Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1501. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
37.531
Cevap
147
Favori
1.647.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14991500150115021503
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    Geçen gün VW Jetta test sürüşüne katıldım 1.6 TDI 105 Beygirdi araç comfortline donanımlıydı emin olun bizim aslanlar çok daha iyiler Jetta almayı düşünüyordum ama araçtan kesinlikle soğudum 5008 i satmaktan vazgeçtim bide işin komik tarafı şu Jetta 1.4 160 beygir highline 78 küsür bin lira ve araçta xenon farı parayla satın alıyorsunuz hyundai i20 ne kadardır bilmiyorum ama emin olun en dolu olmayan paketinde xenon vardır vw deki yetkili arkadaşla konuşurken bana biz araçları böyle satıyoruz onlar satmak için içini dolduruyorlar diye yanıt verdi. ve haklıda ve bu DSG şanzuman gerçekten başarılı olmuş benim araçtan sonra vites geçişleri mükemmel geldi gerçekten baya iyi ama ara hızlanmaları çok kötü aracın bizim araçlar daha atik ama tabi bir yere kadar gerçekten araçlarımızdaki konfor çok başka ya renoda captura baktım donanımları hoşuma gitti tabi netten bakana kadar :D showroom gittim araçta ön park sensörü yok ve gerçekten megane'ın içi daha ferah emin olabilirsiniz. clio sw baktım berbatlar aracımı satmaktan vazgeçtim çünkü beni bu araç kadar tatmin edicek bir araç bulamadım şuan varsa tavsiyeniz bilmek isterim teşekkürler




  • Yerine alacak bir araç bulamazsınız... 5008 den sonra sizi ancak premium segment ve dolu bir araç keser.. Luxury line 5 serisi... A 4... Ancak dizi keser... Maalesef aslan bizi rahatlığa ve konfora alıştırdı.. Bu donanım ve rahatlıkla bir araba için cebinizden en az 50k çıkar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reason kullanıcısına yanıt
    2004 avensisi bende kullandım.. Aynı sessizliği ve konforu 5008 dede bulacaksınız.. Üstelik avensis benzinli... Yol tutuş ne hikmetse avensistente iyi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Captivada gaza basmadan bu tüketim vardı. 5008'de ise rahatça gaza basarak o yüzden tamda aynı sayılmaz. Bu arada ruhsatta benim 5008 için 1688kg yazıyormuş...
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    ve belki inanmıyıcaksınız ama benim aslan cep yakmaya başladı son zamanlarda 9 lt hatta 10 lt yakmaya başladı ya yol bilgisayarımda bir problem var yada aslan obez oldu sürekli mazot tüketmek istiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dragotreis kullanıcısına yanıt
    Benim C-max ilk çıkan modeldi, 2004 yılında sıfır alıp 2007'de captiva alana kadar kullandım.
    Açıkçası cmax'in manuel olması kullanımı törpülüyor.
    Gerçi 5008 şanzımanınıda hiç beğenmediğimi de söylemeliyim. Fakat düşük tüketimi bu eksisini götürüyor. DSG'li bir 7 koltuk 1.6 dizel olsa 5008'e tercih ederdim.
    Aynı sürede eşimin kullandığı corsa 1.3cdti otomatiğin çok daha kullanımı rahattı.
    Motor olarak 5008 ve c-max arasında hiç fark hissetmiyorum.
    C-max yol tutuşu 5008den daha iyidir.
    Fakat ergonomi olarak 5008 c-max'den başarılıdır.
    5008 ön koltukları çok büyük ve rahat c-max ile kıyaslanmaz.
    C-max arka koltuk katlaması sistemi son derece saçma ve kullanışsızdı.
    Hiç işime yarar bir şekilde kullanabildiğimi hatırlamıyorum.
    Aynı zamanda zafira bakmıştım benzinli diye almamıştım ama koltuk katlama sistemi hala aklımdadır.

    Şimdi 1.6 dizel otomatik ve 7 koltukta BMW grand tourer veya x-trail hoşuma gidiyor, ama fiyatlar uçuk....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper593

    ve belki inanmıyıcaksınız ama benim aslan cep yakmaya başladı son zamanlarda 9 lt hatta 10 lt yakmaya başladı ya yol bilgisayarımda bir problem var yada aslan obez oldu sürekli mazot tüketmek istiyor

    eğer daha önce normal yakıyordu ve aynı şartlarda aynı kullanım tarzında son zamanlarda tüketim arttıysa ya aracın bakım tarihi yaklaşmıştır yada geçiyordur ya kullandığın yakıtı değiştirmişsindir yada arabanda bir sorun vardır..yakıt ile alakalı olarak şöyle bir şey dikkatimi çekti geçen hafta shell"den 100 liralık yakıt aldım ama her zaman nitro diye söylerdim bu sefer söylemeyi unuttum oda shell"in normal eurodizel koymuş..shell"in normal euro dizeli"ni daha önce hiç kullanmadım..100 km kadar yol yaptım benim yakıt 5,1"den 5,8"e çıktı hemen..çoktandır bu kadar yüksek tüketim görmemiştim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper593

    Merhabalar
    Geçen gün VW Jetta test sürüşüne katıldım 1.6 TDI 105 Beygirdi araç comfortline donanımlıydı emin olun bizim aslanlar çok daha iyiler Jetta almayı düşünüyordum ama araçtan kesinlikle soğudum 5008 i satmaktan vazgeçtim bide işin komik tarafı şu Jetta 1.4 160 beygir highline 78 küsür bin lira ve araçta xenon farı parayla satın alıyorsunuz hyundai i20 ne kadardır bilmiyorum ama emin olun en dolu olmayan paketinde xenon vardır vw deki yetkili arkadaşla konuşurken bana biz araçları böyle satıyoruz onlar satmak için içini dolduruyorlar diye yanıt verdi. ve haklıda ve bu DSG şanzuman gerçekten başarılı olmuş benim araçtan sonra vites geçişleri mükemmel geldi gerçekten baya iyi ama ara hızlanmaları çok kötü aracın bizim araçlar daha atik ama tabi bir yere kadar gerçekten araçlarımızdaki konfor çok başka ya renoda captura baktım donanımları hoşuma gitti tabi netten bakana kadar :D showroom gittim araçta ön park sensörü yok ve gerçekten megane'ın içi daha ferah emin olabilirsiniz. clio sw baktım berbatlar aracımı satmaktan vazgeçtim çünkü beni bu araç kadar tatmin edicek bir araç bulamadım şuan varsa tavsiyeniz bilmek isterim teşekkürler

    eğer geniş araç istiyorsanız işiniz zor. kaldı ki 5008 iniz varmış, en kral sw araç bile nafile. donanım olsun, performans olsun, hacim olsun daha iyisini bulmak zor. bundan sonra üst sınıf ( s-max veya galaxy, espace vs.) keser sizi. 2.0 dizel motor ve daha büyük hacimleri ile.

    ha daha ufak, haliyle daha az tüketimli ama nispeten de dar olmayan bir şey derseniz c-max, picasso falan olabilir.

    ama sizi de farektmişsiniz, bir yerden feragat etmeniz gerekecek illa ki, ya donanım, ya performans, ya hacim. bir de maliyet var. açıkçası 5008 den sonra araç almak zor. fikrimi sorarsanız eğer 7 koltuğa veya geniş hacme ihtiyacınız yoksa en azından yakıt tüketimini düşürmek adına daha ufak ve eş değer donanımlı (eğer donanım öncelikleriniz arasındaysa) bir şeyler olabilir.




  • 1688 miş evet, 1699 kalmış aklımda. kitapçık-ruhsat farkı nereden geliyor bu durumda?

    c-max kıyaslaması için teşekkürler bu arada.


    ganeja hocam avensis malum daha alçak, lastik ebatları da benzerdir tahmin ediyorum, üstelik toyota. yol tutuşunun iyi olması mantıkı bence de.
  • Reason kullanıcısına yanıt
    6 aylık tecrübelerimle ceaplayabildiklerimi cevaplayayım.

    Merhaba,

    Bu konu başlığınıza ilk mesajım olacak.. Epeyce de sorum var.. Bugün de paylaşıldığı gibi seviyeli ve paylaşımcı bir forum ortamınız var.. Tebrik ederim..

    Önümüzdeki hafta başında nasip olursa ben de 5008 ailesine katılıyorum.. 2012 model bir Premium Pack alacağım gibi.. eHDİ kesin ama birkaç araç içinden halen değerlendirmelerim sürüyor.. Diğer opsiyonlar ve renk araştırmalarım sürüyor..

    Gelelim sorularıma ve merak ettiklerime..

    1 - Almayı düşündüğüm araç 16" jantlı.. 17" çok daha şık görünüyor. Forumdan okuduğum kadarı ile 2012 sonlarında bu değişiklik yapılmış ve araçlar 16" ile gelmeye başlamış.. Ben aracımı alırken 17" jantlarla değiştirmek istiyorum.. 17" jantlar gerçekten, konfor, gürültü vs.. yönünden ülkemiz şartlarında sorun olur mu ? Ayrıca jant değişikliği araçtaki elektronik-mekanik sistemlerle ilgili bir sıkıntı oluşturur mu ?

    benimki de 17, tarla gibi olan ancak bu rezilliğe rağmen bir de asfalt parası istenen başkent yollarında maalesef 17 ler biraz tıngırtılı oluyor. ama haliyle yol tutuş iyi. 16 olsa ne kadar azalırdı? bence çok fark etmez.

    2 - Alacağım araçda xenon paketi de yok.. Araca sonradan orjinal Xenon almak mümkün mü ? Yaptıran var mı ?

    sanırım sonradan takılmıyor diye biliyorum, ama biradere xenonlu aldık, çok güzel.

    3 - Şu anda D sınıfı bir araç kullanıyorum (Avensis). 5008'i yalıtım, konfor açısından D sınıfıyla karşılaştırır mısınız? Daha önce D sınıfı araç kullanan arkadaşların yorumunu özellikle bekliyorum

    sürekli D sınıfı kullanamdım ama yalıtım, konfor güzel. hatta yeni model bir civic olan arkadaş bindi, bu araba dizel değl miydi? neden ses yok diye sordu. benzinli araç kadar sessiz mi, hayır, ama yalıtım güzel.


    7 - Alacağım araç açık renk döşemeli.. Temizliği, bakımı konusunda sıkıntı olur mu? Açık renk döşeme kullanan arkadaşlarda n leke, kir, aşınma problemi yaşayan var mı?

    açık renk alamadığı için içi yananlar var küçük çocuk yoksa ve kirlenmeye çok hassas değilseniz olabilir. önceki aracım açık renkti, ne yaparsanız yapın kirleniyor.

    8 - Arka koltuklarda özellikle de 3. Sıra koltuklardan parke, bozuk yollarda tıkırtı sorunu var mı ? Keza aynı şekilde ön gögüs., konsol bozuk yol şartlarında nasıl ?

    arka ile ilgili hiç bir ses duymadım. eğer kullanırsanız cam tavanı açın, oturanların aklına ses falan gelmez sadece bozuk yolda radyodan ses geliyor, navi varsa o da gelmez zaten.


    diğer gözlemlerime gelince; biraz narin araçlar. hiç akla gelmeyen sorunlar olabiliyor. örnek: benim araç da 2012, sol ön kapı fitilinde delik var mesela. 3 senede nasıl olabiliyor? anlamak zor. düğmelerde veya boyalarında aşınma olanlar var. bu fiyata satılan bir araçta bence olmamalı. forumu incelediyseniz kronik arıza geçmişine bir bakın. amortisörler, fren yapınca titreme.

    ama genel haliyle uygun fiyata denk gelirse alınması en mantıklı araçlardan.




  • xenon konusuna bir ilavede ben yapayım..orjinal xenon servislerde takılıyor bir ara sormuştum ama çok uçuk bir fiyat vermişlerdi..far başına 4 bin lira gibi bişeydi..
  • pirelli 215 50 17-91w-cinturato-p7-blue için bilgisi olan var mı? Yakıt ekonomisi B sınıfıymış. 370 lira fiyat.

    Primacy 3 lerin yakıt kategorisi de C görünüyor. fiyat 440 civarı
  • Beyaz iç döşeme candır, kocaman araba alıp, küçücük arabaya biniyo gibi davranmayın sonra

    @tttnet beyaz renk kılıf arayıyor bu aralar.

    @dragotreis üstadım,

    CYCLONE II montaj işini ne yaptın, işlem tamam mı.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    pirelli 215 50 17-91w-cinturato-p7-blue için bilgisi olan var mı? Yakıt ekonomisi B sınıfıymış. 370 lira fiyat.

    Primacy 3 lerin yakıt kategorisi de C görünüyor. fiyat 440 civarı

    vay be... yakıt ekonomisi dereceleri de varmış.. Michelin c ha? hayret...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepinize çok çok teşekkürler..

    Görüş ve düşünceleriniz için, ama özellikle melodramm arkadaşımıza şu navi sorumu tekrar sorayım;

    Aracı alacağım yer zaten cyclone ile çalışıyormuş, ama necvox'un platinum serisi arabirim yönünden daha üst bir sınıf ve yeni nesil gibi duruyor.. Özellikle sizin ve diğer arkadaşların önerilerinizi merakla bekliyorum..

    Bir de genel olarak şu soruyu yönelteyim; Alacağım araç 2012 model ve 65bin küsürlerde fiyatı var.. 2010-2011 modellerin hemen hemen aynı temizlikte ve düşük km'li olanlar ise 55-58 bin civarlarına alınabiliyor gibi.. Arada bir 10bin fark var.. eHDI bu farka değer mi ?? Ne dersiniz.. Alınca uzunca bir süre kullanacağım.. Yakın zamanda bir değişiklik planlamıyorum, eğer beklenmedik bir durum olmazsa... Fikirleriniz..

    Tekrar teşekkürler..
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    SELAMUN ALEYKÜM İLK DEFA ŞİMDİ GİRİYORUM FORUMA BEN YAPTIRMIŞTIM KILIFLARI. DİKİŞ VE İŞÇİLİK ON NUMARA AMA MALZEME SUNİ DERİ. YAZIN TER YAPIYORDU. SÜRÜCÜ KOLTUĞU DEFORME OLMAYA BAŞLAMAIŞTI. ARABAYI SATTIM SATTIĞIM KİŞİ SÖKTÜRMÜŞ. ARTIK 5008 İM YOK ÜZGÜNÜM AMA YAPACAK BİRŞEY YOK SUAN C-5 BİNİYORUM . C-5 TE 5008 DEN HİSSEDİLİR DERECEDE AZ YAKIYOR. ŞİMDİKİ HEDEFİM SUBARU FORESTER.

    KOLTUK KILIFLARINI AYNI ŞEKİLDE DERİ OLARAK DEĞİL TAY TÜYÜ KUMASINI TAVSİYE DERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freemanx -- 5 Mart 2015; 0:05:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Benim C-max ilk çıkan modeldi, 2004 yılında sıfır alıp 2007'de captiva alana kadar kullandım.
    Açıkçası cmax'in manuel olması kullanımı törpülüyor.
    Gerçi 5008 şanzımanınıda hiç beğenmediğimi de söylemeliyim. Fakat düşük tüketimi bu eksisini götürüyor. DSG'li bir 7 koltuk 1.6 dizel olsa 5008'e tercih ederdim.
    Aynı sürede eşimin kullandığı corsa 1.3cdti otomatiğin çok daha kullanımı rahattı.
    Motor olarak 5008 ve c-max arasında hiç fark hissetmiyorum.
    C-max yol tutuşu 5008den daha iyidir.
    Fakat ergonomi olarak 5008 c-max'den başarılıdır.
    5008 ön koltukları çok büyük ve rahat c-max ile kıyaslanmaz.
    C-max arka koltuk katlaması sistemi son derece saçma ve kullanışsızdı.
    Hiç işime yarar bir şekilde kullanabildiğimi hatırlamıyorum.
    Aynı zamanda zafira bakmıştım benzinli diye almamıştım ama koltuk katlama sistemi hala aklımdadır.

    Şimdi 1.6 dizel otomatik ve 7 koltukta BMW grand tourer veya x-trail hoşuma gidiyor, ama fiyatlar uçuk....





    i
    Hocam bende 5008 den önce 3 sene eski kasa cmax kullandım..enterasan bana aslanın yol tutuşu daha iyi geldi...daha ağır ve büyük olmasına rağmen daha iyi...dün oğlum ..baba esp yi kapada biraz yanlayalım dedi....yinede araba izinden çıkmıyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 5 Mart 2015; 3:57:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reason

    Hepinize çok çok teşekkürler..

    Görüş ve düşünceleriniz için, ama özellikle melodramm arkadaşımıza şu navi sorumu tekrar sorayım;

    Aracı alacağım yer zaten cyclone ile çalışıyormuş, ama necvox'un platinum serisi arabirim yönünden daha üst bir sınıf ve yeni nesil gibi duruyor.. Özellikle sizin ve diğer arkadaşların önerilerinizi merakla bekliyorum..

    Bir de genel olarak şu soruyu yönelteyim; Alacağım araç 2012 model ve 65bin küsürlerde fiyatı var.. 2010-2011 modellerin hemen hemen aynı temizlikte ve düşük km'li olanlar ise 55-58 bin civarlarına alınabiliyor gibi.. Arada bir 10bin fark var.. eHDI bu farka değer mi ?? Ne dersiniz.. Alınca uzunca bir süre kullanacağım.. Yakın zamanda bir değişiklik planlamıyorum, eğer beklenmedik bir durum olmazsa... Fikirleriniz..

    Tekrar teşekkürler..

    Ben cyclone II yi tavsiye ederim.

    Yuotube da cyclone ile ilgili videolarım var.

    Necvox u ise hiç tecrübe etmedim.

    Fakat cyclone un truncu renk temasi ve buyuk puntolu karakterleri, araçlarımıza daha cok uymaktadır.

    Necvox videolarina uygun zamanda bir bakayım.

    Simdi baktim, fena durmuyor.

    Araç parametrelerini ayar etme ve yakit bilgilerini gosterme seçeneğide varsa bence alinabilir.

    İyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 5 Mart 2015; 7:05:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler,

    Cyclone 2 ile arka koltuk lcd'lerine USB'den divx, Video vermeyi başarabildiniz mi acaba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Benim esp kar yağdığı zaman falan aracım patiye düştüğünde gaz kesmiyo patiye devam çok zorladığım zaman gazı kestiği oldu ama o kadar zorladıktan sonra zaten gazı kesmesini istemiyorumdur bide yanlama diyince bostancı köprüsüne çıkışta önümde beyaz bir 5008 vardı direksiyonu tokatlayarak aracın arka kısmı tatlıca oynattı tam olarak izin vermiyor dediğiniz gibi ama bence zorlarsak olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14991500150115021503
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.