Şimdi Ara

Yokusta Benzin-Dizel-ÇÖZÜLDÜ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
1
Favori
7.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beygir güçleri aynı ise hatta dizel 10-15 aşağı olsa bile eğer benzinli turbo değil ise hiç şansı yok. benzinli arabanın 5-6000 de verdiği torku dizel araba 1700-1800 devirde vermeye başlıyor ve rampada tek ihtiyacınız torktur. bir rampaya en aşağıdan benzinli ve dizel araçla başlayın ne kadar geç vites değiştirirseniz değiştirin boy boy fark yersiniz. ayrıca yüksek devir çevirerek kafa tuttuğunuz dizel aracın 4 katı yakıt yakarsınız oda işin cabası. son hızda ve kalkışta dizele kafa tutarsınız ama ara hızlanmada ve rampada kendinizi üzersiniz. yukarıda denemeden yorum yazan çok kişi var yazdıklarından belli oluyor hemen . ben neredenmi biliyorum ? defalarca denedim çünkü .
  • ferrarimi diesel mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    beygir güçleri aynı ise hatta dizel 10-15 aşağı olsa bile eğer benzinli turbo değil ise hiç şansı yok. benzinli arabanın 5-6000 de verdiği torku dizel araba 1700-1800 devirde vermeye başlıyor ve rampada tek ihtiyacınız torktur. bir rampaya en aşağıdan benzinli ve dizel araçla başlayın ne kadar geç vites değiştirirseniz değiştirin boy boy fark yersiniz. ayrıca yüksek devir çevirerek kafa tuttuğunuz dizel aracın 4 katı yakıt yakarsınız oda işin cabası. son hızda ve kalkışta dizele kafa tutarsınız ama ara hızlanmada ve rampada kendinizi üzersiniz. yukarıda denemeden yorum yazan çok kişi var yazdıklarından belli oluyor hemen . ben neredenmi biliyorum ? defalarca denedim çünkü .

    sallamaya bak.
    hangi benzinli max torku 5 6 binde veriyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    beygir güçleri aynı ise hatta dizel 10-15 aşağı olsa bile eğer benzinli turbo değil ise hiç şansı yok. benzinli arabanın 5-6000 de verdiği torku dizel araba 1700-1800 devirde vermeye başlıyor ve rampada tek ihtiyacınız torktur. bir rampaya en aşağıdan benzinli ve dizel araçla başlayın ne kadar geç vites değiştirirseniz değiştirin boy boy fark yersiniz. ayrıca yüksek devir çevirerek kafa tuttuğunuz dizel aracın 4 katı yakıt yakarsınız oda işin cabası. son hızda ve kalkışta dizele kafa tutarsınız ama ara hızlanmada ve rampada kendinizi üzersiniz. yukarıda denemeden yorum yazan çok kişi var yazdıklarından belli oluyor hemen . ben neredenmi biliyorum ? defalarca denedim çünkü .

    sallamaya bak.
    hangi benzinli max torku 5 6 binde veriyor

    uslubuna dikkat et önce. ben max torktan bahsetmedim onu nerenden çıkardın anlamış değilim. yukarıda sürekli yüksek devirden bahsedildiği için o şekilde yazdım. ayrıca bak bakalım aşağıdaki linke ne zaman veriyormuş yukarıda tartışılan toyota max torku. bir özür dilersin artık. buda bir erdemdir.

    http://www.toyota.com.tr/Images/Yenilenen_Corolla_internet_ilave_2_tcm385-894320.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 10 Ocak 2010; 23:33:22 >




  • Hadi aranızda bir sonuca varın da hangisi kötüyse artık onu üretmesin motor üreticileri... Yatırımlarını öteki üzerinde yoğunlaştırsınlar.

    Yazıktır günahtır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Hadi aranızda bir sonuca varın da hangisi kötüyse artık onu üretmesin motor üreticileri... Yatırımlarını öteki üzerinde yoğunlaştırsınlar.

    Yazıktır günahtır...


    Olaya son noktayı koymanı bekliyor üyelerimiz hocam
  • Arabayı çeken beygirdir.Tork sadece bu beygirleri kullanmamıza yardım eder.Benzinliyi çıkardın mı 6-7 binlere zaten 5 binin altına düşmez.Eee o zaman torkada ihtiyaç kalmaz.Dizel yüksek devir çeviremiyor bu dezavantajınıda torkla kapatıyor olay bu.

    Bi arabanın torku fazla diye her rampada, torku az olanı geçeceği söylenemez.


    Edit:yine söylüyorum atmosferik aracı çoğu kişi %50 kapasiteyle kullanıyor.O yüzden dizele geçince performansı hissediyor.Çünkü dizelde güç çok dar bi bantta.3500 devir çeviren bile uçuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 10 Ocak 2010; 23:40:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq


    quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Hadi aranızda bir sonuca varın da hangisi kötüyse artık onu üretmesin motor üreticileri... Yatırımlarını öteki üzerinde yoğunlaştırsınlar.

    Yazıktır günahtır...


    Olaya son noktayı koymanı bekliyor üyelerimiz hocam

    bencede eğer otorite kabul ediliyorsanız siz duruma noktayı koyun lütfen. yoksa bazi arkadaşlar buradan okuduklarına inanıp rampada 7000 devir çevireyim derken maddi manevi kendilerine zarar verecekler. birde sürekli benzinlinin hakkıyla kullanılmadığı savunuluyor doğru aslında. ama merak ediyorum aracınızı sürekli en yüksek gücü verdiği devirde kullananmanız mümkünmü. nasıl kullanacaksınız 6-7000 devirde anlamış eğilim. ne kulak kalır ne cüzdan ne şanzıman ne motor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 10 Ocak 2010; 23:57:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    beygir güçleri aynı ise hatta dizel 10-15 aşağı olsa bile eğer benzinli turbo değil ise hiç şansı yok. benzinli arabanın 5-6000 de verdiği torku dizel araba 1700-1800 devirde vermeye başlıyor ve rampada tek ihtiyacınız torktur. bir rampaya en aşağıdan benzinli ve dizel araçla başlayın ne kadar geç vites değiştirirseniz değiştirin boy boy fark yersiniz. ayrıca yüksek devir çevirerek kafa tuttuğunuz dizel aracın 4 katı yakıt yakarsınız oda işin cabası. son hızda ve kalkışta dizele kafa tutarsınız ama ara hızlanmada ve rampada kendinizi üzersiniz. yukarıda denemeden yorum yazan çok kişi var yazdıklarından belli oluyor hemen . ben neredenmi biliyorum ? defalarca denedim çünkü .

    sallamaya bak.
    hangi benzinli max torku 5 6 binde veriyor

    uslubuna dikkat et önce. ben max torktan bahsetmedim onu nerenden çıkardın anlamış değilim. yukarıda sürekli yüksek devirden bahsedildiği için o şekilde yazdım. ayrıca bak bakalım aşağıdaki linke ne zaman veriyormuş yukarıda tartışılan toyota max torku. bir özür dilersin artık. buda bir erdemdir.

    http://www.toyota.com.tr/Images/Yenilenen_Corolla_internet_ilave_2_tcm385-894320.pdf

    hocam sallamışın demek istemiştim yani usluba dikkat edilcek bi hata olduğunu sanmıyorum.varsa da özür dilerim.Ancak benzinli araba max torku 4000 lerde verir ve daha sonra düşer.5-6binlerdeki torku ile 4binin biraz altındaki torkları birbirine yakındır.4bin devir altındaki tork yerine onla aynı olup üst devirdeki torku ile karşılaştırmanızı yanlı buldum biraz.Ya da yanlış anladım herneyse.problem yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    beygir güçleri aynı ise hatta dizel 10-15 aşağı olsa bile eğer benzinli turbo değil ise hiç şansı yok. benzinli arabanın 5-6000 de verdiği torku dizel araba 1700-1800 devirde vermeye başlıyor ve rampada tek ihtiyacınız torktur. bir rampaya en aşağıdan benzinli ve dizel araçla başlayın ne kadar geç vites değiştirirseniz değiştirin boy boy fark yersiniz. ayrıca yüksek devir çevirerek kafa tuttuğunuz dizel aracın 4 katı yakıt yakarsınız oda işin cabası. son hızda ve kalkışta dizele kafa tutarsınız ama ara hızlanmada ve rampada kendinizi üzersiniz. yukarıda denemeden yorum yazan çok kişi var yazdıklarından belli oluyor hemen . ben neredenmi biliyorum ? defalarca denedim çünkü .

    sallamaya bak.
    hangi benzinli max torku 5 6 binde veriyor

    uslubuna dikkat et önce. ben max torktan bahsetmedim onu nerenden çıkardın anlamış değilim. yukarıda sürekli yüksek devirden bahsedildiği için o şekilde yazdım. ayrıca bak bakalım aşağıdaki linke ne zaman veriyormuş yukarıda tartışılan toyota max torku. bir özür dilersin artık. buda bir erdemdir.

    http://www.toyota.com.tr/Images/Yenilenen_Corolla_internet_ilave_2_tcm385-894320.pdf

    hocam sallamışın demek istemiştim yani usluba dikkat edilcek bi hata olduğunu sanmıyorum.varsa da özür dilerim.Ancak benzinli araba max torku 4000 lerde verir ve daha sonra düşer.5-6binlerdeki torku ile 4binin biraz altındaki torkları birbirine yakındır.4bin devir altındaki tork yerine onla aynı olup üst devirdeki torku ile karşılaştırmanızı yanlı buldum biraz.Ya da yanlış anladım herneyse.problem yok.

    öyle olsun bakalım. ama gördüğün gibi ben aslında max torktan bahsetmesemde 5000 in üzerinde max tork veren araçlarda varmış. uzatmaya gerek yok tabiki. iyi geceler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 10 Ocak 2010; 23:56:46 >




  • logicman dediklerine aynen katılıyorum.
  • Benzinli her şekilde alır Fakat kimse bu pahalı benzin fiyatlarıyla basamadığından dizelciyim her daim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    biri 190hp diğeri 140hp bi zahmet geciver yani


    mevzuu torktu sanırım 227nm lik torkla 300nmlik torku karşılaştırsanıza... hani beygirin önemi yoktu?

    320d ler zaten 2.2 benimki de 2340 cc denk gelirsem buraya yazarım. o kadar gözde büyütülecek birşey olmaz.

    düzeltiyorum: yanlış biliyormuşum 320d 2.0 motor ama bana denk gösterilen 325d 2.9 motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanerm -- 11 Ocak 2010; 1:05:55 >




  • söyle bir yaklaşım yapalım

    160 GTI (namı diğer otoyol faresi)

    1600cc motor 118 bg motor gücü 145 Nm tork üretiyor 6600 d/d ve boş ağırlıgı 925KG

    diğer yandan

    Fiat Bravo DYNAMIC – EMOTION (Tutumlu alile otomobili)

    1600cc MULTIJET DİZEL 120 bg motor gücü 300Nm tork üretiyor 1500d/d ve boş ağırlıgı 1320kg

    sizce 2 aynı motor hacmine sahip ve birbiriyle eş motor gücü sunan 2 arabadan hangisi

    havada karada denizde (şaka bi yana ) daha üstündür

    BEN SİZE SÖYLİYİM 2 ARACIDA KULLANMIŞ BİRİ OLARAK FİAT BRAVODA ÖYLE BİR TORK VARKİ NE OTOYOL FARESİ NEDE LAĞIM FARESİ TANIR

    UMARIM BU KONUDA BİLGİSİ OLMIYAN ARKADAŞLARA YARDIMCI OLMUSUMDUR
  • forumdan hergün birşey öğreniyorum yıllardır 1995 cc olduğunu sandığım 3,20d motorun 2200 cc olduğunuda az önce öğrendim. ve adım kadar emin olduğum diğer birşey ise bu bmw nin 2.4 motor hondayı rampada zırıl zırıl ağlatacağıdır. olsaydıda deneseydik keşke. hatta yokuşu geçtik 0-100 de 1 sn den fazla fark atıyor. son hızdada bmw kağıtta 230 honda 227 yazıyor. gerçekte honda geçer sanırın en azından umut ediyorum...
    bu arada :http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2008/_shared/pdf/3series_sedan_datasheet.pdf?download=true



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 11 Ocak 2010; 0:26:54 >




  • hocam kimmiş o hondayı bmw le ağlatıcak cıksın bi adım öne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    hocam kimmiş o hondayı bmw le ağlatıcak cıksın bi adım öne

    varsa 3.20 d ben gönüllüyüm.
  • BMW 320d teknik özellikler (motor hacmini inceleyin bi)

    Motor Hacmi 1995
    Maksimum Güç 150
    Maksimum Güç Devir 4000
    Maksimum Tork 330
    Maksimum Tork Devir 2000
    Silindir 4
    Valf 16
    Uzunluk 471
    Genişlik 1739
    Yükseklik 1415
    Bagaj Hacmi -
    Bagaj Hacmi2 -
    Ağırlık 1950
    Yakıt Deposu (Litre) 63
    Maksimum Hız 221
    Hızlanma (0-100 m) 8.8
    Yakıt Türü Dizel
    Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı) 4.5
    Yakıt Tüketimi (Ort.) 5.7
    Yakıt Tüketimi (Şehir İçi) 7.9
    ABS Standart
    Hidrolik Direksiyon Standart
    Yolcu Hava Yastığı Standart
    Müzik Sistemi Standart
    Sürücü Hava Yastığı Standart
    Klima Standart
    Otomatik Ön Cam Standart
    Otomatik Arka Cam Standart
    Elektrikli Yan Ayna Standart
    Hafif Alaşım Jant Standart
    Merkezi Kilit Standart




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    BMW 320d teknik özellikler (motor hacmini inceleyin bi)

    Motor Hacmi 1995
    Maksimum Güç 150
    Maksimum Güç Devir 4000
    Maksimum Tork 330
    Maksimum Tork Devir 2000
    Silindir 4
    Valf 16
    Uzunluk 471
    Genişlik 1739
    Yükseklik 1415
    Bagaj Hacmi -
    Bagaj Hacmi2 -
    Ağırlık 1950
    Yakıt Deposu (Litre) 63
    Maksimum Hız 221
    Hızlanma (0-100 m) 8.8
    Yakıt Türü Dizel
    Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı) 4.5
    Yakıt Tüketimi (Ort.) 5.7
    Yakıt Tüketimi (Şehir İçi) 7.9
    ABS Standart
    Hidrolik Direksiyon Standart
    Yolcu Hava Yastığı Standart
    Müzik Sistemi Standart
    Sürücü Hava Yastığı Standart
    Klima Standart
    Otomatik Ön Cam Standart
    Otomatik Arka Cam Standart
    Elektrikli Yan Ayna Standart
    Hafif Alaşım Jant Standart
    Merkezi Kilit Standart


    bu yazdığın özellikler eski değerler. şu an 2 senedir 3,20 d ler 177 bg aşağıdaki linktende bakabilirsin. kolay gelsin..
    http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2008/_shared/pdf/3series_sedan_datasheet.pdf?download=true




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.