Şimdi Ara

Windows Sabit Disk Sorunu Algıladı Problemi. Lütfen Yardım.WD Caviar Green, Windows 7(64bit)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
27.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar acil yardım lazım
    yaklaşık 10 gün önce sistem topladım hızlıal dan. sistemi toplattırıp öyle yollattım. içine gerekli windows programlarını ve 2 oyun yükledim. Harddiskim Western Digital Caviar Green 1TB. Şu ana kadar gayet sorunsuz çalıştı fakat bugün oyun oynarken windows sabit disk sorunu algıladı (işletim sistemim windows 7 64 bit) hatası vermeye başladı ve yaklaşık 15-20 dakkada bir bu hatayı veriyor. Yaklaşık 3 saat süren windowstan harddisk check yaptırdım hiçbirşey bulunamadı. Bunun üstüne epey bir araştırma yaptım ve hd tune pro 3.50, active disk monitor 1.5.20 ve crystal disk info 3.2.0 yükledim 3 programda harddiskimin durumunu kötü olarak gösterdi. ayrıntılara baktığımda 3 ündede harddiskin reallocated sector count kısmından geçemediğini gördüm. özellikle active disk monitor her 5 saniyede bir uyarı veriyor. Birçok yerde çare olarak low format gösterilmiş ama formattan sonrada hata devam etmiş. Eski harddiskler için normal bir hata denmiş ama benim hardiskim daha 10 günlük. Bilen biri lütfen yardım edebilirmi arkadaşlar. Harddiski söküp hızlıal a yollayıp değiştirtmeye çalışmakla (Değiştirirlerse tabi) uğraşmaya değecek bir problemmi. Yoksa görmezden gelinebilirmi?
    Şimdiden teşekkürler







  • windows'un kendi hata denetimi aracını denedin mi?
    HD Tune Pro'nun verdiği hatanın resmini koyarmısın?
  • Reallocated sector count hatası harddiskde bad sector oluştuğunu ve harddiskin bu sectorler yerine yedekde duran sectorleri kullandığı anlamına geliyor belli bir sınırı aşınca önemli bir sorun oluyor low level format da bi işe yaramaz hdd yi hızlı al a gönder değiştirirler benimde seagate marka laptop hdd si 2 kere aynı sorundan gitti 2.de samsung un hdd sini istemiştim değiştirip samsung gönderdiler uzun zamandır hiçbir sorun çıkarmadı.
  • Arkadaşlar 2nizede ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim

    @sahafiec
    C ye sağ tıklayıp özellikler,araçlar,şimdi denetle yaptım. restart edip yaklaşık 3 saat haat taradı. ben içerdeyken windowsa dönmüş. windoesa döndüğüne göre bu bir hata bulamadığı anlamına geliyor sanırım.
    Resim eklemeyi bir türlü beceremedim buraya ama söylediğim gibi 4 ayrı programda Reallocated sector count kısmında hata veriyor.

    @exFAT
    Sendemi hızlı aldan almıştın. Bugün 2 defa mail attım hem müşteri hizmetlerine hem teknik servise en ufak tınlamadılar. Birde bana hdd kutusuz geldi bunu nasıl kargolayacağım. Senin durumunda tamir etmeye çalıştılarmı çünkü tamir edilebilecek birşey değil. tamir etmeye çalışıp geri yollayacaklar oldu bu diye 3 hafta sonra yine aynı hatayı verecek tekrar yollıcam falan bi ton iş çıkcak.

     Windows Sabit Disk Sorunu Algıladı Problemi. Lütfen Yardım.WD Caviar Green, Windows 7(64bit)




  • Hızlıal Tel No:(216) 645 00 00 mail ile uğraşma direk ara hızlı alı eğer yeterli olmuyorsa garanti belgesine bak hdd nin kimmiş Türkiye distribütörü orayı ara mutlaka bi yol göstermeliler olmazsa harddiski yolla hızlı al a yanında açıklayıcı bir notla onlar servisine göndersinler tamir etme gibi bir durum olmaz yenisini gönderirler gönderirkende etrafına darbelerden koruma amaçlı bişeyler sar küçük bir kutuya koy gönder.Bu hdd yi hiçbir şekilde onaramazsın boşuna vaktini harcama taramayla. Ben harddiski başka yerden almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wey-Yu -- 17 Aralık 2009; 22:46:03 >
  • HDD'yi hemen hizlial'a geri yollayin. HDD'nizde badsector var ve low level format bir cozum degildir, sadece sorunu geciktirir. Postalama sirasinda bad sector olusmus olabilir.
  • Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkürler.
    Biraz geç bir cevap oluyor ama aynı dertten muzdarip arkadaşlar varsa hem konu yukarı taşınmış olur hemde onlarıda birkaç konu hakkında uyarmış olurum.
    Öncelikle hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünsün herkes. Ben maximum karta avantajlı fiyat uyguladığı, çok fazla (ve istediğim) parçayı aynı anda elinde bulunduran birkaç siteden biri olduğu, daha önce alışveriş yapıp memnun kaldığımdan ve gerçek 128 bit koruma sağladığı (alttaki 128 bit logosuna tıklayarak anlayabiliyorsunuz. Birçok sitede bu olay çakma. Ya logoya tıklanmıyor yada tıkladığınızda yalandan bir koruma sertifikası açılıyor. Dikkat edin. Full sistem kuracağım için ve yüklü bir para vereceğimden dolayı özellikle bunu baya araştırmıştım.) için burayı tercih ettim. Alışverişi yapana kadar en ufak salak saçma soruma bile 5 dakka içinde cevap verdiler fakat satış sonrası o ilgi alaka gitti kapı duvar oldu.

    Full kasa toplamıştım. Kasa eksiksiz her parçanın kutusu ve faturasıyla geldi. Buraya kadar herşey güzeldi. Kasanın içini açınca herşey değişti. Berbat bir montaj yapılmış, söktük baştan yaptık ve kasa geldiğinde HDD, HDD kızağından yarsına kadar düşmüştü. Muhtemelen bütün yol sağa sola çarptı. Sistemi kurdum 1 hafta sorunsuz çalıştı sonra arıza çıkardı. Muhtemelen bu kötü montaj sonrası kasa içinde sallanmaktan zarar gördü. Benimde hızlıal a (ne yazıkki) işim düştü.

    Müşteri hatları berbat telefonla ulaşmak imkansız gibi (satış öncesi sadece mailla iletişim kurdum çünkü o zaman maillarıma cevap veriyorlardı). Sizi hatta bekletmiyorlar, düşürüyorlar. Her seferinde tekrar aramak zorunda kalıyorsunuz. 2 defa ulaşabildim. Birinde 2 sorumu cevapladı 3.yü sorunca yüzüme kapadı. Diğer ulaştığımda ise kısa yetersiz cevaplar verdi. Zaten onlarda pek birşey bilmiyor. Hem müşteri hizmetlerine hemde teknik servise mail attım 2 gün kimse sallamadı. En sonunda şikayet kısmına uzunca bir mesaj döşeyince yok efendim biz size cevap verdik de spam mailınızı kontrol edin ordadır falan diye cevap verdiler. Size cevap vermedikleri gibi spam mailınızı kontrol etmekten aciz moron muamelesi yapıyorlar bide utanmadan. Sonuçta spam mpam hiçbiyere mailları gelmedi. Arıza kaydı oluşturdum ertesi gün kaydı kabul ettiler yollayın dediler. Nihayet 3 gün oyalamanın sonunda HDD yi yolladık. ellerine ulaşalı 2 gün oldu, göya HDD ellerine ulaştığında durum konusunda bilgilendirilecektim yine ses seda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim o mucizevi anda bu değişim işi ne kadar sürer dedim? O konu hakkında birşey söyleyemeyiz dedi. Kabaca bir tarih verin dedim 1 hafta falan sürermi dedim. 1 haftayı geçer 10-15 gün falan diye geveledi. Tahminim bu mantaliteyle 1 aya alabilirim HDD mi.

    Biraz Hızlıal şikayeti gibi oldu ama hızlıalın müşteri hizmetleri konusunda uyarmak istedim ilgilenenleri. HDD WD Caviar Green 1TB dı. Hızlıal montaj hatası yüzünden kargoda kızağından çıkması sonucu veya kendi kendine bilmiyorum ama 1 hafta içinde reallocated sector problemi verdi ve beni dertlere gark etti. 10 gün önce aldığım PC mi de koydum kenara bakışıyoruz öyle.

    Hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünün, WD Caviar Green alırken de 2 defa düşünün, Hızlıaldan WD caviar Green alırken baya bir düşünün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: camoka5

    Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkürler.
    Biraz geç bir cevap oluyor ama aynı dertten muzdarip arkadaşlar varsa hem konu yukarı taşınmış olur hemde onlarıda birkaç konu hakkında uyarmış olurum.
    Öncelikle hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünsün herkes. Ben maximum karta avantajlı fiyat uyguladığı, çok fazla (ve istediğim) parçayı aynı anda elinde bulunduran birkaç siteden biri olduğu, daha önce alışveriş yapıp memnun kaldığımdan ve gerçek 128 bit koruma sağladığı (alttaki 128 bit logosuna tıklayarak anlayabiliyorsunuz. Birçok sitede bu olay çakma. Ya logoya tıklanmıyor yada tıkladığınızda yalandan bir koruma sertifikası açılıyor. Dikkat edin. Full sistem kuracağım için ve yüklü bir para vereceğimden dolayı özellikle bunu baya araştırmıştım.) için burayı tercih ettim. Alışverişi yapana kadar en ufak salak saçma soruma bile 5 dakka içinde cevap verdiler fakat satış sonrası o ilgi alaka gitti kapı duvar oldu.

    Full kasa toplamıştım. Kasa eksiksiz her parçanın kutusu ve faturasıyla geldi. Buraya kadar herşey güzeldi. Kasanın içini açınca herşey değişti. Berbat bir montaj yapılmış, söktük baştan yaptık ve kasa geldiğinde HDD, HDD kızağından yarsına kadar düşmüştü. Muhtemelen bütün yol sağa sola çarptı. Sistemi kurdum 1 hafta sorunsuz çalıştı sonra arıza çıkardı. Muhtemelen bu kötü montaj sonrası kasa içinde sallanmaktan zarar gördü. Benimde hızlıal a (ne yazıkki) işim düştü.

    Müşteri hatları berbat telefonla ulaşmak imkansız gibi (satış öncesi sadece mailla iletişim kurdum çünkü o zaman maillarıma cevap veriyorlardı). Sizi hatta bekletmiyorlar, düşürüyorlar. Her seferinde tekrar aramak zorunda kalıyorsunuz. 2 defa ulaşabildim. Birinde 2 sorumu cevapladı 3.yü sorunca yüzüme kapadı. Diğer ulaştığımda ise kısa yetersiz cevaplar verdi. Zaten onlarda pek birşey bilmiyor. Hem müşteri hizmetlerine hemde teknik servise mail attım 2 gün kimse sallamadı. En sonunda şikayet kısmına uzunca bir mesaj döşeyince yok efendim biz size cevap verdik de spam mailınızı kontrol edin ordadır falan diye cevap verdiler. Size cevap vermedikleri gibi spam mailınızı kontrol etmekten aciz moron muamelesi yapıyorlar bide utanmadan. Sonuçta spam mpam hiçbiyere mailları gelmedi. Arıza kaydı oluşturdum ertesi gün kaydı kabul ettiler yollayın dediler. Nihayet 3 gün oyalamanın sonunda HDD yi yolladık. ellerine ulaşalı 2 gün oldu, göya HDD ellerine ulaştığında durum konusunda bilgilendirilecektim yine ses seda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim o mucizevi anda bu değişim işi ne kadar sürer dedim? O konu hakkında birşey söyleyemeyiz dedi. Kabaca bir tarih verin dedim 1 hafta falan sürermi dedim. 1 haftayı geçer 10-15 gün falan diye geveledi. Tahminim bu mantaliteyle 1 aya alabilirim HDD mi.

    Biraz Hızlıal şikayeti gibi oldu ama hızlıalın müşteri hizmetleri konusunda uyarmak istedim ilgilenenleri. HDD WD Caviar Green 1TB dı. Hızlıal montaj hatası yüzünden kargoda kızağından çıkması sonucu veya kendi kendine bilmiyorum ama 1 hafta içinde reallocated sector problemi verdi ve beni dertlere gark etti. 10 gün önce aldığım PC mi de koydum kenara bakışıyoruz öyle.

    Hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünün, WD Caviar Green alırken de 2 defa düşünün, Hızlıaldan WD caviar Green alırken baya bir düşünün.


    http://forum.donanimhaber.com/m_36565097/tm.htm

    geçmiş olsun hocam bir aydır hızlı al ile ilgili forumda yazıyorum, inşallah benim kadar beklemezsin. keşke ilk önce asbis ile irtibata geçseydin. hızlı al alırken hızlı gerçekten ama geriye dönüşlerde çok büyük sıkıntısı var. mesajlara cevap vermeme, telefonu yüzüne kapatma olaylarınıda çok iyi bilirim. böyle bir terbiyesizlik olmaz. şikayetvardaki ilanlarına dahi tenezzül edip cevap vermemiş adamlar. dün arkadaşa beraber sistem topluyorduk hızlıal fiyatları iyi filan dedi olayı anlattım bilgisayar almaktan vazgeçiyordu eleman, bu seferde ekseni deneyelim dedik.

    ben senin yerinde olsan şu yola başvururdum aldığım tarihte caviar black yoktu şimdi stoklarınıza gelmiş onu almayı istiyordum şimdi ben bunu alsam o değişimden gelince iade alırmısınız der ve onu alırdım, sonra diğerine iade ederdim, adamların işine gelirdi daha pahalı bir ürün sattıkları için, bence bekleme süreni kısaltır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maeds -- 24 Aralık 2009; 12:29:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maeds

    quote:

    Orijinalden alıntı: camoka5

    Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkürler.
    Biraz geç bir cevap oluyor ama aynı dertten muzdarip arkadaşlar varsa hem konu yukarı taşınmış olur hemde onlarıda birkaç konu hakkında uyarmış olurum.
    Öncelikle hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünsün herkes. Ben maximum karta avantajlı fiyat uyguladığı, çok fazla (ve istediğim) parçayı aynı anda elinde bulunduran birkaç siteden biri olduğu, daha önce alışveriş yapıp memnun kaldığımdan ve gerçek 128 bit koruma sağladığı (alttaki 128 bit logosuna tıklayarak anlayabiliyorsunuz. Birçok sitede bu olay çakma. Ya logoya tıklanmıyor yada tıkladığınızda yalandan bir koruma sertifikası açılıyor. Dikkat edin. Full sistem kuracağım için ve yüklü bir para vereceğimden dolayı özellikle bunu baya araştırmıştım.) için burayı tercih ettim. Alışverişi yapana kadar en ufak salak saçma soruma bile 5 dakka içinde cevap verdiler fakat satış sonrası o ilgi alaka gitti kapı duvar oldu.

    Full kasa toplamıştım. Kasa eksiksiz her parçanın kutusu ve faturasıyla geldi. Buraya kadar herşey güzeldi. Kasanın içini açınca herşey değişti. Berbat bir montaj yapılmış, söktük baştan yaptık ve kasa geldiğinde HDD, HDD kızağından yarsına kadar düşmüştü. Muhtemelen bütün yol sağa sola çarptı. Sistemi kurdum 1 hafta sorunsuz çalıştı sonra arıza çıkardı. Muhtemelen bu kötü montaj sonrası kasa içinde sallanmaktan zarar gördü. Benimde hızlıal a (ne yazıkki) işim düştü.

    Müşteri hatları berbat telefonla ulaşmak imkansız gibi (satış öncesi sadece mailla iletişim kurdum çünkü o zaman maillarıma cevap veriyorlardı). Sizi hatta bekletmiyorlar, düşürüyorlar. Her seferinde tekrar aramak zorunda kalıyorsunuz. 2 defa ulaşabildim. Birinde 2 sorumu cevapladı 3.yü sorunca yüzüme kapadı. Diğer ulaştığımda ise kısa yetersiz cevaplar verdi. Zaten onlarda pek birşey bilmiyor. Hem müşteri hizmetlerine hemde teknik servise mail attım 2 gün kimse sallamadı. En sonunda şikayet kısmına uzunca bir mesaj döşeyince yok efendim biz size cevap verdik de spam mailınızı kontrol edin ordadır falan diye cevap verdiler. Size cevap vermedikleri gibi spam mailınızı kontrol etmekten aciz moron muamelesi yapıyorlar bide utanmadan. Sonuçta spam mpam hiçbiyere mailları gelmedi. Arıza kaydı oluşturdum ertesi gün kaydı kabul ettiler yollayın dediler. Nihayet 3 gün oyalamanın sonunda HDD yi yolladık. ellerine ulaşalı 2 gün oldu, göya HDD ellerine ulaştığında durum konusunda bilgilendirilecektim yine ses seda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim o mucizevi anda bu değişim işi ne kadar sürer dedim? O konu hakkında birşey söyleyemeyiz dedi. Kabaca bir tarih verin dedim 1 hafta falan sürermi dedim. 1 haftayı geçer 10-15 gün falan diye geveledi. Tahminim bu mantaliteyle 1 aya alabilirim HDD mi.

    Biraz Hızlıal şikayeti gibi oldu ama hızlıalın müşteri hizmetleri konusunda uyarmak istedim ilgilenenleri. HDD WD Caviar Green 1TB dı. Hızlıal montaj hatası yüzünden kargoda kızağından çıkması sonucu veya kendi kendine bilmiyorum ama 1 hafta içinde reallocated sector problemi verdi ve beni dertlere gark etti. 10 gün önce aldığım PC mi de koydum kenara bakışıyoruz öyle.

    Hızlıal dan birşey alırken 2 defa düşünün, WD Caviar Green alırken de 2 defa düşünün, Hızlıaldan WD caviar Green alırken baya bir düşünün.


    http://forum.donanimhaber.com/m_36565097/tm.htm

    geçmiş olsun hocam bir aydır hızlı al ile ilgili forumda yazıyorum, inşallah benim kadar beklemezsin. keşke ilk önce asbis ile irtibata geçseydin. hızlı al alırken hızlı gerçekten ama geriye dönüşlerde çok büyük sıkıntısı var. mesajlara cevap vermeme, telefonu yüzüne kapatma olaylarınıda çok iyi bilirim. böyle bir terbiyesizlik olmaz. şikayetvardaki ilanlarına dahi tenezzül edip cevap vermemiş adamlar. dün arkadaşa beraber sistem topluyorduk hızlıal fiyatları iyi filan dedi olayı anlattım bilgisayar almaktan vazgeçiyordu eleman, bu seferde ekseni deneyelim dedik.

    ben senin yerinde olsan şu yola başvururdum aldığım tarihte caviar black yoktu şimdi stoklarınıza gelmiş onu almayı istiyordum şimdi ben bunu alsam o değişimden gelince iade alırmısınız der ve onu alırdım, sonra diğerine iade ederdim, adamların işine gelirdi daha pahalı bir ürün sattıkları için, bence bekleme süreni kısaltır.



    Ah be arkadaşım o kadar araştırdım nerden toplayayım diye burada karar kıldım, yanlış karar verdik. Benim olayımla senin olayın birbirine çok yakın tarihlerde olmuş. Üst üste aynı durumdan 2 şikayet demekki firmada bir problem var. Sen sonunda kavuşabildinmi HDD ne?
    Söylediğin gibi caviar black istediğimi hem cevaplanmayan 2 mailımda belirttim, hemde müşteri hizmetlerine telefonda sordum. Öyle bir uygulama yapamıyoruz dediler. Yapsalar şaşardım zaten. Müşteri hizmetlerinde telefonlara bakan görevlilerin firma politikaları hakkında fazla bilgi sahibi olmadığını düşünerek ben birde gönderdiğim HDD nin içine not düştüm daha üst versiyon olan Caviar Black le değiştirebilirim diye. Sanırım öyle bir imkanım olamıyacak yinede. Bunlar şimdi 1 ay bekleticekler yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camoka5 -- 24 Aralık 2009; 16:12:51 >




  • bugün elime ulaştı akşam takıcam. daha önce bana gelen harddisk kötü paketlenmişti diyebilirim. kolinin içinde hareket ettiği belliydi. şimdi gelen kolide hava boşluğu bile yoktu. daha önceki asbis, şimdi gelen logosoft (kendi stoklarında yolladılar). tahminim hızlıal daha önce asbisden aldığı için ürünü böyle bir sorun oldu. stoklarında kalmadı herhalde asbisin. hızlıalda yeni ürünü logosoftdan çekti. umarım seninki bu kadar uzamaz. değişim onayı alır almaz yollarlar. tekrar geçmiş olsun.
  • @camoka5
    geçmiş olsun hocam, umarım olay en yakın zamanda sizi tatmin edecek şekilde çözülür.

    benimde hızlıal'dan alışveişim oldu ve şu ana kadar memnun kaldım, her halde satış sonrası onlara işim düşmediği içindir.

    bu satış mağazalarının zihniyetini anlamış değilim, burası da öyle Avrupa da öyle.
    adamlar gerçekten müşteriye saygılı olmadan ve başından savultarak nereye kadar iyi satış yapabileceğini sanıyor.

    maalesef özel kampanyalarla müşteri celbedebiliyorlar ama o da kaç defa olur ki.
    ağızını sıcak sütle yakan yoğurdu bile üflyerek yermiş derler.

    siz siz olun bundan sonra birlgisayarcı arkadaşınızdan dahi hazır toplanmış kasada sistem almayın.
    hayatımda sadece 1 kez bunu yaptım ve tabii ki pişman oldum.
    alın tüm parçaları alın kasayı ve kendiniz toplayıp monte edin.
    bundan daha iyisi can sağlığı...




  • yeni gelen de bozuk çıktı. artık kendimden şüpheleniyorum. cünüp da değilim anlamadım gitti.
  • Saolun arkadaşlar.

    @maeds
    geçmiş olsun ya çok sinir bozucu birşey ben yolladığımız bu bozuk aletleri paketleyip tekrar satışa koyduklarını düşünüyorum. Özellikle harddisk konusunda. Bu kadarda tesadüf olabilir mi? Beni harddiskten de en ufak bir haber yok daha en son ithalatçı firmaya yolladık demişlerdi 2 gün önce kadar
  • valla benimki sonunda çalıştı. harici harddiski söküp bunu taktım çalışıyor, masaüstüne bağlıyorum görmüyor, acaba power kablodanmı dedim, ama masaüstünde eski harddisk çalışıyor. gittim yeni kablo aldım çalıştı. ama ilk çalışmadığında mail atmıştım iade istiyorum diye olumlu döndüler. seninki logosoft muydu, asbis miydi. çünkü benim bozuk çıkan asbisti, değişim çıkmasına rağmen yollamadılar hızlıalda yoğun baskım sonucu stoklarından logosoft dan ürün yolladı. bu da demek oluyorki asbis stogunda yok o yüzden değişim çıkmasına rağmen hızlıala yollamadılar.(önceki harddiski kutusundan ben çıkarmadım arkadaşım açmıştı şimdi bunu açarken arkadaşın gözüne çarptı önceki harddiskin antistatik poşeti açıktı dedi bu da senin tezini doğruluyor) logosoftun stoklarında varsa kısa bir sürede değişimi yaparlar gibi geliyor. diske gelince performans çok iyi. caviar black söyle sesli filan diyorlar ama bana hiç öyle gelmedi. çok memnunum tavsiye ederim.




  • http://yfrog.com/5hadszblp
    http://yfrog.com/5hadsz2abp
    resmini koydum
    bended de hard disk sorunu var yardım pls



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikral -- 9 Ocak 2010; 13:40:10 >
  • Hd Tune programında health bölümündeki tüm değerler gözükecek şekilde bir resim koyarsan sorunun ne olduğunu daha iyi anlarız. Burdan indirebilirsin http://www.hdtune.com/files/hdtunepro_401_trial.exe
  • Hazır konusu açılmışken bende mesaj atıyım dedim..Resimdeki uyarılar var bide error scan bölümünde küçük karelerin bi tanesi kırmızıydı sizce bişey yapmama gerek var mı?

     Windows Sabit Disk Sorunu Algıladı Problemi. Lütfen Yardım.WD Caviar Green, Windows 7(64bit)
  • ilk değer 26 idare eder eski samsung harddiskimde 37 ye kadar çıkmıştı ve hiçbir sorun olmamıştı alttaki sarı değerlerin düşük olmasıda şimdilik göz ardı edilebilir ama artarsa hddnin veri yazmada problemler yaşadığı anlaşılır bad sector olması verilerin güvenliğini tehlikeye atabilir ani çökme gibi olaylar başına gelebilir garanti varsa gönder yoksa bu harddiske fazla güvenme verilerini yedeklemeye başla derim.
  • Bu laptop hdd'si şimdi göndersem makineyi 10 gün bekletip bişey yok diye geri gönderirler diye düşünüyorum, yoksa çoktan göndermiştim ama bu durum da beni rahatsız etmiyor değil..
    Daha önce de böyle bi hdd'yi low level format atarak bozmuştum ondan da korkuyorum walla zaten pek de bi işe yaramıyo heralde..
  • Evet LLF bu durumda bir işe yaramaz servise göndermeni öneririm garanti sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum ama ilerde arıza artarsa ve seninde garanti bitmişse cebinden ödemek zorunda kalırsın.Verilerini yedekleyip hdd yi komple sil başkalarınında verilerine ulaşmasını istemiyorsan ccleaner gibi bir programla boş alanı doldur verilerinede ulaşamazlar.Gönderirken yanındaki nota hdd nin değişimini istiyorum yaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wey-Yu -- 10 Ocak 2010; 17:06:41 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.