Kız arkadaşa yılbaşı hediyesi
32 Cevap4427 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


737 Mesaj
21 Aralık 2009; 0:29:00 

Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi sizce kız arkadaşıma yılbaşında ne alabilirim?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


_____________________________


COMINGSOON

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 0:31:17 

hediyeyi ne zaman vereceğine bağlı

gece bberaber mi kalacaksınız hediyeyi ne zaman vericeksin.

yere ve zamana göre değişir hediye işi


 
183 Mesaj
21 Aralık 2009; 0:35:29 

Kendi çıplak resimlerinin arkasını imazala kırmızı kurdaleli bir pakete koy ve ver. Olmadı bulabilirsen yılbaşı temalı atkı alabilirsin.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 0:36:00 

Kırmızı don



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


737 Mesaj
21 Aralık 2009; 8:49:56 

yılbasında birlikte olamicaz maalesef



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


3052 Mesaj
21 Aralık 2009; 9:35:27 


quote:

Orijinalden alıntı: keroooo

yılbasında birlikte olamicaz maalesef

http://www.robertopirlanta.com/


_____________________________



In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 10:35:15 

Yaş?


1545 Mesaj
21 Aralık 2009; 12:14:59 

cidden arkadaşlar yılbaşı geldi ve kız arkadaşımın yanına gitcem samsuna .aramız 4 saat ne alıyım sizce ne uygun olur.beraber kalmıycaz sadece aksama kadar beraberiz


_____________________________


Süper Şampiyon Galatasaray
| intel® Core™ i5 2500 KRAL [ Akasa x4 Blue ] | msi H67MA-E35 1333 USB 3.0 SATA III | SAPPHIRE HD7870 XT| Kingston 6 GB 1333 | AeroCool Strike X 600w 80+ Bronze (Direct12) | SanDisk Extreme® 120GB SATA3 SSD | Samsung 103SI 1TB HDD + Seagate Barracuda ST1000DM003 1TB | TOSHIBA Art4 750GB USB 3.0 THDD| Logitech G105 + Bloody V3 | ASUS MX239H 23'' IPS | Samsung Galaxy S4 32GB Black Mist SPECİAL + TOSHIBA EXCERİA 32GB UHS1


509 Mesaj
21 Aralık 2009; 12:25:22 


quote:

Orijinalden alıntı: Aѕℓαη66™
cidden arkadaşlar yılbaşı geldi ve kız arkadaşımın yanına gitcem samsuna .aramız 4 saat ne alıyım sizce ne uygun olur.beraber kalmıycaz sadece aksama kadar beraberiz

Senin 4 saatlik yol çekip samsuna gitmen onun için bi hediyedir ztn.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1545 Mesaj
21 Aralık 2009; 12:29:16 


quote:

Orijinalden alıntı: _Sasuke_


quote:

Orijinalden alıntı: Aѕℓαη66™
cidden arkadaşlar yılbaşı geldi ve kız arkadaşımın yanına gitcem samsuna .aramız 4 saat ne alıyım sizce ne uygun olur.beraber kalmıycaz sadece aksama kadar beraberiz

Senin 4 saatlik yol çekip samsuna gitmen onun için bi hediyedir ztn.

usta öylede yinede boş gitmeyelim diyorum 20-30 liralık hoş bi hediye alıyım diyorum


_____________________________


Süper Şampiyon Galatasaray
| intel® Core™ i5 2500 KRAL [ Akasa x4 Blue ] | msi H67MA-E35 1333 USB 3.0 SATA III | SAPPHIRE HD7870 XT| Kingston 6 GB 1333 | AeroCool Strike X 600w 80+ Bronze (Direct12) | SanDisk Extreme® 120GB SATA3 SSD | Samsung 103SI 1TB HDD + Seagate Barracuda ST1000DM003 1TB | TOSHIBA Art4 750GB USB 3.0 THDD| Logitech G105 + Bloody V3 | ASUS MX239H 23'' IPS | Samsung Galaxy S4 32GB Black Mist SPECİAL + TOSHIBA EXCERİA 32GB UHS1

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 12:33:23 

ben de gitcem hiç bieşy almıcam gerek yok çünkü ben yeterim onun istediği de bu. hediye die kasma önemsiz. onla buluştuğnuzda beraberken dışarıda yapacağnız güzel bir jest ona hediye olabilir illa ayrı bişey alma


503 Mesaj
21 Aralık 2009; 12:38:58 

İç çamaşırı al. Yılbaşında başka ne alınır ki?


_____________________________



1545 Mesaj
21 Aralık 2009; 12:39:02 


quote:

Orijinalden alıntı: oyunmaynağı

ben de gitcem hiç bieşy almıcam gerek yok çünkü ben yeterim onun istediği de bu. hediye die kasma önemsiz. onla buluştuğnuzda beraberken dışarıda yapacağnız güzel bir jest ona hediye olabilir illa ayrı bişey alma

sende haklısın aslında pek bilmem böle jest hediye falan işlerini nese ozaman gidince bakalım


_____________________________


Süper Şampiyon Galatasaray
| intel® Core™ i5 2500 KRAL [ Akasa x4 Blue ] | msi H67MA-E35 1333 USB 3.0 SATA III | SAPPHIRE HD7870 XT| Kingston 6 GB 1333 | AeroCool Strike X 600w 80+ Bronze (Direct12) | SanDisk Extreme® 120GB SATA3 SSD | Samsung 103SI 1TB HDD + Seagate Barracuda ST1000DM003 1TB | TOSHIBA Art4 750GB USB 3.0 THDD| Logitech G105 + Bloody V3 | ASUS MX239H 23'' IPS | Samsung Galaxy S4 32GB Black Mist SPECİAL + TOSHIBA EXCERİA 32GB UHS1


737 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:43:55 

Ya tabiki haklısınız kendiside söylüyor en büyük hediye sensin falan diye ama tabiki somut birşeyde almak istiyorum Bu arada ikimizinde yaşı 16


_____________________________


COMINGSOON


567 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:45:40 

fazla pahalı bısey alma bence.. tek gül alıp içine güzel bi not yazabılırsın


_____________________________

I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
________________________________________________DIZILERIM_________________________________________________
Prison Break | Dexter | How I Met Your Mother | Spartacus Blood And Sand | The Big Bang Theory | House MD | The Walking Dead


737 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:49:43 

@erse1905

benimde aklımdaydı galiba bunu yapacağım


_____________________________


COMINGSOON


104 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:52:04 

Ben 120 liraya NIKE ESOFMAN takımı almıştım güzelde bişi ama çok büyük geldi değiştircek artık


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 20:52:41 

Böyle günlerde iyi sevgilim yok diyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


450 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:52:46 

ben kız arkadasıma yılbaşı bileti hediye ettim tavsiye ederim herkeze


_____________________________



905 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:53:25 


quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

http://www.robertopirlanta.com/



kardeş buna baktımda indirime girmiş girmeseydi alırdım 3 4 tane


_____________________________



3646 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:54:01 

Yaş küçükmüş.Kendini sıkıntıya sokmaya gerek yok.
Al tek bi gül,bi de güzel bi not yaz.Tamamdır.
Hiç olmadı bi peluş ayıcık falan alınabilir.


_____________________________


Bones mend. Regret stays with you forever.



3456 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:55:50 

ihtiyacı olan ve istediği bişey varsa onu al


_____________________________



 
5911 Mesaj
21 Aralık 2009; 20:58:45 

20 25 e kapsnlu twety bugs bunnyli ler var onlardan bitane alablrsin her yaşta kız giyiyo 15 de 25 de


_____________________________

steam id: MERT1905X
DAYZ oynamak isteyenler ekleyebilir.(ekledikten sonra kendinizi tanıtın arkadaslar)


1545 Mesaj
22 Aralık 2009; 9:54:59 


quote:

Orijinalden alıntı: drift34

ben kız arkadasıma yılbaşı bileti hediye ettim tavsiye ederim herkeze

çıkarsa seni tanımaz söylüm gül işi iyi fikir ne kadarda klasik olsada


_____________________________


Süper Şampiyon Galatasaray
| intel® Core™ i5 2500 KRAL [ Akasa x4 Blue ] | msi H67MA-E35 1333 USB 3.0 SATA III | SAPPHIRE HD7870 XT| Kingston 6 GB 1333 | AeroCool Strike X 600w 80+ Bronze (Direct12) | SanDisk Extreme® 120GB SATA3 SSD | Samsung 103SI 1TB HDD + Seagate Barracuda ST1000DM003 1TB | TOSHIBA Art4 750GB USB 3.0 THDD| Logitech G105 + Bloody V3 | ASUS MX239H 23'' IPS | Samsung Galaxy S4 32GB Black Mist SPECİAL + TOSHIBA EXCERİA 32GB UHS1

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Aralık 2009; 10:30:29 


quote:

Orijinalden alıntı: boywonder


quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

http://www.robertopirlanta.com/



kardeş buna baktımda indirime girmiş girmeseydi alırdım 3 4 tane



1634 Mesaj
22 Aralık 2009; 10:33:30 

Atkı bere takımı al bu soğuk kış gününde


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Aralık 2009; 10:37:41 

hiçbişey almıcaksın gitmeye d eğmez hediyeyi almaya değmez verdiğin zamana düşündüğün zamana hiçbişe ye değmez sen onu özlersin ne duygular yaşarsn o seni özlemez özlerim der ama senin kadar özlemez işte sonra bişey der afallayıp kalırsın benim gibi


12087 Mesaj
22 Aralık 2009; 10:44:21 

Parfüm.


_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.


 
98 Mesaj
14 Aralık 2012; 11:00:44 

Kız arkadaşa yılbaşı hediyesi olarak şuradan ürünlerin çoğunu tavsiye edebilirim. http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/yilbasi/

Eğer klasik yılbaşı hediyeleri de almak istiyorsan. Markafoni, limango, trendyol gibi sitelerini gözden geçir. Orada da gerçekten çok güzel şeyler oluyor.


_____________________________

http://www.topukluhaber.com


 
2071 Mesaj
14 Aralık 2012; 11:05:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Ledulth

ihtiyacı olan ve istediği bişey varsa onu al

+1 Bunu diyecektim.


_____________________________



3456 Mesaj
15 Aralık 2012; 2:38:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Uncy

quote:

Orijinalden alıntı: Ledulth

ihtiyacı olan ve istediği bişey varsa onu al

+1 Bunu diyecektim.

hacı tariha bakmadın sanırım 2009 un konusu


_____________________________



 
1 Mesaj
15 Aralık 2012; 2:53:12 



_____________________________



 
2071 Mesaj
15 Aralık 2012; 2:55:36 

quote:

Orijinalden alıntı: Ledulth

quote:

Orijinalden alıntı: Uncy

quote:

Orijinalden alıntı: Ledulth

ihtiyacı olan ve istediği bişey varsa onu al

+1 Bunu diyecektim.

hacı tariha bakmadın sanırım 2009 un konusu

Görmemişim..


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Kız arkadaşa yılbaşı hediyesi
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.234