- x
Suzuki Splash Türkiye yollarında...
385 Cevap26142 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2611 Mesaj
30 Aralık 2009; 23:16:54 

Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, Suzuki Splash modelinin basın toplantısında yaptığı konuşmada, Suzuki'nin global olarak 2003 yılından itibaren ciddi olarak gelişen ve büyüyen bir şirket olduğunu belirtti.

Savcı, Suzuki'nin dünya çapında net satışlarının 2003 yılında 2 milyar yen seviyesindeyken, 2007 yılında bir zirve yaparak 3,5 milyar yen seviyesine ulaştığını dile getirerek, bu rakamın 2008 yılında ise 3 milyar yen seviyelerinde gerçekleştiğini, bu yılı ise 2,5 milyar yenin üzerinde bir satış rakamıyla kapatmasının beklendiğini kaydetti.

Savcı, Suzuki'nin aslında bir küçük araç üreticisi ve küçük araç uzmanı olduğunu, özellikle Japonya iç pazarında Güneydoğu Asya'da, Hindistan'da ve Avrupa pazarındaki satışların önemli bir kısmının A ve B segmentindeki araçlardan oluştuğunu anlattı.

Suzuki'nin ilk defa B segmenti bir araçta dizel versiyonunu Türkiye pazarına sunduklarını ifade eden Savcu, bugüne kadar hep benzinle modelleriyle Türk tüketicisinin karşısına çıktıklarını, Splash'la beraber ilk dizel aracı da Türkiye pazarına sunmuş olduklarını vurguladı.

2010 yılında pazar

Ali Savcı, 2010 yılında otomotiv pazarının en az bu yıl ki kadar, hatta daha üzerinde olacağını öngördüklerini belirterek, "2010 yılında otomotiv pazarı 450 bin adet civarında olacaktır. Biz de burada 3 bin 500'den daha az olmayacak şekilde 4 bin ve daha üstü adede yönelik bir planlama yaptık. Bu planlamamızın Splash'da en önemli ayaklarından birisi. Splash'da ise beklentimiz ise 900, bin adet civarında bir satış adedine ulaşmak. Pazar payımız, Suzuki'nin dünyadaki pazar payı beklentilerine paralel olarak yüzde 1,5 civarında gerçekleşecektir. 2010 yılı Mayıs ayı içerisinde Suzuki Auto'yu da Türk müşterisiyle buluşturacağız. Şu an piyasada olan SX4 modelimizin dizel versiyonu, Swift'in dizel versiyonu ve SX4'ün makyajlanmış yenilenmiş versiyonu müşterilerimizin beğenisine sunacağız. Yılın son yarısında da yine bizim stratejik modellerimizden bir tanesini de tamamen yenilenmiş versiyonunu göreceksiniz. Dolayısıyla 2010 yılı bizim 3 yeni versiyonumuzun ortaya çıkmış olacağı bir yıl olacak" dedi.

Suzuki Kizashi modelinin Türkiye'deki ürün gamlarında bulunacağını belirten Savcı, bu aracın ABD'de ve Japonya'da satışa sunulduğunu bildirdi.

Savcı, Kizashi modelinin 2,4 litrelik benzinli bir motorla ABD ve Japonya iç pazarına yönelik olarak pazarlandığını dile getirerek, "Bu araçlar vergilendirme sisteminden dolayı Türkiye'de bu motor hacmi yüksek vergiye giriyor. Buna rağmen gerçekten çok sportif ve heyecan verici bir araç. Biz de kesinlikle 2010 yılının sonunu beklemeden, bir satış adeti kaygısı olmadan, Türkiye'de satışa sunacağız" diye konuştu.

25-40 yaş arası gençleri ve aileleri hedeflediklerini belirten Savcı, yeni modelin renkli ve hayat dolu kimliğini çok rekabetçi bir tanıtım fiyatıyla desteklediklerinin altını çizdi.

Ali Savcı, "Kullanım maliyetleri açısından bakıldığında oldukça cimri olan yeni oyuncumuz, gelişmiş çevreci motoru sayesinde 119mg/km ile çok düşük bir karbon salımına imza atıyor. Ayrıca farklı olduğunu düşünenler ve fark yaratmayı sevenler için değişik desenlerle Splash'ı kaplayabiliyoruz" ifadelerini kullandı.

Volkswagen-Suzuki ortaklığı

Suzuki Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı N. Ural Hakverdi, otomotiv sektöründe 2010 yılında satışların gerileyeceğine inanmadığını belirtti. Hakverdi, 2010 yılında otomotiv pazarının 450 bin adetin altına inmeyeceğini vurgulayarak, 2010 yılı satışların, bu yıl ki satışların üzerine çıkabileceğini kaydetti.

Bir gazetecinin, Volkswagen-Suzuki ortaklığını sorması üzerine de Hakverdi şunları söyledi:

"Suzuki pazara düşmüş ve hemen alınabilecek bir firma değil. Suzuki kendi çapında Volkswagen gibi bir dev, küçük araçta dünya şampiyonu. Volkswagen'in esas amacı Suzuki'nin kendi spesiyalitesi olan küçük araçları üretmek. Yoksa Volkswagen Suzuki'yi yutmuş değil... Hindistan pazarına tamamıyla Suzuki hakim, Çin'e gelince Çin'de büyük bir fabrikası var. Sadece Çinlilerin kullanması ürettiği büyük bir otoparkı var. Burada iki devin kendi çaplarında kendi kendine birleşmesi gibi bir şey oldu. Japonya'da 7 tane büyük otomobil fabrikası var araç üreten. Bunlar hep birbiriyle yüzde 1-2 gibi ortaklıkları var. Bu Japon sisteminde daha fazla yan sanayiden faydalanmak için yapılan bir sistem. Birbirleriyle hem rakiptirler, hem de ortaktırlar. Volkswagen ortaklığı da aşağı yukarı böyle bir ortaklık, birbirlerinin gücünden faydalanıyorlar."

Hakverdi, bu ortaklığın ardında yapılan basın açıklamasında da her iki şirketin de kendi kişiliklerine, pazarlama, üretim ve dağıtım kanallarına da saygı duyulacağının açıkladığını hatırlatarak, ortaklığın kısa ve uzun dönemde pazarlama kanallarında değişikliğe yol açmayacağını kaydetti.

Suzuki Splash

"Kim demiş şehirle oyun olmaz diye!" sloganıyla tanıtılan Suzuki Splash, kolay pratik ve oyuncu yapısıyla bunaltıcı şehir trafiğini renklendirmeyi ve daha keyifli kılmayı amaçlıyor. 28 bin 500 liradan başlayan tanıtım fiyatıyla Splash, gerek tasarımı gerekse teknik özellikleriyle gençlerin tercihi olacak. Suzuki Splash, 1,0 litre, 1,2 litre benzinli ve 1,3 litre dizel motor versiyonlarıyla satışa sunuluyor
0

0

0


kaynak:cnn



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KILIÇ -- 30 Aralık 2009; 23:17:40 >


_____________________________

jdm style


3049 Mesaj
5 Ocak 2010; 23:13:16 

28.5 e 1.0 motor pahalı...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ocak 2010; 23:15:57 

çok pahalı


4493 Mesaj
5 Ocak 2010; 23:19:26 

1.3 dizel motor?

Agila'da da kullanılan Fiat-Opel ortaklığından doğan Cdti motor mu?

Eğer öyleyse neden Swift'de yok? Ortak üretim olmadığı için mi?


Edit: Tamamının cevabı evetmiş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio. -- 5 Ocak 2010; 23:23:17 >


_____________________________



 
1146 Mesaj
5 Ocak 2010; 23:21:19 

demek ki 2.0 motor olsa 60 milyar olacak..


_____________________________


..Atam İzindeyiz H100'ün İçindeyiz Yanlaya Yanlaya Öleceğiz..


 
296 Mesaj
18 Ocak 2010; 10:26:28 

1.2 85 BG düz vites 28550TL
1.2 85 BG otomatik vites 30500TL
1.3 75 BG DDIS dizel düz vites 32550TL


_____________________________

Suzuki Splash GLS-H AT


 
481 Mesaj
18 Ocak 2010; 14:59:33 

Aracın fiyatları acayip şişik! Swift'e aynı dizel motor SX4 içinde 90 BG Peugeot motoru geliyor bu ay. Belkide geldi fiyatları belli çünkü. 40.000 TL fiyat çekmişler SX4 dizel için. 2 havayastığı için, C sınıfı dahi olmayan bir araca kimse bu paraları vermez. Suzuki fiyatları anlamsız yere uçurmuş. Neyine istiyorsun bu fiyatları adam gibi bir satış sonran yok, Araçların donanımları fakir. Splash'ın aynısı Chevrolet Spark olarak gelecek. O aracı bekleyin. Fiyatı çok daha düşük, Donanımı çok saha yüksek olacak (otomatik klima, opsiyonel ESP). Görünüm de çok daha iyi.


_____________________________



1461 Mesaj
18 Ocak 2010; 15:15:05 

e yuh bu fiyata nasıl satacaklarmış ?


_____________________________



 
28 Mesaj
9 Nisan 2010; 16:32:28 

http://autochronicles.b...2010_03_01_archive.html adlı siteden alıntıdır.

quote:

Kullanılan otomobil: Suzuki Splash 1.2

Bugün Autocar dergisinde yayınlanacak bir haber için Gelibolu’ya gideceğiz. Organizasyon için yaklaşık 1 haftadır uğraşılıyor. Aslında amaç Türkiye’deki her markadan bir model alıp, 18 Mart gününü Gelibolu’da kutlamaktı. Yani bugünün anlam ve önemini otomobillerle birleştirmekti.

Ancak her marka haberimize katılmak istemedi, ya da belli nedenlerden dolayı katılamadı. Bu yüzden ‘sadece’ 26 otomobillik bir konvoyla yola çıkmak zorunda kaldık. Daha önce kullanacağım otomobil konusunu Nihat’la görüşmüş, kendim için Opel Astra’yı ayırtmıştım.

Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı ve sevgili organizasyon yetkililerinin verdiği kararlar doğrultusunda herkesin kullanacağı otomobil belirlendi. Böylece Yiğit’le benim kullanacağımız otomobil de belli olmuştu: Suzuki Splash. Aslında merak ettiğim bir otomobildi kendisi. Çünkü Suzuki’nin tüm model gamını kullanmış, geriye bir tek Splash kalmıştı. Yanımda getirmiş olduğum arkadaşlarım Evren ve Negin’de aslnda bizlere eşlik edeceklerdi ama muhteşem organizasyonumuzda bir sürücü eksik kaldığı için bu ikili Ford Focus TDCi ile konvoya katılmak zorunda kaldı. Olsun, onlar için de değişik bir deneyim oldu diye düşünüyorum, en azından bana söyledikleri bu şekildeydi.

Minik sınıf, sevimli, modern tasarıma sahip, ekonomik ve ilginç bir şekilde keyifli bir otomobil Splash. Tasarımı bana göre şirin ve birçok rakibinden daha güzel. Ancak kilometrelerce öteden göze çarpan rengi ve öğrendiğime göre opsiyon olarak sunulan su damlaları motifleri pek gerekli değil. Kim satın alacağı bir otomobilin gövdesinde ve ön konsolunda su damlası motifi ister merak ediyorum doğrusu. Bana bedava verseler almam bu seçeneği.

Her neyse, Yiğit’le önce otomobilimizi görünce hayal kırıklığına uğradık çünkü konvoyun en küçük motorlu otomobili bize düşmüştü. Bu da hızlı kullanım gerektiğinde gerilerde kalacağımız anlamına gelirken, sollama ve yokuş çıkmalarda bayılma demekti.

Hızlı kullanım konusunda endişenlenmemize gerek kalmadı çünkü herkesin aynı hızla gideceği ve belli gruplar içinde yer alacağı söylendi. Grup içinde geçiş yapmak da yasaktı.

Autocar’ın Davutpaşa’daki merkezinden sabah 7’de hareket ettik. Ben neyse ki ST’den CD çantamı almayı akıl etmiştim de canımızın sıkılmasını biraz olsun engelleyebildik. Böyle diyorum çünkü bir gece önce Yiğit’e şantaj yapıp benimle gelmesine ikna edince, kendisi bu kadar erken kalkamayacağı için uyumamayı tercih etmişti. Yani biraz sonra yanımda konuşan biri yerine horlama sesleri duyabilirdim. Bu yüzden CD’ler ve müzik çok önemliydi. Ama Yiğit’in de hakkını vermek gerek. Neredeyse Gelibolu’ya gidene kadar hiç uyumadı, valla helal olsun!

Önümüzde Chevrolet Captiva, arkamızdaysa Skoda Superb olmak üzere yola çıktık. Yaklaşık 90- 100 km/s sabit hızda yol alıyorduk. Bu gibi hızlarda Splash beni çok şaşırttı. Hayır, ekonomik oluşuyla değil: 6.1 lt/100 km’lik ortalama yakıt tüketim değeri gayet iyiydi ama şaşırdığım bu değildi. İkimizin de şaşırdığı şey Splash’in bu hızlarda oldukça rafine bir sürüş ortaya koymasıydı. Bir kere çok sarsıntısız ve stabil bir sürüş çıkartıyor, yolcularını hiç yormuyor. Koltuklar çok rahat, üstelik Hyundai i20 sürücüsünün ‘benimli otomobilini değişmek isteyen var mı? Bel ağrısından ölüyorum’ demesi bu konunun ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Splash bu konuda oldukça iyiydi.

Motor çok canlı, sanki 86 bg değilde 100 bg kullanıyor gibisiniz. Bu canlı karakter, fazla vites değiştirmeden yol almanızı sağlıyor. Ancak biraz gürültülü olduğunu söylemek gerek: Özellikle lastik gürültüsü biraz rahatsız ediyor, motor sesi de kabinde fazlaca duyuluyor. Ama bunlar dışında yürüyen aksam açısından çok başarılı.
İlk molamızı verdiğimiz yerde Evren’le konuşuyoruz:

“Nasılmış Splash?”
“Valla çok başarılı. Özellikle motor özellikleri ve sürüşü. Evet, biraz sesli ama çok rahat. Kabin çok geniş, koltuklar çok rahat. Daha ne olsun.”
“Rengi biraz tuhaf, sen arada sırada şerit değiştirirken çok uzaklardan bile seçiliyorsun.”
“Sorma, renk konusunda aynı şeyleri düşünüyorum bende. Bi de şu damlalar var. Kim, neden böyle bir tema ister ki otomobilinde?”
“Hahahah, üstelik kabinde de devam ediyormuş.”

Yeniden yola koyuluyoruz. Hava oldukça güzel, sıcak ve açık. Yer yer klima bile açıyoruz. Keşke güneş gözlüğü alsaydım yanıma.

Biraz karnımız acıktı. Verilen kumanyaları yemeye başlıyoruz. Su ve teneke kutular kabin içindeki bardaklıklardaki yerlerini alıyorlar. Sayıları fazla olduğu için herhangi bir sorun yok. Sorun akşama kadar bunlarla idare edecek zorunda olmamız...
Herneyse Gelibolu’ya gelmek üzereyiz, yolda birçok yerde jandarma kontrolü yapılıyor. Sürekli duruyoruz ve bekliyoruz. Kimliklerimiz alınıyor ve kontrol ediliyor. Sonradan Evren ve Negin’in kimliklerini jandarmada unuttuğunu öğreniyoruz. Dönerken almak zorundayız. Önemli değil.

Gelibolu’da ilk durağımız Anzak koyu oluyor. Burada toplu bir fotoğraf çektireceğiz. Bu koy, Anzak’ların yarımadaya çıkartma yaptıkları ilk bölgelerden biri. İlginç bir coğrafyası var, hemen arkamızda olan ve adeta burunu andıran tepeciğe Anzak’lar ‘Sfenks’ adını vermişler. Uzun süren çekim sırasında bol bol gülüyoruz.
Ardından yine otomobillere binip Conk Bayırı’na doğru yola çıkıyoruz. Yollar biraz bozuk buralarda, yer yer gevşek çakıl zeminde ilerliyoruz. Toz, kir önümüzü görmeyi zorlaştırıyor. Direksiyonu sağa sola çevirerek gevşek zeminde Splash’in tepkilerine bakıyorum. Derli toplu, arkasını bırakmaya meyilli ama toplaması kolay. Ağırlık merkezi yukarıda, ani ağırlık değişiminde biraz yığılıyor ve buruluyor ama genel olarak sınıfına göre oldukça dinamik olduğunu söylemek gerek. Bu sırada yanımda uyuyan Yiğit’i de uyandırmamaya dikkat ediyorum.

Conk bayırına tırmanan dik yokuşta ilk defa motorun gücünün yetmediğine tanık oluyoruz. Sık sık vites düşürmek zorunda kalıyorum.

Yiğit uyandı sonunda.
“Nereye gidiyoruz” diye soruyor.
“Conk Bayırı’na tırmanıyoruz. Bu yolda yıllar önce, 2005 yılıydı sanırım, Alişan’la çok eğlenmiştik. Onda Mercedes E500, bendeyse Audi A8 Quattro vardı ve buradan yukarı çıkarken doksan derecelik bir viraja yaklaşık 80 km/s’yle girmiştim. Arkadaki Bora ve Emre küfür etmişlerdi bana. Tabii o zamanlar böyle trafik yoktu.”

Tırmanışımız bitip otomobillerden indiğimizde o yıl bana küfredenlerden Bora gülerek yaklaşıyor yanıma:
“Bu yolu hatırladın mı?”
“Hatırlamaz mıyım! Biz de onu konuşuyorduk.”
“Muhteşemdi, Audi’nin amortisörü tamamen kapanmıştı, hatta vurmuştu.”
“Evet, çok hızlı gidiyorduk.Quattro sağ olsun.”

Conk Bayırı Gelibolu’nun en etkileyici noktalarından biri. Atatürk’ün şarapnel parçasıyla yaralandığı, 57. Alay’ın düşmanı durduğu bölge. Oldukça yüksek bir tepe ve tüm yarımadayı görüyor. Anzak’ların buradan çıkabileceklerini düşünmesi tam bir çılgınlık, bir intaharmış.

Siperlerde dolaşıyoruz. Hatta içine giriyoruz, biraz olsun o gün yaşananları hissedebilmek, daha yakından görebilmek için. Çok ama çok etkileyici, kim bilir ayağımızı bastığımız yerde kaç kişi can verdi?

Bölge hepimizi çok etkilemiş olacak ki herkes ufka doğru, yarımadanın bitip denizle buluştuğu noktaya derin derin bakıyor.
Ağzımdan şu sözcükler dökülüyor:
“Buraya bakınca neden ele geçirmek istediklerini anlıyorum. Çok ama çok güzel...”

Gerçekten muhteşem...
Güneş yavaş yavaş alçalmaya başladı. Harekete geçip başka yerlere de gideceğiz. İstikametimiz Kilitbahir. Buradaki tabyaları dolaşacağız.
Conkbayırından aşağı inerken maznara inanılmaz. Karşımızda Çanakkale boğazı, sağımız solumuz bomboş araziler alabildiğince... Yer yer çeşitli tabelaler görüyoruz, oraların önemini anlatan.

Yiğit çeşitli fotoğraflar çekiyor. Müzik olaraksa Just Jack dinliyoruz. Belki bulunduğumuz yer için fazla neşeli ama biz de şu an için keyifliyiz.

Kilitbahir için oldukça uzun bir mesafe kat ediyoruz, ama değiyor. Namazgah tabyasına geldik. Burası Türk askerinin geceleri mevzilendiği, boğaza sınıf konumda olan ve gemileri bombalamak için kullandığı bir yer. Tabyanın içi askerlerin çalışması ve barınağı olarak kullanılıyormuş. Boğaza bakan kısımlardaysa devasa toplar için açıklıklar var.

Yaklaşık 1 saat burada vakit geçirdikten sonra geri dönüş yoluna geçiyoruz. Bu esnada Splash de acıktığını söylüyor ve benzin almak için benzinciye gidiyoruz. Ortalama tüketimimiz 6.5 lt/100 km. Splash’in karnını doyurduktan sonra kendimize geliyor sıra. Bu arada bulunduğumuz yere jandarma komutanını çağırıyoruz ve Evren kimliklerini alıyor.

Yemek yedikten sonra İstanbul yolu için konuşuyoruz ve Evren’lerin Focus’u Mazda 3’le değiştireceklerini öğreniyoruz. Bu Evren’in hoşuna gidiyor çünkü Focus 88.000 km’de yıpranmış bir otomobilken, 3 oldukça diri yepyeni bir model.
Geri dönüş yolunda Yiğit direksiyona geçiyor. Bende sağ koltuktan inceliyorum Splash’i. Baş mesafesi gerçekten iyi, diz mesafeesi de öyle ama sanırım bu oturuş pozisyonuyla arkamda birinin oturması biraz zor. Göstergeler de oldukça güzel görünüyor, özellikle de konsolun üzerine yerleştirilen devir göstergesi.
Uykum geliyor yavaş yavaş. Göz kapaklarım ağırlaşıyor, bırakıyorum kendimi uykunun baskısına.

Uyandığımda İstanbul’a gelmişiz bile. Yiğit bir ara 180 km/s’ya kadar çıktığımızı söylüyor. İlginç, sadece 1.2 lt’lik motorla hem de. Ortalamamızsa 6.8 lt/100 km.
Autocar’ın otoparkında bekliyoruz geri kalan arkadaşlarımızı. Yarım saatlik gecikmeyle herkes sağ salim geri dönüyor. Çok keyifli ve güzel bir gün oldu. Splash uzun yolda beklenenden çok daha iyi bir performans sergiledi. Yakıt tüketimi, süspansiyon sistemi, motoru, direksiyonu... Sanki küçük sınıf gibi değildi. Bu kadarını beklemiyordum.


Bende bu aracın otomatiğini bir avm'de görüp inceledim.Daha sonra test sürüşü yaptım.Yüksek olması nedeni ile içi çok geniş ve rahat(boyum 1.84 kilo 100),görüş problemsiz,Otobana çıktık hızlanması sollaması otomatik olmasına rağmen gayet başarılı.Şehiriçinde de ışıklarda gayet atak kalkışlar yaptı.Yol bilgisayarına göre 6.7lt tüketimi var.Otomatik olması ve motorun tam açılmamış olmasına rağmen bence gayet iyi bir tüketim değeri.Bayide de çok ilgililer,Renault,VW,Opel'e de gittim hepsinde de nasılsa biz satıyoruz havalarında burunlarından kıl aldırmıyorlar.Fiyatına da gelince bence Türkiye'deki fiyat ortalamarına bakınca çok yüksek değil.Tabi Splash için konuşuyorum.Maksimum 30-31bin TL seviyesinde "SIFIR,Tam otomatik vitesli,6 havayastıklı,sis farlı,yol bilgisayarlı,vergisi ve tüketimi düşük bir araç söyleyebilirmisiniz(i10,Getz ve yol bilgisayarı ve sis farı standart donanımında olmayan Corsa Essentia hariç).Donanımı ve performansına göre bence çok yüksek değil fiyatları ki zaten ciddi alıcıysanız liste fiyatından da epeyce indirim yapıyorlar!


_____________________________



 
1601 Mesaj
18 Nisan 2010; 23:47:11 

bu aracı almayı ciddi ciddi dusunur oldum,dizel ile benzinli (1.2 85 bg oto) arasına kaldım,aralarında fiyat farkı 1500 tl gibi,alıp kullanan varmı hiç?


_____________________________



 
296 Mesaj
19 Nisan 2010; 10:03:46 

quote:

bu aracı almayı ciddi ciddi dusunur oldum,dizel ile benzinli (1.2 85 bg oto) arasına kaldım,aralarında fiyat farkı 1500 tl gibi,alıp kullanan varmı hiç?

Ben yaklaşık 2 ay önce otomatiğini aldım.Genel olarak memnunum.Tüketimi yol bilgisayarına göre 6,9-7Lt,ki şehiriçinde kullanıyorum,ve motor tam açılmadı.İçi çok rahat.Micra'ya falan bakmıştım,çok sıkışık gelmişti bana ama Splash bayağı geniş ve yüksek oturma pozisyonu olduğu için yolu daha iyi görüyorsunuz.Bagajı küçük ama altta trafik seti vs koymak için göz var,böylece asıl bagaj böülümünde yer kaplamıyor ıvır zıvır.Ses sistemini ben beğendim,cızırtı vs.yok.Şehir içinde yalıtım iyi ama otobanda 120 km hızdan sonra içeri ses alıyor biraz.120-130 a çok rahat çıktı,daha yukarısını denemedim.İç malzeme kalitesi sınıfı standartlarında.Başka sormak istediğiniz olursa yardımcı olmaya çalışırım.


_____________________________

Suzuki Splash GLS-H AT


 
1601 Mesaj
19 Nisan 2010; 12:02:45 

merhaba,kullanıcı deneyimleri cok onemli benim için,otomatik vites geçişleri nasıl ? sarsıntılımı?,yani genel olarak oto vitesi konforlumu (4 ileri sanırım) yakıt tuketimi full sehir içi 7 lt ise bence makul,gidisi yol tutusu nasıl kararlımı,simdiden tesekkurler.


_____________________________



 
296 Mesaj
19 Nisan 2010; 23:13:41 

Vites geçişleri sarsıntılı değil,evet 4 ileri vites,gidişi yukarıda yazdığım gibi rahat yüksek süratlere çıkıyor,ama tabi aracın sınırlarını da bilmek gerekiyor,yüksek (1590mm) olduğu için virajlara süratli girilince azıcık heyecan yaratabilir.Bir de süspansiyonları çok yumuşak değil.Şahsen ben memnunum keşke şunu,bunu alsaymışım gibi birşey demiyorum.


_____________________________

Suzuki Splash GLS-H AT


 
296 Mesaj
25 Nisan 2010; 15:24:39 

-


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syakincil -- 11 Haziran 2011; 11:44:04 >


6498 Mesaj
25 Nisan 2010; 15:57:19 

ufaklık

velet

bücür

bücürük





_____________________________

Vw fanatikliği değilde 1.6 bebek puseti gibi araçla V5.7 amerikana kafa tutmak en büyük fanatiklik olsa gerek..
Mercedesin yıldızından daha güçlü bir yıldız varsa o da chryslerın yıldızıdır..


 
1601 Mesaj
25 Nisan 2010; 17:14:25 

cok sevimli,sizinkinin versiuonu nedir,sis farları var.


_____________________________



 
296 Mesaj
25 Nisan 2010; 17:31:53 

GLS-H versiyonu.İlk geldiği zaman lansman için sınırlı sayıda getirilen versiyonmuş.Şu anda satılanlardan farklı olarak sis farı,arka koyu cam,perde havayastığı,deri direksiyon farkları var sanırım.


_____________________________

Suzuki Splash GLS-H AT


 
7 Mesaj
27 Mayıs 2011; 10:57:22 

(Son zamanlarda araba konusunu araştıran birisi olarak forumunuzu okudum ve bende bildiklerimi yazmak istedim)

Suzuki'nin Türkiye'de hakettiği asıl yerini bulabildiğini düşünmüyorum. Belki de şu ana kadar markanın ülkemizde tanıtımını ve dağıtımını vs yapan büyük bayilerin eksiklikleri olabilir. Suzuki Diistribütörlüğünü Doğuş Grubunun alacağını duydum, eğer doğruya marka imajının ve değerinin çok daha fazla artacağını düşünüyorum. (Forumlarda arkadaşlar servis vs ücretlerinin de artacağını söylemişler, o da doğrudur belki)
Avrupa ve Amerika forumlarında herkes markadan övgüyle bahsediyor, herkes çok memnun.
Şöyle şeyler yazıyorlar:

Yeni Swift modeli Suzuki motosikletlerinden esinlenerek tasarlanmış.
Splash grubundaki en geniş araç olsun diye tasarlanmış. (Hele yukarıda arkadaştaki özel tanıtım modeli GLS-H versiyonu çok donanımlı ve güzel)
Alto en az yakan arabalardan biriymiş.

Selamlar.


_____________________________



 
7 Mesaj
28 Mayıs 2011; 11:17:13 

Splash'ın bir iki fotoğrafını eklemeyi denedim, umarım olmuştur.

0


0


Ekteki dosya (2)


_____________________________



692 Mesaj
30 Mayıs 2011; 10:00:19 

Yakıt tüketimi 7 lt fazla değil mi?


_____________________________

En romantik hediyeler Hediye Al


 
1954 Mesaj
30 Mayıs 2011; 10:07:04 


quote:

Orijinalden alıntı: teoman36
Suzuki'nin Türkiye'de hakettiği asıl yerini bulabildiğini düşünmüyorum.


Türkiye'de piyasada tutunmak için iyi bir B ve C segmenti oyuncunuz olması lazım. Suzuki'nin C segmentinde hiç bir zaman adı olmadı. B segmenti araçları da bize değildi, 4x4 B segmenti aracı Türkiye'de satmak çok zor... O yüzden hakettiği yeri bulamaması normal diye düşünüyorum...


_____________________________

Satılık HTC 8X, 3 aylık, çizik dahi yok :http://forum.donanimhaber.com/m_96733715/f_//tm.htm


637 Mesaj
31 Mayıs 2011; 0:39:49 

B ve C segmenti araçları hangileri acaba. Büyük bagajlı sedan arabalar mı? Suzuki'nin modelleri genellikle bagajı küçük hatcback arabalar galiba.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 31 Mayıs 2011; 0:54:38 >


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


 
1954 Mesaj
31 Mayıs 2011; 8:39:21 


quote:

Orijinalden alıntı: adepex

B ve C segmenti araçları hangileri acaba. Büyük bagajlı sedan arabalar mı? Suzuki'nin modelleri genellikle bagajı küçük hatcback arabalar galiba.


Segment ayrımı araçların sedan, sw ya da hatchback olması ile ilgili değil. Her segmentte her karoseri tipinde araç vardır.

Örneklerle açıklayabilirim :
B segmenti araçlar : Polo, Yaris, 207, C3, Jazz, Accent Era, Getz, Fabia, Swift vb... Yani Fabia SW da B segmentidir, Swift de.
C segmenti araçlar : Focus, Golf, 308, C4, Civic, Corolla, Ceed vb...

Suzuki C segmenti araç getirmedi, Swift de pek Türk tüketicisinin beklentilerine uymuyordu. Pazar payı da düşük olunca Swift silindi gitti.


_____________________________

Satılık HTC 8X, 3 aylık, çizik dahi yok :http://forum.donanimhaber.com/m_96733715/f_//tm.htm


637 Mesaj
21 Haziran 2011; 23:15:26 

Kaç kişide Suzuki Splash var merak ediyorum. Splash kullananalar yazabilir mi? İyi forumlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 8 Temmuz 2011; 19:54:16 >


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


 
149 Mesaj
9 Ağustos 2011; 17:20:08 

gecen kiraladm, 2 günlügne 1300 km yol yaptım ,konfor olarak cok iyi gercekten hic yormuyor ,185 i gördm son hız 1.2 benzinli manuel aracta beklentimin üstünde cıktıgını söyleyeblrm kliması da gayet etkili


_____________________________



637 Mesaj
25 Ağustos 2011; 22:06:45 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 25 Ağustos 2011; 22:08:41 >


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


637 Mesaj
3 Eylül 2011; 12:43:28 

Suzuki Splash ile Opel Agila hemen hemen aynı arkadaşlar, internette bir forumda yeni Opel Agila'nın fotoğraflarını gördüm, sizinle paylaşmak istedim.

0


0


0


local://upfiles/512846/6C1198AA9FDF466D95E8FC95C6FD28BA.jpg

local://upfiles/512846/4EFA89B450614F72AC1C0353FFD85563.jpg

local://upfiles/512846/DDC989E0DD1345D890D27505FEECAF73.jpg


Ekteki dosya (3)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 3 Eylül 2011; 12:43:29 >


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


637 Mesaj
3 Eylül 2011; 12:44:47 

ve son fotoğraf:

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
20 Mayıs 2012; 11:29:42 

quote:

Orijinalden alıntı: adepex

Kaç kişide Suzuki Splash var merak ediyorum. Splash kullananalar yazabilir mi? İyi forumlar.

Kaç kişide Porsche veya Bugatti Veyron var? Sahip adedi, neyin kriteri? Herkeste Symbol var? Bu neyi gösterir? Kıyaslama şekliniz ters.


_____________________________

1971


637 Mesaj
20 Mayıs 2012; 12:42:54 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


Kaç kişide Porsche veya Bugatti Veyron var? Sahip adedi, neyin kriteri? Herkeste Symbol var? Bu neyi gösterir? Kıyaslama şekliniz ters.

Yazdıklarımı yanlış anlamışsınız, bir şey kıyaslamıyorum. Ben Suzuki Splash'ın özel H versiyonunu kullanıyorum ve başka Splash kullananlar ile araç hakkında konuşabilirizden yola çıkarak yazdım. Konu daha sonra Suzuki Kulupte devam ediyor, suzuki kullanıyorsanız ya da Suzuki araçlarına ilginiz varsa oraya da bakabilirsiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 20 Mayıs 2012; 13:28:52 >


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
20 Mayıs 2012; 18:00:11 

quote:

Orijinalden alıntı: adepex


Yazdıklarımı yanlış anlamışsınız, bir şey kıyaslamıyorum. Ben Suzuki Splash'ın özel H versiyonunu kullanıyorum ve başka Splash kullananlar ile araç hakkında konuşabilirizden yola çıkarak yazdım. Konu daha sonra Suzuki Kulupte devam ediyor, suzuki kullanıyorsanız ya da Suzuki araçlarına ilginiz varsa oraya da bakabilirsiniz.

A pardon ya. Ben de bu güzel arabaya dudak büken biri sandım. Affedersin.
Ben de bugün gidip bayide inceledim. Gerçekten hoş araba. Fiyatı ile sundukları -olumlu anlamda- paralel değil.


_____________________________

1971


637 Mesaj
20 Mayıs 2012; 19:03:44 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


A pardon ya. Ben de bu güzel arabaya dudak büken biri sandım. Affedersin.
Ben de bugün gidip bayide inceledim. Gerçekten hoş araba. Fiyatı ile sundukları -olumlu anlamda- paralel değil.

H modeli lansman, reklam ve fuar için hazırlanmış, bir tanesi bana denk geldi, iyi ki de almışım.
Bayideki versiyonun çok üzerinde donanıma sahip. 6 hava yastığı, Abs, Lazerle karartılmış camlar, sis farları, alaşımlı jantlar, renkli ön göğüs, renkli koltuklar, çift kademe kilitli uzaktan kumanda ... vs vs bir sürü özelliği var. Ben arabamdan çok memnunum, Splash çok iyi bir arabadır. Başkalarında güvenlik paketi yok bilmemne paketi diye ek ücretlerle satılan özelliklerin fazlası var Splash'da.

Söylediğiniz gibi daha fazla fiyatlar edecek bir araba, değerinin altında uygun bir fiyata satılıyor. Suzuki Türkiye'ye ciddi indirimlerle araç veriyor.

Selamlar.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
26 Mayıs 2012; 13:10:25 

2011 otomatik vites Splash'ta hava yastığı sayısını bilen var mı? 4 mü 6 mı?


_____________________________

1971


 
296 Mesaj
26 Mayıs 2012; 16:44:16 

Lansman için getirilen az sayıdaki 2010 GLS-H versiyon yani sis farı ve lazerle karartılmış arka koyu camları olan modelde 6 havayastığı var,2011-12 GLS versiyonlarında 4 havayastığı bulunmakta.


1310 Mesaj
28 Mayıs 2012; 10:36:25 

quote:

Orijinalden alıntı: syakincil

Lansman için getirilen az sayıdaki 2010 GLS-H versiyon yani sis farı ve lazerle karartılmış arka koyu camları olan modelde 6 havayastığı var,2011-12 GLS versiyonlarında 4 havayastığı bulunmakta.

Teşekkürler.
Splash'ın amortisörleri biraz sert mi? Sana da öyle geliyor mu?


_____________________________

1971


 
296 Mesaj
28 Mayıs 2012; 11:16:50 

Bana da biraz sert geliyor.Kasislerde falan zıplıyoruz biraz :) Çok anlamam ama bir yerde okumuştum Splash yüksek bir araç olduğu için yol tutuşunu arttırmak için biraz sert yapılmış diye.Ne kadar doğrudur bilmem.


1310 Mesaj
28 Mayıs 2012; 11:29:15 

quote:

Orijinalden alıntı: syakincil

Bana da biraz sert geliyor.Kasislerde falan zıplıyoruz biraz :) Çok anlamam ama bir yerde okumuştum Splash yüksek bir araç olduğu için yol tutuşunu arttırmak için biraz sert yapılmış diye.Ne kadar doğrudur bilmem.

Yere sağlam bassın da biraz içimiz kalksa çok sorun değil. Bir paket nane şekerine bakar. :)


_____________________________

1971


 
296 Mesaj
28 Mayıs 2012; 11:57:22 

Aynen öyle.Güvenlik,konfordan daha önemli.


637 Mesaj
29 Mayıs 2012; 18:47:49 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


Yere sağlam bassın da biraz içimiz kalksa çok sorun değil. Bir paket nane şekerine bakar. :)


Ben çok çabuk mu alışmışım ya da kasislerde yavaşlayıp dikkatlice geçtiğimden midir bilemiyorum ama pek sert gelmiyor bana.
Güvenlik en önemlisi tabi, Splash yüksek olduğu için bana hep güvenlik hissi veriyor. Yol tutuşunu da beğeniyorum ayrıca.

Bu arada Splash'ın ilk bakımında motor yağı ve yağ filitresi değişiyor değil mi arkadaşlar? Yaptıran, hatırlayan var mı?

Selamlar.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


 
296 Mesaj
29 Mayıs 2012; 19:17:28 

Motor yağı değişti ama filtre değişti mi hatırlamıyorum.Fatura elime geçerse bakıp yazarım.


1310 Mesaj
2 Haziran 2012; 8:37:30 

Splash arıyorum, bulamıyorum, iyi mi? Bulduklarımın üzerinde de banka rehini var. Krediyi ödeyip rehini kaldırmak için benim para ödememi istiyor sahipleri. Niye elimle adamın kredisini ödeyip bitireyim ki?


_____________________________

1971


637 Mesaj
2 Haziran 2012; 11:48:33 

Hay Allah, çok saçmaymış. Mutlaka rehin vs durumu olmayan bulunur.
Siz hangi şehirdesiniz, dizel mi benzinli olanını mı arıyorsunuz?


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
2 Haziran 2012; 12:48:36 

quote:

Orijinalden alıntı: adepex

Hay Allah, çok saçmaymış. Mutlaka rehin vs durumu olmayan bulunur.
Siz hangi şehirdesiniz, dizel mi benzinli olanını mı arıyorsunuz?

İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.


_____________________________

1971


637 Mesaj
2 Haziran 2012; 23:52:23 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.

Forumdan bizim de aklımızda bulunsun, belki bir arkadaşımızın bildiği bir araç çıkar.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


948 Mesaj
3 Haziran 2012; 0:20:51 

nerde kutu gibi bi araba görsem aha diyorum suzuki yeni bi araba daha çıkarmış


_____________________________



3793 Mesaj
3 Haziran 2012; 0:55:34 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.

Sakın bir an boşluğunuza gelip öyle bir şey yapmayın.


_____________________________

Gölge Mavisi Golf 1.4TSI 122HP Man. Highline----2004 Ford EXPLORER 4.0V6 Fully Loaded(Satıldı.. =( )----2005 Ford MUSTANG 4.0V6(O şimdi çok uzaklarda...)
Uygun fiyatlı Steam oyunları için.... https://www.g2a.com/r/ihakan
İstanbul Technical University/Southern Illinois University Edwardsville-Industrial Engineering


 
7 Mesaj
3 Haziran 2012; 0:57:50 

Arkadaşlar merhaba.
Bugün bir tanıdığın satın aldığı yeni Swift'i bir sürekullanma fırsatım oldu, hakikaten çok güzel, iç dizaynı da çok şık. Bir de müzik sistemi orjinal hali çok kaliteliydi.

Acaba Suzuki Splash'da usb girişi var mı biliyor musunuz, varsa hangi versiyonunda vardır? Teşekkür ederim.


_____________________________



1310 Mesaj
3 Haziran 2012; 8:53:45 

quote:

Orijinalden alıntı: lonely_man


Sakın bir an boşluğunuza gelip öyle bir şey yapmayın.

Kulaktan kulağa dolaşan bazı bilgilere göre, böyle bir işlemi yapmadan önce notere gidilip bir metin imzalanıyormuş taraflarca. Kesin ve ayrıntılı bir bilgi henüz öğrenemedim. Galiba en iyisi bir notere sormak.

Bu arada şöyle bir şey öğrendim:

Peki rehinli araç nasıl satın alınır?

- Aracı satacak kişi borcu kendisi kapatabilir.
- Satın alacak kişi borcu üzerine alarak, borcu ödemeye devam edebilir. Bu durumda bankanın onayı ve alıcı-satıcı arasında resmi anlaşma yapılması gerekir
- Satın alacak kişi borcu kapatabilir. Karşılıklı güven ortamının sağlanması şarttır. İyi niyetin yanında alıcı ve satıcı arasında noterden sözleşme yapılması, alıcı tarafından bankaya ödenecek borçtan varsa kalan kısmın satıcıya hangi koşullarda ödenmesi gerektiğinin açıkça belirtilmesi gerekir.

Bu üç durumdan herhangi biri sağlandıktan sonra bankadan rehin kaldırma yazısı alınır ve aracın devri için noterden satış işlemi yapılır ve tescil işlemleri gerçekleştirilir. Noterden yapılmayan işlemler geçersizdir.

Araç devir işlemleri hemen yapılmayacaksa, noterde devrin yapılacağı zaman belirtilmelidir. Sürenin 1 ayı geçmemesine dikkat edilmesi gerekir. Karayolları trafik yönetmeliğine göre de noter satışı ile aracı devalan kişi aracın gerçek sahibi sayılmaktadır.
HABERTÜRK



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lektem -- 3 Haziran 2012; 9:08:12 >


_____________________________

1971


637 Mesaj
3 Haziran 2012; 12:05:45 

quote:

Orijinalden alıntı: teoman36

Arkadaşlar merhaba.
Bugün bir tanıdığın satın aldığı yeni Swift'i bir sürekullanma fırsatım oldu, hakikaten çok güzel, iç dizaynı da çok şık. Bir de müzik sistemi orjinal hali çok kaliteliydi.

Acaba Suzuki Splash'da usb girişi var mı biliyor musunuz, varsa hangi versiyonunda vardır? Teşekkür ederim.


Merhaba. Maalesef Splash'ta usb girişi yok. Panasonic marka çok kaliteli bir müzik sistemi var, direksiyondan kontrol edilebiliyor. Cd/Mp3 çaları var.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
3 Haziran 2012; 13:39:05 

quote:

Orijinalden alıntı: adepex


Merhaba. Maalesef Splash'ta usb girişi yok. Panasonic marka çok kaliteli bir müzik sistemi var, direksiyondan kontrol edilebiliyor. Cd/Mp3 çaları var.


Panasonic mi? Gerçekten mi? :)


_____________________________

1971


 
296 Mesaj
3 Haziran 2012; 13:54:25 

Evet,araçta PACR08 model Panasonic ses sistemi var.Hakikaten kaliteli ve iyi ses veren bir cihaz.


1310 Mesaj
3 Haziran 2012; 13:59:07 

quote:

Orijinalden alıntı: syakincil

Evet,araçta PACR08 model Panasonic ses sistemi var.Hakikaten kaliteli ve iyi ses veren bir cihaz.

Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.


_____________________________

1971

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2012; 14:28:52 

28000'e alınabilir.


1310 Mesaj
3 Haziran 2012; 14:33:39 

quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

28000'e alınabilir.

28 bine? Sıfırı, bayiden? Otomatik vites?


_____________________________

1971


5446 Mesaj
3 Haziran 2012; 14:54:48 

Güzel araba


_____________________________

Nokia Lumia 925 --- Canon 650D --- Gigabyte P35K Gaming Notebook


637 Mesaj
3 Haziran 2012; 18:02:45 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.

Çok kaliteli müzik sistemi var. Cd/Mp3 çalar. Direksiyondan kumandalı. Cd içine klasörler hazırlayıp atabilirsiniz, hepsini görür.
Direksiyondaki kumanda tuşundan klasörleri, şarkıları atlatabilirsiniz. Radyo vs arasında geçiş yapabilirsiniz.
Ayrıca ses sistemi hıza duyarlı, araç hızlandıkça ses seviyesi yükseliyor.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


637 Mesaj
7 Haziran 2012; 1:39:28 

quote:

Orijinalden alıntı: lektem


Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.

Arkadaşlar tekrar merhaba,

Gördünüz mü bilmiyorum ama Splash'ı makyajlamışlar. Ön dizaynı, far grubu değişmiş, arka tampon biraz değişmiş. Vallaha güzel olmuş.
Sitesine yeni fotoğrafları eklemişler, bir bakın bence. Ve lektem sıfırını alacaksanız bence yeni makyajlı kasa gelir gelmez alın, ya da bu kasasında indirim yaparlarsa eğer bu kasasını alın. Bu dönem önemli bence.

Selamlar.


_____________________________

2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri


1310 Mesaj
7 Haziran 2012; 8:36:33