TVS APACHE 150 RTR Mİ HONDA CBR 125R Mİ?
30 Cevap19785 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
268 Mesaj
25 Kasım 2009; 13:59:47 

Herkese merhabalar arkadaşlar sizce honda cbr 125r mi daha güzel yoksa tvs apache 150 rtr mi gerek alımlılık olsun gerek cc olsun gerek hız hp olsun tüm özelliklere bakılarak sizce cbr125 mi alınır yoksa apache mi?
Bu zamana kadar cbr 125r almayı düşünüyordum ancak fiyatı 125 lik bir makine için çok gibi şimdi apache'ler ilgimi çekiyor ancak motosiklet tecrübesi olan arkadaşlara danışmak istedim şimdiden çok teşekkür ederim

2. EL FİYATLAR
APACHE :2200-2800 tl
CBR 125R:3000-4000 tl

arası değişiyor tabiki fiyatı da değerlendirmeye katın.


_____________________________



1389 Mesaj
25 Kasım 2009; 17:13:25 

İlk motosikletiniz mi?
Eğer ilk ise ben YBR 125 derim.Çünkü ilk tecrübeniz olacağı için ister istemez motordan düşeceksiniz tabi düşünce motor hasar görecek,yedek parça fiyatı ve bolluğu CBR 125 den çok daha ucuzdur.Ancak CBR da düşerseniz, yedek parça fiyatları el yakar ve bulmak için bekleyebilirsiniz.

Apache hakkında bilgim yok o yüzden yazmıyorum.İyi forummlar...


_____________________________

Ey yükselen yeni nesil, istikbal sizindir. Cumhuriyet'i biz kurduk, O'nu yükseltecek ve sürdürecek sizlersiniz.



 
268 Mesaj
25 Kasım 2009; 20:10:53 

Evet ilk olacak inşallah ancak ybr 125 leri zaten araştırdım biliyorum ben apache mi yoksa cbr 125r mi diyorum yani bu ikisi arasından bir seçim olsa daha iyi olur.


_____________________________



1377 Mesaj
26 Kasım 2009; 1:46:20 

Eğer hız istiyorsan cbr 125r almalısın.Ama hızdan kastım öyle 160-170 değil 130-140 a rahat çıkmaktan bahsediyorum sonrası yok.

Öncelikle şunu bilmelisin 125cc lik ybr cbr yada 150 cc lik apache,cbf150 modeller kesinlikle hız yapmak için alınacak modeller değildir.Bu umutla alıp basabildiğin kadar basmak seni tehlikeye düşürmekten başka birşey değildir.Aralarından en hızlı cbr 125r dır oda ufaktır boyun uzun birazda kiloluysan altında kaybolur motor.Ama 140 rahat yapar.Onun dışında cbf 150,ybr 125 gibi modellerde 110 la gidersen daha fazlasını arama.Ha basmıyor mu basıyor 135 yapan cbf 150 de var ybr 125 te ama senin için güvenli olmaz.110 yeterlidir fazlasını arayıp kendinide motoruda zorlamamalısın.Sen kendini ne kadar yırtarsan yırt 150 yi göremeyeceksin o yüzden kasmanın anlamı yok.Hızlı birşey istiyorsan 250 lik bakmanı tavsiye ederim.

Sen sadece apache ve cbr demişsin ama dediğim gibi cbr ufak makinedir rahat edemeyeceksen hızlı diye alıp kıvranmanın anlamı yok.15-20 km/h daha yavaş olsun ama rahat edeyim güvenli sürüş yapayım dersen ybr125 yada cbf 150 alabilirsin.

Apache sürmedim fakat onunda atak güzel makine olduğunu çok duydum.Ama cbr 125 kadar değildir.

Motosikleti almadan önce iyi düşün hız için alacaksan,gazı her açışımda son viteste 150 yi göreyim dersen bu saydığımız motorlardan alıp hiç boşuna zaman kaybetme.Ya 2 zamanlı 125cc derby yada aprilla al (180 km/h hızı görebilir ama pahalıdır) yada direk 250 cc modellere bak.Diğer türlü 125cc 150 cc alırsan hız için 1 ay sonra satıp 250 cc almayı düşüneceksin.

Ama illa apache ve cbr 125 r arasında bir seçim yapmak gerekiyorsa tabiki cbr 125r olur.Apache sıfır km 3000 tl falandı sanırım cbr 125r 6000 tl oldu zaten biri diğerinin iki katı fiyatta karşılaştırmaya bile gerek yok.


_____________________________


YiĞiT ÖzGüR ve Uykusuz Kapak FaN CLuB


355 Mesaj
22 Aralık 2009; 23:28:22 

Keşke post kasmak için bu bölümü değilde başka bi bölümü kullansan . Gelmişsin buraya Ekim - Kasım aylarının konularına sadece ifadelerle cevaplar yazıyosun .


_____________________________


★★★ Fenerbahçe 2011-2012 ★★★
1 Volkan Demirel 3 Reto Ziegler 4 Bekir İrtegün 5 Emre Belözoğlu 6 Joseph Yobo 7 Moussa Sow 8 Sezer Öztürk 9 Miroslav Stoch
10 Alex de Souza 14 Gökay İravul 15 Henri Bienvenu 16 Cristian Baroni 20 Özer Hurmacı 23 Semih Şentürk 34 Fehmi Mert Günok 35 Hasan Erbey
38 Mehmet Topuz 53 Serdar Kesimal 54 Erten Ersu 58 Fabio Da Silva Bilica 60 Özgür Çek 62 Selçuk Şahin 67 Orhan Şam
77 Gökhan Gönül 85 Serkan Kırıntılı 88 Caner Erkin 92 Issiar Dia 95 Recep Niyaz
Aykut Kocaman


66 Mesaj
23 Ocak 2011; 19:58:28 

sen kendine bak


_____________________________

Başarmak zordur, Kolaya kaçarsan sonuç basitleşir. Unutma, Yokuş aşağı inmek kolaydır ama manzara tepeden seyredilir. . .


225 Mesaj
24 Ocak 2011; 11:19:54 

Evet tam konusuna denk geldim.

TVS APACHE ve HONDA CBR 125' ciler için bir güzellik yapmak istiyorum.

İster TVS'ci olun ister CBR 125'ci motorunu içinden gelen duygularla kendi cümleleriyle anlatan herkese motor markasına göre mail adresi hediye ediyorum.

Örnek: [font="Verdana"]ahmet@tvsapache.net veya [font="Verdana"]mehmet@hondacbr125.net

yapmanız gereken sadece info@tvsapache.net adresine kendi motorunuzu anlatan birkaç cümleyle bir tanıtım yazısı yazmak. (Motorunuzun resmini de eklerseniz daha güzel olacaktır.) (:




_____________________________



 
2 Mesaj
1 Şubat 2011; 12:46:49 

arkadaşlar, TVS Apache Yedek parçalarının tamamı konusunda yardımcı olabilirim. www.suratmotor.com dan bakabilirsiniz...


_____________________________



2266 Mesaj
22 Şubat 2011; 4:04:30 

bende tvs apache kullanmaktayım 6 aydan beri muhtesem otesi bi makina zaten odullerindende belli
daha onceki motorum ybr 125 ti ybrden sonra apache yi kelimelerle anlatamam
cbr 125 e hic binmedim ama gorunusu bana cok cok kotu geliyor


_____________________________

COOLER MASTER HAF 932///ASUS Maximus V Formula///İNTEL İ7 2700K 4.80 GHZ///COOLER MASTER HYPER 412S///MSI GTX 680 LIGHTNİNG///GSKILL 12GB Ripjaws 1600MHz///POWER COOLİNG SİLENCER 825 WATT///AVERMEDİA TRİNTY DİJİTAL TV KARTI///SAMSUNG 4 TB HD///SAMSUNG b2230h monitör/// logitech cordless rumblepad 2/// CREATİVE 6 1//LOGİTECH GAMİNG G110 KLAVYE//A4TECH X7 MOUSE XL-747H


 
2 Mesaj
9 Mart 2011; 14:41:18 

Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese



[image][/image]http://http://my.yfrog.com/registration/setlogin.php?login=0a4d19e410ed87f85118f8422691b808


_____________________________



105 Mesaj
10 Mart 2011; 12:03:50 

öncelikle cbr 125 R super sport bir makinadır tvs commuter ve naked sınıfında bir motor bunlar bir biriyle kıyaslanamıcak motorlar öncelikle tarzını belirlemelisin chopper naked super sport sport touring enduro off road bunların hepsi bir tarz chopper motor keyif motorudur super sport hız motorudur bunlar kıyaslanamaz ama tvs ile kıyaslıcağın bir motor varsa oda cbf 150 ybr 125 dir aynı sınıfın motorları bunlar kullanışlıdır ama tvs apache honda cbf 150 yamaha ybr 125 arasından seçim yapılması gerekio dersen cbf 150 derim daha uzun şase ve konfor titreme olayı 0 denilecek kadar az bir motor apache ve ybrden iyidir kendi görüşüm bu bunların arasında en fazla titreme yapan apachedir =)


_____________________________

Lasker-i


2440 Mesaj
24 Eylül 2011; 11:46:04 

ya cbr ya apache

ikiside farklı sınıflarda biri commuter biri racing zaten herkez biliyor ama ikiside alınabilir çok güzel motorlar
[tecrübem yok ama çok araştırdım]


_____________________________

Intel Pentium III 850, nvidia mx 400, 128MB king ston ram, 200w power s


420 Mesaj
24 Eylül 2011; 12:51:28 

quote:

Orijinalden alıntı: makavel1

ya cbr ya apache

ikiside farklı sınıflarda biri commuter biri racing zaten herkez biliyor ama ikiside alınabilir çok güzel motorlar
[tecrübem yok ama çok araştırdım]

Sazan.gif..


_____________________________

Köpek ; eğer içinizde sevgi duygusundan ufacık bir damla varsa o damlayı alıp önce nehir yapan, sonra sizi o nehrin içine sokan hayvana denir.


2440 Mesaj
25 Eylül 2011; 1:14:57 

quote:

Orijinalden alıntı: hachiko

quote:

Orijinalden alıntı: makavel1

ya cbr ya apache

ikiside farklı sınıflarda biri commuter biri racing zaten herkez biliyor ama ikiside alınabilir çok güzel motorlar
[tecrübem yok ama çok araştırdım]

Sazan.gif..

ok


_____________________________

Intel Pentium III 850, nvidia mx 400, 128MB king ston ram, 200w power s


908 Mesaj
25 Eylül 2011; 16:08:46 

quote:

Orijinalden alıntı: hachiko

quote:

Orijinalden alıntı: makavel1

ya cbr ya apache

ikiside farklı sınıflarda biri commuter biri racing zaten herkez biliyor ama ikiside alınabilir çok güzel motorlar
[tecrübem yok ama çok araştırdım]

Sazan.gif..



TVS forever


_____________________________

Speedy Gonzales-Arriba arriba andele andele!
HESABI ABİ KARDEŞ KULLANMAKTADIR


 
5 Mesaj
25 Eylül 2011; 17:03:15 

arkadaşlar bende motor almayı düşünüyorum 2 senedir ehliyetim var fakat ehliyet sınavı haricinde hiç motor kullanmadım istanbul içinde iş-okul-ev üçgeni içinde kullanacağım fiyat olarak 3000 liraya kadar ve yeni başlayacağım için bana uygun bir motor bakıyorum boyum 1.85 sanırım bu klerans da önemli olacak seçimimi yaparken model tavsiyelerinizi bekliyorum..


908 Mesaj
25 Eylül 2011; 17:56:25 

commuter motorların hepsı ıyıdır. apache,ybr,cbf olsun hepsı ıyıdır


_____________________________

Speedy Gonzales-Arriba arriba andele andele!
HESABI ABİ KARDEŞ KULLANMAKTADIR


2440 Mesaj
25 Eylül 2011; 20:36:07 

quote:

Orijinalden alıntı: denfekolte98

quote:

Orijinalden alıntı: hachiko

quote:

Orijinalden alıntı: makavel1

ya cbr ya apache

ikiside farklı sınıflarda biri commuter biri racing zaten herkez biliyor ama ikiside alınabilir çok güzel motorlar
[tecrübem yok ama çok araştırdım]

Sazan.gif..



TVS forever

sazan forever


_____________________________

Intel Pentium III 850, nvidia mx 400, 128MB king ston ram, 200w power s


 
126 Mesaj
28 Eylül 2011; 22:18:53 

denyo eğer görsellik önemli diyorsan apache derim.ama uzun mesafe alacaksan cbf öneririm.hafifte olsa vibrasyondan dolayı apache geride kalıyor bence.ama ben olsam tvs alırım.çok daha çekici duruyor ve vibrasyondan başka zayıf yönüde yok cbf ten.


_____________________________

Onur Yapıcı


1732 Mesaj
28 Eylül 2011; 22:38:03 

quote:

Orijinalden alıntı: SuratMotor

Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese



[image][/image]http://http://my.yfrog.com/registration/setlogin.php?login=0a4d19e410ed87f85118f8422691b808

reklam kokan hareketler


_____________________________



 
46 Mesaj
19 Kasım 2011; 20:30:32 

Merhabalar.

Arkadaşımda ve bende 2011 model 2 tane TVS Apache 150 var. Bundan öncede 2010 CBF150 kullandık.

Bir tanesi 8800km’de diğeri de 1050km’de ve maşAllah hiçbir sorunları yok. Ama ikisininde bakımlarını hiç geçirmeyiz, hor kullanmayız ve sabahları en az 3 dakika ısıtırız. (Isıtmayınca TVS’de CBF’de stop ediyor.)

TVS, Suzuki motoru kullanıyor, CBF (Honda) kendi motorunu üretip kullanıyor. CBF, Çin'de Honda Sundero adında kendi fabrikasında üretiliyor. TVS Hindistan'da TVS Motor Company adında kendi fabrikasında üretiliyor.

İkisininde servis ve yedek parça sorunu yok, TVS, TVS servisinde bakıma giriyor. Honda, Honda servisinde bakıma giriyor.

Başlamadan şunu hemen söyleyim; ikisininde üzerinde gelen lastikler gerçekten çok kötüler. Michelin Pilot Sporty taktıktan sonra kalkışta, frenlemede ve virajlarda çok daha güvenli oluyorlar. (Kesinlikle ve şiddetle can ve mal güvenliğiniz açısından tavsiye edilir.)

Görünüm olarak, herkese göre değişir ama TVS’nin tasarımı biraz daha racinge benzediği için daha çok bakış topluyor.

Motorlara dıştan bakıldığında; CBF’den farklı olarak, TVS’nin selesi daha alçak ve ayakların yola daha yakın. Kısa boylular için iyi bir avantaj. TVS’nin arka stopları LED’li, göstergeleri dijital, arka amortisörleri gazlı ve direksiyonu yarış motorlarında olduğu gibi iki parça. TVS, CBF’e göre daha kısa, alçak ama kalıplı bir motosiklet.

TVS’nin dijital göstergeleri CBF’den daha modern, daha okunaklı ve gece sürüşünde daha iyi görünüyorlar.

Kullanımlarına gelince TVS’nin CBF’den farkı; otururken biraz daha öne doğru yığılıyorsunuz (racing gibi), CBF de oturuş biraz daha dik dolayısıyla şehir içinde ve dışında oturuş olarak daha rahat ama bu yüksek hızda dezavantaj oluyor, yüksek hızda CBF daha çok rüzgar direnci alıp sizi geriye doğru itiyor ve dolayısıyla biraz yoruyor. Yüksek hızda TVS yola daha iyi oturuyor, daha çok güven veriyor.

TVS’nin arka amortisörleri gazlı ve CBF’e göre motosiklet daha az salınım yapıyor. Bir kasisten geçerken CBF biraz zıplıyor ama TVS hemen yola oturuyor. CBF’inde ön amortisörleri TVS’ye göre daha iyi. Ama her ikisinde de arada uçurumlar yok yine birbirine yakınlar.

TVS’nin vitesleri ve debriyajı CBF’den çok çok çok daha rahat bunu özellikle belirtmek istiyorum. Eğer sık vites değiştiriyorsan TVS yormuyor.

Düşük hızda (80km civarı) rüzgarsız bir günde 3 saatlik molasız yolculukta CBF sık vites değiştirmediğin sürece daha konforlu. Yani demek istediğim CBF i 3 saat kesintisiz kullanırsın ama TVS yi sadece oturuş pozisyonunun öne doğru biraz daha eğik olmasından dolayı 2-2,5 saat civarı kullanırsın.

Eğer ağırlıklı olarak gece kullanacaksan TVS’nin farları daha iyi ve far, motorun kafasıyla beraber dönüyor ama CBF’in farı sabit. Önemsiz gibi görmeyin sakın pratikte farların dönebilmesi çok işe yarıyor.

Teknik olarak; TVS, CBFden 1,9 PS daha güçlü ve 4 kg daha hafif. CBF 130kg, TVS 126kg (ruhsat bilgisidir.)

Performans olarak TVS, CBF’i geride bırakıyor. TVS gerçekten Hondaya göre kuvvetli olduğunu hemen hissettiriyor. Hem durduğu yerden kalkarken hemde 2. Vites 30km hızda sabit yan yana giderken gaz verdiğimizde sonuç değişmedi. Ama arada uçurumlar yok. TVS 100km hıza çıktığında CBF ile arasında 4 boy falan fark oluyor. (Motorların sürücüleri; TVS 172cm 76 kg, CBF 170cm 72kg. Motorların kilometreleri birbirine çok yakın ve aynı taban ebatlı Michelin Pilot Sporty F marka/model lastiklerle denenmiştir.)

Yakıt tüketimine gelince hesaplamalarıma göre CBF150 aynı güzergah uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde/2,56 litre yakmıştı. TVS uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde 2,68 litre yaktı.

CBF 1000km’de yağ değiştirdimizde 400 gr yağ eksiltiyordu. TVS 150 gr yağ eksiltiyor.

Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.

Sonuç olarak çok merak edilen titreşim olayına gelince; bence,

TVS’nin arkasında oturana titreşim var, kullanana yok denecek kadar az.

CBF’nin arkasında oturana titreşim yok denecek kadar az, kullanana yok.

Honda titreşim konusunda daha iyi, ancak TVS’nin daha yüksek güç ve tork üretmesi bu titreşimin sebebi olabilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.

Herkese kazasız, güvenli sürüşler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalancer -- 12 Şubat 2012; 12:10:28 >


_____________________________



275 Mesaj
20 Kasım 2011; 23:28:43 

Benim sana tavsiyem cbr 125 dir bana göre tasarım olarakta büyük bi farklılık güzellik var :) zaten hızı seviyosan ki bence o yüzden cbr mi diye sordun o yüzden bana göre cbr 125 den baslaman uygun olucaktır sonrasında 250 cc vede kendini gelistirdikçe 600 cc ii kullanabilirsin nerden fren yapıcagını nerde hızlanacagını nerde sollama yapılacagını anlarsın


_____________________________



2440 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:23:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Laminon

Benim sana tavsiyem cbr 125 dir bana göre tasarım olarakta büyük bi farklılık güzellik var :) zaten hızı seviyosan ki bence o yüzden cbr mi diye sordun o yüzden bana göre cbr 125 den baslaman uygun olucaktır sonrasında 250 cc vede kendini gelistirdikçe 600 cc ii kullanabilirsin nerden fren yapıcagını nerde hızlanacagını nerde sollama yapılacagını anlarsın

honda alınca mı nerde ne yapacağını anlıyorsun?


_____________________________

Intel Pentium III 850, nvidia mx 400, 128MB king ston ram, 200w power s


162 Mesaj
20 Mart 2012; 3:16:31 

bence de cbr 125 kim ne derse desin cbr 125 sınıfının lideridir.zaten 125lik bir motor 150lik bir motorla kıyaslanıyorsa bu onun iyi olduğunun göstergesidir.burdan apache kullananlar çok övdüğünüz apache 40000 kmde ele alıncak yeri kalmıyor arkadaşım 0 aldı 3 sene kullandı size yemin ederim ki motor şuan tanınmayacak halde.ben 2009 model olup da okadar dökülen ne bir ybr ne de bir cbf cbr gördüm ciğeri sağlam ama konforu da çok kötü kesinlikle uzun yola gidemezsiniz koltuğunun tahtadan farkı yok aşırı derecede sert.cbf ve ybrnin koltuğu pamuk gibi.şimdi bu çocuk apache düşmanı sallıyor diyenler olacak doğal olarak kendim ybr kullanıcısıyım ama honda en konforlu motor.ybr de sağlam motor apache de güçlü hepsinin artıları var birbirlerine göre alacak olan bence hepsini kullanmalı ama güce hemen kapılmamalı konfor ve sağlamlık bana göre en ön planda.zaten ybr 150 cc çıkarsa emin olun en güçlüsü olurdu.bende ki ybr 125 cc ve 12.5 hp 11.6 nm torka sahip 2005 model zorlanmadan 120 görüyor bu da bana yetiyor.


_____________________________

Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet...


2404 Mesaj
20 Mart 2012; 18:36:01 

YAMAHA :)


_____________________________

Her canlı bir gün cansız olacaktır... Bu yüzden Bugünün Tadını Çıkar ;))Unutmayın LimitSizsinizZ...FREEDOM!
[S & ID: 2005.07-71379]
HomeHaber & HepSigorta


 
18 Mesaj
22 Şubat 2013; 20:57:52 

Tvs yi öven yüzlerce yorum okudum farklı farklı forumlarda. Teknik özellikleri gerçekten güzel. Görünüm güzel güç güzel yani çamur atılacak bir tarafı yok. Hele hele adını çok bildiğimiz çin malı motorlarla kıyaslanmaz. Okadar yorum okuduktan sonra gittim sıfırını aldım 2012 model dijital göstergeyi hiç kurcalamadım 500 km devirdim ve ilk bakıma gittim dijital gösterge sapıttı bazen km gösteriyo bazen göstermiyo paneldeki iki tuş hiç çalışmıyo servise götürdüm garantiden yenisini isteyelim dediler 15 gün oldu arıyorum daha gelmedi diyorlar. Yani çok iyiymiş sağlammış önemli değil. Parçası varmı kardeşim anında sorununu halledebiliyormusun buda çok önemli, motoru hala çok beğeniyorum ama zamanı geriye çevirme imkanı olsa honda alırım okadar. Bu durumu göz ardı etmeyin karar verirken. Not: satarken her parçası bol miktarda var diyorlar satış politikası aldanmayın.


_____________________________



1126 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
terbüyesüzcanavar
23 Şubat 2013; 0:24:10 

konuya giriş sayısına baktım bu kadar mesaj azken nasıl bu kadar çok sayı olmuş şaşırdım. 2009 konusu olup her sene hortladığını girer girmez anlıyoruz. İkisini de alan pişman olmaz bence de.


_____________________________

Hizmet ediyorum insanlara hayvanlara doğaya. Kağıtları camları dışarıda dahi sağa sola atmayıp elimden geldiğince ayrı poşetleyip toplu çöpün yanına koyuyorum ki başkalarına para kazandırıyorum. Biten pilleri atık pil kutusuna atıp doğaya zarar vermiyorum. Yediğim etin kemiğini kedi köpeğe yiyemeyeceğim bayat ekmeği kuşlara veriyorum. Tükettiğim meyvelerin çekirdeklerini doğaya dikemezsem uygun gördüğüm yerelere serpip hiç yoktansa o tohumlara bir şans tanıyorum. Hiç zor değil inan çok mutlu oluyorum. ************* En Komik Video ve Resimler ************* beruby,nakitkazan sitelerinden uzak durun.


276 Mesaj
25 Şubat 2013; 4:09:40 

yamaha ybr 125 tavsiyem sana ;)

YBR125 gitmek istediğiniz yere götürecek güce sahip bir motosiklet. Lütfen istekli, bu punchy 4 zamanlı mutlu pürüzsüz yakıt enjeksiyonu ve beş-ileri şanzıman ile şehrin sokaklarında etrafında itmek olacaktır. Bu zarif bir gösterge paneli, gelişmiş susturucu tasarımı, yolcu kapmak bar ve koruma tarafında tank kapaklarının bulunmaktadır.
Hafif, elmas-şekilli şasi yararlanan YBR125 güven verici bir sürüş için kontrollü kullanım ve etkili süspansiyon bulunuyor. Frenleme bir ön disk ve arka kampana fren gelir nezaket ve bir heykel ikili koltuk konforu garanti eder.
Kolay olacak performans ve güvenilirlik için inşa YBR125 sizi hayal kırıklığına olmayacaktır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uğur09 -- 25 Şubat 2013; 4:10:08 >


_____________________________



307 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:37:03 

cbr 125 apache 150den (yeni kasa) iyi gidiyo diyen arkadaşlar
apacheden iyi gitmiyor.
ama tercihim cbr 125 olurdu :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 26 Şubat 2013; 20:39:16 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Şubat 2013; 3:14:35 

Bence 125R ama 2. elde yeni kasa uygun fiyata bulursa 1-2'ye bakma kredi falan çek 250R al derim. Honda 250R'larda çok önemli bikaç teknoloji daha geliştirmiş. internette araştırırsan detaylar mevcut


 
28 Mesaj
26 Temmuz 2013; 6:39:39 

hortlatalım bakalım yine.. Son durumlar nedir?
Apache rtr150 mi? 125 cbr mi? cbf 150 mi? yoksa başkası mı?


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Motosiklet Dünyası » TVS APACHE 150 RTR Mİ HONDA CBR 125R Mİ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.265