Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.991
Cevap
49
Favori
889.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YANİ DEMEM ŞU: HAYATI BAŞKALARI İÇİN YAŞAMAYIN, KENDİNİZ İÇİN YAŞAYIN
    PARA AMAÇ DEĞİL ARAÇTIR.
    MÜHİM OLAN SİZSİNİZ, 2.ELDE ARACI SATACAĞINIZ ADAM DEĞİL...
    BİR KEREDE ZEVKLE ARAÇ KULLANIN
    ANLAYANA
  • Bugün mtv'yi paraf ile netten ödedim. Lastik.com'dan 3 fiyatına 4 lastik kampanyası şifresi geldi. Şahsa özel değilse eğer o şifre ile bir vatandaşın kazanmasını isterim. Tekrar söylüyorum; şifre şahsa/karta özel değilse. Sonuçta ben kıllanmayacağım. Mesajla ulaşırsanız (pm atarsanız) dönüş yaparım ve şifreyi veririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parlak27

    Neden ?

    Çünkü siz mantık ile Alfa almak istiyorsunuz. Alfa mantık ile değil aşk ile alınır.

    Bu yazdığımı biraz açayım çünkü kastettiğimi anlamayan kişi saçmaladığımı düşünecektir.

    Şöyleki: Alfa Romeo sokaktaki birbirinin aynısı birçok arabayı sıkıcı bulan, "daha farklı, daha özel birşey yok mu?" diyenlerin aracıdır. Bu kişi Alfa Romeo'yu gördüğü zaman ilgisini çeker. Alfa ile ilgili bilgi sahibi oldukça bu ilgi tutkuya dönüşür ve Alfa Romeo'ya bindiği anda aşk aşamasına geçilir. O nedenle derler ki "O koltuğa oturan iflah olmaz, başka arabalar onu tatmin etmez" diye. Alfanın neredeyse bütün modelleri diğer markalardaki aynı sınıf araçlara göre çok daha fazla sürüş zevki sunarlar. Birçok kişinin "direksiyonu ağırmış" dediği şey aslında direksiyon hissidir.

    Şahsen ehliyet eğitmenliği eğitimi aldım ve bizi bile test ettiler ve bu sırada Grande Punto kullandım aynı ehliyet sınavı olur gibi dur kalk vs. yaptırdılar. Direksiyonda city modu var, sanki direksiyon hiçbir yere bağlı değil, havada bir halka çeviriyormuşsunuz gibi. O kadar rahatsız oldum ki anlatamam, aracı hissetmem lazım, tepkilerini hissetmem lazım. Bomboş, hissiz direksiyonu çevirmek bana göre değil.

    Sizin "araçta çok plastik kullanılmış", "içeri motor sesi alıyor" sözleriniz araca kalbiniz ile değil, mantığınız ile baktığınızı gösteriyor. Motor sesi özellikle çok alması için uğraşılır Alfalarda, çünkü birçok alfisti motor sesine bayılır ve hatta birçoğu müzik bile açmaz. Onlar için müzik motorlarının(özellikle eski Arese motorlarının) sesidir.

    Sözlerimi yanlış anlayıp sizi terslediğimi düşünmeyin. Siz anormal değilsiniz, tabii ki bir aracın plastik kalitesine, yalıtımına vs. özelliklerine dikkat edeceksiniz. Anormal olan biziz, bu nedenle size göre değil bu araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kibitzer -- 6 Eylül 2014; 22:48:33 >




  • bir nokta daha koyayım bari...320i bmw'ler az arkamdan ağlamadı... ikiside 170 hp
  • Bu İtalyanlar tasarım işini gerçekten biliyor.
  • Alfa>Seat
  • Arkadaşlar öncelikle herhangi bir alfa aracına sahip olmasam da nedendir bilmem ama yazılarınızı büyük bir keyifle başından sonuna kadar büyük bir keyifle ile okumuş bulunmaktayım ve sizlere tek söyleyeceğim araçlarınızın keyfini çıkarın. . Gerçekten çok özel ve aynı zamanda güzel araçlara sahipsiniz..

    Maalesef ilk gördüğümden bu yana adeta aşık olduğum Giuletta'ya evleneceğimden (bütün para düğün, eşya v.b şeylere gitti) dolayı ne yazık ki bir süre daha ulaşamayacağım ve bu sebepten dolayı ne zaman yolda bir Giuletta görsem buruk gözlerle ona bakıp içim cız ediyor adeta. . Yazılarınızda bir çok sorundan bahsetmişsiniz kapı sorunuydu, sesti, iç malzemeydi v.b. bunlar bence (gerçi sahip olmadığımdan dolayı bunu söylemek bana düşmez ama) hiç kafanıza takılıp ta moralinizi bozacak şeyler değil. . Canınız sıkıldığı an çekin sahile arabanızı ve karşısına geçin bir bakın.. önden bakın, yandan, arkadan.. bakın sadece.. baktığınız şeyin sadece bir araba olmadığını orada duran şeyin bir tarih olacağını göreceksiniz. .

    İnşallah bir gün bana da nasip olur deyip hepinize kazasız, belasız hayırlı ve keyifli sürüşler diliyorum. .

    saygılarımla,
    Onur




  • Arkadaşlar huzurlarınızda Birmot Beylikdüzü Alfa Romeo servis personeline teşekkür etmek istiyorum.

    Neden mi ?

    Aracımda aldığım günden beri vites geçişlerinde mekanik bir ses geliyordu. İlk alanlardandım ve başka bir aracı test etme imkanım olmadığından bu sesi araca özgü sportif bir detay olarak düşünüyordum. Zaman geçtikçe bu durum 1. den 2. vitese geçişlerde zorlanmaya dönüştü ve ani gaz vermelerde şanzımandan tak-tuk ses gelmeye başladı. Servise gittim ve mekanikçi usta debriyaj seti ve volanın değişmesi gerektiğini teşhis etti.

    Servis yetkilisi Özer Bey gerekli parçaların ellerinde mevcut olduğunu garanti kapsamında değişim yapabileceklerini belirtince aracı servise bıraktım. Fakat ellerindeki volan araca uyum sağlamamış ve debriyajı aşırı sertleştirmiş, başka bir volan talep etmişler. Gelen ikinci volanda uyum sağlamamış. Tabi bu arada bana verilen tahmini sürede aşılınca Özer Bey telefonla arayıp ilk iki volanın uyum sağlamadığını üçüncüsünü talep ettiklerini, bu süre zarfında işlem süresinin söz verilenden çok daha uzun sürmesi ve uzaması nedeniyle servis müdürüne konuyu ilettiğini ve müdürün durumu değerlendirerek insiyatif kullanıp bana geçici bir araç temini konusunda onay verdiğini belirtti. İşlemin uzamış olması beni üzmüş olsa da böyle telafi etmeleri beni son derece memnun etti.

    Dün gidip emanet aracı teslim aldım. Araç henüz 120 km yapmış dizel bir Giulietta idi. Hatta tesadüfen aracımla aynı, siyah renkte. Aracımın onarımı bitene kadar dizel Gui'nin tadına bakma fırsatımızda olacak.

    Özer Bey ve Servis Müdürü'ne bu güzel jestleri için tekrar teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milchschnitte -- 27 Mayıs 2011; 23:26:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harleyci34
    Iste demek istedigimi bu arkadas ozetlemis...
    Kalas gibi, estetikten nasibini almamis alman arabalarini kullananlarin, alfanin yine giulietta gibi bakanlarin birdaha baktigi bir araba cikarmasiyla tepeleri atmis :)
    Almasaydiniz kardesim, nedir bu kiskanclik yaaa.... Yok kapisi dandikmis, bunu soyleyebiliyorsan sen hala bisikletle dolasiyorsun demektir, yasinda 12-13 olmali
    Yada seni saf bulup kandirmislar :)
    almanlar tarafindan kaziklanmak bukadar mi koyuyor size...
    Neyse belki kendince, verdigin para-surus kalitesi orantisini kiyaslayinca icinden cikamayip oraya buraya saldiriyorsundur ;)
    Bosver be birader, almisin madem kefini cikar bari ama dikkat et etrafta alfa olmasin
    Ham yapar seni

    Kiskanclik mi ? (: bir otomobil kullanirken gozlerin ustunde olmasi sizler icin ne kadar onemli bilemem ama benim icin konfor ve kalite daha onemli,dikkat cekmek istiyosan alfa degil git rcz al (;

    Motor teknolojisinde yillardir odul alan a3 ve surus ozellikleri ile fenomen olmus 1 serisinin yaninda giulietta in bir soz soylemek icin once astra ve golf u geride birakmasi gerekiyor..

    Alfanin icine bindiginizde birakin a3 ve 1 serisini,bir astra ve golf kadar bile kalite hissi yok,308 ile neredeyse denk.

    Benim ustteki mesaji yazma nedenim bu araclara aptal ve hicbirsey sunmuyor denilmesi,resmen komedi ve talihsizlik olmus buradaki muhabbet..

    Alfa alanlara diyecek biseyim yok disi guzel,1.4 170 hp motoru guzel bunlara gore sundugu fiyatta iyi ama a3 ve 1 serisine haksiz yere sallamaniz sacmalik..




  • Biraz uzun ama herkes okursa sevinirim. 7b6s haklısın. Fanatikliğe gerek yok. objektif bakmak gerek. Ben bir giulietta kullancısıyım ama fanatiği deilim şimdi sana bikaç soru sorucam.

    1) "şakamısınız ? iki aptal alet dediğiniz 1 serisi ve a3 en basitinden giulietta nın ilk senede verdiği arızaları 10 sene sonra bile vermiyorlar." demişsin. Giulietta'nın ilk sene verdiği arızaları bana sayar mısın? Vites topuzunun çıkması bir arıza değildir. Ariza tanımını öğrenip öyle sayarsan sevinirim ben de bilmiş olurum. Ayrıca denildiği gibi yok kapı sesi yok vites topuzunun çıkması vb şeylerin hiç birini ben yaşamadım.


    2) bir de şu nokta dikkatimi çekti:
    "geçen gün bir alışveriş merkezinin önünde giulietta durdu,iki kişi bindi arabaya,o nasıl bir kapı sesidir ? teneke sesi diye tarif edebilirim sesi. " demişsin. Kapı sesi inan bana hiç öyle teneke gibi gelmedi. Normal kapı sesi yani ne arıyorsunuz bunda anlamıyorum. Yalnız dikkatimi çeken nokta şu: alışveriş merkezinin önünde bmw 1 yada dediğiniz a3 durduğu zaman hiç dönüp bakıyormusunuz? kaç kişi bindiğini aklınızda tutuyormusunuz? İşte olay budur.


    3) Gelelim kızlar mevzusuna çok saçma bi konu ama: "Piyasayi yada karizmayida arabayla yapilmaz,kizlarla yakin iliskilerin varsa arabanin nekadar geri planda kaldigini bilmen lazimdi (: " demişsin. Ben buna sadece tek yorum getiriyorum. Gariban tesellisi. Daha da bu saçma konuyu uzatmak istemiyorum.

    4) Bu arabayı almadan önce 1 serisiyle iki defa test suruşune çıktım. Bir kere de 116 m paket coupe kullandım. Ve inan bana beş para etmez bir araba. Gitmiyor ama 13 litre benzin yiyor. Gidenini istiyorsan 118 al deme 2.0 motor değil konumuz benzinini de düşünmek gerek. %50lik dağılım olduğu için virajlarda güzel. Fakat rahatsız. İçi dar ve sıradan. Konfor için istiyorsan alıcaksın bmw yi deme. Alakası yok. özellikle mpaket coupe hayatımda bindiğim en rahatsız arabaydı. Daha spor ama yine hiç gitmiyor ne anladım okadar sertlilkten.

    Şunun şusu var bmw'de şu var audi'de şu var. Bana inanın çok gereksiz geliyor. Şuanki kasayı bilmiorum ama bundan bi önceki kasa mustang( ki bence daha güzel) 2007 falan yani. 6lı cd değiştiricisi var ama güneşliklerdeki aynalarda ışık yok, kliması manuel. Şimdi bunlar yuzunden bu arabaya eksi verilir mi? Amerikan arabası motora önem verir diyip bunu kabullenmek gerekiyor. Giuliettanın radyodaki tuş takımı beklenenden daha vasat diye giuliettaya eksi verilir mi? İtalyan arabası tasarıma önem verir deyim bunu da kabullenmek gerekiyor.


    5) Son olarak "a3 ve 1 serisi hiç birşey sunmuyor demenizde ayrı komedi,bu iki araç hernekadar hb olmasına rağmen,bir bmw ve audi olduğunu ve bu farkı içine bindiğiniz anda anlıyorsunuz." İkisine de çok bindim. İkisi de çok güzel araç. Ama ben giulietta aldıktan sonra herhangi bir fark algılayamıyorum. Bu fanatiklik değil diyorum ya esasında 1 serisi, scirocco ya da a3 1.4TFSI alıcaktım onları beğenmemem mümkün mü kesinlikle çok iyiler. Ama inanın bana düşündüğünüzden çok daha yukarıda giulietta. Bu sitede çok fanatik var bitane kötü bir şey söylesen üstüne biniyorlar farkındayım düşüncelerimi bu siteden biri değil de bir arkadaşın olarak söylediğimi varsayarsan sevinirim. Teşekkür ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarhand

    çukur falan değil arkadaşlar,viraja biraz sert girince sol tarafa doğru yanlayıp lastikleri virajın bitimindeki kaldırımına vurdum esp de devreye girdi mi girmedimi bilmiyorum.beylikdüzü birmottaki erkan bey aracı yoldan cıkarmak için ekstra çaba sarfetmeniz gerekir demişti aracı alırken.ben toparlamak için ekstra çaba sarfettim ama yine toparlayamadım.

    alfa romeo giulietta REVEALED 2010


    ben konu ile ilgili ilk yorumumu yaparken duz yolda cukur, ani direksiyon kırmak... gibi bir olay sonucunda jantın kırıldığını varsaymıştım. siz bu aracı virajdan cıkartacak hız ile kaldırıma çarptığınızda jantın bu hale gelmesinden daha doğal birşey olamaz.. hiç bir şekilde dava açamazsınız, hak talep edemezsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: KRM05

    AUDI o leş kasaya 1.2 motor yapıp hala bu angut millete en aşağı 70 bin e kaptırıyorsa ,o zaman 170 lik giu nun 70 bin lira seviyelerine gelmesi hiç şaşırtıcı değil gayet normal bir durumdur

    bide jantı parçalanan,vites kolu elinde kalan,hoparlorunden cızırtı gelen,gaz pedalı tutukluk yapan ve daha bir sürü arızayı daha ilk km lerde veren bir arabayı alanlara ne demeli ? hahahaha

    Senin gibi 12 yaşındaki bebelere ne demeli ehe ehe ehe
  • Ya bu çoluk çocukları kim temizleyecek burdan, salak salak muhabbetlerden gerçekten sıkıldım..

    Jantın bu şekilde kırılması çok normal bi durum, dua edin tüm takım zarar görmemiş olsun..
  • Valla site yönetimi baya memnunmuş, onlar "içeriğe" değil, sadece "$ayıya" bakıyorlar, ki$i $ayısı, hit, herneyse... Sonuçta reklam verecek firmaya "birader 10.000 hit var, o derece" diyebilmek var işin ucunda.

    Bu yüzden belirli bir seviyeyi sağlamak adına hiçbir girişimde bulunulmuyor bence. Birçok forumda 100 tane abuk subuk adam yerine 20 tane adam gibi yazan insanlar tercih ediliyor. Ama burada sonuçta ticari bir kaygı var. O bakımdan sanırım pek kurtulamayacağız ve DH forumlarının seviyesi belli bir eşiğin üzerine çıkamayacak.

    Okuduğum-yazdığım mesajların çok azında gerçekten tatmin edici cevap bulabiliyor, çok azında gerçekten bilgili birilerinin adamakıllı şekilde yazdığını görebiliyorum.

    En basitinden örnek vereyim, soğutma suyu sıcaklığı soruluyor, 90'ın altına inmemesi, üzerine çıkmaması lazım, optimumudur diyorum.
    Bir başkası gelip "benimki uzun yolda 70e iniyor hızlanınca, normaldir" diyor, ben de normal olmadığını, aşırı soğuttuğunu, termostattan olabileceğini ve yanlış bilgi vermemesini söylüyorum. Üzerine gelen cevap "arkadaşım ben gördüğümü söylüyorum" ...
    Ben de sana normal olmadığını söylüyorum, ötesi var mı???
    Ama vatandaş sırf "gördüğü" ile başkalarına bilgi verecek...

    Ben böyle ortamda niye durayım ki?
    Birçok mesaja "hıhı" diye cevap verilecek potansiyel var şurada.
    Bazılarına sırf eğlencesine, bazılarına adam kendisini bu kalabalığın arasında haklı görmesin, aptal tutumuna devam edemesin diye cevap veriyorum şahsen. Boşa sinir, boşa moral bozukluğu...

    Sıkıntıdan bakıyorum genelde, ne var ne yok diye..




  • Şimdi şu konuların unutulmaması gerekir:

    1. Dünya gezegeninde yaşıyoruz, fizik kurallarına bağımlıyız. Fizik kuralları dışına çıkabildiğini iddia eden veya "uzayda otomobil kullanan" birisi var mı aramızda? Bazı insanlar var gibi konuşuyor da..

    2. Tüm otomobiller "lastik" üzerinde yürürler. Otomobilinizin yerle temasını lastikler sağlar. Eğer lastiklerin zeminle teması kesilirse dünya üzerindeki her otomobil kontrolden çıkar. Her lastiğin farklı zeminlerde farklı karakteristikleri vardır. Kum için, yağmur için, asfalt için, hatta hız için üretilen lastikler farklı özellik gösterirler. "Benim arabam bugünkü yağmurda yoldan çıkmadı" gibi bir kanıya varmanız sizin aracınız ve lastikleriniz hakkında hiç bir bilginiz olmadığını gösterir. Bunu çok biliyormuş gibi konuşsanız da bilen gözler için dışarıdan komik duruma düşersiniz. Kimi lastik ıslak zeminde daha iyi tutuş sergilerken kimisi karda, kimisi kuru zeminde, kimisi kumda daha iyi tutuş sağlar. Farklı özelliklerdeki zeminler arası geçişlerde ise yol tutuşun tamamen değişebileceği, özellikle 4 tekerleğin birden aynı özellikteki zeminde gitmesi gerektiğini sürücü kurslarında bile anlatıyorlar. Bunun için profesyonel sürücü olmaya gerek yok.

    3. Her jant kırılır. Hatta her "cisim" kırılır. Krank mili de kırılır, biyel kolu da, jant da... Bunlar kırılmayan, ezilmeyen doğaüstü materyallerden yapılmıyor. Dolayısıyla jantın yapıldığı metalin kaldıramayacağı kuvvette bir darbe aldığında kırılması doğaldır. Elbette her durumda aynı şekilde kırılmaz bunlar.. Aldığı darbenin nereden olduğuna bağlı olarak değişik şekillerde yamulup kırılabilirler. Örneğin yapısında karbon bulunan bazı ultra-hafif alaşımlı jantlar da bu şekilde kırılabiliyor. Setine 5-10.000 tl vereceğiniz jantlar bile böyle kırılabilir yani İnternetten biraz araştırsanız bile bu şekilde kırılan bir sürü örnek bulabilirsiniz. Böyle bir şey olması bu jantların "dandik" olduğunu değil, kullanım amacına ters bir şekilde kullanıldıklarını gösteriyor.

    4. Jantlar dikey mukavemete dayanıklı şekilde üretilirler. Malzeme okuyan arkadaşalr bilirler, alaşımların basma ve çekme mukavemetleri vardır. Örneğin beton ile metalin mukavemetleri birbirlerine benzemez. Siz çeşitli metallerin alaşımından oluşan bir jant ile çukura girdiğinizde genellikle müthiş bir hızda değilseniz veya üretimde bir kusur yoksa jantınızı veya aksınızı yamultursunuz (veya yerden aracınıza yansıyan kuvveti absorbe edene kadar kuvvetin iletildiği tüm aksamlara zarar verirsiniz). Ancak yandan bir darbeye maruz bırakırsanız, hele ki 1300 kg civarı bir yükü arkasındayken yandan bir darbeye maruz bırakırsanız, hızınız çok düşük bile olsa kalınlığı sadece bir kaç cm olan metali kırmanız işten değil.

    ki düz yolda giderken orjinal fabrika çıkışı jantını kıranlar bile mevcutken yandan darbe alan bir jantın kırılmamasını beklemek saçmalık olur.

    Buyrun buradan yakın:
    http://www.clublexus.com/forums/the-tire-racks-tires-wheels-and-brakes-forum/490093-sevas-s7-wheels-rumor.html

    Bu mesajı bok atmakla meşgul kişilere yazmadım, jantın neden kırılmış olabileceğini açıkladım sadece ilgilenen insanlara. Gerisi beni ilgilendirmiyor, bence siz de sallamayın

    bu arada kaza yapan arkadşaa geçmiş olsun. Ancak toprak yolda kayarak kaldırıma girdiğini baştan söylemediği için insanlara karşı da "bu ne biçim araba" tepkisi yarattığından dolayı kınıyorum.




  • ben o sorunu ılk gun fark ettım. s.ktır et dedim. sizede tavsıyem ole yapın :)
  • Peşin fiyat istedim o şekilde veririz dediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Kuzenim icin 2011 siyah renk, cam tavan, zenon lu bir 1.6jtd bulduk. 53.000 Lira nasil fiyat arkadaslat? Hasar kaydi yok, iki parca 10cm lik lokal boyasi var.

    Ototespit.com dan ekspertiz yaptirdim satici durust cikmadi. Her tarafi sorunlu arabanin, ic dis komple deforme olmus.

    Aracini satmayi dusunen var mi arkadaslar? 1.6 Jtd Distinctive.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    arkadaşlar Distinctive donanımda aynalar otomatik mi katlanıyo

    Aynalar elektirikli fakat açıp kapatmak için kapı kolundaki düğmeye basman gerekiyor.
  • Arkadaşlar araç hareket ettikten sonra kapılar nasıl otomatik kapanıyor? Ayrıca 1.6 dizelde periyodik bakım 15000 mi 20000 mi? Bazı ilanlarda 20000 de bakımı yapılmıştır yazıyor.
  • O resimdekinden performans bekleyemezsin Alfanın tadını almak istiyorsan 170hp ve üstüne bak anlarsın farkı !
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.