Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.339
Cevap
53
Favori
727.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bakınız 45 bin tl fazla gibi görünüyor ama suv yani arazi aracı segmentinde bütün firmaların arazi modellerini baz alın dizel motorlu 4x4 versiyonlarının fiyatına bakın hepsinin fiyatı en ucuz 70 bin tl den başlıyor çıkdıkça çıkıyor.. tamam bu parayı hak etmeye bilir ama bundan ucuz yada bu fiyatlara piyasada 4x4 ve dizel bir arazi aracıda yok hani alternetif olsa tamam onla kıyaslayalım.. quashimi dersiniz 4x4 2.0 dci yı 78 bin tl sportage mi dersiniz 4x4 dizeli 85 bin tl yani hangi dizel 4x4 e el atın fiyatlar direk bu rakamlardan başlıyor.. hal böyle olunca bu açıdanda bakarsanız bu araçlarında yarı fiyatına bir arazi aracı alıyorsunuz..
  • bende diyorumki o parayı o arabanın hakkını verecek olanlar yani gercekten 4*4 e ihtiyacı olanlar alsın. eğer 4*4 le işiniz yoksa lütfen daha güvenli araçlar alalım benim dediğim budur.
  • ya ben deneyimlerime dayanarak şunu söleyeyim bu dünyada ne kadar para verirsen okadar kaliteli olur mal ucuz mallar hep dandikttir bu iş bu kadar basit. su ana kadar ucuz ne aldıysam bı hayır görmedim hep adi cıktı istisna arıyorum arıyorum yok belki arada vardır bılmıorum. kısacası ne kadar ekmek okadar köfte ucuz görüp 1 cm lık metalle kaplanmış kelle koltukta gitmek istiosanız buyrun alın. ayrıca performansıda rezalettir kesin 85 beygir ne ya benım transporter 105 turbo dizel performansı yetersiz gelio bana bu araba gitmez... zaten donanımsal acıdanda bombos utanmasalar koltuk koymıcaklar içine..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besttrr -- 24 Şubat 2011; 23:30:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    :D:D yahu bu nasıl bir açıklamadır böyle : ) ) esp asist puanını etkiliyor tamam iyi güzel de esp nin standart olacağı yer avrupadır. avrupada standart olmadığı için ( test aracı esp liydi ) asist puanı düşük geldi. buraya kadar herşey normalde. esp yi dacia ülkemizde bu fiyatlardaki duster için standart sunmaz. yine opsiyon olacaktır. yani euro ncap diyorki bunu standart yap dacia diyorki yapacagım ama avrupada yapacagım. bize ne oluyo ? ülkemize gelecek olan yine aynı modeller isteyen esp li alır orası ayrı.

    bu arac önden carpısmadan yandan carpısmadan % 74 puan almıstır. istediği kadar esp eklesin dacia o yüzde %74 lük oran yükselmeyecektir. o %74 aracın şasesinin ne kadar saglam oldugunu gösteren orandır. yine yapılan testlerde %73 ön ve yan carpısma puan alan citroen c-zero asist puanı %86 olduğu için 4 yıldız almıştır. duster ın asist puanı % 80 lerin üstüne çıkabilecekmidir ? çıkarsa 4 yıldızı alır. ancak bu aracın alacağı max yıldız 4 tür. ülkemize gelecek olan duster lar ise yine 3 yıldızlık duster lar olacaktır.

    dacia herşeyi bıraksın önce perde havayastıklarını bu araca koysun o kadar cimrilerki yan havayastıklarının boyunu büyülterek hem göğüs kafesi cevresi hemde baş hizasını koruyacak şekilde tek bir hava yastıgı koyuyorlar. bu havayastıgını alabilmek içinde extra ücret ödemek gerekiyor.

    herşeyi geçtim şu aracın acilen yeni bir makyaja ihtiyacı var. yeni bir kokpit dizaynı yeni dizayn koltuklar yeni dizayn kapı içleri daha kaliteli kapı kolları.. malzemelerin yumusak olması önemli değil biraz ergonomiye önem verseler duster birşeye benziyecek ama yapmıyorlar ..


    dedikleriniz doğru katılıyroum ama şunu göremiyorsunuz dacia diyosunuz bunun dacia ile bir ilgisi yok bakmayın ambleme armaya dacia diyor ama araba renaultdur renaultunun sözü geçer renault ne derse o olur..

    renaultunun zaten satış stratejesi bu sizin dediğiniz tipde araç renaultunun Koleos modelidir 2.0 dci modeli 70 bin tl den başlıyor 80 bin tl ye kadar çıkıyor dediğiniz gibi her şey var araçda.. renault nun duster gibi bir modeli üretme amacı belli duster gibi bir aracı kendi bünyesinde üretemezdi renault normlarının çünkü altında ama dacia formatında üretebilirdi sektördeki açığıda gördü renault ve duster gerçekden bu boşluğu doldurdu...

    yani birazda araç şöyle olsun böyle olsun deniceğine bu araç böyle çünkü bu yüzden zaten bu fiyata demek lazım..


    qashqai ile şehirli orta sınıf hedefti ve hedefi 12'den vurdular. işin garibi halen adam akıllı rakibi yok. o kadar ki küçük kardeşi juke devreye girdi diğer markalar türkiye pazarında etkisiz kaldı. şimdi de duster ile kırsal orta sınıf hedeflenmektedir ve bence bu da tutacak. duster iyi satacak. duster şimdinin torosudur aslında ve toros zamanında kırsalın ihtiyacını nasıl gördüyse duster'da aynen öyle olacak. bu arada çok kişi virajı alamayacak ama napalım ki bizim ülkemizin gerçeği de bu.
    ayrıca reno duster'ın asla yıldızını parlatmayacak, 4 yıldız, 5 yıldız beklemesin kimse. yine iç mekanın makyaj yemesi imkansız. satılan bir şeyi neden hemen makyajlasın ki. ancak ciddi tasarım ve malzeme hataları varsa mecburiyetten onları değiştirir. yine türkiye'de esp standart olmaz kısa vadede. nedeni yine aynı: esp'siz de gayet iyi satılıyor bu araç. otomobil firmaları insanların hayatlarını çok düşündükleri için değil tamamı ile rekabet şartlarından ve özellikle şehirli sınıf, çocuklu ailelerde güvenlik konusu ön planda olduğu için güvenlikte bu kadar yatırım ve reklam yapmaktadırlar.
    diğer taraftan ncap asla başlı başına güvenlik için yeterli bir done değildir. ncap testleri belli şartlar altında labaratuvar ortamında yapılan deneylerdir. oysa gerçek hayattaki kazalar çok kompleks ve karışıktır. ama yine de ncap bir fikir veriyor. özellikle kabinin ne kadar korunaklı olduğu konusunda. yoksa allah korusun yüksek hızlarda hangi araç altınızda olursa olsun sonu iç açıcı olmayacaktır.




  • @djnone

    Haklısınız zatena racın offroad verileri çok iyi

    @besttrr

    Haklısınız ama düzeltme 110 beygir araç en azından benim duster dediğim duster bende her modeline bakmıyorum benim için tek adam gibi olanı 4x4 laurette olanı.. oda zaten 110 beygir chip atarsanız 1.5dci lar motorlar 138 beygire kadar çıkıyor..


    @wind06

    üstat sende haklısın ama katılmadığım yerler var nedir bu araç yeni nesil toros olmaz yeni lada olur desen yada offroadcularn gözde cj lerin yerine geçer desen ok o olur ama toros olmaz.. kırsal diyorsun nivalarda sudan ucuzdur çokda dayanıklıdır neden nivalar kırsalda yıllardır tutmaz ve satmaz.. yada bu tip cj jeep ler.. nedeni belli alım gücü bu gün toros kartal dediğiniz araçlar 3-4 bin tl lere satılıyor.. bu gün kırsalda hiç bir köylü çiftçi gidipde 30-40 bin tl bir araca yatırmaz o parayı bağlamaz parası olan bile yapmaz ben bankada trilyonu olan köylüler bilirim toprak satmışlar v.b adam istese aracın kralını alır ama hayla altlarında reno 12 yada kartal eski murat 131 ler var.. bunlar benim fikrim kendi köyümden örnek alarak yazıyorum..

    dusterın iç mekan falan olayına gelince bunu daha öncede ben yazdım bu aracın fiyatının ucuz olmasının nedeni zaten mevcut parçaların değerlendirilip aracın yapılması aracın tek özel yanı herhalde dışı tasarımıdır geri kalan her yeri mevcut parçalardan yapılmış içi logan yürüyeni nissan şase nissan motor renault.. bu aracın zaten bu fiyat olmasındaki tek etken ve tek neden bu.. zaten her şeyi özel olsa zaten ncap den 5 yıldız alsa bu aracında fiyatı 60-70 binden aşağı olmazdı o yüzdne diyorum bu eleştiriler boşuna yani bunları bile bile alan alıcak süren sürücek kaza yapan yapıcak ölen ölücek memnun kalan memnun kalıcak belki o kadar kalıcakki satıp yenisini alıcak..

    tabi alıp çok sevip uğraşanlar olucak adam alıcak ince yanak yumuşak hamurlu crossover lastik yapıcak sürdükçe zaman zarfında ufak ufak arabaya masraf yapıcak üstündeki amortisörleri değiştirip daha kaliteli amortisörler takıcak .. donanım kalitesini yükselticek koltuklara ısıtma yapıcak xenon far yapıcak öne rollbar takıcak v.b...




  • hocam yazdıklarınıza aynen katılıyorum ancak birşeyi düzeltmekte fayda var. duster ın sadece 4*4 aktarım sistemi ve bu sisteme ait elektronikler nissana aittir. onun dışında herşey renaultun dur. buna şaselerde dahil. şaseyi nissan yapsaydı bu araç 4 yıldızdan aşağı almazdı ama renault işin ucuzuna gidiyor logan alt yapısını şaselerini kullanıyor. o yüzden 2005 teki loganın aldığı 3 yıldızı aldı duster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    @djnone

    Haklısınız zatena racın offroad verileri çok iyi

    @besttrr

    Haklısınız ama düzeltme 110 beygir araç en azından benim duster dediğim duster bende her modeline bakmıyorum benim için tek adam gibi olanı 4x4 laurette olanı.. oda zaten 110 beygir chip atarsanız 1.5dci lar motorlar 138 beygire kadar çıkıyor..


    @wind06

    üstat sende haklısın ama katılmadığım yerler var nedir bu araç yeni nesil toros olmaz yeni lada olur desen yada offroadcularn gözde cj lerin yerine geçer desen ok o olur ama toros olmaz.. kırsal diyorsun nivalarda sudan ucuzdur çokda dayanıklıdır neden nivalar kırsalda yıllardır tutmaz ve satmaz.. yada bu tip cj jeep ler.. nedeni belli alım gücü bu gün toros kartal dediğiniz araçlar 3-4 bin tl lere satılıyor.. bu gün kırsalda hiç bir köylü çiftçi gidipde 30-40 bin tl bir araca yatırmaz o parayı bağlamaz parası olan bile yapmaz ben bankada trilyonu olan köylüler bilirim toprak satmışlar v.b adam istese aracın kralını alır ama hayla altlarında reno 12 yada kartal eski murat 131 ler var.. bunlar benim fikrim kendi köyümden örnek alarak yazıyorum..

    dusterın iç mekan falan olayına gelince bunu daha öncede ben yazdım bu aracın fiyatının ucuz olmasının nedeni zaten mevcut parçaların değerlendirilip aracın yapılması aracın tek özel yanı herhalde dışı tasarımıdır geri kalan her yeri mevcut parçalardan yapılmış içi logan yürüyeni nissan şase nissan motor renault.. bu aracın zaten bu fiyat olmasındaki tek etken ve tek neden bu.. zaten her şeyi özel olsa zaten ncap den 5 yıldız alsa bu aracında fiyatı 60-70 binden aşağı olmazdı o yüzdne diyorum bu eleştiriler boşuna yani bunları bile bile alan alıcak süren sürücek kaza yapan yapıcak ölen ölücek memnun kalan memnun kalıcak belki o kadar kalıcakki satıp yenisini alıcak..

    tabi alıp çok sevip uğraşanlar olucak adam alıcak ince yanak yumuşak hamurlu crossover lastik yapıcak sürdükçe zaman zarfında ufak ufak arabaya masraf yapıcak üstündeki amortisörleri değiştirip daha kaliteli amortisörler takıcak .. donanım kalitesini yükselticek koltuklara ısıtma yapıcak xenon far yapıcak öne rollbar takıcak v.b...


    ben torosu kötülemek için söylemedim aslında. torosun iç mekanı da çok kötüdür ama taş gibidir, zamanında tabi ama dediğin gibi halen tutulur köylerde. tutulduğu içinde hala yaşına, vasıfına göre yüksek bir piyasası vardır köy meydanlarında ama işte duster yavaş yavaş o koltuğu devralacak. bir sene sonra bak bakalım köyünde ne kadar duster göreceksin, sen bile inanamayacaksın




  • @djnone

    anladım farketmez yani demek istediğim bu araca özel bir şey üretilmemiş dış tasarımı dışında mevcut parçalar kullanılmış

    @wind06

    ben zaten kötülediğinizi düşünmedim o amaçlada yazmadım ama sizin pek köyle işiniz yok sanırım ben biraz daha detaylı anlatıyım bakın örnek verdim lada niva var 90 lı yıllardan beri satılır ama kırsalda pek göremessiniz ancak avcılar dağcılar offroadcuların aracıdır peki neden??? yada vitara var onunda parçaları ucuz tamiri ucuzdur neden tutmaz 80 lilerden beri türkiyede ???

    toros falan tutuyor neden tutuyor biliyormusunuz çünkü toros dediğiniz araç yağsızda çalışır bakım yapmassanızda gider kırsalda köy yerinde bir arızası yada bir şeyi çıkdımı kendileri tamir ederler insanlar.. toros dediğiniz araç hararet yapsa ellerindeki plastik pet şişeyi keserler biçerler uydururlar araç gene gider kırsalda otosanayi göremessiniz oto sanayiler genelde şehirlerde olur.. kırsalda insanlar kendi işlerini kendileri hallederler. o dediğiniz torosların en son ne zaman adam gibi bakıma girdiğini sorsanız adamlar hatırlamaz bile..

    şimdi duster gibi bir araç ne kadar ucuz olsada köylü için fazla karmaşık fazla komplike ve fazla nazik bir araçdır... üstündeki 1.5 dci motor nazik bir motordur öyle bakımsız yağsız susuz kullanıma gelmez bakımsız dci lar çok çabuk turbo arızası veriyor bir turboda dünyanın parasıdır ayrıca bu tür araçların bakımlarıda öyle yıka temizle yeniden tak şeklinde değildir bir toros gibi.. normal bir servis bakımı ister öyle köy yerinde bahçede ahırda bakımını yapıp tamir edemessiniz neticede ucuzda olsa bu arabadada beyin var elektronik üniteler var bu tip şeyler köylüyü kırsaldaki insanı aşar öyle servise götürücekde bakım yapıcakda falan masraflı şeyler.. arabanın bir beyni arıza verse yansa bitti işde bin tl binbeşyüz tl masraf adam yatırır arabayı 5 sene ödeyemez parasını yada ödemez toroslarda böyle sıkıntılar yok...

    bunları kavrarsanız zaten dusterın kırsalda neden satmıycağını anlarsınız.. benim köyümde istanbulda oturan ama köye tatilde giden mercedesi olan adamda cherooke si olanda var o başka hepsinin kartalı torosu garajda durur mercedesi asfaltta bırakır torosla tarlaya girer dağa çıkar.. o adam satıp duster almayıda bilir ama almaz..




  • Duster EuroNcap de dağılmış,en azından 4 yıldız alsaymış yahu...

    4x4 modeli düşük hız kullanılacaksa alınabilir (şantiye,köy yeri,odun taşıma vb.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    @djnone

    anladım farketmez yani demek istediğim bu araca özel bir şey üretilmemiş dış tasarımı dışında mevcut parçalar kullanılmış

    @wind06

    ben zaten kötülediğinizi düşünmedim o amaçlada yazmadım ama sizin pek köyle işiniz yok sanırım ben biraz daha detaylı anlatıyım bakın örnek verdim lada niva var 90 lı yıllardan beri satılır ama kırsalda pek göremessiniz ancak avcılar dağcılar offroadcuların aracıdır peki neden??? yada vitara var onunda parçaları ucuz tamiri ucuzdur neden tutmaz 80 lilerden beri türkiyede ???

    toros falan tutuyor neden tutuyor biliyormusunuz çünkü toros dediğiniz araç yağsızda çalışır bakım yapmassanızda gider kırsalda köy yerinde bir arızası yada bir şeyi çıkdımı kendileri tamir ederler insanlar.. toros dediğiniz araç hararet yapsa ellerindeki plastik pet şişeyi keserler biçerler uydururlar araç gene gider kırsalda otosanayi göremessiniz oto sanayiler genelde şehirlerde olur.. kırsalda insanlar kendi işlerini kendileri hallederler. o dediğiniz torosların en son ne zaman adam gibi bakıma girdiğini sorsanız adamlar hatırlamaz bile..

    şimdi duster gibi bir araç ne kadar ucuz olsada köylü için fazla karmaşık fazla komplike ve fazla nazik bir araçdır... üstündeki 1.5 dci motor nazik bir motordur öyle bakımsız yağsız susuz kullanıma gelmez bakımsız dci lar çok çabuk turbo arızası veriyor bir turboda dünyanın parasıdır ayrıca bu tür araçların bakımlarıda öyle yıka temizle yeniden tak şeklinde değildir bir toros gibi.. normal bir servis bakımı ister öyle köy yerinde bahçede ahırda bakımını yapıp tamir edemessiniz neticede ucuzda olsa bu arabadada beyin var elektronik üniteler var bu tip şeyler köylüyü kırsaldaki insanı aşar öyle servise götürücekde bakım yapıcakda falan masraflı şeyler.. arabanın bir beyni arıza verse yansa bitti işde bin tl binbeşyüz tl masraf adam yatırır arabayı 5 sene ödeyemez parasını yada ödemez toroslarda böyle sıkıntılar yok...

    bunları kavrarsanız zaten dusterın kırsalda neden satmıycağını anlarsınız.. benim köyümde istanbulda oturan ama köye tatilde giden mercedesi olan adamda cherooke si olanda var o başka hepsinin kartalı torosu garajda durur mercedesi asfaltta bırakır torosla tarlaya girer dağa çıkar.. o adam satıp duster almayıda bilir ama almaz..


    yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum ama ben duster tarlaya gircek demiyorum. kırsalın orta sınıfı duster alacak diyorum. toros yine durur bi kenarda, tarla, bağ-bahçe işleri için ama ailesi dustera binecek diyorum ben. aynı şekilde kasaba ve küçük şehirlerde duster çok satacak. diğer taraftan parası olmayan, aracın bakımını yaptıramayacak köylü tabiki almaz, alamaz. o paraya kaç tane büyükbaş alınır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Neyi tartışıyoruz ki arkadaşlar. Bu araçta standart ESP olmadığı için 3 yıldız aldı. Duster'da ESP standart oldu mu NCAP'tan otomatikmen 4 yıldız alacaktır. Zaten 2011'de ESP'nin tüm Duster'larda standart olacağı söylenmişti. Yakında da olacak.... Çok beklemek istemeyen gidip 800TL gibi bir fiyata ESP ve ASR özelliğini ekletir aracına böylece aracı 4 yıldızlı olmuş olur. Bu kadar. Duster NCAP testini başarıyla geçmiştir vesselam. Ben asıl Duster bu eksiklerini kapatıp teste girip 5 yıldız alınca merak ediyorum insanların ne diyeceğini


    hocam kimse bi b.k bilmeden gelip burada sallıyor, adam gelmiş full'unde esp yok diyor, abs'den başka bişey yok diyor. biri gelmiş 2 hava yastığı yok diyor.

    neymiş juke ile hayatta kalınıyormuş, kimse duamızla doğmadı bedduamızla da ölmez ama yürekten inanıyor musunuz juke ile kesin hayatta kalınacağına? siz kemerinizi takıp dikkatinizi yola verirseniz her araç güvenlidir. kaldı ki esp+asr+abs+4hava yastığı olan bi arabaya güvensiz demek yürek ister.

    11 bin liralık fark can falan kurtarmıyor. o 11 bin liralık fark nissanın cebine iniyor.
    yani markaya.

    fiyatları yazdık hepsi yukarda. zaten duster alsam mı diyen bir adam muhtemelen memurdur ya da orta yollu bir esnaftır, gücü anca ona yetiyordur. onun için (orta yollu gelirle) alınabilecek max. fiyat 40.000dir. biraz da kenara koymuşsa adam onu da verecektir.

    bu adama hadi olsun 45 olsun diye ikna edebilirsiniz. ama gel 11 bin lira daha ver diyemezsiniz. bunun yakıtı var, bunun vergisi var. geniş servis ağı var. hepsini düşünmek zorundayız.

    dacia da sandero'da abs'yi, duster'da esp'yi standart yapmadı. çünkü fiyat olarak cazibesi kalmayacaktı. teste giren araca esp eklenseydi 4 yıldız almaması işten bile değildi.

    uğraştırmayın şimdi beni, 5 yıldız alan araçların ne hale geldiğini google'da arayıp bulmak, burada boş boş çene çalmaktan kat be kat daha basit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    sizde doğru söylüyorsunuz. ancak 45 li rakamlardan bahsediliyor az bir para değil 45 bin tl para veripte insan kalitesiz bir arabaya sıf şehir içinde binecek diye neden versin ? 30 35 li rakamlar tamam uygundur bu araç için ama sıf 4*4 diyede o kadar para verilmesi bana saçma geliyor. ancak alacak kişi dağlara çıkacaksa engebeli arazilerde kullanacaksa sık sık köylere çıkacaksa işte o zaman 45 li rakamlar bu araca verilebilir az önceki dediğime ne kadar karşıysam böyle kullanacak olanlarada bi okadarda saygılıyım..

    sırf 4x4 olacak diye bir tabir kullanıyorsunuz. o 4x4 'ün değerini biliyorsunuzdur sanırım.
    size göre 4x4 gereksiz olabilir gayet doğaldır. o zaman neden 45 bin lafını kullanıyorsunuz? yahu zaten 4x2leri 45 bin değil ki.
    onu baz alın o halde.

    ayrıca duster dediğiniz jipin dış tasarımı canavar gibi hepsinden güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Neyi tartışıyoruz ki arkadaşlar. Bu araçta standart ESP olmadığı için 3 yıldız aldı. Duster'da ESP standart oldu mu NCAP'tan otomatikmen 4 yıldız alacaktır. Zaten 2011'de ESP'nin tüm Duster'larda standart olacağı söylenmişti. Yakında da olacak.... Çok beklemek istemeyen gidip 800TL gibi bir fiyata ESP ve ASR özelliğini ekletir aracına böylece aracı 4 yıldızlı olmuş olur. Bu kadar. Duster NCAP testini başarıyla geçmiştir vesselam. Ben asıl Duster bu eksiklerini kapatıp teste girip 5 yıldız alınca merak ediyorum insanların ne diyeceğini


    hocam kimse bi b.k bilmeden gelip burada sallıyor, adam gelmiş full'unde esp yok diyor, abs'den başka bişey yok diyor. biri gelmiş 2 hava yastığı yok diyor.

    neymiş juke ile hayatta kalınıyormuş, kimse duamızla doğmadı bedduamızla da ölmez ama yürekten inanıyor musunuz juke ile kesin hayatta kalınacağına? siz kemerinizi takıp dikkatinizi yola verirseniz her araç güvenlidir. kaldı ki esp+asr+abs+4hava yastığı olan bi arabaya güvensiz demek yürek ister.

    11 bin liralık fark can falan kurtarmıyor. o 11 bin liralık fark nissanın cebine iniyor.
    yani markaya.

    fiyatları yazdık hepsi yukarda. zaten duster alsam mı diyen bir adam muhtemelen memurdur ya da orta yollu bir esnaftır, gücü anca ona yetiyordur. onun için (orta yollu gelirle) alınabilecek max. fiyat 40.000dir. biraz da kenara koymuşsa adam onu da verecektir.

    bu adama hadi olsun 45 olsun diye ikna edebilirsiniz. ama gel 11 bin lira daha ver diyemezsiniz. bunun yakıtı var, bunun vergisi var. geniş servis ağı var. hepsini düşünmek zorundayız.

    dacia da sandero'da abs'yi, duster'da esp'yi standart yapmadı. çünkü fiyat olarak cazibesi kalmayacaktı. teste giren araca esp eklenseydi 4 yıldız almaması işten bile değildi.

    uğraştırmayın şimdi beni, 5 yıldız alan araçların ne hale geldiğini google'da arayıp bulmak, burada boş boş çene çalmaktan kat be kat daha basit.



    1- duster'da esp standart olarak hiç bir donanımda yok. en üst 4x4 donanımında bile opsiyonel.
    2- ncap'a giren araç en üst donanımlı araç. ncap'taki araçta esp olmadığı için değil, esp'nin standart olmadığı için saffety asist'ten çok düşük almış. ncap'ta tavsiye olarak esp'yi standart yap diyor.
    3- evet bu güvenlik mevzusu pazarlama politikasına dönüştü. uzun zamandır bu böyle abs, hava yastıkları, darbeyi kokpite yansıtmayan tasarım, şasi felan bunlara da kimse önemsiz diyemez. reklamlarda fazla ön plana çıkartılıyor sadece taktik olarak. aynı şekilde esp çok önemli ve gerekli bir özellik kompak suv'lar için. çünkü araç yerden yüksek, virajlarda dengesiz olma ihtimali de haliyle yüksek. ben 40 bintl verince aracımda esp de olsun isterim ama dacia o esp'yi standart olarak koymayacak. maliyeti yükselteceği için değil, bu haliyle de satıldığı için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wind06 -- 25 Şubat 2011; 10:06:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr

    ya ben deneyimlerime dayanarak şunu söleyeyim bu dünyada ne kadar para verirsen okadar kaliteli olur mal ucuz mallar hep dandikttir bu iş bu kadar basit. su ana kadar ucuz ne aldıysam bı hayır görmedim hep adi cıktı istisna arıyorum arıyorum yok belki arada vardır bılmıorum. kısacası ne kadar ekmek okadar köfte ucuz görüp 1 cm lık metalle kaplanmış kelle koltukta gitmek istiosanız buyrun alın. ayrıca performansıda rezalettir kesin 85 beygir ne ya benım transporter 105 turbo dizel performansı yetersiz gelio bana bu araba gitmez... zaten donanımsal acıdanda bombos utanmasalar koltuk koymıcaklar içine..

    ya duster'a binmediğin ne kadar belli
    110 bg ve 85 bg seçeneği var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Neyi tartışıyoruz ki arkadaşlar. Bu araçta standart ESP olmadığı için 3 yıldız aldı. Duster'da ESP standart oldu mu NCAP'tan otomatikmen 4 yıldız alacaktır. Zaten 2011'de ESP'nin tüm Duster'larda standart olacağı söylenmişti. Yakında da olacak.... Çok beklemek istemeyen gidip 800TL gibi bir fiyata ESP ve ASR özelliğini ekletir aracına böylece aracı 4 yıldızlı olmuş olur. Bu kadar. Duster NCAP testini başarıyla geçmiştir vesselam. Ben asıl Duster bu eksiklerini kapatıp teste girip 5 yıldız alınca merak ediyorum insanların ne diyeceğini


    hocam kimse bi b.k bilmeden gelip burada sallıyor, adam gelmiş full'unde esp yok diyor, abs'den başka bişey yok diyor. biri gelmiş 2 hava yastığı yok diyor.

    neymiş juke ile hayatta kalınıyormuş, kimse duamızla doğmadı bedduamızla da ölmez ama yürekten inanıyor musunuz juke ile kesin hayatta kalınacağına? siz kemerinizi takıp dikkatinizi yola verirseniz her araç güvenlidir. kaldı ki esp+asr+abs+4hava yastığı olan bi arabaya güvensiz demek yürek ister.

    11 bin liralık fark can falan kurtarmıyor. o 11 bin liralık fark nissanın cebine iniyor.
    yani markaya.

    fiyatları yazdık hepsi yukarda. zaten duster alsam mı diyen bir adam muhtemelen memurdur ya da orta yollu bir esnaftır, gücü anca ona yetiyordur. onun için (orta yollu gelirle) alınabilecek max. fiyat 40.000dir. biraz da kenara koymuşsa adam onu da verecektir.

    bu adama hadi olsun 45 olsun diye ikna edebilirsiniz. ama gel 11 bin lira daha ver diyemezsiniz. bunun yakıtı var, bunun vergisi var. geniş servis ağı var. hepsini düşünmek zorundayız.

    dacia da sandero'da abs'yi, duster'da esp'yi standart yapmadı. çünkü fiyat olarak cazibesi kalmayacaktı. teste giren araca esp eklenseydi 4 yıldız almaması işten bile değildi.

    uğraştırmayın şimdi beni, 5 yıldız alan araçların ne hale geldiğini google'da arayıp bulmak, burada boş boş çene çalmaktan kat be kat daha basit.



    1- duster'da esp standart olarak hiç bir donanımda yok. en üst 4x4 donanımında bile opsiyonel.
    2- ncap'a giren araç en üst donanımlı araç. ncap'taki araçta esp olmadığı için değil, esp'nin standart olmadığı için saffety asist'ten çok düşük almış. ncap'ta tavsiye olarak esp'yi standart yap diyor.
    3- evet bu güvenlik mevzusu pazarlama politikasına dönüştü. uzun zamandır bu böyle abs, hava yastıkları, darbeyi kokpite yansıtmayan tasarım, şasi felan bunlara da kimse önemsiz diyemez. reklamlarda fazla ön plana çıkartılıyor sadece taktik olarak. aynı şekilde esp çok önemli ve gerekli bir özellik kompak suv'lar için. çünkü araç yerden yüksek, virajlarda dengesiz olma ihtimali de haliyle yüksek. ben 40 bintl verince aracımda esp de olsun isterim ama dacia o esp'yi koymayacak. maliyeti yükselteceği için değil, bu haliyle de satıldığı için.


    1- aksini söyleyen olmadı. var mı var. parası olan alıyor.
    2-gene aksini söyleyen olmadı. esp'li duster'a bindiğinizde 4 yıldızlı bi araca bindiğimizi biliyoruz.
    3-bu bir prestij meselesi. nissan bunu göze almıyor. diyor ki benim aracım olacaksa esp'li olacak standart olacak diyor. prestijini düşürmemek için. dacia takdir edersiniz ki gelişmekte. ilerledikçe bu itibarı kazanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Duster EuroNcap de dağılmış,en azından 4 yıldız alsaymış yahu...

    4x4 modeli düşük hız kullanılacaksa alınabilir (şantiye,köy yeri,odun taşıma vb.)


    Dağda bayırda da gider, odun da taşır şehir de de sürülür. Araba giderken ben buradayım diyerek gidiyor be
  • Konu hararetlenmiş yine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Konu hararetlenmiş yine

    Hacı nedendir bilmem senin yazılar beni çok güldürüyor yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr

    ya ben deneyimlerime dayanarak şunu söleyeyim bu dünyada ne kadar para verirsen okadar kaliteli olur mal ucuz mallar hep dandikttir bu iş bu kadar basit. su ana kadar ucuz ne aldıysam bı hayır görmedim hep adi cıktı istisna arıyorum arıyorum yok belki arada vardır bılmıorum. kısacası ne kadar ekmek okadar köfte ucuz görüp 1 cm lık metalle kaplanmış kelle koltukta gitmek istiosanız buyrun alın. ayrıca performansıda rezalettir kesin 85 beygir ne ya benım transporter 105 turbo dizel performansı yetersiz gelio bana bu araba gitmez... zaten donanımsal acıdanda bombos utanmasalar koltuk koymıcaklar içine..

    ya duster'a binmediğin ne kadar belli
    110 bg ve 85 bg seçeneği var


    öncelikle 110 beygirlik modelin 44 bin tl oldunu soleyeyim sonra devam edelim. arabaya bindim sürmedim ama gördüm baktım full donanımlı olanına ankarada konya yolundaki renault bayisine gidip sende bakabilirsin adama dedim bu bas model mı dıye adam yok full model ayrıca bızde eklemeler yaptık dedi gulmemek için zor tuttum kendimi. araba resimlerde çok havalı duruo ama gidip bakınca 5 para etmez bi araba oldugunu anlıosunuz su ana kadar oturduğum hiç bi jeep ben oturunca hareket etmemıstı araba sole bi sarsıldı ben oturunca :D koltuklar rezalet donanım yok ya kısacası herseyiyle ucuz kokuyo bu araba. 110 beygir 44 bin tl lük modeli alacanıza bi 7-10 bin tl daha koyun gidin kia sportage yada hyundai ix35 alın ben sizin iyiliniz için konusuyorum arabadan anlamayıp gidip paranızı çöpe atmayın... ha ama diyosanız off road da kullanıcam eywallah gidin 29 bin tl lik baz modeli alın ama 1 tl ekstra masraf yapmayın değmez çünkü :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besttrr -- 25 Şubat 2011; 14:16:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr

    ya ben deneyimlerime dayanarak şunu söleyeyim bu dünyada ne kadar para verirsen okadar kaliteli olur mal ucuz mallar hep dandikttir bu iş bu kadar basit. su ana kadar ucuz ne aldıysam bı hayır görmedim hep adi cıktı istisna arıyorum arıyorum yok belki arada vardır bılmıorum. kısacası ne kadar ekmek okadar köfte ucuz görüp 1 cm lık metalle kaplanmış kelle koltukta gitmek istiosanız buyrun alın. ayrıca performansıda rezalettir kesin 85 beygir ne ya benım transporter 105 turbo dizel performansı yetersiz gelio bana bu araba gitmez... zaten donanımsal acıdanda bombos utanmasalar koltuk koymıcaklar içine..

    ya duster'a binmediğin ne kadar belli
    110 bg ve 85 bg seçeneği var


    öncelikle 110 beygirlik modelin 44 bin tl oldunu soleyeyim sonra devam edelim. arabaya bindim sürmedim ama gördüm baktım full donanımlı olanına ankarada konya yolundaki renault bayisine gidip sende bakabilirsin adama dedim bu bas model mı dıye adam yok full model ayrıca bızde eklemeler yaptık dedi gulmemek için zor tuttum kendimi. araba resimlerde çok havalı duruo ama gidip bakınca 5 para etmez bi araba oldugunu anlıosunuz su ana kadar oturduğum hiç bi jeep ben oturunca hareket etmemıstı araba sole bi sarsıldı ben oturunca :D koltuklar rezalet donanım yok ya kısacası herseyiyle ucuz kokuyo bu araba. 110 beygir 44 bin tl lük modeli alacanıza bi 7-10 bin tl daha koyun gidin kia sportage yada hyundai ix35 alın ben sizin iyiliniz için konusuyorum arabadan anlamayıp gidip paranızı çöpe atmayın... ha ama diyosanız off road da kullanıcam eywallah gidin 29 bin tl lik baz modeli alın ama 1 tl ekstra masraf yapmayın değmez çünkü :)

    arabaya oturmuş da sallanmış ahh ne kadar adi bi arabaymış yahu
    salla da salla tutan bulunur neymiş koltuklar rezalet, donanım yok hee hee öyle
    oturduğunda araba sallanıyorsa bence sende sağlam bi donanım olduğu kesin - (tampon, kaporta gibi)
    -ix35 dediğin arabayla duster'ı fiyat olarak kıyaslamak nasıl bi mantıktır onu çözmek zor.
    ix35'in benzinli 4x2'si 51.000 lira.onun yakıtına para yetiştir artık sen Duster'ın dizeli full donanımlısı full güvenlik paketlisi 4x4 modeli zaten 48 bin lira.
    sportage'in de dizelini adam 42.000 euro yazmış göz korkmasın diye









  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.