Google açılmıyor !!!
17 Cevap18111 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


414 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:38:22 

Başlıkta belirttiğim gibi , Google açılmıyor. Arkadaşlar explorerda da denedim, mozillada da denedim ama nafile

sorun sizde de var mı ? Unutmadan servis sağlayıcısı SMİLE


_____________________________



1858 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:39:34 


quote:

Orijinalden alıntı: korkuluk13

Başlıkta belirttiğim gibi , Google açılmıyor. Arkadaşlar explorerda da denedim, mozillada da denedim ama nafile

sorun sizde de var mı ? Unutmadan servis sağlayıcısı SMİLE


Hakkaten


_____________________________

“Ay’ın kadim dilini kim biliyor şimdi?
Ve kim konuşuyor Tanrıça’yla hala?
Şimdi sadece taşlar hatırlıyor ayın çok eskiden bize anlattıklarını
ve ağaçlardan, çimenlerin hışırtısından ve çiçeklerin kokularından öğrendiklerimizi .”


I may forgive ,i dont forget.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Aralık 2009; 23:41:41 

dns ayarlarındandır bende giremedim ama sonra fark ettim ki google'ın kendi verdiği 8.8.8.8 8.8.4.4 dns'lerinde arıza var sadece google'a giremiyor yani ben sadece google'a giremedim...


679 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:42:40 

Googlenen dnsini kullanıyorsan açılmaz...

ya dnsi otamatik yap yada opendns kullan


208. 67.222.222

208.67. 220.220


_____________________________

Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır!


2509 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:50:29 

ben de açılıyorrr .


_____________________________


Sermaye Piyasası Denetim ve Derecelendirme


389 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:51:11 

www.google.de adresinden gir açılıyor


_____________________________

........


2170 Mesaj
19 Aralık 2009; 23:51:44 


quote:

Orijinalden alıntı: Capiton_

dns ayarlarındandır bende giremedim ama sonra fark ettim ki google'ın kendi verdiği 8.8.8.8 8.8.4.4 dns'lerinde arıza var sadece google'a giremiyor yani ben sadece google'a giremedim...


+

bende konu açmıştım.Google kendi dns lerini devre dışı bırak


_____________________________


DH Yüzücüler Derneği

Bu nickin arkasında bir fikir var ve fikirlere ban işlemez.
Ben gerçeğin peşindeyim, kimin söylediği önemli değil. Ben adaletin peşindeyim, kim için veya kime karşı olduğu önemli değil.



3763 Mesaj
20 Aralık 2009; 0:44:21 

ee bende de açılıyo bi sorun yokki..


_____________________________

Intel i7 4790K @ 4.5 GHZ-- SAPPHIRE VAPOR-X R9 280X OC @ 1200/1700 --MSI H81M-P33--CORSAIR Hydro Serisi™ H100i SIVI SOĞUTMA SİSTEMİ -- 8 GB CORSAIR VENGEANCE RAM -- SAMSUNG 840 Pro SSD -- 500 GB SEAGATE HDD --SEASONIC M12II 850W PSU -- LOGITECH F710 KABLOSUZ GAMEPAD -- Corsair Carbide 400R KASA --27" ASUS VE276Q LED MONİTÖR


 
1 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:11:32 

Aynı sorun ben de de var ama senin önerin dahil ne yaptı isem google giremiyorum hem de hiç bir tarayıcıdan giremiyorum google den başka her yere giebiliyorum google hariç


_____________________________

Tamer KESGİN


 
1 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:22:12 

3gün öncesine kadar hiç bir sorun yoktu ne olduysa oldu şu an itibarı ile ben de google yok


_____________________________

Tamer KESGİN


1037 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:23:43 

mobilde açılıyo sorun yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Samsun EML Motorlu Araçlar Teknolojisi
veee okul bitti......


666 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:27:14 

google'ın dnslerini kullanıyorum ve google açılıyor.iss uydunet


_____________________________



10300 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:29:43 

0




_____________________________


iPhone 5 32 GB White iOS 6.1.2 JB | Aeria7 TANK Eclipse
Pentax K-5 / Pentax K10D | Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II / SMC Pentax-FA 1:4-5.6 35-80 mm Macro | TEAM 16 GB Class 10 | Lowepro Adventura 16
Apple MacBook Pro MD102TU/A
CPU: Intel® Core™ i7 | GPU: intel HD 4000 | RAM: 8 GB DDR3 1600MHz HDD: 750 GB | Display: 13.3'' Mat LED Ekran |


737 Mesaj
23 Haziran 2012; 12:35:43 


mesajların atıldığı tarihe bakmıyor musunuz siz?


_____________________________



 
1234 Mesaj
24 Haziran 2012; 22:14:20 

aslında ii olmuş,evet google açılmıyor nasıl olduysa yandex kendini anasayfa yapmış değiştiremiyorum.
Google yide hiç bir şekilde açmıyor.


_____________________________



185 Mesaj
22 Haziran 2013; 21:21:35 

biraz hort gibi olacak ama bende 2 3 gündür google.com.tr sıkıntılı. bazen açılırken bazen hiç açılmıyo. ancak google.com da sıkıntı olmuyo. varmı başka problem yaşayan.


_____________________________



590 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
BalinayaKafaAtanHamsi
22 Haziran 2013; 21:28:04 

Bende 2 3 kere girip duruyom açılıyomu açılmıyomu diye bakıyom


_____________________________



815 Mesaj
22 Haziran 2013; 21:40:35 

CHROMEDE GOOGLE GORSELLER ÇALIŞMIYOR BENDE İE DE AÇILIIIIIIIIIYOR


_____________________________


Atom karınca geliyoooor!
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Google açılmıyor !!!
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250