Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1273. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
37.535
Cevap
147
Favori
1.647.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12711272127312741275
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freemanx

    ARKADAŞLAR BİZİM 5008 LERE 15.000 KM BİR YADA SENEDE BİR BENİM ARAÇ 23000 KM DE İKİNCİ BAKIM GELDİ YANİ 30.000 BAKIMI ACABA KAÇ LİRA TUTAR BİLGİSİ OLAN VARSA PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM . ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIN DA SERVİSE KAZIKLANMAYALIM BU ARADA BU KM BAKIMINDA NELER YAPILIYOR...

    arkadaşım 2 yıl geçtiyse dışarıda yaptır.yarıdan fazla karın olur.şuan pejo parçaları her sitede rahatlıkla bulunabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    hocam senin koltuklara yaptırdığın deri kılıf olayı son sıra koltuklarada yapılmışmıydı..

    Evet son sıra koltuklara da yapıldı. Zaten ikinci ve üçüncü sıradaki koltuklara çok güzel uydu kılıf. sadece ön iki sıradaki biraz tam uymamıştı. Yoksa 2. ve 3. sıradakilerde hiçbir sıkıntı yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytac_1973

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    Benzersiz aile otomobili Peugeot 5008 yenilendi

    Akıcı, şık tasarımı ve dinamik nitelikleri ile segmentte eşi benzeri olmayan bir tek hacimli (MPV) otomobil olan Peugeot 5008 yenilendi.

    Tüm yolcularına yüksek seviyede pratiklik, konfor ve güvenlik düzeyi sunan Yeni Peugeot 5008 Nisan ayı itibariyle Türkiye pazarına sunuldu. Yeni 5008’de sürücü, yüksek konumlanan sürücü mahallinden yola ve bütün çevreye hakim olabiliyor. Hız bilgileri sürücüye renkli Head Up Display ekranı ile veriliyor ve geri vites kamerası manevraları kolaylaştırıyor.
    Aracın işlevsel arka bölmesi, yüklemelerin türüne göre modüler bir şekilde düzenlenebiliyor. Yedi koltuğu ile iki ilave yolcuya içinde zevkle seyahat edebilecekleri geniş bir alan ve üst düzeyde bir rahatlık sunuyor. Yeni 5008, yeni teknolojik gündüz farlarının ışıklı imzası sayesinde anında fark edilen bir tasarıma sahip.
    Yeni 5008, karma parkurda büyüklüğüne ve sunduğu hacime göre 4,7 l/100km yakıt tüketimi ve 123g CO2/km emisyon oranı ile dikkat çeken 1.6 e-HDi 115 hp ETG6 Stop&Start motor seçeneği ve Allure donanım seviyesi ile sunuluyor.
    Her zaman hareket halinde, yola çıkmaya hazır
    Yeni 5008, iç mekan rahatlığı, kalitesi, güvenliği, dinamik özellikleri ve verimliliği ile ön plana çıkıyor. Aracın tümüyle yeni olan ön yüzü, Peugeot’nun stil kodlarına göre tasarlandı. Teknolojik farlar, karoserle olan sıkı entegrasyonlarıyla aracın sağlamlığını ifade ediyor. Farlar, opsiyonel olarak viraj yönlendirmeli Xenon sistemi ile donatılabiliyor. Merceğin konumu, yüke bağlı olarak otomatik olarak düzeltiliyor ve huzmesi virajın içine yöneliyor. 5008’in özel dizayn edilmiş LED’li gündüz farları ise ön bölümün yenilikçi dizaynını tamamlıyor. Geniş krom ön ızgara, boyutlarıyla oturma kabininin genişliğini vurguluyor. Profilden bakıldığında, dengeli hatlar aracın dinamizmini sergiliyor ve “5008’in en sportif görünen aile otomobili” imajını pekiştiriyor. Motor kapağı ve ön cam tasarımı sayesinde hava sürtünme katsayısı 0,29 Cx’e iniyor.
    5008 çok geniş ön camı ve arkaya kadar uzanan panaromik cam tavanı (1,69m2) sayesinde çok geniş ve ferah bir iç mekan sunuyor. Bu geniş görüş açısı sürücünün çevreye olan hakimiyetini arttırırken seyahati tüm yolcular için görsel bir şova dönüştürüyor.
    5008, paylaşımcı bir tek hacimli
    Arkada, yolcular konforlu ve güvenli bir şekilde seyahat ediyor çünkü her iki arka koltuk sırasını da kapsayan bir perde hava yastığı standart olarak sunuluyor. Otomobilin tüm bölümlerine ek olarak ön camda da bulunan üst düzey ses yalıtımı sayesinde, yolcular önde oturanlarla rahatça konuşabiliyorlar. Ayrıca bütün koltuklar, yüksek bir ısı konforuna sahip. Cam tavan ve arka cam perdeleri yolcuları güneşten tamamen koruyor.
    Bu geniş alanda (omuz mesafesi 1520 mm) koltukların hepsi aynı konfor düzeyine sahip. İkinci sıradaki üç koltuk eşit genişliğe sahip ve hem sırtlık açıları hem de konumu ayarlanarak (öne-arkaya 130mm kaydırılabilir) yolcuların en konforlu hissedecekleri oturma pozisyonu bulunabiliyor.
    Üçüncü sırada bulunan koltukların ergonomisi yetişkin 2 yolcuyu güvenle seyahat ettirecek şekilde tasarlandı. Bu koltuklara erişim ön koltukların yatırılabilmesi sayesinde son derece kolay bir şekilde gerçekleşiyor.
    En eğlenceli koltuk : Sürücü koltuğu
    Özellikle GT sınıfı spor otomobillerden esinlenerek üretilen dashboard, sürücüyü saran yapısı sayesinde aile otomobillerinin de ne kadar sportif ve ergonomik olabileceğini gösteriyor. Düşük direksiyon açısı sayesinde sürüş pozisyonu yüksek olmasına rağmen 5008 bir kompakt otomobilinkine benzer sürüş özellikleri sunuyor. Bu sayede sürüş zevki ve konforu artıyor.
    Teknolojik donanımlar
    5008 sürücü ve tüm yolcular için sunduğu ergonomik yolculuk deneyimini birçok teknolojik donanımla süslüyor. Aracın işleyişine ilişkin bütün bilgiler savaş uçaklarının dashboardlarından esinlenen renkli Head Up ekranında sunuluyor. Gözlerini yoldan ayırmadan bu donanıma tek bir bakış, sürüşle ilgili birçok bilginin görülmesini sağlıyor.
    Aynı ekranda görülen Güvenli Takip Mesafesi Kontrol Sistemi bilgilerisayesinde, sürücü öndeki araçla arada kalan mesafeyi saniye cinsinden görebiliyor ve sistemi takip mesafesi hıza göre daraldığında uyarması için ayarlayabiliyor.
    Opsiyonel olarak orta konsolun üstünde sunulan 7” boyundaki navigasyon ve yol bilgisayarı ekranı istendiğinde kapatılabiliyor.
    5008, yolcular için de farklı deneyimler sunuyor. Oturma kabinine mükemmel şekilde entegre edilmiş olan bir mültimedya sistemi, ön koltuk başlarına yerleştirilmiş iki adet 7” renkli ekrandan oluşuyor. Bu sisteme bir bağlantı konsolu ve iki adet kablosuz Bluetooth® kulaklık da dahil. Üçüncü yolcu için, ilave bir kulaklık da bağlanabiliyor. Sistemin en önemli özelliği, DVD player’dan oyun konsollarına kadar birçok farklı donanımın eklenebilmesi. Bu sayede arkada iki ekran farklı yayınlar için kullanılabiliyor; bir ekran oyun için kullanılırken diğerinde aynı anda film izlenebiliyor.
    Modülerlik sayesinde rekor büyüklükte bir bagaj hacmi
    Kompakt boyutlara sahip olan 5008 (4,53 m uzunluk, 1,84 m genişlik), büyük bir bagaj hacmi sunuyor. Üçüncü sıra koltuklar yatırıldığında, kayar koltukların konumuna bağlı olarak bagaj hacmi 758 ile 823 litre su hacmi arasında değişiyor (VDA 210 standardına göre 579 ile 678 dm3 arasında). İkinci sıra koltuklar ortadan kaldırıldığında, hacim 2506 litre su hacmine çıkıyor (1754 dm3). Bu konfigürasyonda, zeminin yüzeyi, bagaj eşiğinden ön koltuklara kadar tümüyle düz oluyor. Yolcu koltuğunu da masa haline getirmek mümkün, böylece 2,76 m uzunluğunda malzemeler de 5008’le taşınabiliyor.
    Güvenliğin hizmetinde öncü teknolojiler
    Sürücü, 5008’in direksiyonunda, kendisi, yolcular aynı zamanda aracın çevresinde bulunan insanlar için de, üst düzey bir güvenlikten yararlanıyor. Şehir içinde, geniş camlı yüzey mükemmel bir çevre görüşü sağlıyor. Güvenlikte bir adım daha ileri gitmek için, ön ve arka park sensörlerini bir geri vites kamerası destekliyor.
    Park Yeri Ölçüm sistemi, mevcut park yerlerini ölçerek sürücüye park edilip edilemeyeceğini ve zorluk derecesini bildiriyor. Otomatik olarak devreye giren ve devreden çıkan elektronik park freni sürücüye park freninin varlığını unutturuyor. Hill assist yokuş kalkış destek sistemi ise dik yokuşlarda 5008’i 2 saniye boyunca sabit tutarak hareketi kolaylaştırıyor.

    Araçta ikisi ön, ikisi yan ve iki tane de perde hava yastığı olmak üzere altı adet hava yastığı bulunuyor. Perde hava yastıkları, en arkadaki koltuk sırası için dahi optimum güvenlik seviyesi sunuyor. Tüm yol koşulları için çekişi otomatik olarak ayarlayan ASR sistemi karlı yollar için de ilerlemeyi kolaylaştıran ve tutunmayı arttıran özel Snow Motionişlevine sahip.

    dün servise gittiğimde yeni aracı az çok inceledim.araçta sadece önüne bir ekran koymuşlar.teybi inceltmişler.orda ufak bir göz oluşmuş.diğer heryanı aynı.ve liste fiatı 93000 tl .ekranın artı fiatı 2500 tl . xenon far farkıda 3000 tl ydi .anlayamadım neden bukadar fark var

    Fiyatlar uçmuş o zaman.
    Demek ki opsiyonlarla birlikte araç 100.000 TL yi geçiyor...




  • direksiyon hidroliği kolay kolay eksilmez diye biliyorum bence neden eksildiği sorgulanmalı sonrasında ise mobilin ATF denen yağları var iyi olduğunu bildiğim yağ onu koyabilirsin
  • serkanakt kullanıcısına yanıt
    5008 i sıfır almak benim için hayal oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirsehirli5008 -- 11 Nisan 2014; 10:07:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytac_1973

    arkadaşlar bu arada .

    yağ değiştiriken direksiyon hidroliğinin azaldığını farkettim.

    servise sromak için gittiğimde bir çay bardağı kadar ilave etmemiz lazım.dediler .

    fiatını sorunca 30 tl dediler.

    bende koydurtmadım.

    özellikle yağın cinsini ve markasını sordum servis söylemedi.

    sabahtan beri araştırıyorum.

    direksiyona hangi cins yağ konuluyor.dot4 yağ uygunmudur


    Kullanma kılavuzunda bu bilgi bulunabilir sanırım.

    Hiç olmadı sanayii de bir PEUGEOT parçacısı yada özel servis de size bu konuda destek verecektir.

    Yanlız anlamadığım nokta yağ nereye gitmiş

    Kaçak olup olmadığını da kontrol ettirmenizi öneririm.

    Yoksa durduk yere buhar olup uçacak birşey değil

    Ben uygun zamanda benim yağ seviyesini paylaşırım, belki de herşey normaldir.

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Pazartesi Maslak sanayiye gideceğim, özel Peugeot servisine bunu da sorarım.
  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    fiat yeni aracını tanıttı 500L Living 7 Kişilik araç sanırım mpv segmentinde ama 5008 e rakip olamaz bence çok çok eksiği var
  • kirsehirli5008 kullanıcısına yanıt
    fiatın sitesine baktımda orda fiat freemont diye araç var bence 5008 le yarışacak fiatın tek aracı o fiyatı da 110 bin
  • araç 125 hp 350 tork vergisi yüksek ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    fiatın sitesine baktımda orda fiat freemont diye araç var bence 5008 le yarışacak fiatın tek aracı o fiyatı da 110 bin


    5008 kada ferah bir araç değil.

    Ve yüksek yakıt tüketimi ve vergisini ise hiç söylemiyorum.

    İlgili araç TORK KONVERTÖRÜ ile aktarma yapan klasik otomatik şanzıman içermektedir.

    Bu bağlamda yakıt ekonomisi ve düşük vergi bağlamında 5008 rakipsizdir.

    5008 den iyisi, yeni 5008 olacaktır.

    İyi forumlar...
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    bende öyle düşünüyorum 5008 e bu araç rakip olamaz ama araştırmalarıma göre yeni donanımıyla 5008 den hiç de aşağı olmayan yeni grand c4 picasso rakip olabilir ikisi arsında kalan çok kişi var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    fiat yeni aracını tanıttı 500L Living 7 Kişilik araç sanırım mpv segmentinde ama 5008 e rakip olamaz bence çok çok eksiği var

    500L retro bir araç. Bu bağlamda 5008 ile aynı klasda değil. Ben tip olarak 5 koltuklu 500L yi çok beğeniyorum. Yarı otomatik şanzımanı 5 ileri. Bu en kötü yanı bence. Kullanımda 5008'in şanzımanı çok daha hoş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    bende öyle düşünüyorum 5008 e bu araç rakip olamaz ama araştırmalarıma göre yeni donanımıyla 5008 den hiç de aşağı olmayan yeni grand c4 picasso rakip olabilir ikisi arsında kalan çok kişi var...

    ben tipini beğenmiyorum ama yeni picasso donanımıyla şuan 5008"den önde..tabi o paralar verilir mi oda ayrı bir konu..
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    fiyatı tam donanımıyla bayağı uçuk 2010-2012 arası düşündüğüm için 5008 ilk plan picasso nun cam tavanı 5008 den geniş mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    fiyatı tam donanımıyla bayağı uçuk 2010-2012 arası düşündüğüm için 5008 ilk plan picasso nun cam tavanı 5008 den geniş mi?

    Tavanını bilmiyorum ama camların toplam alanının daha fazla olduğunu biliyorum.(Picassonun) Benim 5008 den sonra ikinci favorim picasso, eğer 5008'e param yetmezse picasso almayı düşünüyorum. Picasso aşağı yukarı 5 bin lira daha ucuz 5008 den.
  • Herkese mutlu hafta sonu dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    bende öyle düşünüyorum 5008 e bu araç rakip olamaz ama araştırmalarıma göre yeni donanımıyla 5008 den hiç de aşağı olmayan yeni grand c4 picasso rakip olabilir ikisi arsında kalan çok kişi var...

    ben tipini beğenmiyorum ama yeni picasso donanımıyla şuan 5008"den önde..tabi o paralar verilir mi oda ayrı bir konu..

    Aynen bende c4 picassonun tipini çok çirkin buluyorum. Ama zevkler de tartışılmaz tabii. Beğenenler de vardır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozbilginli

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    fiyatı tam donanımıyla bayağı uçuk 2010-2012 arası düşündüğüm için 5008 ilk plan picasso nun cam tavanı 5008 den geniş mi?

    Tavanını bilmiyorum ama camların toplam alanının daha fazla olduğunu biliyorum.(Picassonun) Benim 5008 den sonra ikinci favorim picasso, eğer 5008'e param yetmezse picasso almayı düşünüyorum. Picasso aşağı yukarı 5 bin lira daha ucuz 5008 den.

    Picassonun ön camı 5008'den daha büyük olduğunu hatırlıyorum..cam tavanlar muhtemelen iki araçta aynıdır..picassoda benim 5008'den önce ki favori aracımdı..taa ki 5008'i görüp inceliyene kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Pazartesi Maslak sanayiye gideceğim, özel Peugeot servisine bunu da sorarım.


    Bugün sizin problem ile başka bir detay keşfettim.

    Aracı tam sağ yada tam sol yapıp direksiyonu daha da zorladığınızda, aracın farları bir miktar sönükleşiyor.

    Eğer bu kullanım tarzını sürekli yapıyor isek, direksiyon hidrolik sıvısının çok fazla ısınarak buharlaşmasına ve eksilmesine sebep olabiliriz.

    Sonuç olarak, direksiyon daha dönemeyek konumda olduğu halde biz direksiyon pompasına baskı komutu veriyoruz ve sistemi gereksiz yere yoruyoruz.

    Bu tarz bir kullanım tarzı var ise fren hidroliği kaçak olmasa bile ısınarak buharlaşabilecektir.

    İyi forumlar...
  • 
Sayfa: önceki 12711272127312741275
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.