- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Peugeot 5008
29287 Cevap909901 Görüntüleme72 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     77 [79] 81 82 83 84 85 86      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Mesaj Fotoğraf Galerisi

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm
 

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm
 

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm

Ekleyen : melodramm
Giriş
Mesaj


2713 Mesaj
7 Şubat 2012; 11:29:25 

quote:

Orijinalden alıntı: sanal465

Merhaba arkadaşlar
Kaza yapan kardeşimize geçmiş olsun
Allah bir daha yaşatmasın.
Bende benzer bir kaza yapıp kaldırıma çıkmıştım. ön alt sis farlarının olduğu tampon kırıldı ve değiştirdiler.
ilerde resim eklerim
aracını yeni alan arkadaşımıza hayırlı olsun güle güle kullansın.

bakımla ilgii bir şeyde ben söyleyeyim
bana servisten BİR YIL yada 15000 km hangisi önce dolarsa gelin dediler
yıl meselesi nedir aceba, yada gereklimi sizce. Diyelimki ben kullanamadım yıl doldu ama km 10000 in altında kaldı
yine bakıma gitmelimiyim bu konuda ne düşünüyorsunuz...


garantinizin devam etmesi için km dolmasa da yılda bir bakıma girmelisiniz. ben fiesta da ilk yıl 5.000 km de girdim, bu yıl 7.000 km de gireceğim.


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


2713 Mesaj
7 Şubat 2012; 11:32:43 

quote:

Orijinalden alıntı: erceerce

Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum,

özellikle çok soguk havalarda termostat 75-90 derece arasında geziyormu? Sürekli hareket halinde değilde mesela trafikte dur kalkta,80 filan düşüyormu? Bu arada hava soguk oldugu için fan 25 C hız orta kademelerde çalışıyor. Yoksa benim termostatta bir arızamı var?

klima kapalıyken fanı çalıştırdığınızda aracın soğutma suyunu kullanır. araba tam ısınmadan fanı açınca sıcaklık biraz aşağı oynar, (özellikle soğuk havada). ama tam ısınınca bende oynama pek olmuyor.


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


5430 Mesaj
7 Şubat 2012; 12:26:23 

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


valla hocam benim arabada yanlış hatırlamıyorsam 90 derecede kalıyor...istediğin kadar dur kalk yak kımıldamıyor bile..olması gerekende bu sanırım..

Merhaba,

Bende de sürekli 90 da hiç oynamıyor.

Fan ayarı 2 kademede marş basıyorum, motor sıcaklığı 60 dereceyi geçtiğinde fan hızını en sona alıyorum.

Ancak motor sıcaklığı 60 dereceyi geçtiğinde otobana çıkmış oluyorum.

Belki de bu sebep ile sıcaklık düşmüyor (motor sürekli 1750 d/d da)

İyi forumlar...

edit : ilave bilgi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 7 Şubat 2012; 12:31:36 >


_____________________________


Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia.

SONY KDS-55A2000 / SONY KP-51PS2 / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX




5204 Mesaj
7 Şubat 2012; 12:43:39 

arkadaşlar bişey sorayım belki cevabı çok basittir ama bilmeyince işte neyse araba yürüyünce kapılar kitleniyor ya biri denk geliyor yolda tanıdık falan kapıyı açmaya çalışıyor açamıyor ben arabayı hep stop edince kapılar açılıyor..arabayı stop etmeden kapıların kilidini devre dışı bırakmanın bir yolu yok mu..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




 
157 Mesaj
7 Şubat 2012; 12:58:01 


quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net

arkadaşlar bişey sorayım belki cevabı çok basittir ama bilmeyince işte neyse araba yürüyünce kapılar kitleniyor ya biri denk geliyor yolda tanıdık falan kapıyı açmaya çalışıyor açamıyor ben arabayı hep stop edince kapılar açılıyor..arabayı stop etmeden kapıların kilidini devre dışı bırakmanın bir yolu yok mu..

Orta konsolda en sagda kilit acma tusu var..



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5204 Mesaj
7 Şubat 2012; 13:15:42 

quote:

Orijinalden alıntı: me9830



Orta konsolda en sagda kilit acma tusu var..

eyvallah.. tahmin ettiğim gibi çokta basitmiş ama valla beni büyük bir dertten kurtardınız..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




 
1914 Mesaj
7 Şubat 2012; 15:41:41 

quote:

Orijinalden alıntı: jonjonbaba


Benim araçta bahsettiğin durum olacak bu gidişle .. şuan 4000 km de alalı 6 ay oldu .. temmuza da tahmini 8000 km olur .. ama ben götürmeyi düşünüyorum sonuçta 1 yıl olmuş olacak ..

Bende de aynı durum.Araç şu 4430 km.de.Alalıda sizinki gibi 7 ay oldu ama temmuz ayında bakıma götüreceğim.Km. ibresi ne olursa olsun.Garanti hakkı yanmasın diye drsnrky arakadaşımızın yazdığı gibi.Normalde gerek olmasa bile araçların genel bakımı açısından yararlı olduğunu düşünüyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayblrdija -- 7 Şubat 2012; 15:43:32 >


_____________________________



933 Mesaj
7 Şubat 2012; 18:45:13 

quote:

Orijinalden alıntı: melodramm

Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler.

Aracımı Sabah 09:30 da ÜNALLAR'a teslim ettim.

Değişim yapılacak parçalar. Sol ön kapı dış sacı ve kapıya ait ayna ve krom parça.

Muhtemelen c.tesi aracımı teslim alacağım.

Parçaların fiyatlarını ve detay resimleri daha sonra paylaşacağım.

İyi forumlar...

geçmiş olsun..


_____________________________



933 Mesaj
7 Şubat 2012; 18:48:42 

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


valla hocam benim arabada yanlış hatırlamıyorsam 90 derecede kalıyor...istediğin kadar dur kalk yak kımıldamıyor bile..olması gerekende bu sanırım..

aynen benimki de 90 da kalıyor


_____________________________



 
268 Mesaj
7 Şubat 2012; 23:22:41 

quote:

Orijinalden alıntı: omerka48


aynen benimki de 90 da kalıyor

Daha öncede bahsettiğim gibi ankara çok soğuk ve dur kalklı trafiğe girdiğimde 70 e düşüyor motorun ısısı... Aslında müşür dü sanınırım motorun ısısını korumak için radyatörden gelen soğutmayı kesen böyle durumlarda... onda bir arızamız olabilir servise 1500km kaldı onu da yazdım listeye...


_____________________________

gurmusic LTD Şti. Elektronik ve akustik müzik enstrumanları


 
452 Mesaj
8 Şubat 2012; 0:10:05 

quote:

Orijinalden alıntı: miji


Üstelik değişen boyadan daha çok değer kaybettiriyor, araç sağlam olduktan sonra boya yerine sıfır parçayla değişmiş olması daha iyi değil mi? ben hiç bu işi anlamıyorum...

2. elde araç alınırken pazarlıkta kullanılıyor. halbuki sizlerinde dediği gibi orijinali ile üretici servisinde değişmiş bir kapı ile üzerinde gelen ilk kapı arasındaki fark nedir? muadil kapı taktırılmış olsa anlayacağım :=) biri peugeot biri merdiven altı sanayii :) serviste filtreleri de değişiyorlar orijinal olarak :) bunun filtreside orijinal değil demeleride lazım :)


_____________________________



 
452 Mesaj
8 Şubat 2012; 0:20:45 

quote:

Orijinalden alıntı: ayblrdija


Hasarsızlığın bozulunca galiba biraz öyle olmuş.Poliçeni yeniden gözden geçir bakalım ama bu saatten sonra çok zor herhalde hasarsızlık konusunu geri almak.Hatta Hewes kardeşimizde askere gitmeden önce poliçesini yeniletmişti ve oda senede 1 kere hasarsızlık kullanma hakkım baki diyede özellikle belirtmişti yanılmıyorsam.O da Anadolu sigortaya aynı rakamlar civarında yaptırmıştı.İnşallah sorunsuz bir şekilde kasko sigorta olayını çözebilmen dileğiyle..

mini hasarlar diye geçer ve poliçelerin ilgili bölümlerinde açıklanır bu. benim 5008 in cam tavanında çatlak oluştu :) açıkçası bayii darbe var diyor ama o kadar ince bir kesitte nasıl ve neyin darbe oluşturduğu konusunda beni ikna edemedilerse de kasko poliçemdeki senede bir defa ücretsiz cam değişimi hakkımı cam tavanda kullanmayı kabul ettim. dilekçemi yazarkende özellikle bu hakkıma atıfta bulundum ve hasarsızlığımın bozulmadan işlem yapılmasını talep ettiğimi bildirdim. bu taleple işlemi başlattıkları için hasar vs konusuna giremezler artık :) değerli arkadaşlarımızın söylediği gibi poliçe üzerindeki bazı büyük teminatların poliçe rakamına etkisi küçük oluyor. sonuçta sigorta acentelerinin / firmalarının bir görevi de istediğiniz sigorta kapsam ve içeriğinin hangi maliyetlere geldiğini bizlere iletmesi. onların ilettiklerini almak zorunda değiliz / değilsiniz.


_____________________________



 
452 Mesaj
8 Şubat 2012; 0:25:15 

quote:

Orijinalden alıntı: sanal465

Merhaba arkadaşlar
Kaza yapan kardeşimize geçmiş olsun
Allah bir daha yaşatmasın.
Bende benzer bir kaza yapıp kaldırıma çıkmıştım. ön alt sis farlarının olduğu tampon kırıldı ve değiştirdiler.
ilerde resim eklerim
aracını yeni alan arkadaşımıza hayırlı olsun güle güle kullansın.

bakımla ilgii bir şeyde ben söyleyeyim
bana servisten BİR YIL yada 15000 km hangisi önce dolarsa gelin dediler
yıl meselesi nedir aceba, yada gereklimi sizce. Diyelimki ben kullanamadım yıl doldu ama km 10000 in altında kaldı
yine bakıma gitmelimiyim bu konuda ne düşünüyorsunuz...


bu tip noktalarda sizi garanti dışı bırakma riskini üstlenmiş olursunuz. eniştemin yaşadığı birebir olayda böyle oldu. 307 benzinli aracı var ve çok kullanmaz. ancak km yapmadım diye sanırım 1,5 - 2 yıl bakıma gitmemiş... sonradan motorda ciddi bir sorun çıktı ve servis kaydı hiç olmadığı için garanti kapsamında işlem yaptıramadı. halbuki servise gitmiş olsa idi 2 kere, 500 tl civarında bir para harcayacaktı ama sonrasında karşısına çıkan 3,000 tl lik masraf olmayacaktı :) sırf bu nedenle bir hak iddia edemedi. servise gitmemiş, bitti.


_____________________________



 
452 Mesaj
8 Şubat 2012; 0:31:24 

quote:

Orijinalden alıntı: melodramm


Merhaba,

Bende de sürekli 90 da hiç oynamıyor.

Fan ayarı 2 kademede marş basıyorum, motor sıcaklığı 60 dereceyi geçtiğinde fan hızını en sona alıyorum.

Ancak motor sıcaklığı 60 dereceyi geçtiğinde otobana çıkmış oluyorum.

Belki de bu sebep ile sıcaklık düşmüyor (motor sürekli 1750 d/d da)

İyi forumlar...

edit : ilave bilgi

şehir içi trafiğinde duruşların uzun, hareketlerin kısa olduğu bölümlerde motor sıcaklığı 75 lere geriliyor bende de. ancak araç hareket halinde ve 40 derece üzerinde ise biraz daha geç ısınmak şartı ile 90 dereceye gelip sabit kalıyor. bunun anormal bir durum olduğunu düşünmedim açıkçası


_____________________________



 
268 Mesaj
8 Şubat 2012; 0:34:32 

quote:

Orijinalden alıntı: odethefam


bu tip noktalarda sizi garanti dışı bırakma riskini üstlenmiş olursunuz. eniştemin yaşadığı birebir olayda böyle oldu. 307 benzinli aracı var ve çok kullanmaz. ancak km yapmadım diye sanırım 1,5 - 2 yıl bakıma gitmemiş... sonradan motorda ciddi bir sorun çıktı ve servis kaydı hiç olmadığı için garanti kapsamında işlem yaptıramadı. halbuki servise gitmiş olsa idi 2 kere, 500 tl civarında bir para harcayacaktı ama sonrasında karşısına çıkan 3,000 tl lik masraf olmayacaktı :) sırf bu nedenle bir hak iddia edemedi. servise gitmemiş, bitti.

Daha önce yazmıştım ilgilenen olmadı tekrarlamak isterim...



15 000 de bir bakıma gidenler 60.000 e geldiklerinde 4 kez 20.000 de bir gidenler ise 3 kez gitmiş olacaklar ve forumdan anladığım kadarıyla 250TL ye bakım yaptıranlar var...

Bu durumda 60bine gelince 20binde bir gidenler 250 tl az ödeyecek....

Ama bu 60 bin içinde yağın eskimesi, polen filitresinin tıkanıp klimanın daha fazla enerji ihtiyaç duyması, hava filitresinin tıkanması vs. gibi şeyler yüzünden fazladan yakıt gideri ile 60bin kilometre yaparsanız extra yakması sonucunda 250 tl yi yakıta geri verirsiniz diye düşünüyorum...

60 bine kadar en az 60 depo yakıt alacaksınız buda en az 12000TL demek illa ki 250 TL fazla yakacaktır...

Tabi fren balatalarını bitmesi vb. gibi tehlikeli durumlarda yaşanabilir, motor zarar görebilir vs...

Bence pirince giderken bulgurdan olmanın manası yok, benim görüşüm riske girilmemeli, ben 15000 i makul buluyorum...


_____________________________

gurmusic LTD Şti. Elektronik ve akustik müzik enstrumanları


 
261 Mesaj
8 Şubat 2012; 9:45:08 

Araçta bluetooth ile telefon görüşmesi yaparken sesi arttırmak mümkün mü?


_____________________________



2713 Mesaj
8 Şubat 2012; 9:52:05 

arkadaşlar dün kar paleti (kar pençesi) almak için servise gittiğimde görevli farınız yanmıyor dedi. Ben farketmemiştim. H7 Ön far kısa ampül işçilik dahil 15 TL.


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


 
117 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:14:00 

quote:

Orijinalden alıntı: odethefam


şehir içi trafiğinde duruşların uzun, hareketlerin kısa olduğu bölümlerde motor sıcaklığı 75 lere geriliyor bende de. ancak araç hareket halinde ve 40 derece üzerinde ise biraz daha geç ısınmak şartı ile 90 dereceye gelip sabit kalıyor. bunun anormal bir durum olduğunu düşünmedim açıkçası

merhaba,

dizel motorun çalışma sisteminden dolayı.
duruş süresi uzun olunca motor ısınmıyor hareket artınca ısınıyor.
bizim şirketin vw volt servisi de öyle.
araç rölantide çalışırken kalorifer soğuk üflüyor çünkü motor bir türlü ısınmıyor.
hareket edince ısıtmaya başlıyor.



_____________________________



 
117 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:17:05 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

arkadaşlar dün kar paleti (kar pençesi) almak için servise gittiğimde görevli farınız yanmıyor dedi. Ben farketmemiştim. H7 Ön far kısa ampül işçilik dahil 15 TL.

merhaba,
bende bir not ilave edeyim.
partikül filtresinin (FAP) internet satış fiyatı 423Euro.
buna işçilik vergi vs dahil değil.
Partikül filtresine dikkat edelim...


_____________________________



5430 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:17:45 

quote:

Orijinalden alıntı: omerka48


geçmiş olsun..

Teşekkürler "omerka48"

Böyle öküzler oldukça başımıza gelecekler belli malesef.

Tüm dostlara kazasız, belasız ve öküzsüz sürüşler.

İyi forumlar...


_____________________________


Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia.

SONY KDS-55A2000 / SONY KP-51PS2 / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX




5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:27:44 

quote:

Orijinalden alıntı: 307xt


merhaba,
bende bir not ilave edeyim.
partikül filtresinin (FAP) internet satış fiyatı 423Euro.
buna işçilik vergi vs dahil değil.
Partikül filtresine dikkat edelim...


partikül filitresine dikkat edelim derken nasıl mesela..fiyat olarak internette 423 euro ise servislerde fiyatı ne kadardır Allah bilir..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:35:14 

quote:

Orijinalden alıntı: ^muzocat^

Araçta bluetooth ile telefon görüşmesi yaparken sesi arttırmak mümkün mü?

teyibin sesini açıp kapattığımız düğmeden konuşma yaprken sesi artırmak yada azaltmak mümkün..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




 
504 Mesaj
8 Şubat 2012; 10:46:15 

quote:

Orijinalden alıntı: odethefam


şehir içi trafiğinde duruşların uzun, hareketlerin kısa olduğu bölümlerde motor sıcaklığı 75 lere geriliyor bende de. ancak araç hareket halinde ve 40 derece üzerinde ise biraz daha geç ısınmak şartı ile 90 dereceye gelip sabit kalıyor. bunun anormal bir durum olduğunu düşünmedim açıkçası

Aynen bende bunu soruyordum,durkalklı trfik içindi sorum.Sabit hızda seyrederken 90da sabit kalıyor.Zaten arıza oldugunu düşünmedim sadece dikkatimi çekti.


_____________________________



5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 11:02:16 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

arkadaşlar dün kar paleti (kar pençesi) almak için servise gittiğimde görevli farınız yanmıyor dedi. Ben farketmemiştim. H7 Ön far kısa ampül işçilik dahil 15 TL.

keşke herhangi bir lamba(far,sinyal v.s) yanmadığı zaman araçlarımızda herhangi bir uyarı olsaymış..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 11:05:22 

quote:

Orijinalden alıntı: miji


Daha önce yazmıştım ilgilenen olmadı tekrarlamak isterim...



15 000 de bir bakıma gidenler 60.000 e geldiklerinde 4 kez 20.000 de bir gidenler ise 3 kez gitmiş olacaklar ve forumdan anladığım kadarıyla 250TL ye bakım yaptıranlar var...

Bu durumda 60bine gelince 20binde bir gidenler 250 tl az ödeyecek....

Ama bu 60 bin içinde yağın eskimesi, polen filitresinin tıkanıp klimanın daha fazla enerji ihtiyaç duyması, hava filitresinin tıkanması vs. gibi şeyler yüzünden fazladan yakıt gideri ile 60bin kilometre yaparsanız extra yakması sonucunda 250 tl yi yakıta geri verirsiniz diye düşünüyorum...

60 bine kadar en az 60 depo yakıt alacaksınız buda en az 12000TL demek illa ki 250 TL fazla yakacaktır...

Tabi fren balatalarını bitmesi vb. gibi tehlikeli durumlarda yaşanabilir, motor zarar görebilir vs...

Bence pirince giderken bulgurdan olmanın manası yok, benim görüşüm riske girilmemeli, ben 15000 i makul buluyorum...


hemen hemen herkesin ortak fikri 15,000 km"de araçların bakıma götürülmesi..bundan sonrası araç sahiplerinin tercihine kalmış..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tttnet.net -- 8 Şubat 2012; 11:17:19 >


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




2713 Mesaj
8 Şubat 2012; 11:18:03 

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


keşke herhangi bir lamba(far,sinyal v.s) yanmadığı zaman araçlarımızda herhangi bir uyarı olsaymış..

aslında çok kolay birşey değil mi? uyarı konabilir. bazı arabalarda aynı taraf sinyal ampüllerinden biri patladığında (paralel bağlı iseler) diğeri daha hızlı yanıp söner, uyarı vermese de hissedersiniz.


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


5795 Mesaj
8 Şubat 2012; 11:41:29 

melodram kardeş..geçmiş olsun..2 gündür foruma giremedim...üzüldüm


_____________________________

David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..


5430 Mesaj
8 Şubat 2012; 12:29:39 

quote:

Orijinalden alıntı: ganeja

melodram kardeş..geçmiş olsun..2 gündür foruma giremedim...üzüldüm

Teşekkürler "ganeja"

Böyle öküzler oldukça başımıza gelecekler belli malesef.

Tüm dostlara kazasız, belasız ve öküzsüz sürüşler.

İyi forumlar...


_____________________________


Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia.

SONY KDS-55A2000 / SONY KP-51PS2 / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX




5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 12:35:43 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky


aslında çok kolay birşey değil mi? uyarı konabilir. bazı arabalarda aynı taraf sinyal ampüllerinden biri patladığında (paralel bağlı iseler) diğeri daha hızlı yanıp söner, uyarı vermese de hissedersiniz.

YANİ MESELA LASTİKLERE KONAN SENSÖRLER DAHA KARMAŞIK..LASTİK SENSÖRLERİ OLDUĞU GİBİ DIŞ AYDINLATMALARLA İLGİLİ UYARI DA OLABİLİRDİ..5008 AÇIKCASI BENİM BEKLENTİLERİMİ YÜKSELTEN BİR ARABA..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




5430 Mesaj
8 Şubat 2012; 12:46:11 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky


aslında çok kolay birşey değil mi? uyarı konabilir. bazı arabalarda aynı taraf sinyal ampüllerinden biri patladığında (paralel bağlı iseler) diğeri daha hızlı yanıp söner, uyarı vermese de hissedersiniz.

Ewt "drsnrky"

Oldukça kolay hatta zaten araçlarımızda olan bir sistem.

Sadece bu bilgi bize bildirilmiyor.

Hatırlarsanız araçlarımıza farklı tip bir ampul taktığımızda aracımızın servis lambası yanar.

Bu olay her ampulun yakacağı elektrik miktarının aracın yol bilgisayarı tarafından bilinmesi sebebiyledir.

Dolayısı ile herhangibir şekilde bir ampul yanmadığı durumda zaten arac bilgisayarı bunun farkında.

Ancak bize bildirim yapılmıyor.

Ama olsa idi çok süper ve çözümsel olurdu.

Bu arada KASKO firmamdan tarafıma araç tahsis ettiler. (RENAULT FLUENCE)

Walla 5008 den sonra konserve kutusunda gibi hisstetim kendimi. Güvensiz oluşunu hiç yazmıyorum bile.

İyi forumlar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 8 Şubat 2012; 12:48:49 >


_____________________________


Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia.

SONY KDS-55A2000 / SONY KP-51PS2 / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX




 
117 Mesaj
8 Şubat 2012; 12:48:22 

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


partikül filitresine dikkat edelim derken nasıl mesela..fiyat olarak internette 423 euro ise servislerde fiyatı ne kadardır Allah bilir..


kullanıcı olarak biz ne yapabiliriz bilmiyorum. Sadece temenni manasında söylemiştim.

DPF bloke olursa ne olur?
DPF tamamen bloke olursa, yenisi taktırmaktan başka şansınız yok. Aracınız 3000 RPM ile sınırlanacak, aşırı yakıt tüketimi oluşacak ve
arıza uyarı lambalarınızın devamlı yanmasına neden olacak. Bu aşamada yeni bir DPF için yüzlerce lira maliyet ödemeniz gerekecek.

Peugeot sayfasından aldığım bilgi de aşağıdaki gibidir.

FAP sistemi nasıl çalışmaktadır?

Aşama I: Filtreleme

İlk aşama delikli bir yapıya sahip silikon karbür filtrede kurum partiküllerini tutmaktır.

Aşama 2: Partiküllerin yok edilmesi

Yenilenme aşamasında kurum partiküllerinin yok edilmesi yer almaktadır. Düzenli olarak gerçekleştirilen bu faaliyet (bir kaç 100 kilometreden sonra) otomatik olup sürücü tarafından algılanmaz. Gayet basit olarak, biriken kurum partiküllerinin çok yüksek sıcaklıkta yakılması anlamına gelir.

Bu sıralı yenilenme;
— egzoz gaz sıcaklığının kurum partiküllerinin yanma sıcaklığına yaklaşacak şekilde artmasını sağlayacak şekilde sonradan yakıt enjeksiyonu yapan Common Rail sistemi ve
— dizel yakıt deposuna çok az miktarlarda otomatik olarak eklenen ve kurumun yanması için gerekli sıcaklığı 450°C’ye düşürme etkisi bulunan katkı maddesinin birleşik hareketi vasıtasıyla gerçekleşmektedir. Bu DPFC katkı tekniği dünyada emsalsiz olup Peugeot araçlarının partikülleri zaman içinde güvenilir şekilde söküp attığı anlamına gelmektedir.

Filtre servis sıklığı her 80.000 km’de birden kademeli olarak 120.000 km’de bire inmiş olup artık filtre ve katkının zincirleme olarak optimizasyonu nedeniyle 180.000 km’yi aşmaktadır.






_____________________________



5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 13:05:40 

quote:

Orijinalden alıntı: melodramm


Ewt "drsnrky"

Oldukça kolay hatta zaten araçlarımızda olan bir sistem.

Sadece bu bilgi bize bildirilmiyor.

Hatırlarsanız araçlarımıza farklı tip bir ampul taktığımızda aracımızın servis lambası yanar.

Bu olay her ampulun yakacağı elektrik miktarının aracın yol bilgisayarı tarafından bilinmesi sebebiyledir.

Dolayısı ile herhangibir şekilde bir ampul yanmadığı durumda zaten arac bilgisayarı bunun farkında.

Ancak bize bildirim yapılmıyor.

Ama olsa idi çok süper ve çözümsel olurdu.

Bu arada KASKO firmamdan tarafıma araç tahsis ettiler. (RENAULT FLUENCE)

Walla 5008 den sonra konserve kutusunda gibi hisstetim kendimi. Güvensiz oluşunu hiç yazmıyorum bile.

İyi forumlar...

araç talebinde siz mi bulundunuz yoksa onlar siz talepte bulunmadan mı araç tahsis ettiler..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




2713 Mesaj
8 Şubat 2012; 13:07:28 

quote:

Orijinalden alıntı: 307xt



kullanıcı olarak biz ne yapabiliriz bilmiyorum. Sadece temenni manasında söylemiştim.

DPF bloke olursa ne olur?
DPF tamamen bloke olursa, yenisi taktırmaktan başka şansınız yok. Aracınız 3000 RPM ile sınırlanacak, aşırı yakıt tüketimi oluşacak ve
arıza uyarı lambalarınızın devamlı yanmasına neden olacak. Bu aşamada yeni bir DPF için yüzlerce lira maliyet ödemeniz gerekecek.

Peugeot sayfasından aldığım bilgi de aşağıdaki gibidir.

FAP sistemi nasıl çalışmaktadır?

Aşama I: Filtreleme

İlk aşama delikli bir yapıya sahip silikon karbür filtrede kurum partiküllerini tutmaktır.

Aşama 2: Partiküllerin yok edilmesi

Yenilenme aşamasında kurum partiküllerinin yok edilmesi yer almaktadır. Düzenli olarak gerçekleştirilen bu faaliyet (bir kaç 100 kilometreden sonra) otomatik olup sürücü tarafından algılanmaz. Gayet basit olarak, biriken kurum partiküllerinin çok yüksek sıcaklıkta yakılması anlamına gelir.

Bu sıralı yenilenme;
— egzoz gaz sıcaklığının kurum partiküllerinin yanma sıcaklığına yaklaşacak şekilde artmasını sağlayacak şekilde sonradan yakıt enjeksiyonu yapan Common Rail sistemi ve
— dizel yakıt deposuna çok az miktarlarda otomatik olarak eklenen ve kurumun yanması için gerekli sıcaklığı 450°C’ye düşürme etkisi bulunan katkı maddesinin birleşik hareketi vasıtasıyla gerçekleşmektedir. Bu DPFC katkı tekniği dünyada emsalsiz olup Peugeot araçlarının partikülleri zaman içinde güvenilir şekilde söküp attığı anlamına gelmektedir.

Filtre servis sıklığı her 80.000 km’de birden kademeli olarak 120.000 km’de bire inmiş olup artık filtre ve katkının zincirleme olarak optimizasyonu nedeniyle 180.000 km’yi aşmaktadır.






sayın 307xt hatırlarsanız 250-300 km de bir DPF nin temizlendiğinden bahsetmiştik. O dönemde arabada olan değişiklikleri dile getirmiştik. Her ne kadar Peugeot sürücüye farkettirilmeden yapılır dese de kaçar mı Türk evladından


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


2713 Mesaj
8 Şubat 2012; 13:08:49 

quote:

Orijinalden alıntı: melodramm


Ewt "drsnrky"

Oldukça kolay hatta zaten araçlarımızda olan bir sistem.

Sadece bu bilgi bize bildirilmiyor.

Hatırlarsanız araçlarımıza farklı tip bir ampul taktığımızda aracımızın servis lambası yanar.

Bu olay her ampulun yakacağı elektrik miktarının aracın yol bilgisayarı tarafından bilinmesi sebebiyledir.

Dolayısı ile herhangibir şekilde bir ampul yanmadığı durumda zaten arac bilgisayarı bunun farkında.

Ancak bize bildirim yapılmıyor.

Ama olsa idi çok süper ve çözümsel olurdu.

Bu arada KASKO firmamdan tarafıma araç tahsis ettiler. (RENAULT FLUENCE)

Walla 5008 den sonra konserve kutusunda gibi hisstetim kendimi. Güvensiz oluşunu hiç yazmıyorum bile.

İyi forumlar...

sayın melodramm araç tahsis mi edildi yoksa kiralık mı verildi?


_____________________________

Honda Civic Executive Eco Auto 2014
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


5430 Mesaj
8 Şubat 2012; 13:32:16 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky


sayın melodramm araç tahsis mi edildi yoksa kiralık mı verildi?

Benim talebim ile tahsis edildi. (KİRALIK ARAÇ/AK SİGORTA)

Ve vere vere FLUENCE verdiler.

Kendi aracımın 2 segment aşağısı yani.

İyi forumlar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 8 Şubat 2012; 13:32:58 >


_____________________________


Peugeot 5008 1.6 HDi 140HP FAP Auto6R 340Nm Tork, Aluminyum Gri, Açık Gri Döşeme, Cyclone-2 DVD Multimedia.

SONY KDS-55A2000 / SONY KP-51PS2 / SONY HT-DDW750 / SONY DAV-IS10 / IBM THINKPAD Z60t / ECA CONFEO PREMIX




 
117 Mesaj
8 Şubat 2012; 13:46:33 

quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky


sayın 307xt hatırlarsanız 250-300 km de bir DPF nin temizlendiğinden bahsetmiştik. O dönemde arabada olan değişiklikleri dile getirmiştik. Her ne kadar Peugeot sürücüye farkettirilmeden yapılır dese de kaçar mı Türk evladından



sayın drsnrky, ilerleyen günlerde daha neleri keşfedeceğiz bakalım....


_____________________________



 
492 Mesaj
8 Şubat 2012; 14:26:19 

listeye benide ekleyebilirsiniz arkadaşlar.en geç cumaya teslim edecekler arabamı.sedefli beyaz/manisa/işletmeci



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mry_82 -- 8 Şubat 2012; 14:26:49 >


_____________________________



 
261 Mesaj
8 Şubat 2012; 14:30:55 

quote:

Orijinalden alıntı: mry_82

listeye benide ekleyebilirsiniz arkadaşlar.en geç cumaya teslim edecekler arabamı.sedefli beyaz/manisa/işletmeci

Şimdiden hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın aracınızı


_____________________________



 
445 Mesaj
8 Şubat 2012; 15:15:14 

Sevgili 5008 kullanıcıları herkese selamlar.

Mevcut aracımız artık ihtiyacımızı karşılamadığından daha büyük bir aile arabası arayışına girdik. 5008 bu konudaki ciddi olarak değerlendirdiğimiz alternatiflerden biri. Yaşadığım yerde bir test aracı olmadığı ve aracı sadece galeride inceleyebildiğim için aklımdaki birkaç soruyu siz değerli kullanıcılarına danışmak istedim.

1 - Ben malesef ses olayına takıntılı biriyim. Forumda hiç rastlamadım ama kullanım süresi geçtikçe arabanın çeşitli yerlerinden ses geliyormu?
2 - H.sonu bir arkadaşımın 308 ini otomatik modda kullandım (şehir dışı yolculuğu için), alışana kadar vites geçişlerinde ayağımı gazdan çekmedim ve araç her vites yükselttiğinde öne doğru yığıldı. 5008 de şimdiye kadar sadece ilk 2 viteste bunu yaşayanları okudum, daha yüksek vites geçişlerinde aynı şeyi yaşayan oldumu?
3 - Cam tavan müthiş bir ferahlık ve görünüm kazandırmış arabaya ancak bu bir güvenlik zaafiyeti olurmu? Satış görevlisi beni tatmin edici bir açıklama yapamadı açıkçası. Görenleriniz vardır bir çarpışmada tuz buz olup dağılan cam tavan videosu var, sürekli tavan perdesi açık dolaşacak değiliz ama daha önceden takla atarak yaşadığımız bir kaza olduğu için ister istemez hassas oluyoruz bu konuda. Sizler bakım yada çeşitli vesilelerle servislere gittiniz hiç kazalı bir 5008 yada cam tavan konusunda bir şikayet yaşayan duydunuzmu?

Umarım aklımdakileri doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir. Cevap verecek kullanıcılara şimdiden teşekkürler.



_____________________________

2012 PEUGEOT 5008 PREMIUM PACK - 1.6 E-HDi 112 HP STOP&START - AUTO6R SEDEFLİ BEYAZ


 
189 Mesaj
8 Şubat 2012; 17:12:48 

quote:

Orijinalden alıntı: cev_ned

Sevgili 5008 kullanıcıları herkese selamlar.

Mevcut aracımız artık ihtiyacımızı karşılamadığından daha büyük bir aile arabası arayışına girdik. 5008 bu konudaki ciddi olarak değerlendirdiğimiz alternatiflerden biri. Yaşadığım yerde bir test aracı olmadığı ve aracı sadece galeride inceleyebildiğim için aklımdaki birkaç soruyu siz değerli kullanıcılarına danışmak istedim.

1 - Ben malesef ses olayına takıntılı biriyim. Forumda hiç rastlamadım ama kullanım süresi geçtikçe arabanın çeşitli yerlerinden ses geliyormu?
2 - H.sonu bir arkadaşımın 308 ini otomatik modda kullandım (şehir dışı yolculuğu için), alışana kadar vites geçişlerinde ayağımı gazdan çekmedim ve araç her vites yükselttiğinde öne doğru yığıldı. 5008 de şimdiye kadar sadece ilk 2 viteste bunu yaşayanları okudum, daha yüksek vites geçişlerinde aynı şeyi yaşayan oldumu?
3 - Cam tavan müthiş bir ferahlık ve görünüm kazandırmış arabaya ancak bu bir güvenlik zaafiyeti olurmu? Satış görevlisi beni tatmin edici bir açıklama yapamadı açıkçası. Görenleriniz vardır bir çarpışmada tuz buz olup dağılan cam tavan videosu var, sürekli tavan perdesi açık dolaşacak değiliz ama daha önceden takla atarak yaşadığımız bir kaza olduğu için ister istemez hassas oluyoruz bu konuda. Sizler bakım yada çeşitli vesilelerle servislere gittiniz hiç kazalı bir 5008 yada cam tavan konusunda bir şikayet yaşayan duydunuzmu?

Umarım aklımdakileri doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir. Cevap verecek kullanıcılara şimdiden teşekkürler.



1. Ses durumu tamamen kişisel bir algılama, örneğin beni rahatsız eden bir ses yok.
2. Hem tam otomatik hem de auto 6R şanzımanı kullanma fırsatım oldu. Bu tamamen kişisel kullanımla alakalı, eğer spor tuşuna basarsanız örneğin, daha yüksek devirde vites değiştireceğinden yığılma olmaz.
3. Bir yerde okumuştum cam tavan normal tavana göre daha güvenlidir diye, yapılan açıklamalar benim için tatmin ediciydi. Unutmamak gerekir ki her marka artık cam tavan opsiyonu koyuyor (mercedes, bmw, audi...).
Umarım açıklamalarım yardımcı olmuştur.


_____________________________



 
189 Mesaj
8 Şubat 2012; 17:18:34 

1. vankomicin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Doktor
2. dr tsi: Sedefli Beyaz/Karabük/Doktor
3. 307xt: Buz Mavi / İstanbul / Finans
4. mancın: Sedefli Beyaz/Tokat/Diş hekimi
5. melodramm: Aluminyum Gri / İzmir / Elektronik Teknisyeni
6. dennis65: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
7. tttnet.net: Sedefli Beyaz / İzmir / Esnaf
8. hewes: Sedefli Beyaz / Bursa / Bilgisayar Mühendisi
9. pasa343: Buhar Gri / İzmir / Mali Müşavir
10. aybldrja: Aluminyum Gri / İstanbul / Diş Hekimi - İşletme
11. auzdil: Buz Mavisi / Ankara / Mühendis
12. omerka48: Sedefli Beyaz / Muğla / Öğretmen
13. Tk5008: Buz Mavisi / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
14. drskycrest: Sedefli Beyaz / İstanbul / Doktor
15. odethefam: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilişim - Kurumsal Satış (mühendis)
16. drsnrky: Buz Mavisi / Bursa / Doktor
17. setnet: Buz Mavisi / İzmir / Öğretmen
18. cipiares: Aluminyum Gri / İzmir / Hukukçu
19. jonjonbaba: Sedefli Beyaz / Ankara / Ev erkeği (engelli)
20. gokselky: Sedefli Beyaz / Ordu / Turizm
21. kerem3577: Siyah / İstanbul / Bilgi İşlem Müdürü
22. aytac_1973: Sedefli Beyaz / Kocaeli / Memur
23. sbubu: Köpekbalığı Gri / Almanya / Makine Teknisyeni
24.ganeja:Buz Mavisi/?????/Diş Hekimi
25. elemanus: Buz Mavisi / İstanbul / Prodüktör
26. zikefin: Siyah(inci) / İstanbul / Finans
27.srparamaribo: Sedefli Beyaz/Ankara/Grafik Tasarım
28.BuTo: SedefliBeyaz/İstanbul/Bilgisayar Mühendisi
29. salerc38: Buz Mavisi/İstanbul/Elektronik mühendisi
30. peugeot 5008: Sedefli Beyaz / İstanbul / Elektronik Mühendisi
31. karaca44: Köpek Balığı Grisi/İstanbul/?????
32. kgn. Sedefli Beyaz/İstanbul/?????
33. ugurBJK: Buhar Gri/Ankara/Memur
34. Muhfin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Mali Müşavir
35. fakirik: Köpek Balığı Grisi/Trabzon/ Fakülte Sekreteri
36. ylcn1111: Sedefli Beyaz/Giresun/Doktor
37. siskebap: Sedefli Beyaz / Istanbul / Mühendis
38. heroist: Köpek Balığı Grisi/İstanbul/Serbset Meslek
39. strider: Sedefli Beyaz/İzmir/Esnaf
40. Anycall : Siyah/İstanbul / Endüstri Mühendisi
41. sanal465: Sedefli Beyaz/İstanbul / Elektrik Teknisyeni
42. miji: Sedefli Beyaz /Ankara/ Ses Muhendisi ve Müzik enstrumanlari satisi
43. ksezer2005: Buz Mavisi/Balıkesir/Doktor
44. ^muzocat^: Buz Mavi/İstanbul/Elk. Müh-Bilgi İşlem.
45. mry_82: Sedefli Beyaz/Manisa/İşletmeci




Güncel...

Ricam, yeni eklenen arkadaşların eğer eksik varsa renk, şehir ve meslek bölümlerini müsait olduklarında eklemeleri...



_____________________________



5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 18:06:14 

quote:

Orijinalden alıntı: cev_ned

Sevgili 5008 kullanıcıları herkese selamlar.

Mevcut aracımız artık ihtiyacımızı karşılamadığından daha büyük bir aile arabası arayışına girdik. 5008 bu konudaki ciddi olarak değerlendirdiğimiz alternatiflerden biri. Yaşadığım yerde bir test aracı olmadığı ve aracı sadece galeride inceleyebildiğim için aklımdaki birkaç soruyu siz değerli kullanıcılarına danışmak istedim.

1 - Ben malesef ses olayına takıntılı biriyim. Forumda hiç rastlamadım ama kullanım süresi geçtikçe arabanın çeşitli yerlerinden ses geliyormu?
2 - H.sonu bir arkadaşımın 308 ini otomatik modda kullandım (şehir dışı yolculuğu için), alışana kadar vites geçişlerinde ayağımı gazdan çekmedim ve araç her vites yükselttiğinde öne doğru yığıldı. 5008 de şimdiye kadar sadece ilk 2 viteste bunu yaşayanları okudum, daha yüksek vites geçişlerinde aynı şeyi yaşayan oldumu?
3 - Cam tavan müthiş bir ferahlık ve görünüm kazandırmış arabaya ancak bu bir güvenlik zaafiyeti olurmu? Satış görevlisi beni tatmin edici bir açıklama yapamadı açıkçası. Görenleriniz vardır bir çarpışmada tuz buz olup dağılan cam tavan videosu var, sürekli tavan perdesi açık dolaşacak değiliz ama daha önceden takla atarak yaşadığımız bir kaza olduğu için ister istemez hassas oluyoruz bu konuda. Sizler bakım yada çeşitli vesilelerle servislere gittiniz hiç kazalı bir 5008 yada cam tavan konusunda bir şikayet yaşayan duydunuzmu?

Umarım aklımdakileri doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir. Cevap verecek kullanıcılara şimdiden teşekkürler.



valla hocam ses konusuna bende çok takıntılıyımdır...bu sınıf araçların içinde en kaliteli iç mekana sahip araç bence 5008..zaten diğer benzer araçlara bakarsanız (alıcı ve seçici bir gözle)hemen kaliteyi hissetiriyor..çok yeni arabam gerçi ama henüz daha en küçük bir tık yok maşallah..
vites geçişleri hissediliyor auto 6R şanzumanın özelliği bu(hem az yaksın hem ekonomik olsun hem hissedilmesin yok böyle birşey. )ama bu vites geçişleri kesinlikle rahatsız edici değil..vankomicin arkadaşın dediği gibi s moduna alınca yüksek devirde vites değiştirdiği için cüssesinden beklenmeyecek kadarda seri olabiliyor..yani senin beklentin neyse araba o anda karşılıyor..
cam tavan konusuda o kadar premium marka araç kullanıyorki bu teknolojiyi sanırım güvenli olmasa bu kadar kullanılmaz..ve kesinlikle bir sorun olsa duyardık..özellikle internetin bu denli hayatımızın tam ortasında olduğu bir zamanda..ve benim kendi kişisel fikrim cam tavanla alakalı olarak klasik saç tavan daha emniyetli gibi görünsede takla atttın diyelim içinde sıkışma ihtimalı yüksek direkler sağlam değilse..ama cam tavanda (muhtemelen dağılan tarzda camdır araçlarımızın tavanı)kaza anında tuzla buz olur ve emniyet kemeride takılıysa yürüyerek çıkarsın arabadan.. vede bende bir yerde okumuştum..mesela bir kaza yada takla atma durumunda arabanın direkleri ve şasesinin sağlam olması asıl önemli olan diye..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




5204 Mesaj
8 Şubat 2012; 18:10:09 

quote:

Orijinalden alıntı: vankomicin

1. vankomicin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Doktor
2. dr tsi: Sedefli Beyaz/Karabük/Doktor
3. 307xt: Buz Mavi / İstanbul / Finans
4. mancın: Sedefli Beyaz/Tokat/Diş hekimi
5. melodramm: Aluminyum Gri / İzmir / Elektronik Teknisyeni
6. dennis65: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
7. tttnet.net: Sedefli Beyaz / İzmir / Esnaf
8. hewes: Sedefli Beyaz / Bursa / Bilgisayar Mühendisi
9. pasa343: Buhar Gri / İzmir / Mali Müşavir
10. aybldrja: Aluminyum Gri / İstanbul / Diş Hekimi - İşletme
11. auzdil: Buz Mavisi / Ankara / Mühendis
12. omerka48: Sedefli Beyaz / Muğla / Öğretmen
13. Tk5008: Buz Mavisi / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
14. drskycrest: Sedefli Beyaz / İstanbul / Doktor
15. odethefam: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilişim - Kurumsal Satış (mühendis)
16. drsnrky: Buz Mavisi / Bursa / Doktor
17. setnet: Buz Mavisi / İzmir / Öğretmen
18. cipiares: Aluminyum Gri / İzmir / Hukukçu
19. jonjonbaba: Sedefli Beyaz / Ankara / Ev erkeği (engelli)
20. gokselky: Sedefli Beyaz / Ordu / Turizm
21. kerem3577: Siyah / İstanbul / Bilgi İşlem Müdürü
22. aytac_1973: Sedefli Beyaz / Kocaeli / Memur
23. sbubu: Köpekbalığı Gri / Almanya / Makine Teknisyeni
24.ganeja:Buz Mavisi/?????/Diş Hekimi
25. elemanus: Buz Mavisi / İstanbul / Prodüktör
26. zikefin: Siyah(inci) / İstanbul / Finans
27.srparamaribo: Sedefli Beyaz/Ankara/Grafik Tasarım
28.BuTo: SedefliBeyaz/İstanbul/Bilgisayar Mühendisi
29. salerc38: Buz Mavisi/İstanbul/Elektronik mühendisi
30. peugeot 5008: Sedefli Beyaz / İstanbul / Elektronik Mühendisi
31. karaca44: Köpek Balığı Grisi/İstanbul/?????
32. kgn. Sedefli Beyaz/İstanbul/?????
33. ugurBJK: Buhar Gri/Ankara/Memur
34. Muhfin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Mali Müşavir
35. fakirik: Köpek Balığı Grisi/Trabzon/ Fakülte Sekreteri
36. ylcn1111: Sedefli Beyaz/Giresun/Doktor
37. siskebap: Sedefli Beyaz / Istanbul / Mühendis
38. heroist: Köpek Balığı Grisi/İstanbul/Serbset Meslek
39. strider: Sedefli Beyaz/İzmir/Esnaf
40. Anycall : Siyah/İstanbul / Endüstri Mühendisi
41. sanal465: Sedefli Beyaz/İstanbul / Elektrik Teknisyeni
42. miji: Sedefli Beyaz /Ankara/ Ses Muhendisi ve Müzik enstrumanlari satisi
43. ksezer2005: Buz Mavisi/Balıkesir/Doktor
44. ^muzocat^: Buz Mavi/İstanbul/Elk. Müh-Bilgi İşlem.
45. mry_82: Sedefli Beyaz/Manisa/İşletmeci




Güncel...

Ricam, yeni eklenen arkadaşların eğer eksik varsa renk, şehir ve meslek bölümlerini müsait olduklarında eklemeleri...



bu arada ;
16. drsnrky/Bursa
34. Muhfin/İstanbul
45. mry_82/Manisa
yaşadıkları yerlerle sıralama yerleri iyi denk gelmiş..


_____________________________

2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz




933 Mesaj
8 Şubat 2012; 19:30:12 

quote:

Orijinalden alıntı: melodramm


Ewt "drsnrky"

Oldukça kolay hatta zaten araçlarımızda olan bir sistem.

Sadece bu bilgi bize bildirilmiyor.

Hatırlarsanız araçlarımıza farklı tip bir ampul taktığımızda aracımızın servis lambası yanar.

Bu olay her ampulun yakacağı elektrik miktarının aracın yol bilgisayarı tarafından bilinmesi sebebiyledir.

Dolayısı ile herhangibir şekilde bir ampul yanmadığı durumda zaten arac bilgisayarı bunun farkında.

Ancak bize bildirim yapılmıyor.

Ama olsa idi çok süper ve çözümsel olurdu.

Bu arada KASKO firmamdan tarafıma araç tahsis ettiler. (RENAULT FLUENCE)

Walla 5008 den sonra konserve kutusunda gibi hisstetim kendimi. Güvensiz oluşunu hiç yazmıyorum bile.

İyi forumlar...

ben eşdeğer bir araba veriyorlar diye biliyordum herhalde vermiyorlarki fluence gibi alt sınıf bir aracı vermişler.....





5008 le hayat çok rahat


_____________________________



933 Mesaj
8 Şubat 2012; 19:32:44 

quote:

Orijinalden alıntı: mry_82

listeye benide ekleyebilirsiniz arkadaşlar.en geç cumaya teslim edecekler arabamı.sedefli beyaz/manisa/işletmeci

hayırlı olsun...


_____________________________



 
2036 Mesaj
8 Şubat 2012; 19:45:57 

quote:

Orijinalden alıntı: omerka48


ben eşdeğer bir araba veriyorlar diye biliyordum herhalde vermiyorlarki fluence gibi alt sınıf bir aracı vermişler.....





5008 le hayat çok rahat

aynı sınıf değil mi?
5008 D sınıfı mı?
Öğrenmek amacıyla soruyorum. Yarın birgün bana da lazım olabilir bu bilgi.


_____________________________

Her gün yaşam savaşı verenlerle ilgileniyorum ama hiç akıllanmıyorum.


 
1914 Mesaj
8 Şubat 2012; 20:16:48 

quote:

Orijinalden alıntı: odethefam


mini hasarlar diye geçer ve poliçelerin ilgili bölümlerinde açıklanır bu. benim 5008 in cam tavanında çatlak oluştu :) açıkçası bayii darbe var diyor ama o kadar ince bir kesitte nasıl ve neyin darbe oluşturduğu konusunda beni ikna edemedilerse de kasko poliçemdeki senede bir defa ücretsiz cam değişimi hakkımı cam tavanda kullanmayı kabul ettim. dilekçemi yazarkende özellikle bu hakkıma atıfta bulundum ve hasarsızlığımın bozulmadan işlem yapılmasını talep ettiğimi bildirdim. bu taleple işlemi başlattıkları için hasar vs konusuna giremezler artık :) değerli arkadaşlarımızın söylediği gibi poliçe üzerindeki bazı büyük teminatların poliçe rakamına etkisi küçük oluyor. sonuçta sigorta acentelerinin / firmalarının bir görevi de istediğiniz sigorta kapsam ve içeriğinin hangi maliyetlere geldiğini bizlere iletmesi. onların ilettiklerini almak zorunda değiliz / değilsiniz.

Yazınızı okurken aklıma geldi.Arkadaşın bahsettiği mini hasarlar konusu değil diye algılamıştım.Acaba benmi yanlış anladım.Sizinde dediğiniz gibi mini hasarsızlık konusu hemen hemen herkesce bilinen maddeler.En azından poliçelerde birkaç senedir standart var.Arkadaşımızın bahsettiği buysa eğer bence mini hasarsızlık olarak belirtebilseydi daha iyi olabilirdi.Ama yazılanlar arasında bir farklılık var gibi.Mini hasarlar başka birşey ;hasarsızlığınızı bozmadan bir kereye mahsusu hasar karşılama kısmı vardır şeklinde yazmak başka birşeydir.Bende aslında sizin dediğiniz gibi bilmekteydim ama arkadaşın yazısına istinaden demekki bilmediğim anlaşmalar varmış diye düşünmeye başlamıştım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayblrdija -- 8 Şubat 2012; 20:40:01 >


_____________________________



 
1914 Mesaj
8 Şubat 2012; 20:27:48