Şimdi Ara

SUZUKİ ALTO sahipleri buraya

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
213
Cevap
14
Favori
157.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • suzuki alto sahipleri; burada bakım ve diğer herşey ile ilgili konuşursak, birbirimize faydalı olacağına inanıyorum...
    eşimin 2005 alto'su var... 1 hafta önce lpg taktırdık, daha ölçüm yapmadım, yapınca tüketim bilgilerini yazarım...
    bu arada ankara'da iyi bir usta ve yedek parça bayisi bilenler varsa yazarlarsa sevinirim...
    iyi forumlar



  • Kronik sorunu aks kafalarıdır.
    Nasıl kullanırsan kullan aks kafalarını 100.00 de bir değiştirmek gerekiyor. Eğer lpg kullanıyorsanız 100.000 den sonra valf yenilemek gerekir. Çelik valf takılırsa bu süreç uzatılabilir. Ancak 100.000 kilometrede yakılan benzinle araba kendi fiyatını amorti ediyor zaten. Valf ler de bunun %7 si tutuyor. Muğla'ya da otobüs bileti parasına gidiyor lpg'de.

    Motor sıcaklığı göstergesini her zaman olduğu yerden 1mm yukarıda görmedim hiç, ki lpg de bile. Amortisörler çok yumşak 115 km deki arabamdan tıkırtı gelmiyor. 5K önce kapıdan bir tıkırtı geliyordu ilk defa, baktım kapı plastiği kapının açılıp kapanmasından muhtemelen biraz gevşemiş, kağıtla sıkıştırdım geçti. Aslında plastik dokusu olarak hiç de güven vermiyor dokununca ama japonlar nasıl tasarlamışsa artık çok sağlam yapmışlar bağlantıları.

    Görünüşü çirkin bence. Kaç yıldır kullanıyorum ama çirkin. Kız arkadaşıma göre çok güzel geliyormuş, böyle nostalji kafasında ama

    Şehir içi inanılmaz kullanışlı. 3,5 metre. Görüş mesafesi çok iyi, zaten dik oturuyorsun sürerken. Bagajı küçük. Ancak binen herkes içi o kadar küçük değilmiş diyor.

    Parça konusuna gelince:
    Aracın normal sarf parçaları çok ama çok kolay bulunabiliyor. Japon arabaları parçası pahalı diye bilinir, ama bunun değil. Clio dan daha ucuz parçaları. Ben de inanamıyorum nasıl oluyor bu ama öyle.
    Triger kayışı 200 lira. Tampon komple 220 tl. Baskı balata 275 lira. Bobin 90 lira. Far lambasını değiştirdim takmasıyla 20 tl aldı adam.
    Ama kaza olursa nasıl olur bilemem. Hiç çarpmadım. Çok nadir bulunan bir parçası çok pahalı olabilir bilemiyorum. Ama ne olursa olsun e-bay diye birşey var.
    Servis sıkıntısı yaşamadım. Ancak kompakt yapısından dolayı bazı şeylere ulaşmanın güçlüğünden bahsediyordu trigeri değiştirdikten sonra ustam.

    Motor performansı ve çekişi konusu, ne kadar kısa sürede tepki verdiği biliniyor. Ama öyle küçük arabalar gibi ufak yokuşlarda bayılmıyor. Örneğin izmir otobanındaki bornovadan bucaya giden yokuşu 5. viteste 120 kms ile çıkabiliyor lpgde. Göstergelerinde devir 10.000 e kadar. çok nadir motorlarda bu var, kırmızı 8000 de başlıyor. ben 6000 den çok çıkmadım.genellikle 2500-3000 lerde vites değiştiriyorum.
    İngilterede bir adam 250K km kullanmış, ne zaman ne değiştirdiğini yazmış, tabi mil cinsinden yazıyor. Adam 10 sene kullanmış, sonuç olarak bana bi servet kazandırıyor ekonomisiyle diyor.https://www.autotrader.co.uk/car-reviews/suzuki/alto/ad51429880aba87773a1d1b713701034?page=2

    Uzun yolda da inanılmaz ekonomik. Araç 890 kilo olduğu için vites aralıklarını fazla yapmışlar. 120 kms hızla 3200 devirde gidiyor. İnanılmaz bir ekonomi sağlıyor. 140 tan sonra titremeye başlıyor ama. Ben 1 kere 150 yaptım ama teknik özelliklerde 155 diyor.

    Tekerlekler çok önde ve arkada olduğu için off-road u da baya iyi. Orjinali 155 65 R13 ama ben bir kalın takıyorum daha güvenli olsun diye 165 kullanıyorum. Aldığım amca da öyle demişti zaten. Çok az yakıtta fark ediyor ama zaten az yakıyor araba.

    ama işte çirkin. cidden 90 ların dandik japon estetiği. yani 90 larda tasarlandığı için 90'lar çizgisi var arabada.
    Aslında tam öğrenci arabası, az yakıyor, kolay kullanması vs. ama işte öğrenciler de havalı araba istiyor gençler pek yanaşmıyor. o fiyata 96-98 model honda daha havalı geliyor gençlere...

    Son olarak araç bu fiyata alınabilecek en donanımlı ve sorunsuz araba. 115k da ama hala sabahları çeyrek saniye marşla çalışıyor.
  • suzuki alto'yla türkiye'deki 0 araçların yakıt tüketimlerini karşılaştırıken tanıştık. Ayağımı yerden kesecek, yakıt tüketimi, emisyon değerleri düşük, çevreyle dost ve hem kullanımı hem de satın alması çok külfetli olmayacak bir "ilk arabam" arıyordum.
    yakıt tüketimlerine göre sıraladığımda listenin en başında Alto vardı, ve fiyatı da rakiplerinden çok alttaydı. arabayı çok beğendim ve araştırmaya devam ettim. 1.0 lt benzinli motoru yakıt tüketiminde gerçekten bir numara, donanım haberde de bundan bahsedilmiş. şehir dışı 4.4lt, şehir içi 5,2 (manuel vites) tüketimi var aracın. 68HP motor gücü de hiç de küçümsenecek gibi değil. arabanın eksileri arasında küçük olması var tabii ki, bagaj kapasitesi arka koltuklardaki bacak mesafesi bir hayli küçük uzun boylu bir aileyseniz bu arabayı tercih etmek çok rahat olmayabilir.
    Arabanın bence en büyük handikapı güvenlik donanımı, euro ncap test sonuçları hiç de iç açıcı değil.

    Sonuç olarak en son bahsettiğim konu yüzünden bana çok uygun bir araç olmadığı kararını verdim. Çünkü İstanbul'da kullanacağım ve biraz da riski seven bir sürücüyüm. Umarım aracın güvenlki önlemleri gelişir ve bunun gibi çevreci ve ekonomik araçlar türkiye'de daha fazla kullanılmaya başlanır.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_69023325/mpage_1/f_/key_//tm.htm#69023325

    merak eden olursa inceleme yaptım elimden geldiğince
  • konuyuwww.amatorfikir.com adresine taşıyın size suzuki yedek parçalarında %10 indirim sağlayalım.
    ücretsiz destek de cabası.
  • Arkadaşlar bundan sonra bütün gelişmeleri bu başlık altında yazacağım.
    http://forum.donanimhaber.com/m_99611303/tm.htm
  • Merhabalar,
    Çok sevdiğim 2005 KAZASIZ altomu satıyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-suzuki-alto-kazasiz-2.sahibinden-499242870/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdmmmmm -- 12 Aralık 2017; 0:11:41 >
  • kıllıoğlu kullanıcısına yanıt
    Kronik sorunu aks kafalarıdır.
    Nasıl kullanırsan kullan aks kafalarını 100.00 de bir değiştirmek gerekiyor. Eğer lpg kullanıyorsanız 100.000 den sonra valf yenilemek gerekir. Çelik valf takılırsa bu süreç uzatılabilir. Ancak 100.000 kilometrede yakılan benzinle araba kendi fiyatını amorti ediyor zaten. Valf ler de bunun %7 si tutuyor. Muğla'ya da otobüs bileti parasına gidiyor lpg'de.

    Motor sıcaklığı göstergesini her zaman olduğu yerden 1mm yukarıda görmedim hiç, ki lpg de bile. Amortisörler çok yumşak 115 km deki arabamdan tıkırtı gelmiyor. 5K önce kapıdan bir tıkırtı geliyordu ilk defa, baktım kapı plastiği kapının açılıp kapanmasından muhtemelen biraz gevşemiş, kağıtla sıkıştırdım geçti. Aslında plastik dokusu olarak hiç de güven vermiyor dokununca ama japonlar nasıl tasarlamışsa artık çok sağlam yapmışlar bağlantıları.

    Görünüşü çirkin bence. Kaç yıldır kullanıyorum ama çirkin. Kız arkadaşıma göre çok güzel geliyormuş, böyle nostalji kafasında ama

    Şehir içi inanılmaz kullanışlı. 3,5 metre. Görüş mesafesi çok iyi, zaten dik oturuyorsun sürerken. Bagajı küçük. Ancak binen herkes içi o kadar küçük değilmiş diyor.

    Parça konusuna gelince:
    Aracın normal sarf parçaları çok ama çok kolay bulunabiliyor. Japon arabaları parçası pahalı diye bilinir, ama bunun değil. Clio dan daha ucuz parçaları. Ben de inanamıyorum nasıl oluyor bu ama öyle.
    Triger kayışı 200 lira. Tampon komple 220 tl. Baskı balata 275 lira. Bobin 90 lira. Far lambasını değiştirdim takmasıyla 20 tl aldı adam.
    Ama kaza olursa nasıl olur bilemem. Hiç çarpmadım. Çok nadir bulunan bir parçası çok pahalı olabilir bilemiyorum. Ama ne olursa olsun e-bay diye birşey var.
    Servis sıkıntısı yaşamadım. Ancak kompakt yapısından dolayı bazı şeylere ulaşmanın güçlüğünden bahsediyordu trigeri değiştirdikten sonra ustam.

    Motor performansı ve çekişi konusu, ne kadar kısa sürede tepki verdiği biliniyor. Ama öyle küçük arabalar gibi ufak yokuşlarda bayılmıyor. Örneğin izmir otobanındaki bornovadan bucaya giden yokuşu 5. viteste 120 kms ile çıkabiliyor lpgde. Göstergelerinde devir 10.000 e kadar. çok nadir motorlarda bu var, kırmızı 8000 de başlıyor. ben 6000 den çok çıkmadım.genellikle 2500-3000 lerde vites değiştiriyorum.
    İngilterede bir adam 250K km kullanmış, ne zaman ne değiştirdiğini yazmış, tabi mil cinsinden yazıyor. Adam 10 sene kullanmış, sonuç olarak bana bi servet kazandırıyor ekonomisiyle diyor.https://www.autotrader.co.uk/car-reviews/suzuki/alto/ad51429880aba87773a1d1b713701034?page=2

    Uzun yolda da inanılmaz ekonomik. Araç 890 kilo olduğu için vites aralıklarını fazla yapmışlar. 120 kms hızla 3200 devirde gidiyor. İnanılmaz bir ekonomi sağlıyor. 140 tan sonra titremeye başlıyor ama. Ben 1 kere 150 yaptım ama teknik özelliklerde 155 diyor.

    Tekerlekler çok önde ve arkada olduğu için off-road u da baya iyi. Orjinali 155 65 R13 ama ben bir kalın takıyorum daha güvenli olsun diye 165 kullanıyorum. Aldığım amca da öyle demişti zaten. Çok az yakıtta fark ediyor ama zaten az yakıyor araba.

    ama işte çirkin. cidden 90 ların dandik japon estetiği. yani 90 larda tasarlandığı için 90'lar çizgisi var arabada.
    Aslında tam öğrenci arabası, az yakıyor, kolay kullanması vs. ama işte öğrenciler de havalı araba istiyor gençler pek yanaşmıyor. o fiyata 96-98 model honda daha havalı geliyor gençlere...

    Son olarak araç bu fiyata alınabilecek en donanımlı ve sorunsuz araba. 115k da ama hala sabahları çeyrek saniye marşla çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdmmmmm -- 20 Aralık 2017; 22:2:46 >




  • Bende Suzuki Alto 1.1 2005 Model Araç sahibiyim aracımdan çok memnunum yakıt olarak serilik olarak park probleminin olmaması ayağımı yerden kesmesi hidrolik direksiyon klima her şey mevcut bugün sağ arka stop için yetkili servis 2200 tl fiyat verdi sağ ön kapı kolu kırıldı o da hiç bir yerde yok ne yetkili servis ne de japoncularda internette gezerken şu ilanı buldum buna çok benziyor acaba alsam bu benim alto ya uyar mı super carry için olan kapı modeliymiş bu
    https://www.hepsiburada.com/suzuki-super-carry-alto-dis-kapi-kolu-on-sag-82801-77a01-p-HBV000008FF4Q?magaza=Yedekpar%C3%A7ac%C4%B1




  • https://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-suzuki-alto-1-0-gl/sahibinden-suzuki-alto-1-0-gl-2011-model-istanbul/14295566

    bu aracla ilgileniyorum dusunceleriniz nedir kullanan arkadaslar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • [DHTUBE=https://youtu.be/CGk4O2N1jCA]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar, değişim düşüncesi işe yola çıktım, düşünen arkadaşımız olursa,https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-ivedi-gerekli-kolaylik-saglanacaktir-897178653/detay
  • Merhabalar, değişim düşüncesi işe yola çıktım, düşünen arkadaşımız olursa, 2011-86500 km+Manuel+Klimalı İlan No: 897178653
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-memurdan,2011-86500-km-plusmanuel-plusklimali-897178653/detay

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.