Şimdi Ara

TURK YAPIMI BUGATTI VEYRON KATILI CORVETTE C6 Z06 TWIN TURBO

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj














  • Araç AVK servis volkan tanju bey tarafından hazırlanmıstır..

    bu aracın sadece 13.4 PSI da ki gücü.. Max 30 PSI + 250 HP shot nos basabilmektedir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 28 Temmuz 2010; 13:01:00 >







  • iyi basıyor da Serhat sağlıklı kaç km yürüyebiliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    iyi basıyor da Serhat sağlıklı kaç km yürüyebiliyor ?



    3-4 ay saglıklı yurudu...

    Setuplar tamamlanmadan asırı yuklenınce problem oldu yıne..düzelince yurur araç günlük

    cünkü en buyuk problem olan sogutma problemiydi onun da oyle bir sorunu yok suan..

    3 defa proje degişti araçta o yuzden saglıklı yurumedı.. Suan videodakinden cok daha ıyı halde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    iyi basıyor da Serhat sağlıklı kaç km yürüyebiliyor ?



    3-4 ay saglıklı yurudu...

    Setuplar tamamlanmadan asırı yuklenınce problem oldu yıne..düzelince yurur araç günlük

    cünkü en buyuk problem olan sogutma problemiydi onun da oyle bir sorunu yok suan..

    3 defa proje degişti araçta o yuzden saglıklı yurumedı.. Suan videodakinden cok daha ıyı halde..




    bunun gücünü sağlıklı bir şekilde ölçebilen dyno yok sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    iyi basıyor da Serhat sağlıklı kaç km yürüyebiliyor ?



    3-4 ay saglıklı yurudu...

    Setuplar tamamlanmadan asırı yuklenınce problem oldu yıne..düzelince yurur araç günlük

    cünkü en buyuk problem olan sogutma problemiydi onun da oyle bir sorunu yok suan..

    3 defa proje degişti araçta o yuzden saglıklı yurumedı.. Suan videodakinden cok daha ıyı halde..




    bunun gücünü sağlıklı bir şekilde ölçebilen dyno yok sanırım



    Valla kuthan hocam TR de saglıklı olcum yapan Dyno yok..




  • korkunç gercekten

    o nasıl ivmelenme öyle..

    maserati ghibli ses muhteşem arasıra görüyorum her viteste patinaj cekiyor nerdeyse

    paylaşım için tşk.
  • Çekimi yapanda halil heralde :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arabanın devir saati, km saatinden yavaş gidiyor
  • annee korktum nası bağrıyo
  • AVK on numara ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Arabanın devir saati, km saatinden yavaş gidiyor

    Km'de kaç kuruş yakar bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Arabanın devir saati, km saatinden yavaş gidiyor



    Km'de kaç kuruş yakar bu?



    Kuruş yakmıyor, direk lira
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Arabanın devir saati, km saatinden yavaş gidiyor



    Km'de kaç kuruş yakar bu?



    Kuruş yakmıyor, direk lira





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 15 Ocak 2010; 1:35:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    XXX



    XXX

    aracın uzun vadeli sağlıklı yürümesi için (2 yıl ve üstü gibi) adam gibi büyük bir motor takılması lazım. 427 cubinch LS7 engine chewroletin elde özel olarak monte ettiği ve üstüne titizlendiği ´´AMİRAL GEMİSİ´´ niteliğinde bir motor olabilir. ama bu motorun bugatti harcayıpta sokaklarda gezebilecek kadar sağlam olacağını zannetmiyorum. C6 kasasına sığarmı bilemiyorum ama 705 cubinch bir motor ile ancak bugatti tokatlayıp, sorunsuzca caddelerde gezilebilir. nitekim 705 cubinch motor aracın ağırlık( C6 Z06) dengesini darmaduman edebilir. yada şasi 705 cubinch bir motoru yüklermi??? keza Z06 ağırlık dengelemesi olması açısından şanzıman sistemi arkada bulunan bir araç. yine dişli oranları değiştirmek için şanzımanda meydana gelecek değişiklikler ayrı bir hesap konusu. bence bu iş için en az 600 cubinch ten büyük özel bir motor, tavsiye olarakta 705 cubinch motor ancak sorunsuz olarak gider...

    mesela 705 kullanan bir araç örneği şu linkte. http://www.civicforums.com/forums/3-general-automotive-discussion/151129-705-ci-camaro-800lb-ft-torque-idle.html



    I. Aracın üstünde LS7 motor yok

    II. Aracı yapanlar, araçı "istedikleri" gibi yürüyeceği kadar yapıyorlar, kısacası arabayı aracın sahibinin "sağlıklı" gördükleri kadar yaptıklarından, yaparken sana sormuyorlar

    Ayrıca arabaların "sağlıklı" [bu ne demekse] yürümesi için hacimlerinin artması gerekmez, düşük hacimli gayet sağlıklı motorlar mevcut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    XXX



    XXX



    XXX



    XXX

    optimize edilmiş çok güçlü motorlar varken, ´´modifiye=macera´´ al sana 1 yıl garantili 1900HP motor.....

    http://www.steveschmidtracing.com/engines/892-intimidator-drag-racing-engine.html

    hazır olan üniteyi satın almak gibisi varmı??? ´´yok şu kadar basınç, yok bu kadar soğutma´´ diye düşünüp ´´deneme yanılma´´ ile masrafa girmektense, 1 yıl garantili optimize edilmiş özel yapım motor almak bence en doğrusu. şahsen ben böyle bir proje peşinde koşsam böyle yapardım...


    Bu koyduğun motorun ne motoru olduğu hakkın hiçbir fikrin yok dimi ?

    Araba motoru olduğunu hepimiz biliyoruzda sen bu motorun 1900hp yi pompa benzini ilemi verdiğini sanıyorsun ?

    Ayrıca bu bir drag motorudur, 900cu olması 1900hp olduğu anlamına gelmez, yüksek oktan olmadan Nos Turbo yada Supercharger olmadan bu motor o HP leri çıkaramaz, FI taktığın zamanda motor GARANTİ DIŞIDIR !

    Keza en kırılmıcak motoru getir tek hamlemle kırarım, bu motor "olduğu gibi" satıldığında garantili olamaz, motoru kırmak istedikten sonra kimse tutamaz beni

    Ayrıca motorlar, KIRILMAYA karşı garantili, bugun bu garantiyi Türklerde verir, o motorda değil forged Billet olmayan parça yoki 75.000 dolardan bahsediyorsun

    Ayrıca şu varki bir drag motoru ortalama bir sezonda 45 kalkış yapar toplamda 30mile yol yapar nerdeyse, bu motorun garantiside bukadardır

    Buradaki garanti "ürünün arkasındayız" demektir başka birşey değil, kimse bu makinayı FI sız kullanmaz, FI lı kullanıncada zaten alet garanti dışı

    Keza aynı firma son derece evcimen cadde motorları için garanti vermemekte

    Kısacası, bu motor cadde arabasında kullanmak için uygun değil, ayrıca arabayı yuruten bir tekte motor değil arabanın supansiyon fren aerodinami lastik gibi bir çok dinamiği var hepsinin güçlü olması lazım

    Modifiye ayrı birşey, bir zevk bir tutku, herkezin kendi istekleri var, sen vette alır bu motoru takarsın ben pisliğine 4wd rb30 vette yaparım, kimse kimsenin arabasına "olmamış" diyemez, sana göre olmamış ama senin değil zaten adamın kendi arabası kendi isteği kendi zevki bunu istediği için yapmış adam sonuçta




  • corvet modlamakta ayrı bir fantezi, hayırdır lemans 24 saat yarışlarınamı katılacaksınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    drahte 1905

    o motor 1900hp ve üzeri denilmiş ama, o hacimden atmosferik olarak 1000hp elde etsen ve aracın toplam ağırlığını 1600 kgdan hafif tutmayı başarsan; bugatti geçmeye yeter... bugatti 2 tonun üsütnde ve şuanki motorlarıda 1000 hpdan biraz daha güçlü ama sonuçta 2 tondan ağır.....ben olmuş, olmamış muhabbetine girmek istemiyorum. sadece 3-4 ayda bir tamirat derdinden kurtulmak için, büyük hacime ihtiyaç olduğunu söylemek istedim. nitekim burda sana gösterdiğim 892 ci motor seninde hesaplayabileceğin gibi 14.6 litre gelen bir motor. M5 ve M6 daki gibi 12:1 komprsyon oranını bu motorda yakalasan litre başına 100hp elde edilir(ortalama) hacim 14.6 oluncada, 12:1 kompresyon oranında; ortalama olarak 1460hp güç elde edilir....bu gün litre başına 100hp çıkaran hiç bir motor bloğuda bozulmadığına göre bu iş olur. haaa motor 75 BİN DOLAR pahalı gelmiş. ama 3 te biri fiyatından daha ucuz olan şuhttp://www.steveschmidtracing.com/engines/600-pro-sportsman.html linkteki motor bile bugatti geçmeye yeter... drag motorlarının normal motorlardan pekte farkı yok. sadece çok çok aşırı sıkıştırmaya maruz kalıyorlar ve ömürleri çok çok kısa oluyor....yoksa 12:1 gibi sıkıştırma oranlarında bu motorlar kesinlikle 100 bin km yolu sıkıntısız göreceklerdir......8.4 litre srt 10 motorundan 8000hp güç alındığını umarım biliyorsundur drahte 1905 işte viper motoru 8000hp gücü 30-40 mile kadar verebiliyor, ama adam gibi sıkıştırma oranı ile kullanılınca(600hp) 60 bin mile yolu sıkıntısız görüyor. atmosferik motorlarda, büyük hacim+düşük güç=uzun ömür...



    Anlatamıyorum, bunlar DRAG motoru, öyle senin arabandaki motorlar gibi değiller ilk yoladığın motor zaten ayrı bir dünya

    Ama bunlar long runner motorlar ne demek ? CNC'den yapılma kafaları var vede bu arabalar drag yarışlarında 1 kere gaza basılıp pist sonuna kadar gideceği için gaz tepkisi düşünülmeden yapılan motorlar

    Bu ne demek ? 100 ile gidiyorsun asıldın 200 yaptın çektin bir daha bastın motor resmen bekler ölür bir karakteristiği olur bu motorların

    Alayım caddede gazlıyayım dersen OLMAZ bu motorun yapılış amacı var, bunların karterleri bile drag için yapılmış, lelektirikli pompa uyumlu karterler, yağlama karakteri bile kısa süre ama elektirikli pompa ile yüksek performansta sogutmak üzreine

    Sonuc olarak, yukarıdaki araba cadde arabasıdır sen hep drag arabalarının örneklerini veriyorsun, elma ile armut karşılaştırılmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    drahte 1905

    o motor 1900hp ve üzeri denilmiş ama, o hacimden atmosferik olarak 1000hp elde etsen ve aracın toplam ağırlığını 1600 kgdan hafif tutmayı başarsan; bugatti geçmeye yeter... bugatti 2 tonun üsütnde ve şuanki motorlarıda 1000 hpdan biraz daha güçlü ama sonuçta 2 tondan ağır.....ben olmuş, olmamış muhabbetine girmek istemiyorum. sadece 3-4 ayda bir tamirat derdinden kurtulmak için, büyük hacime ihtiyaç olduğunu söylemek istedim. nitekim burda sana gösterdiğim 892 ci motor seninde hesaplayabileceğin gibi 14.6 litre gelen bir motor. M5 ve M6 daki gibi 12:1 komprsyon oranını bu motorda yakalasan litre başına 100hp elde edilir(ortalama) hacim 14.6 oluncada, 12:1 kompresyon oranında; ortalama olarak 1460hp güç elde edilir....bu gün litre başına 100hp çıkaran hiç bir motor bloğuda bozulmadığına göre bu iş olur. haaa motor 75 BİN DOLAR pahalı gelmiş. ama 3 te biri fiyatından daha ucuz olan şuhttp://www.steveschmidtracing.com/engines/600-pro-sportsman.html linkteki motor bile bugatti geçmeye yeter... drag motorlarının normal motorlardan pekte farkı yok. sadece çok çok aşırı sıkıştırmaya maruz kalıyorlar ve ömürleri çok çok kısa oluyor....yoksa 12:1 gibi sıkıştırma oranlarında bu motorlar kesinlikle 100 bin km yolu sıkıntısız göreceklerdir......8.4 litre srt 10 motorundan 8000hp güç alındığını umarım biliyorsundur drahte 1905 işte viper motoru 8000hp gücü 30-40 mile kadar verebiliyor, ama adam gibi sıkıştırma oranı ile kullanılınca(600hp) 60 bin mile yolu sıkıntısız görüyor. atmosferik motorlarda, büyük hacim+düşük güç=uzun ömür...



    siz sadece beygir gücü ve ağırlığa göre yorum yapıyorsunuz sanırım..fazla beygir hafif araçla bitmiyor sürtünme kuvvetinden tutunda lastiğe kadar birsürü etken var...bugattinin o verilere ulaşmasını ..yanlış anladıysam k.bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    korkunç gercekten

    o nasıl ivmelenme öyle..

    maserati ghibli ses muhteşem arasıra görüyorum her viteste patinaj cekiyor nerdeyse

    paylaşım için tşk.


    Maserati bundan cok daha güçlü..
  • Yapanların eline sağlık, inanılmaz bir araba olmuş.

    Paylaşım için de ayrıca teşekkürler Serhat Ağabey.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.