- x
En mükemmel 4x4 hangisi?
230 Cevap70568 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


194 Mesaj
10 Ağustos 2005; 0:32:22 

Arkadaşlar şimdi discoveryde 4x4 belgeseli var.acayip güzel araçlar gösteriolar...Neyse sizce en iyi 4x4 hangisi?Ben Hummer 1 ve Toyota Land Cruiser kapışır derim....Yanlız belgeselde arctic toyota land cruiser gösterdiler bittim 1.5 metrelik oyukları fln geçio alet.


Bu arada bişi daha sormak istiyorum istanbulda 4x4 turları düzenleyen bi firma var mı?Katılımcıların kullanabildiği turlar özellikle!!!!

local://upfiles/69737/0C2E313C2BC14EA984F67FC6605ADEF1.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neisseria -- 10 Ağustos 2005, 0:34:25 >


_____________________________



4892 Mesaj
10 Ağustos 2005; 2:28:04 

Hummer 1 Askerı aracla uretılmıstır Ondan daha ıyı Otokar yapımı aracı tanıtıım sıze


Cobra

0

0

0

0


0

190BG ve 515 Nm Gucu v8 6.5 Lt lık Tdı Motoru ıle uretıyor...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLLyC -- 10 Ağustos 2005, 2:29:58 >


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



7131 Mesaj
10 Ağustos 2005; 5:15:42 

otokar harika olmuş
bi tane almak lazım acaip çapari yapılır bununla


_____________________________



89 Mesaj
10 Ağustos 2005; 12:18:29 

Bunlar askeri araç ise fotoğrafları yasak diil di mi?
Her neyse, en iyi arazi aracı Hummer 'dır. Ancak bu araç extrem durum.


_____________________________



2054 Mesaj
10 Ağustos 2005; 12:20:44 

VW Touareg yada Nissan Pathfinder (Fazla uçmadan alınabilecekler)


_____________________________



6353 Mesaj
10 Ağustos 2005; 12:55:25 

quote:

Orijinalinden alıntı: rendacirci

Bunlar askeri araç ise fotoğrafları yasak diil di mi?



Savaş zamanı belki..


_____________________________

[drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]


2554 Mesaj
10 Ağustos 2005; 22:23:00 

bmw x5
landrower discovery3


_____________________________

Moda
Kampanyalı Bayan Giyim
Erkek ucuz giysi


4892 Mesaj
10 Ağustos 2005; 23:24:59 

quote:

Orijinalinden alıntı: rendacirci

Bunlar askeri araç ise fotoğrafları yasak diil di mi?
Her neyse, en iyi arazi aracı Hummer 'dır. Ancak bu araç extrem durum.


Ewet arazi araci Olarak Hummer iyidir Ama Hummer 1 (humvee) Askeri bir aractir Son kullaniciya satilmiyor bildigim kadariyla Ve 2.8mx4.9m gxu dir arac bu Nedenle Arazide Devrilmesi cok guctur...

Cobra ise 2.3x4.9 m 0.5 mt lik genislik farki war ama Mayin ve roket saldirilarinda cok daha guclu... Askerii amacladusunursek cok daha guclu bir arac...


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



176 Mesaj
11 Ağustos 2005; 1:25:15 

otakar iyide kardeş hergün arazide gezmiycez asfaltada çıkılmazki bununla ondan sonra darbe falan oldu sanır millet


_____________________________

banyo dolapları farklı tasarımlar


 
95 Mesaj
11 Ağustos 2005; 4:14:35 

ya beyler... bırakın allah aşkına siz jipten anlamıyorsunuz...

bi halta yaramaz hummer filan...

jip dediğin araç dağda bayırda kullanılır!

şehir jipi olmaz!!

aman boyası çizilecek, aman kaporta göçecek böyle kullanacağın araçtan jip mip olmaz!

jip dediğin aracı devireceksin... süreteceksin... dezelteceksin... vinci ile kayalara sürte çarpa icabında 80-90 derece eğimden yukarı çekeceksin!

jip budur abi... acımıycan jipe... eski bir land rover alıp çepecevre kalın boruyla kafesliycen!

c5 i yaptırıcan yada! motoru yeniledin bikaç boru attırdın mı tamam!

gelsin hummermış kapışalım... adam benim girdiğim yere giremez ki! :)


_____________________________



2054 Mesaj
11 Ağustos 2005; 11:29:05 

Selam söööle.....


_____________________________



3872 Mesaj
11 Ağustos 2005; 23:50:22 

valla şu aralar sınıfında en iyi jip touareg bence...


_____________________________

"charcot-marie-tooth"


10875 Mesaj
11 Ağustos 2005; 23:59:34 

4x4 land rover dir arkadaşlar bunu bütün dünya söler....hatta şu sıralar discovery kanalda belgeseli oynamakta....

0

0

0

0

0


_____________________________



2054 Mesaj
12 Ağustos 2005; 0:01:05 

Ben hariç....


_____________________________



1558 Mesaj
12 Ağustos 2005; 0:04:12 

Fiat panda dermişim Hakkaten bu panda 4X4'u ne amacla uretmişler hala anlamıs degilim.
Bu arada Otokar yapımı olan Cobra dehşet bişeymiş hakkaten.


_____________________________

GETZ 2005 1.5 CRDİ-Buz Mavisi


2054 Mesaj
12 Ağustos 2005; 0:08:16 


quote:

Orijinalinden alıntı: @ng@r@lı

Fiat panda dermişim Hakkaten bu panda 4X4'u ne amacla uretmişler hala anlamıs degilim.
Bu arada Otokar yapımı olan Cobra dehşet bişeymiş hakkaten.



Walla yaa adamlar şaşırmış ona 4 teker fazla zaten neden üretion 4*4 yazık günah yaaa.. Hala gülüoom yaa hatırlatmaın şu arabayı bana...


_____________________________



 
251 Mesaj
12 Ağustos 2005; 0:35:15 

Lada Niva
Trafikteki jiplerin yüzde kaçı arazide kullanılıyor acaba. Millet sırf hava atmak ve gösteriş için cip kullanıyor.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Ağustos 2005; 2:01:53 

hem şehir hem de arazide kullanmak için en iyi seçim toyota landcruiser vx100


 
95 Mesaj
12 Ağustos 2005; 16:23:56 

hakkaten ilginç bi araç bu panda 4x4 :)

motoru çok verimsiz ama... fazla yakıyo... çok tatlı giderdi o araca multijet 1.3 dizel motor

ya dalga geçiyos ama... düşünseniz siz çamura saplanmışınız koca arabanızla... herif 4 çeker mindirik pandasıyla havalana havalana geçip gidiyo :)


_____________________________



 
4163 Mesaj
12 Ağustos 2005; 18:07:19 

hem arazı hemde normal gunluk hayatta kullanmak ıstıyorsan BMW X5 ama yok bana sureklı arazıde lazım dıosan LANDROVER dan şaşmıcaksın
hummer flan yazmıssınızda hummer ınız olsa allah ıcın soyleyın su sekılde suya flan sokarmısınız yanı kıyamassınız sokaga koymaya


0


_____________________________



218 Mesaj
12 Ağustos 2005; 21:09:05 

4x4 land rover


_____________________________

Paylaşmanın asaletini hiç bir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme,ve öyle bi arkadaş seçki sen onun için ölümü düşündüğünde o senin için çoktan ölmüş olsun.....


4892 Mesaj
12 Ağustos 2005; 23:35:38 

Aslinda herkesin hava atmak icin jip aldigini sanmiyorum bu yaz didim deydim Inanin Yollar o kadar bozuk ki Arabayla dolasmak imkansiz dumduz yol bir anda krater e donusuyor ve istanbulda da Amortisor dayanmiyor Yane ha Turkiye yollar ha Arazi fark etmez yuksek arac sart...


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



2054 Mesaj
12 Ağustos 2005; 23:44:38 


quote:

Orijinalinden alıntı: aLLyC

Aslinda herkesin hava atmak icin jip aldigini sanmiyorum bu yaz didim deydim Inanin Yollar o kadar bozuk ki Arabayla dolasmak imkansiz dumduz yol bir anda krater e donusuyor ve istanbulda da Amortisor dayanmiyor Yane ha Turkiye yollar ha Arazi fark etmez yuksek arac sart...


+1----Zaten ondan yerli arabalar jip gibi Şahin Mahin


_____________________________



 
1649 Mesaj
13 Ağustos 2005; 0:42:35 

mitsubishi evo da 4x4


_____________________________



586 Mesaj
13 Ağustos 2005; 12:46:19 

Yapılan araştırmalara göre ülkemizde 4x4 arazi araçlarının %85'i arazi yüzü görmüyor. yani asfallta kullanılıyor.
Yollarımız o hale geldi ki jeep kullanıcılarına da hak vermiyor değilim.


_____________________________



 
2332 Mesaj
13 Ağustos 2005; 12:49:11 

arazide nasıldır bilmem ama en çok sevdiğim 4x4ler
lincoln navigator
infiniti qx56
range rover
PORSCHE CAYENNE


 
48 Mesaj
13 Ağustos 2005; 12:49:50 

porsche cayenne turbo dur heralde. piyasadaki en hızlı cip o. ayrıca arazi özellikleri filan da süper.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ağustos 2005; 0:19:54 

tasarım olarak infiniti QX45 süper!


275 Mesaj
27 Ağustos 2005; 10:15:09 

4*4 land rover derim


_____________________________

2010 golf 6 1.4 tsi 122 refleks gümüş


3759 Mesaj
27 Ağustos 2005; 10:25:29 

Land Rover Discovery , tek geçerim


_____________________________

Allianz Sigorta Acentesi


1236 Mesaj
27 Ağustos 2005; 10:35:54 

range rover supercharged

mod.suz 390 bg araba ötesi war mı yaw...???


_____________________________



1527 Mesaj
27 Ağustos 2005; 11:00:57 

range rover
discovery4
hummer
fx45 (benim dış görünüşünü en çok beğendiğim jip)
tourag'i de unutmamak lazım...


_____________________________



525 Mesaj
27 Ağustos 2005; 14:57:10 

İNFİNİTİNİN GÖRÜNÜMÜNDEN BAŞKA BİŞEYİ YOK.CAYENNENİNDE MOTORUNDAN BAŞKA BİŞEY YOK.EN İYİSİ RANGE ROVER VOGUE.


_____________________________

Te@m Technic@lAUDI A3 SPORTBACK BOOSE MUSİC TECHNOLOGY/http://s5.bitefight.net/c.php?uid=33542


1527 Mesaj
27 Ağustos 2005; 15:06:45 

cayenne'i unutmuşum...


_____________________________



 
346 Mesaj
28 Ağustos 2005; 2:48:58 

4x4 fiat panda ya
dizel motor koysalar süper olucak valla!

dağ taş gez :) azıcık modifiye ettin mi... alta bir saç çektirip yüksek amortisör :)


_____________________________



110 Mesaj
28 Ağustos 2005; 2:54:31 

Artık İstanbul bogaz koprusu bir işe yaramıcak ......


_____________________________

Chopper


 
33 Mesaj
28 Ağustos 2005; 12:55:55 

vw toureg bence en güzeli


_____________________________



462 Mesaj
1 Ocak 2006; 17:04:22 

Herkese merhaba arkadaşlar, telefon ve oyun forumundan buraya transfer oldum

eski bir topiğe canlılık getireyim dedim...

yeni mercedes ml
cayenne s
range rover sport ya da normal range rover arasında tercih yapsaydınız hangisi öne çıkardı?


_____________________________



 
244 Mesaj
25 Şubat 2006; 8:42:46 

Küçük sınıfta yeni rav4


_____________________________

http://resim.donanimhaber.com/upfiles/196586/EC6C6737F26F459083CEE77DD2C35949.gif


 
554 Mesaj
25 Şubat 2006; 9:25:38 

Şehir jipi RAV 4
Arazi için Land Rover Discovery III


_____________________________

SHIFT_to one
2011 Note 1.5 Dci Tekna



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Şubat 2006; 9:59:27 


quote:

Orjinalden alıntı: carmania

vw toureg bence en güzeli




 
360 Mesaj
25 Şubat 2006; 11:32:02 

Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, Land Rover Discovery,Mercedes G Serisi..


2806 Mesaj
25 Şubat 2006; 22:45:26 

Arkadaşlar şu an arazi kabiliyeti en yüksek jip nissan patrol


_____________________________

VW Golf 1.6 Fsi Comfortline
Opel Vectra 2.0 CD
İPhone 4s 16gb White---Xbox 360 Arcade Pack---Sony PS3 320 gb---Logitech Z5500---Sony a290 dSlR


205 Mesaj
26 Şubat 2006; 10:54:19 


quote:

Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

Arkadaşlar şu an arazi kabiliyeti en yüksek jip nissan patrol

vallahi arkadaş cevremde cok jip var senin dedigin aracla birgün arazide abimle kapıştık bende lada niva vardı nissan iki adım gidemedi camurda ama lada kapılarına kadar camura gömülmeine ragmen dinlemedi ve bastım gittim daha sonra abimin arabasını bırakıp lada ile devam ettik (dagda bir ev inşaatı vardı oraya gidiyorduk)


_____________________________

son nezaman acaba


 
191 Mesaj
26 Şubat 2006; 11:07:06 

ford explorer olurdu ilk tercihim.çok seviyorum abi...


_____________________________



 
1125 Mesaj
26 Şubat 2006; 15:54:37 

lincoln navigator
cadillac escalade
porsche cayenne
fx35
range rover


_____________________________

F20 SPORTLİNE


 
307 Mesaj
26 Şubat 2006; 16:14:45 



_____________________________

GTI-POWER

Aus Liebe zum Automobil VW


525 Mesaj
26 Şubat 2006; 17:01:07 

arkadaşlar eniyi 4*4 bence suzuki swift 4*4 hehehe


_____________________________

Te@m Technic@lAUDI A3 SPORTBACK BOOSE MUSİC TECHNOLOGY/http://s5.bitefight.net/c.php?uid=33542


6658 Mesaj
26 Şubat 2006; 17:18:31 

H1 / dodge ram / jeep
diğerleri arazi görünce kirlenecem diye korkar

0


0


0


0


_____________________________




525 Mesaj
26 Şubat 2006; 21:38:21 

ram hakkatten çok güzel ya.


_____________________________

Te@m Technic@lAUDI A3 SPORTBACK BOOSE MUSİC TECHNOLOGY/http://s5.bitefight.net/c.php?uid=33542


 
1861 Mesaj
26 Şubat 2006; 21:56:42 

Yol için soruyorsan Subaru impreza veya forester en iyisi

eğer arazi için soruyorsan bu soruyu...

1. Lada Niva

2. Toyota Land Cruiser

3. Chevrolet Blazer

diğerleri hikayedir....


Lada niva ordu versiyonu çogu uygulamada Hummer i bile yer


_____________________________



5029 Mesaj
26 Şubat 2006; 22:08:14 



_____________________________

PHILIPS 55PFL8007K - TOSHIBA 47Z3030 - SONY STR-DH730 - SONY PS-LX300 - SONY SS-FCR6000 - SONY SA-W2500
SONY BDP-S790 - DUNE HD-301 - PS3 FAT 250GB - EPSON TW6000W
MSI GT70 ONE - ASUS S551LB-CJ096H - ASUS EEEPAD 16GB - IPAD AIR 16GB
IPHONE 5 16GB - IPHONE 4S 16GB - NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI CVT PPP


2258 Mesaj
27 Şubat 2006; 11:16:37 

YOL - ARAZİ FARKETMEZ...DİSCOVERY

DİĞERLERİ HİKAYE DİYEN ARKADAŞLAR ACABA CAMEL TROPHY'NİN SENELERDİR NEDEN LAND-ROVER'LARLA YAPILDIĞINI HİÇ DÜŞÜNDÜLERMİ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal78 -- 27 Şubat 2006; 11:19:52 >


_____________________________



6658 Mesaj
27 Şubat 2006; 11:49:55 

çünkü o yarışları LAND-ROVER'LARLA yapılıyorda ondan
ayrıca ben süs olsun diye 4x4 gezdirmeye değmez derim.
ama bu benim fikrim kişmseyi bağlamaz.
4x4 olacaksa bunları yapacanki bir işe yarasın.
ben çok yaptım tavsiye ederim.

0


0


0


0


bunları yapmıyacaksam porsche cayenne şimdilik iyi


quote:

Orjinalden alıntı: Jackal78

YOL - ARAZİ FARKETMEZ...DİSCOVERY

DİĞERLERİ HİKAYE DİYEN ARKADAŞLAR ACABA CAMEL TROPHY'NİN SENELERDİR NEDEN LAND-ROVER'LARLA YAPILDIĞINI HİÇ DÜŞÜNDÜLERMİ?



_____________________________




6658 Mesaj
27 Şubat 2006; 12:04:04 

gel görki bunları city tarzı olan h2 ye yaptıramazsın.
bence olay şu, transfer case, kilitli diferansiyel, solid axle veya live axle, limited slip, gibi özellikleri varsa bir aracın
bir zahmet bunları kullanalımda roller coaster zefki yaşayalım.
yoksa şehir içinde arkadaş görüşmeleri ve eğlence mekanlarına gitmek için bu araçlar pek pahallı


_____________________________




2258 Mesaj
27 Şubat 2006; 12:21:05 

@ serkes1... DİKKAT ETTİYSEN MESAJIMDA " YOL-ARAZİ FARKETMEZ" DEDİM. SENİN RESMİNİ KOYDUĞUN HUMMER'LARI ŞAHSEN YOLDA KULLANMAM .BENCE BUNLAR ANCAK SADECE BU İŞ İÇİN KULLANABİLECEĞİN GARAJINDAKİ 2. ARABA OLUR. ( TABİ GARAJ O KADAR BÜYÜKSE )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal78 -- 27 Şubat 2006; 12:21:58 >


_____________________________



 
1861 Mesaj
27 Şubat 2006; 12:28:25 

Land rover sponsor oluyorda ondan...Bildiğim kadarı ile pek çok yarışta 1. ve 2. sıralaması değissede land cruiser ve lada niva oluyor.

quote:

Orjinalden alıntı: Jackal78

YOL - ARAZİ FARKETMEZ...DİSCOVERY

DİĞERLERİ HİKAYE DİYEN ARKADAŞLAR ACABA CAMEL TROPHY'NİN SENELERDİR NEDEN LAND-ROVER'LARLA YAPILDIĞINI HİÇ DÜŞÜNDÜLERMİ?



_____________________________



2011 Mesaj
27 Şubat 2006; 12:55:37 

Fiat Sedici (o fiyata alınabilecek en güzel 4x4 isterseniz bi bakın hel ön konsol süper olmuş)

http://www.sedicicontest.it


_____________________________



6658 Mesaj
27 Şubat 2006; 13:12:14 

ben zaten 4x4 ün benim için anlamını yazdım.
artık kullanıp kullanmamak tercihdir saygı duyarım.
kaldıkı h1 şehir içinde hiçde kullanışlı değil bundada haklısın..
ama arazide
zaten diyorumya şehir içinde porsche cayenne

quote:

Orjinalden alıntı: Jackal78

@ serkes1... DİKKAT ETTİYSEN MESAJIMDA " YOL-ARAZİ FARKETMEZ" DEDİM. SENİN RESMİNİ KOYDUĞUN HUMMER'LARI ŞAHSEN YOLDA KULLANMAM .BENCE BUNLAR ANCAK SADECE BU İŞ İÇİN KULLANABİLECEĞİN GARAJINDAKİ 2. ARABA OLUR. ( TABİ GARAJ O KADAR BÜYÜKSE )



_____________________________