Şimdi Ara

Peugeot 5008 (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
37.524
Cevap
145
Favori
1.643.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli 5008 sahipleri araçta hoşunuza giden / gitmeyen yönleri , konfor , kullanılan malzeme kalitesi ,işçilik vb gibi konuları
    ve değerli yorumlarınızı bekliyoruz.
    İç ve dış resim de eklerseniz seviniriz.
    Kazasız belasız günler dilerim.
  • Peuguot cam tavanı koymuş, ama açılabilir değil !

    Resmen kaporta hırsızlığı !

    Yani maksatları gene müşterinin gözünü boyar gibi yapıp maliyeti düşürmek.

    !
  • quote:


    ---------Değerli 5008 sahipleri araçta hoşunuza giden / gitmeyen yönleri , konfor , kullanılan malzeme kalitesi ,işçilik vb gibi konuları
    ve değerli yorumlarınızı bekliyoruz.
    İç ve dış resim de eklerseniz seviniriz.
    Kazasız belasız günler dilerim.

    -----------------------------------------------------------------------

    Ben bu aracı 3-4 hafta kadar önce aldım yaklaşık 1600-1700 km civarında yol yaptım

    Olumlu yönleri

    -çok iyi yalıtımı var özellikle uzun yolda ve yüksek süratlerde çok çok konforlu ben ne bir rüzgar sesi ne de rahatsız edici motor sesi duyuyorum
    -Torpido dizaynı çok şık (bu kişiden kişiye değişebilir)Direksiyon arkasında yer alan 4 adet kumanda kolu ayrıca 2 adet vites kumandası ve onlarca düğme ve fonksiyon tuşu öncelikle ilk günlerde bunları nasıl öğrenirim alışırım diye ürkütse de kolaylıklaadapte olunuyor. Ama bir defa hakim olnca kendinizi bir uçak kokpitinde gibi hissettirebiliyor
    -Araçta otomatik el freninin araç kalkarken çıkardığı ses, geri vitese aldığınızdaki sinyal ses,i , ön cama yansıyan dijital kilometre göstergesi(head up display) çok ince ayarlanmış ve kullanıcıya çok keyif veren ince detaylar
    -Motor performansı bana göre yeterli hızlanmaları tatmin edici (tabii1500 kg lık bir mpv kullandığımızı unutmayalım)
    -Vites geçişleri alt viteslerde ve yokuş yukarı hissediliyor. Bazı kullanıcılar bunu dezavantaj gibi söylese de ben bunu ne zararı olduğunu anlayamadım Bunun hissedilmesi kullanıcıya bir sinyal gibi algılanırsa bana göre neredeyse avantaj. Zaten 2. vites sonrasında hemen hemen hiç hissedilmiyor
    -Malzeme kalitesi yeterli. Ön konsolda çoğunlukla yumuşak malzeme var ve 3008 için söylenen bastırınca gıcırdama kesinlikle yok
    -Müzik sistemi çok iyi araçta bir sub woofer olmadığını biliyorum ama neredeyse varmış gibi bas tonlar alınabiliyor. MP3 player ben ilk defa araçta kullanıyorum ve bir adet cd ye 100 küsür parça doldurdum artık cd taşıma derdim bitti

    Olumsuz yönleri

    - Araç oldukça geniş hacimli olnmasına rağmen ön koltukları ayıran vites kutusu ve konsol çok kalın yapılmış ve biraz daraltıcı olmuş Ama görünüm ve dizayn çok iyi olduğundan dert etmiyorum
    -Tüketim fabrika verileri gibi tabiki değil. Aracı alırken birkaç bin km fazla yakacak demişlerdi. İlk haftalarda şehir içi 8.5 lt/ idi ama 3. haftaya geldiğimde şu anda 7.1 i gösteriyor daha düşermi bilememk
    -Son bir olumsuzluk ta aracın Fransız olması ya da peugeot olması diyeceğim çünkü ben yıllardır japon kullanırım. Ve artık dizel otomatik bir mpv kullanayım diye yola çıkıp araştırıp bulabildiğim bir araç picasso diğeri de 5008 (bu fiyatlarda) Citroen in ön konsolunda ve malzeme kalitesinden hoşlanmadığım ve 5008 yeni bir araç olduğundan bunu tercih ettim. Eğer bir japon araçta ot. dizel olan bulabilseydim kesinlikle tercih ederdim. Peugeotla ilgili çok olumsuzlular duydum ve aracı oldukça tedirgin aldım. Şimdiye kadar hiçbie problem olmadı ama daha çok yeni gelecekte olursa (servis ya da arabaya ait) yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso11

    Değerli 5008 sahipleri araçta hoşunuza giden / gitmeyen yönleri , konfor , kullanılan malzeme kalitesi ,işçilik vb gibi konuları
    ve değerli yorumlarınızı bekliyoruz.
    İç ve dış resim de eklerseniz seviniriz.
    Kazasız belasız günler dilerim.

    Araba genel olarak iyi. Ancak bu gün farkettim süspansiyon sert biraz.
  • [quoteAraba genel olarak iyi. Ancak bu gün farkettim süspansiyon sert biraz]


    Evet bence de süspansiyonlar özellikle araba boş giderken sert gibi
    ancak yüklü durumda bu etki azalıyor
    bunu bir motor mekanik ustası arkadaşıma sordum oda önce 5008 aracımı bir denedi ve böyle yüksek araçlarda sedan araçlardaki gibi yumuşak süspansiyon olamayacağını aksi halde güvenliğin azalacağını söyledi
    opel zafiralarda süspansiyonların daha da sert olduğunu belirtti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykmis

    quote:


    ---------Değerli 5008 sahipleri araçta hoşunuza giden / gitmeyen yönleri , konfor , kullanılan malzeme kalitesi ,işçilik vb gibi konuları
    ve değerli yorumlarınızı bekliyoruz.
    İç ve dış resim de eklerseniz seviniriz.
    Kazasız belasız günler dilerim.

    -----------------------------------------------------------------------

    Ben bu aracı 3-4 hafta kadar önce aldım yaklaşık 1600-1700 km civarında yol yaptım

    Olumlu yönleri

    -çok iyi yalıtımı var özellikle uzun yolda ve yüksek süratlerde çok çok konforlu ben ne bir rüzgar sesi ne de rahatsız edici motor sesi duyuyorum
    -Torpido dizaynı çok şık (bu kişiden kişiye değişebilir)Direksiyon arkasında yer alan 4 adet kumanda kolu ayrıca 2 adet vites kumandası ve onlarca düğme ve fonksiyon tuşu öncelikle ilk günlerde bunları nasıl öğrenirim alışırım diye ürkütse de kolaylıklaadapte olunuyor. Ama bir defa hakim olnca kendinizi bir uçak kokpitinde gibi hissettirebiliyor
    -Araçta otomatik el freninin araç kalkarken çıkardığı ses, geri vitese aldığınızdaki sinyal ses,i , ön cama yansıyan dijital kilometre göstergesi(head up display) çok ince ayarlanmış ve kullanıcıya çok keyif veren ince detaylar
    -Motor performansı bana göre yeterli hızlanmaları tatmin edici (tabii1500 kg lık bir mpv kullandığımızı unutmayalım)
    -Vites geçişleri alt viteslerde ve yokuş yukarı hissediliyor. Bazı kullanıcılar bunu dezavantaj gibi söylese de ben bunu ne zararı olduğunu anlayamadım Bunun hissedilmesi kullanıcıya bir sinyal gibi algılanırsa bana göre neredeyse avantaj. Zaten 2. vites sonrasında hemen hemen hiç hissedilmiyor
    -Malzeme kalitesi yeterli. Ön konsolda çoğunlukla yumuşak malzeme var ve 3008 için söylenen bastırınca gıcırdama kesinlikle yok
    -Müzik sistemi çok iyi araçta bir sub woofer olmadığını biliyorum ama neredeyse varmış gibi bas tonlar alınabiliyor. MP3 player ben ilk defa araçta kullanıyorum ve bir adet cd ye 100 küsür parça doldurdum artık cd taşıma derdim bitti

    Olumsuz yönleri

    - Araç oldukça geniş hacimli olnmasına rağmen ön koltukları ayıran vites kutusu ve konsol çok kalın yapılmış ve biraz daraltıcı olmuş Ama görünüm ve dizayn çok iyi olduğundan dert etmiyorum
    -Tüketim fabrika verileri gibi tabiki değil. Aracı alırken birkaç bin km fazla yakacak demişlerdi. İlk haftalarda şehir içi 8.5 lt/ idi ama 3. haftaya geldiğimde şu anda 7.1 i gösteriyor daha düşermi bilememk
    -Son bir olumsuzluk ta aracın Fransız olması ya da peugeot olması diyeceğim çünkü ben yıllardır japon kullanırım. Ve artık dizel otomatik bir mpv kullanayım diye yola çıkıp araştırıp bulabildiğim bir araç picasso diğeri de 5008 (bu fiyatlarda) Citroen in ön konsolunda ve malzeme kalitesinden hoşlanmadığım ve 5008 yeni bir araç olduğundan bunu tercih ettim. Eğer bir japon araçta ot. dizel olan bulabilseydim kesinlikle tercih ederdim. Peugeotla ilgili çok olumsuzlular duydum ve aracı oldukça tedirgin aldım. Şimdiye kadar hiçbie problem olmadı ama daha çok yeni gelecekte olursa (servis ya da arabaya ait) yazarım






    toyota mmt vites kullanmışmıydınız daha önce ? kıyaslama şansınız var mı ?
  • valla güzel araba allah kaza bela vermesin....
  • buhar gri 5008 i 53.500 e tekoto sarıgazi den aldık, çarşamba günü teslim edecekler, araçta cam tavan yok, fiyat konusunda ne dersiniz..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    buhar gri 5008 i 53.500 e tekoto sarıgazi den aldık, çarşamba günü teslim edecekler, araçta cam tavan yok, fiyat konusunda ne dersiniz..?


    Araçta hangi opsiyon paketleri bulunmakta ?
  • cam tavan, koyu renkli ve perdeli arka camlar, deri koltuklar haricinde tüm opsiyonlar mevcut...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    cam tavan, koyu renkli ve perdeli arka camlar, deri koltuklar haricinde tüm opsiyonlar mevcut...


    Çok iyi fiyat almışsınız, ben aynı bahsettiğiniz özellikteki aracımı, 54.500'e Ankara ABC plaza'dan aldım. Bence kaçırmayın derim.
  • buün işlemleri halettik, salı günü araç elimizde olacak, 55.000 liralık rakamı sıkı pazarlıkla 53.500 e indirdik ayrıca tam istediğim remk olması da çok iyi oldu, aslında partner i de o renk almak istemiştim ama vergi indiriminden yararlanabilmek için mecburen kalan siyah renkli son aracı almak zorunda kalmıştım.

    size bir sorum olacak, aracınızın rengini ve beklentilerinizi karşılama adına yeterli olup olmadığını öğrenebilir miyim..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    buhar gri 5008 i 53.500 e tekoto sarıgazi den aldık, çarşamba günü teslim edecekler, araçta cam tavan yok, fiyat konusunda ne dersiniz..?



    Güle güle kullanın kazasız....
  • Araçlarını alan arkadaşlar yorumlarınızı fotolarla süslerseniz aracı göremeyenler için fikir olur.
    Kuru kuru gitmiyor ya!
  • Ben çekmek istiyorum fakat fotoğraf makinem yok, ama en yakın zamanda çekeceğim.
  • ben showroom dayken şöyle biraç resim çektim, pek net değil ama fikir verebilir...

     Peugeot 5008


     Peugeot 5008
  • Aracıma komple 3m'den altın zırh yaptırdım. Ses yalıtımı,Motor koruma,En arka, orta kapı cam film renkleri 3 numara en önleri 2 numara yaptırdım. Boya koruma ve komple moturun üstünü kaput koruma çektirerek, aracın içinde koltuk vinil halı döşeme temizliği yaptırdım. Artık leke tutmayacak. Resimleri en yakın zamanda eklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Aracıma komple 3m'den altın zırh yaptırdım. Ses yalıtımı,Motor koruma,En arka, orta kapı cam film renkleri 3 numara en önleri 2 numara yaptırdım. Boya koruma ve komple moturun üstünü kaput koruma çektirerek, aracın içinde koltuk vinil halı döşeme temizliği yaptırdım. Artık leke tutmayacak. Resimleri en yakın zamanda eklerim.

    Hayırlı olsun maliyeti ne oldu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Aracıma komple 3m'den altın zırh yaptırdım. Ses yalıtımı,Motor koruma,En arka, orta kapı cam film renkleri 3 numara en önleri 2 numara yaptırdım. Boya koruma ve komple moturun üstünü kaput koruma çektirerek, aracın içinde koltuk vinil halı döşeme temizliği yaptırdım. Artık leke tutmayacak. Resimleri en yakın zamanda eklerim.

    Hayırlı olsun maliyeti ne oldu acaba?


    2000 TL tuttu. Cam o kadar çokki arabada malum jeep fiyatı verdiler.
  • Herkese marhaba.

    Bakım ile ilgili birşey sormak istiyorum

    Bana bayiden ilk periyodik öncesi 2.500 bakımına gerek olmadığını, ayrıca periyodik bakımların da normalde 15.000 de bir, ancak İstanbul şartlarında (ağır şartlar) 10.000 de bir olacağını söylediler

    Daha sonra garanti kitapçığını incelediğimde, 2.500 km lik ilk bakımın yapılması gerektiği, ayrıca normal periyodik bakımın 20.000 km (veya 2 sene), ağır şartlarda 15.000 km (veya 1 sene) olduğu yazıyordu.

    Ben 15.000 de bir götürmeyi düşünüyorum ama sizlerin de görüşünü almak isterim

    Teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.