2008 CIVIC E LPG TAKILIRMI ?
16 Cevap1503 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
1783 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:21:40 

1-tüp takarsam garantisi bozulurmu ?
2-tüp bu araçta ayar tutarmı yani verimli olurmu
3-performansta bir düşüş olumu*


_____________________________


İNSANI İKİ ŞEY YIKAR;

DOSTUNDAN GELEN İHANET
DÜŞMANINDAN GELEN MERHAMET



 
9822 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:30:18 


quote:

Orijinalden alıntı: URBAN_ROCK

1-tüp takarsam garantisi bozulurmu ?
2-tüp bu araçta ayar tutarmı yani verimli olurmu
3-performansta bir düşüş olumu*



1)Bozulur.
2)Ustaya bağlı.
3)Benim eski arabamda düşüş oluyordu biraz.


_____________________________

VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
Ford Fiesta 1.5 TDCI


2805 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:35:56 

garantisi bozuluyor. yeni sirali lpg lerde artık pek sorun olmuyor ve performansdada düşüş olmuyor diye biliyorum.eskisi gibi 7000 devirlere rahatca cikicaksa sorun olmaz


_____________________________

745i


 
18966 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:41:02 

2007 model, 1.6 litre motorlu (galiba 125 HP), otomatik vites olanına BRC taktırdık bu yaz, 1500 TL 10 ay taksit, simit tank. En ufak bir sorun olmadığı gibi çekişi hiç azalmadı, şahsen de kullandım ve çok başarılı buldum. Motor bölümünde hiç yer kalmamıştı ama, tıka basa doluydu (klima, hid. dir., otomatik, ABS, LPG vb. vb. dolmuştu). Garantiyi o kadar da dert etmeyin. Honda bilhassa kaliteli motorları ile ünlüdür.


_____________________________



5685 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:41:06 


quote:

Orijinalden alıntı: deserthawk


quote:

Orijinalden alıntı: URBAN_ROCK

1-tüp takarsam garantisi bozulurmu ?
2-tüp bu araçta ayar tutarmı yani verimli olurmu
3-performansta bir düşüş olumu*



1)Bozulur.
2)Ustaya bağlı.
3)Benim eski arabamda düşüş oluyordu biraz.


1)aynen

2)aynen(brc vs gibi markalar ve iyi usta ikilisiyle bu sorunu yaşamazsınız)

3)arada farkı çok az görürsün ama paran cebinde kalıyor çok para veriyoruz benzine çok


_____________________________



10937 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:47:26 

garanti bozulsun bişey olmaz ben avensise garanti bitmeden taktırdım sorun falan olmaz merak etme durduğun hata dünde 1.2 pandaya taktırdık sorun yok


_____________________________

Fiat Stilo 1.6 dynamic kristal yeşil sky window keyles go


 
9822 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:47:49 


quote:

Orijinalden alıntı: Blue_Knight


quote:

Orijinalden alıntı: deserthawk


quote:

Orijinalden alıntı: URBAN_ROCK

1-tüp takarsam garantisi bozulurmu ?
2-tüp bu araçta ayar tutarmı yani verimli olurmu
3-performansta bir düşüş olumu*



1)Bozulur.
2)Ustaya bağlı.
3)Benim eski arabamda düşüş oluyordu biraz.


1)aynen

2)aynen(brc vs gibi markalar ve iyi usta ikilisiyle bu sorunu yaşamazsınız)

3)arada farkı çok az görürsün ama paran cebinde kalıyor çok para veriyoruz benzine çok



Tabi,şu devirde önemli olan ekonomi.Ben de taktıracak olsam performans kaybını ihmal ederim.Ayrıca benim dönüşüm kitim sıradan bir markaydı,kaliteli kitlerle ne olur bilemem.

Yalnız garanti bozulur ifadesini açalım.Aracın komple garantisi gitmiyor.Motora bağlı garanti gidiyor.Mesela aracın iç döşemesinde bir sorun olmuştur,tabi ki araç LPG'li deyip garanti kapsamına almamazlık yapmıyorlar.



_____________________________

VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
Ford Fiesta 1.5 TDCI


 
4102 Mesaj
4 Ocak 2010; 23:53:29 

konuyu açan arkadaş sana tavsiyem az daha bekle. Honda GNC li araba çıkarmış, demek istediğim lpg olsun gnc olsun bu piyasaya kayıyor. tahminim yakın zamanda servisler garantili lpg takarlar...


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


11715 Mesaj
5 Ocak 2010; 0:06:56 


quote:

Orijinalden alıntı: URBAN_ROCK

1-tüp takarsam garantisi bozulurmu ?
2-tüp bu araçta ayar tutarmı yani verimli olurmu
3-performansta bir düşüş olumu*


1. bozulur

2. verimli olur tabiki sonuçta sıralı ve marka lpg taktıracaksın

3. az kayıp oluyor arkadaşın 125'lik civic'i kalkış ve ara hızlanmalarda 1.6 accentin bariz gerisinde kalıyordu sonra lpg'de olduğunu farketti fark azaldı ama yine de geçemedi o ayrı konu


_____________________________

Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin


10937 Mesaj
5 Ocak 2010; 0:08:44 

benzine şuan 2 krş zam geldi bu gece taktırma sıkıysa


_____________________________

Fiat Stilo 1.6 dynamic kristal yeşil sky window keyles go


828 Mesaj
5 Ocak 2010; 1:12:38 

Mazda Honda gibi bazı Japon araçlarına lpg dönüşümü yapılınca subap erimesi oluyor.


_____________________________




 
1605 Mesaj
5 Ocak 2010; 1:21:21 

Bir mesai arkadaşımız taktırdı. Otomatik aracının yakıtından baya şikayetçi oldu. Araştırmasını yaptı ve taktırdı. Garanti tamamen bozulmuyor. Sadece motorla ilgili kısımlar garanti dışında kalıyor. Yoksa mekanik aksam vb. garantiler bozulmuyor. Yinede bir Honda yetkili satıcısına sormak lazım.


_____________________________

Paran yoksa japon, paran varsa alman...

Skoda Octavia 1.6 Elegance (2001)



2563 Mesaj
5 Ocak 2010; 9:29:12 

Garantiyi bozmayın!

Garanti ciddi önemli bir konu..

Honda Servislerinde tüplü araçları içeri almamaya özen gösteriyorlar, canınız sıkılabilir..

Şu tüp ün sağlıklı olduğunu, motora bir şey yapmadığını, hele ki honda nın motor u sağlamdır tüp taktırın geçin denilmelerine hala inanamıyorum..

LPG Uyumlu olarak üretilmemiştir Honda Motorları!!

taktırdık oldu, siz de taktırın olsun demeyle olmuyor bu işler!.. İşkemden sallamaya ne meraklısınız yahu


_____________________________



5625 Mesaj
5 Ocak 2010; 9:51:02 

Honda Civic'i bir şey demem ama ben Focus 1 aracıma 3 sene önce BRC marka taktırdım. LPG'yle 56.000km yol yaptım, yani oldukça tecrübeliyim LPG konusunda.

1- Normal günlük kullanımda performans farkı hissedilmiyor. Performanslı 5000-6000 gibi devirlerde kullanımda az bir fark var. Ben LPG'li olarak 180'i falan gördüm, bassam daha da çıkacaktı.

2- Silindir kapağı contasından yağ sızdırması başladı. Ustaya götürdüm, "LPG'den mi kaynaklanmıştır bu dedim". Usta "Bilemeyiz, LPG'li olmadığı halde bu problemi yaşayan başka arabalar da geliyor bana" dedi. LPG ile 200.000km yol yapmış bir çok takside bu sorun yaşanmıyor mesela, yani problemin LPG kaynaklı olduğu kesin değil. LPG'den kaynaklanmış olsa da sorun etmem çünkü 56.000 km'de en az 6000-7000 TL yakıt tasarrufu yaptım, silindir kapağının yenisi 300TL. Yaptığım tasarrufun yanında deve kulak.

3- Ben LPG dönüşümü yaptırmanızı şiddetle tavsiye ederim. Motorda çıkabilecek en büyük sorun ancak 80.000 - 100.000 km sonra silindir kapağında sübap yuvalarında fazla aşınma olabilir. En kötü ihtimal silindir kapağını değiştirirsiniz, o da yapacağınız tasarrufun yanında çok az bir meblağ olacaktır.


 
1845 Mesaj
5 Ocak 2010; 10:36:45 

Bende otomatik 2005 lacetti sedan var bir tanıdığımdada aynı arabadan var. ben 42800 km de taktırdım aracım şu an 67000 de. yılda ortalama 15000 km yol yapıyorum çoğu şehir içi ve yıllık 2500 tl civarında karım oluyor. diğer tanıdığımda aynı gün taktırdı onun arabası 33000 deydi 2. el almıştı şu an 85000 de, iki araçtada hiç bir sorun yaşamadık. Şimdi ben aracımı gazlı 5 yıl kullansam bana karı 12500 tl olacak. Hiç bir arabada gazdan dolayı bukadar masraf çımaz. Her taktırmadığınız gün pişman olacaksınız. Benim aracımda garanti dahilinde değiştirdikleri şeyler 500 tl yi geçmez ben o rakamı 2.5 ayda alıyorum ettim zaten. Ama herşeyden önce servislede bir görüşün garantinin kapsamı konusunda.


 
1783 Mesaj
8 Şubat 2010; 10:17:08 

LOVATA MARKA TAKTIRDIM NASIL ACABA Fİ,KRİ OLAN VARMI


_____________________________


İNSANI İKİ ŞEY YIKAR;

DOSTUNDAN GELEN İHANET
DÜŞMANINDAN GELEN MERHAMET



2060 Mesaj
8 Şubat 2010; 11:36:24 


quote:

Orijinalden alıntı: AXAPTA

Garantiyi bozmayın!

Garanti ciddi önemli bir konu..

Honda Servislerinde tüplü araçları içeri almamaya özen gösteriyorlar, canınız sıkılabilir..

Şu tüp ün sağlıklı olduğunu, motora bir şey yapmadığını, hele ki honda nın motor u sağlamdır tüp taktırın geçin denilmelerine hala inanamıyorum..

LPG Uyumlu olarak üretilmemiştir Honda Motorları!!

taktırdık oldu, siz de taktırın olsun demeyle olmuyor bu işler!.. İşkemden sallamaya ne meraklısınız yahu



Babamın civic 110bin km dir LPG li lavato marka ve ustamızda iyi bir usta şu ana kadar yaptığımız kar ile araca k20 yada b20 swap yapılır herhalde.

Ben mesela kendi aracımı Kıbrıs a götüreceğim o yüzden taktırmam niye derseniz TR de üretilmiş benzini siz 3.7tl ye alırken ben Kıbrıs ta 1.9tl ye alabiliyorum


_____________________________

Honda
Sistem:i7 2700k(4.7Ghz)+Noctua C14,Asus Maximus IV GENE-Z,4x4GB GSkill RipjawsX 1600cl9@1800cl9,Evga GTX480 SC,2xMemoright FTM Plus 60GB(Raid0), Samsung 322GJ(oyun diski),2x2Tb+3x2Tb WD Green+Truvatek PhalanX+Enermax Revolution 1250W+Samsung 226cw+Razer Lachesis+Razer Galiathus Fragged Speed Edition(Large)+Logitech G19+Sunbeam Rheobus Fan Kontrol+X-fi Titanium HD pci-e
Yedekler: Enermax Modu87 800W+Noctua D14+In-win Dragon Slayer+€vga GTX260FTW+2x2GB G.Skill RipjawsX 1600-cl9+A4tech x7-800mu
Mp3 Çalar: Cowon D2(2+8gb)+Cowon F2(2gb)+Sansa Clip(2gb-FM)
Kulaklık: Shure SE535pth+Razer Megalodon+Sennheiser HD407+Creative Ep630i
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.311