Şimdi Ara

1.4 TSI 122 HP motorlar için % 100 LPG ile çalışan VIALLE LPdi (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
723
Cevap
12
Favori
271.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatayaslan

    ekonomi arıyorsanız diesel alın bencede tsi motora lpg taktırmak gibi bir maceraya girmeyin.. ama derseniz ki dizelin gürültüsü var 2007 ve üstü honda civic alın takın brc lpg kafanız rahat olsun..


    teşekkürler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzt9


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    "Normal otomobiller" nasıl (!) "elektrikliye döüştürülecek" acaba sayın Bakan...??? Şu anda kullandığınız "OTOMOBİL"in herşeyi tükettiği yakıt esas alınarak düzenlenmiştir. Motor, vites kutusu, aktarma organları, frenler, ısıtma/soğutma/havalandırma sistemleri, hidrolik direksiyon ve daha onlarca donanım motordan aldığı güçle beslenmektedir. Yakıt deposu, eksoz sistemi, elektronik devreler, aracın ağırlık dağılım oranı, süspansiyonu vb. herşey aracı geliştiren mühendisler tarafından optimize edilmiştir.

    Bu VHF/UHF yayınları alan eski bir televizyona digital uydu yayınlarını alabilen bir receiver bağlamaya benzemez ki!

    Elektrikli otomobiller hakkında açılan konulara çok bilgi yazdım. Elektrikli aracın en büyük handikapı halen MENZİL ise de

    1. Akülerin Ağırlığı (boş akü de, dolu akü de aynı ağırlıktadır!) (ama sıvı yakıt veya LPG fiziksel olarak tüketilmektedir)
    2. Akülerin Şarj Süresi (boş aküyü doldurmak 5 dakikalık bir iş değildir, 5 saat sürer) (ama yakıt deposu 2 dakikada dolar)
    3. İçten Patlamalı Motorların basınç kompresyonu ve soğutma suyu sıcaklığı frenleme ve ısıtma için kullanılır.
    4. Uzun yolda akülerin menzili ve şarjı dezavantajdır. İçten patlamalı motorlar her yerde yakıt bulabilir.

    Benzin-Dizel-LPG'li araçlar zamanla hayatımızın ve günlük yaşantımızın o kadar vazgeçilmez ve temel bir parçası haline gelmişlerdir ki sanki hiçbir zaman hayatımızdan çıkmayacaklarmış, hep var olacaklarmış ve bildiğimiz dünya düzeni onun etrafında, odakta o varken dönüyormuş gibi geliyor. Elektrikli araçta ISINMA nasıl gerçekleşecek? Akülerin depoladığı değerli enerjiyi rezistansların içinde israf ederek mi? Aydınlatma ve elektrikl destekli direksiyon dahil otomobillerin elektrikle çalışMAyan bir parçaları kaldı mı? Peki ya KLİMA? O hayvansal kompresör motordan epey bir HP çektiğinde çekiş düşmesin diye akülerden daha falza akım talebinde bulunulmayacak mı?

    Ne kolay tabi, aracımıza biniyor, motoru çalıştırıyor, 1. vitese takıp klimayı da açarark Ankara'dan Antalya'ya geze geze gidebiliyoruz. Çok merak ediyorum, piyasaya sürülmeye hazır araçlarda şu anda alıştığımız ve vazgeçmeyeceğimiz donanımlar da standart olacak mı?


    Taner Bey,
    Almanya’nın Stuttgart kentinde, ortağı Reinhardt Ritter ile ticari Arabaları elektrikle çalışır duruma getiren EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti, 30 Kasım’da ,Sanayi ve Ticaret Bakanlığının, araçlarda elektrik dönüşümü yapılabilmesine imkan tanıyan mevzuat değişikliğini resmi gazetede yayınlamasını takiben ,Türkiye’de İzmir’i seçen EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti , benzinli ve dizel araçları elektrikli araçlara dönüştürmeye başladı.



    Dönüşüm otomobilin motor ve ona bağlı tüm yardımcı gereçler, yakıt deposu gibi sistemlerinin otomobilden çıkartılarak,EFA-S Tarafından üretilip ,dizayn edilmiş akü sistemini barındıran kutunun şase arasına yerleştirilmesi ile gerçekleşiyor.Bu Kutunun Ağırlığı 90-95 kilogram.

    Akülerin bir bölümünü otomobilin ön tarafına montajlıyorlar.Bununda sebebi, 90-95 kilogram civarındaki bu akü sistemini barındıran kutunun yerleştirilmesinden sonra oluşabilecek denge sorununu ortadan kaldırmak.Zira Aracın orjinal motoru 250 kilogram olduğu için dengeyi sağlamak gerekiyor.

    Akü sistemini barındıran kutunun altında da elektrikli motor var.

    Son işlem olarakta , benzin göstergesinin yerini de batarya göstergesi monte ediliyor.


    Dönüşüm sonrası, uygulama yapılan arabalar şimdilik şehir içi trafiğinde ideal randımanı verebiliyorlar. Bu akülerle günde 100 ila 200 kilometre arasında menzil yapabilirsiniz. Bu bilgileri veren EFA-S Elektrikli Araçlar Genel Müdürü ve kurucu ortağı olan İzmirli işadamı Can Baki, " Şehir içindeki araçların durması kalkması emisyon açısından gürültü açısından önemlidir. En çok çevre kirliliğini yaratan şehiriçi trafiğidir. 14 liralık mazot yakıyorsa 1 liralık elektrik harcıyor." diye konuştu.



    EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti , Uluslararası kargo firması UPS için Almanya’da P80 7,5 tonluk aracı dünyada ilk defa elektrikle çalışır hale getirerek başarılı bir işe imza atmıştı. EFA-S, sadece Almanya’dan değil Avrupa’nın farklı ülkelerinden de yoğun sipariş alıyor. EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti Genel Müdürü Can Baki, “Arabaların motor, yakıt tankı ve diğer tüm yardımcı gereçlerini sökerek, yeni motor ve aksamla yüzde yüz elektrik gücüyle çalışır hale getiriyoruz. TUV ve ECE-R-100 Avrupa standartlarında üretim yapıyoruz. Arabalarda oldukça yüksek performans elde ediyoruz. Tüm dünyanın gündeminde olan yüksek yakıt maliyetlerine ve çevre kirliliği yaratan Arabalara artık güçlü bir alternatif sunuyoruz ” dedi.



    Ayrıca EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti Genel Müdürü Can Baki, sözlerine ‘’Elektrikli Arabaları büyük bir firma tarafından imal edilmiş herhangi bir elektrikli ticari araca göre yüzde 50 daha ucuza mal ettiklerini de belirten Can Baki, sipariş miktarına göre Arabaları 10 - 12 hafta civarında tamamladıklarını ve 2 yıl garanti sunduklarını da’’ ekliyor.
    EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti Genel Müdürü Can Baki ,’’Türkiye’de Elektrikli Arabalar Yönetmeliğinin hazırlanmasının sektörün geleceği açısından umut verici olduğuna dikkat çeken Baki, “Sektör bu yönetmelik sayesinde tam bir düzen ve sisteme kavuşacak. Türkiye’de ticari Arabaların elektrikli hale getirilmesiyle gerek çevre, gerek ekonomi, gerekse ulaşım konforu açısından yeni bir dönem başlayacak” dedi.



    Yazıyı baştan sona okurken kendimi reklam filmi izliyor gibi hissettim :)

    İçten yanmalı motor ile çalışan bir aracı elektrikliye çevirmeyi ay'a insan göndermek gibi büyük bir olay şeklinde anlatmış, komiğime gitti.
    Fosil yakıtlı motorun ürettiği hareket enerjisini bir elektrikli motor ile sağlarsınız olur biter.

    Burada düşünülmesi gereken olay Taner beyin de anlatmak istediği gibi, fosil yakıtlı bir motora ile çalışacak şekilde üretilmiş bir aracın elektrik motoru ile ne kadar verimli çalışacağıdır.

    Aktarma organlarındaki kayıplar, klima, ses sistemleri, aydınlatma vs yan sistemler geliştirilirken yakıt tüketimine etkileri hep göz önünde tutuldu, elektrik tüketimleri değil.

    Örneğin şu anki elektrikli otomobillerde hala aktarma organları bulunuyor ve bunların kaçınılmaz kayıpları var. Halbuki elektrik motorları aracın tekerlek kısımlarına monte edilebilir şekilde yeniden tasarlanabilir. Bu sayede şanzuman, şaft, diferansiyel vb bir sürü parçadan kurtulabilirler.

    fosil yakıtlı bir motora göre tasarlanmış bir aracı elektrikliye çevirmek zor birşey değil, hatta kolaydır ama ne kadar verimlidir?

    Tamamen elektrik tüketimi odaklı araçlar çıktıkça demek istediğim daha iyi anlaşılacaktır.

    Şu anda üretilen elektrikli araçların motor hariç diğer tüm sistemleri eskilerle birebir aynıdır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL

    vay be 160'lık vw scirocco 30 kuruş yakarsa tadından yenmez

    Alıntıları Göster
    adana vıalle ıle gorustum daha takamıyoruz dedıler prinsi gelın goruselım dedı bu hafta ıskenderundakı bayısıne gıdıp bakacam hadı hayırlısı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MentorCan

    adana vıalle ıle gorustum daha takamıyoruz dedıler prinsi gelın goruselım dedı bu hafta ıskenderundakı bayısıne gıdıp bakacam hadı hayırlısı

    Alıntıları Göster
    bir yıl içinde sistmin kullanıma geçegine inanarak tsi motor almaya karar verdim
    _____________________________
    valve
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hizir32

    bir yıl içinde sistmin kullanıma geçegine inanarak tsi motor almaya karar verdim

    Alıntıları Göster
    bugun adana prınsı ıle gorustum 2012'de takmaya baslayacaklarını soyledıler ama tam tarıh vermedıler Brc ıle gorustum onlar taktıklarını soyledıler ama ılk calısmada (1sn) ve rölantıde (10sn) kadar benzın kullanıyormus yarın ayrıntılı konusmaya gıdecem aldıgım bılgılerı buraya yazarım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MentorCan

    bugun adana prınsı ıle gorustum 2012'de takmaya baslayacaklarını soyledıler ama tam tarıh vermedıler Brc ıle gorustum onlar taktıklarını soyledıler ama ılk calısmada (1sn) ve rölantıde (10sn) kadar benzın kullanıyormus yarın ayrıntılı konusmaya gıdecem aldıgım bılgılerı buraya yazarım

    Alıntıları Göster
    şu işi biran önce halletsinler artık..binlerce turbolu araç sahibi şu işi halletmelerini bekliyor ama bir firma kalkıp da ben yaptım diyemedi daha..
    _____________________________
    2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ
    2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    şu işi biran önce halletsinler artık..binlerce turbolu araç sahibi şu işi halletmelerini bekliyor ama bir firma kalkıp da ben yaptım diyemedi daha..

    Alıntıları Göster
    2.0 TFSI ile uyumlu kit olacak mı acaba?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    2.0 TFSI ile uyumlu kit olacak mı acaba?

    Alıntıları Göster
    aracın LPG li olması start stop teknolojisine bir sorun çıkartır mı acaba....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga_06tr



    aracın LPG li olması start stop teknolojisine bir sorun çıkartır mı acaba....

    alakası olacağını zannetmiyorum...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtcagatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga_06tr



    aracın LPG li olması start stop teknolojisine bir sorun çıkartır mı acaba....

    alakası olacağını zannetmiyorum...

    Alıntıları Göster
    Artık BENZİNE tabi değilim.

    Yani teknik olarak değilim. 1.4 TSI'den 1.6 TDI'ye geçtim. Eşimin aracı da LPG'li, zaten 1 dolu depo benzin ona 1 yıldan da fazla yeter. Aldığımda yarım depo benzin vardı, tam 5 ay sonra hâlâ yarım depo.

    Sahibinden.Com'da LPG'li 1.4 TSI ve 1.6 FSI / 2.0 FSI motorlu araçlar var. Bunların hiçbiri SIVI LPG sistemi değildir. Şu anda da montajı yapılan sistemler manifoldu delerek takılan çift yakıtlı (karışık) sistemlerdir. İlk çalıştırma ve yüksek devirde benzine geçen, diğer zamanlarda da 8'de 1 oranında benzin yakmaya devam eden sistemler. Her ne kadar bu bir ÇÖZÜM ise de TAM bir çözüm değil, bir ARA çözüm.

    Benzinin pahalılaşması ile SIVI LPG'nin piyasaya sürülmesi arasında paralel bir hızlanma olmalıydı. Ama olmadı.

    SIVI LPG için büyük ümitlerle beklediğim VIALLE, PRINS ve GFI TELEFLEX'ten ümidi kestim. Ciddi adımları BRC markasının attığını gördüm. Umarım gelecek yıl ilkbaharda bu sistemler yurt genelinde yapılacak bir tanıtım ve promosyon faaliyeti ile takılmaya başlanır. Eğer BRC de bu işi yap(a)mazsa o zaman bu kitabın son sayfasına geldik demektir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Artık BENZİNE tabi değilim.

    Yani teknik olarak değilim. 1.4 TSI'den 1.6 TDI'ye geçtim. Eşimin aracı da LPG'li, zaten 1 dolu depo benzin ona 1 yıldan da fazla yeter. Aldığımda yarım depo benzin vardı, tam 5 ay sonra hâlâ yarım depo.

    Sahibinden.Com'da LPG'li 1.4 TSI ve 1.6 FSI / 2.0 FSI motorlu araçlar var. Bunların hiçbiri SIVI LPG sistemi değildir. Şu anda da montajı yapılan sistemler manifoldu delerek takılan çift yakıtlı (karışık) sistemlerdir. İlk çalıştırma ve yüksek devirde benzine geçen, diğer zamanlarda da 8'de 1 oranında benzin yakmaya devam eden sistemler. Her ne kadar bu bir ÇÖZÜM ise de TAM bir çözüm değil, bir ARA çözüm.

    Benzinin pahalılaşması ile SIVI LPG'nin piyasaya sürülmesi arasında paralel bir hızlanma olmalıydı. Ama olmadı.

    SIVI LPG için büyük ümitlerle beklediğim VIALLE, PRINS ve GFI TELEFLEX'ten ümidi kestim. Ciddi adımları BRC markasının attığını gördüm. Umarım gelecek yıl ilkbaharda bu sistemler yurt genelinde yapılacak bir tanıtım ve promosyon faaliyeti ile takılmaya başlanır. Eğer BRC de bu işi yap(a)mazsa o zaman bu kitabın son sayfasına geldik demektir.

    Alıntıları Göster
    sırf bu sebeple aracını satmayıp TSI yeni araç almayan bir arkadaşım var..
    hala daha neticeye ulaşılmadığına göre söyleyeyim bari başka çözümler bulsun ..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    sırf bu sebeple aracını satmayıp TSI yeni araç almayan bir arkadaşım var..
    hala daha neticeye ulaşılmadığına göre söyleyeyim bari başka çözümler bulsun ..

    Bu gidişle de zor çözüme ulaşır. Yıllardır adam akılı bir yöntem çıkmadı gitti.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Artık BENZİNE tabi değilim.

    Yani teknik olarak değilim. 1.4 TSI'den 1.6 TDI'ye geçtim. Eşimin aracı da LPG'li, zaten 1 dolu depo benzin ona 1 yıldan da fazla yeter. Aldığımda yarım depo benzin vardı, tam 5 ay sonra hâlâ yarım depo.

    Sahibinden.Com'da LPG'li 1.4 TSI ve 1.6 FSI / 2.0 FSI motorlu araçlar var. Bunların hiçbiri SIVI LPG sistemi değildir. Şu anda da montajı yapılan sistemler manifoldu delerek takılan çift yakıtlı (karışık) sistemlerdir. İlk çalıştırma ve yüksek devirde benzine geçen, diğer zamanlarda da 8'de 1 oranında benzin yakmaya devam eden sistemler. Her ne kadar bu bir ÇÖZÜM ise de TAM bir çözüm değil, bir ARA çözüm.

    Benzinin pahalılaşması ile SIVI LPG'nin piyasaya sürülmesi arasında paralel bir hızlanma olmalıydı. Ama olmadı.

    SIVI LPG için büyük ümitlerle beklediğim VIALLE, PRINS ve GFI TELEFLEX'ten ümidi kestim. Ciddi adımları BRC markasının attığını gördüm. Umarım gelecek yıl ilkbaharda bu sistemler yurt genelinde yapılacak bir tanıtım ve promosyon faaliyeti ile takılmaya başlanır. Eğer BRC de bu işi yap(a)mazsa o zaman bu kitabın son sayfasına geldik demektir.

    sıvı lpglı sıstem bıraz zor gelecek gıbı turkıyeye dıger sıstemı taktırsak brcmı yoksa landırenzomu daha ıyıdır sen uzun zaman arastırma yapmıssın bu konuyla ılgılı
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cursedsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Artık BENZİNE tabi değilim.

    Yani teknik olarak değilim. 1.4 TSI'den 1.6 TDI'ye geçtim. Eşimin aracı da LPG'li, zaten 1 dolu depo benzin ona 1 yıldan da fazla yeter. Aldığımda yarım depo benzin vardı, tam 5 ay sonra hâlâ yarım depo.

    Sahibinden.Com'da LPG'li 1.4 TSI ve 1.6 FSI / 2.0 FSI motorlu araçlar var. Bunların hiçbiri SIVI LPG sistemi değildir. Şu anda da montajı yapılan sistemler manifoldu delerek takılan çift yakıtlı (karışık) sistemlerdir. İlk çalıştırma ve yüksek devirde benzine geçen, diğer zamanlarda da 8'de 1 oranında benzin yakmaya devam eden sistemler. Her ne kadar bu bir ÇÖZÜM ise de TAM bir çözüm değil, bir ARA çözüm.

    Benzinin pahalılaşması ile SIVI LPG'nin piyasaya sürülmesi arasında paralel bir hızlanma olmalıydı. Ama olmadı.

    SIVI LPG için büyük ümitlerle beklediğim VIALLE, PRINS ve GFI TELEFLEX'ten ümidi kestim. Ciddi adımları BRC markasının attığını gördüm. Umarım gelecek yıl ilkbaharda bu sistemler yurt genelinde yapılacak bir tanıtım ve promosyon faaliyeti ile takılmaya başlanır. Eğer BRC de bu işi yap(a)mazsa o zaman bu kitabın son sayfasına geldik demektir.

    sıvı lpglı sıstem bıraz zor gelecek gıbı turkıyeye dıger sıstemı taktırsak brcmı yoksa landırenzomu daha ıyıdır sen uzun zaman arastırma yapmıssın bu konuyla ılgılı

    Merhaba Cursedsoul,

    LPG Dönüşümü Forumunda FARUK SEVGİLİ (FS OTOGAZ) ile irtibaça geçmenizi öneriyorum. Kendisi FSI ve TSI motorlara çift yakıtlı sistemi uzun süredir başarı ile takıyor ve örnke uygulamaları da var. Ayrıca 2012 yılı ortalarına doğru SIVI LPG (LİKİT GAZ) sistemine geçecek olan ilk LPG dönüşümcülerinden birisidir ve işinde de uzman ve ustadır.

    Selamlar,

    Taner Göde
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cursedsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Artık BENZİNE tabi değilim.

    Yani teknik olarak değilim. 1.4 TSI'den 1.6 TDI'ye geçtim. Eşimin aracı da LPG'li, zaten 1 dolu depo benzin ona 1 yıldan da fazla yeter. Aldığımda yarım depo benzin vardı, tam 5 ay sonra hâlâ yarım depo.

    Sahibinden.Com'da LPG'li 1.4 TSI ve 1.6 FSI / 2.0 FSI motorlu araçlar var. Bunların hiçbiri SIVI LPG sistemi değildir. Şu anda da montajı yapılan sistemler manifoldu delerek takılan çift yakıtlı (karışık) sistemlerdir. İlk çalıştırma ve yüksek devirde benzine geçen, diğer zamanlarda da 8'de 1 oranında benzin yakmaya devam eden sistemler. Her ne kadar bu bir ÇÖZÜM ise de TAM bir çözüm değil, bir ARA çözüm.

    Benzinin pahalılaşması ile SIVI LPG'nin piyasaya sürülmesi arasında paralel bir hızlanma olmalıydı. Ama olmadı.

    SIVI LPG için büyük ümitlerle beklediğim VIALLE, PRINS ve GFI TELEFLEX'ten ümidi kestim. Ciddi adımları BRC markasının attığını gördüm. Umarım gelecek yıl ilkbaharda bu sistemler yurt genelinde yapılacak bir tanıtım ve promosyon faaliyeti ile takılmaya başlanır. Eğer BRC de bu işi yap(a)mazsa o zaman bu kitabın son sayfasına geldik demektir.

    sıvı lpglı sıstem bıraz zor gelecek gıbı turkıyeye dıger sıstemı taktırsak brcmı yoksa landırenzomu daha ıyıdır sen uzun zaman arastırma yapmıssın bu konuyla ılgılı

    Merhaba Cursedsoul,

    LPG Dönüşümü Forumunda FARUK SEVGİLİ (FS OTOGAZ) ile irtibaça geçmenizi öneriyorum. Kendisi FSI ve TSI motorlara çift yakıtlı sistemi uzun süredir başarı ile takıyor ve örnke uygulamaları da var. Ayrıca 2012 yılı ortalarına doğru SIVI LPG (LİKİT GAZ) sistemine geçecek olan ilk LPG dönüşümcülerinden birisidir ve işinde de uzman ve ustadır.

    Selamlar,

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    yokmu hala bir ilerleme
    _____________________________
    valve




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hizir32

    yokmu hala bir ilerleme

    Alıntıları Göster
    bu sistem çıkarsa 2. el vw içn bile 6 ay sıra beklersiniz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    bu sistem çıkarsa 2. el vw içn bile 6 ay sıra beklersiniz

    Alıntıları Göster
    .

    bırde sızce menzıl bu lıkıt lpg de daha az olmaz mı ?

    yanı 60lt lık normal bır lpg lı arac 400km gıderken .

    lpdi lı bır arac 300 km gıder mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyatrakya -- 31 Ekim 2011; 16:26:11 >
    _____________________________
    2. ELİ VAR DİYE GİDİP CLİO SEMBOLEMİ BİNELİM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    .

    bırde sızce menzıl bu lıkıt lpg de daha az olmaz mı ?

    yanı 60lt lık normal bır lpg lı arac 400km gıderken .

    lpdi lı bır arac 300 km gıder mı ?

    Alıntıları Göster
    Brc adana bayısı ıle gorustum normal sıstemı takamadıkları soyledıler likit sistem ise tam tarih yokmus yıne devam benzıne
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MentorCan

    Brc adana bayısı ıle gorustum normal sıstemı takamadıkları soyledıler likit sistem ise tam tarih yokmus yıne devam benzıne

    Alıntıları Göster
    prins direct liqui max uygulaması ile vialle tekeli kırılacak gibi, hadi hayırlısı.

    BRC den de böyle bir uygulama bekliyoruz, ancak o zaman fiyatlar makul seviyelere inebilir.

    http://www.vwtr.net/forum/cetinsay-otogaz-sistemleri/turkiyede-bir-ilk-prins-direct-liqui-max-passat-14-tsi-lpg-donusumu-t26503.0.html
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A5323F5D9

    prins direct liqui max uygulaması ile vialle tekeli kırılacak gibi, hadi hayırlısı.

    BRC den de böyle bir uygulama bekliyoruz, ancak o zaman fiyatlar makul seviyelere inebilir.

    http://www.vwtr.net/forum/cetinsay-otogaz-sistemleri/turkiyede-bir-ilk-prins-direct-liqui-max-passat-14-tsi-lpg-donusumu-t26503.0.html

    Alıntıları Göster
    1.4 tsı alacağım jetta 140 lık... bugün için yakıtı hakkında bilgi verebilecek varmı?
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.