Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1534. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Bu klasik tam otomatik şanzuman bakalım piyasada biraz otursun,kalitesini ispatlasın,yakıt tüketimini görelim sonra 4 bin lira fark vermeye değermi ona göre karar veririz..benim için en önemli kriter sorunsuzluğu ve yakıt tüketimi..zaten bir iki senede ne olduğu belli olur..

    Levent değiştirsen aslanı cebinden rahat 45-50k fark çıkar... kaşınma...

    Abi naptın yahu..bir şanzuman ve önde iki tane led için 40-50k çok uçuk olmuş..hem ben yeni kasayı bekliyorum..auto6'dan da gayet memnunum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    Geçmiş olsun... deneyimli arkadaşlar daha sağlıklı cevap verir...

    Teşekkürler arkadaşlar cevaplar için ama ne yazıkki ttnet.net inde dediği gibi tırnak takılacak kadar olduğundan pasta cila kurtarmadı:( hafifte olsa belli oluyor. 1o cm kadar yeri derin orayada rütuşu kabortacıda yaptırmak istemedim geçici boya sürdürdüm paslanma olmasın diye bakıma 1 ay var servise soracam orjinal boya için. Nediyelim allah daha büyüklerinden sakınsın deyip 1 bardak su içecez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saskin57 -- 17 Nisan 2015; 22:57:43 >
  • dragotreis kullanıcısına yanıt
    Sağolun Sinop'tayım burada bu tür işler kısıtlı servisede samsuna gidiyorum.Akşam çiziklerin giderilmesi ile ilgili araştırırken 1 video gördüm ankarada imiş,çizik yere şeffaf macun gibi birşey sürüp cila makinası ile siliyor çizik belli olmuyor ama pek inandırıcı gelmedi bana tabi kesin bilemem emin olsam ankaraya giderdim.
    videosuda bu:https://www.youtube.com/watch?v=lF90n4s2zgw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Bu klasik tam otomatik şanzuman bakalım piyasada biraz otursun,kalitesini ispatlasın,yakıt tüketimini görelim sonra 4 bin lira fark vermeye değermi ona göre karar veririz..benim için en önemli kriter sorunsuzluğu ve yakıt tüketimi..zaten bir iki senede ne olduğu belli olur..

    Levent değiştirsen aslanı cebinden rahat 45-50k fark çıkar... kaşınma...

    Abi naptın yahu..bir şanzuman ve önde iki tane led için 40-50k çok uçuk olmuş..hem ben yeni kasayı bekliyorum..auto6'dan da gayet memnunum..

    sen 4000 verilir bakalım diyince zaten araç değişecek. yeni eat6 şanzımanı tek başına alıp başkana senin aslana taktırmayacaksın herhalde.. =)
    şu an makyajlı 5008... 100k...yeni eat6 şanzıman la düşün işte.. Senin aracı takasa verirsen aradaki farkı..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Bu klasik tam otomatik şanzuman bakalım piyasada biraz otursun,kalitesini ispatlasın,yakıt tüketimini görelim sonra 4 bin lira fark vermeye değermi ona göre karar veririz..benim için en önemli kriter sorunsuzluğu ve yakıt tüketimi..zaten bir iki senede ne olduğu belli olur..

    Levent değiştirsen aslanı cebinden rahat 45-50k fark çıkar... kaşınma...

    Abi naptın yahu..bir şanzuman ve önde iki tane led için 40-50k çok uçuk olmuş..hem ben yeni kasayı bekliyorum..auto6'dan da gayet memnunum..

    sen 4000 verilir bakalım diyince zaten araç değişecek. yeni eat6 şanzımanı tek başına alıp başkana senin aslana taktırmayacaksın herhalde.. =)
    şu an makyajlı 5008... 100k...yeni eat6 şanzıman la düşün işte.. Senin aracı takasa verirsen aradaki farkı..?


    şanzumanı tek başına alıp başkana taktırmakta mantıklı geldi bak şimdi sen deyince... aynı model iki arabanın biri tek kavrama diğeri eat6..arasında ki fark 4k..ben sadece şanzuman farkı için bu kadar verilir mi dedim..şimdi daha ne olduğuda tam belli değil..dsg gibi bir durum çıkması bile ihtimal dahilindi..hele bir kaç sene geçsin bakalım bu klasik otomatiği..ben memnunum ama test edenler bizim yarı otomatiği gömüyorlar orası ayrı.. sanırım bu eat6 çok farklı..birde şöyle bir durum var..makyajlı eat6 5008 100k ise sanırım pazarlıkla 90k"ya düşerler..68-70 arası benim aslan parçası yapsa 20-22 gibi fark olur..yada benim canım öyle istiyor..




  • 8. etap programında yeni 1.6hdi ve EAT6 şanzımanlı 308'i test eden sürücü şöyle söyle demişti.
    Aracın motor gücü 120hp'ye çıkmış fakat bu yeni şanzıman gücünü törpülüyor.
    Ne kast ettiğini çok anlamadım ama kibarca bir sorun var demişte olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    8. etap programında yeni 1.6hdi ve EAT6 şanzımanlı 308'i test eden sürücü şöyle söyle demişti.
    Aracın motor gücü 120hp'ye çıkmış fakat bu yeni şanzıman gücünü törpülüyor.
    Ne kast ettiğini çok anlamadım ama kibarca bir sorun var demişte olabilir.

    Her zamanki gibi boş muhabbet yapıyorlar.

    Dese ki, aracı dyno testine soktuk ve 120 bg yazan katalog değeri 115 çıktı.

    Adamı anlından öper yazdığı incelemenin altına imzamı atarım.

    Fakat böyle boş boş konuşmuyorlar mı, beni benden alıyorlar.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    hesap doğru sayılır... Sen 25 farkla işi kıvırırsın..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    8. etap programında yeni 1.6hdi ve EAT6 şanzımanlı 308'i test eden sürücü şöyle söyle demişti.
    Aracın motor gücü 120hp'ye çıkmış fakat bu yeni şanzıman gücünü törpülüyor.
    Ne kast ettiğini çok anlamadım ama kibarca bir sorun var demişte olabilir.

    o bölümü izlemiştim ama sanırım şanzıman etg 6 idi... bizimkinin accık gelişmişi yani... Zaten ondan sadece 1 ay sonrada eat 6 çıktı piyasaya... Ama akşam bir daha bakayım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanma kılavuzunda öyle yazıyor ama 5008'in deposu 60 lt değil mi acaba?

    Son iki seferdir ışık yandıktan sonra benzinliğe gidip doldurtuyorum ancak 50 lt alınca tabanca atıyor. Hatta ikincide iyice zorladım ve ışık yandıktan sonra 50-60 km daha gittim ama durum değişmedi, yine 50 lt.de kaldı. C4'ün deposu da 60 lt diye geçerdi ve ışık yanınca 54-55 lt, menzil kalmayana kadar zorlayınca da 60-61 lt alırdı.

    Depo kapasitesi değil ne yaktığı önemli tabi ama bir depo ile 1000 km.ye ulaşmanın da psikolojik tatmini vardı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    Kullanma kılavuzunda öyle yazıyor ama 5008'in deposu 60 lt değil mi acaba?

    Son iki seferdir ışık yandıktan sonra benzinliğe gidip doldurtuyorum ancak 50 lt alınca tabanca atıyor. Hatta ikincide iyice zorladım ve ışık yandıktan sonra 50-60 km daha gittim ama durum değişmedi, yine 50 lt.de kaldı. C4'ün deposu da 60 lt diye geçerdi ve ışık yanınca 54-55 lt, menzil kalmayana kadar zorlayınca da 60-61 lt alırdı.

    Depo kapasitesi değil ne yaktığı önemli tabi ama bir depo ile 1000 km.ye ulaşmanın da psikolojik tatmini vardı :)

    Depo 60 litre, fakat yüksek akış hızı ile dolum yapıldığında depo havasını atamadığı için, bu tarz bir durum yaşanabiliyor.

    Depoyu doldurup, 5 dakika bekleme sonrasında, düşük akış hızı ile dolum denemesi yaparsanız 5 litre ve fazlasını rahatlıkla alabildiğini göreceksiniz.

    Istasyonlarda dolum işlemleri, müşterileri hemen göndermek adına yüksek hızda yapılmaktadır.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    Kullanma kılavuzunda öyle yazıyor ama 5008'in deposu 60 lt değil mi acaba?

    Son iki seferdir ışık yandıktan sonra benzinliğe gidip doldurtuyorum ancak 50 lt alınca tabanca atıyor. Hatta ikincide iyice zorladım ve ışık yandıktan sonra 50-60 km daha gittim ama durum değişmedi, yine 50 lt.de kaldı. C4'ün deposu da 60 lt diye geçerdi ve ışık yanınca 54-55 lt, menzil kalmayana kadar zorlayınca da 60-61 lt alırdı.

    Depo kapasitesi değil ne yaktığı önemli tabi ama bir depo ile 1000 km.ye ulaşmanın da psikolojik tatmini vardı :)

    Depo 60 litre, fakat yüksek akış hızı ile dolum yapıldığında depo havasını atamadığı için, bu tarz bir durum yaşanabiliyor.

    Depoyu doldurup, 5 dakika bekleme sonrasında, düşük akış hızı ile dolum denemesi yaparsanız 5 litre ve fazlasını rahatlıkla alabildiğini göreceksiniz.

    Istasyonlarda dolum işlemleri, müşterileri hemen göndermek adına yüksek hızda yapılmaktadır.

    İyi forumlar...

    aynen.

    kart kampanyası sebebiyle kampanyanın son günü 100 tl yakıt almam gerekiyordu, ama almaz diye 5 lt. yedek bidon da götürmüştüm; yedek doldu, depo doldu, 100 liraya ulaşamadık hala, doldur-bekle, doldur-bekle yapa yapa başardık.




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Aslında tekrar seyredince adam 1.2turbo benzinli daha performanslı diyor. Motor güçlerinin yakın oldugu gerçeğini bilince demek istedigini yorumlarsaniz. Buradan bu şanzıman dizelin gücünü torpuluyor diye anlıyorum. Ayni şanzımani güç dağılımı farklı bantlardaki iki farklı motora uyumlastirmak için dizelde son dişliyi uzun tutmuslar. Dizel bundan zor devirleniyor sanırım. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    Kullanma kılavuzunda öyle yazıyor ama 5008'in deposu 60 lt değil mi acaba?

    Son iki seferdir ışık yandıktan sonra benzinliğe gidip doldurtuyorum ancak 50 lt alınca tabanca atıyor. Hatta ikincide iyice zorladım ve ışık yandıktan sonra 50-60 km daha gittim ama durum değişmedi, yine 50 lt.de kaldı. C4'ün deposu da 60 lt diye geçerdi ve ışık yanınca 54-55 lt, menzil kalmayana kadar zorlayınca da 60-61 lt alırdı.

    Depo kapasitesi değil ne yaktığı önemli tabi ama bir depo ile 1000 km.ye ulaşmanın da psikolojik tatmini vardı :)

    Depo 60 litre, fakat yüksek akış hızı ile dolum yapıldığında depo havasını atamadığı için, bu tarz bir durum yaşanabiliyor.

    Depoyu doldurup, 5 dakika bekleme sonrasında, düşük akış hızı ile dolum denemesi yaparsanız 5 litre ve fazlasını rahatlıkla alabildiğini göreceksiniz.

    Istasyonlarda dolum işlemleri, müşterileri hemen göndermek adına yüksek hızda yapılmaktadır.

    İyi forumlar...

    Evet, akla bu geliyor ama C4'de hiç böyle olmuyordu. 5008'in dolum ağzı veya depo yapısı mı farklı acaba? Gerçi öyle bile olsa 10lt boş kalması abartı değil mi? O kadar ışık yanık gezmeye 55lt yetmezdi.
    Bir de yine C4'ü doldurunca ibre uzunca bur süre hiç inmiyor, hemen hemen bir 100km boyunca en doluda duruyordu. 5008'de ise sona dayanıyor ama hemen inmeye başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Aslında tekrar seyredince adam 1.2turbo benzinli daha performanslı diyor.

    Motor güçlerinin yakın oldugu gerçeğini bilince demek istedigini yorumlarsaniz.

    Buradan bu şanzıman dizelin gücünü torpuluyor diye anlıyorum.

    Ayni şanzımani güç dağılımı farklı bantlardaki iki farklı motora uyumlastirmak için dizelde son dişliyi uzun tutmuslar.

    Dizel bundan zor devirleniyor sanırım. .


    Turbo benzinli, ise durum değişir, fakat yine de psikolojik bir yorum yapmış, inceleme yapan arkadaş.

    Bu tarz yorumları biz yapsak yutulur, fakat bir dergide mâkale yayınlayan bir bireyin, bu tarz bir yorum yapmaması gerekir.

    Her yaptığı yorum, somut veriler içermelidir.

    Benzinli TURBO olan versiyon SÜPERCHARGER ile aşırı besleme yapıyor ise, dediği doğrudur, fakat bu tarz yorum yapmak yerine "benzinli araçta süpercharger sistemi kullanılmış sebebi ile daha atak olmuş" cümlesini kullansa idi, daha doğru bir anlatım olurdu.

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Benzinli motor 1200-5250 devir arası yüksek tork üretebiliyor ama garibim dizelin nefesi anca 1750-3750 devir arasında tatminkar hızlanma sağlamaya yetiyor.
    Bundan dolayı dişli oranlarını değişmişlerdir. Dizel torku yüksek olmasına ragmen biraz daha agır hızlanıyordur. Yoksa benzinli 130, dizel 120 beygir.

    Birde artık Mercedes bile supercharger'ı bıraktı, turboya geçti en büyük nedeni ise elbette maliyet.
    Garrett turbo konusunda o kadar yüksek miktar üretim yapıyor ki adamlar bir supercharger parasına 5 tane turbocharger satıyorlar.
    Tüm üreticiler nerdeyse tüm otomatik şanzımanları aisinden alıyorsa turbolarıda garrett'ten alıyorlar.
    Artık maliyet düştü diye BMW'nin 525 xdrive ve X5 S25d modellerindeki çift turboluya, benzer motoru Renault 1.6 dizelde çıkarttı.
    Renault 1.6 dizel çift turbo motordan 160hp çıkartıyor ve şimdi yeni MPV ve SUV'lerine koyuyor.
    Örnek yeni espace 1.6 dizel 160hp ve EDC ile fransada çıktı yakında burayada geliyor.




  • Merhaba, 3008 in cam tavanına taş atılmak sureti ile 30-35 cm'lik kıl gibi , yer yer biraz daha kalın çatlak oluştu maalesef. Tırnakla üzerinden geçtiğinizde çok hafif takılıyor elinize. Çok derin değil yani.Carglass vb yerlerde tamiri mümkün olur mu? Ya da tamiri için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır? Saygılarımla.
    Resim eklemeyi beceremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cchemic -- 19 Nisan 2015; 20:40:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Benzinli motor 1200-5250 devir arası yüksek tork üretebiliyor ama garibim dizelin nefesi anca 1750-3750 devir arasında tatminkar hızlanma sağlamaya yetiyor.

    Bundan dolayı dişli oranlarını değişmişlerdir. Dizel torku yüksek olmasına ragmen biraz daha agır hızlanıyordur. Yoksa benzinli 130, dizel 120 beygir.

    Birde artık Mercedes bile supercharger'ı bıraktı, turboya geçti en büyük nedeni ise elbette maliyet.

    Garrett turbo konusunda o kadar yüksek miktar üretim yapıyor ki adamlar bir supercharger parasına 5 tane turbocharger satıyorlar.

    Tüm üreticiler nerdeyse tüm otomatik şanzımanları aisinden alıyorsa turbolarıda garrett'ten alıyorlar.

    Artık maliyet düştü diye BMW'nin 525 xdrive ve X5 S25d modellerindeki çift turboluya, benzer motoru Renault 1.6 dizelde çıkarttı.

    Renault 1.6 dizel çift turbo motordan 160hp çıkartıyor ve şimdi yeni MPV ve SUV'lerine koyuyor.

    Örnek yeni espace 1.6 dizel 160hp ve EDC ile fransada çıktı yakında burayada geliyor.


    Eğer dizel ve benzinli motora, aynı şanzıman oranlarını kullanmışlar ise, bu durum ciddi bir problem olarak geri dönecektir.

    Sonuç olarak, turbo benzinli bir araç, her zaman dizel motoru yener,

    benzinlinin düşük tork ve düşük devirdeki verimsizliği turbo ile ortadan kaldırıldığına göre benzinli motor 308 için mantıklı bir çözüm olabilir.

    İyi forumlar...




  • Bu arada bugün, değerli dostumuz @auzdil üstadımız ile keyifli bir sohbet yaptık.

    Buluşma amacı 5008 olmadığı için, resim çekimi yapmadık.

    Kendisine buradan bir kez daha güzel sohbeti için teşekkür ediyorum.

    İyi forumlar...
  • sadece turbo farkı mı dizel-benzin yakıtları arasındaki tüketim ekonomisi?

    dizel biraz daha verimli bir yakıt değil mi?

    yanlış bilmiyorsam turbolu olan bu tsi motorla dizel motor (jetta) tüketim farkına baksanıza..(eğer resmi ekleyebildiysem) 1,6 dizel motor 1,2 ve 1,4 den azda olsa hala ekonomik.. vites aralıklarının etkisi var mı bilemem tabi.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragotreis -- 20 Nisan 2015; 3:14:29 >




  • 
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.