Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (541. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.280
Cevap
102
Favori
1.313.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasaryasaryasar

    Forumu taradım ama net bir bilgiye ulaşamadım.
    Deneyimli arkadaşlardan yardım rica ediyorum.

    Eşimin kullandığı 2015 model 110 bg dizel EDC Fluence icon araçla ilk kışımız.
    Aracın hararet göstergesi bir süredir sadece dur kalk trafikte orta seviyeye kadar yükseliyor. Bunun dışında 80-100-120 gibi hızlarda normal kullanımlarda (kalorifer açık olsun olmasın) gösterge dipteki 1.kademenin üstüne hiç çıkmıyor.
    Yani göstergeye inanırsanız araç soğuk motorla çalışıyor.
    Ama kalorifer içeriyi ısıtmaya yetecek kadar sıcak hava üfleyebiliyor.

    Benzer bir durumu 2004 model 1.4 benzinli polomuzda daha önce yaşamış,
    'kışın normaldir' diyen sözde ustalara rağmen sadece termostatı değiştirerek sorunu çözmüş, aracı soğuk motorla çalışmaktan kurtarmıştık.

    Fluence'de durumdan emin olamıyorum.
    Henüz 9 aylık 30.000 km'deki araçta;
    gerçekten termostat sıkıntısı nedeniyle motor verimli çalışacağı bir sıcaklığa ulaşamıyor
    ve yakıt sarfiyatıyla beraber, bir miktar da yıpranmaya mı maruz kalıyor,

    yoksa hararet göstergesi (elektronik gösterge) mi bizi kandırıyor ?

    (Ankara'nın bugünlerdeki 0'ın bazen altında bazen üstünde iklimi, motorun ısınmasına normalde yetecek çalışma süreleri, normal yol ve sürüş koşulları, kalorifer ve klimanın açık kapalı tüm alternatif seçenekleri dikkate alınmıştır)

    Selam,
    Senin durumunu bende yaşıyorum. Aracım 2014 Fluence Dizel Otomatik Ikon modeli. 16.000 Km de.
    Bugün test ettim senin durumu. Istanbulda bugun hava 8 derece.
    Akşam 18:13 de işten çıktım. (Esenyurt) 18:29 da hararet göstergem yarım a geldi. Bu saate kadar kaloriferi hiç açmadım. Havanın soğuk olmasına rağmen. Bu sürede yaklaşık 5 km yol gittim. Hararet göstergem yarım olur olmaz elektronik klimayı 22 derece de açtım. 2 dakika sonra 18:31 de hararet göstergem 1 tıka düştü. Uzun süre böyele gittim. Ama arabanın içide ısındı. Sonra 5 dakka bi yere uğradım. Araba yı stop ettim. Arabaya tekrar binip yola çıktıktan 1-2 dk. sonra hararet göstergem yarımda eve kadar gittim. 6-7 km kadar. bende yakıt tüketimim den şüpheleniyorum.
    7,2 lt ortalama tüketimim var. Ortalama hız 26 Km. Istanbul trafigi işe git gel. Bana çok geliyor ama çözemedim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lyons.

    quote:

    Orijinalden alıntı: rys123

    Arkadaşlar aranızda lastik ebatını değiştiren oldu mu? 205/60/16 standart bir ebat değil ve bu yüzden çok pahalı.Bunun yerine 205/55/16 alıp taksak sıkıntı olur mu? Yurtdışında renault zaten bu ebatı kullanıyormuş diye duydum.Türkiye yolları için yanağı büyütmüşler.Ayrıca serviste yazılımla yeni lastiği tanıtıyorlarmış.Ne dersiniz?

    205/55 kullanıyorum yaz lastiği olarak. kış lastiği ise 205/60. herhangi bir sıkıntı yaşamadım hocam.

    Çok pahallı derken ne kadar mesela.
    1 ay önce Nokian WR D4 Kış lastiği aldım.
    205x60xR16 4 adet 870 TL.
    Netten aldım açıkçası. Bulmak çok zor olmadı.
    Tabi sein aradığın marka modele göre değişebilir.




  • abars kullanıcısına yanıt
    Şimdiiii ağır bakım , mesela araba kaç model ? Hani triger değişmiş olabilir. Baskı balatası iyi durumda olabilir. Ağır bakım zamanını insan kendi belirler. Mesela o kmde illa şu değişcek diye birşey yok. Fren balataları bitmiş olabilir veya sağlam olabilir. Yağ bakımı gelmiş olabilir. Aküsü bitmeye yaklaşmış olabilir. Yani eğer uzun zamandır hiç bakim yapılmıyorsa her an ağır bakım zamanı sizi bulabilir. Yani mesela 5 6 yılda triger zamanı doluyo sanırım isterse araba 10 binde olsun. Burdan pay biçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay ankara'da bir yetkili servisi arayıp, aracımın 55 bin km'de olduğunu ve 4.seneyi doldurduğunu ileterek bakım için fiyat istemiştim. 500-600 lira arası bir fiyat almıştım. Yapılacak işlemler yağ değişimi, mazot-hava-polen-yağ filtresi değişimi idi. Aracımın garantisi zaten geçen sene dolduğu için acele etmedim. Dün şaşmaz sanayide kardeşimin tanıdığı bir ustaya aracımı bakım için götürdüm. Bakımda neler yaptırmam gerektiğinden tekrar emin olmak için aynı yetkili servisi aradım. Bana mazot filtremin değiştiğini (onlar söyleyince hatırladım, geçen sene değişmişti), standart bakıma ek olarak triger setinin de değişmesi gerektiğini söylediler. 1200 küsür lira fiyat çıkardılar. 1 ay önce aradığımda triger seti değişiminden bahsedilmemişti. Üstüne üstlük mazot filtrem değişmesine rağmen mazot filtresini de bakımın içine katmıştı. 1 ay ara ile yaptığım 2 görüşme arasında neden standart yok, anlamak zor. Neyse fazla uzatmayım, sanayide dün bakımı yaptırdım. Malzemelere (yağ, polen-yağ-hava filtreleri) 140 lira ödedim. İşçilikle beraber 190 liraya maloldu. Usta fren disklerimi ve balataları da kontrol etti. Değişime gerek görmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malimete -- 10 Ocak 2016; 12:37:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    Geçen ay ankara'da bir yetkili servisi arayıp, aracımın 55 bin km'de olduğunu ve 4.seneyi doldurduğunu ileterek bakım için fiyat istemiştim. 500-600 lira arası bir fiyat almıştım. Yapılacak işlemler yağ değişimi, mazot-hava-polen-yağ filtresi değişimi idi. Aracımın garantisi zaten geçen sene dolduğu için acele etmedim. Dün şaşmaz sanayide kardeşimin tanıdığı bir ustaya aracımı bakım için götürdüm. Bakımda neler yaptırmam gerektiğinden tekrar emin olmak için aynı yetkili servisi aradım. Bana mazot filtremin değiştiğini (onlar söyleyince hatırladım, geçen sene değişmişti), standart bakıma ek olarak triger setinin de değişmesi gerektiğini söylediler. 1200 küsür lira fiyat çıkardılar. 1 ay önce aradığımda triger seti değişiminden bahsedilmemişti. Üstüne üstlük mazot filtrem değişmesine rağmen mazot filtresini de bakımın içine katmıştı. 1 ay ara ile yaptığım 2 görüşme arasında neden standart yok, anlamak zor. Neyse fazla uzatmayım, sanayide dün bakımı yaptırdım. Malzemelere (yağ, polen-yağ-hava filtreleri) 140 lira ödedim. İşçilikle beraber 190 liraya maloldu. Usta fren disklerimi ve balataları da kontrol etti. Değişime gerek görmedi.

    Şahsi tavsiyem, hava ve yag filtresini servisten almanızdır. Yan sanayi hava ve yağ filtreleri servistekilerle alakası yok. Yağıda eğer euro 5 dizel motorsa mutlaka ama mutlaka elf fultech fe evolution 5 30 kullanın.polen filtresini de hiçbir işe yaramayan beyaz filtre değil valeo aktif karbonlu siyah polen filtresini kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 10 Ocak 2016; 14:00:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    Geçen ay ankara'da bir yetkili servisi arayıp, aracımın 55 bin km'de olduğunu ve 4.seneyi doldurduğunu ileterek bakım için fiyat istemiştim. 500-600 lira arası bir fiyat almıştım. Yapılacak işlemler yağ değişimi, mazot-hava-polen-yağ filtresi değişimi idi. Aracımın garantisi zaten geçen sene dolduğu için acele etmedim. Dün şaşmaz sanayide kardeşimin tanıdığı bir ustaya aracımı bakım için götürdüm. Bakımda neler yaptırmam gerektiğinden tekrar emin olmak için aynı yetkili servisi aradım. Bana mazot filtremin değiştiğini (onlar söyleyince hatırladım, geçen sene değişmişti), standart bakıma ek olarak triger setinin de değişmesi gerektiğini söylediler. 1200 küsür lira fiyat çıkardılar. 1 ay önce aradığımda triger seti değişiminden bahsedilmemişti. Üstüne üstlük mazot filtrem değişmesine rağmen mazot filtresini de bakımın içine katmıştı. 1 ay ara ile yaptığım 2 görüşme arasında neden standart yok, anlamak zor. Neyse fazla uzatmayım, sanayide dün bakımı yaptırdım. Malzemelere (yağ, polen-yağ-hava filtreleri) 140 lira ödedim. İşçilikle beraber 190 liraya maloldu. Usta fren disklerimi ve balataları da kontrol etti. Değişime gerek görmedi.

    Şahsi tavsiyem, hava ve yag filtresini servisten almanızdır. Yan sanayi hava ve yağ filtreleri servistekilerle alakası yok. Yağıda eğer euro 5 dizel motorsa mutlaka ama mutlaka elf fultech fe evolution 5 30 kullanın.polen filtresini de hiçbir işe yaramayan beyaz filtre değil valeo aktif karbonlu siyah polen filtresini kullanın.


    Hepsi orijinal parçalardı hocam. Yağı ise aynen yukarıda bahsettiğiniz markadan aldım. Aldığım yer tanıdık olduğu için hesaplı oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    Geçen ay ankara'da bir yetkili servisi arayıp, aracımın 55 bin km'de olduğunu ve 4.seneyi doldurduğunu ileterek bakım için fiyat istemiştim. 500-600 lira arası bir fiyat almıştım. Yapılacak işlemler yağ değişimi, mazot-hava-polen-yağ filtresi değişimi idi. Aracımın garantisi zaten geçen sene dolduğu için acele etmedim. Dün şaşmaz sanayide kardeşimin tanıdığı bir ustaya aracımı bakım için götürdüm. Bakımda neler yaptırmam gerektiğinden tekrar emin olmak için aynı yetkili servisi aradım. Bana mazot filtremin değiştiğini (onlar söyleyince hatırladım, geçen sene değişmişti), standart bakıma ek olarak triger setinin de değişmesi gerektiğini söylediler. 1200 küsür lira fiyat çıkardılar. 1 ay önce aradığımda triger seti değişiminden bahsedilmemişti. Üstüne üstlük mazot filtrem değişmesine rağmen mazot filtresini de bakımın içine katmıştı. 1 ay ara ile yaptığım 2 görüşme arasında neden standart yok, anlamak zor. Neyse fazla uzatmayım, sanayide dün bakımı yaptırdım. Malzemelere (yağ, polen-yağ-hava filtreleri) 140 lira ödedim. İşçilikle beraber 190 liraya maloldu. Usta fren disklerimi ve balataları da kontrol etti. Değişime gerek görmedi.

    Şahsi tavsiyem, hava ve yag filtresini servisten almanızdır. Yan sanayi hava ve yağ filtreleri servistekilerle alakası yok. Yağıda eğer euro 5 dizel motorsa mutlaka ama mutlaka elf fultech fe evolution 5 30 kullanın.polen filtresini de hiçbir işe yaramayan beyaz filtre değil valeo aktif karbonlu siyah polen filtresini kullanın.


    Hepsi orijinal parçalardı hocam. Yağı ise aynen yukarıda bahsettiğiniz markadan aldım. Aldığım yer tanıdık olduğu için hesaplı oldu.

    Sanayide orjinal diye satılanlar ile servistekiler cok farklı bende ilk başta orjinal denilenlerden aldım harbiden üstünde Renault amblemi vb vardı ama servisteki hava filtresini elime alınca alakaları olmadıgını anladım. Sizde test edin bidaha ki sefere göreceksiniz servisteki hava filtresi piyasada mevcut değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar,fluence cok guzel arac ayni zamanda ekonomik ama konu basligi biraz komik kalmis,.....kanarya sevenler dernegi ,gibi olmus.Renault Fluence ,demek yeterliydi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar,fluence cok guzel arac ayni zamanda ekonomik ama konu basligi biraz komik kalmis,.....kanarya sevenler dernegi ,gibi olmus.Renault Fluence ,demek yeterliydi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar,fluence cok guzel arac ayni zamanda ekonomik ama konu basligi biraz komik kalmis,.....kanarya sevenler dernegi ,gibi olmus.Renault Fluence ,demek yeterliydi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl bu araçlar arkadaşlar 1.5 dizel Privilege otomatik almayı düşünüyorum,
  • Ben ev alacagim icin 1.5 privilege aracimi satiyorum arkadaslar. Sahibinden ilan no 262611720

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • FLUENCE XENON FAR YUKSEKLIK AYARI VARDIR. Eğer bilgiye ihtiyacı olan olursa yardımcı olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Fluence 2012 Dynamic aracıma multimedya taktırmak istiyorum. Aradığım özellikleri aşağıda sıralıyorum:

    1: İnternete herhangi bir şekilde bağlanabilecek ve yol durumunu canlı gösterebilecek bir navigasyonu olması

    2: Dikiz aynasına entegre yüksek çözünürlüklü kamerası olması ve arka planda kayıt yapması

    3: Windows CE işletim sistemine sahip olması

    Bu özelliklerde bir multimedya cihazı bulabilir miyim sizce? Şimdiden teşekkürler.
  • Merhaba, 2012 fulence dci edc alıp aranıza katılalı bir ay oldu, bana göre çok konforlu bir araba, kısa bir uzunyol tecrübem oldu, yakıt durumu 5.8 olarak gördüm,
    ortalama hıza bakmamıştım ama ankaradan boluya 100-120 arası bir hızla gittim. ilk gözlemlerimi aktarmak istedim geri görüş kamerası taktıran, tavsiyesi olan var mı acaba,
    iiyi günler.
  • malimete M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar bakım zamanı geldi bizimde. Fiyatınız uygun nerede yaptırdınız acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba konuyu yanlıs yerde sormuş olabilirim acil bir sorum olacaktı 2014 model FLUENCE JOY 1,5 dCİ EDC disel ve otomatik vites 50000 km 2017 8. aya kadar garantisi var arabayı 46500 ile 47000 arası bi rakama almayı düşünüyorum sizce mantıklı bir tercih olurmu bu arada arabayı yetkili servisden alıcam
  • Merhabalar,
    Ben 1 yıldır böyle kullanıyorum.. herhangi bir sıkıntı yaşamadım.. sadece dikkatli bakarsanız lastikle çamurluk arası mesafenin biraz daha açıldığını görürsünüz..
  • Merhaba arkadaşlar, aracım 2011 model privilage bu modelin hoparlör bilgileri lazım ön ve arka kapılardaki hoparlör ler kaç cm çıkış güçleri ne hangi model hoparlör almalıyım,
  • Merhaba Renault Fluence kullanicilari.Babam 2.el 2015 model 20.000 km'de Fluence touch almak istiyor.Bu modelin bakim maliyetleri ve arabaya park sensörü ekletebiliyormuyuz ekletebiiliyorsak ne kadar tutar bilgi almak istedim.Şimdiden teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.