Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1387. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
37.531
Cevap
147
Favori
1.647.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13851386138713881389
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracımı satıyorum , ilgilenen olursa anlaşabiliriz.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-yeni-gibi-peugeot-5008-172222219/detay
     Peugeot 5008




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Yemin ederim benim aklıma geldiydi!

    vizyontele...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Yemin ederim benim aklıma geldiydi!

    vizyontele...


    Benim de alıma geldiydi, vizontele ye vizyontele diyebileceğin

    Yaw hadi kaputu açtınız, aküyü neden çaldınız

    İyi forumlar...
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Düğmeli kontrol yapacak diye bekliyorduk, adam doğrudan sesli sisteme geçti.
    Ben Kara Şimşek'teki Turbo Boost düğmesinden istiyorum, ne zaman yaparız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Düğmeli kontrol yapacak diye bekliyorduk, adam doğrudan sesli sisteme geçti.

    Ben Kara Şimşek'teki Turbo Boost düğmesinden istiyorum, ne zaman yaparız?


    Düğmeyi yaparız da, çalışma garantisi veremem

    İyi forumlar...
  • Gayri resmi Pejo mühendisi Melodramm hocam ;
    Aşağıdaki resim 3 düğmeli uzaktan kumanda entegresine ait. Ortadaki buton bagajı açmak için kullanılmakta.
    Biliyorsunuz bizim kumandalar 2 düğmeli. Ben kendi kumandamdaki entegreyi inceledim, bizdekinde ortadaki buton yerleri hazır , sadece orta switch lehimlenerek bişey yapılabilir gibi gözüküyor. Uzman olarak siz nedersiniz?

     Peugeot 5008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeus83tr -- 1 Ağustos 2014; 2:14:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeus83tr

    Gayri resmi Pejo mühendisi Melodramm hocam ;
    Aşağıdaki resim 3 düğmeli uzaktan kumanda entegresine ait. Ortadaki buton bagajı açmak için kullanılmakta.
    Biliyorsunuz bizim kumandalar 2 düğmeli. Ben kendi kumandamdaki entegreyi inceledim, bizdekinde ortadaki buton yerleri hazır , sadece orta switch lehimlenerek bişey yapılabilir gibi gözüküyor. Uzman olarak siz nedersiniz?

     Peugeot 5008

    Aracta donanimsal olarak bu kontrol mevcut ise serviste aktive edilir ve kullanilmaya baslar.

    Ancak aracimizda olan donanim zenginligi sebebi ile pek ihtimal vermiyorum.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayram sonu temizliği de yapıldı.

    Yaklaşık 1,5 saatlik bir çalışma sonrasında paspaslar cilalandı ve PEUGEOT KAĞIDI ile temizliği koruma altına alındı.

    İyi forumlar...


     Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008




  • ORTA KONSOL BUZLUK UYGULAMASI İÇİN YER KAZANIMI


     Peugeot 5008 Peugeot 5008




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Bayram sonu temizliği de yapıldı.

    Yaklaşık 1,5 saatlik bir çalışma sonrasında paspaslar cilalandı ve PEUGEOT KAĞIDI ile temizliği koruma altına alındı.

    İyi forumlar...




    ne tür bir cila kullanıldı?

    nasanın uzay mekiklerini cilaladığı türden mi?

    o kağıtlar ne iş?

    vardır onlarda da bir numara kesin.. kendi kendini temizleyen antibakteriyel nano partüküllü selülozdan falan??



    ---------------------------------------------------------------------

    stop start ile ilgili bir şey geldi aklıma..

    daha önce sordum mu bilemiyorum; uzun duraklamada motor kapanıyorsa, bu turbo için bir sorun teşkil etmiyor mu? yağlama motor çalışırcasına sürüyor mu?

    bir de bu kafalıklardaki ekranlar ciclonsuz nasıl çalışıyor? orada bir sürü giriş gördüm, oraya bir aparat mı bağlanıyor?

    cam tavan açılmıyor sanırım...

    direksiyondaki kulakçık viteslere anında debriyajsız müdahale edebiliyor muyuz? (hiç oradan vitesli araç kullanmadım da, 1998 monaco grand prix'i hariç)

    + bu gibi daha bir çok soru...

    aramızda ben sormadan da soracağım soruları tahmin edip şimdiden cevaplayacak düzeyde arkadaşların varlığından eminim.




  • Kağıtlarda bir numara yok, standart baskılı kraft kağıt işte, servise her gidişimde 20 şer adet kapıyorum, o birikimler onlar.

    STOP&START devrede iken sadece pistonlar duruyor, yağlama, soğutma diğer tüm işlemler çalışır durumda oluyor.

    CYCLONE olmaz ise, arka ekranlara standart bir monitör gibi düşünüp "VIDEO ve SES" sinyallerini girerek kullanabilirsiniz.

    Ancak MEDIA PLAYER, NAVIGASYON derken, fiyat 500 TL yi buluyor, kablo karmaşası da olmasın derseniz CYCLONE en mantıklı çözüm.

    Geri görüş kamerası ile güvenli park avantajını ise hiç saymıyorum.

    Cam tavan tek seferlik açılabiliyor, sonrasında ise servise gidip yeniliyorsunuz, yaklaşık bedeli 1700~2300 TL, her zevkin bir bedeli olmalı

    Direksiyon arkasındaki kulakçıklar ile sisteme müdahele her modda mümkün, A modunda da M modunda da kullanılabiliyor.

    M modu rampa çıkar iken kullanılıyor, ben en çok dik rampalarda tercih ediyorum.

    M modunda iken, araç 4000 d/d ya gelmeden bir üst vitese çıkmıyor ve aracın dik rampada bayılması ortadan kalkıyor.

    S modu ise bana anlamsız geliyor, zaten dip gaz yapıp gaz pedalında bulunan, kırılım noktasını geçtiğimizde, araç hırçınlaşıyor.

    R konumu ise araç 4 km/saat altına düşmedikçe devreye alınmıyor, bizzat denedik 85 km/saat ile otoban en sağ şeritte

    Bu arada boşuna gaza getirmeye çalışma, sormadığın soruları kesinlikle cevaplamam, ben gaza gelecek bir insan değilim

    Ayrıca aracın el frenini 3 saniyeden uzun bir süre çekili tutarsak araç panik fren moduna geçerek arka tekerleri kilitliyor ve ilk gaza basışta el frenini serbest bırakıyor.

    Bu aşamadan sonra ise arka tekerlerin kalan kısmı ile yolculuğa devam ediliyor. (tttnet.net bu modu bizzat denemiştir)

    Birde kiremit testi vardır ki, kimse cesaret edememiş, yine cesur tttnet.net üstadımız aracını bu test için kullanmakta sakınca görmemiştir.

    5 katlı bir bina üzerinden düşen kremit ile aracın cam tavan sağlamlığı denenmiş ve cam tavan sağlamlığı ile gözlerimizi yaşartmıştır.

    Bu vesile ile sayın tttnet.net üstadımıza ar-ge birimimize verdiği destek içi tekrar teşekkür ederim

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt


    elde ne var ne yok arabaya saydığımızdan ciclonu biraz erteleyeceğiz sanırım.. bizim 25 aylık canavar için ekranlara geçici bir çözüm düşüneceğiz bu durumda.

    düşündüm de, cam tavanı açmasak da olur o zaman.. mangal kafamıza falan düşer di mi sonra?

    bir nevi yokuş kalkış desteği mi yani o panik fren olayı?

    sorular şimdilik bu kadar..

    arabayı bi aliiim, soru bombardımanı asıl o zaman..



    kiremit testi de iyimiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis



    elde ne var ne yok arabaya saydığımızdan ciclonu biraz erteleyeceğiz sanırım..

    bizim 25 aylık canavar için ekranlara geçici bir çözüm düşüneceğiz bu durumda.

    düşündüm de, cam tavanı açmasak da olur o zaman.. mangal kafamıza falan düşer di mi sonra?

    bir nevi yokuş kalkış desteği mi yani o panik fren olayı?

    sorular şimdilik bu kadar..

    arabayı bi aliiim, soru bombardımanı asıl o zaman..

    kiremit testi de iyimiş


    Oldu da yolda fren sisteminde bir problem oldu ve aracın durdurulması lazım.

    Düz yolda iken EL FRENI 3 saniye çekili tutulur ise fren çekiliyor ve tekrar gaz pedalına basıncaya dek çekili kalıyor.

    Yokuş kalkış zaten araçlarımızda olan bir özellik, tam fren sonrasında araç 2 sn askıda kalıyor, sonrasında fren bırakılıyor.

    Bu 2 sn. süreç az gelir ise de park freni çekilir ve aracın kaymaması garanti altına alınır.

    Mesela ben kırmızı ışıklarda durduğumda, park freninin sıklıkla kullanıyorum, düz yolda değilde rampa olan bölgelerde.

    Ancak park freni çekili iken aracın fren lambaları yanmıyor, aslında bir bakımdan güvenlik açığı oluşturabilir.

    Şöyle düşünelim, kırmızı ışık yandı ve siz frene bastınız ve durdunuz, park frenini devreye alarak ayağınızı frenden çektiniz.

    İşte bu aşamada arkadan gelmekte olan sürücü sizin freni bırakıp yürüdüğünüzü düşünebilir ve hızla aracınıza yaklaşmaya başlayabilir.

    Benim düşüncem, araç çalışır durumda ve sürücü emniyet kemeri takılı konumda iken eğer park freni çekilmiş ise, fren lambalarının sürekli yanması gerekliliği yönündedir.

    İyi forumlar...




  • tamamdır, teşekkürler yeniden....

    epey teşekkür edecem ben bu gidişle galiba..

    şimdiden toptan bi 239648 kere teşekkür etsem? olur mu?



    peki ala şu alet geçici olarak işimi görür mü?

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-goruntu-sistemleri-wd-tv-mini-medya-oynatici-173509114/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    tamamdır, teşekkürler yeniden....

    epey teşekkür edecem ben bu gidişle galiba..

    şimdiden toptan bi 239648 kere teşekkür etsem? olur mu?

    peki ala şu alet geçici olarak işimi görür mü?

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-goruntu-sistemleri-wd-tv-mini-medya-oynatici-173509114/detay


    İş görür de, besleme girişi 12V bir ürün almanızı öneririm.

    12 V altında besleme isteyen ürünlerde ilave adaptör kullanmanız gerekiyor.

    12 V ise direkt çakmak soketinden beslenebilecektir.

    İyi forumlar...




  • Şu panik el fireni olayı gerçekten tam bir panik havası yaratıyor araç içinde..tekerlerden çok kötü bir ses geliyor,ani hız kaybı ve noluyoruz lan havası..kesinlikle denemek için tavsiye etmiyorum..

    cam tavan normal camlardan çok ama çok sert diye tahmin ediyorum..öyle kolay kolay kırılacak bişeye benzemiyor ama velevki çok kötü bir darbe aldı ve kırılması gerekti tuz buz olacak bir yapısı var...


    Yokuş kalkış desteği 3 sn kadar tutuyor ve bu güne kadar hiç el freni desteğine ihtiyaç duymadım..en dik rampalarda bile 3sn gayet yeterli..

    Start&stop sisteminin turboya zararı olurmu diye çok konuştuk zamanında..sistem devredeyken yakıt tüketimi hariç bütün diğer ekipmanlar normal faaliyetlerine devam ettiği için bir sıkıntı olmayacağına karar verdik..zaten bizim düşündüğümüz bu ayrıntıyı sanırım peugeotun mühendisleride düşünmüştür ve olaya fransız kalmamışlardır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    PEUGEOT 5008 SES İLE VİTES KONTROL

    İyi forumlar...








    valla meloramm seni bu gidişle peugeot kesin transfer eder gibi geliyor bana....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    PEUGEOT 5008 SES İLE VİTES KONTROL

    İyi forumlar...



    6008 oldu artık. 5 serisini de geçtin..



    ışınla bizi skati de çok iyiydi...






    Yok yaw 6008 olmasın, o araç eski ve demode bir araç.

    Biz modlu 5008 olarak yada "5008+" olarak tanımlanalım.

    Bu arada ayna altı kokusuz araç kokusunu da yeniledim.

    İyi forumlar...




     Peugeot 5008

    5008 + Plusssss.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    PEUGEOT 5008 SES İLE VİTES KONTROL

    İyi forumlar...








    valla meloramm seni bu gidişle peugeot kesin transfer eder gibi geliyor bana....

    Peugeot ' da kimmiş yav!!!

    Tttnet.net kesinlikle bırakmıyor bir kerem.Onu ikna edebilsem çoktan İstanbul'a transferi yapılmıştı ya..Önce Levent'in aşılması lazım , gerisi kolay...




  • http://www.hepsiburada.com/liste/bosch-aqt-37-13-plus-130-bar-yuksek-basincli-yikama-makinasi/productDetails.aspx?productId=hrbsc06008a7201&categoryId=451862


    Arkadaslar bugun basincli yikama makinesi aldim koctastan sizce nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13851386138713881389
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.