Şimdi Ara

Turkcell teknoloji uzmanları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
11.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcellin teknoloji uzmanlarını 4440532 den ulaştım. 3g sinyal yetersizliği ile ilgili defalarca başvuru yapmamıza rağmen sonuç almadığımızı söyledim. bana 3g hizmetini size vermek zorunda değiliz dedi. 81 il merkezinden birinde yaşadığımı söyledim.3g şebekesi olmayan yerlerde edge hızında bağlanmam gerektiğini söyledi. o kadar sert bir tavır takındılarki diğer hiç bir sorularıma doğru dürüst cevap bile vermedi.ben turkcell gibi bir şirketin müşterilerine çözüm yönünde cevap verme yerine sert bir tavır takınmasına anlam veremedim...TURKCELL 3G MAĞDURUYUM



  • 3G hizmetini vermek zorunda değil ha bu nasıl bi müşteri hizmetleri anlayışı.Senin yerinde olsam alırdım kimse o görüştüğün kişinin ismini soyismini şikayet ederdim.Görevlerini unutuyorlar bazen..
  • aynen öyle ben çok şikayette bulunmuşum 3g ile ilgili
  • madem turkcellle ilgili sorun yaşıyorsunuz internet paketinizi iptal edin.vodafonenun falan deneyin birde.eğer kontrat yaptıysanız sanırım şebeke gereklerini yerine getirmediği için bir şekilde para ödemeden iptali mümkün diye duymuştum.boşuna sinir harbi yaşamayın derim ben
  • İşte bizlerde olmayan bir alışkanlık.

    Müşteri temsilcisi ile görüşürken ses kaydı olan telefonlardan kaydı başlatın. İlerleyen kısımlarda Müşteri Temsilcisi cevap vermek yerine azarlar, anlatmak yerine zırvalarsa elinizde süper bir koz olur.

    Bu durumda Tüketici Hakları Heyetine başvurarak bana bu şekilde muamele ediliyor, bulunduğum bölgede 3g olmadığını sonradan öğrenip birde azar işitiyorum derseniz, hiçbbir gerekçe göstermenize gerek kalmadan VINN sözleşmeniz feshedilir ve ceza ödemezsiniz.

    Sadece modemi teslim edersiniz.

    Bu işlem Vodafone için geçerlidir. diğer operatörlerde de geçerli olmak zorundadır. Yani Tüketici Hakem Heyetinden iade işlemi yaptırıp, paranızı kurtarabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    İşte bizlerde olmayan bir alışkanlık.

    Müşteri temsilcisi ile görüşürken ses kaydı olan telefonlardan kaydı başlatın. İlerleyen kısımlarda Müşteri Temsilcisi cevap vermek yerine azarlar, anlatmak yerine zırvalarsa elinizde süper bir koz olur.

    Bu durumda Tüketici Hakları Heyetine başvurarak bana bu şekilde muamele ediliyor, bulunduğum bölgede 3g olmadığını sonradan öğrenip birde azar işitiyorum derseniz, hiçbbir gerekçe göstermenize gerek kalmadan VINN sözleşmeniz feshedilir ve ceza ödemezsiniz.

    Sadece modemi teslim edersiniz.

    Bu işlem Vodafone için geçerlidir. diğer operatörlerde de geçerli olmak zorundadır. Yani Tüketici Hakem Heyetinden iade işlemi yaptırıp, paranızı kurtarabilirsiniz.

    Vodafone'da iade işlemi diye birşey yok. Bunu nerden çıkardın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    İşte bizlerde olmayan bir alışkanlık.

    Müşteri temsilcisi ile görüşürken ses kaydı olan telefonlardan kaydı başlatın. İlerleyen kısımlarda Müşteri Temsilcisi cevap vermek yerine azarlar, anlatmak yerine zırvalarsa elinizde süper bir koz olur.

    Bu durumda Tüketici Hakları Heyetine başvurarak bana bu şekilde muamele ediliyor, bulunduğum bölgede 3g olmadığını sonradan öğrenip birde azar işitiyorum derseniz, hiçbbir gerekçe göstermenize gerek kalmadan VINN sözleşmeniz feshedilir ve ceza ödemezsiniz.

    Sadece modemi teslim edersiniz.

    Bu işlem Vodafone için geçerlidir. diğer operatörlerde de geçerli olmak zorundadır. Yani Tüketici Hakem Heyetinden iade işlemi yaptırıp, paranızı kurtarabilirsiniz.

    evet bole bise var hatta adam cok ileri giderse mahkeme yolu bile gozukebilir zaten tuketicinin mahkemeye verme hakkı oldugu icin sozlesmeyi iptal ederler mahkeme olrsa zaten sozlesme otomatık olarak gıder.....




  • turkcell müşteri hizmetlerinde çalışan bir teknoloji uzmanı olarak yazdıklarınızı okuyunca kanım dondu. turkcell değil neresi olursa olsun çalışan insanlar İNSAN dır. burda çalışan insanların tek bir amacı vardır o da sizlere yardımcı olabilmek. siz derdinizi saygı sınırları çerçevesinde ilettiğnde emin ol herkes elinden geleni yapmaya çalışır. eğer artist artist konuşursan da cevabını alırsın. beğenmiyosan da başka operatöre geçersin paşa gönlün bilir.

    müşteri hizmetlerini arayıp işlem yaptırmak istiyorsan, şikayetler tehdit etmekle elline birşey geçmez hiç boşuına çabalama. müşteri temsilcisi sana küfür etmediyse, hakaret etmediyse, bir de sana vermesi gereken bilgiyi verdiyse şikayetin de işleme alınmaz zaten. burda şikayet korkusuyla iş yapsaydık işimiz işti valla. bankaya gidiyosunuz bağırıp çağırdığınzda mı işinizi yaparlar yoksa efendi efendi durumu anlattığınız mı işinizi yaparlar.
    ha belki işe yeni girenlerin gözünü korkutarak bir şeyler yaptırmaya çalışırsın ama unutma onlar da yanlış bir işlem yapmamak için ektradan bir çaba göstermemeyi tercih edecektir. işi bilen bir müşteri temsilcisi ise eğer insan gibi savranırsanız standart kuralların dışına çıkar ve sana yardımcı oalbilmek için yapabileceği birşeyler var mı bunu sorgular.
    ama tehdit edersen o da sana sadece vermesi gereken cevabı verir masasında kalkıp da uğraşmaz, yapacağı varsa ile yapmaz. söyleyin hanginiz bağırıp çağırma ile motive olup daha iyi iş yaparsınız ????

    ha ayrıca 3g kapsama alanı ile ilgi şikayetin varsa, bunu uygun bir dille izah edersin, bulunuduğun yer kontrol edilir. sen der dersin ki bu bölgede 3g den hizmet almaaycaksam sözleşmemi caya bedeli ödemeden iptal ettirmek istiyorum dersin. o bölgede yakın zamanda 3g şebekesi kurulup kurulmayacaksa sana bilgi verilir. sen de eğer yine de iptal ettirmek istersen sana bunun mümkün olup olmadığı için bilgi verilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    turkcell müşteri hizmetlerinde çalışan bir teknoloji uzmanı olarak yazdıklarınızı okuyunca kanım dondu. turkcell değil neresi olursa olsun çalışan insanlar İNSAN dır. burda çalışan insanların tek bir amacı vardır o da sizlere yardımcı olabilmek. siz derdinizi saygı sınırları çerçevesinde ilettiğnde emin ol herkes elinden geleni yapmaya çalışır. eğer artist artist konuşursan da cevabını alırsın. beğenmiyosan da başka operatöre geçersin paşa gönlün bilir.

    müşteri hizmetlerini arayıp işlem yaptırmak istiyorsan, şikayetler tehdit etmekle elline birşey geçmez hiç boşuına çabalama. müşteri temsilcisi sana küfür etmediyse, hakaret etmediyse, bir de sana vermesi gereken bilgiyi verdiyse şikayetin de işleme alınmaz zaten. burda şikayet korkusuyla iş yapsaydık işimiz işti valla. bankaya gidiyosunuz bağırıp çağırdığınzda mı işinizi yaparlar yoksa efendi efendi durumu anlattığınız mı işinizi yaparlar.
    ha belki işe yeni girenlerin gözünü korkutarak bir şeyler yaptırmaya çalışırsın ama unutma onlar da yanlış bir işlem yapmamak için ektradan bir çaba göstermemeyi tercih edecektir. işi bilen bir müşteri temsilcisi ise eğer insan gibi savranırsanız standart kuralların dışına çıkar ve sana yardımcı oalbilmek için yapabileceği birşeyler var mı bunu sorgular.
    ama tehdit edersen o da sana sadece vermesi gereken cevabı verir masasında kalkıp da uğraşmaz, yapacağı varsa ile yapmaz. söyleyin hanginiz bağırıp çağırma ile motive olup daha iyi iş yaparsınız ????

    ha ayrıca 3g kapsama alanı ile ilgi şikayetin varsa, bunu uygun bir dille izah edersin, bulunuduğun yer kontrol edilir. sen der dersin ki bu bölgede 3g den hizmet almaaycaksam sözleşmemi caya bedeli ödemeden iptal ettirmek istiyorum dersin. o bölgede yakın zamanda 3g şebekesi kurulup kurulmayacaksa sana bilgi verilir. sen de eğer yine de iptal ettirmek istersen sana bunun mümkün olup olmadığı için bilgi verilir.



    boş konuşmuşsun... o dediklerin dosdoğru bu işle ilgili olan ya da İNSAN olan için geçerli hiç bir şey bilmeyip işimizi halledemeyip geçiştirmeye çalışan sonra birde üstüne üstlük trip trip artist konuşmalarla karşılaşıyorsak bu bizim sorunumuz değil... bu bütün şirketler için geçerli... ben bir kere sesimi bile yükseltmediğim halde... tanımadığım insana neden sesimi yükseltiyim oda ayrı konu... dosdoğru iş yapanda oldu... hiç bir şey yapamayıp hiç birşeyden anlamayıp bana yalan söylediğimi ima eden bile oldu... hiçbir seyden haberi olmayıp bide kendini birşey zanneden müşteri hizmetleriyle muhattap olup çıldırmak istemiyorum... yine de sabrediyoruz, sabrediyoruz diye haksız duruma düşmeyiz... böyle insanları gerek müşteri hizmetleri topluma bile alınmaması gerekir... insanları koyun zannediyorlar bide.... her müşteri hizmetleri çalışanı aynı olmadığı gibi her müşteride aynı değildir... ben bu halimle buna maruz kalmışsam kusura bakma gerçekten bir şeylerin değişmesi gerekiyor demektir... ben küfür edenin, hakaret eden müşterinin cefasını çekmek zorunda mıyım?... sonuç olarak boş konuşuyorsun...




  • sen bu psikolojiyle aradıysan bir yere varamazsın zaten. sen diyosun bana yalan söylediğimi bile ima ettiler. sen zannediyonmusun ki bizi arayan herkes doğru söylüyor. mutlaka sorgulama yapması lazım. ayrıca sen yine yanlış anlamışsın ben müşteri hizmetleri yağ yak demiyorum sadece derdini doğru bir şekilde aktar diyorum. herkes işini yapmak zorunda o ayrı bir konu ama burda iş küfür ve hakaret boyutuna girerse tabiki bunları dinlemek zorunda da değiliz. bir kez uyarırız ondan sonra devam edersen meşgul tonunu duymaya başlarsın.

    kısaca söylemek istediğim tek şey şu: işini yaptırmak istiyorsan nazik ama kararlı ol bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    turkcell müşteri hizmetlerinde çalışan bir teknoloji uzmanı olarak yazdıklarınızı okuyunca kanım dondu. turkcell değil neresi olursa olsun çalışan insanlar İNSAN dır. burda çalışan insanların tek bir amacı vardır o da sizlere yardımcı olabilmek.



    Dıııddddtt. Yanlış cevap. Burdan çalışan insanların tek amacı vardır : Maaşlarını ödeyen müşterilerine hizmet etmek. Yardım kuruluşu gibi konuşmuşsun sen seni arayan insanlara yardım etmek için değil HİZMET ETMEK için oradasın ve bu yüzden para alıyorsun. Kavramları karıştırmayalım.

    Diğer dediğin olay evet haklısın. Bu müşteri hizmetleri- müşteriden de öte insanın insana bağırmaması küfür etmemesi saygı duyması gerekir.
  • bu kadar kompleksi olmayın yahu.
    ben işime yardımcı olmak derim,
    sen hizmet etmek dersin.
    ben işim yaptıktan sonra sen nedersen de çok da tın yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    bu kadar kompleksi olmayın yahu.
    ben işime yardımcı olmak derim,
    sen hizmet etmek dersin.
    ben işim yaptıktan sonra sen nedersen de çok da tın yani


    Senin Global Bilgi A.Ş ile olan iş sözleşmeni koyarım şimdi buraya havanı söndürürüm o zaman anlarsın yardımcı olmak mı görevin hizmet etmek mi. İşte senin gibilerden bahsediyorlar böyle müşteriyi ezen, hor geren artislik yapan call center çalışanlarından. Unutma turkcell müşterileri senin maaşını ödüyor. Dolayısıyla sen onlara adam gibi HİZMET etmeye mecbursun.

    Ayrıca çalıştığın yerin adı Müşteri Hizmetleri, Müşteri yardım bölümü falan değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDanielSD -- 16 Ocak 2010; 20:53:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackberry_Gemini

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    bu kadar kompleksi olmayın yahu.
    ben işime yardımcı olmak derim,
    sen hizmet etmek dersin.
    ben işim yaptıktan sonra sen nedersen de çok da tın yani


    Senin Global Bilgi A.Ş ile olan iş sözleşmeni koyarım şimdi buraya havanı söndürürüm o zaman anlarsın yardımcı olmak mı görevin hizmet etmek mi. İşte senin gibilerden bahsediyorlar böyle müşteriyi ezen, hor geren artislik yapan call center çalışanlarından. Unutma turkcell müşterileri senin maaşını ödüyor. Dolayısıyla sen onlara adam gibi HİZMET etmeye mecbursun.

    Ayrıca çalıştığın yerin adı Müşteri Hizmetleri, Müşteri yardım bölümü falan değil.



    Olayı çok güzel açıklamışsın.Kutluyorum seni




  • ne demek istediğimi anlamayan sizin de gibiler de neden müşteri hizmtleri bize yardımcı olmuyor diye forumlarda konu açarsınız işte böyle. biz burda çağrılara cevap verirken siz nasıl hizmet edebilriz demiyoruz, nasıl yardımcı olabiliriz diyoruz. hoş desek nolur bunu ben komplesk yapmıyorum da sizin kompleksizin nerden geliyor? kötü bir çocukluk yaşadınız galiba
  • Yaş kaç hocam senin
  • sanane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    sen bu psikolojiyle aradıysan bir yere varamazsın zaten. sen diyosun bana yalan söylediğimi bile ima ettiler. sen zannediyonmusun ki bizi arayan herkes doğru söylüyor. mutlaka sorgulama yapması lazım. ayrıca sen yine yanlış anlamışsın ben müşteri hizmetleri yağ yak demiyorum sadece derdini doğru bir şekilde aktar diyorum. herkes işini yapmak zorunda o ayrı bir konu ama burda iş küfür ve hakaret boyutuna girerse tabiki bunları dinlemek zorunda da değiliz. bir kez uyarırız ondan sonra devam edersen meşgul tonunu duymaya başlarsın.

    kısaca söylemek istediğim tek şey şu: işini yaptırmak istiyorsan nazik ama kararlı ol bu kadar.

    1gb lık internet paketim 2 gün üstüne 50mblık haftalık internet paketi tanımlanıp hiç olup bide üstüne "bir sorun yok beyefendi burada kotanız görünüyor deyip" müsteri hizmetleri yüzünden 80 kontürüm uçarsa ve ben hala sakin bir şekilde müşteri hizmetlerine bir şey anlatmaya çalışıyorsam ve sizi teknik arkadaşımıza bağlıcam değip 15 dakka bekledikten sonra 4-5 defa suratıma kapanıyorsa ve ben tekrar arayıp hala sakin bir şekilde derdimi anlatmaya çalışıyorsam bundan daha fazlası nasıl olur bilemiyorum... artı her aradığımda müşteri hizmetlerine de bi ücret ödüyorum... sonuç olarak ben 1gb internet paketimi geri alamadım ve geriye 50 kontör geri gönderdiler onuda neden gönderdiler bilmiyorum... ben bunları yaşamak zorunda mıyım... illa şikayetvar gibi sitelere mi ihtiyaç olmak zorunda... daha kullanmadım böyle siteleri ama anladım ki başka türlü halledilmiyor işler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortareis


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhal

    sen bu psikolojiyle aradıysan bir yere varamazsın zaten. sen diyosun bana yalan söylediğimi bile ima ettiler. sen zannediyonmusun ki bizi arayan herkes doğru söylüyor. mutlaka sorgulama yapması lazım. ayrıca sen yine yanlış anlamışsın ben müşteri hizmetleri yağ yak demiyorum sadece derdini doğru bir şekilde aktar diyorum. herkes işini yapmak zorunda o ayrı bir konu ama burda iş küfür ve hakaret boyutuna girerse tabiki bunları dinlemek zorunda da değiliz. bir kez uyarırız ondan sonra devam edersen meşgul tonunu duymaya başlarsın.

    kısaca söylemek istediğim tek şey şu: işini yaptırmak istiyorsan nazik ama kararlı ol bu kadar.

    1gb lık internet paketim 2 gün üstüne 50mblık haftalık internet paketi tanımlanıp hiç olup bide üstüne "bir sorun yok beyefendi burada kotanız görünüyor deyip" müsteri hizmetleri yüzünden 80 kontürüm uçarsa ve ben hala sakin bir şekilde müşteri hizmetlerine bir şey anlatmaya çalışıyorsam ve sizi teknik arkadaşımıza bağlıcam değip 15 dakka bekledikten sonra 4-5 defa suratıma kapanıyorsa ve ben tekrar arayıp hala sakin bir şekilde derdimi anlatmaya çalışıyorsam bundan daha fazlası nasıl olur bilemiyorum... artı her aradığımda müşteri hizmetlerine de bi ücret ödüyorum... sonuç olarak ben 1gb internet paketimi geri alamadım ve geriye 50 kontör geri gönderdiler onuda neden gönderdiler bilmiyorum... ben bunları yaşamak zorunda mıyım... illa şikayetvar gibi sitelere mi ihtiyaç olmak zorunda... daha kullanmadım böyle siteleri ama anladım ki başka türlü halledilmiyor işler...

    +1 Yerden göğe kadar haklısın hocam




  • bende müşteri hizmetlerindeki arkadaşlara her zaman olumlu, ılımlı ve anlayışlı yaklaşırım ama sen biraz artis takılıyosun yaptığın işte artislik olmaz.
    geçende dijitürk teki bi kız beni çileden çıkardı (beni bile) resmen robot yahu, böyle bişey olmaz. sistemde bu şekilde gözüküyor efendim diyor baska bişey demiyor
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.