Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (568. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
13.279
Cevap
102
Favori
1.313.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilidian kullanıcısına yanıt
    Bakımla ilgili sorunuzu ben cevaplamayayım isterseniz de garantiden yararlanmanız için hiçbir belge vs. Gerek yok araç bilgilerinden görüyorlar zaten. Aracın kaçıncı sahibi olursanız olun o da önemli değil. Bence garantiniz bitmeye yaklaşmış garanti kapsamına girebilecek ne varsa serviste baktırtmaya bakın. Sağında solundan bi tıkırdı varsa, kronik direksiyon vites soyulması varsa garanti kapsamından değiştiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracin ici tertemiz. Her actiginda sifir gibi kokuyor. Yinede onemli bilgiler verdiniz, sagolun. Arac 2014 touch plus paket. Bu pakette elektrikli katlanir ayna var mi ? Birde direksiyondaki R ve O tuslari ne ise yariyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilidian kullanıcısına yanıt
    Benim araçta cc hız sabitleyici yok ama bildiğim kadarıyla direksiyondaki bütün tuşlar hız sabitleme ile ilgili diye biliyorum. Fluence çalışma mantığını bilmiyorum ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler forumlarda sık sık "EDC vites 2-4-6 viteslere geçmiyor, EDC vites 1-3-5 viteslere geçmiyor" şeklinde şikayetler okuyordum.

    Veeeee korktuğum başıma geldi. Dün akşam iş çıkışı aracı çalıştırıp kalkınca viteste saçmalama hissettim. Direksiyon kutusunu kontrol et mesajı çıktı. İlerledikçe farkettim ki 2-4-6 vitesler çalışmıyor, 1-3-5 ile gidiyorum. Manuele alınca da aynı şekilde.

    Eve gelip parkettim, sabah tekrar bindiğimde ise herhangi bir problem yoktu. Epey yol yaptım sabah şehiriçinde ama problem tekrarlanmadı.

    Al başına belayı
  • alpb A kullanıcısına yanıt
    bende de şöyle bir problem var. otomatik vitesdeki cikleye basmadan da vitesi kendine doru çekersen manuele geçiyor. geçen yan tarafa oturan arkadaş arka koltuğa uzanayım derken vitese dokundu, manuele geçti. bu bir problem sanırım.
  • zgronrn kullanıcısına yanıt
    hız sabitleme ile ilgili düğmeler sol tarafta, bu dediğim düğmeler sağ tarafta. birde 2014 touchplus pakette elektrikli katlanır aynalar var mı?

    2014 touch plus edc donanım özelliklerini nereden öğrenebiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilidian -- 28 Haziran 2016; 13:58:32 >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARroWCoLT -- 29 Haziran 2016; 10:13:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpb

    Beyler forumlarda sık sık "EDC vites 2-4-6 viteslere geçmiyor, EDC vites 1-3-5 viteslere geçmiyor" şeklinde şikayetler okuyordum.

    Veeeee korktuğum başıma geldi. Dün akşam iş çıkışı aracı çalıştırıp kalkınca viteste saçmalama hissettim. Direksiyon kutusunu kontrol et mesajı çıktı. İlerledikçe farkettim ki 2-4-6 vitesler çalışmıyor, 1-3-5 ile gidiyorum. Manuele alınca da aynı şekilde.

    Eve gelip parkettim, sabah tekrar bindiğimde ise herhangi bir problem yoktu. Epey yol yaptım sabah şehiriçinde ama problem tekrarlanmadı.

    Al başına belayı


    hocam benim aracım 2011 model ve gecen yıl cok yogun trafikte bir saatte 5 km gibi dur kalkta aynen vites kutusunu kontrol ettir uyarısı cıktı. stop edip calıştırdım düzeldi. sonra aynen yogun bi günde yine yaptı sonrasında yapmadı bir yıldır herhangi bir sorun yok. vites kutusu ısındıgında oluyormuş. yogun trafikte dur kalkta manuel kullanmak yada boşa almak cözüm olabilirmiş. uyarıdan sonra yaklaşık 40 bin km kullandım. bazen 2. vitese gecerken gecişi hissediyorum. (toyotanın mmt si gibi hissediliyor)normal kullanımda yada hızlı kullanınca onuda hissetmiyorum.




  • ilidian kullanıcısına yanıt
    R ve 0 tuşlarında hız sabitlemenin tuşlarıdır,R tuşu rewerse kısaltması yani tekrar almadır,örnek hız sabitlemeyi 90 yaptınız ve fren yaptınız hızınız 60'a düştü,R tuşuna basarsanız tekrar 90'a gelip sabitlenecektir,O tuşu ise iptal etme adı üstünde sıfırlamaktır,kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sefer4229 S kullanıcısına yanıt
    teşekkür ediyorum, çok faydalı bilgiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktorx10

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpb

    Beyler forumlarda sık sık "EDC vites 2-4-6 viteslere geçmiyor, EDC vites 1-3-5 viteslere geçmiyor" şeklinde şikayetler okuyordum.

    Veeeee korktuğum başıma geldi. Dün akşam iş çıkışı aracı çalıştırıp kalkınca viteste saçmalama hissettim. Direksiyon kutusunu kontrol et mesajı çıktı. İlerledikçe farkettim ki 2-4-6 vitesler çalışmıyor, 1-3-5 ile gidiyorum. Manuele alınca da aynı şekilde.

    Eve gelip parkettim, sabah tekrar bindiğimde ise herhangi bir problem yoktu. Epey yol yaptım sabah şehiriçinde ama problem tekrarlanmadı.

    Al başına belayı


    hocam benim aracım 2011 model ve gecen yıl cok yogun trafikte bir saatte 5 km gibi dur kalkta aynen vites kutusunu kontrol ettir uyarısı cıktı. stop edip calıştırdım düzeldi. sonra aynen yogun bi günde yine yaptı sonrasında yapmadı bir yıldır herhangi bir sorun yok. vites kutusu ısındıgında oluyormuş. yogun trafikte dur kalkta manuel kullanmak yada boşa almak cözüm olabilirmiş. uyarıdan sonra yaklaşık 40 bin km kullandım. bazen 2. vitese gecerken gecişi hissediyorum. (toyotanın mmt si gibi hissediliyor)normal kullanımda yada hızlı kullanınca onuda hissetmiyorum.

    Hocam Vites kutusu kontrol ettir mesajı çıktığında bazı vitesler de kaybolmuş muydu peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpb

    quote:

    Orijinalden alıntı: doktorx10

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpb

    Beyler forumlarda sık sık "EDC vites 2-4-6 viteslere geçmiyor, EDC vites 1-3-5 viteslere geçmiyor" şeklinde şikayetler okuyordum.

    Veeeee korktuğum başıma geldi. Dün akşam iş çıkışı aracı çalıştırıp kalkınca viteste saçmalama hissettim. Direksiyon kutusunu kontrol et mesajı çıktı. İlerledikçe farkettim ki 2-4-6 vitesler çalışmıyor, 1-3-5 ile gidiyorum. Manuele alınca da aynı şekilde.

    Eve gelip parkettim, sabah tekrar bindiğimde ise herhangi bir problem yoktu. Epey yol yaptım sabah şehiriçinde ama problem tekrarlanmadı.

    Al başına belayı


    hocam benim aracım 2011 model ve gecen yıl cok yogun trafikte bir saatte 5 km gibi dur kalkta aynen vites kutusunu kontrol ettir uyarısı cıktı. stop edip calıştırdım düzeldi. sonra aynen yogun bi günde yine yaptı sonrasında yapmadı bir yıldır herhangi bir sorun yok. vites kutusu ısındıgında oluyormuş. yogun trafikte dur kalkta manuel kullanmak yada boşa almak cözüm olabilirmiş. uyarıdan sonra yaklaşık 40 bin km kullandım. bazen 2. vitese gecerken gecişi hissediyorum. (toyotanın mmt si gibi hissediliyor)normal kullanımda yada hızlı kullanınca onuda hissetmiyorum.

    Hocam Vites kutusu kontrol ettir mesajı çıktığında bazı vitesler de kaybolmuş muydu peki?

    evet hocam kaybolmuştu. 1 3 5 calışıyordu sanırım.. ama sonrasında sorun olmadı. forumlarda da araştırdım ilk benim başıma gelmemiş.




  • ilidian kullanıcısına yanıt
    merhabalar,
    vites topuzundaki tetiğe basmadan da D den manuele geçebilirsiniz. Bu sorun değil.. hatta N den D ye atarkende tetiğe basmazsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktorx10

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpb

    Beyler forumlarda sık sık "EDC vites 2-4-6 viteslere geçmiyor, EDC vites 1-3-5 viteslere geçmiyor" şeklinde şikayetler okuyordum.

    Veeeee korktuğum başıma geldi. Dün akşam iş çıkışı aracı çalıştırıp kalkınca viteste saçmalama hissettim. Direksiyon kutusunu kontrol et mesajı çıktı. İlerledikçe farkettim ki 2-4-6 vitesler çalışmıyor, 1-3-5 ile gidiyorum. Manuele alınca da aynı şekilde.

    Eve gelip parkettim, sabah tekrar bindiğimde ise herhangi bir problem yoktu. Epey yol yaptım sabah şehiriçinde ama problem tekrarlanmadı.

    Al başına belayı


    hocam benim aracım 2011 model ve gecen yıl cok yogun trafikte bir saatte 5 km gibi dur kalkta aynen vites kutusunu kontrol ettir uyarısı cıktı. stop edip calıştırdım düzeldi. sonra aynen yogun bi günde yine yaptı sonrasında yapmadı bir yıldır herhangi bir sorun yok. vites kutusu ısındıgında oluyormuş. yogun trafikte dur kalkta manuel kullanmak yada boşa almak cözüm olabilirmiş. uyarıdan sonra yaklaşık 40 bin km kullandım. bazen 2. vitese gecerken gecişi hissediyorum. (toyotanın mmt si gibi hissediliyor)normal kullanımda yada hızlı kullanınca onuda hissetmiyorum.

    saatli bomba kullanıcıları arasına hoşgeldiniz.

    Geçmiş sayfaları okuduysanız kışın baya bi çekmiştim ben o vvites kutusunu kontrol ettrinden.

    emisyon arızası mı vermedi 100 le giderken 3 e mi atmadıı her şeyi yaptı. akü değişti bilmemne çözülmedi. ne zaman havalar -10 üzerine çıktı sorun morun kalmadı.

    Şanzıman beynini değiştireceğim belli ama yolda bırakana kadar kullanmayı düşünüyorum. Tamamen elektronik bir arıza olduğu kesinleşti çünkü,

    - -10 derece ve altında direk yapıyor ama 1 saat gezinin kapatın açın sıkıntı yok nedenini ısınmasına veriyorum. (durmaya yakın vites düşürürken bu hatayı verip, 3. vitese sabitliyor, yalnızca 1-3 aktif. güvenlik modu)

    - ani sıcaklık dalgalanmalarında yapıyor, 2 gündür hava 40 45 derece oluyor güneş altında, yağmur yağıp birden hava 20dereceye düşünce nadiren oluyor, 1-3-5 aktif, 2-4-6-R iptal, yine diğer arızaya göre daha iyi, kenara çekip motoru kapatıp kapıyı açıp elektriği kestrince düzeliyor, bir daha da vermiyor)

    - uzun süre dur kalk yapınca çok nadiren oluyor. (1-3-5 iptal, 2 yle kalkmaya çalışıyor, ama çok aşırı nadir olan bir durum bu)

    vs. vs.

    kapatıp açınca geçiyor ok, ısınınca soğuyunca geçiyor, ama işte namussuz saatli bomba gibi sürekli insanın gözü bilgi ekranında oluyor, huzur kaçırıyor. Ama trink diye 3500tl beyne vermek lazım mı? bence değil. Yeni beynin de yapıp yapmayacağı bilinmiyor çünkü. Bence gittiği yere kadar kullanmak en mantıklısı (yarın yola çıkıyorum, bu mesajın altına küfürlü bir edit yazmam inşallah tabi)

    yine de belirtmek isterim ki, her sene mekatronik değiştireceğime 4-5 yılda şanzıman beyni daha mantıklı geliyor. DSG cilerin işi de zor malesef.

    kısa edit: 4-5 aydır problem olmayan araçta geçen hafta triger değiştirdim, motor oynadı vs. 2 kere arıza verdi hava sıcak olsa da. Yurtdışı forumların birinde beyne giden soketin birinin gevşediğini ingiliz bi ustanın (türk kanı var heralde adamda) "abi gerek yok beyin değiştirmeye, soketi gevşemiş" dediğini okumuştum. lift kaldırıp bakamadım da 3 gündür problem yok. Bu da aklınızda bulunsun, servis her fırsatta beyin diyor, ben etrafından dolaşıyorum. Doktorun dediğini beğenmeyip biz başka bi doktora da görünelim diyen hasta gibi. Bu gidişle balata beyin beraber değiştireceğim sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccaparli -- 1 Temmuz 2016; 9:38:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgronrn

    Bugün aracın bakımını yaptırdım. Bir seneyi çok az geçmiştim valla motorun sesi değişti. Renault servisten ayrılma bilgili bir arkadaşa yaptırdım bakımını birkaç ayada trigeri değiştirmeyi düşünüyorum.

    Usta 200 lira işçilik dedi, orjinal mais triger setinide sorduk 200'de ona dediler. Serviste son zamanlarda triger değiştiren var mı acaba? Ne kadara yaptırdınız? Servis indirimlerini bekleyip serviste mi yaptırsam ona karar veremedim.

    Bana bu bakımın maliyeti arkadaşlara bilgi olsun diye yazıyorum;

    Motor yağı: Castrol 5w-30 5LT N11 indrimiyle 110TL aldım.
    Bosch Filtre Setinide (yağ-mazot-hava-polen) N11 indirimiyle 130 Tl aldım.
    40TL işçilik verdim.
    280TL bitirdik bu işi.



    Ayrıca yeni fluence almış birisi geldi park sensörü taktırmaya. 2012 model business 60 küsur binde dizel manuel 42.750 TL'ye almış.

    Triger setini sorarken aklınızda bulunsun, devirdaim pompası ve sağ üst motor kulağını da sorun. Çünkü akıllı ustalar triger fiyatını söyler, 10000km sonra yeni takılan bilya nedeniyle triger devirdaim pompasını titreşimden bozar ve "aaa pompa bozulmuş bak motoru kaldırcaz aaa kulakta kopmuş" der. Yaptırmışken hepsini bir yaptırın, bu da size triger+devirdaim+orjinal kulak yaklaşık işçilikle beraber 800tl civarına gelir. tek işçilikle v kayışı gergi rulmanı vs de alırsanız 1000tl.

    Dikkat ederseniz etraftan bütün farklı araç sahiplerinden "triger 200 tl ama 1000tl neden ki" duyarsınız sebebi budur.

    Yağ fiyatı normal, ancak filtrelerde ne kadar indirim uygulandı, orjinal olduklarına emin misiniz? Çok fazla çakma geziyor piyasada ve araştırdığım ve yaptırdığım fiyatlara göre filtre fiyatları şu civarlarda geziyor,
    * olanları gülelim diye koyuyorum YETKİLİ SERVİS FİYATLARI
    hava filtresi(bosch/*): 30 tl / * 75tl
    polen filtresi(bosch/*): 55 tl / *110 tl
    Mazot filtresi(bosch/*):60 tl / *95tl (normalde 40.000 de değişiyor aklınızda olsun)
    yağ filtresi(bosch/*): 15tl




  • ccaparli kullanıcısına yanıt
    mazot filtresi hangi serviste 95 lira :D bana yardımcı olur musun bu konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ccaparli kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle size de geçmiş olsun,

    Bu problemi yabancı forumlarda araştırdım, sorunun genelde EDC'nin soketlerindeki gevşemeden kaynaklandığını gördüm.

    Sizin durumda sıcaklık değişimi vb ile etkilenmesi ve hatanın ortaya çıkması da bunu doğruluyor. Elektronik bir arızada bu dedikleriniz olmaz.

    Yerli forumlar beyin değişimi ile problemden kurtulamayanlarla dolu malesef.

    Beyin arızası bence çok çok çok nadir rastlanacak bir durum. Beyin denen şey bir elektronik devre sonuçta, aliexpress'den getirttiğimiz 20-30 dolarlık uyduruk cihazlar bile 7/24 arıza vermeden çalışıyor, renault'un beyni mi çalışmayacak.

    Ahh servisler ahhhhhh.
  • TALENJEKTAZİ T kullanıcısına yanıt
    Buyrun 80.000 km bakım fiyatı. 1408+kdv= 1661,44 lira. şu an kampanya var diyorlar %20 indirimlisi 1126,40+kdv= 1329,15 lira.
    Mazot filtreside serviste kampanyalı kdv dahil 113,59 (üzerinde ufi yazmakta)
  • sabitkale kullanıcısına yanıt
    bana bu servis adı lazım , bana o mazot filtresinden lazım :D bana ekran görüntüsü değil hocam kendisi lazım :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor yagı 5 30 rn720 elf evolution full tech dpf degil mi 5 lt 80 90 tl ye alınıyor servis 176 artı kdv mi fiyat??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.