- x
güvercinlik eğitim ve spor tesis komutanlığı güvercinlik ankara
12 Cevap18414 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


936 Mesaj
10 Aralık 2009; 4:11:45 

arkadaşlar buraya düşenler bilgi paylaşımı yaparsa sevinirim statü olarak kısa dönem er / jandarma gözüküyor


_____________________________



106 Mesaj
10 Aralık 2009; 7:01:58 

jandarmasın gest olarak gecer burası güvercinlik kışlası cok rahat edeceksin inan ki havuzu falan hersey olan paşaların geldiği bi yer çok sanslısın bende aynı kısla içinde 327. ksd olarak mebs komutanlıgında yaptım.acemiliğin diğer komutanlıga gelen kısa dönemlerle oalcak 8 tane falan komutanlık var,ankara otogarına gelince servislere bin ulusta in oradan istanbul yolu minibüüslerine binersen yeri cok kolay sana yardımcı olurlar,Allah kolaylık versin,ayırlı teskereler :)))


_____________________________



312 Mesaj
10 Aralık 2009; 7:49:48 

GÜVERCİNLİK JANDARMA LOJİSTİK K.LIĞI GÜVERCİNLİK ANKARA benim yerde peki burdan dagıtım varmı varmı bilgisiniz


_____________________________

*MURAT*1983 SAMSUN DOĞDUM SAMSUNDA YAŞIYORUM...*SINAVA SAMSUN SIHHIYE OKULUNDA GİRİCEM.. HANGİ GÜN BİLMİYORUM :) *SAMSUN 19 MAYIS ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ BÖLÜMÜ MEZUNUYUM....




312 Mesaj
10 Aralık 2009; 7:58:10 


quote:

Orijinalden alıntı: isocan84

jandarmasın gest olarak gecer burası güvercinlik kışlası cok rahat edeceksin inan ki havuzu falan hersey olan paşaların geldiği bi yer çok sanslısın bende aynı kısla içinde 327. ksd olarak mebs komutanlıgında yaptım.acemiliğin diğer komutanlıga gelen kısa dönemlerle oalcak 8 tane falan komutanlık var,ankara otogarına gelince servislere bin ulusta in oradan istanbul yolu minibüüslerine binersen yeri cok kolay sana yardımcı olurlar,Allah kolaylık versin,ayırlı teskereler :)))


burdan dagıtım falan varmı ben lojistik komutanlıgındayım


_____________________________

*MURAT*1983 SAMSUN DOĞDUM SAMSUNDA YAŞIYORUM...*SINAVA SAMSUN SIHHIYE OKULUNDA GİRİCEM.. HANGİ GÜN BİLMİYORUM :) *SAMSUN 19 MAYIS ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ BÖLÜMÜ MEZUNUYUM....




936 Mesaj
10 Aralık 2009; 19:49:10 

cumartesi uçak ile gideceğim
yanımızda almamız için kocaman liste yaptırdılar gerek varmı
jandarmanın görevi nedir acemiliği nasıldır dağıtımı vardır


_____________________________



936 Mesaj
11 Aralık 2009; 15:17:57 

arkadaşlar yok mu bırası hakkında bilgisi olan


_____________________________



37 Mesaj
11 Aralık 2009; 15:23:27 

Geçen sene bir arkadaşım oraya düştü çok rahat askerlik yapmış. En önemlisi kamuflaj giymemiş adam anlayın artık :)


936 Mesaj
11 Aralık 2009; 15:27:10 

yanımızda götürmemiz gerekenler falan nedir dağıtım var mı o konuda bilgi alabilirmiyiz kardeş
en önemlisi yer nerde ben istanbuldan gidiyorum


_____________________________



37 Mesaj
11 Aralık 2009; 15:35:14 

valla standart malzemeleri götür istersen bizim arkadaşla beraber gitmiştik Ankara'ya o hiçbirşey getirmemişti yanında hatta sabah sabah ankara sıhhiye de alışveriş yapmıştık. Kızılaydan da 530 etimesgut otobüsüne biniyorsun galiba oraya ulaşmak için.


936 Mesaj
11 Aralık 2009; 15:38:14 

kardeş allah razı olsun yarın yolcuyum eğer arkadaşından alabileceğin başka bilgiler varsa burada paylaşırsan mükemmel olur
internet üzerinde en az bilgi verilen yer burası herhalde kapalı kutu gibi


_____________________________



 
478 Mesaj
6 Şubat 2012; 13:03:34 

Arkadaşlar Gest komutanlığına düşdüm burası hakkında bilgi ve resim gösterebilecek olan varmı?Gest komutanlığında bulunan imkanlardan bahsedebilirmisiniz?Komutanları nasıldır?Neci olarak görev alırız(Ben jandarma asayişden)


_____________________________



 
478 Mesaj
6 Şubat 2012; 20:21:04 

up


_____________________________



 
42 Mesaj
8 Nisan 2013; 8:55:22 

Gest'de askerlik iyidir. askerlikle alakası olmayan bi askerlik yaparsın.

burası sosyal tesisdir. içinde spor tesisi havuzu lokantası misafirhanesi vs birimleri vardır. garson olabilirsin resepsiyonist olabilirsin. nöbet yoktur. komutanları iyidir öyle çok arıza insanlar yoktur. devrecilik yoktur. çok rahat askerlik yapılabilcek biyerdir


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Kısa, uzun dönem ve Yedek Subay adayları » güvercinlik eğitim ve spor tesis komutanlığı güvercinlik ankara
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.179