Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1618. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
37.542
Cevap
148
Favori
1.649.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16161617161816191620
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ^muzocat^ kullanıcısına yanıt
    Öncelikle sizi tebrik ediyorum....5008 aracınızdaki orijinal Baskı Balatayı bu kadar uzun kullanmanız gerçekten müthiş...herhalde arabayı kullanırken bayağı sakındınız ve fazla dik yokuşlu yerlere çıkmadınız.

    Bizim 5008 - 2011 Model şu anda 103bin KM'de ve 2 defa baskı balata değişti. ( önceki 50binde ve sonraki 95binde ) Gerçi aracı eşim kullanıyor ve bizim burada çok fazla dik yokuş var.

    Bizim arabaların Baskı balataları değişirken Volan'da değişiyor o yüzden biraz pahalıya patlıyor. Ben geçen yaz 2200 Liraya ( Baskı Balata & Volan ) değiştirmiştim.

    Size verilen fiat bana da yüksek geldi ama herhalde Yetkili Servislere sordunuz - o zaman Normal.

    Sabah erken verip akşam almanız lazım - öyle at ile deve bir olay değil. Yetkili Servis'te yapma imkanınız varsa elbette orayı tercih edin.

    Size tavsiyem 1 gün dahi gecikmeden yapmanız....Yoksa her an yolda kalabilirsiniz....Bu arabalarda baskı balata bittiğinde araba ilerlemiyor ve kaldığınız yerden ancak Çekici ile Servise gidiyor.




  • Merhaba,

    Benim 5008 im de 2011 model ve henüz 46000 km de ama bende dediğiniz titreme ile ilgili sıkıntıları yavaş yavaş yaşamaya başladım. Baskı balata değiştikten sonra aracın kullanımında, vites değişikliklerinde veya seriliğinde bir fark oldumu?

    Bu arada sileceklerle ilgili ilginç bir sorun yaşıyorum. Silecekler çalışırken camdaki suyu yayıyor gibi, sonra da su buharlaşıp gidiyor. Daha bir sene önce orjinal silecekleri Bosch Aero Twin ile değiştirmeme rağmen bu sıkıntıyı arada bir yaşıyorum. Bu konuda tecrübeleriniz nedir, sileceklerin ayarında mı sorun var, yoksa tekrar değiştirme zamanı mı geldi?
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    Sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama benim baktığım dönemde C-max'ta arka koltuklar birbirinden bağımsız değildi ve şaft tüneli olduğu için konforu ciddi manada baltalıyordu..mpv tarzı bir araçta bence büyük bir eksiklik..illaki donanım diyorsanız yeni picassoyada bakabilirsiniz...onda da tıpkı 5008'de olduğu gibi birbirinden bağımsız koltuklar var ve şaft tüneli yok...ve gerçekten en dolusunda yok yok..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vankomicin V kullanıcısına yanıt
    Belki soğuklardan dolayı silecek lastikleri sertleşip özelliğini kaybetmiştir...baskı Balata değiştiğinde muhtemelen araç sıfırken nasılsa o şekilde oluyordur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tttnet.net -- 25 Ocak 2016; 20:53:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    Komşumda 2013 beyaz cmax var. Baya karşılaştırma olanağımız oldu. Ama bahsedilen Grand olunca iş değişiyor. Arka kapıların kayarak açılması oldukça kolaylık sağlıyor.
    Ayrıca, Grand Cmax'te otomatik açılır bagaj kapağı, sony müzik sistemi gibi farklılıklar bulunsa da, ben alırken 1.6 dizel seçeneklerinde otomatik vites sunmamaları vazgeçirmişti. Otomatik powershift şanzıman sadece 2.0 motorda vardı.

    Esp testlerinde 5008 Grand Cmaxa göre daha başarılı. merak edenler aşağıdaki videoları izleyebilir.
    Grand Cmax
    https://www.youtube.com/watch?v=RFceKQ0Im3s

    5008
    https://www.youtube.com/watch?v=2oStRYGZ6hg

    Grand C-max'ta arka koltuklar 2.5 kişiliktir. Orta koltuk oturma alanı kısıtlıdır.
     Peugeot 5008

    5008'te ise tam bağımsız (öne 13 cm) gelebilen koltuklar bulunmaktadır.
     Peugeot 5008




  • 1. C-max için sonunda ford 1.5 dizel motor ve otomatik(power shift) şanzımanı çıkartmış. Bence geçmiş olsun atı alan üsküdarı geçti.

    2. 2004-2007 arası ilk cmaxlerden aldım kullandım, ortada şaft tüneli 5008 gibiydi.
    Bir sürü noktası sinir etmişti, önce açık renk koltuklarında oluşan lekeler, ikincisi metal turbo hava hava hortumunu üretim hatası diye değiştirip türkiyede imal edilmiş bir şey takmışlardı. Motor gücü düşmüştü.
    Birde 55000km'de enjektörler gitti garantiye sokmadılar dışardan değiştim daha ne olsun. Manuel vites diye eşim kullanamadı sinirden arabayı 60000'de sattım.
  • selam cevaplar için teşekkürler. Evet 6.ve 7. koltuk için mpv arıyoruz.. grand Cmax donanım açısından 5008den üstün gibi.. picassoya da bakacağım teşekkürler..
  • Araçları model yıl aralığına göre kıyaslamak daha doğru olacaktır. Kasa değişimi büyük fark yaratabiliyor. Ben 5008'in tam muadilinin hep S-Max olduğunu düşünmüşümdür.
  • @vankomicin....Baskı Balata + Volan değiştiğinde araba yeni aldığınızdaki gibi oluyor...Elbette yapan Servis işin hakkını verip doğru bir şekilde yaptıysa..

    bir arkadaşımdan duymuştum - onun aracında baskı balata değiştikten sonra araba dururuken ( örneğin kırmızı ışıkta ) araçta bir titreme hissettiğini söylemişti.
  • Merhabalar, ben de Mitsubishi colt dizel otomatik kullanıcısıyım. Yaza doğru ikinci el 5008 almayı düşünüyorum. Hdi motor ile E-Hdi olanlar arasında ne gibi farklılıklar var. Hdi olanı alsam keşke diğerini alsaymışım der miyim? Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihr1 F kullanıcısına yanıt
    E hdi olanda start stop var fark bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihr1 F kullanıcısına yanıt
    2012 den sonraki modellerde start stoplu e hdi motor var. Birkac sorunlu parcayi de degistirdiler 2012 den sonra. İmkanınız el verirse 2012 sonrasi öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    2 gün önce ilk sahibinden 2013 ocak trafik çıkışlı 2012 model peugeot 5008 e-hdi premium pack (beyaz) araç satın aldım.Ankara da yaşıyorum.
    bir önceki aracım 2007 c4 grand picassoydu. citroenden çok memnun olduğum için model yükseltme babında 5008 e geçtim.

    size bir kaç sorum olacak.
    1.5008 in açabileceğim gizli özellikleri var mı?(dönüşlerde yanan sis lambası gibi...)
    2.bir diğer sorum,aracım yokuş yukarı ve düz giderken sıcaklık 90 dereceye geliyor fakat yokuş aşağı inişlerde 70 derecenin altına iniyor.termostatta bir sıkıntı olabilir mi?gerçi havadanda şüpheleniyorum,Ankara gece -22 dereceye kadar düşüyor.

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lionscoach -- 27 Ocak 2016; 13:32:19 >
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    valla hocam gizli özellik falan derken ayarlardan kontrol edebilirsin ne olup olmadığını ama mesela ben pek gerek görmediğim için refakatçi aydınlatmasını ayarlarından kapattım..sizde kapalıysa aktif edebilirsiniz..menüden bilgisayar ekranının turuncu olan rengini değiştirebiliyorsun falan..dediğim gibi bir kontrol et...

    diğer hararetin özellikle soğuk havalarda yokuş aşağıya inerken düşmesi normaldir herhalde çünki bende de o şekilde oluyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihr1

    Merhabalar, ben de Mitsubishi colt dizel otomatik kullanıcısıyım. Yaza doğru ikinci el 5008 almayı düşünüyorum. Hdi motor ile E-Hdi olanlar arasında ne gibi farklılıklar var. Hdi olanı alsam keşke diğerini alsaymışım der miyim? Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler.

    http://otomobilimm.blogspot.com.tr/2014/11/e-hdi-ile-hdi-motorlar-arasindaki.html
  • bence inişlerde motor sıcaklığın düşmesi normal değil.
    salı günü istanbula gittim geldim,kalorifer yokuş yukarı sıcak üflüyor,yokuş aşağı inişte soğuk üflüyor.
    arkadaşımın 2012 c-max i var,aynı motoru kullanıyor,onun motoru sabit 90 derecede duruyor.

    ayrıca gizli özellik dediğim,menüdeki özellikler değil.bilgisayara bağlatıp açtırabileceğim özelliklerden bahsediyorum.
    mesela vw de bilgisayara bağlayıp bir çok özellik aktive edebiliyorsunuz.(yağmur yağdığından camların otomatik kapanması,viraj içi aydınlatma,120 yi geçince sunroof kapanması,hız arttıkça farların yükselmesi vs...)
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    Buyuk ihtimal yokuş aşağı gaza basmıyorsunuzdur ve hava soğuk olduğu icinde kalorifer Sistemi'de açık oldugundan motorun sıcaklığını düşürür. Araba hararet yaptığında kaloriferi acarsanız ısıyı düşürmede yardımcı olur. Uzun lafın kısası yokuş aşağı motor ısısının düşmesi kıs aylarında bence normal, tabi yokuş aşağı gaz vermiyorsanız yada yokuş yukarıya gore daha az veriyorsanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    eski ford connectimle gölbaşından ankaraya gelirken 90º olan ısı boş vitetse 7-8 km inişten sonra 70 lere gelmişti. devir düşüp de sürtünme azalınca özellikle kış aylarında motor ısısı düşüyor.
  • fatihr1 F kullanıcısına yanıt
    Bence en büyük fark 2011'lerde 110hp 16V motor varken, 2012 modellerde 112hp 8V motor var.
    Start-stop bu motor farkından, ayrıca yeni motor eskisinden çok daha sessiz.
    Hatta motor nerdeyse bu amaçla dizayn edilmiş.
    Dizellerde 8V daha sessiz olduğunun kesinleşmesiyle bir çok üretici bu yöne gidiyor.
  • Cevaplarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16161617161816191620
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.