Şimdi Ara

General Mobile DSTL1 Müzik ve Ses Sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu telefonla ilgili General mobile DSTL1 satışı başlıyor.. !!!! konusu altında http://forum.donanimhaber.com/m_33378137/mpage_10/fromTicket_/key_//tm.htm#36472074
    mesajını atmıştım. Fakat o konu başlığı biraz içerik olarak karışık. İçinde övgüler sorunlar programlar vs. pek çok şey var... O
    yüzden aradığını bulmak çok zor oluyor. Bendeki problem diğerlerinde var mı yok mu tam olarak anlayabilmiş değilim açıkçası...

    Bu yüzden bu telefonla ilgili sorunlar 10 sayfa içinde kaybolup gidiyor. Ben de önemine binaen orada dile getirdiğim ciddi bir sorunu yeni bir
    başlık altında dile getirmek istedim... Dilerim benim karşılaştığım sorun ve bu telefonla ilgili karşılaşılan diğer problemler o telefonla ilgili sorun
    konu başlıkları altında toplanır ve böylece sorunlarla ilgili tecrübeleri okumak paylaşmak daha kolay hale gelir diye düşünüyorum.

    Öyleyse bu konu başlığı ne için açıldı... Bu telefonda tespit ettiğim ses sorunu için. Sorunu ise o konu başlığında yazdığım şeyleri buraya
    aynen aktararak belirtmek istiyorum:

    quote:

    DSTL1 kullanan Sayın Arkadaşlar; benim acil merak ettiğim ve cevap aradığım bir konu var bu telefon için:

    Teknosadan bu salı günü aldım telefonu. Telefon hem mp3 player programında hem de zil seslerinde genellikle parçanın ilk
    1 sn si içinde bir takılma sanki bir arabanın kalkışta zorlanması gibi bir hareket yapıyor ve bu esnada cızırtı da olabiliyor. Ben
    de hemen ertesi gün teknosaya geri gittim. Yeni ürün açtılar ama aynı sorun onda da vardı. Dedim bunların hepsi mi böyle,
    benim gibi başkaları da bu şikayetle geldi mi? Evet gelenler oldu birebir değişim yaptık gittiler bir daha da gelmediler dediler.
    Eğer hepsi böyle sorunluysa birebir değişimin ne anlamı var bu ürün kusurlu ürün kapsamına girer iade etmek istiyorum dedim.
    Ama o zaman %15 keseriz diyorlar fakat ben kabul etmedim. Ürün kusurlu bir ürün ise sizin kurallarınızın bir geçerliliği olmaz.
    Bildiğim kadarıyla tüketici kanununa göre parayı koşulsuz iade etmek zorundalar. Onlar ısrarla servis raporu tutar ona göre davranırız
    diyor ve bedel iadesine yanaşmıyorlar. Ben ise diğer yönleri itibariyle telefonu beğendiğim için bu müzik çalma olayındaki
    kusurunu şimdilik görmezden gelip 4 gün dolmadan ikinci gün içinde birebir değişim yaptırdım. Aslında ikinci üründe
    aynı sorunlu çıkınca üçüncü bir ürünü daha açacaklardı. Ama ben bu durumu komik buldum, sanki piyango meselesiymiş
    gibi bahtına ne çıkarsa sorunlu ya da sağlam. Bana hepsi aynı çıkacakmış gibi geldiği için üçüncü bir ürün daha açtırmayıp ikincisini
    aldım. (Şu an ne teknik servisle ne tüketici hakem heyetiyle uğraşmak istemiyorum...)

    Şimdi bu noktada benim sorum size şu olacak: Bu telefonu alıpta kullanan arkadaşların hepsi bu müzik parçalarında ilk saniye
    içinde takılıp parazit yapma meselesiyle karşılaştılar mı? Yoksa bu sorun şu an satılan serilerin bazılarında mı var da hepsi bana mı denk geldi?
    Eğer bazıları sorunluysa yarın benim için 4. gün yani birebir değişim için son gün. Teknosaya gidip durumu anlatıp sağlam ürün buluncaya kadar
    yeni ürün açtırabilirim!

    Lütfen bu müzik parçalarındaki ilk saniye içinde takılma ve parazit sorunu için yaşadığınız deneyimleri paylaşın...

    Not: Acaba bu sorun yazılımsal bir yamayla giderilebilecek mi? Gençcell'den bilgisi olan varsa paylaşırsa seviniriz... 1.6 sürümü bu soruna çare olmadı...

    Bu sorunu test etmek için şöyle yapabilirsiniz: SD kartınızdaki tüm parçaları listelediğinde tümünü çal deyip playerda sonraki parça
    butonu ile parçalar arasında geçiş yapıp parçaları çalmaya başladığı ilk saniye içindeki davranışını gözlemleyiniz. Parçaların müziğe
    direk giriş yapan parçalar olması özellikle önemli çünkü başında yarım ya da bir saniye gibi boşluk olan parçalarda bu olay
    gerçekleşmiyor sanırım...

    Yazım çok uzadı ama ard arda mesaj yazmamak için keşfettiğim yeni bir şeyi paylaşmak istiyorum;
    Bu telefonun ses sisteminde şöyle bir sorun var: Bunu gözlemlemek için kulağınızı arkadaki hoparlöre dayayınız
    ve önden telefonun Menü (büyük yuvarlak tuş) tuşuna basınız (telefon uyku modunda değilken yani ekranda görüntü
    varken ve ekran kilitli değilken). Doğal olarak kulağınıza hoparlörün açılma sesi ve menü tuşunun çıss diye basma efekt
    sesi gelecektir. Ama olay bundan sonra başlıyor. Efekt bittikten sonra bile 2 3 saniye hoparlör açık kalıyor ve hissss diye
    arka plan gürültüsü devam ediyor... Bu bana hiç normal gelmedi... Benim yorumum bu telefonun hoparlörü süren ses
    devresinin tasarımında yada yazılımsal olarak kontrolünde bir sorun olabilir... Belki ilk bahsettiğim müzik sorunu da
    bundan kaynaklanıyordur...

    Dediğim gibi arkadaşlar bu telefonla ilgili yaşadıklarınızı lütfen paylaşın bizimle...


    Evet arkadaşlar bu sorun için telefonu alan arkadaşların acilen tecrübelerini ve yorumlarını paylaşmalarını rica ediyorum.
    Bu telefonun hepsinde müzik çalma ve ses sisteminde sorun var mı yok mu... Yoksa bu benim satın almaya kalktığım telefonlara
    has bir durum mu. Açıkçası çok merak ediyorum.

    Eğer tüm hepsinde olan bir durum ise bunun düzeltilmesi için nasıl bir çözüm yolu üretebiliriz bunu tartışmalıyız burada.

    Not: Cihaz 750-800 lira gibi bir fiyattan birden bire 450 liraya düştü. Acaba neden! Gerçekten ciddi tasarım sorunları mı var
    yoksa rekabet koşullarından dolayı mı böyle bir politika izleniyor. Nokia 5800 XM 529 lira gibi bir fiyattan piyasaya girince
    durum heralde değişti. Gerçi 5800'ında kendine ait sorunları yok değil.







  • telefonu izmir teknosadan 26.12.09 tarihinde aldım dediğiniz gibi bir sorunlan daha karşılaşmadım dediğiniz gibi belki gelen seride bir hata olmuş ola bir. versiyonunu yükseltmeyi denedinizmi acama satılan versiyon 1.5 şuanda adresindeki versiyon 1.6 belki sorunu çöze bilir. versiyon yükseltince görüntü süde deyişiyor ve birkaç özellik daha ekleniyor.
    aslında benimde bir problemmim var nette iken vidyoları açmıyor mail attım ama onlarda telefonlan aramamım sölediler.
  • evet kardeş senin sorun ne oldu bilmiyorum ama geçen gün bende ankara armada teknosadan bir dstl1 cihaz aldım.
    cihaz güzel fakat usb ile pc ye bağladığımda bilinmeyen aygıt olarak gördü ve baya bir ugraştan sonra bazı kablolarda normal bazılarında bilinmeyen aygıt olarak görüyordu.
    ertesi gün teknosaya gidip durumu ilettim. yeni telefon verdiler. onu aldım ondada wireless bağlantısı yapamadım ip adresi alınıyor deyip düşüyordu.
    ertesi gün yine teknosaya gidip durumu ilettim. deneyip tekrar başka bir cihaz daha verdiler. orada baya bir denedim ama sorun görünmüyordu.
    eve geldim baktımki 1. hattaki avea hattı görmüyor. hatları değiştirdim sorunsuz çalıştı. yine eski haline aldım bir ara 1 hat avea yı gördü bir süre sonra şebeke yok
    vermeyi başladı. baya bir ugraşırken bluetooth bağlantısı vs derken android hatalar vermeye başladı ara ara verdi. ne ise bu gün teknosaya yine gidip durumu iletecem
    bakalım ne olacak. inşallah hepsinde bu sorunlar yoktur. cihaz özellikleri fazla olduğundan hepsini deneyip almak tabi zor oluyor. bendeki hat şirket hattı olduğundan
    diğer avea hatlar gibi değil o yüzden cihazda sorun varsa direk hat yok yada konuşurken kesiliyor. başka avea hat denedim onda sorun yok. ama aynı şirket hattından başaka arkadaşın sim kartı ile denedim ondada aynı şekilde şebeke yok uyarısı veriyor arada bazen geliyor bazen hiç gelmiyor.
    bana verilen 3. telefon bakalım iade mi alacaklar para iadesimi yapacaklar. başka telefon mu verecekler yarın belli olur.




  • Arkadaşlar.. aynen bende izmir teknosadan DSTL1 i mi almıştım 01.01.2010 tarihinde..

    eve geldigimde telefonumu kutusundan çıkardım ve kurcalamaya başladım.. siyah bir zeminli menuye geldigimde ekranın bir yerinde küçücük tek bir pixel in sabit bir şekilde beyaz oldugunu gördüm (sanırım ölü pixel deniliyor), kapattım açtım öyle yaptım böyle ettim düzelmedi ve kutusuna koyup teknosaya ertesi gün geri gittim.. söz verdikleri gibi 3 gün içinde 1 e 1 degişimi yaptırmak için canımı çıkardılar.. (çankaya teknosa) neymiş efendim 1 pixel dünya standartlarına göre hata degilmiş, bunun 5 pixele kadar yolu varmış, 5 pixelden sonrası hataya giriyormuş..!
    ortalıgı ayagı kaldırdım tabi magazadaki en yetkili kişiyi getirmesini istedim ve bide ona anlattım derdimi ve ürünü kesinlikle kabul etmedigimi söyledim.. epey bi ugruştıktan sonra servise göndermek için aldılar. 1 haftadan aşagı gelmez dedi ve ertesi gün muşteri hizmetlerinden biri arıyarak binbir özür diledi ve yenisiyle, başka ürünle veya para iadesi ile maduriyetimin giderilecegini bildirdi.. o akşam yeni DSTL1 ime kavuştum, aynı sorun veya başka bir sorun yoktu, fakat bu ürününde kutusundan temizleme bezleri, ferdi kaza sigortası çıkmadı (genccell bandolunu ilk ben açmama ragmen).. durumu genccell e e-posta ile güzel bir dilde yazıp yolladım (yaklasık 1 haftadır yanıt bekliyorum..! ) ..

    herşeye ragmen bu telefonu seviyorum




  • Bbende izmirdeyim demek boyle sorunlar var tamda almayı düşünüyordum eğer boyle sorunlar varsa vazgeçebilirim
  • başka sorun varmı bende almayı düşünüyorum lütfenyazınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fast-man

    başka sorun varmı bende almayı düşünüyorum lütfenyazınız


    Arkadaşım bu ölü piksel sorunu tüm elektronik cihazlarda olabilen sorun, mesela benim evimdeki Sony LCD de böyle bir sorunla karşılaştım, tek bir ölü piksel, aldığım yere götürdüğümde tek ölü piksel dünya standartlarında cihazın değiştirilmesi için yeterli bir olmadığı söylendi. Bundan dolayı paşa paşa kabul etmek zorunda kaldım.

    Benden sana tavsiye cihazı aldığın yerde açtıktan sonra al, kutu içeriğinede orada bakmanı tavsiye ederim. Duyduğuma göre teknosada bazen böyle problemler yaşanabiliyor.

    Ama sana şunu söyliyebilirim, cihaz fiyat performans olarak piyasadaki en üstün cihazlardan biri, üstelik Android marketli yazılımdan sonra cihaz süper bir hale geldi. Hergün cihazıma farklı farklı uygulamalar kuruyorum, cihazımda onlarca uygulama olmasına rağmen banamısın demiyor, hız ve performansı aynı şekilde devam ediyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaslar ben telefonun özelıklerını ve görselıgınıbegendım ama alan arkadasların karsılastıkları sorunları okuyuncabır anda sok oldum ben sefaköy armoni park teknosada almayı dusunuyorum burda alıpta sorunla karsılasan arkadsımız varmı acaba*
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkprl


    quote:

    Orijinalden alıntı: fast-man

    başka sorun varmı bende almayı düşünüyorum lütfenyazınız


    Arkadaşım bu ölü piksel sorunu tüm elektronik cihazlarda olabilen sorun, mesela benim evimdeki Sony LCD de böyle bir sorunla karşılaştım, tek bir ölü piksel, aldığım yere götürdüğümde tek ölü piksel dünya standartlarında cihazın değiştirilmesi için yeterli bir olmadığı söylendi. Bundan dolayı paşa paşa kabul etmek zorunda kaldım.

    Benden sana tavsiye cihazı aldığın yerde açtıktan sonra al, kutu içeriğinede orada bakmanı tavsiye ederim. Duyduğuma göre teknosada bazen böyle problemler yaşanabiliyor.

    Ama sana şunu söyliyebilirim, cihaz fiyat performans olarak piyasadaki en üstün cihazlardan biri, üstelik Android marketli yazılımdan sonra cihaz süper bir hale geldi. Hergün cihazıma farklı farklı uygulamalar kuruyorum, cihazımda onlarca uygulama olmasına rağmen banamısın demiyor, hız ve performansı aynı şekilde devam ediyor.



    Arkadaşım keşke paşa paşa kabul etmeyip direnseydin.. ben teknosanın altını üstüne getirdim DSL1 'im de ölü pixel var diye.. ve hakkım olan sağlam cihazım şuanda elimde.. tamamen müşteriye göre davranıyorlar, yani ağlamayana meme yok gibi bişey..

    ben ne mi yaptım..?

    cihazı götürdüm, aynı şekilde dünya standartları palavralarını anlattılar, kesinlikle kabul etmedim (o standartın yazılı oldugu bir belge istedim veremediler)..
    ardından cihazı kesinlikle kabul etmedigimi ve bu cihazın yenisiyle degiştirilmesi gerektigini söyledim, bana yapamayız dediler..

    ..o vakit cihazımı aldım masanın üstüne koydum ve madem öyle buyrun cihazı verim paramı dedim.. ıhh mıhh ettiler.. "tamam beyfendi cihazını alalım, general mobile teknik servisine yolluyalım, baksinlar, etsinler" gibi palavralar..

    tamam dedim.. "cihazın teknik servise gidip, ölü noktanın görüldügüne ve eğer degişim yapılmıcaksa yazılı ve imzalı bir belge ile bunun nedeninin şu şu standartlardan dolayıdır.." diye bir belge istedim.. tmm dediler.. aldılar cihazımı.. 1 hafta içersinde haberdar olursunuz dediler..

    ertesi gün aradılar.. beyfendi yaşanan tatsızlıktan ve sorundan dolayı özür dileriz, yeni cihazını veya tam olarak paranızın karşılıgını alabilirsiniz dediler..

    akşam gittim.. yeni cihazımı sıfır kutusunda aldım...

    bu demek oluyor ki.. adamına göre muamele yapılıyor.. ses çıkartmayıp tamam diyerek arkamı dönebilirdim.. ama orda herkesin içerisinde nasıl bagırıp çagırdım halaa anlamış degilim.. ben bu degilim aslında =)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.