Şimdi Ara

Beklenen Konu: 7-Gang DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
7
Favori
40.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • WV devrim niteliğinde bir otomatik şanzıman sürdü piyasaya: DSG.

    DSG nedir: İki tane şanzımanın birleştirilmesinden oluşan bu sistem, çok hızlı vites değiştirmeye muktedirdir. İki tane şanzımanın avantajı, hangi viteste gidiliyorsa o vitesin bir üstü ve bir altının hazırda bulundurulmasıdır. Üst ve alt vites hazır olunca, şanzıman çok hızlı değişikliklere imza atabilmektedir. Ulaşılabilir markalar arasında WV'yi tek yapan bu şanzıman, WV satışlarına çok yardımcı oldu. WV'nin en büyük rakipleri hala 4 ileri tork konvertörlü otomatik ya da robotize yarı otomatik şanzımanlarla kullanıcılarına eziyet çektirirken WV sahipleri Borg Warner şanzıman ve marka üstün Alman teknolojisi arabaları ile milisaniyeler içinde vites değiştirmenin keyfini sürüyorlar.

    WV öncelikle 6-Gang DSG'yi piyasaya sürdü. Bu şanzıman pek çok modelde kullanıldı ve başarısını kanıtladı. Bu şanzımanın en bilinen olumsuz özellikleri ise 400 nm'den fazlasını kaldıramamsı ve kick down halinde bazen kafasının karışması idi. Ama bu olumsuzluklar bu şanzımanın başarısına gölge düşüremedi, çünkü ulaşılabilir arabalar içindeki en iyi otomatik şanzıman ünvanını tartışmasız şekilde eline geçirdi. Bu şanzımanın WV açısından en ciddi dezavantajı, yüksek maliyeti idi. Bu yüzden WV daha makul fiyatlı arabalarında kullanılmak üzere yeni bir çift kavramalı şanzıman sürdü piyasaya: 7-Gang DSG.

    Bu şanzımanın en önemli özelliği, 6-Gang DSG’nin aksine kuru yapıda olması. Bu şanzıman, özellikle 1.4 TSI motorlarda kullanılmak için geliştirildiğinden sadece ve sadece 250 nm torka dayanıklı. Zaten tüm sorun da burada başlıyor. 1.4 TSI üstün teknolojisi ile fındık kadar motordan 170 hp’ye kadar güç üretebiliyor. Gerçi o motor 160 hp’ye düşürülmüş olsa da, 7-Gang DSG ile kombine ediliyor. 1.4 TSI da 160 hp güç ürettiği yetmezmiş gibi, 240 nm tork da üretiyor küçücük boyuna bakmadan. 7-Gang DSG de sadece 250 nm torka dayandığı için sorunlar burada başlıyor. WV bu yüzden ciddi eleştirilere uğramıştı daha bu motor – şanzıman kombinasyonu piyasaya çıkmadan. Bu eleştirilerin ne kadar haklı olduğu da kullanıcı şikayetleri WV’ye yağmaya başladıkça ortaya çıktı. 7-Gang DSG zaten takır tukur ses çıkaran vites değişikleri ile pek çok kullanıcıdan şikayet alıyor. Şikayetler sadece ses ile sınırlı kalsa yine neyse, arabanın yolda kalmasına ya da serviste günlerce yatmasına kadar giden sorunlar mevcut. WV DSG ile iyi bir iş yapmışken neden böyle ölümcül bir hata yaptı? WV mühendisleri çok mu yetersiz? 7-Gang DSG neden bu kadar sorunlu? Yoksa WV 7-Gang DSG ile çuvalladı mı? Buyurun, işte bir kullanıcı şikayeti.

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG
     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

    Scirocco DSG'si neden sorun çıkarıyor?
    14 Aralık 2009 12:15:00

    15 Haziran 2009'da Volkswagen Scirocco Sportline Tiptronic otomobil satın almış bulunuyorum. Bu aracın eski versiyonunu 1982-85 tarihlerinde kullandığımdan satın alma kararımı nostaljik duygular içinde verdim.

    Ancak araç beklentilerimi karşılamak bir yana, sürekli serviste, bu yüzden pek kullanamadım! Araç 1000 km olmadan otomatik şanzıman arızası verdi, şanzıman Almanya'dan uçak ile kargo vasıtasıyla getirilerek komple değiştirildi. Araç 8800 km seviyesindeyken, bu seferde motor arızası verdi. Serviste aracın önce bobini değişti ancak sorun giderilmedi. Daha sonra bana bilinci silindir kompresyonunun olmadığını, ne olduğunu anlamak için motorun komple indirilmesi gerektiği herhangi parça değişimi olabileceği gibi blok hatasından da kaynaklanabileceği, bu durumda motorun komple yenilenmesinin (değişimi) yapılacağı bilgisi verildi. Araç şu anda tahminen en az 10 gün serviste kalacak ve sorunun ne olduğu tespit edilmeye çalışılacak. Scirocco'lar da bu tip arızlara sık sık rastlanıyor mu? Eğer böyle kronik sorunlar varsa, distribütör firma bunu müşterileri ile paylaşmalı zorunda değil mi? Aynı sorunlar Almanya'da yaşansa nasıl bir yaklaşım olurdu acaba? Geçici olarak araç tahsis etmek yerine neden aracı yenilemiyorlar?
    Korhan Ölçen

    Sahibi olduğunuz 2009 model VW Scirocco 1.4 TSl 160 HP DSG 7 ileri vites kutulu aracınızın satın alma sonrasında oluşan olumsuzlukların gerçek bir talihsizlik olduğunu belirtmeliyim. Özellikle 7 ileri DSG vites kutuları ile yaşanmış birçok örnek sonuçda var. 7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde. Ayrıca birçok bölgeden gelen bazı zararlı sesler ve sorunlar da dile getirilmiş ve Doğuş grubu ve VW Almanya yetkilileri kontrollerine sunulmuş ve bunun sonucunda bazı düzenleme ve güncellemeler yapılmıştır. Ama yine de bu şanzımanlann yakın vites oranları ile hem daha iyi bir hızlanma hem de makul yakıt tüketimi gibi iki önemli özelliği bir arada sunabildiğini hatırlatmalıyım. Zaten bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250 Nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığı da defalarca söylendi. O yüzden sadece 10 Nm daha düşük, yani 240 Nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini VW mühendisleri neden düşünmedi, bilmiyorum. Elimdeki veriler benim bu konuda onlar kadar bilgi sahibi olmadığımı gösteriyor ama gelen şikayetler, bu sorunun hiç de yabana atılır olmadığını gösteriyor. Sonuçta bu araçların satış sonrası garanti kapsamında belli hizmetleri kusursuzca veriliyor. Zaten tüm seri üretim araçlarda hatasızlık paylan % 70 dolaylarında, sizin de satın aldığınız kuruluşa ve garanti sözleşmesine kayıtsız şartsız güvenmek dışında yapacağınız fazla bir şey yok. Ayrıca VW Grubu'nun mühendislik ve üretim başarısı da ortada. Motor konusunda ise bugüne kadar kronik büyük bir soruna rastlanmadı. Sizin motor konusundaki sorununuzun şanzımandan farklı olarak, bir talihsizlik olduğunu düşünüyorum, aracınız garanti kapsamında olduğu için de fazla dert etmenize gerek yok. Söz konusu yenilemeler ikinci elde avantaj bile olabilir.


    Doğuş Otomotiv-VW Binek Arac'ın konuyla ilgili cevabı:
    Derginize başvuran değerli müşterimiz Korhan Ölçen'e ait 34 GM 3002 plakalı, Volkswagen Scirocco Sportline Derin Siyah, 1.4 tiptronic, aracın incelemesi uzmanlarımızca yapılmıştır. Müşterimizi mağdur etmemek adına, motor sorununun tamirle giderilmesi yanında kendisinin beklentisi en üst şekilde karşılanmaya çalışılmış olup üreticiye de konu hakkında bilgi verilmesi için gereken süreç başlamıştır.

    Yazan : ONNO USTA
    Kaynak : Autoshow



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 13 Haziran 2010; 21:20:59 >



  • Doğuş eğer mağdur etmemişse görevini yapmıştır. Geri kalan wv Almanyanın işi. Nasıl şanzıman yaptıklarına oturup baksınlar .

  • dsg'nin tek özelliği doğru zamanda vites değiştirmesi değil ayrıca fazla yüklenme durumlarında torku limitleyip şanzımanın zarar görmesini engellemesi

    bundan dolayı birçok tuning firması araçtan alınacak performansı kısıtladığı için dsg'yi sevmiyor

    sciroccolardaki dsg şanzımanı 500nm'ye kadar kaldırabiliyor 24 saatlik nurburgring yarışlarında bu araçlar sorun çıkarırdı aksi takdirde

    bu yarışlarda APR tarafından güçlendirilen sciroccolar stock dsg şanzıman ile yarıştılar

    ama dsg hassas ve sorunlu bir şanzıman bu gerçek

    çevremde sorun yaşamayan dsg kullanıcısı az (belki de araçlarını performanslı kullanmalarından kaynaklanıyordur ama bu özür sayılamaz VW düşünmeliydi bunun sonunu !!!!!!!!!!!)

    + bu nedendir ki dsg'li araç almadım

    Allah garanti süresi bitip de arızası çıkan dsg kullanıcılarına sabır versin

    en az 10 kaatdır minimum
  • @mchill

    Doğuş tüketiciyi mağdur ediyor mu, etmiyor mu bir daha bakın bence.

    Ayrıca, bu tip sıkıntılardan marka kadar distribütör de sorumludur. Hatta konuyu yargı yoluna taşırsanız WV'nin kendisinden para tahsil etmeniz mümkün değil neredeyse. Zarar olursa Doğuş'tan tahsil edersiniz, çünkü Doğuş'tan parayı almak çok daha kolay.

    @Doktor

    Ortada bir kepazelik var. WV DSG alan insanların işi zor.

    DSG'nin Doğuş fiyatının 18.000 TL olduğunu duydum ama emin değilim, fiyatı bilen varsa yazarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 27 Aralık 2009; 21:01:55 >
  • Vitesin Çok Hızlı Değişmesi İnsana Ne Gibi Bir Zevk Verir Ki?
    Keyif İstiyorsan Git Manuel Al
  • Yeni ve sorunlu bir sistem en kısa zaman içinde bu soruna çözüm getirmeliler. Aksi taktirde DSG silinemeyecek şekilde karalanıcak ve hep öyle kalıcak diye düşünüyorum.

    Tamam iyi güzel hatta muhteşem bir teknoloji bana kalırsa. Fakat kusursuz değil.

    Ya garantisi bitince ne olucak ? 2. el hiç mi düşünülmemiş acaba ?


    EDİT:İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ac Schnitzer. -- 27 Aralık 2009; 20:58:57 >
  • Afedersiniz ama bu hata büyük ihtimalle VW'nin belini bükecek büyüklükte bir hataya benziyor. O kadar çok bu konu hakkında sıkıntı duymaya başladım ki, artık VW'e olan güvenim inanın bitti.
  • [simage][/simage] kullansan çok iyi olacak sayfanın yapısı acayip bozuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.
    Yeni ve sorunlu bir sistem en kısa zaman içinde bu soruna çözüm getirmeliler. Aksi taktirde DSG silinemeyecek şekilde karalanıcak ve hep öyle kalıcak diye düşünüyorum.

    Tamam iyi güzel hatta muhteşem bir teknoloji bana kalırsa. Fakat kusursuz değil.

    Ya garantisi bitince ne olucak ? 2. el hiç mi düşünülmemiş acaba ?

    EDİT:İmla.


    Debriyajı 20.000 km civarında biten WV Caddy sahiplerine kullanıcı hatası açıklaması yapan bir marka ve distribütörden ne beklenir ki?

    @Nike




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 27 Aralık 2009; 21:09:57 >
  • valla 1 senedir kullanıyorum 20.000 km dir.Gayet güzel ciddi bir problem yok.İstisnalar vardır ama onun dışında mükemmel.Zaten ciddi bi durum olsa vw almanya geri çağırma yapar kaldı ki sizin haberiniz olmadan bile aracınızda şu sorun var deyip servise çağırıyorlar.Ayrıca bu şanzuman vw has değil stronic olarak audide kullanılıyor.Gereksiz muhabbetlerle insanlların kafasını karıştırmaktan başka bi şey değil.
    Ama bunu yapan almanın aklına gelmeyecek genelleme yaparak bu şanzumanların hepsi böyle demek bu ülkeye has bi şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    @Doktor

    Ortada bir kepazelik var. WV DSG alan insanların işi zor.

    DSG'nin Doğuş fiyatının 18.000 TL olduğunu duydum ama emin değilim, fiyatı bilen varsa yazarsa sevinirim.



    benim aracın şanzımanı 9500 ytl + kdv ... otomotion'daki yetkiliden duyduğumda şok olmuştum

    dsg kompleks bir olay düz şanzıman gibi tamirini yapacak çıkar mı bilinmez

    verdiğin fiyat veya o fiyata yakınsa dsg şanzıman denecek söz kalmıyor..........

    doğuş en büyük parayı sıfır araba satarken değil dod'daki 2. eller birde bu servis olayından kazanıyor

    bu nedenle adamların keyfi yerinde olsa gerek ne olacak dsg şanzıman bozulsa tamiriyle mi uğraşacak oradakiler yenisi ile değiştirirler

    tampona gelen taş için komple tampon boyama öneren zihniyetten ne beklenir ki ?
  • Bu sorun gerçekten ciddi bir sorun olarak ortaya çıkmış durumda ve kaç aydır donanımhaber'de tartışılıyor. Anlaşıldığı kadarıyla bu sadece bir ses sorunu, fiziksel olarak sorun yaşatmıyormuş; ancak bazı DSG şanzımanlarda durma sorunları da oluyor. Özellikle ABD'de 15bin DSGli araç geri çağrılmış.

    Audi araçlarda da bu sorun yaşanıyor.

    Bu sorunla ilgili VW-Audi grubunun çözüm bulmaya çalıştığı servisler tarafından söyleniyor. Herhalde kendileri için en az maliyetli çözüm peşindeler.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    valla 1 senedir kullanıyorum 20.000 km dir.Gayet güzel ciddi bir problem yok.İstisnalar vardır ama onun dışında mükemmel.Zaten ciddi bi durum olsa vw almanya geri çağırma yapar kaldı ki sizin haberiniz olmadan bile aracınızda şu sorun var deyip servise çağırıyorlar.Ayrıca bu şanzuman vw has değil stronic olarak audide kullanılıyor.Gereksiz muhabbetlerle insanlların kafasını karıştırmaktan başka bi şey değil.
    Ama bunu yapan almanın aklına gelmeyecek genelleme yaparak bu şanzumanların hepsi böyle demek bu ülkeye has bi şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 27 Aralık 2009; 21:21:11 >
  • 22bin tl olması lazım dsg şanzımanın.
  • O zaman Audideki S-troniclerinde ayvayı yemiş olması lazım.Audideki stroniclerde bir modifikasyon varsa bilemem ama A5 2.0tfsi larda 350NM tork keza S4 440NM.Dsgnin 250NM torkla sınırlı bir şanzıman olduğunu sanmıyorum(belki 500nm ile sınırlıdır) ve bu kadar sorunlu olsa heralde S4e koymazlardı.
  • Scirocco DSG'si neden sorun çıkarıyor?
    14 Aralık 2009 12:15:00

    15 Haziran 2009'da Volkswagen Scirocco Sportline Tiptronic otomobil satın almış bulunuyorum. Bu aracın eski versiyonunu 1982-85 tarihlerinde kullandığımdan satın alma kararımı nostaljik duygular içinde verdim.

    Ancak araç beklentilerimi karşılamak bir yana, sürekli serviste, bu yüzden pek kullanamadım! Araç 1000 km olmadan otomatik şanzıman arızası verdi, şanzıman Almanya'dan uçak ile kargo vasıtasıyla getirilerek komple değiştirildi. Araç 8800 km seviyesindeyken, bu seferde motor arızası verdi. Serviste aracın önce bobini değişti ancak sorun giderilmedi. Daha sonra bana bilinci silindir kompresyonunun olmadığını, ne olduğunu anlamak için motorun komple indirilmesi gerektiği herhangi parça değişimi olabileceği gibi blok hatasından da kaynaklanabileceği, bu durumda motorun komple yenilenmesinin (değişimi) yapılacağı bilgisi verildi. Araç şu anda tahminen en az 10 gün serviste kalacak ve sorunun ne olduğu tespit edilmeye çalışılacak. Scirocco'lar da bu tip arızlara sık sık rastlanıyor mu? Eğer böyle kronik sorunlar varsa, distribütör firma bunu müşterileri ile paylaşmalı zorunda değil mi? Aynı sorunlar Almanya'da yaşansa nasıl bir yaklaşım olurdu acaba? Geçici olarak araç tahsis etmek yerine neden aracı yenilemiyorlar?
    Korhan Ölçen

    Sahibi olduğunuz 2009 model VW Scirocco 1.4 TSl 160 HP DSG 7 ileri vites kutulu aracınızın satın alma sonrasında oluşan olumsuzlukların gerçek bir talihsizlik olduğunu belirtmeliyim. Özellikle 7 ileri DSG vites kutuları ile yaşanmış birçok örnek sonuçda var. 7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde. Ayrıca birçok bölgeden gelen bazı zararlı sesler ve sorunlar da dile getirilmiş ve Doğuş grubu ve VW Almanya yetkilileri kontrollerine sunulmuş ve bunun sonucunda bazı düzenleme ve güncellemeler yapılmıştır. Ama yine de bu şanzımanlann yakın vites oranları ile hem daha iyi bir hızlanma hem de makul yakıt tüketimi gibi iki önemli özelliği bir arada sunabildiğini hatırlatmalıyım. Zaten bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250 Nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığı da defalarca söylendi. O yüzden sadece 10 Nm daha düşük, yani 240 Nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini VW mühendisleri neden düşünmedi, bilmiyorum. Elimdeki veriler benim bu konuda onlar kadar bilgi sahibi olmadığımı gösteriyor ama gelen şikayetler, bu sorunun hiç de yabana atılır olmadığını gösteriyor. Sonuçta bu araçların satış sonrası garanti kapsamında belli hizmetleri kusursuzca veriliyor. Zaten tüm seri üretim araçlarda hatasızlık paylan % 70 dolaylarında, sizin de satın aldığınız kuruluşa ve garanti sözleşmesine kayıtsız şartsız güvenmek dışında yapacağınız fazla bir şey yok. Ayrıca VW Grubu'nun mühendislik ve üretim başarısı da ortada. Motor konusunda ise bugüne kadar kronik büyük bir soruna rastlanmadı. Sizin motor konusundaki sorununuzun şanzımandan farklı olarak, bir talihsizlik olduğunu düşünüyorum, aracınız garanti kapsamında olduğu için de fazla dert etmenize gerek yok. Söz konusu yenilemeler ikinci elde avantaj bile olabilir.


    Doğuş Otomotiv-VW Binek Arac'ın konuyla ilgili cevabı:
    Derginize başvuran değerli müşterimiz Korhan Ölçen'e ait 34 GM 3002 plakalı, Volkswagen Scirocco Sportline Derin Siyah, 1.4 tiptronic, aracın incelemesi uzmanlarımızca yapılmıştır. Müşterimizi mağdur etmemek adına, motor sorununun tamirle giderilmesi yanında kendisinin beklentisi en üst şekilde karşılanmaya çalışılmış olup üreticiye de konu hakkında bilgi verilmesi için gereken süreç başlamıştır.


    Yazan : ONNO USTA
    Kaynak : Autoshow



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 27 Aralık 2009; 21:27:43 >

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Scirocco DSG'si neden sorun çıkarıyor?
    14 Aralık 2009 12:15:00

    15 Haziran 2009'da Volkswagen Scirocco Sportline Tiptronic otomobil satın almış bulunuyorum. Bu aracın eski versiyonunu 1982-85 tarihlerinde kullandığımdan satın alma kararımı nostaljik duygular içinde verdim.

    Ancak araç beklentilerimi karşılamak bir yana, sürekli serviste, bu yüzden pek kullanamadım! Araç 1000 km olmadan otomatik şanzıman arızası verdi, şanzıman Almanya'dan uçak ile kargo vasıtasıyla getirilerek komple değiştirildi. Araç 8800 km seviyesindeyken, bu seferde motor arızası verdi. Serviste aracın önce bobini değişti ancak sorun giderilmedi. Daha sonra bana bilinci silindir kompresyonunun olmadığını, ne olduğunu anlamak için motorun komple indirilmesi gerektiği herhangi parça değişimi olabileceği gibi blok hatasından da kaynaklanabileceği, bu durumda motorun komple yenilenmesinin (değişimi) yapılacağı bilgisi verildi. Araç şu anda tahminen en az 10 gün serviste kalacak ve sorunun ne olduğu tespit edilmeye çalışılacak. Scirocco'lar da bu tip arızlara sık sık rastlanıyor mu? Eğer böyle kronik sorunlar varsa, distribütör firma bunu müşterileri ile paylaşmalı zorunda değil mi? Aynı sorunlar Almanya'da yaşansa nasıl bir yaklaşım olurdu acaba? Geçici olarak araç tahsis etmek yerine neden aracı yenilemiyorlar?
    Korhan Ölçen

    Sahibi olduğunuz 2009 model VW Scirocco 1.4 TSl 160 HP DSG 7 ileri vites kutulu aracınızın satın alma sonrasında oluşan olumsuzlukların gerçek bir talihsizlik olduğunu belirtmeliyim. Özellikle 7 ileri DSG vites kutuları ile yaşanmış birçok örnek sonuçda var. 7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde. Ayrıca birçok bölgeden gelen bazı zararlı sesler ve sorunlar da dile getirilmiş ve Doğuş grubu ve VW Almanya yetkilileri kontrollerine sunulmuş ve bunun sonucunda bazı düzenleme ve güncellemeler yapılmıştır. Ama yine de bu şanzımanlann yakın vites oranları ile hem daha iyi bir hızlanma hem de makul yakıt tüketimi gibi iki önemli özelliği bir arada sunabildiğini hatırlatmalıyım. Zaten bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250 Nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığı da defalarca söylendi. O yüzden sadece 10 Nm daha düşük, yani 240 Nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini VW mühendisleri neden düşünmedi, bilmiyorum. Elimdeki veriler benim bu konuda onlar kadar bilgi sahibi olmadığımı gösteriyor ama gelen şikayetler, bu sorunun hiç de yabana atılır olmadığını gösteriyor. Sonuçta bu araçların satış sonrası garanti kapsamında belli hizmetleri kusursuzca veriliyor. Zaten tüm seri üretim araçlarda hatasızlık paylan % 70 dolaylarında, sizin de satın aldığınız kuruluşa ve garanti sözleşmesine kayıtsız şartsız güvenmek dışında yapacağınız fazla bir şey yok. Ayrıca VW Grubu'nun mühendislik ve üretim başarısı da ortada. Motor konusunda ise bugüne kadar kronik büyük bir soruna rastlanmadı. Sizin motor konusundaki sorununuzun şanzımandan farklı olarak, bir talihsizlik olduğunu düşünüyorum, aracınız garanti kapsamında olduğu için de fazla dert etmenize gerek yok. Söz konusu yenilemeler ikinci elde avantaj bile olabilir.


    Doğuş Otomotiv-VW Binek Arac'ın konuyla ilgili cevabı:
    Derginize başvuran değerli müşterimiz Korhan Ölçen'e ait 34 GM 3002 plakalı, Volkswagen Scirocco Sportline Derin Siyah, 1.4 tiptronic, aracın incelemesi uzmanlarımızca yapılmıştır. Müşterimizi mağdur etmemek adına, motor sorununun tamirle giderilmesi yanında kendisinin beklentisi en üst şekilde karşılanmaya çalışılmış olup üreticiye de konu hakkında bilgi verilmesi için gereken süreç başlamıştır.


    Yazan : ONNO USTA
    Kaynak : Autoshow


    hela bea 0kucam diye canım cıktı..saolasın..resim koymak cok sacma olmus yaw hemde pparca parca


    edit:dsg sanzıman 20bin tl denilmiş cok guldum ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 27 Aralık 2009; 21:30:22 >
  • Sayın Holi Van, ben bu konuyu resim koymadan açsam, belge isteyecekler. Belge koymazsam da konunun ortalığı karıştırmak için açılmış olduğunu düşünecekler.

    Anladın mı?

    @Nike

    Eyvallah. İlk mesaja ekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Sayın Holi Van, ben bu konuyu resim koymadan açsam, belge isteyecekler. Belge koymazsam da konunun ortalığı karıştırmak için açılmış olduğunu düşünecekler.

    Anladın mı?

    @Nike

    Eyvallah. İlk mesaja ekliyorum.

    usta zaten bunları izinsiz buraya foto cekerek koymak suc değil mi?

    yoksa ben mi yanlıs biliyorum?
  • quote:

    7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde.


    Böyle bir cevap olabilir mi ya o kadar para sayıp al tıkıtıları dinle dur.

    @Polemik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 27 Aralık 2009; 21:41:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Sayın Holi Van, ben bu konuyu resim koymadan açsam, belge isteyecekler. Belge koymazsam da konunun ortalığı karıştırmak için açılmış olduğunu düşünecekler.

    Anladın mı?

    @Nike

    Eyvallah. İlk mesaja ekliyorum.

    usta zaten bunları izinsiz buraya foto cekerek koymak suc değil mi?

    yoksa ben mi yanlıs biliyorum?



    Neden suç olsun?

    Bu bir dergi. Ben de bunu kendi yazım gibi eklemiyorum, yayınlanan haberi tartışmak için buraya ekliyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.