aldın derseniz yaptık bi cahillik.fakat bunlar benim görüşüm cesaret edip kaliteden ödün vermeyenleri her zaman takdir etmişimdri.alana helal olsun almayana canın sağ olsun derim yani.

    İlk önce şunu belirtmek isterimde daha önce hiçbir arabama kasko yaptırmadım.Ama şimdiki imzamdaki subaruma yaptırdım.FULL KASKO ALLİANZ SİGORTA aracın sigorta bedeli :35.000TL ve 1.600TLye kaskomu yaptılar.Zurich sigorta 1.300TL verdi ama ben güvenemedim allianz'a yaptırdım.

    Sizin arabanızın camının değiştigini belirtmişiniz.(2.670TL) İlk önce impreza'nın camı o bildigin düz camlardan değildir..vsa glass özellikli atermik , Rezistanslı Isıtmalı Lamine Cam'dan söz ediyoruz.Sizden önceki sahibide aklını kullanıp hiç bilmedigi bir arabayı alırken(bilse kasko yaptırırdı zaten) kasko yaptırsaydı.Eğer o parayı kasko ödedi ise buraya niye yazıyorsunuz.Gitseydi sanayide 500TL en kral camı takan çok yer var.

    Araç Şehir içi fazla yakıyor.ŞEHİR DIŞI KESİNLİKLE FAZLA YAKMIYOR çoğu 2 çeker arabadan az yakar. bende yol bilgisayarı şehir dışı 5.0LT gösteriyor sabit hızda....eğer benzin fiyatlarını ödemeyez isen lpg taktırırsın.

    İstanbulda değil istersen afrikada ol yine 4 çekere ihtiyaç duyarsın.O virajlar 90la gir meselesi 4 çekerin faydasının sadece biri ki SUBARU zaten dünyanın en iyi awd üreticilerinden biri tartışılmaz.

    AWD sisteminin faydaları

    1.Yol yüzeyi ile olan temasın artması : 4wd sistemi buz üzerinde normal araca nazaran 2,25 defa ıslak yollarda ise 1,66 defa daha fazla çekiş gücünü yol yüzeyine aktarır. Motor gücü 4 tekere de dağıldığından patinaj olayı da engellenir.
    2.Yüksek viraj emniyeti : Motor gücü 4 tekere dağıldığından her tekerleğe isabet eden güç 2 tekerli tahrik sisteminin yarısı kadardır. Bu sayede viraja yüksek hızda girildiğinde tekerleklerin viraj içinde olduğu yerde dönmesi engellenmiş olur. Neticede lastikler daha yüksek yan kuvvetleri yol yüzeyine aktarabilirler . Eğer istenmeyerek viraja hızlı girilmişse tehlikenin belirlenmesiyle ayak gaz pedalından çekilince meydana gelen motor freni tüm tekerleklere eşit olarak dağılacağından tehlikede daha kolay bertaraf edilir.
    3.Tüm yol koşullarında etkisi iyidir : Yumuşak ve gevşek yollarda dağa tırmanmada , yan rüzgarların etkisinde ve aquaplaning durumlarında en ideal yol tutuşu sağlamaktadır.
    4.Lastik ömürlerini uzatır : 4 wd sisteminde patinaj olayı hemen hemen önlenmiş olduğundan ömürleri belli bir şekilde artar.
    5.Yakıt sarfiyatına etkisi : Sistemin getirdiği ağırlık ve sürtünme kuvvetlerinin artması dolayısıyla düşük hızlarda yakıt tüketimi fazladır. Ancak yüksek hızlara çıkıldıkça ters orantılı olarak sürtünme kuvvetleri azalacağından yakıt tüketimi normalleşir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    İlk önce şunu belirtmek isterimde daha önce hiçbir arabama kasko yaptırmadım.Ama şimdiki imzamdaki subaruma yaptırdım.FULL KASKO ALLİANZ SİGORTA aracın sigorta bedeli :35.000TL ve 1.600TLye kaskomu yaptılar.Zurich sigorta 1.300TL verdi ama ben güvenemedim allianz'a yaptırdım.

    Sizin arabanızın camının değiştigini belirtmişiniz.(2.670TL) İlk önce impreza'nın camı o bildigin düz camlardan değildir..vsa glass özellikli atermik , Rezistanslı Isıtmalı Lamine Cam'dan söz ediyoruz.Sizden önceki sahibide aklını kullanıp hiç bilmedigi bir arabayı alırken(bilse kasko yaptırırdı zaten) kasko yaptırsaydı.Eğer o parayı kasko ödedi ise buraya niye yazıyorsunuz.Gitseydi sanayide 500TL en kral camı takan çok yer var.

    Araç Şehir içi fazla yakıyor.ŞEHİR DIŞI KESİNLİKLE FAZLA YAKMIYOR çoğu 2 çeker arabadan az yakar. bende yol bilgisayarı şehir dışı 5.0LT gösteriyor sabit hızda....eğer benzin fiyatlarını ödemeyez isen lpg taktırırsın.

    İstanbulda değil istersen afrikada ol yine 4 çekere ihtiyaç duyarsın.O virajlar 90la gir meselesi 4 çekerin faydasının sadece biri ki SUBARU zaten dünyanın en iyi awd üreticilerinden biri tartışılmaz.

    AWD sisteminin faydaları

    1.Yol yüzeyi ile olan temasın artması : 4wd sistemi buz üzerinde normal araca nazaran 2,25 defa ıslak yollarda ise 1,66 defa daha fazla çekiş gücünü yol yüzeyine aktarır. Motor gücü 4 tekere de dağıldığından patinaj olayı da engellenir.
    2.Yüksek viraj emniyeti : Motor gücü 4 tekere dağıldığından her tekerleğe isabet eden güç 2 tekerli tahrik sisteminin yarısı kadardır. Bu sayede viraja yüksek hızda girildiğinde tekerleklerin viraj içinde olduğu yerde dönmesi engellenmiş olur. Neticede lastikler daha yüksek yan kuvvetleri yol yüzeyine aktarabilirler . Eğer istenmeyerek viraja hızlı girilmişse tehlikenin belirlenmesiyle ayak gaz pedalından çekilince meydana gelen motor freni tüm tekerleklere eşit olarak dağılacağından tehlikede daha kolay bertaraf edilir.
    3.Tüm yol koşullarında etkisi iyidir : Yumuşak ve gevşek yollarda dağa tırmanmada , yan rüzgarların etkisinde ve aquaplaning durumlarında en ideal yol tutuşu sağlamaktadır.
    4.Lastik ömürlerini uzatır : 4 wd sisteminde patinaj olayı hemen hemen önlenmiş olduğundan ömürleri belli bir şekilde artar.
    5.Yakıt sarfiyatına etkisi : Sistemin getirdiği ağırlık ve sürtünme kuvvetlerinin artması dolayısıyla düşük hızlarda yakıt tüketimi fazladır. Ancak yüksek hızlara çıkıldıkça ters orantılı olarak sürtünme kuvvetleri azalacağından yakıt tüketimi normalleşir.





    aynen katılıyorum.

    ben 2008 model 2.0 impreza aracım için eski 2010 mitsubishi lancer aracımın kaskosunu zeyil yaptırmıştım. kaskonun daha 6 ayı vardı ama sadece 15 lira gibi bir fark ödemiştim. lancer aracımın da sigortasını 800 liraya yaptırmıştım yani impreza da 850 lira gibi bir rakama gelecekti ki anadolu sigortadan eksiksiz ve yüksek muafiyeli bir kasko poliçem vardı. tamam benim hasarsızlığım da fiyatın düşük çıkmaında rolü var ama kaşılaştırınca diğer araçlardan çok da farklı değil. zaten subaru gibi bir araba kaskosuz binilmez. hoş hiçbir yeni modelli arabaya binilmez.

    yol tutuşta boxer motorun ağırlık merkezini daha aşağıya çekmesinin ve de her ne kadar bagajın küçülmesine sebep olsa da çift salıncaklı bağımsız arka amortisör grubunun etkisi de göz ardı edilmemeli. ayrıca 3200 devir gibi bir devirdemaksimum tork veren aracın alt devirlerden itibaren canlı bir devir izlediğini, benim aracımda 6400 devirde maksimum beygir gücüne erişildiğini yani 3000-6500 devir aracı aracın çok çevik olduğunu belirtmek isterim. tamam alt devirlerde sanki turbosu devreye girmemiş dizel gibi ama sakin kullanımda yakıtının da düştüğü bir gerçek. ben 100 bin km üzeri olana aracımla 12.000 km'lik beraberliğimizde 9,4 litre ortalama ile dolaştım. şehirler arası da bu değerleri 6 litreye çekmek kolay. Ve görüldüğü gibi bu değerler fabrika verilerinin içerisindedir. Başka markalar gibi süpriz yaşamıyorsunuz. aynı durum mitsubishi araçlarımda da vardı. ama mesela şimdi astra dizel kullanıyorum ve tüketimim fabrika verisi şehir içi tüketimin bile üstünde. hem de başka araç sahipleri ile konuştuğumda benim tükeitmim onlarınkinden daha iyi çıkarken.

    alıp hemen satarım demeyecek, kasko yaptıracak kişiye tavsiye ederim. ama ucu ucuna araç sahibi olan adamın bineceği araç da değil. hani clio, megane filan bakan adam aa bu da varmış deyip almasın. 2. eldeki fiyatlarına aldanmasın. bmw filan bakan adam gitsin alsın diyeceğim ama bmw nedense bende bir antipati uyandırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 28 Haziran 2012; 12:17:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    İlk önce şunu belirtmek isterimde daha önce hiçbir arabama kasko yaptırmadım.Ama şimdiki imzamdaki subaruma yaptırdım.FULL KASKO ALLİANZ SİGORTA aracın sigorta bedeli :35.000TL ve 1.600TLye kaskomu yaptılar.Zurich sigorta 1.300TL verdi ama ben güvenemedim allianz'a yaptırdım.

    Sizin arabanızın camının değiştigini belirtmişiniz.(2.670TL) İlk önce impreza'nın camı o bildigin düz camlardan değildir..vsa glass özellikli atermik , Rezistanslı Isıtmalı Lamine Cam'dan söz ediyoruz.Sizden önceki sahibide aklını kullanıp hiç bilmedigi bir arabayı alırken(bilse kasko yaptırırdı zaten) kasko yaptırsaydı.Eğer o parayı kasko ödedi ise buraya niye yazıyorsunuz.Gitseydi sanayide 500TL en kral camı takan çok yer var.

    Araç Şehir içi fazla yakıyor.ŞEHİR DIŞI KESİNLİKLE FAZLA YAKMIYOR çoğu 2 çeker arabadan az yakar. bende yol bilgisayarı şehir dışı 5.0LT gösteriyor sabit hızda....eğer benzin fiyatlarını ödemeyez isen lpg taktırırsın.

    İstanbulda değil istersen afrikada ol yine 4 çekere ihtiyaç duyarsın.O virajlar 90la gir meselesi 4 çekerin faydasının sadece biri ki SUBARU zaten dünyanın en iyi awd üreticilerinden biri tartışılmaz.

    AWD sisteminin faydaları

    1.Yol yüzeyi ile olan temasın artması : 4wd sistemi buz üzerinde normal araca nazaran 2,25 defa ıslak yollarda ise 1,66 defa daha fazla çekiş gücünü yol yüzeyine aktarır. Motor gücü 4 tekere de dağıldığından patinaj olayı da engellenir.
    2.Yüksek viraj emniyeti : Motor gücü 4 tekere dağıldığından her tekerleğe isabet eden güç 2 tekerli tahrik sisteminin yarısı kadardır. Bu sayede viraja yüksek hızda girildiğinde tekerleklerin viraj içinde olduğu yerde dönmesi engellenmiş olur. Neticede lastikler daha yüksek yan kuvvetleri yol yüzeyine aktarabilirler . Eğer istenmeyerek viraja hızlı girilmişse tehlikenin belirlenmesiyle ayak gaz pedalından çekilince meydana gelen motor freni tüm tekerleklere eşit olarak dağılacağından tehlikede daha kolay bertaraf edilir.
    3.Tüm yol koşullarında etkisi iyidir : Yumuşak ve gevşek yollarda dağa tırmanmada , yan rüzgarların etkisinde ve aquaplaning durumlarında en ideal yol tutuşu sağlamaktadır.
    4.Lastik ömürlerini uzatır : 4 wd sisteminde patinaj olayı hemen hemen önlenmiş olduğundan ömürleri belli bir şekilde artar.
    5.Yakıt sarfiyatına etkisi : Sistemin getirdiği ağırlık ve sürtünme kuvvetlerinin artması dolayısıyla düşük hızlarda yakıt tüketimi fazladır. Ancak yüksek hızlara çıkıldıkça ters orantılı olarak sürtünme kuvvetleri azalacağından yakıt tüketimi normalleşir.





    aynen katılıyorum.

    ben 2008 model 2.0 impreza aracım için eski 2010 mitsubishi lancer aracımın kaskosunu zeyil yaptırmıştım. kaskonun daha 6 ayı vardı ama sadece 15 lira gibi bir fark ödemiştim. lancer aracımın da sigortasını 800 liraya yaptırmıştım yani impreza da 850 lira gibi bir rakama gelecekti ki anadolu sigortadan eksiksiz ve yüksek muafiyeli bir kasko poliçem vardı. tamam benim hasarsızlığım da fiyatın düşük çıkmaında rolü var ama kaşılaştırınca diğer araçlardan çok da farklı değil. zaten subaru gibi bir araba kaskosuz binilmez. hoş hiçbir yeni modelli arabaya binilmez.

    yol tutuşta boxer motorun ağırlık merkezini daha aşağıya çekmesinin ve de her ne kadar bagajın küçülmesine sebep olsa da çift salıncaklı bağımsız arka amortisör grubunun etkisi de göz ardı edilmemeli. ayrıca 3200 devir gibi bir devirdemaksimum tork veren aracın alt devirlerden itibaren canlı bir devir izlediğini, benim aracımda 6400 devirde maksimum beygir gücüne erişildiğini yani 3000-6500 devir aracı aracın çok çevik olduğunu belirtmek isterim. tamam alt devirlerde sanki turbosu devreye girmemiş dizel gibi ama sakin kullanımda yakıtının da düştüğü bir gerçek. ben 100 bin km üzeri olana aracımla 12.000 km'lik beraberliğimizde 9,4 litre ortalama ile dolaştım. şehirler arası da bu değerleri 6 litreye çekmek kolay. Ve görüldüğü gibi bu değerler fabrika verilerinin içerisindedir. Başka markalar gibi süpriz yaşamıyorsunuz. aynı durum mitsubishi araçlarımda da vardı. ama mesela şimdi astra dizel kullanıyorum ve tüketimim fabrika verisi şehir içi tüketimin bile üstünde. hem de başka araç sahipleri ile konuştuğumda benim tükeitmim onlarınkinden daha iyi çıkarken.

    alıp hemen satarım demeyecek, kasko yaptıracak kişiye tavsiye ederim. ama ucu ucuna araç sahibi olan adamın bineceği araç da değil. hani clio, megane filan bakan adam aa bu da varmış deyip almasın. 2. eldeki fiyatlarına aldanmasın. bmw filan bakan adam gitsin alsın diyeceğim ama bmw nedense bende bir antipati uyandırıyor.

    Alıntıları Göster
    beyler beyler...yazılarımdann hiç bir şey anlamamışsınız...birincisi ben arabayı kötülemedim aksine övdüm...sanki subaruya küfür etmişim gibi davranmışsınız...aksine ben bu arabayı övüyorum..çok güsel ama şunuda inkar edemezsiniz..evet piyasa arabalarına göre parçası pahalı..ama ben bunu sölerken alan parça parası ödeyecek demiyorum ki.çarparsan benim gibi farı kırarsan ödersin(gerçi benim fara taş fırladı bi yere çarpmadım ama)...ayrıca evet çok sağlam bir araba ssanayide fazla göremeyeceğiniz doğru hemde 10000 de bir değil 12500 de bir bakımı ....benim kaskom çok çıktı..eskiden kazam var belki o yüzdendir...ve yakıt basmazsanız az yakıyor hatta fabrika verilerinin bile altına düşersiniz...ben basınca çok yaktığını söledim..doğru her araba basınca çok yakar ama bu anormal yakıyor...uzun yolda özellikle hız sabitleyiciye alınca bence 1.5 benzinli bütün araçlardan az yakabilir...bunu anlık yakıt göstergesinden takip edipte sölüyorum..henüz deneme yapamadım...önümüzdeki ay inşallah...ve beni en çok üzen yanı dediğim gibi 2.eli...doğru hemen alıpta satıyım diye almadım..fakat allah göstermesini hepimizin başına acil hastalık vs. gibi şeyler gelebilir..arabanızı satmak zorunda kalabilirsiniz...sadece satarken sıkıntı çekeceğinizi sölüyorum..daha öncede dediğim gibi almayana niye almıyosun demem alınıda tebrik ederim...sevgilerle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    beyler beyler...yazılarımdann hiç bir şey anlamamışsınız...birincisi ben arabayı kötülemedim aksine övdüm...sanki subaruya küfür etmişim gibi davranmışsınız...aksine ben bu arabayı övüyorum..çok güsel ama şunuda inkar edemezsiniz..evet piyasa arabalarına göre parçası pahalı..ama ben bunu sölerken alan parça parası ödeyecek demiyorum ki.çarparsan benim gibi farı kırarsan ödersin(gerçi benim fara taş fırladı bi yere çarpmadım ama)...ayrıca evet çok sağlam bir araba ssanayide fazla göremeyeceğiniz doğru hemde 10000 de bir değil 12500 de bir bakımı ....benim kaskom çok çıktı..eskiden kazam var belki o yüzdendir...ve yakıt basmazsanız az yakıyor hatta fabrika verilerinin bile altına düşersiniz...ben basınca çok yaktığını söledim..doğru her araba basınca çok yakar ama bu anormal yakıyor...uzun yolda özellikle hız sabitleyiciye alınca bence 1.5 benzinli bütün araçlardan az yakabilir...bunu anlık yakıt göstergesinden takip edipte sölüyorum..henüz deneme yapamadım...önümüzdeki ay inşallah...ve beni en çok üzen yanı dediğim gibi 2.eli...doğru hemen alıpta satıyım diye almadım..fakat allah göstermesini hepimizin başına acil hastalık vs. gibi şeyler gelebilir..arabanızı satmak zorunda kalabilirsiniz...sadece satarken sıkıntı çekeceğinizi sölüyorum..daha öncede dediğim gibi almayana niye almıyosun demem alınıda tebrik ederim...sevgilerle...


    Anladık da arkaşım şöyle bir şey var sen parçası pahalı diyorsun bende diyorum ki bu araç hiç sanayiden çıkmayan bir araç mı acaba?
    O boxer motoru yapan adamlar normal araçlardan daha dayanıklı bir malzemeyle yapmak zorundalar çünkü 4x4 bir araçtan bahsediyoruz ve Subaru dünyada kendini her alanda ispatlamış bir marka dandik bir mazleme kullanacak değil ya. Varsayalım ki bozuldu illa ki bozulacak araba dediğin kullandıkça bozulması normal ama bazısı 50,000 de bozulurken bazısı 200,000 de daha hata vermemiş olan araçlar var.

    Bende C4 var hemen vereyim madem yakıt diyorsun ekonomi diyorsun hele de Viraj tutuşu dersen valla ESP siz stabilize yolda kazara U demeyelim C diyeli öyle bir viraja girdim ki 70 km ile banamısın demeden çıktım oradan kullandığım X5 hariç hiçbir binek araç kolay kolay çıkamazdı ama C4 çıktı Km de LPG ile 0,180 tl yakıyor. Bir sürü de bakım yaptırdım halen de yaptırıyorum yarın da motor takozu taktıracağım araç sık sık (motor hariç) hata veriyordu topladım sayılır. Ver Subaruyu al C4 2006 1.4 Sx i ben razıyım. Satsam da anında gider ki özellikle ben Sivastayım burada çok tutan bir araç. Ama ben Subaruya geçerim en kısa zamanda şunun şurasında Kasıma kadar bir
    borcum var onu bitirdiğim gibi geçeceğim. Alırsam da Subaru alacağım en beğendiğim arabadır kendisi.

    Ama ben C4 ten sonra anladım ki aracın masrafı ne yakıt ne bakım. Araç ne kadar çok senin yolunu tamirciye düşürüyorsa o kadar masraflıdır. Yani Subaru nun sorunlu araç olduğuna inanmıyorum hantal olabilir ağırlığından dolayı falan ama benim araç hafif ama ne kar ediyor ki sanayiyle kanka oldum o kadar artık. Ama Subaru nun kronik sorunu olduğunu hiç duymadım siteyi dolan bulamazsın çünkü yok. C4 deyince Arka amortisörden başlar kronik. süspansiyon problemi diye google a yaz ilk karşına C4 çıkacaktır emin ol sonra Cam açma kapama butonundan da devam eder... Yani sende taş sıçramasa far değiştirmeyecektin başka da bir sorun açtı mı başına ona da bir cevap ver. Eksileri performans ya da hantallık falan yönünde değil bakım ya da sürekli arıza veren donanım ve ya motor yönünde mi onu da açıkla bize.

    Ben C4 ün her türlü eksisini sayarım sana kaputtan performansa süspansiyondan kronik sorunlara kadar. Allah seni inandırsın tek donanımhaber değil Citroenturk ve ya birkaç forum daha dolandım inan C4 te ne kadar sorun varsa başıma gelmiş bu kadar da olmaz ki. Yani Subarunun yakıtı hariç şikayet duymadım parça pahalıysa da kaç yılda bir vereceksin o parayı. Ha nankörlük etmiş olmak istemem C4 bir kere bile yolda bırakmadı beni ama peşpeşe verdiği arızaların hiçbiri de motor arızası değildi bir baskı balata değiştim bir de termostat contası değişeceğim onlarda motor arızası sayılmaz herhalde ama amortisörlerden cam düğmelerine kadar... bir sürü sorunla boğuştum. Aracı değiştirmemi arabadan hiç anlamayan eşim benden daha çok istiyor inan yani. Nedir bu çektiğimiz diyor arabanın elinden.

    2. el ağır gidiyorsa normaldir tanınan bilinen bir araç değil ülkemizde hem japonyada Subaru kalburüstü bir kesimin aracı sonra nissan sonra mazda sonra honda geliyor kaliteli araçlarda ve de burada yere göğe sığdırılamayan Toyota ise orada düşük gelirli arabası ve geri kalmış ülkelere satılıyor en çok. bunu da araştırırken dün buldum başka bir forumdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    beyler beyler...yazılarımdann hiç bir şey anlamamışsınız...birincisi ben arabayı kötülemedim aksine övdüm...sanki subaruya küfür etmişim gibi davranmışsınız...aksine ben bu arabayı övüyorum..çok güsel ama şunuda inkar edemezsiniz..evet piyasa arabalarına göre parçası pahalı..ama ben bunu sölerken alan parça parası ödeyecek demiyorum ki.çarparsan benim gibi farı kırarsan ödersin(gerçi benim fara taş fırladı bi yere çarpmadım ama)...ayrıca evet çok sağlam bir araba ssanayide fazla göremeyeceğiniz doğru hemde 10000 de bir değil 12500 de bir bakımı ....benim kaskom çok çıktı..eskiden kazam var belki o yüzdendir...ve yakıt basmazsanız az yakıyor hatta fabrika verilerinin bile altına düşersiniz...ben basınca çok yaktığını söledim..doğru her araba basınca çok yakar ama bu anormal yakıyor...uzun yolda özellikle hız sabitleyiciye alınca bence 1.5 benzinli bütün araçlardan az yakabilir...bunu anlık yakıt göstergesinden takip edipte sölüyorum..henüz deneme yapamadım...önümüzdeki ay inşallah...ve beni en çok üzen yanı dediğim gibi 2.eli...doğru hemen alıpta satıyım diye almadım..fakat allah göstermesini hepimizin başına acil hastalık vs. gibi şeyler gelebilir..arabanızı satmak zorunda kalabilirsiniz...sadece satarken sıkıntı çekeceğinizi sölüyorum..daha öncede dediğim gibi almayana niye almıyosun demem alınıda tebrik ederim...sevgilerle...


    biz seni iyi analdık dostum..sıkıntı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    beyler beyler...yazılarımdann hiç bir şey anlamamışsınız...birincisi ben arabayı kötülemedim aksine övdüm...sanki subaruya küfür etmişim gibi davranmışsınız...aksine ben bu arabayı övüyorum..çok güsel ama şunuda inkar edemezsiniz..evet piyasa arabalarına göre parçası pahalı..ama ben bunu sölerken alan parça parası ödeyecek demiyorum ki.çarparsan benim gibi farı kırarsan ödersin(gerçi benim fara taş fırladı bi yere çarpmadım ama)...ayrıca evet çok sağlam bir araba ssanayide fazla göremeyeceğiniz doğru hemde 10000 de bir değil 12500 de bir bakımı ....benim kaskom çok çıktı..eskiden kazam var belki o yüzdendir...ve yakıt basmazsanız az yakıyor hatta fabrika verilerinin bile altına düşersiniz...ben basınca çok yaktığını söledim..doğru her araba basınca çok yakar ama bu anormal yakıyor...uzun yolda özellikle hız sabitleyiciye alınca bence 1.5 benzinli bütün araçlardan az yakabilir...bunu anlık yakıt göstergesinden takip edipte sölüyorum..henüz deneme yapamadım...önümüzdeki ay inşallah...ve beni en çok üzen yanı dediğim gibi 2.eli...doğru hemen alıpta satıyım diye almadım..fakat allah göstermesini hepimizin başına acil hastalık vs. gibi şeyler gelebilir..arabanızı satmak zorunda kalabilirsiniz...sadece satarken sıkıntı çekeceğinizi sölüyorum..daha öncede dediğim gibi almayana niye almıyosun demem alınıda tebrik ederim...sevgilerle...


    biz seni iyi analdık dostum..sıkıntı yok.

    Alıntıları Göster
    YOLda BIRAKACAK Bİ ARIZASI YOK AMA BENDE CRUİSE CONTROL ARIZA VERDİ..o da yakıt yüzündenmiş...opetten alınca yaptı diye tahmin ediyorum...anlayanlarada sordum ülkemizin benzi,ni araç lara uymuyormuş...kalitesizmiş heralde...ama edn iyisi shell miş petrol ofisiymiş..onun dışında abs de sıkıntı çıktı oda nasıl olmuş bilmiyorum ama kablo erimiş...başka bişey yok doğru taşşş gibi araba...ve şunuda sölemek isterim...1.5 ler ortalaqma 30 35000 arası..bizim millet bu arabayı çok pahalı sanıyor o yüzde4n kimse bakmıyor almak için...bunu yeni tespit ettim..yanıma gelip taHMİN YÜRÜTENLER VAR 45 TEN AŞAĞI DÜŞEN YOK...ikinci eldeki durgunluğunun ufak bir sebebide bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    YOLda BIRAKACAK Bİ ARIZASI YOK AMA BENDE CRUİSE CONTROL ARIZA VERDİ..o da yakıt yüzündenmiş...opetten alınca yaptı diye tahmin ediyorum...anlayanlarada sordum ülkemizin benzi,ni araç lara uymuyormuş...kalitesizmiş heralde...ama edn iyisi shell miş petrol ofisiymiş..onun dışında abs de sıkıntı çıktı oda nasıl olmuş bilmiyorum ama kablo erimiş...başka bişey yok doğru taşşş gibi araba...ve şunuda sölemek isterim...1.5 ler ortalaqma 30 35000 arası..bizim millet bu arabayı çok pahalı sanıyor o yüzde4n kimse bakmıyor almak için...bunu yeni tespit ettim..yanıma gelip taHMİN YÜRÜTENLER VAR 45 TEN AŞAĞI DÜŞEN YOK...ikinci eldeki durgunluğunun ufak bir sebebide bu...

    İşte bu yüzden impreza istiyorum her şekliyle karizma bir araç. Her yerde yok bir kere sağlamlık dersen sağlamlık güç dersen güç karizma dersen zaten en alasından var. Bakım hariç masrafı yok. Gel bendeki araca bak bir de bugünde conta yaktı 300 lira girdi yani servisi desen beş para etmez (en azından buradaki öyle) daha saymak istemiyorum valla ağlama duvarına dönmesin burası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    YOLda BIRAKACAK Bİ ARIZASI YOK AMA BENDE CRUİSE CONTROL ARIZA VERDİ..o da yakıt yüzündenmiş...opetten alınca yaptı diye tahmin ediyorum...anlayanlarada sordum ülkemizin benzi,ni araç lara uymuyormuş...kalitesizmiş heralde...ama edn iyisi shell miş petrol ofisiymiş..onun dışında abs de sıkıntı çıktı oda nasıl olmuş bilmiyorum ama kablo erimiş...başka bişey yok doğru taşşş gibi araba...ve şunuda sölemek isterim...1.5 ler ortalaqma 30 35000 arası..bizim millet bu arabayı çok pahalı sanıyor o yüzde4n kimse bakmıyor almak için...bunu yeni tespit ettim..yanıma gelip taHMİN YÜRÜTENLER VAR 45 TEN AŞAĞI DÜŞEN YOK...ikinci eldeki durgunluğunun ufak bir sebebide bu...

    Cruze kontrol ışıgı tüm subarularda sabittir.Egzos emisyon veya check engine lambasından biri yanarsa cruze kontrol lambasıda beraberinde yanar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrerzu

    YOLda BIRAKACAK Bİ ARIZASI YOK AMA BENDE CRUİSE CONTROL ARIZA VERDİ..o da yakıt yüzündenmiş...opetten alınca yaptı diye tahmin ediyorum...anlayanlarada sordum ülkemizin benzi,ni araç lara uymuyormuş...kalitesizmiş heralde...ama edn iyisi shell miş petrol ofisiymiş..onun dışında abs de sıkıntı çıktı oda nasıl olmuş bilmiyorum ama kablo erimiş...başka bişey yok doğru taşşş gibi araba...ve şunuda sölemek isterim...1.5 ler ortalaqma 30 35000 arası..bizim millet bu arabayı çok pahalı sanıyor o yüzde4n kimse bakmıyor almak için...bunu yeni tespit ettim..yanıma gelip taHMİN YÜRÜTENLER VAR 45 TEN AŞAĞI DÜŞEN YOK...ikinci eldeki durgunluğunun ufak bir sebebide bu...

    Cruze kontrol ışıgı tüm subarularda sabittir.Egzos emisyon veya check engine lambasından biri yanarsa cruze kontrol lambasıda beraberinde yanar.

    Alıntıları Göster
    Anlatılanlar çok yararlı teşekkür ederim. Benim aklıma takılan konu arabanın genel konforu hakkında. Sürüş hissinin güvenli olduğundan zaten bahsedildi.

    1-Sürüş pozisyonu nasıl, arka cam görüşü, A sütünü görüşü daraltır mı, ya da kısacası görüşü nasıl diyelim.

    2-Ön koltukların yan destekleri iyi mi? Virajları bu kadar iyi dönebilen bir araçta bu önemli bir konu.

    3-Arka koltukların konforu nasıl. Oturma rahatlığı, baş ve diz mesafesi.

    4-4 Çeker bir araç virajlarda savrulmuyor, bu amortisörlerin sert olabileceği hissiyatını uyandırıyor, böyle midir? Yola karşı tepkileri nasıldır, konforlu mudur? Jantlar 16 inç olduğundan kalın yanaklı lastikler ile avantajı var.

    5-Uzun yol konforu nasıldır?

    Deneyimleri ile cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Outlaw79

    Anlatılanlar çok yararlı teşekkür ederim. Benim aklıma takılan konu arabanın genel konforu hakkında. Sürüş hissinin güvenli olduğundan zaten bahsedildi.

    1-Sürüş pozisyonu nasıl, arka cam görüşü, A sütünü görüşü daraltır mı, ya da kısacası görüşü nasıl diyelim.

    2-Ön koltukların yan destekleri iyi mi? Virajları bu kadar iyi dönebilen bir araçta bu önemli bir konu.

    3-Arka koltukların konforu nasıl. Oturma rahatlığı, baş ve diz mesafesi.

    4-4 Çeker bir araç virajlarda savrulmuyor, bu amortisörlerin sert olabileceği hissiyatını uyandırıyor, böyle midir? Yola karşı tepkileri nasıldır, konforlu mudur? Jantlar 16 inç olduğundan kalın yanaklı lastikler ile avantajı var.

    5-Uzun yol konforu nasıldır?

    Deneyimleri ile cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkür ederim.

    Kardeş çok olmadı bu arabayı ben farkedeli iyice araştırıyorum C4 ten bıktığım için adam gibi bir araba alayım diyorum sorunsuz araçların çoğu ya japon ya da alman bu da japonların en iyi arabası araştırdığım kadarıyla şöyle örnek vereyim Subaru nun forumlarında (ki bir tanesine üyeyim ben burada da Subaru için kötü bir şey yazmamışlar bana referans olarak yeter bu forumda yok yok zaten) neyse ufak tefek tamirat hariç kronik sorun falan gibi laflara rastlamak mümkün değil adamların derdi nasıl performans alırım nasıl makyaj yaparım aracıma türünden dertler Citroen için öyle değil hatta bir çok marka için de öyle değil C4 için forumlar ağlama duvarına dönmüş durumda öyle düşün artık.

    Neyse senin bu sorduğun sorular aklıma hiç gelmemişti teknik özelliklerine bakınca tatmin edici bulmuştum o kadar bende Subaruclubtr diye bir forum var oraya açtığım Subaru almak istiyorum başlıklı konuya kopyala yapıştır yaptım arkadaşın biri sağolsun cevap vermiş senin sorularına buyur doya doya oku.


    Kısaca söyle özetlemek gelir ise kullanan kişinin direksiyondan inmesi biraz zor kullanımına doyulmuyor
    1 görüş açısından hiçbir şekilde sıkıntı çekmezsin
    2 koltuk konuşunda hiç bir şekilde bazı araclar viraja girdiğiniz zaman kafayı sallar siz viraja girmeden arabanın içinde kendiniz girmeye başlarsınız böyle bir şey söz konuşu değil
    3 arka koltuk ları ferah tatmin ediçi bir rahatlığa sahib baş ve dizde sıkıntı yaşayacağını sanmam çünkü 189 benim boy ben dahi rahatlıkla gidiyorum:)
    4 araçta benim izlenimlerim viraja girmesi paha biçilemez misal olarak önünüzdeki araç viraja gireceğinde fren lambalarının yandığını görürsünüz siz aksine bi fazla basarsınız gaza
    eski arabamda benim 2004 1,6 imprezada 215,45 17 vardı fevkaladeydi yol tutuşu ki bunda spor helezon yada düşürme söz konuşu değildi orjinal süspansüyonu tabiki bu lastikden lastiğede değişir
    5 antalyadan zonguldağa gittim ben hersey güzel hoş kötü tarafı arabada eksoz var ise o sıkıntı oluyor ses kafa arısı yaptırıyor standart bindiğiniz takdirde tadından yenmiyeçek bir marka yeri gelicek isterseniz yazın bir yere iyiki almışım bu arabayı diyeceksiniz o kadarını söyliyeyim size yanlışım var ise düzeltin hani derlerya bir elmanın 2 yarısı diye subaruna kavuştuğun zaman bir bütün oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Outlaw79

    Anlatılanlar çok yararlı teşekkür ederim. Benim aklıma takılan konu arabanın genel konforu hakkında. Sürüş hissinin güvenli olduğundan zaten bahsedildi.

    1-Sürüş pozisyonu nasıl, arka cam görüşü, A sütünü görüşü daraltır mı, ya da kısacası görüşü nasıl diyelim.

    2-Ön koltukların yan destekleri iyi mi? Virajları bu kadar iyi dönebilen bir araçta bu önemli bir konu.

    3-Arka koltukların konforu nasıl. Oturma rahatlığı, baş ve diz mesafesi.

    4-4 Çeker bir araç virajlarda savrulmuyor, bu amortisörlerin sert olabileceği hissiyatını uyandırıyor, böyle midir? Yola karşı tepkileri nasıldır, konforlu mudur? Jantlar 16 inç olduğundan kalın yanaklı lastikler ile avantajı var.

    5-Uzun yol konforu nasıldır?

    Deneyimleri ile cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkür ederim.

    Kardeş çok olmadı bu arabayı ben farkedeli iyice araştırıyorum C4 ten bıktığım için adam gibi bir araba alayım diyorum sorunsuz araçların çoğu ya japon ya da alman bu da japonların en iyi arabası araştırdığım kadarıyla şöyle örnek vereyim Subaru nun forumlarında (ki bir tanesine üyeyim ben burada da Subaru için kötü bir şey yazmamışlar bana referans olarak yeter bu forumda yok yok zaten) neyse ufak tefek tamirat hariç kronik sorun falan gibi laflara rastlamak mümkün değil adamların derdi nasıl performans alırım nasıl makyaj yaparım aracıma türünden dertler Citroen için öyle değil hatta bir çok marka için de öyle değil C4 için forumlar ağlama duvarına dönmüş durumda öyle düşün artık.

    Neyse senin bu sorduğun sorular aklıma hiç gelmemişti teknik özelliklerine bakınca tatmin edici bulmuştum o kadar bende Subaruclubtr diye bir forum var oraya açtığım Subaru almak istiyorum başlıklı konuya kopyala yapıştır yaptım arkadaşın biri sağolsun cevap vermiş senin sorularına buyur doya doya oku.


    Kısaca söyle özetlemek gelir ise kullanan kişinin direksiyondan inmesi biraz zor kullanımına doyulmuyor
    1 görüş açısından hiçbir şekilde sıkıntı çekmezsin
    2 koltuk konuşunda hiç bir şekilde bazı araclar viraja girdiğiniz zaman kafayı sallar siz viraja girmeden arabanın içinde kendiniz girmeye başlarsınız böyle bir şey söz konuşu değil
    3 arka koltuk ları ferah tatmin ediçi bir rahatlığa sahib baş ve dizde sıkıntı yaşayacağını sanmam çünkü 189 benim boy ben dahi rahatlıkla gidiyorum:)
    4 araçta benim izlenimlerim viraja girmesi paha biçilemez misal olarak önünüzdeki araç viraja gireceğinde fren lambalarının yandığını görürsünüz siz aksine bi fazla basarsınız gaza
    eski arabamda benim 2004 1,6 imprezada 215,45 17 vardı fevkaladeydi yol tutuşu ki bunda spor helezon yada düşürme söz konuşu değildi orjinal süspansüyonu tabiki bu lastikden lastiğede değişir
    5 antalyadan zonguldağa gittim ben hersey güzel hoş kötü tarafı arabada eksoz var ise o sıkıntı oluyor ses kafa arısı yaptırıyor standart bindiğiniz takdirde tadından yenmiyeçek bir marka yeri gelicek isterseniz yazın bir yere iyiki almışım bu arabayı diyeceksiniz o kadarını söyliyeyim size yanlışım var ise düzeltin hani derlerya bir elmanın 2 yarısı diye subaruna kavuştuğun zaman bir bütün oluyor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bikaç aydır 1.5 subaru araştırıyorum..
    aklımda kalan soruları cevaplayabilirseniz sevinirim

    1) önceki aracım 2006 leon du inanılmaz bir güvenlik hissi viraj keyfi ve performans yaşatıyordu
    bu açıdan kıyaslarsanız sevinirim

    2)bazı ciddi markalar denedim(ford-volvo gibi) yoldaki çukurları alman arabalarına göre daha çok hissettiriyorlar..bunun nedenini sert amartisor-suspansıyon sistemi olarak açıklıyorlar..bu durum 1.5 2008 ve üstü subaru'larda nasıldır??

    3)leon benzinde 9lt yakıyordu lpg de ise normal yakan araçlar gibiydi çok fazla performans kaybı yaşamıyordum..bu durumun subaruda da aynı olacağını hissediyorum,,kullananlardan doğrusunu duymak isterim..

    4)doğuda görev yapıyorum araca herhangi kötü bişey olursa parça istetip yaptırmam ne kadar zaman alır,,sanayide bu arabanın parçalarını takabilirler mi

    5)arabanın 2.eli zayıf diyorlar ama satan hiç kimse pazarlığa gelmiyor..bi türlü anlaşamıyorum..sanırım ticareti bilmiyorum :)) acil satan bir tanıdığınız varsa konuşalım ihtiyacı olana gitsin

    şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurofick

    arkadaşlar bikaç aydır 1.5 subaru araştırıyorum..
    aklımda kalan soruları cevaplayabilirseniz sevinirim

    1) önceki aracım 2006 leon du inanılmaz bir güvenlik hissi viraj keyfi ve performans yaşatıyordu
    bu açıdan kıyaslarsanız sevinirim

    2)bazı ciddi markalar denedim(ford-volvo gibi) yoldaki çukurları alman arabalarına göre daha çok hissettiriyorlar..bunun nedenini sert amartisor-suspansıyon sistemi olarak açıklıyorlar..bu durum 1.5 2008 ve üstü subaru'larda nasıldır??

    3)leon benzinde 9lt yakıyordu lpg de ise normal yakan araçlar gibiydi çok fazla performans kaybı yaşamıyordum..bu durumun subaruda da aynı olacağını hissediyorum,,kullananlardan doğrusunu duymak isterim..

    4)doğuda görev yapıyorum araca herhangi kötü bişey olursa parça istetip yaptırmam ne kadar zaman alır,,sanayide bu arabanın parçalarını takabilirler mi

    5)arabanın 2.eli zayıf diyorlar ama satan hiç kimse pazarlığa gelmiyor..bi türlü anlaşamıyorum..sanırım ticareti bilmiyorum :)) acil satan bir tanıdığınız varsa konuşalım ihtiyacı olana gitsin

    şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    beyler geçen gün uzun yol yaptım.uzun dediysen sadece marmarayı dolaştım.yakınıma 2006 ford mondeo almıştım,ve inanın arabaya hayran kalmıştım bu kadar konforlu araba olurmu diye.bir süre mondeoyu ben kllandım bursada değiştirdik arabaları.biliyosunuz bende 1.5 2009 awd var.inanın eşşkten inip ata bindim resmen.adeta mola vermiş gibi hissettim.ben bir çok arabaya binidim ama böle konforlusunu görmedin.tüm samimiyetimle sölüyorum konfurlu mu acaba? diye düşünen aklında hemen bu soruyu çıkarsın.subarunun diğer modellerini kullanmadım ama 2009 kasa impreza aşırı konforlu.bi de güzel bi soru gelmiş.bende bundan önce 2011 polo vardı yeni kasa.viraja gelince kendimi öle bi kasıyodum ki neredeyse savrulmamak için kapının kolundan tutacam.virajı aldıktan sonra mutlaka yerimde bi sağ sol yapıyodum dengemi bulmak için ama subaruda bu asla olmuyor.artık koltuğun yapısından mı awd denmi bilmiyorum ama..görüş mesafersine gelirsek sıkıntı yaratan tarafı yok.gayet güsel bir görüş mesafesi var.sadece aracın önü biraz uzun onada kısa sürede alışırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurofick

    arkadaşlar bikaç aydır 1.5 subaru araştırıyorum..
    aklımda kalan soruları cevaplayabilirseniz sevinirim

    1) önceki aracım 2006 leon du inanılmaz bir güvenlik hissi viraj keyfi ve performans yaşatıyordu
    bu açıdan kıyaslarsanız sevinirim

    2)bazı ciddi markalar denedim(ford-volvo gibi) yoldaki çukurları alman arabalarına göre daha çok hissettiriyorlar..bunun nedenini sert amartisor-suspansıyon sistemi olarak açıklıyorlar..bu durum 1.5 2008 ve üstü subaru'larda nasıldır??

    3)leon benzinde 9lt yakıyordu lpg de ise normal yakan araçlar gibiydi çok fazla performans kaybı yaşamıyordum..bu durumun subaruda da aynı olacağını hissediyorum,,kullananlardan doğrusunu duymak isterim..

    4)doğuda görev yapıyorum araca herhangi kötü bişey olursa parça istetip yaptırmam ne kadar zaman alır,,sanayide bu arabanın parçalarını takabilirler mi

    5)arabanın 2.eli zayıf diyorlar ama satan hiç kimse pazarlığa gelmiyor..bi türlü anlaşamıyorum..sanırım ticareti bilmiyorum :)) acil satan bir tanıdığınız varsa konuşalım ihtiyacı olana gitsin

    şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    4 araçta benim izlenimlerim viraja girmesi paha biçilemez misal olarak önünüzdeki araç viraja gireceğinde fren lambalarının yandığını görürsünüz siz aksine bi fazla basarsınız gaza


    Eğer aracınız subaru gibi awd sistemine sahipse , virajlarda aracın herhangi bir yeri savrulursa gaza daha çok asılmanız gerekir aracı toplamanız için.Bunun için virajlara düşük vites yüksek devir ile girerseniz awd'nin faydasını o kadar çok görürsünüz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu konuda bilgim çok.

    Arkadaşıma almıştık 2008 yılında. Bol bol kullanma fırsatım da olmuştu. Hatta WRX egzozu bile takmıştık araca, görünüm olarak da STİ görünümü vardı. Kırmızı ışıklarda fln çok dikkat çekiyordu renginden dolayı.

    Ama araç gitmiyor, bunu bilmeniz lazım. Ford Focus bile bizi rezil etmişti.

    Yol tutuşu çok iyi. Bunu da belirteyim.

    Onun dışında içi fln güzel değil.

    Bir başka artısı da kapı da çerçeve yok. Coupe araç gibi camları açtığınız da.

    Ben olsam tercih etmezdim, not olarak da bunu yazayım.

    Siz 2006-2007 kasaları söylüyorsunuz.o kasaların bence dış görünüşünden başka bi artısı yok.Ama 2008+ kasaların içi kaliteli ve güzel donanım listesi geniş manuelinde arazi vitesi filan var. otomatik2.0r ile başa baş kalkabiliyor 90-100km kadar 100km sonra 2.0r uzuyor orası başka




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu konuda bilgim çok.

    Arkadaşıma almıştık 2008 yılında. Bol bol kullanma fırsatım da olmuştu. Hatta WRX egzozu bile takmıştık araca, görünüm olarak da STİ görünümü vardı. Kırmızı ışıklarda fln çok dikkat çekiyordu renginden dolayı.

    Ama araç gitmiyor, bunu bilmeniz lazım. Ford Focus bile bizi rezil etmişti.

    Yol tutuşu çok iyi. Bunu da belirteyim.

    Onun dışında içi fln güzel değil.

    Bir başka artısı da kapı da çerçeve yok. Coupe araç gibi camları açtığınız da.

    Ben olsam tercih etmezdim, not olarak da bunu yazayım.

    Siz 2006-2007 kasaları söylüyorsunuz.o kasaların bence dış görünüşünden başka bi artısı yok.Ama 2008+ kasaların içi kaliteli ve güzel donanım listesi geniş manuelinde arazi vitesi filan var. otomatik2.0r ile başa baş kalkabiliyor 90-100km kadar 100km sonra 2.0r uzuyor orası başka

    Alıntıları Göster
    eurofick ucuz dediğin fiyat kaç ? satmayı düşünen biri var...?




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.